www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 19:51:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 536 537 538 539 540 [541] 542 543 544 545 546 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3329124 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #684 Dátum: 2008 Március 18, 21:40:35 »

Ez miért is jó?
Tudom volt már róla szó, de elfelejtettem.
emeg a hátúlja

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #683 Dátum: 2008 Március 18, 21:39:33 »

Elméletileg keverni kellene.
Kikéne játszani a keveréket.
Lehet hogy fuvókákhoz kéne nyúlni.


 Evil

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #682 Dátum: 2008 Március 18, 21:36:16 »

Bioetanol.
Valaki valamit róla?


 Evil
Az origo cikkelt róla valamikor és a legkisebb fityó átalakítás nélkül üzemelt vele... szerintem a boginak sem okozna gondot.

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #681 Dátum: 2008 Március 18, 21:21:15 »

Bioetanol.
Valaki valamit róla?


 Evil

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #680 Dátum: 2008 Március 17, 18:21:02 »

épp a közel múltban volt itt erről az írható gyújtásról szó, akkor utánanéztem a neten és találtam is elég korrekt áron, de engem a fordulatszámhoz tartozó értékek érdekelnének, ha érted mire gondolok  Grin
elöturhatom ha érdekel de most szolok ahány anyi motor föleha prütykölt

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #679 Dátum: 2008 Március 17, 14:19:27 »

már itthon is lehet kapni a subaru diesel boxer motorját  Cool
be kéne pattintani a bogárba  Grin

"A SUBARU-BOXER turbódízel motor egyesíti a dízelmotor kedvező tulajdonságait a boxer-elv előnyeivel: ezek a motorok felépítésükben igen merevek, kevés zajt és rezgést keltenek, így nincs szükség kiegyenlítő tengelyre. Egyébként a SUBARU BOXER turbódízel motor éppen olyan kompakt, mint az azonos hengerűrtartalommal rendelkező benzines boxermotor."
áá, inkább a benzinest.
a gázolaj már úgyis drágább  Cool
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #678 Dátum: 2008 Március 17, 14:17:34 »

már itthon is lehet kapni a subaru diesel boxer motorját  Cool
be kéne pattintani a bogárba  Grin

"A SUBARU-BOXER turbódízel motor egyesíti a dízelmotor kedvező tulajdonságait a boxer-elv előnyeivel: ezek a motorok felépítésükben igen merevek, kevés zajt és rezgést keltenek, így nincs szükség kiegyenlítő tengelyre. Egyébként a SUBARU BOXER turbódízel motor éppen olyan kompakt, mint az azonos hengerűrtartalommal rendelkező benzines boxermotor."

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #677 Dátum: 2008 Március 16, 20:54:06 »

az engem is érdekelne.
meg a gyári értékek is érdekelnének.

épp a közel múltban volt itt erről az írható gyújtásról szó, akkor utánanéztem a neten és találtam is elég korrekt áron, de engem a fordulatszámhoz tartozó értékek érdekelnének, ha érted mire gondolok  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #676 Dátum: 2008 Március 16, 20:19:56 »

ja már értem mire gondolsz akkor csak 2d
épp a közel múltban volt itt erről az írható gyújtásról szó, akkor utánanéztem a neten és találtam is elég korrekt áron, de engem a fordulatszámhoz tartozó értékek érdekelnének, ha érted mire gondolok  Grin
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #675 Dátum: 2008 Március 16, 20:07:06 »

a két d-és a fordulatszám függvényében állítja az előgyújtás szögét
a három d-és plusz valamit még figyel (talán a szívótorkot szondázza, de ennyire nem vagyok ebben járatos)

ja már értem mire gondolsz akkor csak 2d

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #674 Dátum: 2008 Március 16, 20:06:15 »

300 fölöti tengely ezt a dimenziot mire érted???
a két d-és a fordulatszám függvényében állítja az előgyújtás szögét
a három d-és plusz valamit még figyel (talán a szívótorkot szondázza, de ennyire nem vagyok ebben járatos)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #673 Dátum: 2008 Március 16, 20:00:38 »

ezt mindet tudom, de 2 dimenziós vagy 3 dimenziós az övé?
milyen vezértengely van a motorjában? ha 2 dimenziós, akkor milyen értékek vannak megadva, na kb. ez érdekelt volna.

300 fölöti tengely ezt a dimenziot mire érted???

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #672 Dátum: 2008 Március 16, 19:59:18 »

egy fix elosztos gyujtás van mivel a jelegmezö kezdési pontyát lehet beálitani majd az egész görbét vele lehet eltolni .

500as fordulatonkét van fokban ráirva szoftveresen az elögyujtás majd a teljes fordulaton kiegyenesitve van
ez egy fekete kis dobozka . az elosztoba pedig egy hall jelado
ezt mindet tudom, de 2 dimenziós vagy 3 dimenziós az övé?
milyen vezértengely van a motorjában? ha 2 dimenziós, akkor milyen értékek vannak megadva, na kb. ez érdekelt volna.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #671 Dátum: 2008 Március 16, 19:33:30 »

Az írható gyújtás része érdekelne a dolognak, tudsz róla többet mondani (írni)?

egy fix elosztos gyujtás van mivel a jelegmezö kezdési pontyát lehet beálitani majd az egész görbét vele lehet eltolni .

500as fordulatonkét van fokban ráirva szoftveresen az elögyujtás majd a teljes fordulaton kiegyenesitve van
ez egy fekete kis dobozka . az elosztoba pedig egy hall jelado

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #670 Dátum: 2008 Március 16, 19:30:58 »

Kis motortuning:

Ismerösöm Bogarába készül egy elég uj eröforás ,és ropant érdekes ,anyira hogy a szkdogámat is ebböl irtam.En kis érdeklödést keltve a tanári karnál.

Szoval :

itt nem is a bogár motor hengerültartalmárol kéne beszélni meg hogy milyen tengely van benne hanem a benya eláto egységéröl.

L-Jetronik+Digifon egybeépitve van ráakasztva egy irt elögyujtásal ,külömbözö jelegmezö eltérutésekkel.nagyon pöpec már halotam járni olyat tilt,és kurvára pörgös.Minden fordulaton nagyon otvan sehol nem fogy el és nagyon jol jöt ki ez a kombinácio.
Az írható gyújtás része érdekelne a dolognak, tudsz róla többet mondani (írni)?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #669 Dátum: 2008 Március 16, 19:07:43 »

Kis motortuning:

Ismerösöm Bogarába készül egy elég uj eröforás ,és ropant érdekes ,anyira hogy a szkdogámat is ebböl irtam.En kis érdeklödést keltve a tanári karnál.

Szoval :

itt nem is a bogár motor hengerültartalmárol kéne beszélni meg hogy milyen tengely van benne hanem a benya eláto egységéröl.

L-Jetronik+Digifon egybeépitve van ráakasztva egy irt elögyujtásal ,külömbözö jelegmezö eltérutésekkel.nagyon pöpec már halotam járni olyat tilt,és kurvára pörgös.Minden fordulaton nagyon otvan sehol nem fogy el és nagyon jol jöt ki ez a kombinácio.

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #668 Dátum: 2008 Március 16, 16:51:37 »

ok persze. majd egy Nm-ert irhatnal hozza.
most meg csak kezel ossze tekertem.
Amugy az amerikai rokon azt kerdezte hogy miert nincs az egesz felpolirozva. Mert amit o csinal kocsit annak telibe volt polirozva a vezermutengelye. Van ertelne felpoliroztatni?
iylen esetben nemsok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #667 Dátum: 2008 Március 16, 14:33:48 »

kereket menetrögzitövel és nyomatékkal rakd fel

ok persze. majd egy Nm-ert irhatnal hozza.
most meg csak kezel ossze tekertem.
Amugy az amerikai rokon azt kerdezte hogy miert nincs az egesz felpolirozva. Mert amit o csinal kocsit annak telibe volt polirozva a vezermutengelye. Van ertelne felpoliroztatni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #666 Dátum: 2008 Március 16, 14:27:43 »

kereket menetrögzitövel és nyomatékkal rakd fel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #665 Dátum: 2008 Március 16, 12:28:35 »

Ma voltak az amerikai rokonok latogatoba es mit hoztak:
http://kep.tar.hu/makai11/50562809/33967982#2
http://kep.tar.hu/makai11/50562809/33967981#2
 Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #664 Dátum: 2008 Március 15, 22:07:07 »

ugye nem darabja ?
igen!többet nemtok hiány cikk

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #663 Dátum: 2008 Március 15, 22:05:27 »

Elég ritka. Hudáknál van új 7 ezerért.

Ritka tuninghoz, ritka alkatrész kell... Wink
Úgy vélem, hogy most ez lenne a "legolcsóbb" megoldás, hogy valamivel többet hozzak ki az autómból...

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #662 Dátum: 2008 Március 15, 21:56:15 »

Elég ritka. Hudáknál van új 7 ezerért.


ugye nem darabja ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #661 Dátum: 2008 Március 15, 21:49:34 »

Elég ritka. Hudáknál van új 7 ezerért.

ilyeneket szerzel nekem is ?
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #660 Dátum: 2008 Március 15, 21:48:29 »

Ha már beszerzés akkor typ3 szimplaszívós szívócsövet dupla karbihoz itthon kinél lehet venni?

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #659 Dátum: 2008 Március 15, 21:42:50 »

nekem más tuning van:D typ3as lemzek alul!

ilyeneket szerzel nekem is ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #658 Dátum: 2008 Március 15, 21:40:25 »

azt hogy nincs
kiiktattam mert úgy is kűlső olajhűtés lesz rajta, terelőidomokat tettem a helyére és így a hengert is faszányosabban éri a levegő

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #657 Dátum: 2008 Március 15, 20:55:49 »

hát az majd később lesz,  olajhűtő helyén nem veszel észre semmi furcsát? Wink
azt hogy nincs

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #656 Dátum: 2008 Március 15, 19:02:10 »

nekem más tuning van:D typ3as lemzek alul!
hát az majd később lesz,  olajhűtő helyén nem veszel észre semmi furcsát? Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #655 Dátum: 2008 Március 15, 19:00:06 »

szélesíteni muszáj a 3-as miatt, de sajna a terelőlemezek határt szabnak hogy honnan lehet széthúzni a házat
nekem más tuning van:D typ3as lemzek alul!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #654 Dátum: 2008 Március 15, 18:58:23 »

enyimet sk csináltam dettó ez csak nincs szélesitve

szélesíteni muszáj a 3-as miatt, de sajna a terelőlemezek határt szabnak hogy honnan lehet széthúzni a házat ,
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 15, 18:59:58 írta ESZ »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #653 Dátum: 2008 Március 15, 18:55:15 »

na az uccsó
enyimet sk csináltam dettó ez csak nincs szélesitve

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #652 Dátum: 2008 Március 15, 18:49:01 »

na az uccsó

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #651 Dátum: 2008 Március 15, 18:48:03 »

itt látszik a 3-as henger felé a kiszélesítés

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #650 Dátum: 2008 Március 15, 18:46:49 »

emeg a hátúlja

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #649 Dátum: 2008 Március 15, 18:46:01 »

előlnézet

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #648 Dátum: 2008 Március 15, 18:44:57 »

lassan elkészülök a csonkolt turbinaházzal

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #647 Dátum: 2008 Március 14, 21:50:02 »

majd kiderül.
nem biztos, hogy a dugattyú méret passzolni fog a hajtókar hosszához.
akkor alakits a hengeren , nekem 5mm löketkülömbséget kell eltüntetnem meg kell emelnem a levegős hengerek magasságát hogy ne járjon ki a dugó a hengerböl

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #646 Dátum: 2008 Március 14, 21:46:42 »

majd kiderül.
nem biztos, hogy a dugattyú méret passzolni fog a hajtókar hosszához.
ne bazz 22mm csapszeges HD garnitúrát veszel? rakjál bele a hajtókarszembe 22-es csapszegperselyt és no problem sztem azaz 1-1mm vastagságnövekedés nem okoz bajt és hagyhatod benne az eredeti hajtókart

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #645 Dátum: 2008 Március 14, 21:40:00 »

hát ez az, én egy másik oldalról fogom megközeliteni ezt a témát.
bár úgy tűnik nekem cserélnem kell majd a hajtókart.  Undecided
ne bazz 22mm csapszeges HD garnitúrát veszel? rakjál bele a hajtókarszembe 22-es csapszegperselyt és no problem sztem azaz 1-1mm vastagságnövekedés nem okoz bajt és hagyhatod benne az eredeti hajtókart

Oldalak: 1 ... 536 537 538 539 540 [541] 542 543 544 545 546 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.