www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 20:02:01
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3318968 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20724 Dátum:
2014 Szeptember 13, 07:11:35 »
Ez az egyik vintage speed motorom:
http://www.andreas-lerch.com/fokker-vw-bus-erinnerungen/
A T1-be úgy csináltak egy 3 literes, 52 IDA karbis motort, hogy egy új versenyblokkra áthegesztették a 30 lovas motor dinamó bakját, illetve még a blokkot összefogó csavarhelyeket is rátették az új blokkra.
Először nem értettem, hogy egy 30 lovas motoron hogyan lehet 48 IDA, aztán elolvastam a cikket a Kaefer Revü-ben. Nagyon profi munka. A réz tüték kikalapálása egyenként valami egy hetes meló volt.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20723 Dátum:
2014 Szeptember 13, 07:05:17 »
Nincs neki.
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 12, 09:36:58
És ha a Monyónak is nagy Porsche fékje van,és közben rá is jött,hogy nem jó a 15-ös lemez mankókerék,akkor most milyen pótkerék van az autójában?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20722 Dátum:
2014 Szeptember 12, 23:37:14 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Szeptember 12, 23:29:13
Meg bumbi gumival is elfer, a kihajtossal meg szep is
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=18&t=127595&view=previous
És nem a pótkerék helyére,hanem csak úgy simán az 1303-as csomitartójába nem fér be egy sima 17-es Porsche alufelni?Mondjuk egy Boxster vagy Cup1-2?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20721 Dátum:
2014 Szeptember 12, 23:29:13 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Szeptember 12, 20:27:13
Szerintem a 16 manko kerek elfer a 03 elejeben!!
Meg bumbi gumival is elfer, a kihajtossal meg szep is
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=18&t=127595&view=previous
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20720 Dátum:
2014 Szeptember 12, 23:23:06 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 12, 23:15:35
Csere Hackmesserre?
Az enyem 15, ha jol emlekszem Varazslonak van 16, de talan akad hozzad kozelebb is. Probalj egyet szerezni kolcson, mielott barmilyet veszel
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20719 Dátum:
2014 Szeptember 12, 23:15:35 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Szeptember 12, 23:13:46
van itthon ilyen kerek
Csere Hackmesserre?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20718 Dátum:
2014 Szeptember 12, 23:13:46 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 12, 21:31:13
És a nagy fék is befér alá?
A 944 turbo be, ezek nem tudom. De van itthon ilyen kerek, bele kell probalni a tarcsat/nyerget es kiderul
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20717 Dátum:
2014 Szeptember 12, 21:31:13 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Szeptember 12, 20:27:13
Szerintem a 16 manko kerek elfer a 03 elejeben!!
És a nagy fék is befér alá?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20716 Dátum:
2014 Szeptember 12, 20:27:13 »
Szerintem a 16 manko kerek elfer a 03 elejeben!!
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20715 Dátum:
2014 Szeptember 12, 14:41:25 »
Idézetet írta: Typ117 - 2014 Szeptember 12, 14:34:26
spray helyett a gumikukac is jó lehet szög ellen:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/06/14/szerszam_szombat_defektjavito_gumikukac/
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20714 Dátum:
2014 Szeptember 12, 14:40:34 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 12, 14:03:46
De,hogy válaszoljak,eddigi életemben össz-vissz háromszor.
Ebből egyszer nem segített volna a spray,mert akkor a szelep szakadt,tört ki tőben.
Ha normális gumijaid vannak, akkor nem lesz túl gyakori defekted. Nekem volt olyan időszakom, amikor hetente volt, mert olyan helyen jártam, ahol mindenféle szemét- szeg,csavar, hegesztőelektróda darabok, üveg, stb hányódott az "úton". Akkoriban szereztem egy ilyen defektjavító sprayt, és megelőlegezetten szépen befújtam a kerekekbe. Lehet, sőt biztos, hogy a viszonyok nem változtak, mert gumicserekor tucatnyi tárgyat találtam minden gumiban, de defektem három évig nem volt.
Bácsi Győző
Typ117
Hozzászólások: 18489
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20713 Dátum:
2014 Szeptember 12, 14:34:26 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 12, 14:03:46
De,hogy válaszoljak,eddigi életemben össz-vissz háromszor.
Ebből egyszer nem segített volna a spray,mert akkor a szelep szakadt,tört ki tőben.
spray helyett a gumikukac is jó lehet szög ellen:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/06/14/szerszam_szombat_defektjavito_gumikukac/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20712 Dátum:
2014 Szeptember 12, 14:03:46 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Szeptember 12, 10:47:10
Neked eddig hányszor volt rá szükséged?
De,hogy válaszoljak,eddigi életemben össz-vissz háromszor.
Ebből egyszer nem segített volna a spray,mert akkor a szelep szakadt,tört ki tőben.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20711 Dátum:
2014 Szeptember 12, 14:02:26 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Szeptember 12, 10:47:10
Pótkerék a sivatagban kell. Neked eddig hányszor volt rá szükséged?
Az ördög sosem alszik!
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20710 Dátum:
2014 Szeptember 12, 10:47:10 »
Pótkerék a sivatagban kell. Neked eddig hányszor volt rá szükséged?
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 12, 09:36:58
És ha a Monyónak is nagy Porsche fékje van,és közben rá is jött,hogy nem jó a 15-ös lemez mankókerék,akkor most milyen pótkerék van az autójában?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20709 Dátum:
2014 Szeptember 12, 09:36:58 »
Idézetet írta: callook - 2014 Szeptember 12, 06:19:17
Nem. Monyónak is 15-ös lemez mankókereke volt, amit a fék nagyobbra cserélésekor elfelejtettünk kicserélni. Defektkor derült ki, hogy nem megy fel, úgyhogy tréler lett belőle. (Mondjuk amúgy sem ment volna sokra az 1 pótkerékkel, mert egy eső-áteresz nem volt rendesen a helyén és azt lökte ki a bogár teljesen, úgyhogy 2 gumi kuka lett, meg a 2 felni is rendellenesen nézett ki utána.
És ha a Monyónak is nagy Porsche fékje van,és közben rá is jött,hogy nem jó a 15-ös lemez mankókerék,akkor most milyen pótkerék van az autójában?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20708 Dátum:
2014 Szeptember 12, 06:19:17 »
Nem. Monyónak is 15-ös lemez mankókereke volt, amit a fék nagyobbra cserélésekor elfelejtettünk kicserélni. Defektkor derült ki, hogy nem megy fel, úgyhogy tréler lett belőle. (Mondjuk amúgy sem ment volna sokra az 1 pótkerékkel, mert egy eső-áteresz nem volt rendesen a helyén és azt lökte ki a bogár teljesen, úgyhogy 2 gumi kuka lett, meg a 2 felni is rendellenesen nézett ki utána.
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 11, 17:04:51
A 15-ös Porsche lemezfelnik,vagy mankókerekek alá bemegy ez a fék?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20707 Dátum:
2014 Szeptember 12, 00:02:40 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Szeptember 11, 21:01:28
Arra jó, ha mondjuk egy szögbe mész bele.
Ha kireped az oldalfal, arra nem jó.
Ja, és használat után a gumi kuka.
Én úgy tudom, hogy egy egész doboz sprayt kell belefújni, úgyhogy ne spórolj vele már előre.
ez pontosan így van! És akkor nem beszéltünk arról ha kivágja valami vagy a fasza magyar utakon fogsz egy kátyút és egy picit eldeformálódik a felni és elereszti a levegőt, ott halsz éhen az út szélén mert senki nem fog segíteni....
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 12, 00:07:26 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20706 Dátum:
2014 Szeptember 11, 21:02:11 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 11, 20:58:41
Ez tényleg tökéletesen megjavítja a defektet?
Akkor a pótkerék dolog eléggé elavult,minek csavarozzon az ember az út szélén,ha így is meg lehet javítani.Meg még utána gumishoz menni foltoztatni,az is pénzbe kerül,gondolom egy ilyen spray meg nem egy defektre elég.
Hehe, hany eves vagy, kiralyfi ? ;-)
Ez arra jo, hogy el tudsz menni a kilyukadt kerekkel a gumisig... A gumisok - allitolag - nem szeretik, mer' tiszta genya-ragacs lesz a kerek belulrol es 1 kerekre orulhetsz, ha elegendo ... :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20705 Dátum:
2014 Szeptember 11, 21:01:28 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 11, 20:58:41
Ez tényleg tökéletesen megjavítja a defektet?
Akkor a pótkerék dolog eléggé elavult,minek csavarozzon az ember az út szélén,ha így is meg lehet javítani.Meg még utána gumishoz menni foltoztatni,az is pénzbe kerül,gondolom egy ilyen spray meg nem egy defektre elég.
Arra jó, ha mondjuk egy szögbe mész bele.
Ha kireped az oldalfal, arra nem jó.
Ja, és használat után a gumi kuka.
Én úgy tudom, hogy egy egész doboz sprayt kell belefújni, úgyhogy ne spórolj vele már előre.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20704 Dátum:
2014 Szeptember 11, 20:58:41 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Szeptember 11, 17:47:50
Keress valami gyári defektjavítót és kész.
Nepperek halomra szedik ki a kocsikból.
Valami ilyet.
http://olx.hu/hirdetes/mazda-gyari-defektjavito-keszlet-kompresszor-uj-ID2mIfX.html
Ez tényleg tökéletesen megjavítja a defektet?
Akkor a pótkerék dolog eléggé elavult,minek csavarozzon az ember az út szélén,ha így is meg lehet javítani.Meg még utána gumishoz menni foltoztatni,az is pénzbe kerül,gondolom egy ilyen spray meg nem egy defektre elég.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20703 Dátum:
2014 Szeptember 11, 20:14:33 »
tudom, hogy geci vagyok, de a garázsba nem tökmindegy?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20702 Dátum:
2014 Szeptember 11, 17:47:50 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 11, 17:04:51
Kérdésem lenne!
Keress valami gyári defektjavítót és kész.
Nepperek halomra szedik ki a kocsikból.
Valami ilyet.
http://olx.hu/hirdetes/mazda-gyari-defektjavito-keszlet-kompresszor-uj-ID2mIfX.html
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20701 Dátum:
2014 Szeptember 11, 17:36:29 »
Inkább rakj egy defektjavitó sprayt.És kész.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20700 Dátum:
2014 Szeptember 11, 17:27:54 »
Idézetet írta: tati - 2014 Szeptember 11, 17:26:02
én mintha nagyobb mankókereket is láttam volna
jól.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20699 Dátum:
2014 Szeptember 11, 17:27:38 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 11, 17:04:51
hogyan megoldott ez a pótkerék dolog,egyáltalán milyen pótkerekük van,és hol?
A 15-ös Porsche lemezfelnik,vagy mankókerekek alá bemegy ez a fék?
van nagyobb mankó de az sem fér a potkerék helyére.
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 11, 21:00:03 írta Protheus
»
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20698 Dátum:
2014 Szeptember 11, 17:26:02 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 11, 17:04:51
Kérdésem lenne!
én mintha nagyobb mankókereket is láttam volna
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 11, 20:59:36 írta Protheus
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20697 Dátum:
2014 Szeptember 11, 17:04:51 »
Kérdésem lenne!
Az első verzióban úgy volt,hogy Porsche 944-es,úszónyerges,egydugattyús fékjeim lesznek.Ezek még beférnek a 15-ös felnik alá,ezért szereztem egy 6Jx15-ös Porsche Hackmesser felnit pótkeréknek (vagyis egy párat,a másik db Funknál landolt,szintén pótkeréknek).És a 6-os felni pedig még pont befér a csomagtartóba,a pótkerék helyére.Tehát a pótkerék dolog megoldott volt.
Közben jöttek ezek a batár,hatdugattyús,Carrera 911 997 4s fékek,amiknek minimum 17-es felniméret kell,hogy elférjenek.A CupII-eseim 17-esek,tehát a felniméretekkel itt sincs gond (elméletileg).
Viszont a 15-ös Hackmesser mint pótkerék,felejtős.Minimum 17-es Porsche felni kéne pótkeréknek.Találtam egy 8.5x17-es Boxster felnit,gondoltam megveszem,nem baj ha nem fér be a pótkerék helyére,gondoltam kupakkal,új gumival,jól mutat a csomagtér közepén én úgy sem szállítok semmit sem.De a Breuer Zsolti azt mondja,a 8.5-es eleve őrültség,mert az sehogy sem,sehová sem fér el a 03-as csomagtarében.De állítólag még a 7x17-es sem.
De itt a baj,hogy 17-es méretű Porsche felnikben,a legvékonyabb a 7-es.
Tehát ez ilyen sakk-matt helyzet,a 15-ös pótkerék elfér a csomagtartóban,de alá viszont nem férnek be a fékek,a 17-es felnik alá beférnek a fékek,viszont az meg a csomagtartóba nem fér be,nem,hogy a pótkerék helyére.
Az ilyen fékkel szerelt german gépeknek,hogyan megoldott ez a pótkerék dolog,egyáltalán milyen pótkerekük van,és hol?
A 15-ös Porsche lemezfelnik,vagy mankókerekek alá bemegy ez a fék?
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20696 Dátum:
2014 Szeptember 07, 17:59:02 »
Idézetet írta: vezo76 - 2014 Szeptember 06, 21:45:52
Ültető mag beszerelés rejtelmeibe van vkinek kedve bevezetni?
[/quoteLegyen egy jól hegesztő, vállalkozó szellemű ismerősöd. Vagy hívd fel Mareszt..!
Bácsi Győző
vezo76
Hozzászólások: 275
06306358539
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20695 Dátum:
2014 Szeptember 07, 15:32:33 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2014 Szeptember 06, 23:52:11
Ültetőmag v ültetni való mag.
kormányzoo
Hozzászólások: 5800
redgear.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20694 Dátum:
2014 Szeptember 06, 23:52:11 »
Idézetet írta: vezo76 - 2014 Szeptember 06, 21:45:52
Ültető mag beszerelés rejtelmeibe van vkinek kedve bevezetni?
vezo76
Hozzászólások: 275
06306358539
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20693 Dátum:
2014 Szeptember 06, 21:45:52 »
Ültető mag beszerelés rejtelmeibe van vkinek kedve bevezetni?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20692 Dátum:
2014 Szeptember 04, 19:47:26 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2014 Szeptember 04, 16:46:22
Jól láttad.
Red9design.com-on talalsz infokat, jo cuccokat gyartanak. Eleinte volt nemi gond a buszos verziokkal ahogy forumokon olvastam, de mar kijavitva
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 04, 19:50:03 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20691 Dátum:
2014 Szeptember 04, 16:46:22 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Szeptember 04, 13:53:08
Elolvastam a cikket es en nem latom a torziora epitett tekercsrugokat. Nekem ugy tunik, mintha elol a torzios hid helyett kapott volna egy uj haromszoglengokaros kompett futomurendszert. A tekercsrugo pedig a lengescsillapitora van integralva. Hatul sincs benne torzios rugo a fedel alatt. Profi munka, nekem nagyon bejon.
Jól láttad.
Bácsi Győző
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20690 Dátum:
2014 Szeptember 04, 13:53:08 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Szeptember 03, 17:12:08
http://totalcar.hu/tesztek/2014/09/03/t1-es_transporter_ujragondolva/
Elolvastam a cikket es en nem latom a torziora epitett tekercsrugokat. Nekem ugy tunik, mintha elol a torzios hid helyett kapott volna egy uj haromszoglengokaros kompett futomurendszert. A tekercsrugo pedig a lengescsillapitora van integralva. Hatul sincs benne torzios rugo a fedel alatt. Profi munka, nekem nagyon bejon.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20689 Dátum:
2014 Szeptember 03, 20:31:28 »
Idézetet írta: mikrobi - 2014 Szeptember 03, 20:27:50
van valakinek esetleg egy képe hogy hogy is néz ki egy ilyen 2000 ccm motor dupla karburátorral? /Porsche- GB / vagy typ 4
nem keresek guglival mert nem is tudom mit keressek:-)
Typ4
https://www.youtube.com/watch?v=FMG5kgudUkk
Typ1
https://www.youtube.com/watch?v=LLphj-EYdNQ
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 03, 20:33:02 írta Mr.Horsepower
»
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
mikrobi
Hozzászólások: 2169
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20688 Dátum:
2014 Szeptember 03, 20:27:50 »
van valakinek esetleg egy képe hogy hogy is néz ki egy ilyen 2000 ccm motor dupla karburátorral? /Porsche- GB / vagy typ 4
nem keresek guglival mert nem is tudom mit keressek:-)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20687 Dátum:
2014 Szeptember 03, 19:25:26 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Szeptember 03, 18:15:23
Most lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de ha a fűtéses változatot veszi az ember,és nem teszi be a hőcserélőket,akkor nem kell még a helyükre a két J-cső ami a fűtésdobokat kiváltja?
Mert akkor az még plusz 100-Euro,és úgy komplett a rendszer.
Ja, ha nem a fűtésdobos rendszert, hanem azt használja ami nekem van, rozsdamentes J csövek is kellenek.
Igazad van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20686 Dátum:
2014 Szeptember 03, 18:31:46 »
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20685 Dátum:
2014 Szeptember 03, 18:15:23 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Szeptember 03, 09:10:03
cca. 750 EUR + 120 EUR posta
Most lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de ha a fűtéses változatot veszi az ember,és nem teszi be a hőcserélőket,akkor nem kell még a helyükre a két J-cső ami a fűtésdobokat kiváltja?
Mert akkor az még plusz 100-Euro,és úgy komplett a rendszer.
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...