www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 19:53:22
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
541
542
543
544
545
[
546
]
547
548
549
550
551
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3329127 alkalommal)
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #484 Dátum:
2008 Március 05, 22:04:21 »
Idézetet írta: gas - 2008 Március 05, 22:02:42
Stuntmanus typ3-sa ha jól tudom 107 ló és úgy tudom gyári hűtő, de Leon az 1.6-ra is külső hűtőt szerel(t), szóval ezért a tanácstalanság, bár az én motoromból nem hiszem, hogy több lesz 60-65 lónál
hát Mareszból kiindulva sztem arra felesleges
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #483 Dátum:
2008 Március 05, 22:02:42 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Március 05, 21:55:17
hát akkor tévedtem, vagyis ebből arra következtetek, hogy 100ló felett kezdik alkalmazni
Stuntmanus typ3-sa ha jól tudom 107 ló és úgy tudom gyári hűtő, de Leon az 1.6-ra is külső hűtőt szerel(t), szóval ezért a tanácstalanság, bár az én motoromból nem hiszem, hogy több lesz 60-65 lónál
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #482 Dátum:
2008 Március 05, 21:55:17 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Március 05, 21:51:21
nekm gyári van és semmi gond
hát akkor tévedtem, vagyis ebből arra következtetek, hogy 100ló felett kezdik alkalmazni
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #481 Dátum:
2008 Március 05, 21:51:21 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Március 05, 21:44:15
hát javítsatok ki ha tévedek, de sztem egy 1.6nál 70-80LE fölött már kell, de lehet h én rosszul gondolom
nekm gyári van és semmi gond
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #480 Dátum:
2008 Március 05, 21:44:15 »
Idézetet írta: gas - 2008 Március 05, 21:09:14
"és milyen mértékű átalakítás amit még elbír a gyári hűtő és mi az a mihez már kell a plusz hűtés"
hát javítsatok ki ha tévedek, de sztem egy 1.6nál 70-80LE fölött már kell, de lehet h én rosszul gondolom
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #479 Dátum:
2008 Március 05, 21:30:29 »
Idézetet írta: aptom - 2008 Március 05, 21:19:01
Köszönet Protheus-nak, hogy végre jól működik a fórum keresője. Íme:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg235769#msg235769
köszönöm
de igazából a kérdés második fele lett volna az igazán édekes
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #478 Dátum:
2008 Március 05, 21:28:10 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Március 05, 21:21:02
http://www.vwdepo.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=178&Itemid=51
erre gondoltál? "Amikor a tengely fokolásáról beszélek, akkor a bütyök két azon pontjának szögét értem, amikor elkezdi emelni a szelepet, illetve amikor befejezi az emelést. "
mert akkor az elméletem helyes nem?
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Március 05, 21:30:24 írta ESZ
»
www.talizmansport.hu
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #477 Dátum:
2008 Március 05, 21:21:02 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Március 05, 21:05:42
én a szívó szelep nyitvatartási idejére tippeltem ami megadja a tengely fokosságát, azaz a wbx-em szszelepe fhp előtt nyit 10 fokkal , utánna fordul 180-at majd ahp után zár 48 fokkal az összesen 238 fok , azaz 238-as a tengely ami benne van gyárilag, szted?
http://www.vwdepo.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=178&Itemid=51
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #476 Dátum:
2008 Március 05, 21:19:15 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Március 05, 21:09:00
szerintem az kevés
pedig ezek a gyári adatok,
www.talizmansport.hu
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #475 Dátum:
2008 Március 05, 21:19:01 »
Idézetet írta: gas - 2008 Március 05, 21:09:14
ha már motor tuning, egyszer régebben másik topikban mondtál valamit az olajhűtőről, hogy a typ4 hűtője menne fel a typ1 motorra?
fel lehet szerelni rá vagy alakítani kell rajt, és milyen mértékű átalakítás amit még elbír a gyári hűtő és mi az a mihez már kell a plusz hűtés
Köszönet Protheus-nak, hogy végre jól működik a fórum keresője. Íme:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg235769#msg235769
'81 Hecho en México
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #474 Dátum:
2008 Március 05, 21:17:28 »
Idézetet írta: aptom - 2008 Március 05, 21:05:57
Nekem megvan
:
ezt jó lenne magyarosítani
www.talizmansport.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #473 Dátum:
2008 Március 05, 21:15:04 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 Március 05, 21:10:13
Ilyen van nekem is csak nemtom hol.
nekem is csak nem 284 van ott
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Március 05, 21:19:16 írta Maresz
»
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #472 Dátum:
2008 Március 05, 21:12:58 »
Idézetet írta: gas - 2008 Március 05, 21:09:14
ha már motor tuning, egyszer régebben másik topikban mondtál valamit az olajhűtőről, hogy a typ4 hűtője menne fel a typ1 motorra?
fel lehet szerelni rá vagy alakítani kell rajt, és milyen mértékű átalakítás amit még elbír a gyári hűtő és mi az a mihez már kell a plusz hűtés
turbina házba kell bele toldani
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #471 Dátum:
2008 Március 05, 21:10:13 »
Idézetet írta: aptom - 2008 Március 05, 21:05:57
Nekem megvan
:
<beszúrt kép törölve>
Ilyen van nekem is csak nemtom hol.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #470 Dátum:
2008 Március 05, 21:09:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Március 05, 20:59:25
Fokszám, azaz eddig van nyitva a szelep. Asszimetrikus tengelyeknél szívó/kipuff. A jobb helyeken megadják a nyitási és zárási szögeket, azaz szívó nyit FHP előtt AHP után, kipuff nyit AHP elott es zar FPH utan. Összenyitás az FHP előtt nyitó szívó és után záró kipuff szelep miatt van. A szögértékek minnél nagyobbak annál feljebb él a motor.
ha már motor tuning, egyszer régebben másik topikban mondtál valamit az olajhűtőről, hogy a typ4 hűtője menne fel a typ1 motorra?
fel lehet szerelni rá vagy alakítani kell rajt, és milyen mértékű átalakítás amit még elbír a gyári hűtő és mi az a mihez már kell a plusz hűtés
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #469 Dátum:
2008 Március 05, 21:09:00 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Március 05, 21:05:42
én a szívó szelep nyitvatartási idejére tippeltem ami megadja a tengely fokosságát, azaz a wbx-em szszelepe fhp előtt nyit 10 fokkal , utánna fordul 180-at majd ahp után zár 48 fokkal az összesen 238 fok , azaz 238-as a tengely ami benne van gyárilag, szted?
szerintem az kevés
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #468 Dátum:
2008 Március 05, 21:05:57 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 Március 05, 20:52:47
Passz.
Hát vagy 12 éve benne van a tengely a papirjait meg nemtom hova raktam.
Nekem megvan
:
'81 Hecho en México
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #467 Dátum:
2008 Március 05, 21:05:42 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Március 05, 20:59:25
Fokszám, azaz eddig van nyitva a szelep. Asszimetrikus tengelyeknél szívó/kipuff. A jobb helyeken megadják a nyitási és zárási szögeket, azaz szívó nyit FHP előtt AHP után, kipuff nyit AHP elott es zar FPH utan. Összenyitás az FHP előtt nyitó szívó és után záró kipuff szelep miatt van. A szögértékek minnél nagyobbak annál feljebb él a motor.
én a szívó szelep nyitvatartási idejére tippeltem ami megadja a tengely fokosságát, azaz a wbx-em szszelepe fhp előtt nyit 10 fokkal , utánna fordul 180-at majd ahp után zár 48 fokkal az összesen 238 fok , azaz 238-as a tengely ami benne van gyárilag, szted?
www.talizmansport.hu
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #466 Dátum:
2008 Március 05, 21:05:38 »
Olvassatok:
http://www.oldtimer-replica.de/eckstein/t1_tuni.htm
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #465 Dátum:
2008 Március 05, 21:03:39 »
Most már én is.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #464 Dátum:
2008 Március 05, 21:01:01 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 Március 05, 20:52:47
Passz.
Hát vagy 12 éve benne van a tengely a papirjait meg nemtom hova raktam.
kár pedig kiváncsi letem volna rá
www.talizmansport.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #463 Dátum:
2008 Március 05, 20:59:25 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Március 05, 20:48:30
annyira hülye nem vagyok, hogy ne jöjjek rá de minek a fokszámát?
na ?
Fokszám, azaz eddig van nyitva a szelep. Asszimetrikus tengelyeknél szívó/kipuff. A jobb helyeken megadják a nyitási és zárási szögeket, azaz szívó nyit FHP előtt AHP után, kipuff nyit AHP elott es zar FPH utan. Összenyitás az FHP előtt nyitó szívó és után záró kipuff szelep miatt van. A szögértékek minnél nagyobbak annál feljebb él a motor.
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #462 Dátum:
2008 Március 05, 20:59:07 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 05, 19:17:56
egy TYP1 290 veztengelyes autot milyen fordulatszámon kel használni kb tehát hol érdemes tartani hogy igazán fürgén menyen (ez most érdekes kérdés de hol adhatya le egy átlag bogár motor aő mx nyomatékát)
én 2300fölé nagyon ritkán forgatomd e melete ilyen váltom is van eez szerintem nagyon alacsony fordulatszám
bammeg ezt nem hiszem el! 2300 ford./perc-nél már elváltasz? és ez egy tuning motor? haverom tegnap beszerelte az injektoros négyütemű trabijába a 300-as veztengelyt, kipróbáltuk, sajnos a tiltás gátat szabott a fordulatszám hajhászásnak, ami 6500-nál jön el.
én a sima F-es motoromat is jobban forgattam (ezt a 2300 és 1700 fordulatokat nem is értem)
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #461 Dátum:
2008 Március 05, 20:55:41 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 03, 12:08:47
A szelepösszenyitás elősegíti az égéstér kiürítését és hűtését, emellett javítja a henger feltöltését.
A szívó és kipufogó szelep nyitott és zárt állapotát a főtengely elfordulásának függvényében ábrázolva kapjuk a vezérlési diagramot.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #460 Dátum:
2008 Március 05, 20:52:47 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Március 05, 20:50:11
de ez a 284 fok miböl adódik össze? erre lennék pontosan kiváncsi
Passz.
Hát vagy 12 éve benne van a tengely a papirjait meg nemtom hova raktam.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #459 Dátum:
2008 Március 05, 20:51:50 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 05, 19:25:32
ki milyen fordulatszámon szokta használi a vasát ere már oylan rég kiváncsi vagyok ,mert nekem olyan alacsonynak tünik
A buszomnal olyan 85-90 korul forog 3000-3200-at. Ez talan a jo cirkalotempo es fordulat is.
De gyorsitasal 1500-4000 kozott (meg nem padloztam le, es van benne 4500-nal leszabalyzo rotor is).
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #458 Dátum:
2008 Március 05, 20:51:23 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Március 05, 20:48:30
annyira hülye nem vagyok, hogy ne jöjjek rá de minek a fokszámát?
na ?
A vezérműtengelyét.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #457 Dátum:
2008 Március 05, 20:50:11 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 Március 05, 20:47:58
Azt most megnemmondom bár fokban van az enyém 284 fokos.
De emelni is különbözően emelnek. Az enyém olyan 11 körül emel.
de ez a 284 fok miböl adódik össze? erre lennék pontosan kiváncsi
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #456 Dátum:
2008 Március 05, 20:48:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Március 05, 20:46:37
fokszámot
annyira hülye nem vagyok, hogy ne jöjjek rá de minek a fokszámát?
na ?
www.talizmansport.hu
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #455 Dátum:
2008 Március 05, 20:47:58 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Március 05, 20:38:41
na emberkék, mit jelent az egy sporttengelynél az 276, 284, 294? nekem van egy gondolatom de kiváncsi vagyok máséra is
Azt most megnemmondom bár fokban van az enyém 284 fokos.
De emelni is különbözően emelnek. Az enyém olyan 11 körül emel.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #454 Dátum:
2008 Március 05, 20:46:37 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Március 05, 20:38:41
na emberkék, mit jelent az egy sporttengelynél az 276, 284, 294? nekem van egy gondolatom de kiváncsi vagyok máséra is
fokszámot
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #453 Dátum:
2008 Március 05, 20:46:24 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Március 05, 19:47:08
Én nyomatékcsúcson elváltok.
"D"1200 -->1700 1/perc.
A nyomatekgorbeje a bogarmotoroknak nem lapos inkabb?
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #452 Dátum:
2008 Március 05, 20:45:58 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 05, 19:25:32
ki milyen fordulatszámon szokta használi a vasát ere már oylan rég kiváncsi vagyok ,mert nekem olyan alacsonynak tünik
1500-3000.
Ha nyomom neki a pályán akkor már 4000 felett forog.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #451 Dátum:
2008 Március 05, 20:38:41 »
na emberkék, mit jelent az egy sporttengelynél az 276, 284, 294? nekem van egy gondolatom de kiváncsi vagyok máséra is
www.talizmansport.hu
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #450 Dátum:
2008 Március 05, 20:01:31 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Március 05, 19:59:36
Semmit sem zártam ki.
gondoltam hogy rászáltok a kijelentésemre
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #449 Dátum:
2008 Március 05, 19:59:36 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 05, 19:54:40
akkor jolvan aszidtem hogy én vezetek szarul
Semmit sem zártam ki.
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #448 Dátum:
2008 Március 05, 19:58:16 »
Idézetet írta: Süni - 2008 Március 05, 19:56:56
Pedig de.
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #447 Dátum:
2008 Március 05, 19:56:56 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 05, 19:54:40
akkor jolvan aszidtem hogy én vezetek szarul
Pedig de.
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #446 Dátum:
2008 Március 05, 19:54:40 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Március 05, 19:53:42
Attól függ melyik.
Egyébként 1.3-as motoroknál valahol 3000 körül van a csúcs 1.6-oknál valamivel alatta.
Ezért is szeretem a kismotorom.
Egyébként ha nem sietek és csak itthon a városban czúszok mászok akkor nem forgatom tovább, más helyzetekben meg a helyzet adja.
akkor jolvan aszidtem hogy én vezetek szarul
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #445 Dátum:
2008 Március 05, 19:53:42 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Március 05, 19:47:41
most ez komoly?
Attól függ melyik.
Egyébként 1.3-as motoroknál valahol 3000 körül van a csúcs 1.6-oknál valamivel alatta.
Ezért is szeretem a kismotorom.
Egyébként ha nem sietek és csak itthon a városban czúszok mászok akkor nem forgatom tovább, más helyzetekben meg a helyzet adja.
Oldalak:
1
...
541
542
543
544
545
[
546
]
547
548
549
550
551
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...