www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 07:27:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3367609 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17844 Dátum: 2013 Március 11, 20:24:24 »

meg szén cuccok olcsó lehet...
27000 juro Undecided Lips Sealed

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17843 Dátum: 2013 Március 11, 20:22:38 »

Typ4 2,7 einspric Lips Sealed
meg szén cuccok olcsó lehet...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17842 Dátum: 2013 Március 11, 19:46:30 »

Typ4 2,7 einspric Lips Sealed

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #17841 Dátum: 2013 Március 11, 18:40:45 »

kicsit off, karburátor beállítási videót kerestem Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=Gh3KZsPpJGA

ez megér egy pár percet, kicsit őrült az ember Smiley
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17840 Dátum: 2013 Március 08, 12:57:11 »

Hand ported by Shaun Smiley  A gyári CNC ported amit be-linkeltem..

044 fej gyárilag, amit a Shaun megmunkált. Nem gyári hand ported...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17839 Dátum: 2013 Március 08, 10:30:33 »

Akkor ez 044 hand ported Smiley  (ára negyede a CNC-nek, ha jól látom)


044 fej gyárilag, amit a Shaun megmunkált. Nem gyári hand ported...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17838 Dátum: 2013 Március 08, 10:29:24 »

Az már eleve elég komoly. Lehet azon még mit túrni?
http://www.cbperformance.com/SearchResults.asp?Cat=329


mint látod, lehet Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17837 Dátum: 2013 Március 07, 18:28:45 »

Akkor ez 044 hand ported Smiley  (ára negyede a CNC-nek, ha jól látom)

044 Magnum
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17836 Dátum: 2013 Március 07, 14:38:30 »

Jerry hengerfejei Smiley


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17835 Dátum: 2013 Március 07, 14:21:10 »

044 Magnum
megmontam Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17834 Dátum: 2013 Március 07, 13:20:31 »

Milyen alapból készült?


044 Magnum

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17833 Dátum: 2013 Március 06, 14:47:49 »

Az már eleve elég komoly. Lehet azon még mit túrni?
http://www.cbperformance.com/SearchResults.asp?Cat=329

úgy látom cb performanci 044 (aszem ezt hívják Tom Szelek-nek) Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17832 Dátum: 2013 Március 06, 14:27:16 »

Milyen alapból készült?

úgy látom cb performanci 044 (aszem ezt hívják Tom Szelek-nek) Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17831 Dátum: 2013 Március 06, 13:57:34 »

Milyen alapból készült?

Jerry hengerfejei Smiley
Ported by Shaun McCarthy Smiley
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17830 Dátum: 2013 Március 06, 12:54:41 »

Ritka mar az a valto, kar lenne kinyirni.
Csak hajrá.Eggyel kevesebb, is kevesebb. Evil
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 06, 13:01:16 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17829 Dátum: 2013 Március 06, 12:51:14 »

Köszi az okosítást.
Van egy 1,6-os 1303-asom, de félautomata váltós, és ahogy néztem, szerintem a dupla karburátor azokon eleve nem játszik az oljatartály beöntője és a másik oldalon lévő szivatttyú miatt.
Úgyhogy ez nekem felejtős.
Ritka mar az a valto, kar lenne kinyirni.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #17828 Dátum: 2013 Március 06, 11:44:33 »

Leegyszerűsítve:
 
Az egyik, a W125 tovább tartja nyitva a szelepeket mint a másik.

Ezek már vannak annyira hegyes tengelyek, hogy önállóan nem tenném be egy széria motorba. Csak rosszabb lenne tőle. Ami önállóan berakható széria motorba az a W100.

A W120 amibe berakható első lépcsőként az egy 1,6 motor megtúrt fejekkel és 2 duplakarbival. Akkor kapsz egy forgós motort, de nagyon jó hengerfejeket illik hozzá párosítani és felül fog igazán élni a motor. 1776-1915 motorokba szintén rakható, de oda meg már illik a nagyszelepes hengerfej is és szintén kell a dupla karbi. Ezek is forgós motorok lesznek, de a nagy hengerűrtartalom miatt jobban élnek alul is mint az 1,6. Ha hosszúlöketű 2000+ köbcentis motorba teszed (mint ahogy az enyémben is van), akkor kapsz egy nyomatékos motort ami el is tud forogni. Persze a hengerfej és a karbi itt is kötelező.  A melyik motor már elbírná a W125 és afeletti tengelyeket az vagy versenymotor, vagy egy olyan kb. 2millió feletti költségvetésből épített utcai  motor ami már megérdemli az Engle FK sorozatát, ami az Engle fiatalabb, okosabb generációja és mivel kis emelésű, ezért 1,4-es áttételű himbákkal kell használni, cserébe kíméletesebb a vezérlés alkatrészeivel.


Köszi az okosítást.
Van egy 1,6-os 1303-asom, de félautomata váltós, és ahogy néztem, szerintem a dupla karburátor azokon eleve nem játszik az oljatartály beöntője és a másik oldalon lévő szivatttyú miatt.
Úgyhogy ez nekem felejtős.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17827 Dátum: 2013 Március 06, 11:05:24 »

Leegyszerűsítve:
 
Az egyik, a W125 tovább tartja nyitva a szelepeket mint a másik.

Ezek már vannak annyira hegyes tengelyek, hogy önállóan nem tenném be egy széria motorba. Csak rosszabb lenne tőle. Ami önállóan berakható széria motorba az a W100.

A W120 amibe berakható első lépcsőként az egy 1,6 motor megtúrt fejekkel és 2 duplakarbival. Akkor kapsz egy forgós motort, de nagyon jó hengerfejeket illik hozzá párosítani és felül fog igazán élni a motor. 1776-1915 motorokba szintén rakható, de oda meg már illik a nagyszelepes hengerfej is és szintén kell a dupla karbi. Ezek is forgós motorok lesznek, de a nagy hengerűrtartalom miatt jobban élnek alul is mint az 1,6. Ha hosszúlöketű 2000+ köbcentis motorba teszed (mint ahogy az enyémben is van), akkor kapsz egy nyomatékos motort ami el is tud forogni. Persze a hengerfej és a karbi itt is kötelező.  A melyik motor már elbírná a W125 és afeletti tengelyeket az vagy versenymotor, vagy egy olyan kb. 2millió feletti költségvetésből épített utcai  motor ami már megérdemli az Engle FK sorozatát, ami az Engle fiatalabb, okosabb generációja és mivel kis emelésű, ezért 1,4-es áttételű himbákkal kell használni, cserébe kíméletesebb a vezérlés alkatrészeivel.


Mi a különbség a következő vezérműtengelyek között:

1.) Engle Nockenwelle Käfer Typ1 W125
Hub 11,68 mm
Spreizung Einlass/Auslass 108 Grad

2.)Engle Nockenwelle Käfer Typ1 W120
Öffnungswinkel 294 Grad
Hub 11,05 mm
Spreizung Einlass/Auslass 108 Grad

Melyik milyen motorba építhető be, milyen hatás várható, érdemes-e önállóan beépíteni, vagy más tuninggal együtt van csak értelme foglalkozni vele? Roll Eyes





Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #17826 Dátum: 2013 Március 06, 10:32:00 »

Mi a különbség a következő vezérműtengelyek között:

1.) Engle Nockenwelle Käfer Typ1 W125
Hub 11,68 mm
Spreizung Einlass/Auslass 108 Grad

2.)Engle Nockenwelle Käfer Typ1 W120
Öffnungswinkel 294 Grad
Hub 11,05 mm
Spreizung Einlass/Auslass 108 Grad

Melyik milyen motorba építhető be, milyen hatás várható, érdemes-e önállóan beépíteni, vagy más tuninggal együtt van csak értelme foglalkozni vele? Roll Eyes



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17825 Dátum: 2013 Március 05, 15:45:02 »

Ez szép munka.

Jerry hengerfejei Smiley

Ported by Shaun McCarthy Smiley

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17824 Dátum: 2013 Március 05, 10:25:47 »

jah. ott nem ilyen lenne a konektor a konyhapulton
Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #17823 Dátum: 2013 Március 05, 09:24:58 »

nah ezt se karcagon csinálták
jah. ott nem ilyen lenne a konektor a konyhapulton
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17822 Dátum: 2013 Március 05, 08:57:44 »

Jerry hengerfejei Smiley

Ported by Shaun McCarthy Smiley

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
nah ezt se karcagon csinálták

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17821 Dátum: 2013 Március 05, 08:50:40 »

Jerry hengerfejei Smiley

Ported by Shaun McCarthy Smiley






















www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17820 Dátum: 2013 Március 04, 10:53:41 »

Gratulálok, nagyon ütősen néz ki!
A motortető hogyan van így fölül kifelé buktatva?
Már láttam ilyet néhány tuning Bogáron....


én készitettem egy csuszó hüvelyes zsanért és ha nem kel hogy nyitva legyen egyszerüen csak visszacsusztatom a helyére és olyan mint a gyári lenne.

ez azért fontos ha utcán hagyom félek nehogy beledobjanak valamit, vagy ha esik az esső

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17819 Dátum: 2013 Március 04, 10:50:06 »

akkor az nagyon racsing lett  Cheesy

Az biztos. Nehéz vele elindulni.  Cheesy Csak forog az autó alatt a kerék egy helyben.  Cool



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #17818 Dátum: 2013 Március 04, 10:49:44 »

több hónapos agyalás után megszületett, a végleges magasság és ET szám+gumi méret

végre nem ér bele seholsem  Grin

Gratulálok, nagyon ütősen néz ki!
A motortető hogyan van így fölül kifelé buktatva?
Már láttam ilyet néhány tuning Bogáron....
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17817 Dátum: 2013 Március 04, 10:18:44 »

Jó kiállású, formás gép.  Wink

Én meg most tettem fel hét elején a gyári felniket, amit tőled hoztam.  Grin

akkor az nagyon racsing lett  Cheesy

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17816 Dátum: 2013 Március 04, 09:49:57 »

több hónapos agyalás után megszületett, a végleges magasság és ET szám+gumi méret

végre nem ér bele seholsem  Grin

Jó kiállású, formás gép.  Wink

Én meg most tettem fel hét elején a gyári felniket, amit tőled hoztam.  Grin
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17815 Dátum: 2013 Március 04, 07:49:09 »

több hónapos agyalás után megszületett, a végleges magasság és ET szám+gumi méret

végre nem ér bele seholsem  Grin

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17814 Dátum: 2013 Március 03, 08:58:17 »

akkor mégiscsak befér.  Roll Eyes

Be és nem is kellett semmit átalakítani.   Grin Grin Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17813 Dátum: 2013 Március 02, 08:23:34 »

akkor mégiscsak befér.  Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17812 Dátum: 2013 Március 01, 23:42:48 »

jó hangulatú video

http://www.youtube.com/watch?v=1xiEXTgGVtw

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17811 Dátum: 2013 Február 28, 19:39:56 »

jó hangulatú video

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17810 Dátum: 2013 Február 27, 22:57:12 »

mexikoin gyári......
de ezt én csináltattam
2003 injektoroson láttam

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17809 Dátum: 2013 Február 27, 22:55:51 »

most láttam élőben először szétszedhető bogártárcsát...
mexikoin gyári......
de ezt én csináltattam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17808 Dátum: 2013 Február 27, 22:54:39 »

<beszúrt kép törölve>
most láttam élőben először szétszedhető bogártárcsát...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17807 Dátum: 2013 Február 27, 21:59:17 »


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17806 Dátum: 2013 Február 24, 19:25:05 »

Úgy gondolom ide való: A 67-es autóban torzió gumit kellen cserélnem hátul és úgy emlékszem, hogy nem körmös van rajt kivül. Akkor azazt jelenti, hogy egyforma a külső és a belső?
Tehát ez:
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1452/torzio-gumielsosima-kulsoszarazhoz%28urethane%29


Belül mindig körmös, kívül a fedél válogatja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #17805 Dátum: 2013 Február 24, 18:30:25 »

Úgy gondolom ide való: A 67-es autóban torzió gumit kellen cserélnem hátul és úgy emlékszem, hogy nem körmös van rajt kivül. Akkor azazt jelenti, hogy egyforma a külső és a belső?
Tehát ez:
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1452/torzio-gumielsosima-kulsoszarazhoz%28urethane%29
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.