www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2024 Március 29, 15:28:09
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121
Hozzaszólás
218
Témában írta
1606
Felhasználó
Legújabb tag:
Stoye
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
545
546
547
548
549
[
550
]
551
552
553
554
555
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 2679909 alkalommal)
GeRGelu:
Hozzászólások: 992
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #324 Dátum:
2008 Február 17, 21:44:49 »
A gyari kipu mennyit fojt a motoron?
Milyen sport kipufogok vannak amiknek a ket gyari nyilason megy ki a a vege es emberi arban van? (amirol en tudok es szabvanykimenetes: az abarth, csp-nek is van vmi competition exhaust, meg asszem a sebring)
Erdemes erre aldozni?
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
GeRGelu:
Hozzászólások: 992
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #323 Dátum:
2008 Február 17, 21:42:53 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Február 17, 12:55:59
lehet !van házagolo!
de azért tengely294 nem(298) meg himba nem emel ki akorát hogy beleütne!elöbb zár össze szelep rugója teljesen!
Tenyleg akkor melyik parositas a jo?
- az emelt himbasor (1:1.25 es 1:1.4) gyari tengellyel
- az emelt himbasor (1:1.25 es 1:1.4) nagyobb tengellyel
- gyari himbasor, nagyobb tengellyel
Mert sokan mondjak, hogy az emelt himbasor csak a nagyobb tengelyekhez jobb. De az a sima tengely eseteben is nagyobbat emel, hiszen nagyobb az attetel. Persze nem emel tovabb (gondolom az csak a nagyobb tengelyeknel hosszabb).
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #322 Dátum:
2008 Február 17, 20:34:33 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Február 17, 20:15:44
huha ezer koszi.
nincs mit, weberről van sokfajtám , dellortórol főleg drla-rol elég keveset lehet találni
www.talizmansport.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #321 Dátum:
2008 Február 17, 20:15:44 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 17, 19:30:46
elég kicsi de talán kivehető van DHLA meg DRLA
http://www.misab.se/dellortoforg.htm
huha ezer koszi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #320 Dátum:
2008 Február 17, 19:30:46 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Február 17, 14:09:58
van valakinek 40dellortohoz robbantott abraja?
Please help me
elég kicsi de talán kivehető van DHLA meg DRLA
http://www.misab.se/dellortoforg.htm
www.talizmansport.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #319 Dátum:
2008 Február 17, 14:09:58 »
van valakinek 40dellortohoz robbantott abraja?
Please help me
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #318 Dátum:
2008 Február 17, 12:55:59 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Február 17, 12:39:02
de a dugatyu kiallason nem lehet allitani igaz? vagy csak en tudom rosszul?
lehet !van házagolo!
de azért tengely294 nem(298) meg himba nem emel ki akorát hogy beleütne!elöbb zár össze szelep rugója teljesen!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #317 Dátum:
2008 Február 17, 12:39:02 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Február 17, 12:29:09
nem!de dugatyú kiállást elötte jol meg kell vizuálni
de a dugatyu kiallason nem lehet allitani igaz? vagy csak en tudom rosszul?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #316 Dátum:
2008 Február 17, 12:29:09 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Február 17, 12:12:38
Na jo de ha ugy nez ki az ossze állitas hogy: 298-as tengely, 1.25-os himbasor a hengerfejbol meg 1,5mm ki van marva. Az a kerdes hogy nem er bele a dugatyu a szelepbe ?
nem!de dugatyú kiállást elötte jol meg kell vizuálni
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #315 Dátum:
2008 Február 17, 12:12:38 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Február 17, 12:10:54
1,2 hiba más de az le kell mérni!
nem ér bele
Na jo de ha ugy nez ki az ossze állitas hogy: 298-as tengely, 1.25-os himbasor a hengerfejbol meg 1,5mm ki van marva. Az a kerdes hogy nem er bele a dugatyu a szelepbe ?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #314 Dátum:
2008 Február 17, 12:10:54 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Február 17, 11:09:53
1,2-1,3-1,6-os motorknak ugyan az volt a himba-ja? vagy volt koztuk olyan ami nagyobatt emelt?
Ha 1,5mm ki van marva az egesterbol es 1.25himbasort hasznalok nem er bele a dugatyuba a szelep?
1,2 hiba más de az le kell mérni!
nem ér bele
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #313 Dátum:
2008 Február 17, 12:10:15 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Február 17, 11:09:53
1,2-1,3-1,6-os motorknak ugyan az volt a himba-ja? vagy volt koztuk olyan ami nagyobatt emelt?
Ha 1,5mm ki van marva az egesterbol es 1.25himbasort hasznalok nem er bele a dugatyuba a szelep?
Tedd hozzá azt is hogy tengellyel.
GNX-967
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #312 Dátum:
2008 Február 17, 11:09:53 »
1,2-1,3-1,6-os motorknak ugyan az volt a himba-ja? vagy volt koztuk olyan ami nagyobatt emelt?
Ha 1,5mm ki van marva az egesterbol es 1.25himbasort hasznalok nem er bele a dugatyuba a szelep?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #311 Dátum:
2008 Február 17, 09:32:58 »
Idézetet írta: PéZsé - 2008 Február 17, 08:51:27
A közös ismerősünk Zapi himbából épitkezik egyes kivételezetteknek...
Az is W csak nem BX.
tudom de az már egyböl 1.25ös gondolom mondta!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
PéZsé
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #310 Dátum:
2008 Február 17, 08:51:27 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Február 16, 22:37:09
..legjob wbx himba tuning célra!...
A közös ismerősünk Zapi himbából épitkezik egyes kivételezetteknek...
Az is W csak nem BX.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #309 Dátum:
2008 Február 16, 22:37:09 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Február 16, 17:46:47
a engle 298as tengelhez masfajta meghajto kerek kell vagy jo a gyari?
olajpumpanal szamit milyen tengely van a blokkban benne?
már megirtam de hátha mást is érdekel
-tengely engle 3 csavaja ami vez kereket fogja bele ér szivatyú házába ergo akd amotor és szétbasz mindent!
megoldás
-szivatyúbol esztergálni(ez jobb nekem is ez van)
-3csvarbol csökkenteni!
amit kedves maxi kolega kérdezet
engle tengelyhez külön kapni engle kereket+3 csavart ami speckó menet!az is menetrögzitövel ha lehet nyomatékra meghuzni!
amit tengelyhez kapsz zsir(olajban oldodik)használd lekkesen nagyon a hasznos amikor elsö inditásnál még nincs meg mindenhol megfelö kenés
én mindent olajoztam menet közbe pluszba ne legyen semmi gikszer!
-lenditökerék felöli támcsapágynál a tömitö masszát ovatosan kenni ne kenj bele a csapágy olaj vezetö marásába mert egyhamar megsül!stb!
ha már tengelyed van bent hasznos ha veszel szelepek végére kis sipkákat(gombelemszerü) védi szelep végét vagy ha fárad ahimbád akkor nagyobb felületen feskzik fel himba csavarja
tengely gyári himba rugoit lelkesen enni foglya amit szelep állitásnál me si látsz majd!legjob wbx himba tuning célra!
egy kis szöszenet
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #308 Dátum:
2008 Február 16, 20:26:03 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Február 15, 22:00:24
Ha mar tuning. Az epulo motorom ugy fog kinezni hogy 298-as tengely, 1600ccm, meg duplaszivos kompreszio novelt hengerfejek.
Szerintetek a 40-es dupla dellortok jok lesznek ra? vagy tul nagyok.?
Nem nagy, sőtt még jobb is, mert jobb lesz a porlasztás. Bár a venturi azaz a tényleges torok átmérő akkor is csak 28as lesz.
GNX-967
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #307 Dátum:
2008 Február 16, 17:46:47 »
a engle 298as tengelhez masfajta meghajto kerek kell vagy jo a gyari?
olajpumpanal szamit milyen tengely van a blokkban benne?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
BigBen
Hozzászólások: 508
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #306 Dátum:
2008 Február 16, 16:20:16 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Február 14, 16:28:39
Egy ilyen átalakítás fogyasztásban, teljesítményben milyen változásokat idéz elő?
Na,ez engem is érdekelne...
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #305 Dátum:
2008 Február 15, 22:11:10 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Február 15, 22:00:24
Ha mar tuning. Az epulo motorom ugy fog kinezni hogy 298-as tengely, 1600ccm, meg duplaszivos kompreszio novelt hengerfejek.
Szerintetek a 40-es dupla dellortok jok lesznek ra? vagy tul nagyok.?
40esről nincs tapasztalatom... de 1.8 -1.9 ig 36os is megteszi bőven... (újságokból tudom)
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #304 Dátum:
2008 Február 15, 22:00:24 »
Ha mar tuning. Az epulo motorom ugy fog kinezni hogy 298-as tengely, 1600ccm, meg duplaszivos kompreszio novelt hengerfejek.
Szerintetek a 40-es dupla dellortok jok lesznek ra? vagy tul nagyok.?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #303 Dátum:
2008 Február 14, 21:09:10 »
Idézetet írta: aptom - 2008 Február 14, 16:54:32
Az 1.5-ös csak abban tér el az 1.6-ostól hogy a hengerátmérője (a belső) 83 mm (1.6-nak 85.5 mm). Tehát a hengereket/dugókat kell kicserélni.
értem, inkább nem godnolkodom ilyenen, akkor inkább egy hosszúlöketű 1.6
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #302 Dátum:
2008 Február 14, 16:54:32 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 14, 13:52:40
1.6 motorból lehet 1.5öt csinálni? csak mert sztem sokkal jobban hangzik h 1.5, mellesleg ritkább is
(vagy csak az összvér megoldással lehet ilyet? mármint az 1.6-ba 1.2 tengely 1.3 hajtókarok meg egy kis hengerfej "reszelés")
Az 1.5-ös csak abban tér el az 1.6-ostól hogy a hengerátmérője (a belső) 83 mm (1.6-nak 85.5 mm). Tehát a hengereket/dugókat kell kicserélni.
A löket csak az 1.2-es motoroknál 64 mm a többinél 69 mm. (1.3-1.6 hajtókarok egyformák)
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Február 14, 17:04:42 írta aptom
»
'81 Hecho en México
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #301 Dátum:
2008 Február 14, 16:28:39 »
Idézetet írta: KIZS - 2008 Február 13, 20:21:57
mondjuk legyen egy 20-as a lada karbi, és mondjuk legyen 30 a szívócső legyártása
ekkor 50-ből megvan az egész (persze nem árt beszerezni egy komplett fúvóka készletet sem a lada karbihoz, biztosan van vagy 300 forint)
Egy ilyen átalakítás fogyasztásban, teljesítményben milyen változásokat idéz elő?
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #300 Dátum:
2008 Február 14, 14:26:56 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 14, 13:52:40
1.6 motorból lehet 1.5öt csinálni? csak mert sztem sokkal jobban hangzik h 1.5, mellesleg ritkább is
(vagy csak az összvér megoldással lehet ilyet? mármint az 1.6-ba 1.2 tengely 1.3 hajtókarok meg egy kis hengerfej "reszelés")
Az már antituning
0,7 is jól hangzik, mégse akarok olyan motort a bogárba
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #299 Dátum:
2008 Február 14, 13:52:40 »
1.6 motorból lehet 1.5öt csinálni? csak mert sztem sokkal jobban hangzik h 1.5, mellesleg ritkább is
(vagy csak az összvér megoldással lehet ilyet? mármint az 1.6-ba 1.2 tengely 1.3 hajtókarok meg egy kis hengerfej "reszelés")
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Február 14, 14:00:01 írta martonmany
»
KIZS
Hozzászólások: 7961
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #298 Dátum:
2008 Február 13, 20:21:57 »
mondjuk legyen egy 20-as a lada karbi, és mondjuk legyen 30 a szívócső legyártása
ekkor 50-ből megvan az egész (persze nem árt beszerezni egy komplett fúvóka készletet sem a lada karbihoz, biztosan van vagy 300 forint)
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
KIZS
Hozzászólások: 7961
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #297 Dátum:
2008 Február 13, 20:19:58 »
Idézetet írta: brez - 2008 Február 13, 15:26:21
Annyi bele fér, csak a feladatát el tudja látni....
És az mennyire bevett dolog, hogy a gyári solexet duplázom? Ehhez a megoldáshoz is kapni szívócsövet vagy aztat le kell gyártani???
a legolcsóbb megoldás ha a busz gyárilag dupla solex-ét teszed fel
egyébként a typ3-ak szívócsonkja kell neked a gyári karbi duplázásához és a busz karbi felrakásához is
de sokkal-sokkal jobban jársz, ha felraksz egy központi kéttorkú Webert (vagy egy ahhoz megtévesztésig hasonlító Lada karbit, ami újonnan boltból 17-20 ezer pénz csak)
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #296 Dátum:
2008 Február 13, 19:27:28 »
Idézetet írta: brez - 2008 Február 13, 15:06:21
Dupla karbihoz próbált már valaki rudazatot gyártani? Lehetséges ilyet kivitelezni?
majd ha kész lesz képelek rólla
www.talizmansport.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #295 Dátum:
2008 Február 13, 17:21:32 »
Idézetet írta: brez - 2008 Február 13, 15:06:21
Dupla karbihoz próbált már valaki rudazatot gyártani? Lehetséges ilyet kivitelezni?
igen de azs em olcsóbol jön ki
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #294 Dátum:
2008 Február 13, 16:56:29 »
Idézetet írta: brez - 2008 Február 13, 15:26:21
Annyi bele fér, csak a feladatát el tudja látni....
És az mennyire bevett dolog, hogy a gyári solexet duplázom? Ehhez a megoldáshoz is kapni szívócsövet vagy aztat le kell gyártani???
szokták solexet is duplázni... de nagyon ritkán, akkor már inkább legkisebb Dellorto v Weber...!
kisebb tuningot lehet elérni vele +10Le... nézd meg Hoffer oldalát, motortuning résznél...
http://www.volkswagentuning.hu/index.php?tuning=motortuning
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Február 13, 16:59:53 írta vwoodoo
»
Miki
Hozzászólások: 93
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #293 Dátum:
2008 Február 13, 16:49:27 »
Idézetet írta: brez - 2008 Február 13, 15:06:21
Dupla karbihoz próbált már valaki rudazatot gyártani? Lehetséges ilyet kivitelezni?
Miért kell csinálni? A buszé nem jó?
http://picasaweb.google.hu/kotimiki
http://picasaweb.google.com/utazomiki
http://www.t3-tuning.hu/
'82-es LBX T3
'83-as WBX T3
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #292 Dátum:
2008 Február 13, 15:26:21 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 Február 13, 15:17:22
igen, de azon meglátszik h handmade!
Annyi bele fér, csak a feladatát el tudja látni....
És az mennyire bevett dolog, hogy a gyári solexet duplázom? Ehhez a megoldáshoz is kapni szívócsövet vagy aztat le kell gyártani???
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #291 Dátum:
2008 Február 13, 15:17:22 »
Idézetet írta: brez - 2008 Február 13, 15:06:21
Dupla karbihoz próbált már valaki rudazatot gyártani? Lehetséges ilyet kivitelezni?
igen, de azon meglátszik h handmade!
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #290 Dátum:
2008 Február 13, 15:06:21 »
Dupla karbihoz próbált már valaki rudazatot gyártani? Lehetséges ilyet kivitelezni?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #289 Dátum:
2008 Február 13, 07:24:28 »
Atilla barátom leírása a tuningolásról, igaz Ladára mérve de az elmélet ugyanaz
http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=62
www.talizmansport.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #288 Dátum:
2008 Február 07, 23:58:47 »
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 07, 17:07:56
tényleg
köszi
na mivolt este kikaptál?
azóta se engedik géphez
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8591
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #287 Dátum:
2008 Február 07, 21:07:54 »
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=538821
ne tuningoljatok, vegyétek meg ezt, oszt uzsgyiiiiii
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #286 Dátum:
2008 Február 07, 17:07:56 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Február 07, 17:06:05
50
tényleg
köszi
na mivolt este kikaptál?
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #285 Dátum:
2008 Február 07, 17:06:05 »
50
Idézetet írta: Melák - 2008 Február 07, 17:02:57
mekkora a 34 solex karbinak a torok mérete ahova a légszürő megy ??? 34??
VW 1200.1963.
Oldalak:
1
...
545
546
547
548
549
[
550
]
551
552
553
554
555
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...