www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:59:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 [275] 276 277 278 279 280 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401961 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11324 Dátum: 2010 Október 11, 18:09:19 »

Szombaton meg ma Stunt hengerfejének szívócsatornáját másoltam át az én hengerfejeimre. (Nyilván az enyémek picit visszafogottabbak lesznek, mint a Tims féle fejek, mert a szelepek is kisebbek, meg messze is vagyok az amcsi guruktól)
Érdekes, hogy a csatorna belső felületének 50%-hoz hozzá sem nyúltak. (Persze a 043 fejek csatornái eleve nem rosszak) Viszont ahonnan kivettek, onnan ha én is csak egy picit is kiszedek, már 5-10-20%-kal többet látok a szívónyíláson át a szeleptányérból. Most van egy hengerfejem, amiből az egyik járat még a régi, a másik 90%-ban kész. Ha benézek a szívónyíláson, akkor pont kétszer annyit látok a szeleptányérból a túrt oldalon, mint az érintetlenen... De ehhez a művelethez a szelepvezetőket azért ki kellett fúrnom...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11323 Dátum: 2010 Október 11, 18:00:23 »

Milyen tőkéid voltak? Széria typ4? Könnyű typ4? Vagy át volt perselyezve typ1 tőkére a blokk?

Azért írtam a végére, hogy saját tapasztalat. Nekem kicsit többet ment, de elnyalt 3 stöcnit és 2 tengelyt. Rugó kuka.

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #11322 Dátum: 2010 Október 11, 17:25:41 »


Ekkora baj nincs. Nagyon kevés jött le a tőkékről, a motor meg nem ment szűrő nélkül soha, egyébként is keveset ment, így elméletileg nem kerül kosz a csapágyakba. Kevés fém volt az olajban.

Én azt mondanám nem kell széthúzni, amit lehet át kell mosni, új tőkék, a tengely sértetlen (de azért mégegyszer jól meg kell nézni a bütykök tetejét).

Nem tudom mit gondoljak a dupla rugóról, nem értek a typ4-eshez, egy ilyen 300 körüli tengely esetében a typ1-es motornak mindenképpen kell a dupla rugó, nem tudom a typ4 rugó mennyivel erősebb és a nagy szelep mennyivel nehezebb.
Azért írtam a végére, hogy saját tapasztalat. Nekem kicsit többet ment, de elnyalt 3 stöcnit és 2 tengelyt. Rugó kuka.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #11321 Dátum: 2010 Október 11, 16:53:47 »


Fel, az ott teljesen azonos.

Kösz, ez volt a lényeg.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11320 Dátum: 2010 Október 11, 16:45:29 »

i és sima közti különbség? i-re sima szÍvócsonk felmegy?


Fel, az ott teljesen azonos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11319 Dátum: 2010 Október 11, 16:45:10 »

Én már most megredelném a 8 stöcnit, az új vezértengelyt és kihajítanám a dupla rugót. Motor szét, olajfuratok kitakarít, mert a következő a nyugvócsapágy lresz. Saját tapasztalat.


Ekkora baj nincs. Nagyon kevés jött le a tőkékről, a motor meg nem ment szűrő nélkül soha, egyébként is keveset ment, így elméletileg nem kerül kosz a csapágyakba. Kevés fém volt az olajban.

Én azt mondanám nem kell széthúzni, amit lehet át kell mosni, új tőkék, a tengely sértetlen (de azért mégegyszer jól meg kell nézni a bütykök tetejét).

Nem tudom mit gondoljak a dupla rugóról, nem értek a typ4-eshez, egy ilyen 300 körüli tengely esetében a typ1-es motornak mindenképpen kell a dupla rugó, nem tudom a typ4 rugó mennyivel erősebb és a nagy szelep mennyivel nehezebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #11318 Dátum: 2010 Október 11, 16:31:20 »


Egyelőre ennyi, aki akar röhögjön, aki akar tanuljon belőle  Wink
Én már most megredelném a 8 stöcnit, az új vezértengelyt és kihajítanám a dupla rugót. Motor szét, olajfuratok kitakarít, mert a következő a nyugvócsapágy lresz. Saját tapasztalat.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #11317 Dátum: 2010 Október 11, 15:51:23 »

kb......mire vagy kiváncsi még?
amugy az ö h feje nem 1.6 i jé
csak egy mexikoi 1,6os sima

i és sima közti különbség? i-re sima szÍvócsonk felmegy?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11316 Dátum: 2010 Október 11, 15:50:30 »

Ennyi a különbség?
kb......mire vagy kiváncsi még?
amugy az ö h feje nem 1.6 i jé
csak egy mexikoi 1,6os sima

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #11315 Dátum: 2010 Október 11, 15:46:42 »

én raktam össze....jeladó van benne mrnrt  meg szimeringes a szelepszár

Ennyi a különbség?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11314 Dátum: 2010 Október 11, 15:44:23 »

Egy 95ös mexikói 1600os hengerfeje mennyiben különbözik egy némettől? Csereszabatos mondjuk a szÍvócsonk? Tehát egy mexikói fejre jó lehet egy német és fordÍtva? Asszem SID-nek is mexikóiak vannak.

Nekem első ránézésre annak tűntek.
én raktam össze....jeladó van benne mrnrt  meg szimeringes a szelepszár

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #11313 Dátum: 2010 Október 11, 15:05:40 »

Egy 95ös mexikói 1600os hengerfeje mennyiben különbözik egy némettől? Csereszabatos mondjuk a szÍvócsonk? Tehát egy mexikói fejre jó lehet egy német és fordÍtva? Asszem SID-nek is mexikóiak vannak.

Nekem első ránézésre annak tűntek.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11312 Dátum: 2010 Október 11, 12:22:57 »

Azért az örömteli, hogy óriási bajok nem látszanak, reméljük nem lesz ennél nagyobb problémád soha ezzel a motorral!

lényeg, hogy a blokkot ne kelljen széthúzni. A tőke dolog remélhetőleg nem megy (ment) a tengely kárára. elgondolkodtató a dupla rugó is, de fordulathoz mégis csak kéne.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11311 Dátum: 2010 Október 11, 12:20:53 »

Én röhögni magamon tudok a legjobban. (amikor a sírás már nem megy Smiley



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11310 Dátum: 2010 Október 11, 12:20:45 »

Múlt héten végre eljutottunk oda, hogy lecsontoztuk a typ4-et, szombaton ki is került a kocsiból, van némi fejlemény. ...
Azért az örömteli, hogy óriási bajok nem látszanak, reméljük nem lesz ennél nagyobb problémád soha ezzel a motorral!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11309 Dátum: 2010 Október 11, 12:08:50 »

Én röhögni magamon tudok a legjobban. (amikor a sírás már nem megy Smiley


Egyelőre ennyi, aki akar röhögjön, aki akar tanuljon belőle  Wink

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11308 Dátum: 2010 Október 11, 12:02:15 »

Múlt héten végre eljutottunk oda, hogy lecsontoztuk a typ4-et, szombaton ki is került a kocsiból, van némi fejlemény. A két nyugtalanító jelenség a kopogás és a sorjás olaj volt. Rengeteget agyaltunk, és a hengerfejek lehúzása után bebizonyosodott, hogy nem is feltétlen hülyeségeket.

1, A kopogásért az a henger felelős, amelyiknél beletört a gyertyapersely a hengerfejbe..hiba volt visszarakni a gyertyát, ugyanis a tekergetés (és valószínű melegedés-hülés) hatására a persely alsó része bekandikált az égéstérbe, amit a dugó szépen megevett, ennek a hangját hallottuk. Első blikkre sérülés nem látszik, olyan keveset járt, hogy a fémdarabokat sem dolgozta el, megtalálhatók a szelep és a dugó felületén is, alig-alig beverődve. Elvileg ez nem gáz, ki kell pucolni és rendben vagyunk, a hengerbe szerencsére nem jutott szmötyi. (Melák elmélete bejött)

2, Mindez azonban nem ad magyarázatot a sorjás olajra..úgyhogy kihúztuk az olajpumpát is (ezt én álmodtam meg). Jó ötletnek bizonyult, ugyanis a vezértműtengely 2 csavarja hangyaf@sznyit, de beleért a pumpa házába (nem lett elég levéve belőle anno). vélhetően az első indítás megoldotta ezt a problémát, 1mm alatti difiről beszélünk, de tisztán látszik a kopás, úh a sorja is magyarázható.

Viszont a kopogás diagnosztizálásakor ki lettek szedve a nyomórudak és tőkék, most ezt megtettük a másik oldalon is..sajnos a stöclik elég viseletesnek látszanak, Andris szerint anyaghiba, én tapasztalat híján nemtom eldönteni, de sztem se normális a kopás. A tetején és az oldalán is vannak kis pöttyök, amikben megakad az ember körme..olyan, mintha jönne le róla az edzés. Ez jelenleg még semmi problémát nem okozott, de a jövőre nézve nem túl bíztató..megmutatom egy pár okosnak, de ha már így szét van kapva minden, nem kapkodom el az újbóli összerakást. Az tény, hogy Meláké 60e km után se néz ki így Undecided

Egyelőre ennyi, aki akar röhögjön, aki akar tanuljon belőle  Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11307 Dátum: 2010 Október 11, 11:43:50 »

Mellesleg hova rakják a vízhűtő radiátort az ilyen átalakításoknál?
bogárnál leginkább a csomagtartóba, vagy a hátsó ülés helyére szokták rakni (és az oldalablakokról gégecsővel kapja a levegőt), nagyon ritka az igényes megoldás, nehéz úgy megcsinálni, hogy ne lehessen látni

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11306 Dátum: 2010 Október 10, 23:21:15 »

Evil
Mellesleg hova rakják a vízhűtő radiátort az ilyen átalakításoknál?


Abban a T1-esben, amit Spa-ban láttunk oldalt volt, a légbeömlőn jött rá a levegő és dupla venti volt rajta. Nagyon profin meg volt csinálva, kívülről nem is látszott.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11305 Dátum: 2010 Október 10, 23:18:53 »

Evil
Mellesleg hova rakják a vízhűtő radiátort az ilyen átalakításoknál?
potkerékzseb.....pl

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11304 Dátum: 2010 Október 10, 22:48:13 »

subaru motor  Evil
Evil
Mellesleg hova rakják a vízhűtő radiátort az ilyen átalakításoknál?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11303 Dátum: 2010 Október 10, 22:22:32 »

Ez az! Subaru motor, bogárhang mp3-ból Smiley

subaru motor  Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11302 Dátum: 2010 Október 10, 22:13:02 »

barbárságból / ha több erő kell, jobb megoldás is gondolom...

subaru motor  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11301 Dátum: 2010 Október 10, 22:07:59 »

De nem fél méteres szívócsővel. Finomabbra lehet állítani a karbit egy relative rövid csőnél és jól túl kell dúsítani hosszabb csőnél...
Köszönöm a felvilágosítást!
Mellesleg találtam már olyat is, hogy ebből a karbiból tettek fel kettőt, amolyan PDSIT módra. Ausztrálok. Eredményt nem tudok. Ez már azért egy kicsit sok a barbárságból / ha több erő kell, jobb megoldás is gondolom...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11300 Dátum: 2010 Október 10, 21:44:26 »

Mellesleg nem lehet olyan szar a karbi, hogyha a R5GT turbo 1.4-es motorja 110, majd 118 lovat tudott. Cool


De nem fél méteres szívócsővel. Finomabbra lehet állítani a karbit egy relative rövid csőnél és jól túl kell dúsítani hosszabb csőnél...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #11299 Dátum: 2010 Október 10, 21:30:19 »


érdekes hát nem értek belölle egy kukkot se. Grin Grin

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11298 Dátum: 2010 Október 10, 20:49:29 »

Fogalmam sincs. A kis solex talán jobb lehet, de gyengébb is a motor miatta.
Gondoltam, hogy ingoványos a kérdés, de ez akkor azt jelentheti, hogy egy szériához közelibb motorral lehet használni, mint a Holley-t. Ráadásul megmarad az intercooler lehetősége, ha elborulna az agyunk. Mellesleg nem lehet olyan szar a karbi, hogyha a R5GT turbo 1.4-es motorja 110, majd 118 lovat tudott. Cool
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #11297 Dátum: 2010 Október 10, 19:40:38 »

http://vwforum.vwforum.ro/lofiversion/index.php?t3412.html

1200 tuning, érdekes írás.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Süni
« Hozzászólás #11296 Dátum: 2010 Október 10, 19:14:32 »


Az állandó nyomás azt jelenti, hogy a tolattyú nincs közvetlen kapcsolatban a gázbowdennel, hanem a nyomás emeli és ejti le a szívócső légsebesség (tulképpen nyomás) függvényében. Akár mekkora gázt adsz, a tolattyú csak adott mértékben emelkedik fel. A tolattyú csillapítása pedig ezesetben olajos, a mkp.-ok karbijainál meg levegős, vagy semilyen.

Azért jó, mert pontosabb a keverési képe (ha jól van beállítva és jó állapotú), nincsenek átmeneti állapotai, stb. Néha még gyorsítószivattyúja sincs, mert hirtelen nem tudsz gázt adni, hiszen a tolattyú nem emelkedik fel azonnal.
Így viszont nem alkalmatlan "sportolásra"?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11295 Dátum: 2010 Október 10, 18:00:42 »

És szerinted ha összehasonlítjuk ezt a szívott Holley-s, és egy nyomott Solex 32 dis karbis megoldást, melyik jön ki jobban fogyasztásilag? Minden egyéb körülmény azonos. Tegyük fel 1,6-os motor, hozzá illő turbóval, daily drivernek építve, nem gyorsulásra.
Csak egy hozzávetőleges szám érdekelne, ugyanis erről még nem találtam adatot. Szeretik elhallgatni...


Fogalmam sincs. A kis solex talán jobb lehet, de gyengébb is a motor miatta.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11294 Dátum: 2010 Október 10, 17:01:05 »

Egyben azonban mindenki egyetért: a Holley adjust-a-jet karbival nagyon sokat fogyaszt. Akár a 350 cfm akár az 500 cfm karbit nézzük.
És szerinted ha összehasonlítjuk ezt a szívott Holley-s, és egy nyomott Solex 32 dis karbis megoldást, melyik jön ki jobban fogyasztásilag? Minden egyéb körülmény azonos. Tegyük fel 1,6-os motor, hozzá illő turbóval, daily drivernek építve, nem gyorsulásra.
Csak egy hozzávetőleges szám érdekelne, ugyanis erről még nem találtam adatot. Szeretik elhallgatni...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11293 Dátum: 2010 Október 10, 14:51:20 »

Az mit jelent, hogy "állandó nyomású"? Főképp miért jó?
Ilyenek voltak a régebbi Mercikben is nem?


Az állandó nyomás azt jelenti, hogy a tolattyú nincs közvetlen kapcsolatban a gázbowdennel, hanem a nyomás emeli és ejti le a szívócső légsebesség (tulképpen nyomás) függvényében. Akár mekkora gázt adsz, a tolattyú csak adott mértékben emelkedik fel. A tolattyú csillapítása pedig ezesetben olajos, a mkp.-ok karbijainál meg levegős, vagy semilyen.

Azért jó, mert pontosabb a keverési képe (ha jól van beállítva és jó állapotú), nincsenek átmeneti állapotai, stb. Néha még gyorsítószivattyúja sincs, mert hirtelen nem tudsz gázt adni, hiszen a tolattyú nem emelkedik fel azonnal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #11292 Dátum: 2010 Október 10, 14:46:46 »


Ez Stromberg állandó nyomású karbi.

A Speedwell cég csinált ehhez nagyon hasonló elrendezést, két Stromberggel és lapos, álló levegőszűrővel. Egy olyan (eredeti) készlet ára annyi, mint egy weberes jó motor, kompletten.
Az mit jelent, hogy "állandó nyomású"? Főképp miért jó?
Ilyenek voltak a régebbi Mercikben is nem?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11291 Dátum: 2010 Október 10, 14:44:31 »

Ki az, aki nem kíváncsi...
Azt olvastam róluk, hogy jó cuccokat adnak, de kurvára nem tartják be az ígért időpontokat. Úgyhogy a tél lehet, hogy nyár lesz Roll Eyes


Egyben azonban mindenki egyetért: a Holley adjust-a-jet karbival nagyon sokat fogyaszt. Akár a 350 cfm akár az 500 cfm karbit nézzük.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11290 Dátum: 2010 Október 10, 14:41:22 »

Ez milyen karbi? Elsőre valami angolnak nézem, roverben, meg haver volvojában láttam hasonlót...
<beszúrt kép törölve>


Ez Stromberg állandó nyomású karbi.

A Speedwell cég csinált ehhez nagyon hasonló elrendezést, két Stromberggel és lapos, álló levegőszűrővel. Egy olyan (eredeti) készlet ára annyi, mint egy weberes jó motor, kompletten.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11289 Dátum: 2010 Október 10, 10:46:57 »

Úgy néz ki, hogy a télen érkezik Sopronba egy Under the deck turbo szett innen:
http://www.lowbugget.com/turbo_new_page_link.html
 Smiley  Evil
Már kiváncsi vagyok...
Ki az, aki nem kíváncsi...
Azt olvastam róluk, hogy jó cuccokat adnak, de kurvára nem tartják be az ígért időpontokat. Úgyhogy a tél lehet, hogy nyár lesz Roll Eyes
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11288 Dátum: 2010 Október 10, 09:56:37 »

Nem az enyém... Sajnos  Cry


turbós lesz a géped?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11287 Dátum: 2010 Október 10, 09:42:45 »

Úgy néz ki, hogy a télen érkezik Sopronba egy Under the deck turbo szett innen:

http://www.lowbugget.com/turbo_new_page_link.html

 Smiley  Evil

Már kiváncsi vagyok...

turbós lesz a géped?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süni
« Hozzászólás #11286 Dátum: 2010 Október 10, 09:21:58 »

Ez milyen karbi? Elsőre valami angolnak nézem, roverben, meg haver volvojában láttam hasonlót...
<beszúrt kép törölve>
SU
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11285 Dátum: 2010 Október 10, 08:40:01 »

Úgy néz ki, hogy a télen érkezik Sopronba egy Under the deck turbo szett innen:

http://www.lowbugget.com/turbo_new_page_link.html

 Smiley  Evil

Már kiváncsi vagyok...

Nem hagylak nyugodni:
Milyen gyújtás volt rajta, milyen karbi volt megszívva, milyen turbó volt rajta?

Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 [275] 276 277 278 279 280 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.358 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.