www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:26:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3402281 alkalommal)
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11284 Dátum: 2010 Október 09, 22:33:16 »

Ez milyen karbi? Elsőre valami angolnak nézem, roverben, meg haver volvojában láttam hasonlót...
<beszúrt kép törölve>
SU? Undecided (tipp)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11283 Dátum: 2010 Október 09, 21:51:43 »

A vaterán találtam egy elosztót. Most 3ezren áll a licit.
Tudom, hogy az még kevés.
eléggé:)


nekem van hiányos...és kábel hozzá megnézhtem csak gyáriba van meg csati is nem kivánok beszélni mennnyi........ Lips Sealed

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #11282 Dátum: 2010 Október 09, 21:47:59 »

Ez milyen karbi? Elsőre valami angolnak nézem, roverben, meg haver volvojában láttam hasonlót...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 09, 21:54:46 írta brez »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #11281 Dátum: 2010 Október 09, 21:45:39 »

csak h képbe legyetek egy sima bontoba
egy szett
eloszto
nagy fesz tarfó
vezérlö
kábelek 20alat nem nagyon van:(
A vaterán találtam egy elosztót. Most 3ezren áll a licit.
Tudom, hogy az még kevés.

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11280 Dátum: 2010 Október 09, 21:24:36 »

kommentelni nem ér... Roll Eyes
Nem hagylak nyugodni:
Milyen gyújtás volt rajta, milyen karbi volt megszívva, milyen turbó volt rajta?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11279 Dátum: 2010 Október 09, 21:14:31 »

Flexest kéne megkérdezni, hogy megtudja-e csinálni.
Én is beneveznék egyre.
csak h képbe legyetek egy sima bontoba
egy szett
eloszto
nagy fesz tarfó
vezérlö
kábelek 20alat nem nagyon van:(

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #11278 Dátum: 2010 Október 09, 21:11:20 »

Az első kép a golfé, a pirossal bekeretezett részt kell átalakítani a bogár második kép mintájára , persze a méretekre ügyelni kell.
Flexest kéne megkérdezni, hogy megtudja-e csinálni.
Én is beneveznék egyre.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11277 Dátum: 2010 Október 09, 20:00:54 »

Az első kép a golfé, a pirossal bekeretezett részt kell átalakítani a bogár második kép mintájára , persze a méretekre ügyelni kell.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11276 Dátum: 2010 Október 09, 19:51:06 »

pontosan milyen alkatrészeket szedjek ki egy golfból ami kell ehhez ?
az sem baj ha képek is vannak az alkatrészekről

köszi
az én átalakításomnál mindent át kell építeni, kivéve az elosztóházat, de van egy egyszerübb megoldás is amikor a golf elosztóház alját le kell esztergálni a bogár elosztóház méretére, a tengely aljából  le kell vágni , golf meghajtófogaskereket levenni és a bogár körmösét rárakni, mingyá illusztrálom képpel.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #11275 Dátum: 2010 Október 09, 19:27:54 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11274 Dátum: 2010 Október 09, 19:23:25 »

Egyetértek veled , én Golfét házasítottam össze a bogár elosztóházával, nemtudni mennyit ment, de azóta 12000km lett belerakva és jól muzsikál,(berakás óta hozzá sem nyúltam) attól függetlenül van tarcsiba egy elektronika az autóban.
pontosan milyen alkatrészeket szedjek ki egy golfból ami kell ehhez ?
az sem baj ha képek is vannak az alkatrészekről

köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11273 Dátum: 2010 Október 09, 19:03:30 »

Egy jó minőségű 009 nem olcsó, de még a gagyiért is elég sok pénzt kérnek.

Egy használt komplett  elektronikus gyújtást 10-15e körül lehet venni. A megszakítós felújítása minőségi alkatrészekből is ennyibe kerül kb.


Egyetértek veled , én Golfét házasítottam össze a bogár elosztóházával, nemtudni mennyit ment, de azóta 12000km lett belerakva és jól muzsikál,(berakás óta hozzá sem nyúltam) attól függetlenül van tarcsiba egy elektronika az autóban.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11272 Dátum: 2010 Október 09, 17:02:29 »

Első kérdés, tényleg szükségem van rá?
Gondolj a karbira...
kapnék valakitől egyet ajándékba kompletten
és baromira rábeszél a srác,hogy milyen kibaszott jó lesz az nekem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11271 Dátum: 2010 Október 09, 11:30:14 »

Egy jó minőségű 009 nem olcsó, de még a gagyiért is elég sok pénzt kérnek.

Egy használt komplett  elektronikus gyújtást 10-15e körül lehet venni. A megszakítós felújítása minőségi alkatrészekből is ennyibe kerül kb.


inkább több

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11270 Dátum: 2010 Október 09, 11:29:52 »

Neki a Performance Workshopnál csinálták. Ha rosszul csinálod elrepedhet, ha jól, akkor nem. Ők a 70-es évek óta ezzel foglalkoznak... Kimondottan bogár fejekkel, így tudják mit-hogyan... Sajnos az itthon hengerfejesek nem túl eredményesek bogár hengerfej terén, mert dízel golfokra álltak rá...

http://performance-workshop.com/default.aspx

Europában még az Ahnendorpnál érdemes próbálkozni:

http://www.ahnendorp.com/info/Ueber-uns.html?XTCsid=22e42b903755d435658aba915f6af84a

Sziasztok! Stuntnak ki csinálta a hengerfejeit?
Mert az én hengerfejeim se tökéletesek a 1915 ös motoromhoz és szeretném egy kicsit megmókolni őket! Egy pár tippet tudtok adni?
Mit érdemes csinálni? és kinél?
(néztem callook blogán a hengerfejeket és kérdés ha ennyire szét van reszelve a szívócsatorna akkor az nem reped? mert annó én is hasonlót szerettem volna és amikor meg akartam csináltatni azt mondták hogy felejtős mert el fog repedni a hengerfej) egy kis segítséget kérek mert sötétben tapogatózom:D mi igaz mi nem? mit érdemes csinálni!
Szelepeim(40/34)

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11269 Dátum: 2010 Október 09, 11:18:11 »

Nem véletlenül alkalmazzák ezt a gyújtást a 70-es éveke közepétől a legtöbb autóban.
csatlakozom.
ha van óccsóér' elektronikus, akkor az kell.
ha nincs, akkor le van szarva.

Sziasztok! Stuntnak ki csinálta a hengerfejeit?
valahonnan az üveghegyen túlról vette, asszem egy amerikai faszitól.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11268 Dátum: 2010 Október 09, 11:00:55 »

Sziasztok! Stuntnak ki csinálta a hengerfejeit?
Mert az én hengerfejeim se tökéletesek a 1915 ös motoromhoz és szeretném egy kicsit megmókolni őket! Egy pár tippet tudtok adni?
Mit érdemes csinálni? és kinél?
(néztem callook blogán a hengerfejeket és kérdés ha ennyire szét van reszelve a szívócsatorna akkor az nem reped? mert annó én is hasonlót szerettem volna és amikor meg akartam csináltatni azt mondták hogy felejtős mert el fog repedni a hengerfej) egy kis segítséget kérek mert sötétben tapogatózom:D mi igaz mi nem? mit érdemes csinálni!
Szelepeim(40/34)
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 09, 11:02:29 írta reitim »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11267 Dátum: 2010 Október 09, 10:55:04 »

Egy jó minőségű 009 nem olcsó, de még a gagyiért is elég sok pénzt kérnek.

Egy használt komplett  elektronikus gyújtást 10-15e körül lehet venni. A megszakítós felújítása minőségi alkatrészekből is ennyibe kerül kb.


Egy széthullott megszakítót, hogy szegeled meg az út szélén?
Ha befosik az elektronika akkor azt is kapsz bármelyik bontóba.

A 009 gyári motornál nem jobb semmivel mint a gyári, mert egy gyári motor nem forog abban a tartományban ahol van értelme ennek az elosztónak. Csak röpsúlyos szabályzással dolgozik.

  Az elekrtonikus gyújtásnál, nem kell törődni a megszakító nyűgjeivel (beégés, hézag), minden fordulatszám tartományba pontos előgyújtás, gyakorlatilag gondozás mentes. Kiváló hideg-meleg indítás. És olyan szikrát ad ami egy szekrényajtón is áthúz. Ha az elektronika megmakkan akkor bármelyik modernebb vw-ből lehet bányászni hozzá cseredarabot.

Bár itt sokaknak van, olyan megszakítós gyújtása, amin 1millió Km után is hibátlan a megszakítóhézag és nem ég be a megszakító, de ezt nem nagyon tudom elhinni.

Mindkét "iskolának" vannak lelkes rajongói, de ha valaki nem élvezi a babrálást az elosztóval, akkor annak az elektronikus gyújtás való.

Nem véletlenül alkalmazzák ezt a gyújtást a 70-es éveke közepétől a legtöbb autóban.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #11266 Dátum: 2010 Október 09, 10:52:15 »

szeretném kikérni a véleményetek elektromos gyújtás vs 009 ügyileg
illetve legyen e elektromos gyújtás avagy nem
pro-kontra érvekkel léci
(hóthülyék is megértsék pl mint én )
Első kérdés, tényleg szükségem van rá?
Gondolj a karbira...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11265 Dátum: 2010 Október 09, 10:50:10 »

Egy széthullott megszakítót, hogy szegeled meg az út szélén?
Ha befosik az elektronika akkor azt is kapsz bármelyik bontóba.

A 009 gyári motornál nem jobb semmivel mint a gyári, mert egy gyári motor nem forog abban a tartományban ahol van értelme ennek az elosztónak. Csak röpsúlyos szabályzással dolgozik.

  Az elekrtonikus gyújtásnál, nem kell törődni a megszakító nyűgjeivel (beégés, hézag), minden fordulatszám tartományba pontos előgyújtás, gyakorlatilag gondozás mentes. Kiváló hideg-meleg indítás. És olyan szikrát ad ami egy szekrényajtón is áthúz. Ha az elektronika megmakkan akkor bármelyik modernebb vw-ből lehet bányászni hozzá cseredarabot.

Bár itt sokaknak van, olyan megszakítós gyújtása, amin 1millió Km után is hibátlan a megszakítóhézag és nem ég be a megszakító, de ezt nem nagyon tudom elhinni.

Mindkét "iskolának" vannak lelkes rajongói, de ha valaki nem élvezi a babrálást az elosztóval, akkor annak az elektronikus gyújtás való.

Nem véletlenül alkalmazzák ezt a gyújtást a 70-es éveke közepétől a legtöbb autóban.
A 009 megszegeled az út mellet is, max dadogva de elmegy, hazáig vagy ótós bótig.
Elektronikus gyújtásban megkotlik a jeladó vagy az elektronika baxhatod.

szeretném kikérni a véleményetek elektromos gyújtás vs 009 ügyileg
illetve legyen e elektromos gyújtás avagy nem
pro-kontra érvekkel léci
(hóthülyék is megértsék pl mint én )

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11264 Dátum: 2010 Október 09, 10:49:33 »

Nekem a kettő kombinációja van... Egy megszakítós 009-be vettem a megszakító helyére beszerelhető hall-jeladót... Ha megkotlana sincs probléma, mert a megszakító ott van a kesztyűtaróban, így 1 csavar és 2 perc kérdése visszatenni a megszakítót...

Egyébként megszakítós gyújtással sincsen semmi baj, szerintem 6000 alatt nem lebeg be a rugó... A hibák inkább a rossz beállításból, vagy a silány megszakítókból adódhatnak... Innentől kezdve egy utcai használatban lévő autónál egyedül az idönkénti utánállítás a hátránya a megszakítónak... Bár én amikor az 1,6-ot használtam, akkor olyan 10ezer km után pillantottam rá először a megszakítóra és a zárásszög még gyári értékeken belül volt (valahol 45-50 fok között)

szeretném kikérni a véleményetek elektromos gyújtás vs 009 ügyileg
illetve legyen e elektromos gyújtás avagy nem
pro-kontra érvekkel léci
(hóthülyék is megértsék pl mint én )

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11263 Dátum: 2010 Október 09, 10:24:54 »

szeretném kikérni a véleményetek elektromos gyújtás vs 009 ügyileg
illetve legyen e elektromos gyújtás avagy nem
pro-kontra érvekkel léci
(hóthülyék is megértsék pl mint én )
A 009 megszegeled az út mellet is, max dadogva de elmegy, hazáig vagy ótós bótig.
Elektronikus gyújtásban megkotlik a jeladó vagy az elektronika baxhatod.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11262 Dátum: 2010 Október 09, 10:16:00 »

szeretném kikérni a véleményetek elektromos gyújtás vs 009 ügyileg
illetve legyen e elektromos gyújtás avagy nem
pro-kontra érvekkel léci
(hóthülyék is megértsék pl mint én )

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11261 Dátum: 2010 Október 09, 09:45:24 »




Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11260 Dátum: 2010 Október 08, 21:44:11 »





flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #11259 Dátum: 2010 Október 08, 20:19:17 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11258 Dátum: 2010 Október 08, 20:18:03 »


  Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11257 Dátum: 2010 Október 08, 20:11:09 »

Ma ki- és szétszedtem az oxyboxert (csak hengerekig). Amit eddig láttam az bíztató:
Hengerek-dugók hibátlanok. Hengerfejek nem fújtak ki: az égéstér kormos, a tömítőfelület már határozott alumínium színű. Szelepek, gyertyák szép barnák. A tőkéken semmi rendellenes kopás.
A nyomórudak cseréje viszont indokolt, mert egyik-másik adott helyen kifényesedett, ami azt mutatja, hogy fordulaton elkezdenek meghajlani és akkor hozzáérnek a harmónikacsőhöz. Ez a behajlás nem marad meg, ha esik a fordulat visszanyerik eredeti alakjukat.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11256 Dátum: 2010 Október 08, 20:07:50 »

Ez így van. A Bill Fischer könyv gyújtásról szóló részének bevezetése úgy kezdődik, hogy "Ha elolvasod ezt a fejezetet, akkor már visszajön a könyv ára, mert nem kell drága pénzért spéci gyújtáscuccokat venni, hanem elég a gyári alkatrészeket módosítani."

  Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11255 Dátum: 2010 Október 08, 20:04:47 »

Ez így van. A Bill Fischer könyv gyújtásról szóló részének bevezetése úgy kezdődik, hogy "Ha elolvasod ezt a fejezetet, akkor már visszajön a könyv ára, mert nem kell drága pénzért spéci gyújtáscuccokat venni, hanem elég a gyári alkatrészeket módosítani."


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11254 Dátum: 2010 Október 08, 19:47:57 »

amúgy hogy ne csak offoljunk, találtam egy fickót, aki ráállt a "subaru váltót bogárra" projektre..irigylem az ilyet, akinek ennyi ideje van, de lehet lesz foganatja a dolognak. A subaru gyári 5 gangos váltója az alap (talán némelyik 6 gangos is) csak egyelőre heroin árban árulja a fordítót (1500 USD)..a nagy vízen túl mostanság próbálgatják az off roadosok, hogy mit bír a cucc..lehet nem hülyeség, elméletileg még 4wd bogár is herglehető belőle (bár ezt nem látom át hogyan). Főként subaru motorhoz, de adapterrel működhet léghűtéseshez is, persze ott nagy kérdés, hogy a  fordulatszámhoz mit szól a hűtés..de érdekes

http://www.members.iinet.net.au/~ttriebler/index_files/Page388.htm

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11253 Dátum: 2010 Október 08, 19:46:59 »

kommentelni nem ér... Roll Eyes

<beszúrt kép törölve>


ezt valamelyik kollégám csinálhatta  Roll Eyes mármint hogy központifűtés szerelő  Grin vagy 3mas 4-es falú csőből  ez többet visz mint amit hoz a turbó Undecided

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11252 Dátum: 2010 Október 08, 19:35:17 »

Oszt milyen váltót tettél volna melléje??  Wink

cserélgettem volna sűrűn, mai fejjel pedig egy 5 gangos porkét..amúgy az a vicc, hogy volt hozzá egy GEMS computer is, amivel elég tág határokon belül lehetett volna játszani a karakterisztikával, de rajtnál biztos hullott volna minden. ezért nem mentem bele anno, már le volt rajzolva hűtés, csövezés minden.. Egyszer ha megtehetem úgyis építek valamit, amit ilyen hajt (vagy az SVX 3.3-as szívó 6 hengerese Evil)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #11251 Dátum: 2010 Október 08, 19:29:53 »

Oszt milyen váltót tettél volna melléje??  Wink
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11250 Dátum: 2010 Október 08, 19:29:25 »

ez a te motorod?
ez typ4?
video rolla?

nem ez 1.3 AB-s gyárim, mielőtt maresz kutyája elásta Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11249 Dátum: 2010 Október 08, 19:28:57 »


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11248 Dátum: 2010 Október 08, 19:27:58 »

kommentelni nem ér... Roll Eyes

<beszúrt kép törölve>


ez a te motorod?
ez typ4?
video rolla?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11247 Dátum: 2010 Október 08, 19:21:25 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #11246 Dátum: 2010 Október 08, 19:20:26 »

kommentelni nem ér... Roll Eyes

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11245 Dátum: 2010 Október 08, 19:14:54 »

kommentelni nem ér... Roll Eyes




http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.193 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.