www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 20:45:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 288 289 290 291 292 [293] 294 295 296 297 298 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404541 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10604 Dátum: 2010 Szeptember 01, 20:43:14 »


2000 km oda 2000 vissza  Cheesy Cheesy nice ride

Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10603 Dátum: 2010 Szeptember 01, 20:28:03 »

Az idei Scandinavian Cal-look Classic-on a CSP putrija elé volt kirakva.
Jövőre elmehetnénk ide (is), itt is van pár érdekes autó.

http://www.airmighty.com/index/index.html

2000 km oda 2000 vissza  Cheesy Cheesy nice ride
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10602 Dátum: 2010 Szeptember 01, 18:12:01 »

Az idei Scandinavian Cal-look Classic-on a CSP putrija elé volt kirakva.
Jövőre elmehetnénk ide (is), itt is van pár érdekes autó.

http://www.airmighty.com/index/index.html
4 bolygókerekes super diff van benne, amúgy a váltó 68 előtti, gondolom nem a péntek esti cruise-on borult szét.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10601 Dátum: 2010 Szeptember 01, 18:05:46 »

igen, de csak egyszer  Grin

4 bolygókerekes super diff van benne, amúgy a váltó 68 előtti, gondolom nem a péntek esti cruise-on borult szét.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10600 Dátum: 2010 Szeptember 01, 14:59:23 »

igen, de csak egyszer  Grin
így is szétlehet szedni a váltót Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10599 Dátum: 2010 Szeptember 01, 13:03:44 »

így is szétlehet szedni a váltót Roll Eyes
És most már biztos nem Ikarus hangú. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10598 Dátum: 2010 Szeptember 01, 13:02:26 »

Shocked

<beszúrt kép törölve>
így is szétlehet szedni a váltót Roll Eyes

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10597 Dátum: 2010 Szeptember 01, 11:19:32 »

 Shocked


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10596 Dátum: 2010 Augusztus 31, 19:32:47 »

az is tud,de kicsit koplikált Roll Eyes
de van a másik az tuti nagyon Wink
ezért értél olyan gyorsan haza  Grin
fordulat?
max 3500-4000, nagyon jó ez a hosszú váltó Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #10595 Dátum: 2010 Augusztus 31, 19:27:02 »

de azt nem tudom, hogy tud-e sebességet mérni (már ha te is a vdo rádióra gondolsz)
az is tud,de kicsit koplikált Roll Eyes
de van a másik az tuti nagyon Wink
ezért értél olyan gyorsan haza  Grin
fordulat?

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10594 Dátum: 2010 Augusztus 31, 19:23:58 »

ott volt a T4-be Undecided
nem gondoltam,hogy lesz rá lehetöség Wink
de azt nem tudom, hogy tud-e sebességet mérni (már ha te is a vdo rádióra gondolsz)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #10593 Dátum: 2010 Augusztus 31, 19:14:38 »

majd egyszer berakjuk a telefonom vagy a gps-t és akkor nem kell számolgatni Wink
ott volt a T4-be Undecided
nem gondoltam,hogy lesz rá lehetöség Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10592 Dátum: 2010 Augusztus 31, 18:53:15 »

kiszámoltam a Peti hazafelé
5500fordulaton közel 190-el jött
kértem kormolya ki kicsik Grin

majd egyszer berakjuk a telefonom vagy a gps-t és akkor nem kell számolgatni Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #10591 Dátum: 2010 Augusztus 31, 18:48:22 »

Kaposvárról hazafelé, közel sem padlógázon, mivel a futóművem beállítása nem éppen a legjobb...

kiszámoltam a Peti hazafelé
5500fordulaton közel 190-el jött
kértem kormolya ki kicsik Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #10590 Dátum: 2010 Augusztus 31, 12:06:06 »

akkor ha jól emlékszem már a gyári futómű volt fent...
akkor még fehér volt ha jól emlékszem.....akkor sem volt már túl magas Wink

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10589 Dátum: 2010 Augusztus 31, 12:04:20 »

tétényin?
a bogidat is megcsinálták,vagy nem?
akkor ha jól emlékszem már a gyári futómű volt fent...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #10588 Dátum: 2010 Augusztus 31, 12:02:59 »

Kaposvárról hazafelé, közel sem padlógázon, mivel a futóművem beállítása nem éppen a legjobb...

tétényin?
a bogidat is megcsinálták,vagy nem?

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10587 Dátum: 2010 Augusztus 30, 20:28:53 »

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10586 Dátum: 2010 Augusztus 30, 20:27:26 »

Alakul! Azért gyúrjál még  Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #10585 Dátum: 2010 Augusztus 30, 20:26:43 »

Kaposvárról hazafelé, közel sem padlógázon, mivel a futóművem beállítása nem éppen a legjobb...


Töröltem az eredeti hsz-t. Gőzöm nincs nálad hogy állítják be a hátsó kerekekhez a géped egyenes futását mert tiéd keskenyítve van... Bár lehet simán, semmi gond nélkül tudja a lézer.

Nekem egyszerű volt. 5e fixen, nem zavarta őket a döntött hátsó kerék, hogy a puma alja 5cm-re van a földtől...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 30, 20:29:04 írta tazoli »
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10584 Dátum: 2010 Augusztus 30, 20:24:27 »

Kaposvárról hazafelé, közel sem padlógázon, mivel a futóművem beállítása nem éppen a legjobb...

Alakul! Azért gyúrjál még  Wink
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10583 Dátum: 2010 Augusztus 30, 20:14:47 »

Kaposvárról hazafelé, közel sem padlógázon, mivel a futóművem beállítása nem éppen a legjobb...


[a csatolmányt egy admin törölte]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #10582 Dátum: 2010 Augusztus 30, 18:42:32 »

Nincs, de megkeresem a nickjét.
Mostanában már kicsit túl sokat lógok ott a fórumon...  Undecided

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10581 Dátum: 2010 Augusztus 30, 18:31:37 »

Van hozzá topic a Sambán?

Nincs, de megkeresem a nickjét.
Mostanában már kicsit túl sokat lógok ott a fórumon...  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #10580 Dátum: 2010 Augusztus 30, 18:27:29 »

A Samba-na van egy ember aki csinálta, de nincs online feltéve sehová. Úgy kezdte, hogy begyűjtött 100 valós mérést motor konstrukciós adatokkal és ez képezte az alapot, ezzel korrigálta a szokásos, általános kalkulátor formulákat, amik sima belsőégésű motorra vonatkoznak.
Valami ilyesmivel foglalkozik, pluszmínus 15%-kal dolgozik, elég jól eltalálja.
A mostani motoromra 93 lóerőt kalkulált a 85 helyett.


Van hozzá topic a Sambán?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
1303LS
« Hozzászólás #10579 Dátum: 2010 Augusztus 30, 17:24:53 »

Nem akarok senkit fárasztani a hengerfejeimmel, de ez mégiscsak motortuning topik...
Szerintem mindenki annak örülne, ha csak úgy leírnál mindent ami eszedbe jut a nézelődés közben.  Cheesy
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #10578 Dátum: 2010 Augusztus 30, 17:23:19 »

Nem akarok senkit fárasztani a hengerfejeimmel, de ez mégiscsak motortuning topik...

Nem hiszem, hogy zavarna bárkit is... Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10577 Dátum: 2010 Augusztus 30, 17:11:05 »

Nem akarok senkit fárasztani a hengerfejeimmel, de ez mégiscsak motortuning topik...

Nagyon érdekes, hogy minden komolyabb motorépítő azt mondja, hogy W110 tengely felett minimum heavy duty, de inkább dupla szeleprugót kell használni, mert a szelep belebeg 4500 felett és kiveri a szelepüléket, elmegy a szelephézag és a teljesítmény is csökken.
A CB performance és GeneBerg rugói a legjobbak, állítólag, az én hengerfejemre a C45-ös Scat tengelyhez (298 fok, 0.390" emelés a tengelynél) mindenképpen dupla rugót javasoltak.
Nos, ez a dupla rugó annyira kemény, hogy szinte megnyomni sem bírom, holott az asztalra fektetett fejnél a gyári rugót simán benyomom negyed útig. Mindenképpen CroMO nyomórúd kell hozzá.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10576 Dátum: 2010 Augusztus 30, 17:04:22 »

hol van ilyen kalkulátor?

A Samba-na van egy ember aki csinálta, de nincs online feltéve sehová. Úgy kezdte, hogy begyűjtött 100 valós mérést motor konstrukciós adatokkal és ez képezte az alapot, ezzel korrigálta a szokásos, általános kalkulátor formulákat, amik sima belsőégésű motorra vonatkoznak.
Valami ilyesmivel foglalkozik, pluszmínus 15%-kal dolgozik, elég jól eltalálja.
A mostani motoromra 93 lóerőt kalkulált a 85 helyett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10575 Dátum: 2010 Augusztus 30, 16:58:15 »

Az enyémmel majdnem azonos tengellyel (298 fokos Engle FK8-as) és 48-as IDA-val, 36-os venturival 184 lovat tud 6700-on egy 2180-as bogár, amin ugyanilyen hengerfej van. Empi dual Quiet csővel.

Egy elméleti, volumetrikus hatásfokon alapuló motorteljesítmény kalkulátor szerint a motorom 40-es IDF-fel, 34-es venturival, 298-as tengellyel és egy CSP Supercomp csővel, ezzel a fejjel 142 lóerőt fog tudni 5800-as fordulaton.

Hamarosan kiderül.   Wink

hol van ilyen kalkulátor?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10574 Dátum: 2010 Augusztus 30, 16:51:52 »

recska..... Shocked Shocked

Az enyémmel majdnem azonos tengellyel (298 fokos Engle FK8-as) és 48-as IDA-val, 36-os venturival 184 lovat tud 6700-on egy 2180-as bogár, amin ugyanilyen hengerfej van. Empi dual Quiet csővel.

Egy elméleti, volumetrikus hatásfokon alapuló motorteljesítmény kalkulátor szerint a motorom 40-es IDF-fel, 34-es venturival, 298-as tengellyel és egy CSP Supercomp csővel, ezzel a fejjel 142 lóerőt fog tudni 5800-as fordulaton.

Hamarosan kiderül.   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10573 Dátum: 2010 Augusztus 30, 16:46:39 »

Igen, folyamatban van az ügy.

Sokat nézegettem a hengerfejeket (Steve Tims Stage 2-es fejek a Performance Workshop-tól az USA-ból) és az bennük a nagy sütés, hogy ha belenézek a szívóoldalba, akkor a 42-es szívószelepnek szinte az egész tányérját látom, ráadásul a szívócsatorna átmérője mindvégig szinte teljesen azonos. A belépőnyílás mérete kicsit ovál, egyik átmérő 42-es, a másik 38-as (gyári kb. 32-es kör) és ez megy végig, nem szűkül, sőt ahogy a szelepvezető belép a szívócsatornába ott szélesedik is, hogy az áramlási keresztmetszet és így a gázsebesség állandó legyen.
A kipufogó csatornából a szelepvezető "búbja" teljesen ki van munkálva és ott benézve is látszik a szeleptányér majdnem fele, látszik, hogy a munka célja itt is az volt, hogy egyenesítség a járatot, mert a közel 90 fokos "kanyar" belső feléről szedtek le sokat, a külsőt meg csak elsimították, így a "kanyar" kisebb benne. A gyors gázcsere miatt a hengerfej hőmérséklete is kisebb lesz.
recska..... Shocked Shocked

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10572 Dátum: 2010 Augusztus 30, 16:38:55 »

Ha kigyönyörködted magadat a hengerfejben, akkor egy papírra leveszed nekem a szívó oldal belépőjét, meg az égéstér körvonalát? Meg fotózhatsz is...


Igen, folyamatban van az ügy.

Sokat nézegettem a hengerfejeket (Steve Tims Stage 2-es fejek a Performance Workshop-tól az USA-ból) és az bennük a nagy sütés, hogy ha belenézek a szívóoldalba, akkor a 42-es szívószelepnek szinte az egész tányérját látom, ráadásul a szívócsatorna átmérője mindvégig szinte teljesen azonos. A belépőnyílás mérete kicsit ovál, egyik átmérő 42-es, a másik 38-as (gyári kb. 32-es kör) és ez megy végig, nem szűkül, sőt ahogy a szelepvezető belép a szívócsatornába ott szélesedik is, hogy az áramlási keresztmetszet és így a gázsebesség állandó legyen.
A kipufogó csatornából a szelepvezető "búbja" teljesen ki van munkálva és ott benézve is látszik a szeleptányér majdnem fele, látszik, hogy a munka célja itt is az volt, hogy egyenesítség a járatot, mert a közel 90 fokos "kanyar" belső feléről szedtek le sokat, a külsőt meg csak elsimították, így a "kanyar" kisebb benne. A gyors gázcsere miatt a hengerfej hőmérséklete is kisebb lesz.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10571 Dátum: 2010 Augusztus 30, 16:27:24 »

szerintem Luftfahrt Fred volt itt...

hi,

kint voltam én is (timeslip fórumon Belfegor néven vagyok jelen remélem itt is segít majd valaki átírni Wink )

Sajnos sok techikai infót nem tudok mondani mert röpke 2 órára ugrottam fel, Freddy K. kinnt volt vele beszélgettem, keményen ment a 2331 dupla Weberrel. A felcsapódó kövek a lemezt belülről majd kiszakítottak, akkor púpok voltak hogy leverte fémtisztára kívülről a kasztnit... Grin Grin

Volt egy ratrod kinézetű verda, ha jól láttam kicsi turbóval de ott még betegségek vannak nem ment túl jól. Mint múltkor, volt ismét az amorf Golf4 lámpás bogár, ő is jókat ment, de sajna annyira csúnya volt hogy nem nagyon nézegettem. Wink

Volt még egy szép zöld sibedás, de arra nem emlékszem sajna...lehet hogy ti ismeritek...

A bogarak amíg ott voltam alacson 12 ill. alacsony 14-eket szórtak...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 30, 16:30:31 írta picichris »
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10570 Dátum: 2010 Augusztus 30, 16:02:35 »

Shocked Shocked Shocked

Lehet tudni, hogy melyik bogarak voltak?
Eddig stabil 14-et futottak a 2050-es typ1 és 2,1 wbx motorral szerelt vasak. Az 1,6 turbo meg 15-16 körül...

Én ott leszek a következőn...


szerintem Luftfahrt Fred volt itt...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10569 Dátum: 2010 Augusztus 30, 15:38:23 »

Shocked Shocked Shocked

Lehet tudni, hogy melyik bogarak voltak?
Eddig stabil 14-et futottak a 2050-es typ1 és 2,1 wbx motorral szerelt vasak. Az 1,6 turbo meg 15-16 körül...

Én ott leszek a következőn...


Én is.. szept 26!!

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10568 Dátum: 2010 Augusztus 30, 15:27:29 »

Ha kigyönyörködted magadat a hengerfejben, akkor egy papírra leveszed nekem a szívó oldal belépőjét, meg az égéstér körvonalát? Meg fotózhatsz is...

Már nekem kínos, hogy akárhova megyünk Callookkal, a vége mindig szerelés. Egyszerűen röhögnek az emberek, hogy az autója állandóan lerobban. Kínos az utcán szerelgetni, ugyan xoyox próbálta kabáttal takarni, de kínos, nagyon kínos.
Úton, városban, benzinkúton, állandóan....
 Grin Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10567 Dátum: 2010 Augusztus 30, 15:24:28 »

 Shocked Shocked Shocked

Lehet tudni, hogy melyik bogarak voltak?
Eddig stabil 14-et futottak a 2050-es typ1 és 2,1 wbx motorral szerelt vasak. Az 1,6 turbo meg 15-16 körül...

Én ott leszek a következőn...

timeslip fórumról a mai Fertőszentmiklósi gyorsulási versenyről:

"Vw bogarak, az egyik 12,06-ot ment 12,1-12,2 -t azt folyamatosan hozta."

"az osztrák bogarak nagyon szigorúan nyomták     imádtam őket"

Következő versenyre le kéne nézni, megnézni őket...

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #10566 Dátum: 2010 Augusztus 29, 22:00:14 »



Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10565 Dátum: 2010 Augusztus 29, 21:23:53 »

timeslip fórumról a mai Fertőszentmiklósi gyorsulási versenyről:

"Vw bogarak, az egyik 12,06-ot ment 12,1-12,2 -t azt folyamatosan hozta."

"az osztrák bogarak nagyon szigorúan nyomták     imádtam őket"

Következő versenyre le kéne nézni, megnézni őket...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 288 289 290 291 292 [293] 294 295 296 297 298 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.175 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.