www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 00:39:44
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
532
533
534
535
536
[
537
]
538
539
540
541
542
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3332253 alkalommal)
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #844 Dátum:
2008 április 21, 14:45:15 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 20, 13:48:41
Meglehet szerintem nyugodtam.
1,6ccm. Kompeszio novelt hengerfejek+nagy szelepek. 296-os vezermutengely meg 1,25 himbasor. Meg dupla weber 36.
De majd a pad megmutatja mennyi az annyi.
stunté 72 volt 9 körülikompresszióval. 1,8 mm lett leszedve ehangerfejekből, ami nem kevés. szóval aki szívó 1,6 os typ 1 es motort mutat nekem, ami 80+ lóerős, fizetek neki egy sört. vagy ilyesmit
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #843 Dátum:
2008 április 20, 21:37:21 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 20, 13:48:41
Meglehet szerintem nyugodtam.
1,6ccm. Kompeszio novelt hengerfejek+nagy szelepek. 296-os vezermutengely meg 1,25 himbasor. Meg dupla weber 36.
De majd a pad megmutatja mennyi az annyi.
azert 1,6 kobcentibol 1 loero is sok
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #842 Dátum:
2008 április 20, 13:56:52 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 április 19, 22:01:05
és kb végsebességben mit tud egy széria 1.6-os motor rövidváltóval? a fogyasztás jelentősan nő?
Prószáld ki
Elvileg olyan 140 körül lesz, de ha lehet GPS-en nézd, ne az órán, mert az pontosabb.
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #841 Dátum:
2008 április 20, 13:48:41 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 április 19, 23:31:18
80 lóerőset megnézném .
Idézetet írta: vw1966 - 2008 április 19, 23:49:19
kék neon, no fear matrica, racing tanksapka ragasztva (szögletes tankajtóra kör), oldalra valami nonfiguratív és már meg is van
Meglehet szerintem nyugodtam.
1,6ccm. Kompeszio novelt hengerfejek+nagy szelepek. 296-os vezermutengely meg 1,25 himbasor. Meg dupla weber 36.
De majd a pad megmutatja mennyi az annyi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #840 Dátum:
2008 április 20, 11:56:41 »
Idézetet írta: Balage - 2008 április 20, 11:26:39
1192-2332cm
Lóerőben meg 40-150.
Nem 34LE-től?
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #839 Dátum:
2008 április 20, 11:26:39 »
1192-2332cm
3
között van 62 féle hengerűrtartalom variáció.
Lóerőben meg 40-150.
Minden pénztárca és elképzelés függvénye.
Idézetet írta: MobyDick - 2008 április 20, 08:04:04
nos,akkor mit is lehet kihozni az 1200mexikoi blokk-ból?
mert meg tartom a sajátomat és ezt csináltatom meg,erre tellik...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
MobyDick
Hozzászólások: 430
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #838 Dátum:
2008 április 20, 08:04:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 19, 17:24:36
ha nem mexikoi blokk nem érdemes vele foglalkozni
nos,akkor mit is lehet kihozni az 1200mexikoi blokk-ból?
mert meg tartom a sajátomat és ezt csináltatom meg,erre tellik...
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #837 Dátum:
2008 április 19, 23:49:19 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 április 19, 23:31:18
80 lóerőset megnézném .
kék neon, no fear matrica, racing tanksapka ragasztva (szögletes tankajtóra kör), oldalra valami nonfiguratív és már meg is van
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #836 Dátum:
2008 április 19, 23:31:18 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 19, 22:26:19
Ha minden jol ossze jon es lenne az 1,6-os motorom mondjuk 70 vagy 80lo.
Kell a 200-as kuplung? vagy ugyan ugy jo a 180-as?
Kerek erveket es ellen erveket is.
80 lóerőset megnézném .
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #835 Dátum:
2008 április 19, 22:36:29 »
200 kell. Érvek: sok van.
Idézetet írta: maxi - 2008 április 19, 22:26:19
Ha minden jol ossze jon es lenne az 1,6-os motorom mondjuk 70 vagy 80lo.
Kell a 200-as kuplung? vagy ugyan ugy jo a 180-as?
Kerek erveket es ellen erveket is.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #834 Dátum:
2008 április 19, 22:26:19 »
Ha minden jol ossze jon es lenne az 1,6-os motorom mondjuk 70 vagy 80lo.
Kell a 200-as kuplung? vagy ugyan ugy jo a 180-as?
Kerek erveket es ellen erveket is.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #833 Dátum:
2008 április 19, 22:12:15 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 április 19, 22:11:05
AB-s eredetileg 1.3-as duplaszívós motor. felújított állapotban, gyári 1.6-os karbi,( Solex 34 pict 3) és 165/R15-ös Vredestein gumikkal, amik közepes állapotúak. A kaszni 1303-as. Mondjuk nem fúj a szél
Köszi
Jah igen, a váltó AM-es.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #832 Dátum:
2008 április 19, 22:11:05 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 19, 22:04:23
erre nem lehet válaszolni rendesen 1000dologtoltol füg
-gumi méret
-miylen karbi
-uj motor régi
-gyári 1,6 v csinált
-kirakta össze
-fujt e szél a lejtön vagy nem
AB-s eredetileg 1.3-as duplaszívós motor. felújított állapotban, gyári 1.6-os karbi,( Solex 34 pict 3) és 165/R15-ös Vredestein gumikkal, amik közepes állapotúak. A kaszni 1303-as. Mondjuk nem fúj a szél
Köszi
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #831 Dátum:
2008 április 19, 22:04:23 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 április 19, 22:01:05
és kb végsebességben mit tud egy széria 1.6-os motor rövidváltóval? a fogyasztás jelentősan nő?
erre nem lehet válaszolni rendesen 1000dologtoltol füg
-gumi méret
-miylen karbi
-uj motor régi
-gyári 1,6 v csinált
-kirakta össze
-fujt e szél a lejtön vagy nem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #830 Dátum:
2008 április 19, 22:01:05 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 19, 20:53:39
gyorsulása jobb!
és kb végsebességben mit tud egy széria 1.6-os motor rövidváltóval? a fogyasztás jelentősan nő?
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #829 Dátum:
2008 április 19, 21:18:11 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 19, 20:53:39
gyorsulása jobb!
Kb mennyivel? Pl egy 1303S 18 mp alatt van százon hosszúváltóval, röviddel mennyi alatt lenne? Köszi a segítséget.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #828 Dátum:
2008 április 19, 20:53:39 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 április 19, 20:48:06
Üdv!
Ha egy széria 1.6-os motort társítunk egy rövidváltóval, akkor a gyorsulása jobb lesz mint egy széria 1.6-os gépnek hosszúváltóval? Vagy minden tekintetben rosszabb a rövid váltó a hosszú/félhosszúnál?
gyorsulása jobb!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #827 Dátum:
2008 április 19, 20:48:06 »
Üdv!
Ha egy széria 1.6-os motort társítunk egy rövidváltóval, akkor a gyorsulása jobb lesz mint egy széria 1.6-os gépnek hosszúváltóval? Vagy minden tekintetben rosszabb a rövid váltó a hosszú/félhosszúnál?
MobyDick
Hozzászólások: 430
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #826 Dátum:
2008 április 19, 18:25:11 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 19, 17:24:36
ha nem mexikoi blokk nem érdemes vele foglalkozni
hát forgalmi szerint pont mexikoi...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #825 Dátum:
2008 április 19, 17:24:36 »
Idézetet írta: MobyDick - 2008 április 19, 17:21:46
sziasztok!
kérnék segitséget és tippeket..
a rajzásról haza menet volt egy csattanás a motor felől,majd a max tempó 35-40-re csökkent...
jővö héten szedjük darabokra...ez egy 1200 motor...mit tudnák belőle kihozni,ha netán fúrni kell,és ez a blokk maradna benn...
előre köszönöm...
MOBYDICK
ha nem mexikoi blokk nem érdemes vele foglalkozni
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
MobyDick
Hozzászólások: 430
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #824 Dátum:
2008 április 19, 17:21:46 »
sziasztok!
kérnék segitséget és tippeket..
a rajzásról haza menet volt egy csattanás a motor felől,majd a max tempó 35-40-re csökkent...
jővö héten szedjük darabokra...ez egy 1200 motor...mit tudnák belőle kihozni,ha netán fúrni kell,és ez a blokk maradna benn...
előre köszönöm...
MOBYDICK
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #823 Dátum:
2008 április 18, 15:39:31 »
Idézetet írta: brez - 2008 április 18, 15:38:07
Hát nem lehetet rosz az biztos! A Szepinek is gyakorlatilag ilyen szett van fent az oválon, hasal is a mutató!
Már említettem, M7-n ő az ovállal meg a barátja(?) a felmatricázott 356-tal jöttek Pest fele és nem tudtam utolérni őket 1,3-mal pedig nyomtam neki.....
El tudnék képzelni valami hasonló szettet az enyémen egy félhosszú váltóval megfejelve!
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #822 Dátum:
2008 április 18, 15:38:07 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 április 18, 15:22:41
Én is olvastam azt a cikket, az a Bogár talán a belgáknál jött ki.
Volt benne egy rész ami tetszett, hogy a porschés megy a pályán, és feltűnik a visszapillantóban egy Karmann, és hiába nyomja hősünk, a másik egyre csak nő a visszapillantóban
Akkoriban még 130-al mekkora király lehetett az ember a pályán
Hát nem lehetet rosz az biztos! A Szepinek is gyakorlatilag ilyen szett van fent az oválon, hasal is a mutató!
Már említettem, M7-n ő az ovállal meg a barátja(?) a felmatricázott 356-tal jöttek Pest fele és nem tudtam utolérni őket 1,3-mal pedig nyomtam neki.....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #821 Dátum:
2008 április 18, 15:22:41 »
Idézetet írta: brez - 2008 április 18, 15:04:24
nem csak arról van szó: egy 60-s évek béli "tuningműhely" még berg bácsi elöttről és Európából..
1,2-hez kínál egyedi duplaszívós hengerfejeket, főtengelyt és vezérműtengelyt, duplakarbit, az olajszűrőt és azt a bizonyos csigaalakú réz olajhűtőt!
Valamint a depó cikk szerint 66-s modellévben kiadtak egy okrasa käfert: 1,3-s okrasa tuningmotor 50 le-vel egyedi felszereltséggel mint olajhőfokmérő, fordszámmérő, porsche 5,5-s felnik.... ennek is van pikantériája a cikkben olvasható.
Valamint a karmannokhoz építettek motorokat: korabeli reklámokban úgy emlegették, hogy az autó ami felveszi a 356-tal a versenyt...
Én is olvastam azt a cikket, az a Bogár talán a belgáknál jött ki.
Volt benne egy rész ami tetszett, hogy a porschés megy a pályán, és feltűnik a visszapillantóban egy Karmann, és hiába nyomja hősünk, a másik egyre csak nő a visszapillantóban
Akkoriban még 130-al mekkora király lehetett az ember a pályán
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #820 Dátum:
2008 április 18, 15:04:24 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 április 18, 14:41:35
Ez valami speckó hűtő?
nem csak arról van szó: egy 60-s évek béli "tuningműhely" még berg bácsi elöttről és Európából..
1,2-hez kínál egyedi duplaszívós hengerfejeket, főtengelyt és vezérműtengelyt, duplakarbit, az olajszűrőt és azt a bizonyos csigaalakú réz olajhűtőt!
Valamint a depó cikk szerint 66-s modellévben kiadtak egy okrasa käfert: 1,3-s okrasa tuningmotor 50 le-vel egyedi felszereltséggel mint olajhőfokmérő, fordszámmérő, porsche 5,5-s felnik.... ennek is van pikantériája a cikkben olvasható.
Valamint a karmannokhoz építettek motorokat: korabeli reklámokban úgy emlegették, hogy az autó ami felveszi a 356-tal a versenyt...
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #819 Dátum:
2008 április 18, 14:41:35 »
Idézetet írta: brez - 2008 április 17, 20:36:01
Oettinger bácsi alkotásáról mit érdemes tudni?
Mennyire alkalmazható a "mai világban"?
Ez valami speckó hűtő?
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #818 Dátum:
2008 április 18, 12:56:57 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 18, 01:16:42
mocsok drága
És beszerezhetetlen.....! de az elv???
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #817 Dátum:
2008 április 18, 01:16:42 »
Idézetet írta: brez - 2008 április 17, 20:36:01
Oettinger bácsi alkotásáról mit érdemes tudni?
Mennyire alkalmazható a "mai világban"?
mocsok drága
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #816 Dátum:
2008 április 17, 20:36:01 »
Oettinger bácsi alkotásáról mit érdemes tudni?
Mennyire alkalmazható a "mai világban"?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #815 Dátum:
2008 április 16, 12:44:05 »
köszi a képet!
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #814 Dátum:
2008 április 16, 10:04:03 »
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #813 Dátum:
2008 április 16, 08:06:51 »
Maresz!
Tedd már be légyszives megint azt a képet a Zsiga fűtőradiátorról. Nem tudtam visszakeresni.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #812 Dátum:
2008 április 15, 22:55:55 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 15, 15:48:52
igen, én is ebbe az irányba hajlok, csak a ventillátor minek rá?? hátsó keréknél olyan menetszelet kap hogy ihajj nemde?
süsü, köszi de alakítani nem akarok sima olajhűtőt vadászok majd, csak ezért is ki kéne találnom hogy mekkorát...valami bontottat lövök sztem
Alakítani magán a hűtőn nem kell, csak az olajrendszeren. Ventilátor pedig nem fog neki ártani. Nekem vannak frankó kis olajhűtőim.
GNX-967
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #811 Dátum:
2008 április 15, 21:01:13 »
Zsicin.
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 15, 20:56:25
TITKOS vonal!
ha kell tudok
VW 1200.1963.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #810 Dátum:
2008 április 15, 20:56:25 »
TITKOS vonal!
ha kell tudok
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #809 Dátum:
2008 április 15, 20:39:19 »
Na ez az.
Idézetet írta: brez - 2008 április 15, 20:35:58
én a lavinánál találtam valami platin plusz-t 2185ft-s áron....
VW 1200.1963.
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #808 Dátum:
2008 április 15, 20:35:58 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 április 15, 20:30:49
Cíímet!!
én a lavinánál találtam valami platin plusz-t 2185ft-s áron....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #807 Dátum:
2008 április 15, 20:30:49 »
Cíímet!!
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 15, 19:51:55
én ma rendeltem 8db
VW 1200.1963.
abes
Hozzászólások: 14977
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #806 Dátum:
2008 április 15, 19:52:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 15, 19:51:55
én ma rendeltem 8db
Na akkor még van raktárkészleten.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #805 Dátum:
2008 április 15, 19:52:21 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 április 15, 13:55:35
valaki már tett be olyan képet ahol zsiguli fűtőradiátor volt olajhűtőnek alakítva valahol a hátsó részen.
én voltam
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
532
533
534
535
536
[
537
]
538
539
540
541
542
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...