www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 18:06:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3352336 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18444 Dátum: 2013 Június 22, 19:56:21 »

Az van a karbimmal (IDF), hogy teljesen kitekert alapjarat csavarral is van alapjarat. A szinkron is teljesen rendben van, mindegyiknel hajszal pontosan 6.
Callooknak nincs otlete, honnan kaphat levegot, ha zarva vannak a pillangoszelepek. Latott mar 1-2 karbit, de ilyet meg nem. Van valami otletetek?
Falsot valoszinuleg nem sziv, mert akkor a szikronteszter nem igy reagalna es nem menne ilyen szepen.

Gondolom a pillangószelep megkerülőket megnézte, és azok zárva vannak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18443 Dátum: 2013 Június 22, 19:37:37 »

otthon is ki lehet "reszelni"  Cheesy

http://2s-koncept.skynetblogs.be/archive/2013/02/04/levier-choko-flake.html

Köszi.
329 euro   Shocked Shocked Shocked

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18442 Dátum: 2013 Június 22, 18:56:16 »


Köszi.
329 euro   Shocked Shocked Shocked
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18441 Dátum: 2013 Június 22, 18:49:56 »

http://bugtech.de/

Nem tudja valaki, hogy ez milyen váltókulissza és kar?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18440 Dátum: 2013 Június 22, 18:33:02 »

Nem tudja valaki, hogy ez milyen váltókulissza és kar?


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18439 Dátum: 2013 Június 22, 07:42:38 »

Az van a karbimmal (IDF), hogy teljesen kitekert alapjarat csavarral is van alapjarat. A szinkron is teljesen rendben van, mindegyiknel hajszal pontosan 6.
Callooknak nincs otlete, honnan kaphat levegot, ha zarva vannak a pillangoszelepek. Latott mar 1-2 karbit, de ilyet meg nem. Van valami otletetek?
Falsot valoszinuleg nem sziv, mert akkor a szikronteszter nem igy reagalna es nem menne ilyen szepen.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18438 Dátum: 2013 Június 22, 00:42:29 »



Megpróbáltam, hátha. Sajnos nem jött be. +1 tapasztalat. Így megy ez.
EFI?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18437 Dátum: 2013 Június 21, 23:28:18 »

ezt a lelked mélyén igazából te is tudtad.  nagy motorhoz 7000/perc legalább 44es vagy nagyobb karbi Undecided



Megpróbáltam, hátha. Sajnos nem jött be. +1 tapasztalat. Így megy ez.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18436 Dátum: 2013 Június 21, 22:45:19 »


Hiába van a 40-es dellortoban 36-os venturi, ez nem olyan, mintha egy 48-asban lenne 36-os venturi, ráadásul ketten, egymástól függetlenül is 38-as vagy 40-es venturit jelöltek meg mint utcai minimális set up.

ezt a lelked mélyén igazából te is tudtad.  nagy motorhoz 7000/perc legalább 44es vagy nagyobb karbi Undecided

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18435 Dátum: 2013 Június 21, 14:14:37 »

+ 1 kacsa(nem élő)
Gondolom két sörért.  Evil

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18434 Dátum: 2013 Június 21, 14:08:37 »

Valaki keresett 40-es karbit Smiley


Gondolom két sörért.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18433 Dátum: 2013 Június 21, 12:59:04 »

Valaki keresett 40-es karbit Smiley


Ez az ok a karburátor.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18432 Dátum: 2013 Június 21, 12:54:49 »

A teljesítmény mérés után felvettem a kapcsolatot pár amerikai ismerőssel, pl. Shaun McCarthy-val, akinek az állandó és önzetlen segítségét nem győzöm megköszönni.

Teljesen egybehangzó véleményt mondtak, amikor elküldtem a motorom teljes leírását, de szinte szóról szóra azonosan jelölték meg a problémát, ami miatt nem forog a motorom rendesen fent és nem hozza azt a teljesítményt, amit kellene.

Ez az ok a karburátor.

Hiába van a 40-es dellortoban 36-os venturi, ez nem olyan, mintha egy 48-asban lenne 36-os venturi, ráadásul ketten, egymástól függetlenül is 38-as vagy 40-es venturit jelöltek meg mint utcai minimális set up.

Azt mondták, hogy a motornak valahol 6500-7000 között kell tetőzni (nem 5300) és 150+ lóerőnél.
Akkor csere 48-ra?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18431 Dátum: 2013 Június 21, 12:43:01 »

A teljesítmény mérés után felvettem a kapcsolatot pár amerikai ismerőssel, pl. Shaun McCarthy-val, akinek az állandó és önzetlen segítségét nem győzöm megköszönni.

Teljesen egybehangzó véleményt mondtak, amikor elküldtem a motorom teljes leírását, de szinte szóról szóra azonosan jelölték meg a problémát, ami miatt nem forog a motorom rendesen fent és nem hozza azt a teljesítményt, amit kellene.

Ez az ok a karburátor.

Hiába van a 40-es dellortoban 36-os venturi, ez nem olyan, mintha egy 48-asban lenne 36-os venturi, ráadásul ketten, egymástól függetlenül is 38-as vagy 40-es venturit jelöltek meg mint utcai minimális set up.

Azt mondták, hogy a motornak valahol 6500-7000 között kell tetőzni (nem 5300) és 150+ lóerőnél.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18430 Dátum: 2013 Június 20, 20:35:04 »

Stunt, ez a "verseny" olaj mit takar ?

http://www.granvilleoil.com/pdfTechData2.php?ptdID=147

Nagyobb a hőméséklettűrése, viszont hidegen nem teljesít olyan jól, mint egy utcai ?

Szerintem szimpla marketing.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #18429 Dátum: 2013 Június 20, 19:43:23 »

A képen látható DFEV Weber 32/36 karbi jó lehet bogárra?
A szívócsonk az Typ4 2.0 Motor-hoz való.




A szívócsonk szerintem type 1-esre nem jó. A karbi ha jól van fúvókázva és beállítva akkor jó.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18428 Dátum: 2013 Június 20, 17:15:54 »

A sok pénzt hagytad ki. Arra is szükségem lenne.
Ha kell van négy pirelli 16os pályagumim.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #18427 Dátum: 2013 Június 20, 16:18:10 »

Nem írt hülyeséget, csak kimondta a nyilvánvalót.

Stunt, ez a "verseny" olaj mit takar ?

http://www.granvilleoil.com/pdfTechData2.php?ptdID=147

Nagyobb a hőméséklettűrése, viszont hidegen nem teljesít olyan jól, mint egy utcai ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18426 Dátum: 2013 Június 20, 14:49:04 »

Miért hurrogjátok? Hülyéseget nem írt, ezekben igaza van. Ott téved, hogy almát (rendszámos, utcai autó) hasonlít a körtéhez (versenyzésre épített autó), nem az volt a téma, hogy miért nem tud 2.20-at a bogár! Varázslónak is lenne rá ötlete, hogy mihez kéne nyúlni (a torzión, fékeken és sperren kívül kb. mindenhez). Utcai gumis, nem becsövezett, kikönnyített kocsik között viszont jó eredmény a 2.40-es köridő, és ez az, aminek örül(ünk).

Nem írt hülyeséget, csak kimondta a nyilvánvalót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18425 Dátum: 2013 Június 20, 14:48:36 »


A sok pénzt hagytad ki. Arra is szükségem lenne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18424 Dátum: 2013 Június 20, 13:50:33 »

Varázslónak is lenne rá ötlete, hogy mihez kéne nyúlni


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18423 Dátum: 2013 Június 20, 13:30:28 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18422 Dátum: 2013 Június 20, 13:25:08 »

ismeretlenül belevauzva: ezeket kb neked is tudnod kellett (pályára puha futómű,szar váltóáttétel,gyenge végsebesség).

Miért hurrogjátok? Hülyéseget nem írt, ezekben igaza van. Ott téved, hogy almát (rendszámos, utcai autó) hasonlít a körtéhez (versenyzésre épített autó), nem az volt a téma, hogy miért nem tud 2.20-at a bogár! Varázslónak is lenne rá ötlete, hogy mihez kéne nyúlni (a torzión, fékeken és sperren kívül kb. mindenhez). Utcai gumis, nem becsövezett, kikönnyített kocsik között viszont jó eredmény a 2.40-es köridő, és ez az, aminek örül(ünk).

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18421 Dátum: 2013 Június 20, 13:17:46 »


400 bandit is volt pálya motorod, ha jól emlékszem egyszer mondtad.  Grin


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #18420 Dátum: 2013 Június 20, 11:41:06 »

A kupák motokrossz és főleg supermoto.
Moody kimondta a nyilvánvalót, egyetlen dologban téved, ha szar a futómű és a fék,azt nem tudod tapasztalattal pótolni, mert a harmadik kanyar előtt már elmelegszik a fék, akkor semmit nem tudsz csináálni, csak hosszabb féktávot venni vagy kiforogni a bukótérre.

Én soha nem akartam pályaautót építeni és mivel volt pár BMW-m (és öt évig ott dolgoztam az importőrnél) tökéletesen tisztában vagyok a képességeikkel. Nem akartam gyorsabb lenni egy otthon szögelt 1974-es dudukocsival, mint egy gyári, kicsit megültetett, nagyházas sperrel szerelt, alapban 170 lóerős e30-asnál, pláne nem a 2:20 körül menő BMW Challenge autókkal.
Nagyjából el tudom magam helyezni az univerzumban.
Ez egy léghűtéses népautó, aminek a tervezésekor az a szó, hogy sportosság teljesen ismeretlen volt.
Ehhez képest otthon átfaragtam, megreszeltem és utcai gumival (hátul téli!  Grin ) lazán mentünk 2:40-et.
25 percig nyomtam a 2:45-2:40 közötti köröket, olajhőfok 100 alatt maradt, fék nem melegedett el és amikor lejöttem tökéletes 900-as alapjáratom volt és semmi olajpára vagy folyás. Itt ezek az eredmények, nem a rekord idő!  Grin Grin Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18419 Dátum: 2013 Június 20, 09:25:55 »

A kupák motokrossz és főleg supermoto.
Na erre nem emlékeztem, hogy milyen kategóriában! Akkor csak ragadt rád valami Wink
400 bandit is volt pálya motorod, ha jól emlékszem egyszer mondtad.  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18418 Dátum: 2013 Június 20, 09:13:20 »

Megkaptad, az útirányt, tehát összegezve csinálj egy jó autót, és tanulj meg vezetni  Grin
Mennyi évig versenyezték, hivatalosan? Csak a kupákat láttam a garázsban  Wink Wink Wink

A kupák motokrossz és főleg supermoto.
Moody kimondta a nyilvánvalót, egyetlen dologban téved, ha szar a futómű és a fék,azt nem tudod tapasztalattal pótolni, mert a harmadik kanyar előtt már elmelegszik a fék, akkor semmit nem tudsz csináálni, csak hosszabb féktávot venni vagy kiforogni a bukótérre.

Én soha nem akartam pályaautót építeni és mivel volt pár BMW-m (és öt évig ott dolgoztam az importőrnél) tökéletesen tisztában vagyok a képességeikkel. Nem akartam gyorsabb lenni egy otthon szögelt 1974-es dudukocsival, mint egy gyári, kicsit megültetett, nagyházas sperrel szerelt, alapban 170 lóerős e30-asnál, pláne nem a 2:20 körül menő BMW Challenge autókkal.
Nagyjából el tudom magam helyezni az univerzumban.
Ez egy léghűtéses népautó, aminek a tervezésekor az a szó, hogy sportosság teljesen ismeretlen volt.
Ehhez képest otthon átfaragtam, megreszeltem és utcai gumival (hátul téli!  Grin ) lazán mentünk 2:40-et.
25 percig nyomtam a 2:45-2:40 közötti köröket, olajhőfok 100 alatt maradt, fék nem melegedett el és amikor lejöttem tökéletes 900-as alapjáratom volt és semmi olajpára vagy folyás. Itt ezek az eredmények, nem a rekord idő!  Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18417 Dátum: 2013 Június 20, 08:59:18 »

Köszönjük, Emese!  Tongue
Megkaptad, az útirányt, tehát összegezve csinálj egy jó autót, és tanulj meg vezetni  Grin
Mennyi évig versenyezték, hivatalosan? Csak a kupákat láttam a garázsban  Wink Wink Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18416 Dátum: 2013 Június 20, 08:57:08 »

ismeretlenül belevauzva: ezeket kb neked is tudnod kellett (pályára puha futómű,szar váltóáttétel,gyenge végsebesség). 130 lóval nincsenek csodák,de 150el se lennének,azt is nézd,hogy a légellenállás ott már rengeteget számít.
ami tapasztalataim szerint pályán a legtöbbet ér: 4 jó gumi,jó áttételezés a motorerőhöz képest,és nem ár a vezetési tudás sem... persze fék-futómű sem árt,de 1-1 körre,és kicsit bátrabb sofőrrel ezek orvosolhatók Tongue
nemtudom pontosan milyen 325ös BMW ment jobbat nálad,az e36 az gyári állapotában is 190 ló volt,jobb légellenálással,könnyedén variálható áttételekkel,és gyárilag is annyival jobb futóművel mint az e30,hogy a komoly versenyautók is megleckéztethetők vele,ha pedig a 325ös Challenge BMW-ket szeretnéd megverni,ahhoz azért fel kell kötni a gatyát,ott motorerő nemsok van,viszont a többi...

Köszönjük, Emese!  Tongue

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető moody
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #18415 Dátum: 2013 Június 19, 23:32:36 »

A Totalcar pályanapon beültettem magam mellé egy barátomat, aki számos autót épített már és tudja mi a pálya és szlalomversenyzés.
Semmit nem tudott az autómról, teljesítmény, futómű tekintetében és az autózás után kikértem a véleményét.

Azt mondta, hogy az autó meglepően jól fordul és semlegesen viselkedik, a fék teljesen hibátlan és erős féktávon is stabil az autó. Kicsit nagy a kasztni dőlése pályára, de nincs veszélyes átterhelődése és terhelésváltási rekciója.
A váltó fokozatkiosztása rossz pályára, nagyokat ejt és a harmadik és negyedik között nagyon nagy a lépcső.
A difi (sper + torsen) tökéletes, ezért fordul az autó szépen és ezért lehet ráadnia  gázt hamar a kanyar kijáratánál.

A motorra azt mondta, hogy a célegyenes végén mért 159.7 km/h-n látszik, hogy a motor nem túl erős, inkább nyomatékos, mert középtartományban nagyot tol, nyomaték van, de elfogy 5500 felett. A célegyenesben veszítettünk ezért értékes időt és azért mentek jobban a 325-ös BMW-k, mert a célegyenesben gyorsabbak voltak.
Nyomaték van, teljesítmény nincs.

Azt mondta, tapasztalatai és véleménye szerint (elemezte a kanyarsebességeket, a kigyorsításokat a GPS log segítségével) ha az autót 1 tonnásnak vesszük, + mi ketten benne, akkor az autóm kb. 130 lóerős és tud 200 Nm-t.

Hamarosan teljesítménymérés, majd meglátjuk mennyire tud jól saccolni.

ismeretlenül belevauzva: ezeket kb neked is tudnod kellett (pályára puha futómű,szar váltóáttétel,gyenge végsebesség). 130 lóval nincsenek csodák,de 150el se lennének,azt is nézd,hogy a légellenállás ott már rengeteget számít.
ami tapasztalataim szerint pályán a legtöbbet ér: 4 jó gumi,jó áttételezés a motorerőhöz képest,és nem ár a vezetési tudás sem... persze fék-futómű sem árt,de 1-1 körre,és kicsit bátrabb sofőrrel ezek orvosolhatók Tongue
nemtudom pontosan milyen 325ös BMW ment jobbat nálad,az e36 az gyári állapotában is 190 ló volt,jobb légellenálással,könnyedén variálható áttételekkel,és gyárilag is annyival jobb futóművel mint az e30,hogy a komoly versenyautók is megleckéztethetők vele,ha pedig a 325ös Challenge BMW-ket szeretnéd megverni,ahhoz azért fel kell kötni a gatyát,ott motorerő nemsok van,viszont a többi...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18414 Dátum: 2013 Június 19, 22:55:35 »

A képen látható DFEV Weber 32/36 karbi jó lehet bogárra?
A szívócsonk az Typ4 2.0 Motor-hoz való.





[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18413 Dátum: 2013 Június 19, 18:05:50 »

Monyó autója 1200 kg: 1303 kabrio, nagy fékek, typ4 motor, 5-ös váltó, cup brace, gewinde hátul, elektromos állításu és fűthető Porsche ülések, 4 elektromos ablak, 2 erősítő, 2 mély, középmély, középmagas, magas, olajhűtő, 17-es kerekek, srb...
És akkor mennyi lesz majd az enyém,ha már alapból az 1303-as kabrió a legnehezebb bogármodell?

944-es Porsche tárcsafékeim vannak,a motoros Porsche ülések nálam is baszott nehezek,a kocsiban ott figyel egy rakás merevítés,a fém tetőváz sem lehet könnyű,és jómagam is egy lóbaszó vagyok a 93-94kilómmal.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18412 Dátum: 2013 Június 19, 16:27:16 »

Azon mit értesz?

Mi az,hogy szlalom autó?
Csak váltott irányú kanyarodásra alkalmas kormánymű-szerkezettel van ellátva, kétszer egymás után balra illetve jobbra fordulni nincs mód.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18411 Dátum: 2013 Június 19, 15:47:01 »

Azon mit értesz?

Mi az,hogy szlalom autó?

gondolom szlalom versenyeken fogja használni



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18410 Dátum: 2013 Június 19, 13:55:05 »

szlalom kocsimhoz

Azon mit értesz?

Mi az,hogy szlalom autó?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18409 Dátum: 2013 Június 19, 13:33:13 »

omfg

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18408 Dátum: 2013 Június 19, 13:28:51 »

Nem is drága Evil
http://washingtondc.craigslist.org/mld/cto/3875529642.html

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18407 Dátum: 2013 Június 19, 12:18:45 »

szlalom kocsimhoz


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18406 Dátum: 2013 Június 19, 12:15:47 »

Akkor eddig a három szakiból akinek köze van a motorhoz kettő hibázott.
Gépműhely,Bugmaster,(Maresz?).
Bugmaster kétlem hogy dilettáns hibát vétett volna.
Többet nem kommentálom a témát.
Sajnálom a srácot aki szopott vele.
gépmühely hibázott Undecided

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18405 Dátum: 2013 Június 19, 10:53:15 »

Nagyon kicsi hibából is lehet méretes sz*pás. Elég egy laza csavar a vezérlésben vagy egy rosszul beállított gyújtás.
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.175 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.