www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:08:56
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
467
468
469
470
471
[
472
]
473
474
475
476
477
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3370563 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3444 Dátum:
2008 December 30, 21:55:15 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 30, 21:44:14
Mekkora motornál érdemes a széria 180-asat 200-asra cserélni? Mi a tapasztalatotok?
1,6nál már érdemes!ha széria talán akkor is
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3443 Dátum:
2008 December 30, 21:44:14 »
Mekkora motornál érdemes a széria 180-asat 200-asra cserélni? Mi a tapasztalatotok?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3442 Dátum:
2008 December 30, 20:47:55 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 29, 23:40:24
Gyárilag tettek valamelyik bogárba 200-as kuplungot, vagy 180-as volt a maximum?
sok mexikoi 1,2esbe!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3441 Dátum:
2008 December 30, 09:01:01 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 December 30, 08:19:23
asszem a gyári 1.6-ba 200-as volt
Igen.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3440 Dátum:
2008 December 30, 08:19:23 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 29, 23:40:24
Gyárilag tettek valamelyik bogárba 200-as kuplungot, vagy 180-as volt a maximum?
asszem a gyári 1.6-ba 200-as volt
www.talizmansport.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3439 Dátum:
2008 December 29, 23:40:24 »
Gyárilag tettek valamelyik bogárba 200-as kuplungot, vagy 180-as volt a maximum?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3438 Dátum:
2008 December 29, 19:54:56 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 29, 19:50:41
Kérdezném, hogy milyen kuplungszettet vegyek, honnan és mennyiért!
Hudáknál ilyeneket lehet kapni
Szerkezet 200mm, ebből van futógyűrűs is ugyanennyiért (nemtom mi az) Brazil
(Bárdi autónál a Sachs szerkezet kerül 25-be)
<beszúrt kép törölve>
Tárcsa 200mm nóném
<beszúrt kép törölve>
teljesen jó enyimbe is ez van!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3437 Dátum:
2008 December 29, 19:50:41 »
Kérdezném, hogy milyen kuplungszettet vegyek, honnan és mennyiért!
Hudáknál ilyeneket lehet kapni
Szerkezet 200mm, ebből van futógyűrűs is ugyanennyiért (nemtom mi az) Brazil
(Bárdi autónál a Sachs szerkezet kerül 25-be)
Tárcsa 200mm nóném
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3436 Dátum:
2008 December 29, 18:32:34 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 December 29, 18:31:25
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3435 Dátum:
2008 December 29, 18:31:25 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 December 29, 12:30:50
www.talizmansport.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3434 Dátum:
2008 December 29, 18:09:14 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 29, 17:46:36
Most néztem a Bárdi Auto honlapján 200mm-es kuplungszettet. Főként Sachs márka van csak.
Egybe szett 70-80 e ft
Külön:
- Szerkezet 25
- Tárcsa 35
- Kinyomócsapágy 5
???
Ez tényleg ennyibe kerül?
Németbe az új Sachs szett 38-40 e ft.
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3433 Dátum:
2008 December 29, 18:01:55 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 28, 18:53:48
Nem is arra gondoltam, csak meg szeretném oldani a kartergáz elvezetést is, nem szeretném kivezetni, csak úgy a szabadba. A porsche 356-osok turbinaházán szoktam látni egy bödönszerűséget. Az is hasonló célt szolgál?
Halál a bálnákra.
Enyém kilehel a szabadba.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3432 Dátum:
2008 December 29, 17:46:36 »
Most néztem a Bárdi Auto honlapján 200mm-es kuplungszettet. Főként Sachs márka van csak.
Egybe szett 70-80 e ft
Külön:
- Szerkezet 25
- Tárcsa 35
- Kinyomócsapágy 5
???
Ez tényleg ennyibe kerül?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3431 Dátum:
2008 December 29, 12:30:50 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 28, 15:07:52
Múlt és Jelen! Jelentős különbségekkel
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3430 Dátum:
2008 December 28, 20:04:12 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 28, 18:53:48
Nem is arra gondoltam, csak meg szeretném oldani a kartergáz elvezetést is, nem szeretném kivezetni, csak úgy a szabadba. A porsche 356-osok turbinaházán szoktam látni egy bödönszerűséget. Az is hasonló célt szolgál?
árul a bugpack is pár ezer forintért kis téglatestet, vagy csináltatni is tudsz aluból akármaekkorát (főként typ4nél szoktak buzi nagyot) a porke sztem a legdrágább és leghelyigényesebb mindegyik tartály közül
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3429 Dátum:
2008 December 28, 18:53:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 28, 15:20:08
Nem hülyeség, de a világot nem váltja meg.
Nem is arra gondoltam, csak meg szeretném oldani a kartergáz elvezetést is, nem szeretném kivezetni, csak úgy a szabadba. A porsche 356-osok turbinaházán szoktam látni egy bödönszerűséget. Az is hasonló célt szolgál?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3428 Dátum:
2008 December 28, 18:48:49 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 28, 16:30:47
Ne vonyíts! Nálam van az összes gyújtásod
szal neked sincs egy darab se tartalékba
de egy van
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3427 Dátum:
2008 December 28, 16:30:47 »
Idézetet írta: maxi - 2008 December 28, 16:22:02
Ne vonyíts! Nálam van az összes gyújtásod
szal neked sincs egy darab se tartalékba
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3426 Dátum:
2008 December 28, 16:22:02 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 28, 15:41:03
Hát ha van esze az embernek, akkor magánál tart egy komplett működő gyújtást mindig.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3425 Dátum:
2008 December 28, 16:08:34 »
Idézetet írta: stonemen - 2008 December 28, 15:54:04
Erről a képről ordít a távolkelet. :-))))
Ez egy nagyon régi (több mint 65 éves) amerikai cég. Nem tudom, hol gyártatnak, nincs rajta sehol egy "made in..." felirat.
Sztem nem távolkeleti egy porcikája sem.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3424 Dátum:
2008 December 28, 15:54:04 »
Erről a képről ordít a távolkelet. :-))))
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 28, 15:45:16
Mallory Unilite Kit
<beszúrt kép törölve>
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3423 Dátum:
2008 December 28, 15:45:16 »
Mallory Unilite Kit
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3422 Dátum:
2008 December 28, 15:41:03 »
Idézetet írta: abes - 2008 December 28, 15:37:26
Infrafényes, oks.
Gyárit vidd magaddal. Motorosok hallra esküsznek, fénykapus érzékeny a koszra.
Hát ha van esze az embernek, akkor magánál tart egy komplett működő gyújtást mindig.
A jeladóhoz jár porvédő is.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3421 Dátum:
2008 December 28, 15:37:26 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 28, 15:33:04
Ladáknak volt hall-jeladója, ehhez speciel infrafényjeles jeladó kapható, de most nem foglalkozok vele.
Na neee
félreértetted
Infrafényes, oks.
Gyárit vidd magaddal. Motorosok hallra esküsznek, fénykapus érzékeny a koszra.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3420 Dátum:
2008 December 28, 15:33:04 »
Idézetet írta: abes - 2008 December 28, 15:22:41
Infra? Nem hal?
Stunts megmondta, gyári megszakító tuti. Néha állítani kell, de marha ritkán.
Gyárihoz könnyebb útszélén cuccot szerezni.
Ladáknak volt hall-jeladója, ehhez speciel infrafényjeles jeladó kapható, de most nem foglalkozok vele.
Na neee
félreértetted
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3419 Dátum:
2008 December 28, 15:30:43 »
Idézetet írta: abes - 2008 December 28, 15:22:41
Infra? Nem hal?
Stunts megmondta, gyári megszakító tuti. Néha állítani kell, de marha ritkán.
Gyárihoz könnyebb útszélén cuccot szerezni.
Nem hal, hanem hall. Nem süket, hanem hall.
Amennyiben a gyári osztófejben jó minőségű megszakító van (Bosch) a tengely nem lóg és nem kopott, a kondenzátor is jó, akkor 10e km-enként kell ellenőrizni. Cserélni még akkor sem.
Ha a motor 6000 felett forog, vagy katalizátoros akkor kell gondolkodni valami okosabb gyújtásban.
Én nem szeretem az (indokolatlanul beépített) egzotikus dolgokat, mert mindig csak szopik vele az ember.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3418 Dátum:
2008 December 28, 15:22:41 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 28, 15:13:39
Most megszakítós, azt meg cserélni az ember, ha van nála tartalék. Én nem tudtam még kireszelni sosem...
De tervbe van egy hozzá gyártott infrás jeladó, ami kiváltja a megszakítót. Nem kell állítgatni, és nem ég be. Egyenlőre így is szuper
Infra? Nem hall? (javítva)
Stunts megmondta, gyári megszakító tuti. Néha állítani kell, de marha ritkán.
Gyárihoz könnyebb útszélén cuccot szerezni.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 December 28, 15:34:48 írta abes
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3417 Dátum:
2008 December 28, 15:20:08 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 28, 13:02:02
Neten nézelődés közben találtam ezt.:
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/
Erről mi a véleményetek? Józan ésszel belegondolva, nem véletlenül vezethetik vissza a kartergázt, de lehet, hogy tévedek
Nem hülyeség, de a világot nem váltja meg.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3416 Dátum:
2008 December 28, 15:18:53 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 December 28, 15:00:37
Én a szívó oldalra gondoltam.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3415 Dátum:
2008 December 28, 15:13:39 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 December 28, 15:10:07
Ja nagyobb nehezebb bonyolultabb és nem reszeled meg az út szélén ha gond van vele.
Most megszakítós, azt meg cserélni az ember, ha van nála tartalék. Én nem tudtam még kireszelni sosem...
De tervbe van egy hozzá gyártott infrás jeladó, ami kiváltja a megszakítót. Nem kell állítgatni, és nem ég be. Egyenlőre így is szuper
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3414 Dátum:
2008 December 28, 15:12:46 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 28, 15:07:52
Múlt és Jelen! Jelentős különbségekkel
megy a zsííír.
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3413 Dátum:
2008 December 28, 15:10:07 »
Ja nagyobb nehezebb bonyolultabb és nem reszeled meg az út szélén ha gond van vele.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3412 Dátum:
2008 December 28, 15:07:52 »
Múlt és Jelen! Jelentős különbségekkel
«
Utoljára szerkesztve: 2008 December 28, 15:09:45 írta Leon1303
»
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3411 Dátum:
2008 December 28, 15:04:33 »
Archer golfos gyerek szuperül beszerelte.
Arról nem is beszélve hogy véletlenül se olaj és hőálló csövet használt.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3410 Dátum:
2008 December 28, 15:01:45 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 28, 13:02:02
Neten nézelődés közben találtam ezt.:
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/
Erről mi a véleményetek? Józan ésszel belegondolva, nem véletlenül vezethetik vissza a kartergázt, de lehet, hogy tévedek
A fő ok szerintem a környezetvédelem.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3409 Dátum:
2008 December 28, 15:00:37 »
Idézetet írta: abes - 2008 December 28, 13:17:18
Keni a szelepket, ha már a benzin nem teszi.
Épp azt irja hogy nem:
Lássunk egy tévhitet: a kartergáz keni a szelepeket és ha leválasztjuk, akkor majd a szelepek kopni fognak.
A szelepek kenését (az égéstér felől) régen a benzinhez kevert ólom-tetraetil végezte (dízel autóknál maga a gázolaj), soha nem a kartergázból odakerülő motorolaj. Az ólmozott benzin égése során szürkésfehér, finom por keletkezett. Nos, ez volt az a por, ami megtapadt a szelepeken és a szelepüléken, csökkentve a súrlódást. Mivel a régebbi autók szelepei még a mai napig igénylik ezt a kenést, ezért ólompótló adalékok használata kötelező számukra. Az újabb autók szelepelését, környezetvédelmi okokból rég áttervezték, ezért képesek menni ólommentes (de inkább ólmozatlan a helyes kifejezés) benzinnel. Vezérlés oldalról régen és ma is a motorolaj végzi a kenést.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3408 Dátum:
2008 December 28, 13:17:18 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 28, 13:02:02
Neten nézelődés közben találtam ezt.:
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/
Erről mi a véleményetek? Józan ésszel belegondolva, nem véletlenül vezethetik vissza a kartergázt, de lehet, hogy tévedek
Keni a szelepket, ha már a benzin nem teszi.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3407 Dátum:
2008 December 28, 13:02:02 »
Neten nézelődés közben találtam ezt.:
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/
Erről mi a véleményetek? Józan ésszel belegondolva, nem véletlenül vezethetik vissza a kartergázt, de lehet, hogy tévedek
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3406 Dátum:
2008 December 26, 23:47:53 »
Olajtéma (SZMB-be is írtam): Addinol-tól kaptam tesztelésre 15w50-es olajat, első 1000 km-en nagyon pozitív tapasztalataim vannak, olajfogyasztás:0!!, nem taknyosodik most a nedvesebb időkben sem városban használva rövid távokon. És nyáron főleg, léghűtéses, tuningolt, hajtott motoroknál az 50-es meleg oldali viszkozítás szerintem mindenképpen előnyös tulajdonság.
Továbbiakban ha lesz rá érdeklődés szívesen megosztom a tapasztalataimat. Úgy tervezem hogy egy 5000 km-es tesztet csinálok vele. Amúgy 3-4000 km-nél szoktam cserélni.
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3405 Dátum:
2008 December 26, 21:16:51 »
GYÚJTÁS FEDÉL TÉMA:
Melyik a "Stack Style Caps" és melyik a "Mini Bowl"?
Oldalak:
1
...
467
468
469
470
471
[
472
]
473
474
475
476
477
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...