www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 08:20:35
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
336
337
338
339
340
[
341
]
342
343
344
345
346
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3403522 alkalommal)
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8684 Dátum:
2010 Március 02, 21:40:01 »
Idézetet írta: Tüdő - 2010 Március 02, 21:36:22
És ez papírügyileg mennyit jelentene egy 1,3-ból 1,6-t csinálni? (Hivatalba járkálás, pénz...)
Blokk marad henger dugó rá, és a pairral nem kell törödnöd.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8683 Dátum:
2010 Március 02, 21:37:42 »
Idézetet írta: Tüdő - 2010 Március 02, 21:36:22
És ez papírügyileg mennyit jelentene egy 1,3-ból 1,6-t csinálni? (Hivatalba járkálás, pénz...)
önszopatás
Tüdő
Hozzászólások: 52
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8682 Dátum:
2010 Március 02, 21:36:22 »
Idézetet írta: callook - 2010 Február 28, 18:00:10
A motortuning véleményem szerint egy komplett motorgenerállal kezdődik. (Ha csak nem játszós autóról van szó, aminél nem számít, hogy mikor dől szét.)
Egy tisztességes 1,6 motorgenerál az 250ezer Ft körül mozog. Most lehet, hogy sokan leszólnak, hogy 20-ból egy komplett bogarat felújítanak, de én itt egy 100 %-os felújításról beszélek és azt feltételezve, hogy szerelő csinálja a műveletet. (Blokk vonalba fúrás, főtengelyköszörülés, hajtórudak perselyezése, új csapágygarnitúra, új henger-dugó garnitúra, hengerfej átvizsgálás-javítás, jó minőségű tömítések, karbi felújítás, jó minőségű olaj, gyertyák, megszakító, új gyertyakábelek, esetenként kipuff + kuplung.)
És ez papírügyileg mennyit jelentene egy 1,3-ból 1,6-t csinálni? (Hivatalba járkálás, pénz...)
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8681 Dátum:
2010 Március 01, 20:27:09 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Március 01, 20:24:59
abba kész a motor gépmunkája stb csak össze kel rakni de mivel márc 14én verseny se idöm összerakni sem idö bejáratni!
minden tyunigmotrot kap
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8680 Dátum:
2010 Március 01, 20:24:59 »
Idézetet írta: LesL!E084 - 2010 Március 01, 20:18:12
abba kész a motor gépmunkája stb csak össze kel rakni de mivel márc 14én verseny se idöm összerakni sem idö bejáratni!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8679 Dátum:
2010 Március 01, 20:23:38 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Március 01, 17:08:06
by Burt Munro
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8678 Dátum:
2010 Március 01, 20:18:12 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Március 01, 20:16:19
ezt kimélő üzem modba használom azért
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8677 Dátum:
2010 Március 01, 20:16:19 »
Idézetet írta: tati - 2010 Március 01, 20:12:04
holnap ilyenkor már a hajtókar is látszódni fog
ezt kimélő üzem modba használom azért
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8676 Dátum:
2010 Március 01, 20:13:13 »
Köszönöm mindenkinek!
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Március 01, 20:15:50 írta DLL-962
»
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8675 Dátum:
2010 Március 01, 20:12:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Március 01, 19:54:16
na 67es be jár motor karbi beállitva
holnap szelep állitás ,kipuff csere, kábel rendezés és gyá
holnap ilyenkor már a hajtókar is látszódni fog
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8674 Dátum:
2010 Március 01, 19:54:16 »
na 67es be jár motor karbi beállitva
holnap szelep állitás ,kipuff csere, kábel rendezés és gyá
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8673 Dátum:
2010 Március 01, 19:03:32 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Március 01, 18:43:31
Es ha az egyik karbi jobban nyit a masiknal, akkor a motor ket fele tud a masik oldalrol atszivni egy kis kevereket? :-o
még nagyon ügyes beállításnál is lehet hogy van különbség a hengerpárok töltődései között ,erre hogy minél egyformábban vegyék a fordulatot (alapjáraton és annak közelében) szokják gyárilag is csinálni a kiegyenlítést
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8672 Dátum:
2010 Március 01, 18:43:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 01, 18:20:36
A két talp összekötése amúgy sem haszontalan, a balansz cső sok esetben gyárilag ott van.
Es ha az egyik karbi jobban nyit a masiknal, akkor a motor ket fele tud a masik oldalrol atszivni egy kis kevereket? :-o
Buzi, aki fékez! :-)))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8671 Dátum:
2010 Március 01, 18:20:36 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2010 Március 01, 17:00:29
Ebben tudna valaki segíteni?
Lenne egy olyan kérdésem, hogyha a buszt ellátnánk két Weber-el, akkor hogy lehetne megoldani a fékrásegítő kérdését.
Mert gyárilag ugye a szívócsonkon van a vákumkivezetés.
Csinált már valaki ilyet?
Köszi előre is.
Úgy kell megcsinálni, hogy mindkét karbitalpat (szívócsonkot) megfúrod, összekötöd egy kb. 10-es belső átmérőjű csővel és a csőről leágazol egy T osztóval.
A két talp összekötése amúgy sem haszontalan, a balansz cső sok esetben gyárilag ott van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8670 Dátum:
2010 Március 01, 18:03:30 »
Szerintem a legegyszerűbb ha lemásolod a gyári megoldást.
Az egyik(esetleg mindkettő) szívócsonkra kell készíteni egy "vákumkivezetést".
A vákum az csak vákum.
Idézetet írta: DLL-962 - 2010 Március 01, 17:00:29
Ebben tudna valaki segíteni?
Lenne egy olyan kérdésem, hogyha a buszt ellátnánk két Weber-el, akkor hogy lehetne megoldani a fékrásegítő kérdését.
Mert gyárilag ugye a szívócsonkon van a vákumkivezetés.
Csinált már valaki ilyet?
Köszi előre is.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8669 Dátum:
2010 Március 01, 17:08:06 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8668 Dátum:
2010 Március 01, 17:00:29 »
Ebben tudna valaki segíteni?
Lenne egy olyan kérdésem, hogyha a buszt ellátnánk két Weber-el, akkor hogy lehetne megoldani a fékrásegítő kérdését.
Mert gyárilag ugye a szívócsonkon van a vákumkivezetés.
Csinált már valaki ilyet?
Köszi előre is.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8667 Dátum:
2010 Március 01, 16:07:49 »
Idézetet írta: tati - 2010 Március 01, 15:56:14
féked van már?
mer ha nincs hamar meglesznek a hiányzó tuningalaktrészeim
ami volt. elöl tárcsa hátul dob, megy egy fakereszt
menni akarok, nem megállni.
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8666 Dátum:
2010 Március 01, 16:04:38 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Március 01, 14:32:38
bontja?
Minek.
Szétesik magától is.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8665 Dátum:
2010 Március 01, 15:56:14 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 01, 15:02:25
azt várhatjátok
féked van már?
mer ha nincs hamar meglesznek a hiányzó tuningalaktrészeim
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Március 01, 15:57:55 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8664 Dátum:
2010 Március 01, 15:52:40 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 01, 09:38:18
Nem kell elkussolni, én azért írtam egy rövid összefoglalót, hogy be lehessen lőni nagyvonalakban árban a terveket.
Elég sok bogarat javítunk és gyakran jönnek, hogy gyenge a bogár, kéne valami tuning. Csak akkor van a baj, ha ezt úgy mondják, hogy a gyári motor kifúj, a karbi falsot szív, az előgyújtásszabályozás nem működik jól az autón, szedett-vedett gyújtókábelek vannak az autón. Legyen rendben a gyári motor és ha még úgy is kevés, akkor jöhet az extrázás. (De sok esetben sajnálják a pénzt a jó olajra, megszakítóra, gyertyakábelre, gyertyára, de nekik dupla Weber kell.)
De véletlenül sem akarom elvenni a kedved a bogarazástól, motortuningtól, sőt! Hajrá, csak szépen, óvatosan.
Nem neked akartam száni a sorokat, neked külön megköszönöm, hogy leírtad nagyjából a dolgokat, árakkal, sokat segítettél!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8663 Dátum:
2010 Március 01, 15:02:25 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Március 01, 14:32:38
bontja?
azt várhatjátok
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8662 Dátum:
2010 Március 01, 15:02:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 01, 14:28:59
Nem a főutcán a biciklisek között kellet volna leforgatni...
Szólj ha eladod a himbasort abból a motorból, úgy tudom elég jófajta van benne, megvenném...
jovanjovan az én k... na de ha lendületben van a vas
amúgy alig léptem neki oda, nem akartam megtaposni.
háhhh szeretnéd mi?
túl jóféle az, bármikor néztem eddig sose kellett még rajta állítani
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8661 Dátum:
2010 Március 01, 14:32:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 01, 14:28:59
Nem a főutcán a biciklisek között kellet volna leforgatni...
Szólj ha eladod a himbasort abból a motorból, úgy tudom elég jófajta van benne, megvenném...
bontja?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8660 Dátum:
2010 Március 01, 14:28:59 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 01, 12:32:32
Na itt a videjó!
4 hónap után, elmentem a garázsába és felkeltettem téli álmából a vasat.
3. indításra be is indult
és alapjárat is lett egyből (gondolom kap rendesen..) 8°C volt.
Aztán kellő bemelegítés után óvatosan meghajtottam, szépen húz az SS1915, és a hangja...
Majd visszavittem még, had pihenjen.
http://www.youtube.com/watch?v=vCoistNRk5E
Nem a főutcán a biciklisek között kellet volna leforgatni...
Szólj ha eladod a himbasort abból a motorból, úgy tudom elég jófajta van benne, megvenném...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8659 Dátum:
2010 Március 01, 13:23:33 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 01, 12:41:23
mitbrummogszkismackó?
Kicsi az tulzás.
Legalább én ha már a bogi nem.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8658 Dátum:
2010 Március 01, 12:41:23 »
Idézetet írta: wob974 - 2010 Március 01, 12:39:23
Mókusokat a blokkban nem kellett volna felébreszteni?
mitbrummogszkismackó?
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8657 Dátum:
2010 Március 01, 12:39:23 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Március 01, 12:32:32
Na itt a videjó!
4 hónap után, elmentem a garázsába és felkeltettem téli álmából a vasat.
3. indításra be is indult
és alapjárat is lett egyből (gondolom kap rendesen..) 8°C volt.
Aztán kellő bemelegítés után óvatosan meghajtottam, szépen húz az SS1915, és a hangja...
Majd visszavittem még, had pihenjen.
http://www.youtube.com/watch?v=vCoistNRk5E
Mókusokat a blokkban nem kellett volna felébreszteni?
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8656 Dátum:
2010 Március 01, 12:32:32 »
Na itt a videjó!
4 hónap után, elmentem a garázsába és felkeltettem téli álmából a vasat.
3. indításra be is indult
és alapjárat is lett egyből (gondolom kap rendesen..) 8°C volt.
Aztán kellő bemelegítés után óvatosan meghajtottam, szépen húz az SS1915, és a hangja...
Majd visszavittem még, had pihenjen.
http://www.youtube.com/watch?v=vCoistNRk5E
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8655 Dátum:
2010 Március 01, 11:12:23 »
Gyári himbasort akartam, de a legegyszerűbb az volt, hogy az 1,6 motoromból áttettem az 1.25 sort, mert így nem ment az idő a válogatással, mérésekkel, csak be kellett tennem.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 01, 11:07:16
Akkor a motor szélessége nagyjából gyári lesz. Az jó.
Milyen himbasorod van?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8654 Dátum:
2010 Március 01, 11:07:16 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 01, 11:05:53
Egyébként múlt héten megvolt az első pozitív élmény 1 év után, mióta készül az az oxyboxer fostalicska. Amióta csinálom, semmi sem stimmelt. Nincs olyan alkatrész, amit ne kellett volna átalakítani. Viszont, pénteken nekigyürkőztem a himbasor felszerelésének és egyidejűleg a lökőrudak hosszának a beállításához. És itt jött a meglepetés: A 76-os löketű főtengely, a 82-es lökethez való HD garnitúra és 8,5-8,7 sűrítéshez igazított dugattyúkiállások azt eredményezték, hogy mindennemű átalakítás nélkül passzolnak a motorba a 69-es löketű 1,6-os motor lökőrúdjai. Olyannyira, hogy a vezérműtengely emelésének felénél pont 90 fokot zár be a lökőrúd a himbával, így az állítócsavarok sincsenek abnormális állásban...
Akkor a motor szélessége nagyjából gyári lesz. Az jó.
Milyen himbasorod van?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8653 Dátum:
2010 Március 01, 11:05:53 »
Egyébként múlt héten megvolt az első pozitív élmény 1 év után, mióta készül az az oxyboxer fostalicska. Amióta csinálom, semmi sem stimmelt. Nincs olyan alkatrész, amit ne kellett volna átalakítani. Viszont, pénteken nekigyürkőztem a himbasor felszerelésének és egyidejűleg a lökőrudak hosszának a beállításához. És itt jött a meglepetés: A 76-os löketű főtengely, a 82-es lökethez való HD garnitúra és 8,5-8,7 sűrítéshez igazított dugattyúkiállások azt eredményezték, hogy mindennemű átalakítás nélkül passzolnak a motorba a 69-es löketű 1,6-os motor lökőrúdjai. Olyannyira, hogy a vezérműtengely emelésének felénél pont 90 fokot zár be a lökőrúd a himbával, így az állítócsavarok sincsenek abnormális állásban...
Idézetet írta: callook - 2010 Március 01, 09:40:52
Vizes-levegős rettenet hétvégén indul. Bevallom izgulok, hogy beleáll-e valamelyik hajtórúd a picsámba, vagy, hogy elég lesz-e egy husosláda az olaj felfogására, amit a motor a szélrózsa minden irányába fog spriccelni.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8652 Dátum:
2010 Március 01, 11:05:24 »
Idézetet írta: tati - 2010 Március 01, 10:47:57
mibe kerül a * féle duplakarbi rudazat?
25 vagy 27e Ft.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8651 Dátum:
2010 Március 01, 11:04:26 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 01, 09:40:52
Vizes-levegős rettenet hétvégén indul. Bevallom izgulok, hogy beleáll-e valamelyik hajtórúd a picsámba, vagy, hogy elég lesz-e egy husosláda az olaj felfogására, amit a motor a szélrózsa minden irányába fog spriccelni.
Nekem egyelőre csak gyűlnek az alkatrészeim.
Kipufogóval vagyok bajban, mert a gyári az kicsit kevés 2110 ccm-hez, a CSP-s meg túl drága...és fűtésdobot is akarok.
Azt hiszem valami olyan lesz, amit az Ahnendorp is árul Classic Sport néven.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8650 Dátum:
2010 Március 01, 10:55:25 »
huszonegynéhányezer rémlik ?!
Idézetet írta: tati - 2010 Március 01, 10:47:57
mibe kerül a * féle duplakarbi rudazat?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8649 Dátum:
2010 Március 01, 10:47:57 »
mibe kerül a * féle duplakarbi rudazat?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8648 Dátum:
2010 Március 01, 09:44:51 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 01, 09:43:07
Senki sem mondta, hogy egészséges vagyok...
nem is fogja
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8647 Dátum:
2010 Március 01, 09:43:07 »
Senki sem mondta, hogy egészséges vagyok... De azok is kezelésre szorulnak, akik párhuzamosan építenek egy légrugós typ34-et meg egy typ14-et
Idézetet írta: ABU - 2010 Február 28, 20:11:36
Azért a vasser blokkos se kutya gumi
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8646 Dátum:
2010 Március 01, 09:42:36 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 01, 09:38:18
Nem kell elkussolni, én azért írtam egy rövid összefoglalót, hogy be lehessen lőni nagyvonalakban árban a terveket.
Elég sok bogarat javítunk és gyakran jönnek, hogy gyenge a bogár, kéne valami tuning. Csak akkor van a baj, ha ezt úgy mondják, hogy a gyári motor kifúj, a karbi falsot szív, az előgyújtásszabályozás nem működik jól az autón, szedett-vedett gyújtókábelek vannak az autón. Legyen rendben a gyári motor és ha még úgy is kevés, akkor jöhet az extrázás. (De sok esetben sajnálják a pénzt a jó olajra, megszakítóra, gyertyakábelre, gyertyára, de nekik dupla Weber kell.)
De véletlenül sem akarom elvenni a kedved a bogarazástól, motortuningtól, sőt! Hajrá, csak szépen, óvatosan.
valóban , egy jól összerakott gyári 1.6 is tud kellemes meglepetést okozni!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8645 Dátum:
2010 Március 01, 09:40:52 »
Vizes-levegős rettenet hétvégén indul. Bevallom izgulok, hogy beleáll-e valamelyik hajtórúd a picsámba, vagy, hogy elég lesz-e egy husosláda az olaj felfogására, amit a motor a szélrózsa minden irányába fog spriccelni.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Február 28, 22:30:17
A hülyéket le kell oltani, mint a villanyt az előszobában.
Hülye az itt van bőven, egyik műanyagból építe autót, a másik japán motort tesz a VW-be, a harmadik vizeből csinál levegőst a levegős helyett.
Bezárt a Lipót, mindenki szabadlábon van.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
336
337
338
339
340
[
341
]
342
343
344
345
346
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...