www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:26:28
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
271
272
273
274
275
[
276
]
277
278
279
280
281
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3402281 alkalommal)
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11284 Dátum:
2010 Október 09, 22:33:16 »
Idézetet írta: brez - 2010 Október 09, 21:47:59
Ez milyen karbi? Elsőre valami angolnak nézem, roverben, meg haver volvojában láttam hasonlót...
<beszúrt kép törölve>
SU?
(tipp)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11283 Dátum:
2010 Október 09, 21:51:43 »
Idézetet írta: sparkafer - 2010 Október 09, 21:45:39
A vaterán találtam egy elosztót. Most 3ezren áll a licit.
Tudom, hogy az még kevés.
eléggé:)
nekem van hiányos...és kábel hozzá megnézhtem csak gyáriba van meg csati is nem kivánok beszélni mennnyi........
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11282 Dátum:
2010 Október 09, 21:47:59 »
Ez milyen karbi? Elsőre valami angolnak nézem, roverben, meg haver volvojában láttam hasonlót...
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 09, 21:54:46 írta brez
»
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11281 Dátum:
2010 Október 09, 21:45:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Október 09, 21:14:31
csak h képbe legyetek egy sima bontoba
egy szett
eloszto
nagy fesz tarfó
vezérlö
kábelek 20alat nem nagyon van:(
A vaterán találtam egy elosztót. Most 3ezren áll a licit.
Tudom, hogy az még kevés.
http://sparkafer.blogspot.hu/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11280 Dátum:
2010 Október 09, 21:24:36 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Október 08, 19:14:54
kommentelni nem ér...
Nem hagylak nyugodni:
Milyen gyújtás volt rajta, milyen karbi volt megszívva, milyen turbó volt rajta?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11279 Dátum:
2010 Október 09, 21:14:31 »
Idézetet írta: sparkafer - 2010 Október 09, 21:11:20
Flexest kéne megkérdezni, hogy megtudja-e csinálni.
Én is beneveznék egyre.
csak h képbe legyetek egy sima bontoba
egy szett
eloszto
nagy fesz tarfó
vezérlö
kábelek 20alat nem nagyon van:(
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11278 Dátum:
2010 Október 09, 21:11:20 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 Október 09, 20:00:54
Az első kép a golfé, a pirossal bekeretezett részt kell átalakítani a bogár második kép mintájára , persze a méretekre ügyelni kell.
Flexest kéne megkérdezni, hogy megtudja-e csinálni.
Én is beneveznék egyre.
http://sparkafer.blogspot.hu/
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11277 Dátum:
2010 Október 09, 20:00:54 »
Az első kép a golfé, a pirossal bekeretezett részt kell átalakítani a bogár második kép mintájára , persze a méretekre ügyelni kell.
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11276 Dátum:
2010 Október 09, 19:51:06 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Október 09, 19:23:25
pontosan milyen alkatrészeket szedjek ki egy golfból ami kell ehhez ?
az sem baj ha képek is vannak az alkatrészekről
köszi
az én átalakításomnál mindent át kell építeni, kivéve az elosztóházat, de van egy egyszerübb megoldás is amikor a golf elosztóház alját le kell esztergálni a bogár elosztóház méretére, a tengely aljából le kell vágni , golf meghajtófogaskereket levenni és a bogár körmösét rárakni, mingyá illusztrálom képpel.
www.talizmansport.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11275 Dátum:
2010 Október 09, 19:27:54 »
Buzi, aki fékez! :-)))
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11274 Dátum:
2010 Október 09, 19:23:25 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 Október 09, 19:03:30
Egyetértek veled , én Golfét házasítottam össze a bogár elosztóházával, nemtudni mennyit ment, de azóta 12000km lett belerakva és jól muzsikál,(berakás óta hozzá sem nyúltam) attól függetlenül van tarcsiba egy elektronika az autóban.
pontosan milyen alkatrészeket szedjek ki egy golfból ami kell ehhez ?
az sem baj ha képek is vannak az alkatrészekről
köszi
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11273 Dátum:
2010 Október 09, 19:03:30 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Október 09, 10:55:04
Egy jó minőségű 009 nem olcsó, de még a gagyiért is elég sok pénzt kérnek.
Egy használt komplett elektronikus gyújtást 10-15e körül lehet venni. A megszakítós felújítása minőségi alkatrészekből is ennyibe kerül kb.
Egyetértek veled , én Golfét házasítottam össze a bogár elosztóházával, nemtudni mennyit ment, de azóta 12000km lett belerakva és jól muzsikál,(berakás óta hozzá sem nyúltam) attól függetlenül van tarcsiba egy elektronika az autóban.
www.talizmansport.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11272 Dátum:
2010 Október 09, 17:02:29 »
Idézetet írta: abes - 2010 Október 09, 10:52:15
Első kérdés, tényleg szükségem van rá?
Gondolj a karbira...
kapnék valakitől egyet ajándékba kompletten
és baromira rábeszél a srác,hogy milyen kibaszott jó lesz az nekem
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11271 Dátum:
2010 Október 09, 11:30:14 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Október 09, 10:55:04
Egy jó minőségű 009 nem olcsó, de még a gagyiért is elég sok pénzt kérnek.
Egy használt komplett
elektronikus gyújtást 10-15e körül lehet venni
. A megszakítós felújítása minőségi alkatrészekből is ennyibe kerül kb.
inkább több
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11270 Dátum:
2010 Október 09, 11:29:52 »
Neki a Performance Workshopnál csinálták. Ha rosszul csinálod elrepedhet, ha jól, akkor nem. Ők a 70-es évek óta ezzel foglalkoznak... Kimondottan bogár fejekkel, így tudják mit-hogyan... Sajnos az itthon hengerfejesek nem túl eredményesek bogár hengerfej terén, mert dízel golfokra álltak rá...
http://performance-workshop.com/default.aspx
Europában még az Ahnendorpnál érdemes próbálkozni:
http://www.ahnendorp.com/info/Ueber-uns.html?XTCsid=22e42b903755d435658aba915f6af84a
Idézetet írta: reitim - 2010 Október 09, 11:00:55
Sziasztok! Stuntnak ki csinálta a hengerfejeit?
Mert az én hengerfejeim se tökéletesek a 1915 ös motoromhoz és szeretném egy kicsit megmókolni őket! Egy pár tippet tudtok adni?
Mit érdemes csinálni? és kinél?
(néztem callook blogán a hengerfejeket és kérdés ha ennyire szét van reszelve a szívócsatorna akkor az nem reped? mert annó én is hasonlót szerettem volna és amikor meg akartam csináltatni azt mondták hogy felejtős mert el fog repedni a hengerfej) egy kis segítséget kérek mert sötétben tapogatózom:D mi igaz mi nem? mit érdemes csinálni!
Szelepeim(40/34)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11269 Dátum:
2010 Október 09, 11:18:11 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Október 09, 10:50:10
Nem véletlenül alkalmazzák ezt a gyújtást a 70-es éveke közepétől a legtöbb autóban.
csatlakozom.
ha van óccsóér' elektronikus, akkor az kell.
ha nincs, akkor le van szarva.
Idézetet írta: reitim - 2010 Október 09, 11:00:55
Sziasztok! Stuntnak ki csinálta a hengerfejeit?
valahonnan az üveghegyen túlról vette, asszem egy amerikai faszitól.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11268 Dátum:
2010 Október 09, 11:00:55 »
Sziasztok! Stuntnak ki csinálta a hengerfejeit?
Mert az én hengerfejeim se tökéletesek a 1915 ös motoromhoz és szeretném egy kicsit megmókolni őket! Egy pár tippet tudtok adni?
Mit érdemes csinálni? és kinél?
(néztem callook blogán a hengerfejeket és kérdés ha ennyire szét van reszelve a szívócsatorna akkor az nem reped? mert annó én is hasonlót szerettem volna és amikor meg akartam csináltatni azt mondták hogy felejtős mert el fog repedni a hengerfej) egy kis segítséget kérek mert sötétben tapogatózom:D mi igaz mi nem? mit érdemes csinálni!
Szelepeim(40/34)
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 09, 11:02:29 írta reitim
»
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11267 Dátum:
2010 Október 09, 10:55:04 »
Egy jó minőségű 009 nem olcsó, de még a gagyiért is elég sok pénzt kérnek.
Egy használt komplett elektronikus gyújtást 10-15e körül lehet venni. A megszakítós felújítása minőségi alkatrészekből is ennyibe kerül kb.
Idézetet írta: Balage - 2010 Október 09, 10:50:10
Egy széthullott megszakítót, hogy szegeled meg az út szélén?
Ha befosik az elektronika akkor azt is kapsz bármelyik bontóba.
A 009 gyári motornál nem jobb semmivel mint a gyári, mert egy gyári motor nem forog abban a tartományban ahol van értelme ennek az elosztónak. Csak röpsúlyos szabályzással dolgozik.
Az elekrtonikus gyújtásnál, nem kell törődni a megszakító nyűgjeivel (beégés, hézag), minden fordulatszám tartományba pontos előgyújtás, gyakorlatilag gondozás mentes. Kiváló hideg-meleg indítás. És olyan szikrát ad ami egy szekrényajtón is áthúz. Ha az elektronika megmakkan akkor bármelyik modernebb vw-ből lehet bányászni hozzá cseredarabot.
Bár itt sokaknak van, olyan megszakítós gyújtása, amin 1millió Km után is hibátlan a megszakítóhézag és nem ég be a megszakító, de ezt nem nagyon tudom elhinni.
Mindkét "iskolának" vannak lelkes rajongói, de ha valaki nem élvezi a babrálást az elosztóval, akkor annak az elektronikus gyújtás való.
Nem véletlenül alkalmazzák ezt a gyújtást a 70-es éveke közepétől a legtöbb autóban.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11266 Dátum:
2010 Október 09, 10:52:15 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Október 09, 10:16:00
szeretném kikérni a véleményetek elektromos gyújtás vs 009 ügyileg
illetve legyen e elektromos gyújtás avagy nem
pro-kontra érvekkel léci
(hóthülyék is megértsék pl mint én )
Első kérdés, tényleg szükségem van rá?
Gondolj a karbira...
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11265 Dátum:
2010 Október 09, 10:50:10 »
Egy széthullott megszakítót, hogy szegeled meg az út szélén?
Ha befosik az elektronika akkor azt is kapsz bármelyik bontóba.
A 009 gyári motornál nem jobb semmivel mint a gyári, mert egy gyári motor nem forog abban a tartományban ahol van értelme ennek az elosztónak. Csak röpsúlyos szabályzással dolgozik.
Az elekrtonikus gyújtásnál, nem kell törődni a megszakító nyűgjeivel (beégés, hézag), minden fordulatszám tartományba pontos előgyújtás, gyakorlatilag gondozás mentes. Kiváló hideg-meleg indítás. És olyan szikrát ad ami egy szekrényajtón is áthúz. Ha az elektronika megmakkan akkor bármelyik modernebb vw-ből lehet bányászni hozzá cseredarabot.
Bár itt sokaknak van, olyan megszakítós gyújtása, amin 1millió Km után is hibátlan a megszakítóhézag és nem ég be a megszakító, de ezt nem nagyon tudom elhinni.
Mindkét "iskolának" vannak lelkes rajongói, de ha valaki nem élvezi a babrálást az elosztóval, akkor annak az elektronikus gyújtás való.
Nem véletlenül alkalmazzák ezt a gyújtást a 70-es éveke közepétől a legtöbb autóban.
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 09, 10:24:54
A 009 megszegeled az út mellet is, max dadogva de elmegy, hazáig vagy ótós bótig.
Elektronikus gyújtásban megkotlik a jeladó vagy az elektronika baxhatod.
Idézetet írta: BigBug - 2010 Október 09, 10:16:00
szeretném kikérni a véleményetek elektromos gyújtás vs 009 ügyileg
illetve legyen e elektromos gyújtás avagy nem
pro-kontra érvekkel léci
(hóthülyék is megértsék pl mint én )
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11264 Dátum:
2010 Október 09, 10:49:33 »
Nekem a kettő kombinációja van... Egy megszakítós 009-be vettem a megszakító helyére beszerelhető hall-jeladót... Ha megkotlana sincs probléma, mert a megszakító ott van a kesztyűtaróban, így 1 csavar és 2 perc kérdése visszatenni a megszakítót...
Egyébként megszakítós gyújtással sincsen semmi baj, szerintem 6000 alatt nem lebeg be a rugó... A hibák inkább a rossz beállításból, vagy a silány megszakítókból adódhatnak... Innentől kezdve egy utcai használatban lévő autónál egyedül az idönkénti utánállítás a hátránya a megszakítónak... Bár én amikor az 1,6-ot használtam, akkor olyan 10ezer km után pillantottam rá először a megszakítóra és a zárásszög még gyári értékeken belül volt (valahol 45-50 fok között)
Idézetet írta: BigBug - 2010 Október 09, 10:16:00
szeretném kikérni a véleményetek elektromos gyújtás vs 009 ügyileg
illetve legyen e elektromos gyújtás avagy nem
pro-kontra érvekkel léci
(hóthülyék is megértsék pl mint én )
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11263 Dátum:
2010 Október 09, 10:24:54 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Október 09, 10:16:00
szeretném kikérni a véleményetek elektromos gyújtás vs 009 ügyileg
illetve legyen e elektromos gyújtás avagy nem
pro-kontra érvekkel léci
(hóthülyék is megértsék pl mint én )
A 009 megszegeled az út mellet is, max dadogva de elmegy, hazáig vagy ótós bótig.
Elektronikus gyújtásban megkotlik a jeladó vagy az elektronika baxhatod.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11262 Dátum:
2010 Október 09, 10:16:00 »
szeretném kikérni a véleményetek elektromos gyújtás vs 009 ügyileg
illetve legyen e elektromos gyújtás avagy nem
pro-kontra érvekkel léci
(hóthülyék is megértsék pl mint én )
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11261 Dátum:
2010 Október 09, 09:45:24 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 08, 21:44:11
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11260 Dátum:
2010 Október 08, 21:44:11 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 08, 20:18:03
Idézetet írta: Protheus - 2010 Október 08, 20:19:17
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11259 Dátum:
2010 Október 08, 20:19:17 »
Buzi, aki fékez! :-)))
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11258 Dátum:
2010 Október 08, 20:18:03 »
Idézetet írta: tati - 2010 Október 08, 20:07:50
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11257 Dátum:
2010 Október 08, 20:11:09 »
Ma ki- és szétszedtem az oxyboxert (csak hengerekig). Amit eddig láttam az bíztató:
Hengerek-dugók hibátlanok. Hengerfejek nem fújtak ki: az égéstér kormos, a tömítőfelület már határozott alumínium színű. Szelepek, gyertyák szép barnák. A tőkéken semmi rendellenes kopás.
A nyomórudak cseréje viszont indokolt, mert egyik-másik adott helyen kifényesedett, ami azt mutatja, hogy fordulaton elkezdenek meghajlani és akkor hozzáérnek a harmónikacsőhöz. Ez a behajlás nem marad meg, ha esik a fordulat visszanyerik eredeti alakjukat.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11256 Dátum:
2010 Október 08, 20:07:50 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 08, 20:04:47
Ez így van. A Bill Fischer könyv gyújtásról szóló részének bevezetése úgy kezdődik, hogy "Ha elolvasod ezt a fejezetet, akkor már visszajön a könyv ára, mert nem kell drága pénzért spéci gyújtáscuccokat venni, hanem elég a gyári alkatrészeket módosítani."
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11255 Dátum:
2010 Október 08, 20:04:47 »
Ez így van. A Bill Fischer könyv gyújtásról szóló részének bevezetése úgy kezdődik, hogy "Ha elolvasod ezt a fejezetet, akkor már visszajön a könyv ára, mert nem kell drága pénzért spéci gyújtáscuccokat venni, hanem elég a gyári alkatrészeket módosítani."
Idézetet írta: tati - 2010 Október 08, 15:56:44
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11254 Dátum:
2010 Október 08, 19:47:57 »
amúgy hogy ne csak offoljunk, találtam egy fickót, aki ráállt a "subaru váltót bogárra" projektre..irigylem az ilyet, akinek ennyi ideje van, de lehet lesz foganatja a dolognak. A subaru gyári 5 gangos váltója az alap (talán némelyik 6 gangos is) csak egyelőre heroin árban árulja a fordítót (1500 USD)..a nagy vízen túl mostanság próbálgatják az off roadosok, hogy mit bír a cucc..lehet nem hülyeség, elméletileg még 4wd bogár is herglehető belőle (bár ezt nem látom át hogyan). Főként subaru motorhoz, de adapterrel működhet léghűtéseshez is, persze ott nagy kérdés, hogy a fordulatszámhoz mit szól a hűtés..de érdekes
http://www.members.iinet.net.au/~ttriebler/index_files/Page388.htm
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11253 Dátum:
2010 Október 08, 19:46:59 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Október 08, 19:14:54
kommentelni nem ér...
<beszúrt kép törölve>
ezt valamelyik kollégám csinálhatta
mármint hogy központifűtés szerelő
vagy 3mas 4-es falú csőből ez többet visz mint amit hoz a turbó
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11252 Dátum:
2010 Október 08, 19:35:17 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Október 08, 19:29:53
Oszt milyen váltót tettél volna melléje??
cserélgettem volna sűrűn, mai fejjel pedig egy 5 gangos porkét..amúgy az a vicc, hogy volt hozzá egy GEMS computer is, amivel elég tág határokon belül lehetett volna játszani a karakterisztikával, de rajtnál biztos hullott volna minden. ezért nem mentem bele anno, már le volt rajzolva hűtés, csövezés minden.. Egyszer ha megtehetem úgyis építek valamit, amit ilyen hajt (vagy az SVX 3.3-as szívó 6 hengerese
)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11251 Dátum:
2010 Október 08, 19:29:53 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Október 08, 19:28:57
Oszt milyen váltót tettél volna melléje??
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11250 Dátum:
2010 Október 08, 19:29:25 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 08, 19:27:58
ez a te motorod?
ez typ4?
video rolla?
nem ez 1.3 AB-s gyárim, mielőtt maresz kutyája elásta
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11249 Dátum:
2010 Október 08, 19:28:57 »
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11248 Dátum:
2010 Október 08, 19:27:58 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Október 08, 19:14:54
kommentelni nem ér...
<beszúrt kép törölve>
ez a te motorod?
ez typ4?
video rolla?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11247 Dátum:
2010 Október 08, 19:21:25 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Október 08, 19:20:26
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11246 Dátum:
2010 Október 08, 19:20:26 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Október 08, 19:14:54
kommentelni nem ér...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11245 Dátum:
2010 Október 08, 19:14:54 »
kommentelni nem ér...
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Oldalak:
1
...
271
272
273
274
275
[
276
]
277
278
279
280
281
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...