www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 20:21:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3318998 alkalommal)
Lazlow
« Hozzászólás #20684 Dátum: 2014 Szeptember 03, 18:09:32 »

Nyilván meg lehet olcsóbban is csináltatni, de nekem nem sikerült, elvittem 2 kipufogóshoz is, de azt mondták, hogy hasonlót lehet, de ilyet nem, mert nincs ilyen hajlítógépük, ez a csőfajta drága es ritka...bla, bla, bla.

Ami pedig a CSP Supercomp rendszert illeti, hihetetlen pontos és jól illeszkedő, könnyű feltenni és levenni és szerintem jól is néz ki.
1.6-oson TÜV engedélyes, tehát halk is és nagyon kicsi a fojtása, mert nagy a térfogata.

2100-ason már nem annyira halk.... ;-)

Szóval nem akartak ezzel szívni... Grin

Akkor nem is sok érte a 270...csak elsőre tűnt kicsit sokknak. Cheesy
Lazlow
« Hozzászólás #20683 Dátum: 2014 Szeptember 03, 18:02:08 »


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20682 Dátum: 2014 Szeptember 03, 17:17:34 »

Végülis még csak 3X lett betéve.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #20681 Dátum: 2014 Szeptember 03, 17:14:58 »

Végülis még csak 3X lett betéve.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20680 Dátum: 2014 Szeptember 03, 17:12:08 »

http://totalcar.hu/tesztek/2014/09/03/t1-es_transporter_ujragondolva/

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20679 Dátum: 2014 Szeptember 03, 15:59:45 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20678 Dátum: 2014 Szeptember 03, 12:34:30 »

Köszi!
Akkor kb. 270e Ft...Nagyon durva..

Nyilván meg lehet olcsóbban is csináltatni, de nekem nem sikerült, elvittem 2 kipufogóshoz is, de azt mondták, hogy hasonlót lehet, de ilyet nem, mert nincs ilyen hajlítógépük, ez a csőfajta drága es ritka...bla, bla, bla.

Ami pedig a CSP Supercomp rendszert illeti, hihetetlen pontos és jól illeszkedő, könnyű feltenni és levenni és szerintem jól is néz ki.
1.6-oson TÜV engedélyes, tehát halk is és nagyon kicsi a fojtása, mert nagy a térfogata.

2100-ason már nem annyira halk.... ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Lazlow
« Hozzászólás #20677 Dátum: 2014 Szeptember 03, 11:39:46 »

a disznószarszagú vidéken kb ennyi egy motorfelújítás Grin

És most ez, hogy a lótúróba jön ide?  Jezusom ...
És ezt egyáltalán ki kérdezte? Jezusom ...
És ez egyáltalán kit érdekel? Jezusom ...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20676 Dátum: 2014 Szeptember 03, 10:18:35 »

Köszi!
Akkor kb. 270e Ft...Nagyon durva..
a disznószarszagú vidéken kb ennyi egy motorfelújítás Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 03, 10:24:12 írta tati »

Lazlow
« Hozzászólás #20675 Dátum: 2014 Szeptember 03, 09:27:19 »


 cca. 750 EUR + 120 EUR posta

Köszi!
Akkor kb. 270e Ft...Nagyon durva..
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20674 Dátum: 2014 Szeptember 03, 09:10:03 »

Kb. mennyibe van egy ilyen full rozsdamentes rendszer mire magyarhonba ér? Áfa vám...stb?


 cca. 750 EUR + 120 EUR posta

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Lazlow
« Hozzászólás #20673 Dátum: 2014 Szeptember 03, 07:43:24 »

CSP-rozsdamentes kipuffogó...

Kb. mennyibe van egy ilyen full rozsdamentes rendszer mire magyarhonba ér? Áfa vám...stb?
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20672 Dátum: 2014 Szeptember 02, 22:37:41 »

Varázsló blogját végigolvasva,nekem az a blog utólag horror,nem biztos,hogy ilyen áron amit Ő végigcsinált azzal a motorral,kéne nekem az a motor,vagy egy hasonló motor.
Engem pedig pont Varazslo es Callook blogja inspiralt, hogy belefogjak egy hosszabb loketu typ1 motor epitesebe. Meg hogy volt 76 loketu wbx fotengelyem, lendkerekem, kuplungom a polcon, es hogy Kafer CJ forumtars segitsegevel olcson jottek alkatreszek usa-bol - igy sikerult a lehetosegeimhez igazitani a projektet.
Azt tudtam, hogy szoporoller lesz, es volt hogy a halalba kivantam az egesz foskupacot pl. Mikor a harmadik blokkosszefuzeskor kiderult, hogy elkurtak a fotengelyen a gepmunkat, vagy csak nem figyeltek a tamcsapagy- es lendkerek sikok ellenorzesere, megmunkalasara - ezaltal nem lehetett kihezagolni a fotengelyt. Utolag mar mosolyogva gondolok vissza, mert rengeteget tanultam, es imadtam a motort szerelni - igy legalabb tobbszor hobbiztam. Persze ha minden egybol klappol mar reg kesz lenne a kocsi, ez van - ilyen ez a popszakma.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20671 Dátum: 2014 Szeptember 02, 19:53:53 »

csp-től rendeltek valamikor? cromo nyomórudak kellenének, de jobb lenne osztott pkg-el Smiley
Én tervezem,de még nem tudom,hogy direktbe iderendelem Magyarországra,vagy több alkatrész kereskedőtől (CSP,Hoffmann,Ahnendorp),összerendelem az alkatrészeket egy németországi ismerősömhöz,és onnan pedig egyben,egy csomagban küldetem ide hozzám.
De még az is lehet,hogy személyesen hozom el őket a németországi ismerősömtől,de az meg viszont nem mostanában lenne.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20670 Dátum: 2014 Szeptember 02, 19:33:27 »

Fékek-futóművek nagyon komolyak lesznek,nem 100LE körüli bogárhoz tervezett dolgok,úgymond túl is lesz biztosítva az autó ilyen téren.
Ahogy Stunt is írta,indokolatlan,felesleges dolgok,ami inkább csak design,esztétika,és többnyire negatívum mint pozitívum (bár szerintem csak túlsúly,súrlódás,forgó tömegek és teljesítménycsökkenés terén,biztosságban semmiképpen sem).

Első felállásban typ1,1915ccm lesz,de nagyon profi,mindenből a legjobbat kapja majd az a motor,a hengerfejeim komolyak,kiba szuperek,a Zoli visszaalakítja őket szimpla de erősített rugósra,erősebb csapágyak a Hoffmann-Speedstertől,CSP-rozsdamentes kipuffogó...
csp-től rendeltek valamikor? cromo nyomórudak kellenének, de jobb lenne osztott pkg-el Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20669 Dátum: 2014 Szeptember 02, 19:15:31 »

Csak tudj megállni is... néha kevésnek érzem a 2 tárcsát.
Fékek-futóművek nagyon komolyak lesznek,nem 100LE körüli bogárhoz tervezett dolgok,úgymond túl is lesz biztosítva az autó ilyen téren.
Ahogy Stunt is írta,indokolatlan,felesleges dolgok,ami inkább csak design,esztétika,és többnyire negatívum mint pozitívum (bár szerintem csak túlsúly,súrlódás,forgó tömegek és teljesítménycsökkenés terén,biztosságban semmiképpen sem).

Első felállásban typ1,1915ccm lesz,de nagyon profi,mindenből a legjobbat kapja majd az a motor,a hengerfejeim komolyak,kiba szuperek,a Zoli visszaalakítja őket szimpla de erősített rugósra,erősebb csapágyak a Hoffmann-Speedstertől,CSP-rozsdamentes kipuffogó...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20668 Dátum: 2014 Szeptember 02, 09:22:23 »

Elakadtam,nem tudom eldönteni,hogy gyári főtengelyes,1915 ccm-es,W110-es tengelyes,szimplarugós,gyári vezérléselemes typ1-es motorom legyen,vagy hosszúlöketű,2000 ccm feletti,W120-as tengelyes,duplarugós,króm-molibdén vezérléselemes typ1-es???

A második verziótól tartok,nincsen nekem sem hozzáértésem,sem célszerszámaim,sem szabadidőm,hogy állandóan csavarozzak.Elköltök egy rakat lóvét,és lesz egy szinte használhatatlan,vagy állandóan szerelgetni,bütykölnival autóm?
Vagy ha megy is,állandó rettegés lesz,hogy mikor esik,törik szét valami?
Meg is válaszoltad magadnak a kérdést. Én csak megerősíteni tudom Zsolt válaszát. Kb 6 éve használom az általa építt 1915-ös blokkot, és nem panaszkodok, teszi a dolgát (unalmas, hogy hozzá se kell nyúlni  Tongue ) Ha nem akarsz versenypályán csapatni, akkor ez is doszt elég a közútra. Csak tudj megállni is... néha kevésnek érzem a 2 tárcsát.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #20667 Dátum: 2014 Szeptember 01, 20:18:59 »

Ha a forgalmiban /rencerben szerepel akkor asszem kell.

1303LS
« Hozzászólás #20666 Dátum: 2014 Szeptember 01, 20:04:03 »

Nézik még valahol a motorszámot?
Ha a forgalmiban /rencerben szerepel akkor asszem kell.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20665 Dátum: 2014 Szeptember 01, 20:03:37 »

Nézik még valahol a motorszámot?
motorkódot max

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #20664 Dátum: 2014 Szeptember 01, 19:52:52 »

Nézik még valahol a motorszámot?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20663 Dátum: 2014 Szeptember 01, 11:11:53 »

gondoltam mar ra, de meg nem jutottam addig, hogy kell-e nekem tartósan a cucc...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20662 Dátum: 2014 Szeptember 01, 11:08:08 »

Pair. Wink
(Tavasszal műszakizik + hidegben nem tudok szerelni...)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20661 Dátum: 2014 Szeptember 01, 10:11:52 »

Miért cserélted vissza? Fogyasztás, esetleg zaj miatt? Mert lassan (normálisan) menni az erősebb motorral is lehet.
Pair. Wink
(Tavasszal műszakizik + hidegben nem tudok szerelni...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20660 Dátum: 2014 Szeptember 01, 09:37:16 »

Miért cserélted vissza? Fogyasztás, esetleg zaj miatt? Mert lassan (normálisan) menni az erősebb motorral is lehet.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20659 Dátum: 2014 Szeptember 01, 09:09:52 »

Most, hogy nagyjából összeállt a dupla Zenithekkel az 1600 -os, visszacseréltem az 1385 -ösre. Wink
Az 1,6 -os számomra állat módon ment (nem vezettem másokét soha, nyilván vannak ennél komolyabb motorok). Rövid váltóval kettesben 100 (óra szerint, az kb. 90 valós; @6000), hármasban 120 @5000 (1200-vel ez a sebesség volt a vége 4-ben...), a 140-es órámat túlforgatta 4-ben. Tehát forog, megy, akár csak öt éve azt mondtuk volna, sportos (fordulatszámmérőm sajnos nem jól mér, így csak sebességekhez viszonyítok). A motortértető kiemelésével kulturált lett a hőfok (egyébként kíváncsi lennék, ha most széthúznánk, mit találunk, szerintem nem minden 100-as). Viszont melegen így is 0,5 bar alá esik az olajnyomás alapjáraton (15W40 ásványival).
Vissza az 1385, ami egyébként egy nagyon jól sikerült darabja lett a mesternek, 1200-es fejekkel és szívócsővel kettesben 80-ig tudtam "forgatni" (persze 60-tól nem húzott). Egy gyári 1200 soha nem forog ennyit. Olajnyomás melegen is 2 bar (jó, ebben 20W50 van). Szerintem egy dupla karbiszettel egészen vicces kis historic motor lenne, ráadásul egy gyári 1500-ös szintet szerintem hozná. Csak égre-földre nincsen normális 1200-es duplakarbis szívócső...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20658 Dátum: 2014 Szeptember 01, 08:59:57 »

1100 kiló minimum lesz az autó,már eleve nem lehet sportos.....


Meg még tudod mi baszik nagyon oda a sportosságnak? A nagy felni meg a kurva nehéz féktárcsa.

Emlékszem amikor sima 15-ös felnijeim voltak és a sima 944 tárcsafékek és után semmit nem változtattam és feltettem a nagy féktárcsákat a 16-os kerekekkel, ahol hiába könnyű a felni (magnézium ötvözet) a gumi nagy és nehéz, azonnal észre lehetett venni, hogy szarabbul gyorsul és többet is fogyaszt.

Ezért mondom, hogy ehhez az egytonnás autóhoz ez a fék teljesen felesleges, csak hátránya van, az egyetlen előnye, hogy jól néz ki.
A sima egydugattyús úszónyerges 944-es fék sem melegedne el és 15-ös kerék is ráférne...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #20657 Dátum: 2014 Szeptember 01, 07:56:00 »

kedves urak
typ4 motor d-jetronic renszer helyett duplakarbis átalakitást szeretnék
mi kell hozzá és honnan lehet beszerezni?
kérném a szakzsargon mellőzését miver ezen a téren nulla az ismeretem
Két darab Martonvásáron felújított Weber 44 DCNF karbit tudok hozzá. Grin

Nagyon csini, nagyon kompakt! Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20656 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:55:38 »



Az enyém full tankkal, mindennel 975 kg. Mértem.
akkor jól tippelten.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20655 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:54:28 »

1100 kiló minimum lesz az autó,már eleve nem lehet sportos.....


Az enyém full tankkal, mindennel 975 kg. Mértem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20654 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:53:04 »


A két mondatod között (szinte) ellentét van.

A sétálgatós, uutazgatós az az 1776 vagy 1915, de a sportos az a hosszúlöket széttúrt hengefejjel, nagy tengellyel. És persze nagy fogyasztás, hangos, érzékeny és közel sem annyira tartós, ha tolod neki.

Szerintem próbálj ki egy jó 1776-os vagy 1915-öst. Nem megy az szarul.
1100 kiló minimum lesz az autó,már eleve nem lehet sportos.....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20653 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:42:54 »

Utcai autózásra,jóidőben sétálgatni vele a városban,felugrani vele a rajzásra vagy Velencei-tóra,Balcsira...

De ha már sportos autót építek,komoly fékekkel,futóművel stb,illeszkedjen az egész képébe,és ne lógjon ki.Egy vérbeli sportbogarat szeretnék,minden elemében.


A két mondatod között (szinte) ellentét van.

A sétálgatós, uutazgatós az az 1776 vagy 1915, de a sportos az a hosszúlöket széttúrt hengefejjel, nagy tengellyel. És persze nagy fogyasztás, hangos, érzékeny és közel sem annyira tartós, ha tolod neki.

Szerintem próbálj ki egy jó 1776-os vagy 1915-öst. Nem megy az szarul.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20652 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:39:07 »

Csak egy érdekesség.

Volt a 2110-es motorm a 40-es karbikkal. 138 lóerős volt fékpadon és normális napi közlekedésben 8-10 liter között simán eljártam, 90 km/h utazásnál simán 8 alatt (!) volt a fogyasztása. Átlagosan 9 liter volt, de az autót azért küldtem, gyorsulgattam és nem ritkán 140-160 között autóztam, ahol tudtam.

Kicseréltem a karbikat 44-esekre.
Sokat játszottam a fúvókázással, szépen minden összeállt, érezhetően gyorsabb az autó, tovább forog és jobban is gyorsul. Utálok teljesítményt tippelni, de szerintem nagyon közel van a 150 lóerő, de az is lehet, hogy megvan.
Viszont 10 alá nem tud a fogyasztás lemenni. SEHOGY.

Akkor 10, amikor 100-zal megyek folyamatosan, átlagosan 11 literre szokott kijönni, a pályanapon (nem mérvadó, de) elérte a 20 liter. A tavalyi pályanapon nem fogyasztott 14-nél többet.
Sokat játszottam a fúvókákkal, de így jó, nem lehet lejjebb vinni. Ennyit tesz a karbi méret.


Ez csak egy adalék ahhoz, hogy hosszúlöket vagy rövidlöket. Ezer különbség lesz, de a hosszúlöketű sokkal érzékenyebb motor, ráadásul drágább is, nem kicsit.

Ha valami miatt nem szükséges a hosszúlöket (esetemben főleg a tapasztalatszerzés és kísérletezés), akkor én MINDENKÉPPEN maradnék a 69-es löketnél és a gyári főtengelynél.

Ott van Leon1303 motorja. Amikor megmérettem 107 lóerős volt és még utána jobb és érezhetően erősebb lett. Szerintem 110-115 lóerős.
W110 35/40 fej, 1915. Semmi extra, csak szépen megcsinálva. Azért az a motor nem megy szarul, senki ne mondja.
No para, no orbitális költségek, nem kell semmi extra, és egy megbízható, jó motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20651 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:31:15 »


Jó lenne tudni, hogy mire szeretnéd használni és milyen a vezetési stílusod, mit tartasz erős motornak és valójában mit akarsz vele csinálni.

Utcai autózásra,jóidőben sétálgatni vele a városban,felugrani vele a rajzásra vagy Velencei-tóra,Balcsira...

De ha már sportos autót építek,komoly fékekkel,futóművel stb,illeszkedjen az egész képébe,és ne lógjon ki.Egy vérbeli sportbogarat szeretnék,minden elemében.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20650 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:30:51 »

tatabányán továbbra is bárkit szívesen elviszek egy körre, vagy kipróbálhatja mit tud az én motorom, hogy legyen viszonyítási alap

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20649 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:28:37 »

Varázsló blogját végigolvasva,nekem az a blog utólag horror,nem biztos,hogy ilyen áron amit Ő végigcsinált azzal a motorral,kéne nekem az a motor,vagy egy hasonló motor.


Nekem ez hobbi. Én jobban szeretem az autót szerelni, kisérletezni vele, mint találkozókra járni és vetélkedőkön esetleg borozgatáson részt venni vagy fürdeni.
Nekem a járműgépészet szakmám, hobbim, és már 14 évesen műhelyben dolgoztam. Szeretem az alkatrészeket kipróbálni, nézni, hogy mit bírnak és néha a húr túlfeszül és elpattan. Ez nekem természetes és egy újabb kihívás.
Amit saját magam megtapasztalok és kielemezek az igazi tudás, nem pedig olvasott, hallott.

Még nagyon sok ötletem lenne, tulajdonképpen nem is pénz kérdés hanem IDŐ.

Nagyon sokat dolgozom, sokat utazok, kedden is külföldre megyek, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20648 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:28:23 »

Callook késő este jön haza,még megvárom a válaszát hogy Ő mit tanácsol,de lehet,hogy holnap telefonon is beszélek vele,és azután döntök.Hosszúlöketű motorhoz alkatrészeket beszéltem le,és várják,hogy utaljak.Ha már elutaltam a pénzt,nem tudok visszakozni.Most előtte még igen,még át tudom gondolni a dolgot,ehhez kértem volna segítő hozzászólásokat.


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20647 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:24:22 »

Callook késő este jön haza,még megvárom a válaszát hogy Ő mit tanácsol,de lehet,hogy holnap telefonon is beszélek vele,és azután döntök.Hosszúlöketű motorhoz alkatrészeket beszéltem le,és várják,hogy utaljak.Ha már elutaltam a pénzt,nem tudok visszakozni.Most előtte még igen,még át tudom gondolni a dolgot,ehhez kértem volna segítő hozzászólásokat.


Jó lenne tudni, hogy mire szeretnéd használni és milyen a vezetési stílusod, mit tartasz erős motornak és valójában mit akarsz vele csinálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #20646 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:12:08 »

igen, GB motor

A 914 es a busz motor sok mindenben elter (hengerfej, tengely, komptesszio), a karbi/injektor ebbol csak az egy dolog. Ezzel együtt azt olvastam hogy a dupla karbisra alakitott 914 motorok (GB kod) kozelebb vannak a 120 LE-hez mint a 100-hoz. A hengerfejuk nagy kincs, a legjobb tuning alap  Ha dupla karbisra alakitod, akkor 3 csavaros szivocsonkot keress, mert ebben mas mint a többi (azok 4 csavarosak)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20645 Dátum: 2014 Augusztus 31, 21:11:41 »

ezzel mintha meg is válaszoltad volna
Callook késő este jön haza,még megvárom a válaszát hogy Ő mit tanácsol,de lehet,hogy holnap telefonon is beszélek vele,és azután döntök.Hosszúlöketű motorhoz alkatrészeket beszéltem le,és várják,hogy utaljak.Ha már elutaltam a pénzt,nem tudok visszakozni.Most előtte még igen,még át tudom gondolni a dolgot,ehhez kértem volna segítő hozzászólásokat.
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.