www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 17:56:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3318787 alkalommal)
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #244 Dátum: 2008 Február 04, 22:08:23 »

enyim gyári 1,6os ból van csinálva
és eddig mennyit mentél vele? (km)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #243 Dátum: 2008 Február 04, 19:03:23 »

amennyiben azok ötödikben indulnak
ne kergessünk álmokat, gyakorlatilag nincs olyan mai autó ami ne hagyná le akármikor és kényelmesen a bogarat
talán a leggyengébb 1.2-es Skoda Fabia az ami fej-fej mellett gyorsulna egy jó állapotban levő 1.6-os bogárral
én együt megyek fej fej 1,3i poloval!
corradot oda verm 1-2be!de aztán lepicsázz Cheesy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #242 Dátum: 2008 Február 04, 19:01:59 »

az rendben van hogy lehet kapni mindenféle hengerfejet, 041, 044, de a gyári mennyire bírja a kiképzést némi esztergálás után? élettartam mennyivel csökken?
enyim gyári 1,6os ból van csinálva

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #241 Dátum: 2008 Február 04, 18:51:33 »

az rendben van hogy lehet kapni mindenféle hengerfejet, 041, 044, de a gyári mennyire bírja a kiképzést némi esztergálás után? élettartam mennyivel csökken?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #240 Dátum: 2008 Február 04, 13:24:38 »

mi a baj a 044-el?


Valamelyik aircooledtech' oldalon volt róla cikk, de most nem találom, ugyhogy egyenlőre visszavonom.
A 044 előnyei röviden:
erősebb anyag
nagyobb 'csatornák'
nagyobb hűtőfelület
nagyobb szelepek

egy kis összehasonlítás: http://www.aircooledtech.com/044_upgrade/
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 04, 22:50:17 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #239 Dátum: 2008 Február 04, 13:00:07 »

http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=77

aztán "Click Here"

$230-240 nem olyan sok szerintem.

de leírhatnátok hogy miben módosított....hadd tanuljunk. 044-es arany árban megy azt én is látom de nemtom miért... ólommentes és még mit tud??

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #238 Dátum: 2008 Február 04, 12:52:58 »

de leírhatnátok hogy miben módosított....hadd tanuljunk. 044-es arany árban megy azt én is látom de nemtom miért... ólommentes és még mit tud??
Egyébként ez az ólommentesség egyesek szerint hablaty, kamu. Én pl az "ólmos" hf-jeimmel 3 év alatt mentem 100e km-t adalék lés gond nélkül sőt az előző tulaj sem használt ilyet.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #237 Dátum: 2008 Február 04, 12:48:17 »

Ez egy kicsit módositott  (azér ilyen drága?). Mondjuk ennyi pénzért akkor inkább már 044 (a rossz híre ellenére)...

de leírhatnátok hogy miben módosított....hadd tanuljunk. 044-es arany árban megy azt én is látom de nemtom miért... ólommentes és még mit tud??

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #236 Dátum: 2008 Február 04, 12:32:27 »

mi a baj a 044-el?

Ez egy kicsit módositott  (azér ilyen drága?). Mondjuk ennyi pénzért akkor inkább már 044 (a rossz híre ellenére)...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #235 Dátum: 2008 Február 04, 12:24:39 »

egy tipus fajta oylan mint bosch 009


041es hengerfej jó!de ugy rémlik láttam már olcsobban is

Ez egy kicsit módositott  (azér ilyen drága?). Mondjuk ennyi pénzért akkor inkább már 044 (a rossz híre ellenére)...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 04, 13:25:13 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29077


Road Force One

« Hozzászólás #234 Dátum: 2008 Február 04, 10:36:11 »

amennyiben azok ötödikben indulnak
ne kergessünk álmokat, gyakorlatilag nincs olyan mai autó ami ne hagyná le akármikor és kényelmesen a bogarat
talán a leggyengébb 1.2-es Skoda Fabia az ami fej-fej mellett gyorsulna egy jó állapotban levő 1.6-os bogárral

Mint írtam már , hagytam én ott, a 34 pacis 1,2-essel, egy kb 100-150 m-es sprintben egy XR3-as Fordot...Után már nem volt sok esélyem.... Neki meg a traffival nem volt, mert lemszelték... Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #233 Dátum: 2008 Február 04, 10:32:45 »

2es sebfokozat végéig, igen sok mai autót meg tud fogni a bogár... után már jön a megmentő piros lámpa  Cheesy

amennyiben azok ötödikben indulnak
ne kergessünk álmokat, gyakorlatilag nincs olyan mai autó ami ne hagyná le akármikor és kényelmesen a bogarat
talán a leggyengébb 1.2-es Skoda Fabia az ami fej-fej mellett gyorsulna egy jó állapotban levő 1.6-os bogárral

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #232 Dátum: 2008 Február 04, 10:31:47 »

Kérdezzétek meg WOB-ot. Ő pl. utálja.


egy tipus fajta oylan mint bosch 009


041es hengerfej jó!de ugy rémlik láttam már olcsobban is
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #231 Dátum: 2008 Február 04, 10:14:18 »

Ne rontsd el a hangulatát! Az apró örömöknek is tudni kell örülni!

2es sebfokozat végéig, igen sok mai autót meg tud fogni a bogár... után már jön a megmentő piros lámpa  Cheesy

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #230 Dátum: 2008 Február 04, 10:04:29 »

na jolvan de a matiz 800ccm a ted meg 1600ccm. Meg johogy lenyomtad par szaz meteren Smiley

Ne rontsd el a hangulatát! Az apró örömöknek is tudni kell örülni!

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #229 Dátum: 2008 Február 04, 07:00:57 »

egyszer gyorsultam egy Daewoo matiz ellen, olajcsöpögős 1.6-os motorral, és otthagytam... aztán lehet, hogy ez a relatív rövid távolság miatt volt, nemtom...
na jolvan de a matiz 800ccm a ted meg 1600ccm. Meg johogy lenyomtad par szaz meteren Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Robpanzer
« Hozzászólás #228 Dátum: 2008 Február 04, 00:38:13 »

ez valóban így van, de sztem nem olyan egetverő a különbség ha a másodperceket nézzük, az igazat megvallva nem is érdekel, meg kár is összehasonlítani egy 40 éves konstrukciót egy mai géppel, mert ....

egyszer gyorsultam egy Daewoo matiz ellen, olajcsöpögős 1.6-os motorral, és otthagytam... aztán lehet, hogy ez a relatív rövid távolság miatt volt, nemtom...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #227 Dátum: 2008 Február 03, 21:09:58 »

lehet hogy most alapvető dolgot kérdezek amit tudnom kellene de a 041 mire vonatkozik?
egy tipus fajta oylan mint bosch 009


041es hengerfej jó!de ugy rémlik láttam már olcsobban is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #226 Dátum: 2008 Február 03, 21:06:04 »

lehet hogy most alapvető dolgot kérdezek amit tudnom kellene de a 041 mire vonatkozik?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #225 Dátum: 2008 Február 03, 20:46:51 »

http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-2-1Ltr-WBX-Motor-mit-140PS-Neuzustand-kompl_W0QQitemZ290202924128QQihZ019QQcategoryZ61291QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

WBX a helyén

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #224 Dátum: 2008 Február 03, 20:33:27 »

http://cgi.ebay.de/Zylinderkoepfe-RKS-Pro-041-Kaefer-Typ-1_W0QQitemZ320214721471QQihZ011QQcategoryZ42835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

lehet számolgatni....typ1 fanok hajrá.. Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #223 Dátum: 2008 Február 03, 19:24:35 »

azért gyorsulnak jobban, mert ki lehet húzatni őket 6500-ig, pontosabban vígan kipörögnek 6500-ig (sokkal tovább is pörögnének)
ehhez képest egy bogárral már 5000-nél el kell váltani és messze nem olyan vígan pörögnek
ez valóban így van, de sztem nem olyan egetverő a különbség ha a másodperceket nézzük, az igazat megvallva nem is érdekel, meg kár is összehasonlítani egy 40 éves konstrukciót egy mai géppel, mert ....
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #222 Dátum: 2008 Február 03, 19:17:21 »

azért gyorsulnak jobban, mert ki lehet húzatni őket 6500-ig, pontosabban vígan kipörögnek 6500-ig (sokkal tovább is pörögnének)
ehhez képest egy bogárral már 5000-nél el kell váltani és messze nem olyan vígan pörögnek

nagyon nem mindegy, hogy az ember kettesben megy 100-at vagy 3-asban is alig-alig

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #221 Dátum: 2008 Február 03, 19:13:13 »

bőven felette
valóban, pl egy régi suzuki swift 1lityis 3 hengeres mákdarálóval 16sec alatt van 100on (53LE), míg 1.3 sor4 8szeleppel (68LE) is 13sec alatt, az új swift sport változata gyorsul a 125LE-vel 8,9 alatt. és ezzel sztem mindent elmondtunk a mai fapados autók kategóriában, amúgy a nagy átlag az olyan 13-15sec, a VWpolo, Opel Corsa, Fiat Punto, Honda Jazz, Chevrolet Spark, kb ezeket néztem
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 03, 19:30:40 írta martonmany »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #220 Dátum: 2008 Február 03, 15:16:56 »

egy mai akármilyen fapados autó 10mp körül 100on van  Tongue

bőven felette

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #219 Dátum: 2008 Február 03, 12:40:41 »

ja, 10 éves korában meg a bontóban

ez logikus, hisz ha jobban gyorsul ráadásul gyorsabban is megy, akkor sokkal hamarabb odaér, nem?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #218 Dátum: 2008 Február 03, 12:28:07 »

egy mai akármilyen fapados autó 10mp körül 100on van  Tongue

ja, 10 éves korában meg a bontóban
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #217 Dátum: 2008 Február 03, 12:24:22 »

1303S
0-100ra 18,3mp
Oettinger féle Gelb-Schwarzen Renner
0-100ra 13,1mp

egy mai akármilyen fapados autó 10mp körül 100on van  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #216 Dátum: 2008 Február 03, 12:22:05 »

És még egy kérdés, egy 1303 S hány mp alatt van százon? Ha jól tudom 18, ez helyes megállapítás?Cheesy Csak mert mintha valahonnan meg 15-re emlékeznék...
1303S
0-100ra 18,3mp
Oettinger féle Gelb-Schwarzen Renner
0-100ra 13,1mp
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #215 Dátum: 2008 Február 03, 12:08:47 »

így látható, hogy egy csomó idő van, amíg nyitva van mind a 2 szelep, ennek a neve "összenyitási idő".
ezzel lehet tképpen játszani.

uff, beszéltem.

A szelepösszenyitás elősegíti az égéstér kiürítését és hűtését, emellett javítja a henger feltöltését.

A szívó és kipufogó szelep nyitott és zárt állapotát a főtengely elfordulásának függvényében ábrázolva kapjuk a vezérlési diagramot.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #214 Dátum: 2008 Február 03, 08:02:03 »

ezek baromi tévhitek,hogy tengelyel nincs alpjárat
akkor nincs ha gyári kis szivó szál solex van fent és valóban van etngely motorba mert az akkor szelep nyitást(szivást)nme fogja tudni táplálni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #213 Dátum: 2008 Február 02, 21:59:12 »

csak, hogy az alapoktól kezdjük:
vezérműtengely : vezérli a szelepek nyitását, zárását, idejét. ? jól sejtem?
ha kicserélem egy tyuningosabbra, akkor pl tovább lesz nyitva a kipuff szelep ???
jobban, gyorsabban levegőzik a motor ?
mit jelölnek fokkal?
a nagyobb fokszámű "hegyesebb, bütykösebb, forgósabb"?
a speckó vezérműtengelynél miért nincs rendes alapjárat?
mitől?
miért ?

no.
az az időpont érdekes, amikor a szívószelep zár, meg az, amikor a kipu szelep nyit.

1. szívó üzemben lehet azzal játszani, hogy a befelé áramló levegőnek van némi lendülete, így a sűrítési üzem elején, amikor a dugó már felfelé közlekedik, nyitva lehet a szívószelep.
2. a munkaütem végén, amikor már lent van a faszba' a dugó, akkor már lehet nyitogatni a kipuff szelepet, mivel ilyenkor a gáz már nem sok hasznos munkát végez, azonban jobban ki lehet takarítani a hengert
3. kipuffogó ütemben ugyi a kipuff szelep nyitva van, de amikor még ennek nincs vége már lehet nyitni a szívószelepet, mert onnan egy jól hangolt rezonátoros szívórendszer áldásos tevékenysége folytán jön a friss keverék, a kipuff szelep meg még nyitva lehet a szívóütem elején, mert a beáramló friss takony nyomja kifelé még mindig az elhasznál égésterméket.

így látható, hogy egy csomó idő van, amíg nyitva van mind a 2 szelep, ennek a neve "összenyitási idő".
ezzel lehet tképpen játszani.

ha kicsi az ÖI, akkor lesz egy alacsony fordulaton szépen mocorgó motorod
ha nagy az ÖI, akkor lesz egy bikakurvaerős motorod, de alapjáratot ne várj tőle.

uff, beszéltem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #212 Dátum: 2008 Február 02, 21:10:40 »

tudom, hogy a tuningnál szinte mindenen kell változtatni(gyújtás, karbi, szelepek, stb), mert annélkül értelmetlen.
csak a példa kedvéért: az ezerkettes erőgépembe, ami keréken biztos lead vagy 20 lóerőt, mi történik, ha berakok egy 313 fokos vezérműtengelyt ?
tudom, hogy hülyeség, de kiváncsi vagyok, hogy mi, és miben változna... (úgy, hogy mást nem tuningolunk rajta)
gyári karbicval max 100,110 es tengely agyon reszelt fövukával

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #211 Dátum: 2008 Február 02, 21:08:03 »

...
tudom, hogy hülyeség, de kiváncsi vagyok, hogy mi, és miben változna... (úgy, hogy mást nem tuningolunk rajta)

első körben nem indulna be
aztán hosszas küzdelem után beindulna, de nem lenne alapjárat
aztán ugyna lenne alapjárat (olyan 2000 körül), de a kocsi alig-alig menne és azt is rángatva, rendkívül szűk ford. tartományban

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #210 Dátum: 2008 Február 02, 21:07:20 »

tudom, hogy a tuningnál szinte mindenen kell változtatni(gyújtás, karbi, szelepek, stb), mert annélkül értelmetlen.
csak a példa kedvéért: az ezerkettes erőgépembe, ami keréken biztos lead vagy 20 lóerőt, mi történik, ha berakok egy 313 fokos vezérműtengelyt ?
tudom, hogy hülyeség, de kiváncsi vagyok, hogy mi, és miben változna... (úgy, hogy mást nem tuningolunk rajta)
semmi
1karbival soha nem lesz alapjáratod,+önteni kéne benzint(de forogna mint disznó)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #209 Dátum: 2008 Február 02, 21:05:17 »

tudom, hogy a tuningnál szinte mindenen kell változtatni(gyújtás, karbi, szelepek, stb), mert annélkül értelmetlen.
csak a példa kedvéért: az ezerkettes erőgépembe, ami keréken biztos lead vagy 20 lóerőt, mi történik, ha berakok egy 313 fokos vezérműtengelyt ?
tudom, hogy hülyeség, de kiváncsi vagyok, hogy mi, és miben változna... (úgy, hogy mást nem tuningolunk rajta)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #208 Dátum: 2008 Február 02, 21:04:38 »


csak, hogy az alapoktól kezdjük:

vezérműtengely : vezérli a szelepek nyitását, zárását, idejét. ? jól sejtem?

ha kicserélem egy tyuningosabbra, akkor pl tovább lesz nyitva a kipuff szelep ???
jobban, gyorsabban levegőzik a motor ?
mit jelölnek fokkal?
a nagyobb fokszámű "hegyesebb, bütykösebb, forgósabb"?
a speckó vezérműtengelynél miért nincs rendes alapjárat?
mitől?
nagyobat és más foku "bütyöktöl" gyorsabbn nyit és zár  konyha nyelven!
nekm tök szépen jár motorom 900as alapjáraon
miért ?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #207 Dátum: 2008 Február 02, 21:01:21 »

sima 250-260között ugy tudom ar motorkodú fokoltab


csak, hogy az alapoktól kezdjük:

vezérműtengely : vezérli a szelepek nyitását, zárását, idejét. ? jól sejtem?

ha kicserélem egy tyuningosabbra, akkor pl tovább lesz nyitva a kipuff szelep ???
jobban, gyorsabban levegőzik a motor ?
mit jelölnek fokkal?
a nagyobb fokszámű "hegyesebb, bütykösebb, forgósabb"?
a speckó vezérműtengelynél miért nincs rendes alapjárat?
mitől?
miért ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #206 Dátum: 2008 Február 02, 20:54:35 »

<beszúrt kép törölve>

pofátlanul olcsó ámerika.. ebayen jó ha ennyi euroért kapsz ilyen tengelyt és az nem boltból van hanem ebayről ami jellemzően olcsóbb  Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #205 Dátum: 2008 Február 02, 20:53:56 »

és mennyi a gyári? az hány fokos?
sima 250-260között ugy tudom ar motorkodú fokoltab

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.