www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 22:47:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3319304 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19724 Dátum: 2014 Február 10, 20:52:35 »

szerintem ez nem szar
eddig jutottunk mi is. A rúdazat amit nem lehet hozza normálisat csinálni.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19723 Dátum: 2014 Február 10, 20:47:49 »

Vagy itt van az ultimate cigány megoldás: http://bugstatt.blogspot.hu/2013/05/28-solex-dual-carburator-action-part-1.html

Én is elkezdtem egy párat a 28-as Solexeimhez, meglátjuk mi lesz belőle, bár én ennyire nem aljaskodtam mint a fenti linken, inkább vágattam és hajlíttattam anyagot hozzá, némi méricskélés és számolás után.
szerintem ez nem szar

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #19722 Dátum: 2014 Február 10, 20:36:35 »

Szerintem egyszerűbb eleve 1.2-es szívócsonkot vásárolni, pl kadront, vagy riechertet.

Vagy itt van az ultimate cigány megoldás: http://bugstatt.blogspot.hu/2013/05/28-solex-dual-carburator-action-part-1.html

Én is elkezdtem egy párat a 28-as Solexeimhez, meglátjuk mi lesz belőle, bár én ennyire nem aljaskodtam mint a fenti linken, inkább vágattam és hajlíttattam anyagot hozzá, némi méricskélés és számolás után.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #19721 Dátum: 2014 Február 10, 20:34:19 »

Vajon fordítva, 1.2 -es fejekhez hozzá lehet-e idomítani (külső átmérőben)? Azaz kiadja-e? Meg tudod még mérni?

Szerintem egyszerűbb eleve 1.2-es szívócsonkot vásárolni, pl kadront, vagy riechertet.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19720 Dátum: 2014 Február 10, 20:27:59 »

Varázsló ex-vintage speed motorját faragtam picit:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/02/16-vintage-speed-szivocsovek.html
Vajon fordítva, 1.2 -es fejekhez hozzá lehet-e idomítani (külső átmérőben)? Azaz kiadja-e? Meg tudod még mérni?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19719 Dátum: 2014 Február 10, 14:54:14 »

Ábrándozni én is szoktam, de ez csak addig tart, amíg elérek a hengerfejekig. Nem túl nagy pénzből lehet nagy hengerűrtartalmat csinálni, de ahhoz, hogy az egy igazán jó motor legyen, hogy kihasználjuk a hengerűrtartalom adta lehetőségeket, ahhoz nagyon drága hengerfejet, karbit kell venni. A Tati által emlegetett henger-dugó garnitúrát úgy gyártja az AA-pistons, hogy, lemarod a WBX blokkról a vízköpenyt és egy az egyben felpattintod rá. Így lesz közel 2500 cm3-es motorod. Azon én is elgondolkoztam, hogy leváltom a 90,5 mm-es HD garnitúrámat,  mert kevesebb mint 100ezer Ft-ból itt van ez a HD garnitúra. De utána vegyek rá 1 millióért fejeket, karbikat, stb.?!  Vagy faragjam vissza rá azokat a cuccokat amik az 1967ccm-es motoron voltak és amivel nem lenne sokkal erősebb a motor, csak éppen elmondhatnám, hogy 2,5 liter van a fedél alatt?!
Sajnos nem tudsz mit csinálni, a szívó oldalt cserélned kell, az meg rohadt drága. Anno én is gondolkoztam, hogy mekkora legyen a motorom, és végül azért maradtam a 2000cm3-nél, mert ez az amiből még jót tudok csinálni az olcsó 40-es karbikkal, a még megfizethető 40/36 szelepes fejekkel. Akkor úgy döntöttem, a rendelkezésre álló pénzből inkább  csinálok egy jó 1967cm3-es motort, mint egy nem annyira jó 2100cm3-est. Persze, tudom, lehet egy jó nyomatékú nagy hengerűrtartalmú motort csinálni visszafogott szívóoldallal, de az nekem nagyon nem tetszik. Azt tegyen aki akar a teherautójába, de ne bogárba.


hétvégén kicsit ábrándoztam, de minek  Jezusom ...
ha typ1 blokkba bemegy a wbx főtengely, akkor a wbx blokkba is bele lehet faragni a typ1 főtengelyt...
és akkor a typ1 főtengelyek közül lehetne választani ezekből:
http://dprmachine.com.s152704.gridserver.com/products/crankshafts-type-i/
a 86mm löketűt, ami a wbx blokkban tuti elfordul egy kis megmunkálással...
a blokk oldala elég nyitott, úgyhogy közbetéttel bármilyen átmérőjű henger-dugót lehetne választani, akár 94mm fölöttit is akár (tati álmát is száznememléxemmennyi mm). de 90,5-tel is 2213ccm...
wbx blokkom van, hozzá új KS csapágyaim vannak, ez a 86-os főtengely 85ezer pénz plusz mire ideér, és már csak egy lottóötös kéne a projekthez

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19718 Dátum: 2014 Február 10, 12:55:42 »

hétvégén kicsit ábrándoztam, de minek  Jezusom ...
ha typ1 blokkba bemegy a wbx főtengely, akkor a wbx blokkba is bele lehet faragni a typ1 főtengelyt...
és akkor a typ1 főtengelyek közül lehetne választani ezekből:
http://dprmachine.com.s152704.gridserver.com/products/crankshafts-type-i/
a 86mm löketűt, ami a wbx blokkban tuti elfordul egy kis megmunkálással...
a blokk oldala elég nyitott, úgyhogy közbetéttel bármilyen átmérőjű henger-dugót lehetne választani, akár 94mm fölöttit is akár (tati álmát is száznememléxemmennyi mm). de 90,5-tel is 2213ccm...
wbx blokkom van, hozzá új KS csapágyaim vannak, ez a 86-os főtengely 85ezer pénz plusz mire ideér, és már csak egy lottóötös kéne a projekthez
101,5 Grin

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19717 Dátum: 2014 Február 10, 12:10:17 »

hétvégén kicsit ábrándoztam, de minek  Jezusom ...
ha typ1 blokkba bemegy a wbx főtengely, akkor a wbx blokkba is bele lehet faragni a typ1 főtengelyt...
és akkor a typ1 főtengelyek közül lehetne választani ezekből:
http://dprmachine.com.s152704.gridserver.com/products/crankshafts-type-i/
a 86mm löketűt, ami a wbx blokkban tuti elfordul egy kis megmunkálással...
a blokk oldala elég nyitott, úgyhogy közbetéttel bármilyen átmérőjű henger-dugót lehetne választani, akár 94mm fölöttit is akár (tati álmát is száznememléxemmennyi mm). de 90,5-tel is 2213ccm...
wbx blokkom van, hozzá új KS csapágyaim vannak, ez a 86-os főtengely 85ezer pénz plusz mire ideér, és már csak egy lottóötös kéne a projekthez
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19716 Dátum: 2014 Február 09, 12:38:33 »

Varázsló ex-vintage speed motorját faragtam picit:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/02/16-vintage-speed-szivocsovek.html

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19715 Dátum: 2014 Február 08, 22:08:43 »

kösz  ,még jó hogy az embernek vannak barátai  Wink  nyilván Stunt is tudta csak nem akartátok elrontani a játékom, sőt én is tudtam hogy tudjátok hisz néhány hengerfejen túlvagytok és átlagban ennyit szoktak kivetetni ,de ez volt a lecke ezt meg kellett csinálni  a motorépítő kettes alá-hoz.
Kíváncsi lennék hányan számolnak köbölnek bogár vagy busz motor felújításkor.... Undecided
nem vagy egyedül a játékkal/szopórollerrel ha vígasztal Wink
nekem pl. szétesett a nagyobbik fecskendőm - megette a benzin  Shocked töltögethettem 5ml-enként 11x
nagyon nem akartam hozzányúlni a Steve Tims fejekhez, végül ki kellett vetetnem az 1mm lépcsőt amit hagytak benne, mert nagyon hurka lett volna a sűrítési iszony  Jezusom ...
egyébként jópofaság ez a köbölés, főleg úgy ahogy Callook nyomja a mm/négyzethálós papíron - max. respect 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19714 Dátum: 2014 Február 07, 22:56:37 »

Már az elején akartam mondani, hogy szerintem 1,5mm-t vetess ki a hengerfejből.  Tongue

kösz  ,még jó hogy az embernek vannak barátai  Wink  nyilván Stunt is tudta csak nem akartátok elrontani a játékom, sőt én is tudtam hogy tudjátok hisz néhány hengerfejen túlvagytok és átlagban ennyit szoktak kivetetni ,de ez volt a lecke ezt meg kellett csinálni  a motorépítő kettes alá-hoz.
Kíváncsi lennék hányan számolnak köbölnek bogár vagy busz motor felújításkor.... Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 07, 23:06:38 írta tati »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19713 Dátum: 2014 Február 07, 21:52:09 »

Már az elején akartam mondani, hogy szerintem 1,5mm-t vetess ki a hengerfejből.  Tongue

köbölés 2pont1 :  plexi nélkül  benzinnel 1,5mm saccoltam a 6,6 cm3 , nitrohígítóval talán egy hajszálal később törte fel és szippantotta magára a lét.
eztán körbe rajzoltam a plexilapon a kontúrt mert nem elég éles és papíron nem tudtam szépen mintátvenni és átmásoltam kockáslapra ... szűk 44cm2-t számoltam össze , az is másfél milliméter lenne .
ha most sem jó akkor sem adom fel  

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #19712 Dátum: 2014 Február 07, 21:44:46 »


Szerintem a száraz féltengelyeseket szerelték úgy.

Bocs, elb@sztam, igen, én is száraz féltengelyesen láttam.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19711 Dátum: 2014 Február 07, 21:44:34 »

köbölés 2pont1 :  plexi nélkül  benzinnel 1,5mm saccoltam a 6,6 cm3 , nitrohígítóval talán egy hajszálal később törte fel és szippantotta magára a lét.
eztán körbe rajzoltam a plexilapon a kontúrt mert nem elég éles és papíron nem tudtam szépen mintátvenni és átmásoltam kockáslapra ... szűk 44cm2-t számoltam össze , az is másfél milliméter lenne .
ha most sem jó akkor sem adom fel  

szerintem brúzolj bele, az elég viszkózus a térfogatméréshez. :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19710 Dátum: 2014 Február 07, 21:44:01 »

A penge nem rugózik, de az úttartásban lehet szerepe. Bizonyos piacokra az olajos féltengelyeseket pl. dupla pengékkel szerelték.
szerintem meg a száraz typ3-t

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19709 Dátum: 2014 Február 07, 21:42:27 »

köbölés 2pont1 :  plexi nélkül  benzinnel 1,5mm saccoltam a 6,6 cm3 , nitrohígítóval talán egy hajszálal később törte fel és szippantotta magára a lét.
eztán körbe rajzoltam a plexilapon a kontúrt mert nem elég éles és papíron nem tudtam szépen mintátvenni és átmásoltam kockáslapra ... szűk 44cm2-t számoltam össze , az is másfél milliméter lenne .
ha most sem jó akkor sem adom fel  

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19708 Dátum: 2014 Február 07, 21:42:18 »

a penge nem hajlik tehát nem befolyásolja (csavarodik de az is  értelem szerűen csak a nedves féltengelyesnél )


Mindenhol csavarodik kicsit.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19707 Dátum: 2014 Február 07, 21:41:41 »

A penge nem rugózik, de az úttartásban lehet szerepe. Bizonyos piacokra az olajos féltengelyeseket pl. dupla pengékkel szerelték.


Szerintem a száraz féltengelyeseket szerelték úgy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19706 Dátum: 2014 Február 07, 21:38:20 »

Köszi.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #19705 Dátum: 2014 Február 07, 21:33:41 »

a penge nem hajlik tehát nem befolyásolja (csavarodik de az is  értelem szerűen csak a nedves féltengelyesnél )
A penge nem rugózik, de az úttartásban lehet szerepe. Bizonyos piacokra az olajos féltengelyeseket pl. dupla pengékkel szerelték.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19704 Dátum: 2014 Február 07, 21:29:26 »

Bogár hátsó futóműben a penge vastagsága, anyagminősége befolyásolja a rugózás minőségét?
Pl. egy vastagabb, erősebb pengénél a rugózás is keményebb lesz, vagy ezt kizárólag a torziós rúd határozza meg?
a penge nem hajlik tehát nem befolyásolja (csavarodik de az is  értelem szerűen csak a nedves féltengelyesnél )

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19703 Dátum: 2014 Február 07, 21:20:50 »

Bogár hátsó futóműben a penge vastagsága, anyagminősége befolyásolja a rugózás minőségét?
Pl. egy vastagabb, erősebb pengénél a rugózás is keményebb lesz, vagy ezt kizárólag a torziós rúd határozza meg?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19702 Dátum: 2014 Február 07, 13:24:30 »

Ahhoz, meg, hogy a rengeteg márka (Engle, Eagle, SCAT, JP, RLR, Schleicher, Pauter) összes sorozata és összes típusa között kiigazodjon, ahhoz a 70-es évek óta napi szinten benne kell lenni a léghűtéses tuning gyakorlati oldalában.




Meg a WebCam és a CB saját, csak számmal jelzett tengelyei, valamint az eltérő kipu és szívó vez. idejű "cheater cam"-ek...

És akkor még bejön a nyers tengely anyaga, hogy EP-1-es vagy nem, illetve ezek tőke kompatibilitása...szóval én nem variálnék.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19701 Dátum: 2014 Február 07, 09:24:12 »

Ezzel a „Super racing” vezérműtengellyel érdekes a dolog: Írtam neked anno, hogy én kérdeztem a Lurger-t, aki a Hoffmann hivatalos ausztriai viszonteladója, és ő azt nyilatkozta, hogy a „racing” és „super racing” elnevezések csak a Hoffmann által ráragasztott fantázianevek. Sőt, voltam is nála nem egyszer, és mutatta a polcon a W110 tengelyt, hogy ezt adják Super racing 286 néven. De az érdekes az a dologban, hogy ez abban az időben volt, amikor a Hoffmann katalógusában nem szerepelt külön Engle tengely is, most meg már Engle néven is, meg racing néven is van tengely a katalógusban. Arra is gondoltam, hogy az Engle VZ vagy FK sorozatát árulják még, de azzal meg nincs összhangban a Webshop kínálata. Ha legközelebb beszélek a Lurgerrel, vagy megyek hozzá, akkor megkérdezem.
De az tény amit Zsolti mond, hogy nem érdemes variálni, jól bevált, ismert sorozatokból érdemes választani. Ha Engle tengellyel dolgozik az ember, akkor a W-sorozat tuti biztos cucc már majdnem 50 éve, de hasonló a helyzet a SCAT C-sorozatával. Ezekhez használhatsz gyári áttételű, de 1,25-ös himbát is. Rengeteg motor fut velük. Ha valaki nagyon komoly motort épít, akkor hozzá lehet nyúlni az Engle FK, vagy a Schleicher sorozataihoz és kötelezően 1,4 áttételű himbákkal használni, ezáltal kímélni a vezérlés elemeit,  de ezek eleve drágább tengelyek, másrészt a jó himbasor hozzá kétszer annyi mint maga a tengely. Szóval én ilyet egy eleve nagyobb költségvetésű, komolyabb, mondjuk hosszúlöketű motorba tennék. A standard typ1 tuning motorokhoz 1584, 1776, 1834, 1915 ki-ki ízlése és felhasználás szerint pakolja már tényleg majd’ 50 éve az Engle W100, W110, W120, (W125), W130, W140 tengelyeket.
Egyébként már ahhoz is rutinos motorépítőnek kell lenni, hogy egy sorozaton belül tudjon az ember tengelyt ajánlani, illetve teljesítményt megjósolni. Ahhoz, meg, hogy a rengeteg márka (Engle, Eagle, SCAT, JP, RLR, Schleicher, Pauter) összes sorozata és összes típusa között kiigazodjon, ahhoz a 70-es évek óta napi szinten benne kell lenni a léghűtéses tuning gyakorlati oldalában.



Erről a "Super Racing" vezérműtengelyről mi a véleményed?

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/34/nockenwelle-super-racing-286/hub-10.77?c=110017

Mondjuk egy W110-es Engle-hez viszonyítva miben más,miben jobb,vagy esetleg miben rosszabb?



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19700 Dátum: 2014 Február 07, 09:23:44 »

Ha kell, elpostázom neked, te megnézed, aztán ha eldöntötted csak utána fizetsz.

szerintem köll.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19699 Dátum: 2014 Február 07, 08:41:30 »

10ezer Ft-ba került, ennyiért tudom adni. Fogalmam sincs mit bír ez a tőke...

szerintem köll.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19698 Dátum: 2014 Február 06, 23:14:24 »

Gyári typ1 hajtórúd jó rá, nekem azzal futott 1 évig. Utána cseréltem AA-pistons CroMo H hajtórúdra ARP csavarokkal. Az egy nagyon jó ár/érték arányú hajtórúd: A CroMo nem hazudik, az ARP csavar sem, meg az sem, hogy zsír új és így nincs kétes előélete. Nekem anno postával 90ezer alatt itt volt németből.

jut eszembe wbx blokk-főtengely kombóhoz milyen hajtókar jöhet számításba ?


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19697 Dátum: 2014 Február 06, 23:11:47 »

10ezer Ft-ba került, ennyiért tudom adni. Fogalmam sincs mit bír ez a tőke...

Mivel írtad hogy wbx-be jó lehet a hossza és hidrot nem akarnék a typ4 tőke meg nehéz mint a dög a tuning meg drága lehet hogy jó lenne bár ez sem occó .
 Milyen tengelyig és rugóig jó?


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19696 Dátum: 2014 Február 06, 23:04:40 »

Mivel írtad hogy wbx-be jó lehet a hossza és hidrot nem akarnék a typ4 tőke meg nehéz mint a dög a tuning meg drága lehet hogy jó lenne bár ez sem occó .
 Milyen tengelyig és rugóig jó?

jut eszembe wbx blokk-főtengely kombóhoz milyen hajtókar jöhet számításba ?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19695 Dátum: 2014 Február 06, 23:02:47 »

Mert azt szerettem volna a Formel Vau-ba betenni, mivel az a motor forogni fog, így nem baj ha könnyű a tőke. Illetve az a motor pont ideális kísérletezgetésre. Csak aztán kiderült, hogy kell még vele picit mókolni typ1 motor esetében. Ez még nem is lett volna gond, de pont akkor derült ki, amikor apu már nagyon rakta volna össze a motort. Szóval eladó beszerzési áron.

Mivel írtad hogy wbx-be jó lehet a hossza és hidrot nem akarnék a typ4 tőke meg nehéz mint a dög a tuning meg drága lehet hogy jó lenne bár ez sem occó .
 Milyen tengelyig és rugóig jó?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19694 Dátum: 2014 Február 06, 22:58:35 »

Mert azt szerettem volna a Formel Vau-ba betenni, mivel az a motor forogni fog, így nem baj ha könnyű a tőke. Illetve az a motor pont ideális kísérletezgetésre. Csak aztán kiderült, hogy kell még vele picit mókolni typ1 motor esetében. Ez még nem is lett volna gond, de pont akkor derült ki, amikor apu már nagyon rakta volna össze a motort. Szóval eladó beszerzési áron.

ja tuning : Callook minek vetted a 356 tőkéket?


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19693 Dátum: 2014 Február 06, 22:45:20 »

sajnos ma a köbölés rajzolás elmaradt mert  próbáltam a typ3ba berakni a vezeték köteget  ami nem volt egyszerű először is le kellett szerelni mindkét oldali hátsó sárvédőt majd tök véletlen az egyik oldali belső-belső doblemezen megtaláltam az eredeti lukat furatot  amiről beigazolódott hogy Porsche kolléga jól informált  tényleg a motortértűzfalon megy át jobb oldalra az egész köteg .... Na a buzi lakatos minden lukat eltüntetett holnap kezdhetek játszani a lépcsősfúróval....
 
ja tuning : Callook minek vetted a 356 tőkéket?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19692 Dátum: 2014 Február 06, 22:43:23 »

sajnos ma a köbölés rajzolás elmaradt mert  próbáltam a typ3ba berakni a vezeték köteget  ami nem volt egyszerű először is le kellett szerelni mindkét oldali hátsó sárvédőt majd tök véletlen az egyik oldali belső-belső doblemezen megtaláltam az eredeti lukat furatot  amiről beigazolódott hogy Porsche kolléga jól informált  tényleg a motortértűzfalon megy át jobb oldalra az egész köteg .... Na a buzi lakatos minden lukat eltüntetett holnap kezdhetek játszani a lépcsősfúróval....
 

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19691 Dátum: 2014 Február 06, 17:05:51 »

A Hoffmann-Speedster a termékei mellé a tömeget csomagolt állapotban írja, és nem műszaki paraméterként, hanem tájékoztató jelleggel a csomagszállítás miatt. Ezért van az, hogy pl. még a kipufogó bilincsnél is ott van a tömeg.
Éppen ezért csak nagy vonalakban tudsz különbséget tenni az egyes termékek között az ott megadott tömeg alapján. Ha az egyik pl. simán egy zacskóban van (Ez nem ritka Hoffmannéknál, mert a dolgok nagy részét átcsomagolja.), a másik meg egy nagyobb kartonban, amiben a tőkéknek külön kis rekeszei vannak meg még benne van zsírpapírban is, akkor lazán lehet különbség.

A másik tőke egyébként EMPI. Tudom, mert lekértem az adatlapját a Hoffmanntól, illetve azt vettem a Formel Vau-hoz. Az, hogy EMPI, szerintem már eleve rossz jel, utcai autóba meg sem vettem volna, de a Formel Vau-t amolyan guruló laboratóriumnak használjuk, nem baj ha szétdől a motor, mert ahova menni fog, oda nem a saját lábán teszi majd.

Egyébként nem nagy szám tőkék, mert pl. a tömegüknek több mint 5grammos szórásuk volt, ráadásul olyan vastag a talpuk, hogy a W120 tengely nem tudott átfordulni tőlük a blokkban... SZóval rögtön azzal kezdtük, hogy vittük őket a gépműhelybe.

A tömegük is csalóka, mert ezek kétrészes tőkék és úgy vannak kialakítva, hogy míg a másik belinkelt SCAT tőke tömör és csak egy kis olajjárat van benne, addig ennek üreges a belseje. Ezért annyira könnyű. Igen ám, de üzem közben feltöltődik olajjal és míg a SCAT tőke alig lesz nehezebb, addig ez az EMPI jóval nehezebb lesz, mint így kiszerelve. Szóval máris nem olyan könnyű ez a tőke.



Ez a Scat garnitúra,hogyan van?
http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/8904/ventilstoessel-scat-29mm-fuss?c=110017

Azt írja,hogy Gewicht :0.841 kg.
Gondolom a nyolcas szett súlya,he elosztjuk nyolccal,akkor 105 gramm egy tőke.

Erről mi a véleményed?Ezt ultra könnyű néven árulják,ezek súlya 0.59 kg.Ha osztjuk nyolccal,akkor 73.75 grammot kapunk egy darab tőkére.Az meg már 25% körüli súlykülönbséget jelent a Scathoz képest,az meg már nem kevés nem?

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/6931/ventilstoessel-29mm-fuss-ultra-leicht?c=110017

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19690 Dátum: 2014 Február 06, 14:31:26 »

Erről a "Super Racing" vezérműtengelyről mi a véleményed?

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/34/nockenwelle-super-racing-286/hub-10.77?c=110017

Mondjuk egy W110-es Engle-hez viszonyítva miben más,miben jobb,vagy esetleg miben rosszabb?




Fogalmam sincs. Én maradnék az ismert márkáknál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19689 Dátum: 2014 Február 06, 14:30:10 »

Ez a Scat garnitúra,hogyan van?
http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/8904/ventilstoessel-scat-29mm-fuss?c=110017

Azt írja,hogy Gewicht :0.841 kg.
Gondolom a nyolcas szett súlya,he elosztjuk nyolccal,akkor 105 gramm egy tőke.

Erről mi a véleményed?Ezt ultra könnyű néven árulják,ezek súlya 0.59 kg.Ha osztjuk nyolccal,akkor 73.75 grammot kapunk egy darab tőkére.Az meg már 25% körüli súlykülönbséget jelent a Scathoz képest,az meg már nem kevés nem?

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/6931/ventilstoessel-29mm-fuss-ultra-leicht?c=110017


Ez mind a kettő scat, az egyik a lube-a-lobe, a kis furattal a fején. Ezeknek a tömege 94 g.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19688 Dátum: 2014 Február 06, 11:42:36 »


Erről a "Super Racing" vezérműtengelyről mi a véleményed?

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/34/nockenwelle-super-racing-286/hub-10.77?c=110017

Mondjuk egy W110-es Engle-hez viszonyítva miben más,miben jobb,vagy esetleg miben rosszabb?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19687 Dátum: 2014 Február 06, 11:37:40 »

Szeleptőke tömegek:

gyári, régi: 84g
gyári, új, febi bilstein: 86g
bugpack racing: 92g
scat: 94g
engle: 94g


A gyári érzetre, mérleg nélkül is könnyű, de gyenge anyagból van.
Ez a Scat garnitúra,hogyan van?
http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/8904/ventilstoessel-scat-29mm-fuss?c=110017

Azt írja,hogy Gewicht :0.841 kg.
Gondolom a nyolcas szett súlya,he elosztjuk nyolccal,akkor 105 gramm egy tőke.

Erről mi a véleményed?Ezt ultra könnyű néven árulják,ezek súlya 0.59 kg.Ha osztjuk nyolccal,akkor 73.75 grammot kapunk egy darab tőkére.Az meg már 25% körüli súlykülönbséget jelent a Scathoz képest,az meg már nem kevés nem?

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/zylinderkopf-ventiltrieb/6931/ventilstoessel-29mm-fuss-ultra-leicht?c=110017
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19686 Dátum: 2014 Február 06, 11:15:30 »

Szeleptőke tömegek:

gyári, régi: 84g
gyári, új, febi bilstein: 86g
bugpack racing: 92g
scat: 94g
engle: 94g


A gyári érzetre, mérleg nélkül is könnyű, de gyenge anyagból van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19685 Dátum: 2014 Február 06, 08:48:59 »

Szerintem egyrészről a plexi használata akkor már felesleges ha nem töltöd teljesen tele az égésteret. Sokkal könnyebb 0,1mm-t tévedni a folyadékszint mérésénél, ami adott esetben már 0,5cm3 hibát jelent. Tehát a hiba a feltöltéses módszernél még precíz mérés esetén többszöröse, mint a felület számolásos módszernél, ha ott nagyon hanyagok vagyunk.)

jól van vazze annyit baszogtattál ezzel a szarral hogy elment a kedvem az egésztől szarok bele nem is érdekel inkább nézem a pucérnők topikot !
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 06, 08:51:44 írta tati »

Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.175 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.