www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 00:39:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 532 533 534 535 536 [537] 538 539 540 541 542 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3332253 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #844 Dátum: 2008 április 21, 14:45:15 »

Meglehet szerintem nyugodtam.
1,6ccm. Kompeszio novelt hengerfejek+nagy szelepek. 296-os vezermutengely meg 1,25 himbasor. Meg dupla weber 36.
De majd a pad megmutatja mennyi az annyi.

stunté 72 volt 9 körülikompresszióval. 1,8 mm lett leszedve ehangerfejekből, ami nem kevés. szóval aki szívó 1,6 os typ 1 es motort mutat nekem, ami 80+ lóerős, fizetek neki egy sört. vagy ilyesmit Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #843 Dátum: 2008 április 20, 21:37:21 »

Meglehet szerintem nyugodtam.
1,6ccm. Kompeszio novelt hengerfejek+nagy szelepek. 296-os vezermutengely meg 1,25 himbasor. Meg dupla weber 36.
De majd a pad megmutatja mennyi az annyi.
azert 1,6 kobcentibol 1 loero is sok  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #842 Dátum: 2008 április 20, 13:56:52 »

és kb végsebességben mit tud egy széria 1.6-os motor rövidváltóval?   a fogyasztás jelentősan nő?
Prószáld ki Evil
Elvileg olyan 140 körül lesz, de ha lehet GPS-en nézd, ne az órán, mert az pontosabb.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #841 Dátum: 2008 április 20, 13:48:41 »

80 lóerőset megnézném .
kék neon, no fear matrica, racing tanksapka ragasztva (szögletes tankajtóra kör), oldalra valami nonfiguratív és már meg is van Smiley
Meglehet szerintem nyugodtam.
1,6ccm. Kompeszio novelt hengerfejek+nagy szelepek. 296-os vezermutengely meg 1,25 himbasor. Meg dupla weber 36.
De majd a pad megmutatja mennyi az annyi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #840 Dátum: 2008 április 20, 11:56:41 »

1192-2332cm
Lóerőben meg 40-150.
Nem 34LE-től? Wink Cheesy
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #839 Dátum: 2008 április 20, 11:26:39 »

1192-2332cm3 között van 62 féle hengerűrtartalom variáció.
Lóerőben meg 40-150.
Minden pénztárca és elképzelés függvénye.

nos,akkor mit is lehet kihozni az 1200mexikoi blokk-ból?
mert meg tartom a sajátomat és ezt csináltatom meg,erre tellik...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #838 Dátum: 2008 április 20, 08:04:04 »

ha nem mexikoi blokk nem érdemes vele foglalkozni
nos,akkor mit is lehet kihozni az 1200mexikoi blokk-ból?
mert meg tartom a sajátomat és ezt csináltatom meg,erre tellik...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #837 Dátum: 2008 április 19, 23:49:19 »

80 lóerőset megnézném .

kék neon, no fear matrica, racing tanksapka ragasztva (szögletes tankajtóra kör), oldalra valami nonfiguratív és már meg is van Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #836 Dátum: 2008 április 19, 23:31:18 »

Ha minden jol ossze jon es lenne az 1,6-os motorom mondjuk 70 vagy 80lo.
Kell a 200-as kuplung? vagy ugyan ugy jo a 180-as?
Kerek erveket es ellen erveket is.

 80 lóerőset megnézném .

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #835 Dátum: 2008 április 19, 22:36:29 »

200 kell. Érvek: sok van. Smiley

Ha minden jol ossze jon es lenne az 1,6-os motorom mondjuk 70 vagy 80lo.
Kell a 200-as kuplung? vagy ugyan ugy jo a 180-as?
Kerek erveket es ellen erveket is.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #834 Dátum: 2008 április 19, 22:26:19 »

Ha minden jol ossze jon es lenne az 1,6-os motorom mondjuk 70 vagy 80lo.
Kell a 200-as kuplung? vagy ugyan ugy jo a 180-as?
Kerek erveket es ellen erveket is.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Robpanzer
« Hozzászólás #833 Dátum: 2008 április 19, 22:12:15 »

AB-s eredetileg 1.3-as duplaszívós motor. felújított állapotban, gyári 1.6-os karbi,( Solex 34 pict 3)  és 165/R15-ös Vredestein gumikkal, amik közepes állapotúak. A kaszni 1303-as.  Mondjuk nem fúj a szél Grin
Köszi Wink Smiley


Jah igen, a váltó AM-es.
Robpanzer
« Hozzászólás #832 Dátum: 2008 április 19, 22:11:05 »

erre nem lehet válaszolni rendesen 1000dologtoltol füg
-gumi méret
-miylen karbi
-uj motor régi
-gyári 1,6 v csinált
-kirakta össze
-fujt e szél a lejtön vagy nem
 Grin

AB-s eredetileg 1.3-as duplaszívós motor. felújított állapotban, gyári 1.6-os karbi,( Solex 34 pict 3)  és 165/R15-ös Vredestein gumikkal, amik közepes állapotúak. A kaszni 1303-as.  Mondjuk nem fúj a szél Grin
Köszi Wink Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #831 Dátum: 2008 április 19, 22:04:23 »

és kb végsebességben mit tud egy széria 1.6-os motor rövidváltóval?   a fogyasztás jelentősan nő?
erre nem lehet válaszolni rendesen 1000dologtoltol füg
-gumi méret
-miylen karbi
-uj motor régi
-gyári 1,6 v csinált
-kirakta össze
-fujt e szél a lejtön vagy nem
 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #830 Dátum: 2008 április 19, 22:01:05 »

gyorsulása jobb!

és kb végsebességben mit tud egy széria 1.6-os motor rövidváltóval?   a fogyasztás jelentősan nő?
Robpanzer
« Hozzászólás #829 Dátum: 2008 április 19, 21:18:11 »

gyorsulása jobb!

Kb mennyivel? Pl egy 1303S 18 mp alatt van  százon hosszúváltóval, röviddel mennyi alatt lenne? Köszi a segítséget. Smiley   
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #828 Dátum: 2008 április 19, 20:53:39 »

Üdv!
Ha egy széria 1.6-os motort társítunk egy rövidváltóval, akkor a gyorsulása jobb lesz mint egy széria 1.6-os gépnek hosszúváltóval? Vagy minden tekintetben rosszabb a rövid váltó a hosszú/félhosszúnál?
gyorsulása jobb!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #827 Dátum: 2008 április 19, 20:48:06 »

Üdv!
Ha egy széria 1.6-os motort társítunk egy rövidváltóval, akkor a gyorsulása jobb lesz mint egy széria 1.6-os gépnek hosszúváltóval? Vagy minden tekintetben rosszabb a rövid váltó a hosszú/félhosszúnál?
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #826 Dátum: 2008 április 19, 18:25:11 »

ha nem mexikoi blokk nem érdemes vele foglalkozni

hát forgalmi szerint pont mexikoi...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #825 Dátum: 2008 április 19, 17:24:36 »

sziasztok!
kérnék segitséget és tippeket..
a rajzásról haza menet volt egy csattanás a motor felől,majd a max tempó 35-40-re csökkent...
jővö héten szedjük darabokra...ez egy 1200  motor...mit tudnák belőle kihozni,ha netán fúrni kell,és ez a blokk maradna benn...
előre köszönöm...
MOBYDICK
ha nem mexikoi blokk nem érdemes vele foglalkozni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #824 Dátum: 2008 április 19, 17:21:46 »

sziasztok!
kérnék segitséget és tippeket..
a rajzásról haza menet volt egy csattanás a motor felől,majd a max tempó 35-40-re csökkent...
jővö héten szedjük darabokra...ez egy 1200  motor...mit tudnák belőle kihozni,ha netán fúrni kell,és ez a blokk maradna benn...
előre köszönöm...
MOBYDICK
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #823 Dátum: 2008 április 18, 15:39:31 »

Hát nem lehetet rosz az biztos! A Szepinek is gyakorlatilag ilyen szett van fent az oválon, hasal is a mutató! Evil
Már említettem, M7-n ő az ovállal meg a barátja(?) a felmatricázott 356-tal jöttek Pest fele és nem tudtam utolérni őket 1,3-mal pedig nyomtam neki..... Shocked
El tudnék képzelni valami hasonló szettet az enyémen egy félhosszú váltóval megfejelve! Evil

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #822 Dátum: 2008 április 18, 15:38:07 »

Én is olvastam azt a cikket, az a Bogár talán a belgáknál jött ki.
Volt benne egy rész ami tetszett, hogy a porschés megy a pályán, és feltűnik a visszapillantóban egy Karmann, és hiába nyomja hősünk, a másik egyre csak nő a visszapillantóban Grin
Akkoriban még 130-al mekkora király lehetett az ember a pályán Grin
Hát nem lehetet rosz az biztos! A Szepinek is gyakorlatilag ilyen szett van fent az oválon, hasal is a mutató! Evil
Már említettem, M7-n ő az ovállal meg a barátja(?) a felmatricázott 356-tal jöttek Pest fele és nem tudtam utolérni őket 1,3-mal pedig nyomtam neki..... Shocked

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #821 Dátum: 2008 április 18, 15:22:41 »

nem csak arról van szó: egy 60-s évek béli "tuningműhely" még berg bácsi elöttről és Európából..
1,2-hez kínál egyedi duplaszívós hengerfejeket, főtengelyt és vezérműtengelyt, duplakarbit, az olajszűrőt és azt a bizonyos csigaalakú réz olajhűtőt!
Valamint a depó cikk szerint 66-s modellévben kiadtak egy okrasa käfert: 1,3-s okrasa tuningmotor 50 le-vel egyedi felszereltséggel mint olajhőfokmérő, fordszámmérő, porsche 5,5-s felnik.... ennek is van pikantériája a cikkben olvasható.
Valamint a karmannokhoz építettek motorokat: korabeli reklámokban úgy emlegették, hogy az autó ami felveszi a 356-tal a versenyt...

Én is olvastam azt a cikket, az a Bogár talán a belgáknál jött ki.
Volt benne egy rész ami tetszett, hogy a porschés megy a pályán, és feltűnik a visszapillantóban egy Karmann, és hiába nyomja hősünk, a másik egyre csak nő a visszapillantóban Grin
Akkoriban még 130-al mekkora király lehetett az ember a pályán Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #820 Dátum: 2008 április 18, 15:04:24 »

Ez valami speckó hűtő?
nem csak arról van szó: egy 60-s évek béli "tuningműhely" még berg bácsi elöttről és Európából..
1,2-hez kínál egyedi duplaszívós hengerfejeket, főtengelyt és vezérműtengelyt, duplakarbit, az olajszűrőt és azt a bizonyos csigaalakú réz olajhűtőt!
Valamint a depó cikk szerint 66-s modellévben kiadtak egy okrasa käfert: 1,3-s okrasa tuningmotor 50 le-vel egyedi felszereltséggel mint olajhőfokmérő, fordszámmérő, porsche 5,5-s felnik.... ennek is van pikantériája a cikkben olvasható.
Valamint a karmannokhoz építettek motorokat: korabeli reklámokban úgy emlegették, hogy az autó ami felveszi a 356-tal a versenyt...

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #819 Dátum: 2008 április 18, 14:41:35 »

Oettinger bácsi alkotásáról mit érdemes tudni?
Mennyire alkalmazható a "mai világban"?

Ez valami speckó hűtő?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #818 Dátum: 2008 április 18, 12:56:57 »

mocsok drága
És beszerezhetetlen.....! de az elv???

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #817 Dátum: 2008 április 18, 01:16:42 »

Oettinger bácsi alkotásáról mit érdemes tudni?
Mennyire alkalmazható a "mai világban"?

mocsok drága

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #816 Dátum: 2008 április 17, 20:36:01 »

Oettinger bácsi alkotásáról mit érdemes tudni?
Mennyire alkalmazható a "mai világban"?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #815 Dátum: 2008 április 16, 12:44:05 »

köszi a képet!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #814 Dátum: 2008 április 16, 10:04:03 »



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #813 Dátum: 2008 április 16, 08:06:51 »

Maresz!
Tedd már be légyszives megint azt a képet a Zsiga fűtőradiátorról. Nem tudtam visszakeresni.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #812 Dátum: 2008 április 15, 22:55:55 »

igen, én is ebbe az irányba hajlok, csak a ventillátor minek rá?? hátsó keréknél olyan menetszelet kap hogy ihajj nemde?

süsü, köszi de alakítani nem akarok sima olajhűtőt vadászok majd, csak ezért is ki kéne találnom hogy mekkorát...valami bontottat lövök sztem
Alakítani magán a hűtőn nem kell, csak az olajrendszeren. Ventilátor pedig nem fog neki ártani. Nekem vannak frankó kis olajhűtőim. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #811 Dátum: 2008 április 15, 21:01:13 »

Zsicin. Grin
TITKOS vonal! Grin ha kell tudok

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #810 Dátum: 2008 április 15, 20:56:25 »

TITKOS vonal! Grin ha kell tudok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #809 Dátum: 2008 április 15, 20:39:19 »

Na ez az.
én a lavinánál találtam valami platin plusz-t 2185ft-s áron.... Huh

VW 1200.1963.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #808 Dátum: 2008 április 15, 20:35:58 »

Cíímet!!
én a lavinánál találtam valami platin plusz-t 2185ft-s áron.... Huh

Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #807 Dátum: 2008 április 15, 20:30:49 »

Cíímet!!
én ma rendeltem 8db

VW 1200.1963.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14977

« Hozzászólás #806 Dátum: 2008 április 15, 19:52:39 »

én ma rendeltem 8db
Na akkor még van raktárkészleten. Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #805 Dátum: 2008 április 15, 19:52:21 »

valaki már tett be olyan képet ahol zsiguli fűtőradiátor volt olajhűtőnek alakítva valahol a hátsó részen.
én voltam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 532 533 534 535 536 [537] 538 539 540 541 542 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.