www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 11:55:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 535 536 537 538 539 [540] 541 542 543 544 545 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3360630 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #724 Dátum: 2008 Március 23, 14:22:31 »

és gondolom nem is kevesen...
bogár tuningolásban (meg úgy általában a motor tuningolásban) nagy újdonságokat nem lehet már kitalálni, főleg nem a mi pénztárcánk mellett
amivel az ember esetleg többet tud alkotni mint mások, az a belefektetett energia, idő, pénz és főleg az igényesség
mondjuk sok pénzzel az idő és az energia kiváltható, de gyanítom ez itt nem az a társaság Wink
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #723 Dátum: 2008 Március 23, 14:02:46 »

ezt már megcsinálták Grin

és gondolom nem is kevesen...
bogár tuningolásban (meg úgy általában a motor tuningolásban) nagy újdonságokat nem lehet már kitalálni, főleg nem a mi pénztárcánk mellett
amivel az ember esetleg többet tud alkotni mint mások, az a belefektetett energia, idő, pénz és főleg az igényesség
mondjuk sok pénzzel az idő és az energia kiváltható, de gyanítom ez itt nem az a társaság Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 23, 14:06:10 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #722 Dátum: 2008 Március 23, 13:20:30 »

ezt már megcsinálták Grin

és nem is lett jó soha ha egyről beszélünk 

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #721 Dátum: 2008 Március 23, 11:12:07 »

házi megoldásként én beszereznék egy Renault 5 Turbo karburátort és azt barkácsolnám fel a gépre, ezt tűnik fejben a legjobb ár/érték aránynak
értem, köszönöm
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #720 Dátum: 2008 Március 23, 10:11:29 »

én sem tudok róla sokat, de azt most megosztom veled Wink

házi megoldásként én beszereznék egy Renault 5 Turbo karburátort és azt barkácsolnám fel a gépre, ezt tűnik fejben a legjobb ár/érték aránynak

gyanítom a turbós karbik elve olyan kialakításúak, hogy ne tudjon visszafele áramlani a benzin
illetve valszínűleg a benzinnyomással kell játszani, hogy az valamivel nagyobb legyen, mint a karbiba beáramló levegő
ez persze valamennyire nyomásálló üzemanyag rendszert, jó karbi tömítést és visszafolyó ágat feltételez
ezt már megcsinálták Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #719 Dátum: 2008 Március 22, 23:09:34 »

Egy kicsit más mint az előző téma, de engem az érdekelne, hogy egy karburátoros autó turbósítása hogyan történik, csak mert a karbi a nyomáskülönbség alapján szívja a benzint, meg a levegőt, majd állítja elő a keveréket, viszont ha a karbira rányomom a töltőlevegőt a turbótól, akkor nem hogy vákuum, hanem túlnyomás fog benne uralkodni, és akkor nem fogja szívni a benzint. Javítsatok ki ha nem így van, de azért érdekel, mert nem tudom.

én sem tudok róla sokat, de azt most megosztom veled Wink

szóval turbós karbis megoldásoknál általában direkt turbós karbit használnak
és a rendszer lehet szívó - tehát a turbó a karbin keresztül szív, vagy nyomó - a turbó a karbin keresztül tol megoldású is
az előző baja, hogy a forró turbón átmegy az üzemanyag keverék
a második baja, hogy a karbi orrán-száján keresztül folyhat a benzin

házi megoldásként én beszereznék egy Renault 5 Turbo karburátort és azt barkácsolnám fel a gépre, ezt tűnik fejben a legjobb ár/érték aránynak

gyanítom a turbós karbik elve olyan kialakításúak, hogy ne tudjon visszafele áramlani a benzin
illetve valszínűleg a benzinnyomással kell játszani, hogy az valamivel nagyobb legyen, mint a karbiba beáramló levegő
ez persze valamennyire nyomásálló üzemanyag rendszert, jó karbi tömítést és visszafolyó ágat feltételez

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #718 Dátum: 2008 Március 22, 22:24:01 »

Egy kicsit más mint az előző téma, de engem az érdekelne, hogy egy karburátoros autó turbósítása hogyan történik, csak mert a karbi a nyomáskülönbség alapján szívja a benzint, meg a levegőt, majd állítja elő a keveréket, viszont ha a karbira rányomom a töltőlevegőt a turbótól, akkor nem hogy vákuum, hanem túlnyomás fog benne uralkodni, és akkor nem fogja szívni a benzint. Javítsatok ki ha nem így van, de azért érdekel, mert nem tudom.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #717 Dátum: 2008 Március 22, 10:03:29 »

Esetleg erről at L-Jetronik+Digifant-ról nincs véletlenül bővebb infód?

THX

Digifant befecsi az MV és az SS motorkódú (95 illetve 92 lóerős) vizesboxereken van. Itt a computer gyújtást is állít, nem csak a befecskendezést. Fizikailag nem hiszem, hogy túl sokat kell trükközni, hogy typ1 motorra átszerelődjön. Az persze más kérdés, hogy egészen más motorhoz van hangolva a computer. A GW és a DJ-s (90 és 112LE) motorokon Digijet befecsi van, az nem állít gyújtást.

Mondjuk ha felhízlalod a typ1 motorodat 1900cc-re és teszel bele egy W100-as vagy W110-es tengelyt, akkor azt vélhetőleg már közel helyesen fogja levezérelni a vizesboxer digifantja. Persze nem árt elsétálni egy hozzáértő és fékpaddal is rendelkező computereshez, aki hozzáhangolja a motorodhoz a térképet.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 22, 10:07:25 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #716 Dátum: 2008 Március 22, 08:54:42 »

Kis motortuning:

Ismerösöm Bogarába készül egy elég uj eröforás ,és ropant érdekes ,anyira hogy a szkdogámat is ebböl irtam.En kis érdeklödést keltve a tanári karnál.

Szoval :

itt nem is a bogár motor hengerültartalmárol kéne beszélni meg hogy milyen tengely van benne hanem a benya eláto egységéröl.

L-Jetronik+Digifon egybeépitve van ráakasztva egy irt elögyujtásal ,külömbözö jelegmezö eltérutésekkel.nagyon pöpec már halotam járni olyat tilt,és kurvára pörgös.Minden fordulaton nagyon otvan sehol nem fogy el és nagyon jol jöt ki ez a kombinácio.

Esetleg erről at L-Jetronik+Digifant-ról nincs véletlenül bővebb infód?

THX
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #715 Dátum: 2008 Március 19, 19:27:01 »

Ez az E85-ot van valahol szolnok megyeben? vagy debrecenbe lehet ilyet tankolni?
Mert akkor ezzel jarok off automal.

Hát ott még nincs.
Csak lesz.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #714 Dátum: 2008 Március 19, 19:24:18 »

Üzemanyag-etanol keverék.

Az E85-ben az E után álló szám nem az oktánszámot, hanem az üzemanyagba kevert etanol mennyiségét jelöli. Jelen esetben tehát 85 térfogatszázalék bioetanol és 15 térfogatszázalék benzin keverékéről van szó. Ez az arány a gyakorlati alkalmazhatóság (kenés, hidegindítás stb.) szempontjából jól bevált, szabványosított összetétel, de a világban találkozhatunk még E2, E5, E10, E15, E25, E50, vagy akár E100-as.

 Evil

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #713 Dátum: 2008 Március 19, 09:21:39 »

Ez az E85-ot van valahol szolnok megyeben? vagy debrecenbe lehet ilyet tankolni?
Mert akkor ezzel jarok off automal.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #712 Dátum: 2008 Március 19, 09:06:26 »

na ha már itt van ez a E85 téma (szerintem itt OFF, ezért elnézést kérek)

azt mondja már meg nekem valaki, hogy ezt a bioetanolt bármilyen autóba lehet tankolni? nem kell hozzá speciális átalakítás?

és hogy ON legyek a typ4 tuningba beleereszthetem?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #711 Dátum: 2008 Március 19, 08:28:49 »

Ez is:
http://totalcar.hu/magazin/technika/hunflex/

bár ez injektoros kocsinál izgi

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #710 Dátum: 2008 Március 19, 08:15:01 »

E85 témába vág:
http://totalcar.hu/tesztek/volvos4018f/?main&rnd=131

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #709 Dátum: 2008 Március 19, 08:03:28 »

Ez miért is jó?
Tudom volt már róla szó, de elfelejtettem.
a hűtésteljesítmény növelése a cél,
- ha bedugod a hőcserélőhöz kivezető nyílást a turbinaházon ,(zsákutcába tereled a levegőt torlónyomást kelt)ezzel minimális növekedést érsz el viszont ,nincs feleslegesen kiáramló hűtőlevegőd, megnövekedik a levegő sebessége nyomása a turbinaházban ,a teljes levegőmennyiség a motor hűtésére használódik.
-ha levágod körbe a házat , (gyakorlatilag lemetszed azt a részt teljesen ahol a höcserélőhöz megy a levegő) nem alakul ki torlónyomás hanem szépen("akadálymentesen") vezeti a levegőt a hengerekhez,és a kissebb házméret miatt az előzőhöz képest még jobb a hűtés hatásfoka .Az olajhűtőt kiiktattam,és a helyére terelőlemezt raktam mert ez az a pont ahol szinte akadálymentesen jut el a levegő a 3-4 hengerhez.
Nekem ezek a gondolataim amiért jónak találom ezt a megoldást.A két képen láthatod a különbséget.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #708 Dátum: 2008 Március 19, 07:56:46 »

OFF
Úristen!! Nem zölddel írtál................ Evil Roll Eyes Cool Grin Wink
ON

Pedig az E85 környezetkímélő Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #707 Dátum: 2008 Március 19, 07:44:53 »

Az E85 korrozív, .............
 Evil

OFF
Úristen!! Nem zölddel írtál................ Evil Roll Eyes Cool Grin Wink
ON

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #706 Dátum: 2008 Március 18, 22:51:52 »

Ha az információim nem tévesek akkor a 95-s benzin 5% ban tartalmaz bioetanolt. Ez valami Uniós követelmény!
szerintem igen
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #705 Dátum: 2008 Március 18, 22:48:07 »

Az E85 korrozív, de nem nagy mértékben. Ugyanígy a benzin is korrozív. Az etanolnak van egy olyan tulajdonsága, hogy tartalmazza és vonza a vizet. Viszont nem az etanol korrozív tulajdonsága okozhat kárt a motornak, hanem az etanolban lévı víz. A víztıl belülrıl rozsdásodik az üzemanyagrendszer. A mai szgk-nak (kb.1980-tól) olyan üzemanyagrendszerük van, hogy ellenálljon a korrozív üzemanyagnak és a rozsdának. Emellett az etanolgyártás sokat fejlıdött és új technológiával jobban csökkentik az etanol víztartalmát.
Megjegyzés: benzin is ugyanúgy tartalmaz vizet!!

Ha Ön egy veteránautóval rendelkezik, akkor fennáll a veszély, hogy rozsdásodik. Mivel ezeknek az autóknak még fémtartályuk volt. Mivel az USA-ban a 80-as évek elején már 10% etanolt kevertek a benzinhez, így az autógyártók már akkor etanol és rozsdatőrı anyagot használtak az üzemanyagrendszerben. Másrészt a mőanyagtartály elıállítása olcsóbb.

Az etanolnak alacsonyabb gyújtáspontja van, mint a benzinnek. Emellett az etanol 115 oktánnal, az E85 105 oktánnal rendelkezik. Mivel az etanol hidegebben ég, mint a benzin, így meghosszabbítja a motor élettartamát. A dugattyúk és a szelepek E85 használatnál alacsonyabb termikus hatásnak vannak kitéve, mint a benzin esetén. Kellemes mellékhatása, hogy az etanol mindig tisztán tartja az injektorokat és az üzemanyagrendszert, mert tisztítóhatása van.

ha 100%-os etanolt használnánk, mivel az etanolnak nincsen kenési tulajdonsága. Akik E100-as üzemanyagot használnak, azok speciális olajat kevernek az üzemanyaghoz. Ebbıl kifolyólag gyártják az E85-ös üzemanyagot. A 15% benzin biztosítja, hogy minden szükséges komponens megfelelı kenést kapjon, és így egy hosszú és gondmentes motoréletet nyújt.

Ténylegesen megtámadta az etanol a gumicsöveket, de ez is csak olyan
szgk-kra vonatkozik, melyek 20 évesnél idısebbek. Jelentıs fejlemények történtek a
gumigyártásban az utóbbi 25 év alatt. Emellett a 15% benzin mindig keni a gumicsöveket.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #704 Dátum: 2008 Március 18, 22:42:58 »

Aszongya:
"...2008-ig kiépül egy országos hálózat..."
Mintha kicsit csúszna ez a határidő...

Attól függ mit nevezünk hálózatnak. Grin

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #703 Dátum: 2008 Március 18, 22:42:10 »

- Az etanol, mint magas oxigéntartalmú üzemanyag égése tökéletesebb, mint a szénhidrogén alapú benziné ezért felhasználásával csökken a kipufogógázokkal a közvetlen környezetünket terhelő szénmonoxid (CO) és maradék szénhidrogén (THC) kibocsátás.

 Evil

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #702 Dátum: 2008 Március 18, 22:39:54 »

Aszongya:
"...2008-ig kiépül egy országos hálózat..."
Mintha kicsit csúszna ez a határidő...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #701 Dátum: 2008 Március 18, 22:37:56 »

Itt csak az M5 tesconál van.
De van asszem győrben is valahol.


 Evil
Marad az ukrán 250 forintos benzin. Majd 5 év múlva errefelé is lesz bioethanol. Legalábbis eddig ez volt a trend sajna... Pedig én is tankolnám az ethanolt. Gondolom, kevésbé környezetszennyező is...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #700 Dátum: 2008 Március 18, 22:37:05 »

http://www.e85kft.hu/benzinkut.pdf

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #699 Dátum: 2008 Március 18, 22:36:31 »

Gondolom, csak fővárosi kutaknál...

én konkrétan 1 kutat tudok ahol lehet kapni, mégpedig itt az Erzsébeti Tesco-nál az M5 mellett (ahol 1x vagy 2x már volt rajzás), illetve tervezik még itt az Üllői út legvégén (Vecsés felé) a Castrol kútnál is, nem tudom van-e már
valahol lehet még kapni pesten, de nem tudom hol

országosan olyan 5-6 kútnál van egyébként összesen

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #698 Dátum: 2008 Március 18, 22:35:48 »

Gondolom, csak fővárosi kutaknál...

Itt csak az M5 tesconál van.
De van asszem győrben is valahol.


 Evil

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #697 Dátum: 2008 Március 18, 22:31:34 »

215HUF
Gondolom, csak fővárosi kutaknál...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #696 Dátum: 2008 Március 18, 22:30:23 »

Ennek hogyért mérik literjét???

215HUF

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #695 Dátum: 2008 Március 18, 22:28:36 »

Az E85 üzemanyag 85% bioetanol és 15% benzin.

 Evil
Ennek hogyért mérik literjét???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #694 Dátum: 2008 Március 18, 22:26:46 »

Nem értjük egymást, vagyis én értelek téged, de abban már nem vagyok biztos hogy te engem...!

Nem 95ről hanem E85ről beszélünk.

 Evil

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #693 Dátum: 2008 Március 18, 22:26:01 »

talán itt olvastam, hogy  a karbi gumitömítései mintha nem bírnák úgy...

szerintem viszonylag kevés olyan tömítés van ami a benzint bírja az alkoholt meg nem
de a bogárban most nagyhirtelen mi lehet a gond?
1 - esetleg szétmarja a tank és a motor közötti benzincső gumi szakaszait
2 - esetleg szétmarja a karburátorban levő két darab tömítést
és kb. ennyi

szerintem mind a két alkatrész ára már az első tankoláskor tízszeresen megtérül, de amúgy is rendkívül kis esélyét érzem annak, hogy bármi gond lenne velük

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #692 Dátum: 2008 Március 18, 22:20:21 »

Az E85 üzemanyag 85% bioetanol és 15% benzin.

 Evil
Nem értjük egymást, vagyis én értelek téged, de abban már nem vagyok biztos hogy te engem...!

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #691 Dátum: 2008 Március 18, 22:16:24 »

Az E85 üzemanyag 85% bioetanol és 15% benzin.

 Evil

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #690 Dátum: 2008 Március 18, 22:14:11 »

Egyelőre a bioetanolhoz kevernek benzint.
Azt tankolod.


 Evil
Ha az információim nem tévesek akkor a 95-s benzin 5% ban tartalmaz bioetanolt. Ez valami Uniós követelmény!

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #689 Dátum: 2008 Március 18, 22:00:55 »

olcsóbb mint a benzin...
én a Mondeoba tankolom párszor és fele-fele arányban benzinnel keverve észre se venni, hogy alkohol is van benne
ha túl sok az alkohol, akkor alacsony fordulaton (főleg ha erő is kell) akkor képes felgyulladni a "check engine" lámpa, de egyébként nem venni észre semmit
karburátoros kocsinál szerintem legrosszabb esetben picit dúsabbra kell állítani a keveréket, de valószínűleg még azt sem
én gondolkodás nélkül tankolnám bogár kaliberű kocsiba

Jól hangzik.
Asszem kipróbálom.


 Evil

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #688 Dátum: 2008 Március 18, 21:57:50 »

olcsóbb mint a benzin...
én a Mondeoba tankolom párszor és fele-fele arányban benzinnel keverve észre se venni, hogy alkohol is van benne
ha túl sok az alkohol, akkor alacsony fordulaton (főleg ha erő is kell) akkor képes felgyulladni a "check engine" lámpa, de egyébként nem venni észre semmit
karburátoros kocsinál szerintem legrosszabb esetben picit dúsabbra kell állítani a keveréket, de valószínűleg még azt sem

én gondolkodás nélkül tankolnám bogár kaliberű kocsiba
talán itt olvastam, hogy  a karbi gumitömítései mintha nem bírnák úgy...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #687 Dátum: 2008 Március 18, 21:56:30 »

Bioetanol.
Valaki valamit róla?


 Evil

olcsóbb mint a benzin...
én a Mondeoba tankolom párszor és fele-fele arányban benzinnel keverve észre se venni, hogy alkohol is van benne
ha túl sok az alkohol, akkor alacsony fordulaton (főleg ha erő is kell) akkor képes felgyulladni a "check engine" lámpa, de egyébként nem venni észre semmit
karburátoros kocsinál szerintem legrosszabb esetben picit dúsabbra kell állítani a keveréket, de valószínűleg még azt sem

én gondolkodás nélkül tankolnám bogár kaliberű kocsiba

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #686 Dátum: 2008 Március 18, 21:53:56 »

Egyelőre a bioetanolhoz kevernek benzint.
Azt tankolod.


 Evil

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #685 Dátum: 2008 Március 18, 21:42:18 »

Elméletileg keverni kellene.
Kikéne játszani a keveréket.
Lehet hogy fuvókákhoz kéne nyúlni.


 Evil
Ha benzint tankolsz abba már bele van keverve az úgy nem pálya.... SmileySmiley
Teli tisztába etanolt, hogy kitörjön az összes ló a motorból! Evil

Oldalak: 1 ... 535 536 537 538 539 [540] 541 542 543 544 545 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.