www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 07:27:33
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
107
108
109
110
111
[
112
]
113
114
115
116
117
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3367609 alkalommal)
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17844 Dátum:
2013 Március 11, 20:24:24 »
Idézetet írta: slavia919 - 2013 Március 11, 20:22:38
meg szén cuccok
olcsó
lehet...
27000 juro
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17843 Dátum:
2013 Március 11, 20:22:38 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Március 11, 19:46:30
Typ4 2,7 einspric
meg szén cuccok
olcsó
lehet...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17842 Dátum:
2013 Március 11, 19:46:30 »
Typ4 2,7 einspric
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17841 Dátum:
2013 Március 11, 18:40:45 »
kicsit off, karburátor beállítási videót kerestem
http://www.youtube.com/watch?v=Gh3KZsPpJGA
ez megér egy pár percet, kicsit őrült az ember
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17840 Dátum:
2013 Március 08, 12:57:11 »
Hand ported by Shaun
A gyári CNC ported amit be-linkeltem..
Idézetet írta: Bripery - 2013 Március 08, 10:30:33
044 fej gyárilag, amit a Shaun megmunkált. Nem gyári hand ported...
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17839 Dátum:
2013 Március 08, 10:30:33 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Március 07, 18:28:45
Akkor ez 044 hand ported
(ára negyede a CNC-nek, ha jól látom)
044 fej gyárilag, amit a Shaun megmunkált. Nem gyári hand ported...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17838 Dátum:
2013 Március 08, 10:29:24 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Március 06, 14:47:49
Az már eleve elég komoly. Lehet azon még mit túrni?
http://www.cbperformance.com/SearchResults.asp?Cat=329
mint látod, lehet
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17837 Dátum:
2013 Március 07, 18:28:45 »
Akkor ez 044 hand ported
(ára negyede a CNC-nek, ha jól látom)
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Március 07, 13:20:31
044 Magnum
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17836 Dátum:
2013 Március 07, 14:38:30 »
Idézetet írta: Bripery - 2013 Március 05, 08:50:40
Jerry hengerfejei
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17835 Dátum:
2013 Március 07, 14:21:10 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Március 07, 13:20:31
044 Magnum
megmontam
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17834 Dátum:
2013 Március 07, 13:20:31 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Március 06, 13:57:34
Milyen alapból készült?
044 Magnum
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17833 Dátum:
2013 Március 06, 14:47:49 »
Az már eleve elég komoly. Lehet azon még mit túrni?
http://www.cbperformance.com/SearchResults.asp?Cat=329
Idézetet írta: tati - 2013 Március 06, 14:27:16
úgy látom cb performanci 044 (aszem ezt hívják Tom Szelek-nek)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17832 Dátum:
2013 Március 06, 14:27:16 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Március 06, 13:57:34
Milyen alapból készült?
úgy látom cb performanci 044 (aszem ezt hívják Tom Szelek-nek)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17831 Dátum:
2013 Március 06, 13:57:34 »
Milyen alapból készült?
Idézetet írta: Bripery - 2013 Március 05, 08:50:40
Jerry hengerfejei
Ported by Shaun McCarthy
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17830 Dátum:
2013 Március 06, 12:54:41 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Március 06, 12:51:14
Ritka mar az a valto, kar lenne kinyirni.
Csak hajrá.Eggyel kevesebb, is kevesebb.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Március 06, 13:01:16 írta Mr.Horsepower
»
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17829 Dátum:
2013 Március 06, 12:51:14 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Március 06, 11:44:33
Köszi az okosítást.
Van egy 1,6-os 1303-asom, de félautomata váltós, és ahogy néztem, szerintem a dupla karburátor azokon eleve nem játszik az oljatartály beöntője és a másik oldalon lévő szivatttyú miatt.
Úgyhogy ez nekem felejtős.
Ritka mar az a valto, kar lenne kinyirni.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17828 Dátum:
2013 Március 06, 11:44:33 »
Idézetet írta: callook - 2013 Március 06, 11:05:24
Leegyszerűsítve:
Az egyik, a W125 tovább tartja nyitva a szelepeket mint a másik.
Ezek már vannak annyira hegyes tengelyek, hogy önállóan nem tenném be egy széria motorba. Csak rosszabb lenne tőle. Ami önállóan berakható széria motorba az a W100.
A W120 amibe berakható első lépcsőként az egy 1,6 motor megtúrt fejekkel és 2 duplakarbival. Akkor kapsz egy forgós motort, de nagyon jó hengerfejeket illik hozzá párosítani és felül fog igazán élni a motor. 1776-1915 motorokba szintén rakható, de oda meg már illik a nagyszelepes hengerfej is és szintén kell a dupla karbi. Ezek is forgós motorok lesznek, de a nagy hengerűrtartalom miatt jobban élnek alul is mint az 1,6. Ha hosszúlöketű 2000+ köbcentis motorba teszed (mint ahogy az enyémben is van), akkor kapsz egy nyomatékos motort ami el is tud forogni. Persze a hengerfej és a karbi itt is kötelező. A melyik motor már elbírná a W125 és afeletti tengelyeket az vagy versenymotor, vagy egy olyan kb. 2millió feletti költségvetésből épített utcai motor ami már megérdemli az Engle FK sorozatát, ami az Engle fiatalabb, okosabb generációja és mivel kis emelésű, ezért 1,4-es áttételű himbákkal kell használni, cserébe kíméletesebb a vezérlés alkatrészeivel.
Köszi az okosítást.
Van egy 1,6-os 1303-asom, de félautomata váltós, és ahogy néztem, szerintem a dupla karburátor azokon eleve nem játszik az oljatartály beöntője és a másik oldalon lévő szivatttyú miatt.
Úgyhogy ez nekem felejtős.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17827 Dátum:
2013 Március 06, 11:05:24 »
Leegyszerűsítve:
Az egyik, a W125 tovább tartja nyitva a szelepeket mint a másik.
Ezek már vannak annyira hegyes tengelyek, hogy önállóan nem tenném be egy széria motorba. Csak rosszabb lenne tőle. Ami önállóan berakható széria motorba az a W100.
A W120 amibe berakható első lépcsőként az egy 1,6 motor megtúrt fejekkel és 2 duplakarbival. Akkor kapsz egy forgós motort, de nagyon jó hengerfejeket illik hozzá párosítani és felül fog igazán élni a motor. 1776-1915 motorokba szintén rakható, de oda meg már illik a nagyszelepes hengerfej is és szintén kell a dupla karbi. Ezek is forgós motorok lesznek, de a nagy hengerűrtartalom miatt jobban élnek alul is mint az 1,6. Ha hosszúlöketű 2000+ köbcentis motorba teszed (mint ahogy az enyémben is van), akkor kapsz egy nyomatékos motort ami el is tud forogni. Persze a hengerfej és a karbi itt is kötelező. A melyik motor már elbírná a W125 és afeletti tengelyeket az vagy versenymotor, vagy egy olyan kb. 2millió feletti költségvetésből épített utcai motor ami már megérdemli az Engle FK sorozatát, ami az Engle fiatalabb, okosabb generációja és mivel kis emelésű, ezért 1,4-es áttételű himbákkal kell használni, cserébe kíméletesebb a vezérlés alkatrészeivel.
Idézetet írta: Dadan - 2013 Március 06, 10:32:00
Mi a különbség a következő vezérműtengelyek között:
1.) Engle Nockenwelle Käfer Typ1
W125
Hub 11,68 mm
Spreizung Einlass/Auslass 108 Grad
2.)Engle Nockenwelle Käfer Typ1
W120
Öffnungswinkel 294 Grad
Hub 11,05 mm
Spreizung Einlass/Auslass 108 Grad
Melyik milyen motorba építhető be, milyen hatás várható, érdemes-e önállóan beépíteni, vagy más tuninggal együtt van csak értelme foglalkozni vele?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17826 Dátum:
2013 Március 06, 10:32:00 »
Mi a különbség a következő vezérműtengelyek között:
1.) Engle Nockenwelle Käfer Typ1
W125
Hub 11,68 mm
Spreizung Einlass/Auslass 108 Grad
2.)Engle Nockenwelle Käfer Typ1
W120
Öffnungswinkel 294 Grad
Hub 11,05 mm
Spreizung Einlass/Auslass 108 Grad
Melyik milyen motorba építhető be, milyen hatás várható, érdemes-e önállóan beépíteni, vagy más tuninggal együtt van csak értelme foglalkozni vele?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17825 Dátum:
2013 Március 05, 15:45:02 »
Ez szép munka.
Idézetet írta: Bripery - 2013 Március 05, 08:50:40
Jerry hengerfejei
Ported by Shaun McCarthy
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17824 Dátum:
2013 Március 05, 10:25:47 »
Idézetet írta: Typ117 - 2013 Március 05, 09:24:58
jah. ott nem ilyen lenne a konektor a konyhapulton
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17823 Dátum:
2013 Március 05, 09:24:58 »
Idézetet írta: tati - 2013 Március 05, 08:57:44
nah ezt se karcagon csinálták
jah. ott nem ilyen lenne a konektor a konyhapulton
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17822 Dátum:
2013 Március 05, 08:57:44 »
Idézetet írta: Bripery - 2013 Március 05, 08:50:40
Jerry hengerfejei
Ported by Shaun McCarthy
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
nah ezt se karcagon csinálták
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17821 Dátum:
2013 Március 05, 08:50:40 »
Jerry hengerfejei
Ported by Shaun McCarthy
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17820 Dátum:
2013 Március 04, 10:53:41 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Március 04, 10:49:44
Gratulálok, nagyon ütősen néz ki!
A motortető hogyan van így fölül kifelé buktatva?
Már láttam ilyet néhány tuning Bogáron....
én készitettem egy csuszó hüvelyes zsanért és ha nem kel hogy nyitva legyen egyszerüen csak visszacsusztatom a helyére és olyan mint a gyári lenne.
ez azért fontos ha utcán hagyom félek nehogy beledobjanak valamit, vagy ha esik az esső
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
HyPerion
Hozzászólások: 386
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17819 Dátum:
2013 Március 04, 10:50:06 »
Idézetet írta: Melák - 2013 Március 04, 10:18:44
akkor az nagyon racsing lett
Az biztos. Nehéz vele elindulni.
Csak forog az autó alatt a kerék egy helyben.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17818 Dátum:
2013 Március 04, 10:49:44 »
Idézetet írta: Melák - 2013 Március 04, 07:49:09
több hónapos agyalás után megszületett, a végleges magasság és ET szám+gumi méret
végre nem ér bele seholsem
Gratulálok, nagyon ütősen néz ki!
A motortető hogyan van így fölül kifelé buktatva?
Már láttam ilyet néhány tuning Bogáron....
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17817 Dátum:
2013 Március 04, 10:18:44 »
Idézetet írta: HyPerion - 2013 Március 04, 09:49:57
Jó kiállású, formás gép.
Én meg most tettem fel hét elején a gyári felniket, amit tőled hoztam.
akkor az nagyon racsing lett
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
HyPerion
Hozzászólások: 386
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17816 Dátum:
2013 Március 04, 09:49:57 »
Idézetet írta: Melák - 2013 Március 04, 07:49:09
több hónapos agyalás után megszületett, a végleges magasság és ET szám+gumi méret
végre nem ér bele seholsem
Jó kiállású, formás gép.
Én meg most tettem fel hét elején a gyári felniket, amit tőled hoztam.
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17815 Dátum:
2013 Március 04, 07:49:09 »
több hónapos agyalás után megszületett, a végleges magasság és ET szám+gumi méret
végre nem ér bele seholsem
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17814 Dátum:
2013 Március 03, 08:58:17 »
Idézetet írta: Balage - 2013 Március 02, 08:23:34
akkor mégiscsak befér.
Be és nem is kellett semmit átalakítani.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17813 Dátum:
2013 Március 02, 08:23:34 »
akkor mégiscsak befér.
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Március 01, 23:42:48
http://www.youtube.com/watch?v=1xiEXTgGVtw
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17812 Dátum:
2013 Március 01, 23:42:48 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Február 28, 19:39:56
jó hangulatú video
http://www.youtube.com/watch?v=1xiEXTgGVtw
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17811 Dátum:
2013 Február 28, 19:39:56 »
jó hangulatú video
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17810 Dátum:
2013 Február 27, 22:57:12 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Február 27, 22:55:51
mexikoin gyári......
de ezt én csináltattam
2003 injektoroson láttam
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17809 Dátum:
2013 Február 27, 22:55:51 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 27, 22:54:39
most láttam élőben először szétszedhető bogártárcsát...
mexikoin gyári......
de ezt én csináltattam
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17808 Dátum:
2013 Február 27, 22:54:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Február 27, 21:59:17
<beszúrt kép törölve>
most láttam élőben először szétszedhető bogártárcsát...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17807 Dátum:
2013 Február 27, 21:59:17 »
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17806 Dátum:
2013 Február 24, 19:25:05 »
Idézetet írta: ratro - 2013 Február 24, 18:30:25
Úgy gondolom ide való: A 67-es autóban torzió gumit kellen cserélnem hátul és úgy emlékszem, hogy nem körmös van rajt kivül. Akkor azazt jelenti, hogy egyforma a külső és a belső?
Tehát ez:
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1452/torzio-gumielsosima-kulsoszarazhoz%28urethane%29
Belül mindig körmös, kívül a fedél válogatja.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17805 Dátum:
2013 Február 24, 18:30:25 »
Úgy gondolom ide való: A 67-es autóban torzió gumit kellen cserélnem hátul és úgy emlékszem, hogy nem körmös van rajt kivül. Akkor azazt jelenti, hogy egyforma a külső és a belső?
Tehát ez:
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1452/torzio-gumielsosima-kulsoszarazhoz%28urethane%29
Oldalak:
1
...
107
108
109
110
111
[
112
]
113
114
115
116
117
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...