www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 20:45:48
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
288
289
290
291
292
[
293
]
294
295
296
297
298
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404541 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10604 Dátum:
2010 Szeptember 01, 20:43:14 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Szeptember 01, 20:28:03
2000 km oda 2000 vissza
nice ride
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10603 Dátum:
2010 Szeptember 01, 20:28:03 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Szeptember 01, 18:12:01
Az idei Scandinavian Cal-look Classic-on a CSP putrija elé volt kirakva.
Jövőre elmehetnénk ide (is), itt is van pár érdekes autó.
http://www.airmighty.com/index/index.html
2000 km oda 2000 vissza
nice ride
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10602 Dátum:
2010 Szeptember 01, 18:12:01 »
Az idei Scandinavian Cal-look Classic-on a CSP putrija elé volt kirakva.
Jövőre elmehetnénk ide (is), itt is van pár érdekes autó.
http://www.airmighty.com/index/index.html
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Szeptember 01, 18:05:46
4 bolygókerekes super diff van benne, amúgy a váltó 68 előtti, gondolom nem a péntek esti cruise-on borult szét.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10601 Dátum:
2010 Szeptember 01, 18:05:46 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Szeptember 01, 14:59:23
igen, de csak egyszer
4 bolygókerekes super diff van benne, amúgy a váltó 68 előtti, gondolom nem a péntek esti cruise-on borult szét.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10600 Dátum:
2010 Szeptember 01, 14:59:23 »
igen, de csak egyszer
Idézetet írta: tati - 2010 Szeptember 01, 13:02:26
így is szétlehet szedni a váltót
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10599 Dátum:
2010 Szeptember 01, 13:03:44 »
Idézetet írta: tati - 2010 Szeptember 01, 13:02:26
így is szétlehet szedni a váltót
És most már biztos nem Ikarus hangú.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10598 Dátum:
2010 Szeptember 01, 13:02:26 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Szeptember 01, 11:19:32
<beszúrt kép törölve>
így is szétlehet szedni a váltót
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10597 Dátum:
2010 Szeptember 01, 11:19:32 »
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10596 Dátum:
2010 Augusztus 31, 19:32:47 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Augusztus 31, 19:27:02
az is tud,de kicsit koplikált
de van a másik az tuti nagyon
ezért értél olyan gyorsan haza
fordulat?
max 3500-4000, nagyon jó ez a hosszú váltó
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10595 Dátum:
2010 Augusztus 31, 19:27:02 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Augusztus 31, 19:23:58
de azt nem tudom, hogy tud-e sebességet mérni (már ha te is a vdo rádióra gondolsz)
az is tud,de kicsit koplikált
de van a másik az tuti nagyon
ezért értél olyan gyorsan haza
fordulat?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10594 Dátum:
2010 Augusztus 31, 19:23:58 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Augusztus 31, 19:14:38
ott volt a T4-be
nem gondoltam,hogy lesz rá lehetöség
de azt nem tudom, hogy tud-e sebességet mérni (már ha te is a vdo rádióra gondolsz)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10593 Dátum:
2010 Augusztus 31, 19:14:38 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Augusztus 31, 18:53:15
majd egyszer berakjuk a telefonom vagy a gps-t és akkor nem kell számolgatni
ott volt a T4-be
nem gondoltam,hogy lesz rá lehetöség
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10592 Dátum:
2010 Augusztus 31, 18:53:15 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Augusztus 31, 18:48:22
kiszámoltam a Peti hazafelé
5500fordulaton közel 190-el jött
kértem kormolya ki kicsik
majd egyszer berakjuk a telefonom vagy a gps-t és akkor nem kell számolgatni
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10591 Dátum:
2010 Augusztus 31, 18:48:22 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Augusztus 30, 20:14:47
Kaposvárról hazafelé, közel sem padlógázon, mivel a futóművem beállítása nem éppen a legjobb...
kiszámoltam a Peti hazafelé
5500fordulaton közel 190-el jött
kértem kormolya ki kicsik
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10590 Dátum:
2010 Augusztus 31, 12:06:06 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Augusztus 31, 12:04:20
akkor ha jól emlékszem már a gyári futómű volt fent...
akkor még fehér volt ha jól emlékszem.....akkor sem volt már túl magas
zengőgumi
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10589 Dátum:
2010 Augusztus 31, 12:04:20 »
Idézetet írta: gumibogi - 2010 Augusztus 31, 12:02:59
tétényin?
a bogidat is megcsinálták,vagy nem?
akkor ha jól emlékszem már a gyári futómű volt fent...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10588 Dátum:
2010 Augusztus 31, 12:02:59 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Augusztus 30, 20:14:47
Kaposvárról hazafelé, közel sem padlógázon, mivel a futóművem beállítása nem éppen a legjobb...
tétényin?
a bogidat is megcsinálták,vagy nem?
zengőgumi
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10587 Dátum:
2010 Augusztus 30, 20:28:53 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Augusztus 30, 20:27:26
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10586 Dátum:
2010 Augusztus 30, 20:27:26 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Augusztus 30, 20:24:27
Alakul! Azért gyúrjál még
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10585 Dátum:
2010 Augusztus 30, 20:26:43 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Augusztus 30, 20:14:47
Kaposvárról hazafelé, közel sem padlógázon, mivel a futóművem beállítása nem éppen a legjobb...
Töröltem az eredeti hsz-t. Gőzöm nincs nálad hogy állítják be a hátsó kerekekhez a géped egyenes futását mert tiéd keskenyítve van... Bár lehet simán, semmi gond nélkül tudja a lézer.
Nekem egyszerű volt. 5e fixen, nem zavarta őket a döntött hátsó kerék, hogy a puma alja 5cm-re van a földtől...
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 30, 20:29:04 írta tazoli
»
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10584 Dátum:
2010 Augusztus 30, 20:24:27 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Augusztus 30, 20:14:47
Kaposvárról hazafelé, közel sem padlógázon, mivel a futóművem beállítása nem éppen a legjobb...
Alakul! Azért gyúrjál még
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10583 Dátum:
2010 Augusztus 30, 20:14:47 »
Kaposvárról hazafelé, közel sem padlógázon, mivel a futóművem beállítása nem éppen a legjobb...
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10582 Dátum:
2010 Augusztus 30, 18:42:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 30, 18:31:37
Nincs, de megkeresem a nickjét.
Mostanában már kicsit túl sokat lógok ott a fórumon...
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10581 Dátum:
2010 Augusztus 30, 18:31:37 »
Idézetet írta: Sagaris - 2010 Augusztus 30, 18:27:29
Van hozzá topic a Sambán?
Nincs, de megkeresem a nickjét.
Mostanában már kicsit túl sokat lógok ott a fórumon...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10580 Dátum:
2010 Augusztus 30, 18:27:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 30, 17:04:22
A Samba-na van egy ember aki csinálta, de nincs online feltéve sehová. Úgy kezdte, hogy begyűjtött 100 valós mérést motor konstrukciós adatokkal és ez képezte az alapot, ezzel korrigálta a szokásos, általános kalkulátor formulákat, amik sima belsőégésű motorra vonatkoznak.
Valami ilyesmivel foglalkozik, pluszmínus 15%-kal dolgozik, elég jól eltalálja.
A mostani motoromra 93 lóerőt kalkulált a 85 helyett.
Van hozzá topic a Sambán?
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10579 Dátum:
2010 Augusztus 30, 17:24:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 30, 17:11:05
Nem akarok senkit fárasztani a hengerfejeimmel, de ez mégiscsak motortuning topik...
Szerintem mindenki annak örülne, ha csak úgy leírnál mindent ami eszedbe jut a nézelődés közben.
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10578 Dátum:
2010 Augusztus 30, 17:23:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 30, 17:11:05
Nem akarok senkit fárasztani a hengerfejeimmel, de ez mégiscsak motortuning topik...
Nem hiszem, hogy zavarna bárkit is...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10577 Dátum:
2010 Augusztus 30, 17:11:05 »
Nem akarok senkit fárasztani a hengerfejeimmel, de ez mégiscsak motortuning topik...
Nagyon érdekes, hogy minden komolyabb motorépítő azt mondja, hogy W110 tengely felett minimum heavy duty, de inkább dupla szeleprugót kell használni, mert a szelep belebeg 4500 felett és kiveri a szelepüléket, elmegy a szelephézag és a teljesítmény is csökken.
A CB performance és GeneBerg rugói a legjobbak, állítólag, az én hengerfejemre a C45-ös Scat tengelyhez (298 fok, 0.390" emelés a tengelynél) mindenképpen dupla rugót javasoltak.
Nos, ez a dupla rugó annyira kemény, hogy szinte megnyomni sem bírom, holott az asztalra fektetett fejnél a gyári rugót simán benyomom negyed útig. Mindenképpen CroMO nyomórúd kell hozzá.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10576 Dátum:
2010 Augusztus 30, 17:04:22 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Augusztus 30, 16:58:15
hol van ilyen kalkulátor?
A Samba-na van egy ember aki csinálta, de nincs online feltéve sehová. Úgy kezdte, hogy begyűjtött 100 valós mérést motor konstrukciós adatokkal és ez képezte az alapot, ezzel korrigálta a szokásos, általános kalkulátor formulákat, amik sima belsőégésű motorra vonatkoznak.
Valami ilyesmivel foglalkozik, pluszmínus 15%-kal dolgozik, elég jól eltalálja.
A mostani motoromra 93 lóerőt kalkulált a 85 helyett.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10575 Dátum:
2010 Augusztus 30, 16:58:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 30, 16:51:52
Az enyémmel majdnem azonos tengellyel (298 fokos Engle FK8-as) és 48-as IDA-val, 36-os venturival 184 lovat tud 6700-on egy 2180-as bogár, amin ugyanilyen hengerfej van. Empi dual Quiet csővel.
Egy elméleti, volumetrikus hatásfokon alapuló motorteljesítmény kalkulátor szerint a motorom 40-es IDF-fel, 34-es venturival, 298-as tengellyel és egy CSP Supercomp csővel, ezzel a fejjel 142 lóerőt fog tudni 5800-as fordulaton.
Hamarosan kiderül.
hol van ilyen kalkulátor?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10574 Dátum:
2010 Augusztus 30, 16:51:52 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 30, 16:46:39
recska.....
Az enyémmel majdnem azonos tengellyel (298 fokos Engle FK8-as) és 48-as IDA-val, 36-os venturival 184 lovat tud 6700-on egy 2180-as bogár, amin ugyanilyen hengerfej van. Empi dual Quiet csővel.
Egy elméleti, volumetrikus hatásfokon alapuló motorteljesítmény kalkulátor szerint a motorom 40-es IDF-fel, 34-es venturival, 298-as tengellyel és egy CSP Supercomp csővel, ezzel a fejjel 142 lóerőt fog tudni 5800-as fordulaton.
Hamarosan kiderül.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10573 Dátum:
2010 Augusztus 30, 16:46:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 30, 16:38:55
Igen, folyamatban van az ügy.
Sokat nézegettem a hengerfejeket (Steve Tims Stage 2-es fejek a Performance Workshop-tól az USA-ból) és az bennük a nagy sütés, hogy ha belenézek a szívóoldalba, akkor a 42-es szívószelepnek szinte az egész tányérját látom, ráadásul a szívócsatorna átmérője mindvégig szinte teljesen azonos. A belépőnyílás mérete kicsit ovál, egyik átmérő 42-es, a másik 38-as (gyári kb. 32-es kör) és ez megy végig, nem szűkül, sőt ahogy a szelepvezető belép a szívócsatornába ott szélesedik is, hogy az áramlási keresztmetszet és így a gázsebesség állandó legyen.
A kipufogó csatornából a szelepvezető "búbja" teljesen ki van munkálva és ott benézve is látszik a szeleptányér majdnem fele, látszik, hogy a munka célja itt is az volt, hogy egyenesítség a járatot, mert a közel 90 fokos "kanyar" belső feléről szedtek le sokat, a külsőt meg csak elsimították, így a "kanyar" kisebb benne. A gyors gázcsere miatt a hengerfej hőmérséklete is kisebb lesz.
recska.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10572 Dátum:
2010 Augusztus 30, 16:38:55 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 30, 15:27:29
Ha kigyönyörködted magadat a hengerfejben, akkor egy papírra leveszed nekem a szívó oldal belépőjét, meg az égéstér körvonalát? Meg fotózhatsz is...
Igen, folyamatban van az ügy.
Sokat nézegettem a hengerfejeket (Steve Tims Stage 2-es fejek a Performance Workshop-tól az USA-ból) és az bennük a nagy sütés, hogy ha belenézek a szívóoldalba, akkor a 42-es szívószelepnek szinte az egész tányérját látom, ráadásul a szívócsatorna átmérője mindvégig szinte teljesen azonos. A belépőnyílás mérete kicsit ovál, egyik átmérő 42-es, a másik 38-as (gyári kb. 32-es kör) és ez megy végig, nem szűkül, sőt ahogy a szelepvezető belép a szívócsatornába ott szélesedik is, hogy az áramlási keresztmetszet és így a gázsebesség állandó legyen.
A kipufogó csatornából a szelepvezető "búbja" teljesen ki van munkálva és ott benézve is látszik a szeleptányér majdnem fele, látszik, hogy a munka célja itt is az volt, hogy egyenesítség a járatot, mert a közel 90 fokos "kanyar" belső feléről szedtek le sokat, a külsőt meg csak elsimították, így a "kanyar" kisebb benne. A gyors gázcsere miatt a hengerfej hőmérséklete is kisebb lesz.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10571 Dátum:
2010 Augusztus 30, 16:27:24 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Augusztus 30, 16:02:35
szerintem Luftfahrt Fred volt itt...
hi,
kint voltam én is (timeslip fórumon Belfegor néven vagyok jelen remélem itt is segít majd valaki átírni
)
Sajnos sok techikai infót nem tudok mondani mert röpke 2 órára ugrottam fel, Freddy K. kinnt volt vele beszélgettem, keményen ment a 2331 dupla Weberrel. A felcsapódó kövek a lemezt belülről majd kiszakítottak, akkor púpok voltak hogy leverte fémtisztára kívülről a kasztnit...
Volt egy ratrod kinézetű verda, ha jól láttam kicsi turbóval de ott még betegségek vannak nem ment túl jól. Mint múltkor, volt ismét az amorf Golf4 lámpás bogár, ő is jókat ment, de sajna annyira csúnya volt hogy nem nagyon nézegettem.
Volt még egy szép zöld sibedás, de arra nem emlékszem sajna...lehet hogy ti ismeritek...
A bogarak amíg ott voltam alacson 12 ill. alacsony 14-eket szórtak...
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 30, 16:30:31 írta picichris
»
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10570 Dátum:
2010 Augusztus 30, 16:02:35 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 30, 15:24:28
Lehet tudni, hogy melyik bogarak voltak?
Eddig stabil 14-et futottak a 2050-es typ1 és 2,1 wbx motorral szerelt vasak. Az 1,6 turbo meg 15-16 körül...
Én ott leszek a következőn...
szerintem Luftfahrt Fred volt itt...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10569 Dátum:
2010 Augusztus 30, 15:38:23 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 30, 15:24:28
Lehet tudni, hogy melyik bogarak voltak?
Eddig stabil 14-et futottak a 2050-es typ1 és 2,1 wbx motorral szerelt vasak. Az 1,6 turbo meg 15-16 körül...
Én ott leszek a következőn...
Én is.. szept 26!!
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10568 Dátum:
2010 Augusztus 30, 15:27:29 »
Ha kigyönyörködted magadat a hengerfejben, akkor egy papírra leveszed nekem a szívó oldal belépőjét, meg az égéstér körvonalát? Meg fotózhatsz is...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 28, 22:36:07
Már nekem kínos, hogy akárhova megyünk Callookkal, a vége mindig szerelés. Egyszerűen röhögnek az emberek, hogy az autója állandóan lerobban. Kínos az utcán szerelgetni, ugyan xoyox próbálta kabáttal takarni, de kínos, nagyon kínos.
Úton, városban, benzinkúton, állandóan....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10567 Dátum:
2010 Augusztus 30, 15:24:28 »
Lehet tudni, hogy melyik bogarak voltak?
Eddig stabil 14-et futottak a 2050-es typ1 és 2,1 wbx motorral szerelt vasak. Az 1,6 turbo meg 15-16 körül...
Én ott leszek a következőn...
Idézetet írta: Aircult - 2010 Augusztus 29, 21:23:53
timeslip fórumról a mai Fertőszentmiklósi gyorsulási versenyről:
"Vw bogarak, az egyik 12,06-ot ment 12,1-12,2 -t azt folyamatosan hozta."
"az osztrák bogarak nagyon szigorúan nyomták imádtam őket"
Következő versenyre le kéne nézni, megnézni őket...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10566 Dátum:
2010 Augusztus 29, 22:00:14 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 29, 20:04:25
http://sparkafer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10565 Dátum:
2010 Augusztus 29, 21:23:53 »
timeslip fórumról a mai Fertőszentmiklósi gyorsulási versenyről:
"Vw bogarak, az egyik 12,06-ot ment 12,1-12,2 -t azt folyamatosan hozta."
"az osztrák bogarak nagyon szigorúan nyomták imádtam őket"
Következő versenyre le kéne nézni, megnézni őket...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak:
1
...
288
289
290
291
292
[
293
]
294
295
296
297
298
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...