www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 16:33:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921190 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3328867 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19764 Dátum: 2014 Február 11, 22:20:29 »

Igen, ovál tuningnál nem a tuning a lényeg, hanem a csingi-lingi. De én is imádom ezeket a motyókat.

Én kipróbáltam egy 34 lovas bogárban ilyen cuccot, tök frankó meg minden, de inkább érdekesség, mintsem komoly menetteljesítménybeli haszonnal járó dolog, különössen ha belegondol az ember, hogy az árából mit ki nem lehet már hozni...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19763 Dátum: 2014 Február 11, 22:18:24 »

Én 12mm belső átmérőjű (talán fél colos) olajálló tömlőt szoktam venni. Fittingből meg Pneumatika boltban kapsz olyat amelyik ilyen tömlőhöz való, a menet meg mondjuk 3/8 colos. Vagy ha a metrikus menetre vagy begerjedve, akkor hidraulika bolt.

Én egyébként itt vettem a fittingeket, csövet:

http://www.hikev.hu/

Bármilyen fittinget tudtak adni, és az áteresztő csavarjaik is nagy áteresztőképességűek (sok ovális furattal). Tömlőből meg olyat adtak ami nem olyan rohadt merev, nem böszme vastag, viszont tud 60 bar-t.

Ezek a fittingek erdekelnek...milyet vegyek es hol? Milyen csovel lehet osszehozni? Meg sosem csinaltam ilyet.

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #19762 Dátum: 2014 Február 11, 22:17:51 »

Ez neked a szomszédban van, ráadásul egy tök szép városban, csak az a hülye domb...

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1591479

Én kipróbáltam egy 34 lovas bogárban ilyen cuccot, tök frankó meg minden, de inkább érdekesség, mintsem komoly menetteljesítménybeli haszonnal járó dolog, különössen ha belegondol az ember, hogy az árából mit ki nem lehet már hozni...

A többi csingi-lingi dologhoz hasonlítható - bár én is odáig vagyok ezekért- , mint az Albert tükör, korabeli felni, érdekes váltózárak, stb.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19761 Dátum: 2014 Február 11, 22:02:43 »

http://www.vwjudsonregister.org.uk/

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19760 Dátum: 2014 Február 11, 22:00:24 »

Igen, csak ez egy valamilyen más autóra való kompresszor. Lehet, hogy egy ovál motorhoz sok, másrészt elhagyod a töködet mire mindent kiagyalsz hozzá.

A Judson szett meg ki van találva, felcsavarod, minden passzol és örülsz.

Ilyen sima kompresszorokat lehet venni, de utána gyárts hozzá szívócsövet, tárcsát. Férjen el minden. Találd ki a fúvókázást, az áttételt, a gyújtást.

http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Rennwagen-Roots-Geblase-Supercharger-Racing-Kafer-T1-Judson-Tuning-/121273121491?pt=DE_Autoteile&hash=item1c3c70fad3

http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Rennwagen-Roots-Supercharger-Racing-Kafer-Judson-T1-Tuning-Blower-/121267840881?pt=DE_Autoteile&hash=item1c3c206771

http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Rennwagen-Roots-Geblase-Supercharger-Racing-Kafer-T1-Judson-Tuning-/121262820195?pt=DE_Autoteile&hash=item1c3bd3cb63

http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Rennwagen-Roots-Geblase-Supercharger-Racing-Kafer-T1-Judson-Tuning-/121262804616?pt=DE_Autoteile&hash=item1c3bd38e88

Úgy látom, itt akad majd valami...
<beszúrt kép törölve>
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=3461006

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19759 Dátum: 2014 Február 11, 21:55:27 »

A Judson konkrétan a 0-100 gyorsulását megfelezte a 30 lovas ovál motornak. A komplett Judson szettel szerelt 30 LE motornak jobbak voltak a mért eredményei mint a 70-es években megjelent 50 lovas duplaszívós 1,6 motornak.

kurva kemény lehet a 25lóerőt felfujja 28ra Grin

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19758 Dátum: 2014 Február 11, 21:54:24 »

Úgy látom, itt akad majd valami...

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=3461006
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19757 Dátum: 2014 Február 11, 21:52:08 »

Nincs.

Tudsz ilyet működő autóban Magyarországon?


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #19756 Dátum: 2014 Február 11, 21:49:33 »

itt a viharsarokban kemény az élet ha megsütjük a fejét is megesszük nem pocsékolunk  Roll Eyes
Nálunk is sütik a Pannónia blokkot.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19755 Dátum: 2014 Február 11, 21:49:02 »

Jó infó, köszi.
Már eléggé régóta figyelem a német ebayt, 1.2 -esre való cucc nem igen jön szembe. Volt már pár szép Solex 40PII szett, a SS Zenith szettek, Riechert duplaszívós szettek, elvétve egy-egy 1.6 szimplaszívós. Így esett be a Sauer szett is, ami most van a kocsiban (amihez vettem egy duplaszívós motort, gombhoz a kabátot ugye).
Szóval a callook által linkelt cuccon most rágódok erősen, mert nem is a mennyibe kerül, hanem a "van" a kérdés...
mi is van most a kocsiban? Fotó?
Eladó?  

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19754 Dátum: 2014 Február 11, 21:48:17 »

Nagyon kipróbálnék egy ilyet, mielőtt faragok. Körbekérdezek itt a svédeknél is, hátha...

kurva kemény lehet a 25lóerőt felfujja 28ra Grin

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19753 Dátum: 2014 Február 11, 21:47:24 »

Nagyon kipróbálnék egy ilyet, mielőtt faragok. Körbekérdezek itt a svédeknél is, hátha...

A Szekynek volt ilyen,de azt hiszem már eladta.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19752 Dátum: 2014 Február 11, 21:44:14 »

Tudsz ilyet működő autóban Magyarországon?

A Szekynek volt ilyen,de azt hiszem már eladta.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19751 Dátum: 2014 Február 11, 21:42:53 »

Tudsz ilyet működő autóban Magyarországon?

Kompresszort? Beszélj Jávor Tomival, ő sokat foglalkozott a témával. Érdemes körbejárni, mert a rendszer a feltöltőből, a szíjtárcsákból, a karbi fúvókákból, a szőtt légszűrőből, az olajködkenőből és más gyújtásból állt. emellett nagyon sokban gatyák a lemezek, felületek. Érdemes felújítottat venni, van aki kimondottan ezzel foglalkozik. Lehet venni teljesen restauráltat tőle, de van olyan is ami kívülről patinás, de belülről új. A motornak meg tökéletesnek kell lennie, mert anno még a keveset futott, új ovál motorokat is hamar le tudta gyilkolni a Judson meg a Shorock feltöltő.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19750 Dátum: 2014 Február 11, 21:41:55 »

Nálunk se sokkal jobb. Mi is így csináljuk. Sőt, mi még a szelepvezetőket is lefagyasztjuk  Tongue

itt nem kell fagyasztani itt olyan hideg van eleve Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19749 Dátum: 2014 Február 11, 21:41:08 »

Kompresszort? Beszélj Jávor Tomival, ő sokat foglalkozott a témával. Érdemes körbejárni, mert a rendszer a feltöltőből, a szíjtárcsákból, a karbi fúvókákból, a szőtt légszűrőből, az olajködkenőből és más gyújtásból állt. emellett nagyon sokban gatyák a lemezek, felületek. Érdemes felújítottat venni, van aki kimondottan ezzel foglalkozik. Lehet venni teljesen restauráltat tőle, de van olyan is ami kívülről patinás, de belülről új. A motornak meg tökéletesnek kell lennie, mert anno még a keveset futott, új ovál motorokat is hamar le tudta gyilkolni a Judson meg a Shorock feltöltő.

Én is nézegetek az Oválra korabeli turbót (vagy mit), 1000 dolcsi környékén volt eladó...
Ha valaki lát valahol eladót, linkelje, legyen szíves!



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19748 Dátum: 2014 Február 11, 21:36:08 »

Nálunk se sokkal jobb. Mi is így csináljuk. Sőt, mi még a szelepvezetőket is lefagyasztjuk  Tongue

itt a viharsarokban kemény az élet ha megsütjük a fejét is megesszük nem pocsékolunk  Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19747 Dátum: 2014 Február 11, 21:34:55 »

Az a gond, hogy nincs a közelemben 1,2 hengerfej, de a Hoffmannos 1,6 szívócsövet meg tudtam mérni. Nyers állapotában 36,5 mm a hengerfejbe kapcsolódó cső külső átmérője és 28 mm a belső átmérője. A 2 felfogató furat távolsága 52mm, de azt le lehet ügyeskedni 45-re. Szerintem a 36,5 külső átmérőt is 32-re. Ha meg ledolgozod az 1,2 fel csatlakozó felületét síkra mint a duplaszívósnál, akkor elég sok lehetőség van. Vagy vágatni kell kis pénzért flansnikat, aztán közé dobni egy kis csövet:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/02/csomag-lezervagobol.html

A Formel Vaunál így csináljuk, mert a váztól nem férne el a bolti szett. (Pedig olcsóbb lenne a Hoffmann-os cucc kompletten, újban 120ezerért. A Solex 34 PCI karbiból az olcsóbb pár 35ezer volt, a felújító készlet Olaszból + az új keverőcsövek Németből 30ezer, a lézervágás a szívócsonkokhoz, rudazathoz, jobbos-balos faudi fejek 10ezer és akkor még jön majd a gépmunka a használt karbikon, horganyzás, stb. Meg a rizikó, mert ezek ezer éves karbik.

Jó infó, köszi.
Már eléggé régóta figyelem a német ebayt, 1.2 -esre való cucc nem igen jön szembe. Volt már pár szép Solex 40PII szett, a SS Zenith szettek, Riechert duplaszívós szettek, elvétve egy-egy 1.6 szimplaszívós. Így esett be a Sauer szett is, ami most van a kocsiban (amihez vettem egy duplaszívós motort, gombhoz a kabátot ugye).
Szóval a callook által linkelt cuccon most rágódok erősen, mert nem is a mennyibe kerül, hanem a "van" a kérdés...

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19746 Dátum: 2014 Február 11, 21:32:53 »

Én is nézegetek az Oválra korabeli turbót (vagy mit), 1000 dolcsi környékén volt eladó...
Ha valaki lát valahol eladót, linkelje, legyen szíves!


Jó infó, köszi.
Már eléggé régóta figyelem a német ebayt, 1.2 -esre való cucc nem igen jön szembe. Volt már pár szép Solex 40PII szett, a SS Zenith szettek, Riechert duplaszívós szettek, elvétve egy-egy 1.6 szimplaszívós. Így esett be a Sauer szett is, ami most van a kocsiban (amihez vettem egy duplaszívós motort, gombhoz a kabátot ugye).
Szóval a callook által linkelt cuccon most rágódok erősen, mert nem is a mennyibe kerül, hanem a "van" a kérdés...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19745 Dátum: 2014 Február 11, 21:05:28 »

Jó infó, köszi.
Már eléggé régóta figyelem a német ebayt, 1.2 -esre való cucc nem igen jön szembe. Volt már pár szép Solex 40PII szett, a SS Zenith szettek, Riechert duplaszívós szettek, elvétve egy-egy 1.6 szimplaszívós. Így esett be a Sauer szett is, ami most van a kocsiban (amihez vettem egy duplaszívós motort, gombhoz a kabátot ugye).
Szóval a callook által linkelt cuccon most rágódok erősen, mert nem is a mennyibe kerül, hanem a "van" a kérdés...
napokon belül szétcsapok egy egykettes motort és kezembe veszem megnézegetni a hengerfejét hogy milyen csatornázása van  mert még sose néztem... 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19744 Dátum: 2014 Február 11, 21:03:03 »

itt a viharsarokban kemény az élet ha megsütjük a fejét is megesszük nem pocsékolunk  Roll Eyes
és ez még mind semmi itt még a szu is olyan geci kemény állat hogyha nincs fincsi puha mézédes enyves bútorlap akkor felzabálja a bogár alkatrészeket! és ez nem vicc ,tessék ittvan!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19743 Dátum: 2014 Február 11, 20:59:38 »

itt a viharsarokban kemény az élet ha megsütjük a fejét is megesszük nem pocsékolunk  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19742 Dátum: 2014 Február 11, 20:51:28 »

az egykettes fejben a tőcsavarok is máshol vannak mint az 1.3-1.6 osban....
Jó infó, köszi.
Már eléggé régóta figyelem a német ebayt, 1.2 -esre való cucc nem igen jön szembe. Volt már pár szép Solex 40PII szett, a SS Zenith szettek, Riechert duplaszívós szettek, elvétve egy-egy 1.6 szimplaszívós. Így esett be a Sauer szett is, ami most van a kocsiban (amihez vettem egy duplaszívós motort, gombhoz a kabátot ugye).
Szóval a callook által linkelt cuccon most rágódok erősen, mert nem is a mennyibe kerül, hanem a "van" a kérdés...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19741 Dátum: 2014 Február 11, 14:54:29 »

Vagy itt van az ultimate cigány megoldás: http://bugstatt.blogspot.hu/2013/05/28-solex-dual-carburator-action-part-1.html

Én is elkezdtem egy párat a 28-as Solexeimhez, meglátjuk mi lesz belőle, bár én ennyire nem aljaskodtam mint a fenti linken, inkább vágattam és hajlíttattam anyagot hozzá, némi méricskélés és számolás után.
anno (2001) én is gondolkodtam ilyen szívócső megoldáson a szimplaportos 1.6 motoromhoz, kis tuningra vágytam. nekem nagyon tetszik a manőver amit a link mutat, még nem láttam ilyet megvalósítva
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19740 Dátum: 2014 Február 11, 13:41:21 »

minek néztem volna Undecided

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19739 Dátum: 2014 Február 11, 11:31:19 »

az egykettes fejben a tőcsavarok is máshol vannak mint az 1.3-1.6 osban....
ezt nézd mester Shocked
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2199/ampco-adalek-a-25-30le-motorokhoz--az-olommentes-benzinhez.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19738 Dátum: 2014 Február 10, 21:27:41 »

Vajon fordítva, 1.2 -es fejekhez hozzá lehet-e idomítani (külső átmérőben)? Azaz kiadja-e? Meg tudod még mérni?
az egykettes fejben a tőcsavarok is máshol vannak mint az 1.3-1.6 osban....

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19737 Dátum: 2014 Február 10, 21:21:09 »

ha lenne rúdazat meg elfogadható lenne az ár is.
Jaja, pont ezen gondolkoztam. Merthogy ez nem a szokásos faudi fejes megoldás volt, bár mondjuk egy jó keresztrudassal jól nézhetne még ki...
Plusz két historic légszűrő még egy százas. Plusz két 32 PCI, ha már.... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19736 Dátum: 2014 Február 10, 21:17:16 »

Ez viszont tip-top és nem is házi mint az előbbiek:

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?182717

ha lenne rúdazat meg elfogadható lenne az ár is.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19735 Dátum: 2014 Február 10, 21:11:38 »

Ez viszont tip-top és nem is házi mint az előbbiek:

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?182717

És szerintem ez 1,6-hoz való, de a másik biztosan.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19734 Dátum: 2014 Február 10, 21:07:22 »

És szerintem ez 1,6-hoz való, de a másik biztosan.

De az csak 1 oldal...


Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #19733 Dátum: 2014 Február 10, 21:06:28 »

a második 25dolcsi. Mennyi az mire itthon van?

Az a baj, hogy csak egy darab, a posta nem gáz pár ezer forint Californiából egy ilyen tétel...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19732 Dátum: 2014 Február 10, 21:06:28 »

De az csak 1 oldal...

a második 25dolcsi. Mennyi az mire itthon van?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19731 Dátum: 2014 Február 10, 21:04:47 »

a második 25dolcsi. Mennyi az mire itthon van?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #19730 Dátum: 2014 Február 10, 21:00:35 »

Mutass egyet eladót...

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1504714

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1558291

Hamár ilyen szépen kéred  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 10, 21:02:19 írta Sagaris »

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19729 Dátum: 2014 Február 10, 21:00:31 »

Lehet. Anno egy csomó cég csinált, úgyhogy lehet ;-)

eddig jutottunk mi is. A rúdazat amit nem lehet hozza normálisat csinálni.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19728 Dátum: 2014 Február 10, 20:59:44 »

Megnézem, szerintem lehet. Nagyon húsos, nagyon vastag a fala. Vagy simán le kell síkolni a fejet, feltúrni és megcsinálni papírtömítésesre:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/formel-vau-kezdodhet-moka-hengerfejekkel.html

Vajon fordítva, 1.2 -es fejekhez hozzá lehet-e idomítani (külső átmérőben)? Azaz kiadja-e? Meg tudod még mérni?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19727 Dátum: 2014 Február 10, 20:57:40 »

A gyári motoromon nekem is ilyen lesz. Ezért van egy halom 28 pci karbim. Ez régi eljárás, Szepesnek is így van. De szerintem ez az 28 PCI téma csak régi 1,2 motorhoz jó. Ha már picit hegyesebb a téma, akkor kevés.

szerintem ez nem szar

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19726 Dátum: 2014 Február 10, 20:57:28 »

Mutass egyet eladót...
na na! Kettőt. Nekem is kell.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19725 Dátum: 2014 Február 10, 20:54:36 »

Szerintem egyszerűbb eleve 1.2-es szívócsonkot vásárolni, pl kadront, vagy riechertet.
Mutass egyet eladót...

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 7.397 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.