www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 16:55:32
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
38
39
40
41
42
[
43
]
44
45
46
47
48
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3318685 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20604 Dátum:
2014 Augusztus 18, 18:04:54 »
Ha vezérmű tengely csapágyat vásároltok, figyeljetek, hogy a nagyobb dobozban lévő, műanyag doboz betétes Kolbenschmidt csapágy egyrétegű alu csapágy, a kis dobozos KS háromrétegű, továbbá a Clevite is háromrétegű.
Az alu csapágycsésze csak széria tengelyhez jó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20603 Dátum:
2014 Augusztus 18, 09:44:26 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Augusztus 18, 09:18:38
A nem tudósok pedig sz*pnak. :-)
Nekem pl a beszerelés után picit elérte a nyomórúd a harmónikacsövet, főleg magasabb fordulatszámon (amikor a rúd kicsit görbül). Így egy idő után a harmónikacső kilyukadt és csöpögtettem az olajat. Most van benne nagyobb átmérőjű SCAT cső, egyelőre hibamentesen.
most majd az ajkát fogja kikoptatni a vastagabb csőnek...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20602 Dátum:
2014 Augusztus 18, 09:18:38 »
A nem tudósok pedig sz*pnak. :-)
Nekem pl a beszerelés után picit elérte a nyomórúd a harmónikacsövet, főleg magasabb fordulatszámon (amikor a rúd kicsit görbül). Így egy idő után a harmónikacső kilyukadt és csöpögtettem az olajat. Most van benne nagyobb átmérőjű SCAT cső, egyelőre hibamentesen.
Idézetet írta: gsattila - 2014 Augusztus 18, 09:15:26
A tudósok elég sokat szoktak játszani a geometria beállításával. (rúdhossz, magasság, stb.)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20601 Dátum:
2014 Augusztus 18, 09:15:26 »
A tudósok elég sokat szoktak játszani a geometria beállításával. (rúdhossz, magasság, stb.)
Idézetet írta: gas - 2014 Augusztus 16, 21:31:56
Az áttételes himbákat, fellehet szerelni simán, vagy kell hozzá valamit még igazítani?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20600 Dátum:
2014 Augusztus 17, 00:32:41 »
Idézetet írta: gas - 2014 Augusztus 16, 21:29:41
A himbáról mit lehet tudni?
Californiai produktum,króm-molibdén ötvözet,1:1.25-ös áttételű.
Többet nem tudok róla,majd az okosok megmondják.
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20599 Dátum:
2014 Augusztus 16, 21:31:56 »
Az áttételes himbákat, fellehet szerelni simán, vagy kell hozzá valamit még igazítani?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20598 Dátum:
2014 Augusztus 16, 21:29:41 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Augusztus 13, 20:12:51
Motoralkatrészek érkeztek,bár a képen nem igazán adja vissza magát,az alu olajszita fedél kékre van eloxálva,én kértem direkt ilyen színben.Tök örülök neki.
A himbáról mit lehet tudni?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20597 Dátum:
2014 Augusztus 13, 20:12:51 »
Motoralkatrészek érkeztek,bár a képen nem igazán adja vissza magát,az alu olajszita fedél kékre van eloxálva,én kértem direkt ilyen színben.Tök örülök neki.
[a csatolmányt egy admin törölte]
mágus
Hozzászólások: 256
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20596 Dátum:
2014 Augusztus 12, 12:27:43 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Augusztus 12, 12:23:09
Amikor kicsi a nyomás, és zárva a szelep, akkor csak a hűtő felé megy az olaj, amikor pedig nagy a nyomás, a szelep nyit és a hűtő felé IS és közvetlenül a kenési helyekre is megy az olaj.
Amikor hideg, akkor nagy a nyomás, nyitva a szelep és két irányba megy az olaj.
Ez pontosan látszik a furatokon, az olajjáratokon és a kialakításon.
OK, így már stimmel, értem. Köszi
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20595 Dátum:
2014 Augusztus 12, 12:23:09 »
Idézetet írta: mágus - 2014 Augusztus 12, 12:17:52
Akkor miért hűlt vissza hireltelen az olaj? Szerintem nem folyamatosan nyit a szelep a motoromban, hanem teljesen nyit egy bizonyos olajnyomásnál. Ezért írtam azt hogy hidegen nem megy a hűtő.
Amikor kicsi a nyomás, és zárva a szelep, akkor csak a hűtő felé megy az olaj, amikor pedig nagy a nyomás, a szelep nyit és a hűtő felé IS és közvetlenül a kenési helyekre is megy az olaj.
Amikor hideg, akkor nagy a nyomás, nyitva a szelep és két irányba megy az olaj.
Ez pontosan látszik a furatokon, az olajjáratokon és a kialakításon.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
mágus
Hozzászólások: 256
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20594 Dátum:
2014 Augusztus 12, 12:17:52 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Augusztus 12, 12:06:59
Rosszul tapasztaltad.
A rugós szelep valójában egy nyomáskorlátozó. Mindig megy a hűtőbe, de a nyomástól függ, hogy mennyi. Amikor meleg az olaj, akkor akár a teljes mennyiséget is áttolja az olajhűtőn, hidegen csak egy részét, mert a szelep folyamatosan nyitva van.
Ezért van, hogy túl sűrű olajnál még melegen sem jut minden olaj a hűtőbe.
Akkor miért hűlt vissza hireltelen az olaj? Szerintem nem folyamatosan nyit a szelep a motoromban, hanem teljesen nyit egy bizonyos olajnyomásnál. Ezért írtam azt hogy hidegen nem megy a hűtő.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20593 Dátum:
2014 Augusztus 12, 12:06:59 »
Idézetet írta: mágus - 2014 Augusztus 12, 12:02:47
Szerintem meg nem megy alpból a hűbőbe. CSak akkor ha forró (kisnyomású) az olaj. Én így tapasztaltam.
Rosszul tapasztaltad.
A rugós szelep valójában egy nyomáskorlátozó. Mindig megy a hűtőbe, de a nyomástól függ, hogy mennyi. Amikor meleg az olaj, akkor akár a teljes mennyiséget is áttolja az olajhűtőn, hidegen csak egy részét, mert a szelep folyamatosan nyitva van.
Ezért van, hogy túl sűrű olajnál még melegen sem jut minden olaj a hűtőbe.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
mágus
Hozzászólások: 256
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20592 Dátum:
2014 Augusztus 12, 12:02:47 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Augusztus 12, 10:54:08
Alapból a hűtő felé megy, ha túl nagy a nyomás, akkor megy a megkerülő körön...
Szerintem meg nem megy alpból a hűbőbe. CSak akkor ha forró (kisnyomású) az olaj. Én így tapasztaltam.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20591 Dátum:
2014 Augusztus 12, 10:54:08 »
Idézetet írta: mágus - 2014 Augusztus 12, 10:37:35
Ezt elbasztam.
Nekem széria 1.6 van a dokába. 2év alatt egyszer vettem észre hogy olajhűtőbe nyomta az olajat. Tavaly Gyomár menet ~112 fok volt az olaj 15W40 volt benne akkor, és visszament 95 fok körülire pár perc alatt. Ezt fel is írtam magamnak. Azóta nem ment fel soha annyira hogy az olajhűtő felé nyisson a szelep, még Ausztriába sem. Pedig ott aztán kapta az ívet rendesen.
Alapból a hűtő felé megy, ha túl nagy a nyomás, akkor megy a megkerülő körön...
VW Beetle - the original since 1938
mágus
Hozzászólások: 256
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20590 Dátum:
2014 Augusztus 12, 10:37:35 »
Ezt elbasztam.
Nekem széria 1.6 van a dokába. 2év alatt egyszer vettem észre hogy olajhűtőbe nyomta az olajat. Tavaly Gyomár menet ~112 fok volt az olaj 15W40 volt benne akkor, és visszament 95 fok körülire pár perc alatt. Ezt fel is írtam magamnak. Azóta nem ment fel soha annyira hogy az olajhűtő felé nyisson a szelep, még Ausztriába sem. Pedig ott aztán kapta az ívet rendesen.
mágus
Hozzászólások: 256
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20589 Dátum:
2014 Augusztus 12, 10:36:23 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Augusztus 11, 11:20:19
tegnap végre kihoztam a szörnyeteget a garázsból, kompresszorral lefújtam a vastag port róla - füstölt az udvar
kicsit mad max-es lett, mert hátsó sárvédők nélkül mentem vele
vérforralóan jó lett a gép, 6km-t próbálgattam 3500-4000 fölé nem forgattam, meglepő módon alul is van ereje, pedig Engle W-120 tengelyt használok, ami magasabb fordulaton mutatja a foga fehérjét elvileg (még nincs tapasztalat).
viszont kérdés is lett egyből: az olajam 120 fokra állt be, ami szerintem kicsit magas, különösen hogy nem lett halálra terhelve. Tény, hogy benne van még 1 doboz dr. Car Spec cinkadalék, amitől sűrűbb az olaj, nagyobb az olajnyomás: melegen alapjáraton 1.4, 3000 körül 4.4 bar. Lehet nem is megy ki a gyári olajhűtőre emiatt... majd olajcsere után kipróbálom hogy viselkedik adalékmentes olajjal. mekora olajnyomásnál engedi a nyomássszabályozó szelep a hűtőre az olajat?
lehet a bővebb kipufogó rendszer is segít a melegedést mérsékelni...majd műszaki vizsga után kerül fel
egyéb részei is szuperjók lettek a kocsinak első blikkre: fékek, futóművek - aztán majd használatkor tudok rendes véleményt formálni.
ilyen műszerfalat csináltam magamnak:
Nekem széria 1.6 van a dokába. 2év alatt egyszer vettem észre hogy olajhűtőbe nyomta az olajat. Tavaly Gyomár menet ~112 fok volt az olaj 15W40 volt benne akkor, és visszament 95 fok körülire pár perc alatt. Ezt fel is írtam magamnak. Azóta nem ment fel soha annyira hogy az olajhűtő felé nyisson a szelep, még Ausztriába sem. Pedig ott aztán kapta az ívet rendesen.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20588 Dátum:
2014 Augusztus 12, 07:59:59 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Augusztus 11, 11:20:19
tegnap végre kihoztam a szörnyeteget a garázsból, kompresszorral lefújtam a vastag port róla - füstölt az udvar
kicsit mad max-es lett, mert hátsó sárvédők nélkül mentem vele
vérforralóan jó lett a gép, 6km-t próbálgattam 3500-4000 fölé nem forgattam, meglepő módon alul is van ereje, pedig Engle W-120 tengelyt használok, ami magasabb fordulaton mutatja a foga fehérjét elvileg (még nincs tapasztalat).
viszont kérdés is lett egyből: az olajam 120 fokra állt be, ami szerintem kicsit magas, különösen hogy nem lett halálra terhelve. Tény, hogy benne van még 1 doboz dr. Car Spec cinkadalék, amitől sűrűbb az olaj, nagyobb az olajnyomás: melegen alapjáraton 1.4, 3000 körül 4.4 bar. Lehet nem is megy ki a gyári olajhűtőre emiatt... majd olajcsere után kipróbálom hogy viselkedik adalékmentes olajjal. mekora olajnyomásnál engedi a nyomássszabályozó szelep a hűtőre az olajat?
lehet a bővebb kipufogó rendszer is segít a melegedést mérsékelni...majd műszaki vizsga után kerül fel
egyéb részei is szuperjók lettek a kocsinak első blikkre: fékek, futóművek - aztán majd használatkor tudok rendes véleményt formálni.
ilyen műszerfalat csináltam magamnak:
Úgy látom nincs itt olyan, aki beírná pontosan, de úgy rémlik, a 4.4 bar sok. Valahol 4 körül mindenképp nyitnia kell a megkerülő ágnak.
Meg a 120 fok is sok, én csak tudom.
VW Beetle - the original since 1938
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20587 Dátum:
2014 Augusztus 12, 03:36:43 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Augusztus 11, 11:20:19
vérforralóan jó lett a gép, 6km-t próbálgattam 3500-4000 fölé nem forgattam, meglepő módon alul is van ereje
Ez ugy hangzik, mint egy jol sikerult tuning motor...gratula!!
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20586 Dátum:
2014 Augusztus 11, 20:21:45 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Augusztus 11, 11:20:19
tegnap végre kihoztam a szörnyeteget a garázsból, kompresszorral lefújtam a vastag port róla - füstölt az udvar
kicsit mad max-es lett, mert hátsó sárvédők nélkül mentem vele
vérforralóan jó lett a gép, 6km-t próbálgattam 3500-4000 fölé nem forgattam, meglepő módon alul is van ereje, pedig Engle W-120 tengelyt használok, ami magasabb fordulaton mutatja a foga fehérjét elvileg (még nincs tapasztalat).
viszont kérdés is lett egyből: az olajam 120 fokra állt be, ami szerintem kicsit magas, különösen hogy nem lett halálra terhelve. Tény, hogy benne van még 1 doboz dr. Car Spec cinkadalék, amitől sűrűbb az olaj, nagyobb az olajnyomás: melegen alapjáraton 1.4, 3000 körül 4.4 bar. Lehet nem is megy ki a gyári olajhűtőre emiatt... majd olajcsere után kipróbálom hogy viselkedik adalékmentes olajjal. mekora olajnyomásnál engedi a nyomássszabályozó szelep a hűtőre az olajat?
lehet a bővebb kipufogó rendszer is segít a melegedést mérsékelni...majd műszaki vizsga után kerül fel
egyéb részei is szuperjók lettek a kocsinak első blikkre: fékek, futóművek - aztán majd használatkor tudok rendes véleményt formálni.
ilyen műszerfalat csináltam magamnak:
Szuper vagy!
http://sparkafer.blogspot.hu/
gumibogi
Hozzászólások: 13418
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20585 Dátum:
2014 Augusztus 11, 11:38:39 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Augusztus 11, 11:20:19
tegnap végre kihoztam a szörnyeteget a garázsból, kompresszorral lefújtam a vastag port róla - füstölt az udvar
kicsit mad max-es lett, mert hátsó sárvédők nélkül mentem vele
zengőgumi
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20584 Dátum:
2014 Augusztus 11, 11:31:07 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Augusztus 11, 11:20:19
tegnap végre kihoztam a szörnyeteget a garázsból
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20583 Dátum:
2014 Augusztus 11, 11:20:19 »
tegnap végre kihoztam a szörnyeteget a garázsból, kompresszorral lefújtam a vastag port róla - füstölt az udvar
kicsit mad max-es lett, mert hátsó sárvédők nélkül mentem vele
vérforralóan jó lett a gép, 6km-t próbálgattam 3500-4000 fölé nem forgattam, meglepő módon alul is van ereje, pedig Engle W-120 tengelyt használok, ami magasabb fordulaton mutatja a foga fehérjét elvileg (még nincs tapasztalat).
viszont kérdés is lett egyből: az olajam 120 fokra állt be, ami szerintem kicsit magas, különösen hogy nem lett halálra terhelve. Tény, hogy benne van még 1 doboz dr. Car Spec cinkadalék, amitől sűrűbb az olaj, nagyobb az olajnyomás: melegen alapjáraton 1.4, 3000 körül 4.4 bar. Lehet nem is megy ki a gyári olajhűtőre emiatt... majd olajcsere után kipróbálom hogy viselkedik adalékmentes olajjal. mekora olajnyomásnál engedi a nyomássszabályozó szelep a hűtőre az olajat?
lehet a bővebb kipufogó rendszer is segít a melegedést mérsékelni...majd műszaki vizsga után kerül fel
egyéb részei is szuperjók lettek a kocsinak első blikkre: fékek, futóművek - aztán majd használatkor tudok rendes véleményt formálni.
ilyen műszerfalat csináltam magamnak:
[a csatolmányt egy admin törölte]
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20582 Dátum:
2014 Augusztus 10, 21:07:31 »
Idézetet írta: Balage - 2014 Augusztus 08, 22:58:36
zsivány
"légfúvatásos sportkidörgő"
VW Beetle - the original since 1938
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20581 Dátum:
2014 Augusztus 08, 22:58:36 »
zsivány
[a csatolmányt egy admin törölte]
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20580 Dátum:
2014 Augusztus 04, 09:30:46 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Augusztus 03, 21:50:24
Annak konkrétan mi értelme van, ha a dugattyúk palástját rövidebbre veszik?
Mondjuk hogy ne verjen bele a hajtókarba... rövid löketnél.
VW Beetle - the original since 1938
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20579 Dátum:
2014 Augusztus 03, 22:11:43 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Augusztus 03, 21:50:24
Annak konkrétan mi értelme van, ha a dugattyúk palástját rövidebbre veszik?
Szerintem könnyítés.
Kétütemű motoroknál,anno mi Simsonnál azért csináltuk,mert ott maga a dugattyú vezérel,az nyitja-zárja a beömlőt és a kiömlőt.Ha a dugattyúszoknyából levágnak,akkor a felfelé menő dugó előbb kinyit,lefelé mozgáskor pedig később zár be.Tehát hosszab ideig van nyitva a beömlő,több nafta áramlik be a hengerekbe.
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20578 Dátum:
2014 Augusztus 03, 21:50:24 »
Annak konkrétan mi értelme van, ha a dugattyúk palástját rövidebbre veszik?
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20577 Dátum:
2014 Július 30, 22:04:54 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Július 30, 21:07:48
Jól behülyítettük mi
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20576 Dátum:
2014 Július 30, 21:07:48 »
Idézetet írta: Louy - 2014 Július 30, 14:21:11
Szép lesz! Gratula!
Jól behülyítettük mi
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20575 Dátum:
2014 Július 30, 21:02:33 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Július 30, 17:48:12
Ha megnezed, a csoszakaszok meg csak pottyozve vannak, nincs vegigvarrva az illesztes. A jobb oldali dobot is egy fadarab tartja fent a helyen, nyilvan az sem szeriatartozek :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20574 Dátum:
2014 Július 30, 20:02:26 »
Idézetet írta: Typ117 - 2014 Július 30, 19:45:56
ok, de van ott valami a balos dob fölött, lehet nincs felfele több hely
olajhuto vagy szuro csovenek tunik
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Typ117
Hozzászólások: 18489
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20573 Dátum:
2014 Július 30, 19:45:56 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Július 30, 17:48:12
Ha megnezed, a csoszakaszok meg csak pottyozve vannak, nincs vegigvarrva az illesztes. A jobb oldali dobot is egy fadarab tartja fent a helyen, nyilvan az sem szeriatartozek :-))
ok, de van ott valami a balos dob fölött, lehet nincs felfele több hely
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20572 Dátum:
2014 Július 30, 17:48:12 »
Idézetet írta: Typ117 - 2014 Július 30, 16:39:31
az ott mélyített olajteknő a motor alján?
nem félsz hogy leér a lelógó balos dob?
Ha megnezed, a csoszakaszok meg csak pottyozve vannak, nincs vegigvarrva az illesztes. A jobb oldali dobot is egy fadarab tartja fent a helyen, nyilvan az sem szeriatartozek :-))
Buzi, aki fékez! :-)))
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20571 Dátum:
2014 Július 30, 16:50:47 »
Idézetet írta: Typ117 - 2014 Július 30, 16:39:31
az ott mélyített olajteknő a motor alján?
nem félsz hogy leér a lelógó balos dob?
gondolom nem fog lelógni
Idézetet írta: te_o - 2014 Július 30, 16:34:12
Azta... jól kinéz. Sorozatgyártás mikor?
én is erre várok
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Typ117
Hozzászólások: 18489
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20570 Dátum:
2014 Július 30, 16:39:31 »
Idézetet írta: tati - 2014 Július 30, 14:15:56
part two
az ott mélyített olajteknő a motor alján?
nem félsz hogy leér a lelógó balos dob?
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20569 Dátum:
2014 Július 30, 16:34:12 »
Idézetet írta: tati - 2014 Július 30, 14:15:56
part two
Azta... jól kinéz. Sorozatgyártás mikor?
VW Beetle - the original since 1938
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20568 Dátum:
2014 Július 30, 14:21:11 »
Idézetet írta: tati - 2014 Július 30, 14:15:56
part two
Szép lesz! Gratula!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20567 Dátum:
2014 Július 30, 14:15:56 »
part two
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20566 Dátum:
2014 Július 30, 11:13:08 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Július 30, 10:33:52
Callook az elobb mar megirta: full flow olajrendszernel ha nem furod meg a blokkot az olajvisszavezetesnek, es a gyari nyomasszabalyozo helyere csavarozhato csp visszavezetot hasznalod, akkor kell a fedelben megvalositani a nyomasszabalyozast. Ha kifurod a blokkot az olajvisszavezetesnek, akkor megmarad a gyari nyomasszabalyozo, tehat jo a sima (szabalyozo nelkuli) fedel. Szvsz tok felesleges mindket helyre a nyomasszabalyozas, es penzkidobas is. A szabalyozos fedelet es a csp visszavezeto csavart arra talaltak ki, hogy motorkiszereles es blokkszethuzas nelkul tudd atalakitani full flow-ra az olajrendszert (viszonylag dragan is merik, de meguszol egy csomo munkat/munkadijat - szoval megiscsak jo dolog)
Ha szet van a motorod akkor elotted a valasztas melyik uton mesz, valaszthatod az olcsobb blokkfuros utat is sima fedellel.
Majdnem ez van, de van még egy dolog, mégpedig a full flow rendszerbe beépített szűrő. Ha az bypass szelepes, akkor nem kell nyomásszabályzó fedél, mert nagyobb nyomás esetén kinyit és nem nyomja össze a szűrőt vagy tolja szét a csöveket. Ha viszont nincs ilyen szelep a szűrőben, akkor esetleg hidegen, nagy fordulaton valamelyik esélyes.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20565 Dátum:
2014 Július 30, 10:33:52 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Július 30, 05:15:19
És akkor,hogy van,két ilyen védelem lesz a motorban,egyik a gyári,a másik pedig ebben a fedélben?
Vagy ez vagylagos?
Callook az elobb mar megirta: full flow olajrendszernel ha nem furod meg a blokkot az olajvisszavezetesnek, es a gyari nyomasszabalyozo helyere csavarozhato csp visszavezetot hasznalod, akkor kell a fedelben megvalositani a nyomasszabalyozast. Ha kifurod a blokkot az olajvisszavezetesnek, akkor megmarad a gyari nyomasszabalyozo, tehat jo a sima (szabalyozo nelkuli) fedel. Szvsz tok felesleges mindket helyre a nyomasszabalyozas, es penzkidobas is. A szabalyozos fedelet es a csp visszavezeto csavart arra talaltak ki, hogy motorkiszereles es blokkszethuzas nelkul tudd atalakitani full flow-ra az olajrendszert (viszonylag dragan is merik, de meguszol egy csomo munkat/munkadijat - szoval megiscsak jo dolog)
Ha szet van a motorod akkor elotted a valasztas melyik uton mesz, valaszthatod az olcsobb blokkfuros utat is sima fedellel.
Oldalak:
1
...
38
39
40
41
42
[
43
]
44
45
46
47
48
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...