www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 29, 15:28:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 545 546 547 548 549 [550] 551 552 553 554 555 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 2679909 alkalommal)
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 992


« Hozzászólás #324 Dátum: 2008 Február 17, 21:44:49 »

A gyari kipu mennyit fojt a motoron?
Milyen sport kipufogok vannak amiknek a ket gyari nyilason megy ki a a vege es emberi arban van? (amirol en tudok es szabvanykimenetes: az abarth, csp-nek is van vmi competition exhaust, meg asszem a sebring)
Erdemes erre aldozni?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 992


« Hozzászólás #323 Dátum: 2008 Február 17, 21:42:53 »

lehet !van házagolo!
de azért tengely294 nem(298)  meg himba nem emel ki akorát hogy beleütne!elöbb zár össze szelep rugója teljesen!
Tenyleg akkor melyik parositas a jo?
- az emelt himbasor (1:1.25 es 1:1.4) gyari tengellyel
- az emelt himbasor (1:1.25 es 1:1.4) nagyobb tengellyel
- gyari himbasor, nagyobb tengellyel
Mert sokan mondjak, hogy az emelt himbasor csak a nagyobb tengelyekhez jobb. De az a sima tengely eseteben is nagyobbat emel, hiszen nagyobb az attetel. Persze nem emel tovabb (gondolom az csak a nagyobb tengelyeknel hosszabb).


Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #322 Dátum: 2008 Február 17, 20:34:33 »

huha ezer koszi.

nincs mit, weberről van sokfajtám  , dellortórol főleg drla-rol elég keveset lehet találni

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #321 Dátum: 2008 Február 17, 20:15:44 »

elég kicsi de talán kivehető  van DHLA meg DRLA   http://www.misab.se/dellortoforg.htm
huha ezer koszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #320 Dátum: 2008 Február 17, 19:30:46 »

van valakinek 40dellortohoz robbantott abraja?
Please help me Grin
elég kicsi de talán kivehető  van DHLA meg DRLA   http://www.misab.se/dellortoforg.htm

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #319 Dátum: 2008 Február 17, 14:09:58 »

van valakinek 40dellortohoz robbantott abraja?
Please help me Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #318 Dátum: 2008 Február 17, 12:55:59 »

de a dugatyu kiallason nem lehet allitani igaz? vagy csak en tudom rosszul?

lehet !van házagolo!
de azért tengely294 nem(298)  meg himba nem emel ki akorát hogy beleütne!elöbb zár össze szelep rugója teljesen!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #317 Dátum: 2008 Február 17, 12:39:02 »

nem!de dugatyú kiállást  elötte jol meg kell vizuálni
de a dugatyu kiallason nem lehet allitani igaz? vagy csak en tudom rosszul?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #316 Dátum: 2008 Február 17, 12:29:09 »

Na jo de ha ugy nez ki az ossze állitas hogy: 298-as tengely, 1.25-os himbasor a hengerfejbol meg 1,5mm ki van marva. Az a kerdes hogy nem er bele a dugatyu a szelepbe ?
nem!de dugatyú kiállást  elötte jol meg kell vizuálni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #315 Dátum: 2008 Február 17, 12:12:38 »

1,2 hiba más de az le kell mérni!
nem ér bele
Na jo de ha ugy nez ki az ossze állitas hogy: 298-as tengely, 1.25-os himbasor a hengerfejbol meg 1,5mm ki van marva. Az a kerdes hogy nem er bele a dugatyu a szelepbe ?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #314 Dátum: 2008 Február 17, 12:10:54 »

1,2-1,3-1,6-os motorknak ugyan az volt a himba-ja? vagy volt koztuk olyan ami nagyobatt emelt?
Ha 1,5mm ki van marva az egesterbol es 1.25himbasort hasznalok nem er bele a dugatyuba a szelep?
1,2 hiba más de az le kell mérni!
nem ér bele

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #313 Dátum: 2008 Február 17, 12:10:15 »

1,2-1,3-1,6-os motorknak ugyan az volt a himba-ja? vagy volt koztuk olyan ami nagyobatt emelt?
Ha 1,5mm ki van marva az egesterbol es 1.25himbasort hasznalok nem er bele a dugatyuba a szelep?
Tedd hozzá azt is hogy tengellyel.


                             GNX-967
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #312 Dátum: 2008 Február 17, 11:09:53 »

1,2-1,3-1,6-os motorknak ugyan az volt a himba-ja? vagy volt koztuk olyan ami nagyobatt emelt?
Ha 1,5mm ki van marva az egesterbol es 1.25himbasort hasznalok nem er bele a dugatyuba a szelep?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #311 Dátum: 2008 Február 17, 09:32:58 »

A közös ismerősünk Zapi himbából épitkezik egyes kivételezetteknek... Cheesy

Az is W csak nem BX. Wink
tudom de az már egyböl  1.25ös gondolom mondta! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
PéZsé
« Hozzászólás #310 Dátum: 2008 Február 17, 08:51:27 »


..legjob wbx himba tuning célra!...




A közös ismerősünk Zapi himbából épitkezik egyes kivételezetteknek... Cheesy

Az is W csak nem BX. Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #309 Dátum: 2008 Február 16, 22:37:09 »

a engle 298as tengelhez masfajta meghajto kerek kell vagy jo a gyari?
 olajpumpanal szamit milyen tengely  van a blokkban benne?
már megirtam de hátha mást is érdekel
-tengely engle 3 csavaja ami vez kereket fogja bele ér szivatyú házába ergo akd amotor és szétbasz mindent!

megoldás
-szivatyúbol esztergálni(ez jobb nekem is ez van)
-3csvarbol csökkenteni!


amit kedves maxi kolega kérdezet
engle tengelyhez külön kapni engle kereket+3 csavart ami speckó menet!az is menetrögzitövel ha lehet nyomatékra meghuzni!
amit tengelyhez kapsz zsir(olajban oldodik)használd lekkesen nagyon a hasznos amikor elsö inditásnál még nincs meg mindenhol megfelö kenés
én mindent olajoztam menet közbe pluszba ne legyen semmi gikszer!
-lenditökerék felöli támcsapágynál a tömitö  masszát ovatosan kenni ne kenj bele a csapágy olaj vezetö marásába mert egyhamar megsül!stb!


ha már tengelyed van bent hasznos ha veszel szelepek végére kis sipkákat(gombelemszerü) védi szelep végét vagy ha fárad ahimbád akkor nagyobb felületen feskzik fel himba csavarja
tengely gyári himba rugoit lelkesen enni foglya amit szelep állitásnál me si látsz majd!legjob wbx himba tuning célra!
egy kis szöszenet Wink


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #308 Dátum: 2008 Február 16, 20:26:03 »

Ha mar tuning. Az epulo motorom ugy fog kinezni hogy 298-as tengely, 1600ccm, meg duplaszivos kompreszio novelt hengerfejek.
Szerintetek a 40-es dupla dellortok jok lesznek ra? vagy tul nagyok.?
Nem nagy, sőtt még jobb is, mert jobb lesz a porlasztás. Bár a venturi azaz a tényleges torok átmérő akkor is csak 28as lesz.


                             GNX-967
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #307 Dátum: 2008 Február 16, 17:46:47 »

a engle 298as tengelhez masfajta meghajto kerek kell vagy jo a gyari?
 olajpumpanal szamit milyen tengely  van a blokkban benne?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #306 Dátum: 2008 Február 16, 16:20:16 »

Egy ilyen átalakítás fogyasztásban, teljesítményben milyen változásokat idéz elő?

Na,ez engem is érdekelne...
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #305 Dátum: 2008 Február 15, 22:11:10 »

Ha mar tuning. Az epulo motorom ugy fog kinezni hogy 298-as tengely, 1600ccm, meg duplaszivos kompreszio novelt hengerfejek.
Szerintetek a 40-es dupla dellortok jok lesznek ra? vagy tul nagyok.?
40esről nincs tapasztalatom... de 1.8 -1.9 ig 36os is megteszi bőven... (újságokból tudom)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #304 Dátum: 2008 Február 15, 22:00:24 »

Ha mar tuning. Az epulo motorom ugy fog kinezni hogy 298-as tengely, 1600ccm, meg duplaszivos kompreszio novelt hengerfejek.
Szerintetek a 40-es dupla dellortok jok lesznek ra? vagy tul nagyok.?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #303 Dátum: 2008 Február 14, 21:09:10 »

Az 1.5-ös csak abban tér el az 1.6-ostól hogy a hengerátmérője (a belső) 83 mm (1.6-nak 85.5 mm). Tehát a hengereket/dugókat kell kicserélni.
értem, inkább nem godnolkodom ilyenen, akkor inkább egy hosszúlöketű 1.6
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #302 Dátum: 2008 Február 14, 16:54:32 »

1.6 motorból lehet 1.5öt csinálni? csak mert sztem sokkal jobban hangzik h 1.5, mellesleg ritkább is  Smiley
(vagy csak az összvér megoldással lehet ilyet? mármint az 1.6-ba 1.2 tengely 1.3 hajtókarok meg egy kis hengerfej "reszelés")


Az 1.5-ös csak abban tér el az 1.6-ostól hogy a hengerátmérője (a belső) 83 mm (1.6-nak 85.5 mm). Tehát a hengereket/dugókat kell kicserélni.
A löket csak az 1.2-es motoroknál 64 mm a többinél 69 mm. (1.3-1.6 hajtókarok egyformák)
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 14, 17:04:42 írta aptom »

'81 Hecho en México
Robpanzer
« Hozzászólás #301 Dátum: 2008 Február 14, 16:28:39 »

mondjuk legyen egy 20-as a lada karbi, és mondjuk legyen 30 a szívócső legyártása
ekkor 50-ből megvan az egész (persze nem árt beszerezni egy komplett fúvóka készletet sem a lada karbihoz, biztosan van vagy 300 forint)

Egy ilyen átalakítás fogyasztásban, teljesítményben milyen változásokat idéz elő?
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #300 Dátum: 2008 Február 14, 14:26:56 »

1.6 motorból lehet 1.5öt csinálni? csak mert sztem sokkal jobban hangzik h 1.5, mellesleg ritkább is  Smiley
(vagy csak az összvér megoldással lehet ilyet? mármint az 1.6-ba 1.2 tengely 1.3 hajtókarok meg egy kis hengerfej "reszelés")


Az már antituning Wink
0,7 is jól hangzik, mégse akarok olyan motort a bogárba Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #299 Dátum: 2008 Február 14, 13:52:40 »

1.6 motorból lehet 1.5öt csinálni? csak mert sztem sokkal jobban hangzik h 1.5, mellesleg ritkább is  Smiley
(vagy csak az összvér megoldással lehet ilyet? mármint az 1.6-ba 1.2 tengely 1.3 hajtókarok meg egy kis hengerfej "reszelés")
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 14, 14:00:01 írta martonmany »
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #298 Dátum: 2008 Február 13, 20:21:57 »

mondjuk legyen egy 20-as a lada karbi, és mondjuk legyen 30 a szívócső legyártása
ekkor 50-ből megvan az egész (persze nem árt beszerezni egy komplett fúvóka készletet sem a lada karbihoz, biztosan van vagy 300 forint)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #297 Dátum: 2008 Február 13, 20:19:58 »

Annyi bele fér, csak a feladatát el tudja látni....
És az mennyire bevett dolog, hogy a gyári solexet duplázom? Ehhez a megoldáshoz is kapni szívócsövet vagy aztat le kell gyártani???

a legolcsóbb megoldás ha a busz gyárilag dupla solex-ét teszed fel
egyébként a typ3-ak szívócsonkja kell neked a gyári karbi duplázásához és a busz karbi felrakásához is

de sokkal-sokkal jobban jársz, ha felraksz egy központi kéttorkú Webert (vagy egy ahhoz megtévesztésig hasonlító Lada karbit, ami újonnan boltból 17-20 ezer pénz csak)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #296 Dátum: 2008 Február 13, 19:27:28 »

Dupla karbihoz próbált már valaki rudazatot gyártani? Lehetséges ilyet kivitelezni?
majd ha kész lesz képelek rólla Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #295 Dátum: 2008 Február 13, 17:21:32 »

Dupla karbihoz próbált már valaki rudazatot gyártani? Lehetséges ilyet kivitelezni?
igen de azs em olcsóbol jön ki

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #294 Dátum: 2008 Február 13, 16:56:29 »

Annyi bele fér, csak a feladatát el tudja látni....
És az mennyire bevett dolog, hogy a gyári solexet duplázom? Ehhez a megoldáshoz is kapni szívócsövet vagy aztat le kell gyártani???
szokták solexet is duplázni... de nagyon ritkán, akkor már inkább legkisebb Dellorto v Weber...!
kisebb tuningot lehet elérni vele +10Le... nézd meg Hoffer oldalát, motortuning résznél...http://www.volkswagentuning.hu/index.php?tuning=motortuning
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 13, 16:59:53 írta vwoodoo »
Nem elérhető Miki
Hozzászólások: 93


« Hozzászólás #293 Dátum: 2008 Február 13, 16:49:27 »

Dupla karbihoz próbált már valaki rudazatot gyártani? Lehetséges ilyet kivitelezni?
Miért kell csinálni? A buszé nem jó?

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #292 Dátum: 2008 Február 13, 15:26:21 »

igen, de azon meglátszik h handmade!
Annyi bele fér, csak a feladatát el tudja látni....
És az mennyire bevett dolog, hogy a gyári solexet duplázom? Ehhez a megoldáshoz is kapni szívócsövet vagy aztat le kell gyártani???

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #291 Dátum: 2008 Február 13, 15:17:22 »

Dupla karbihoz próbált már valaki rudazatot gyártani? Lehetséges ilyet kivitelezni?
igen, de azon meglátszik h handmade!
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #290 Dátum: 2008 Február 13, 15:06:21 »

Dupla karbihoz próbált már valaki rudazatot gyártani? Lehetséges ilyet kivitelezni?

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #289 Dátum: 2008 Február 13, 07:24:28 »

Atilla barátom leírása a tuningolásról, igaz Ladára mérve de az elmélet ugyanaz   http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=62

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #288 Dátum: 2008 Február 07, 23:58:47 »

tényleg  Wink

köszi 

na mivolt este kikaptál?

azóta se engedik géphez Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8591


« Hozzászólás #287 Dátum: 2008 Február 07, 21:07:54 »

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=538821

ne tuningoljatok, vegyétek meg ezt, oszt uzsgyiiiiii

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #286 Dátum: 2008 Február 07, 17:07:56 »

50

tényleg  Wink

köszi 

na mivolt este kikaptál?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #285 Dátum: 2008 Február 07, 17:06:05 »

50
mekkora a 34 solex karbinak a torok mérete ahova a légszürő megy ??? 34?? Grin

VW 1200.1963.
Oldalak: 1 ... 545 546 547 548 549 [550] 551 552 553 554 555 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.