www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 09:05:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3356920 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17724 Dátum: 2013 Február 12, 20:03:49 »

Igazándiból szerintem értelme nincs. Ezek a Beach Formel Vau-k eleve elég igénytelenek voltak, kár őket kisminkelni, megszépíteni. Attól meg nem kell félni, hogy ronda lesz, még ha nem is csúcsrestaurált kiállítási autó lesz. Nem akarunk és nem is tudunk (anyagi korlátok miatt) túlzásokba esni. Viszont lesz benne jó futómű, amit tényleg komoly színvonalon felújítottunk. Az első hídban 1 rugóköteg van csak az autó könnyű tömege miatt. A másik rugóköteg helyén egyedileg gyártott tengely, amin a két lengőkar támcsapágyak között függetlenül mozog. A hídban CSP állító fogasív. A tengelycsonkok német perselyekkel és csapszegekkel felújítva, új fékalkatrészek. Új főfékhengerek mérlegfék mechanikával, stb, stb.. A motor pedig egy külön kihívás. Műszakilag minden toppon lesz benne, erős lesz, jót lehet majd élvezkedni vele. És igazándiból mást nem is akarunk, csak néha, ha van rá lehetőség, akkor csapatni vele 1-2 kört. De minden amolyan versenyautós lesz, ami messze nem a túlrestaurálásról szól, sőt 45 éve sem a tökéletes vonalakról, csúcsminőségben fényezett felnikről, stb. szólt. Már nagyon gurulnék vele egyet...  Wink

Azt nem lehet csinálni,hogy a már meglévő kasznielemek alapján,és ugye maga a váz is adott,hogy gyártasz,készítesz,egy szép,passzentos és méretpontos új ruhát?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17723 Dátum: 2013 Február 12, 19:51:15 »

de lehet hogy jól van kiépítve a kiegészítő hűtő, akkor meg minek levenni a gyári tetőt?
sohasem hallottam olyat, hogy gyárilag építettek volna kiegészítő hűtteőt.
szóval ez nem eredeti.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17722 Dátum: 2013 Február 12, 16:24:45 »

Ma is dolgoztam rajta. Laza 12 órát  Roll Eyes

az szép  Roll Eyes gondolom te jobban várod, hogy kész legyen, mint én  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17721 Dátum: 2013 Február 12, 10:35:27 »

Ismerve az eredetiség-mániádat, az egészséges kompromisszum az lenne, ha szereznél egy beáldozható tetőt használatra, arra rá lehetne tenni a plusz szellőzést, az eredetit is megcsinálni szépen gyárira, és eltenni a polcra. Nem egy ördögi nehezen cserélhető eleme az autónak... Smiley

minek a garázsban nem melegszik Grin

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #17720 Dátum: 2013 Február 12, 10:32:40 »

Ismerve az eredetiség-mániádat, az egészséges kompromisszum az lenne, ha szereznél egy beáldozható tetőt használatra, arra rá lehetne tenni a plusz szellőzést, az eredetit is megcsinálni szépen gyárira, és eltenni a polcra. Nem egy ördögi nehezen cserélhető eleme az autónak... Smiley

de lehet hogy jól van kiépítve a kiegészítő hűtő, akkor meg minek levenni a gyári tetőt?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #17719 Dátum: 2013 Február 12, 10:29:26 »



Néztem az én gépháztetőmet,a  lekopott kék festések alatt több helyen kikandikál a gyári Saturn Gelb szín,én ebből gondolom,hogy még az eredeti gépháztetője lehet az autómnak.Viszont ott egyik sincsen,a szellőzőrácsok száma megegyezik a széria bogár rácsaival,és ez a rendszámvilágítás alatti lyuk sincsen rajta.
Ismerve az eredetiség-mániádat, az egészséges kompromisszum az lenne, ha szereznél egy beáldozható tetőt használatra, arra rá lehetne tenni a plusz szellőzést, az eredetit is megcsinálni szépen gyárira, és eltenni a polcra. Nem egy ördögi nehezen cserélhető eleme az autónak... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17718 Dátum: 2013 Február 12, 10:19:50 »


És valóban hiányoznak a kabrió fuggőleges rácsai, viszont a motorháztetőn több rács van: A 4 rácssorból sima bogáron a 2 szélsőn 1-1 nyílással több van, viszont a kabriónál a középsőkön is ugyanannyi nyílás van mint a szélsőkön.

Ezek a gépháztetők többször változtak,évjáratfüggő.
Az 1302-es kabriók gépháztetőjén,úgy próbáltak több levegőt adni,hogy a rendszámmegvilágítás alatt,gyárilag van egy téglalap alakú lyuk,kivágás.A VWboxernél van egy ilyen gépháztető,csak lestem mikor először megláttam,hogy mi az a lyuk rajta gyárilag.Akkor mondta a Breuer,hogy azért tette rá a gyár,hogy ezzel kompenzálja a tetőbatyu miatt elveszett orgonasípokat hátul.

Aztán találkoztam már olyan gépháztetővel is amiről írtál,és emlékszem rá,hogy direkt ki volt hangsúlyozva a hírdetésben,hogy nagyon ritka.

Néztem az én gépháztetőmet,a  lekopott kék festések alatt több helyen kikandikál a gyári Saturn Gelb szín,én ebből gondolom,hogy még az eredeti gépháztetője lehet az autómnak.Viszont ott egyik sincsen,a szellőzőrácsok száma megegyezik a széria bogár rácsaival,és ez a rendszámvilágítás alatti lyuk sincsen rajta.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17717 Dátum: 2013 Február 12, 10:08:17 »

999ft/óra munkadíjat számoltam Undecided
Pedig az tényleg nem sok.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17716 Dátum: 2013 Február 12, 09:01:53 »

Úgy néz ki, hogy ennyit számít a lehúzott tető miatt megváltozott áramlás a motorháztető felett. Egyrészt hiányzik a tető íve, illetve egy nagy csomag még be is lóg a fedél fölé. Ő nyáron minden nap a bogárral megy dolgozni Cenkre és egyértelműen látható a különbség a le és a felhúzott tető miatt.
És valóban hiányoznak a kabrió fuggőleges rácsai, viszont a motorháztetőn több rács van: A 4 rácssorból sima bogáron a 2 szélsőn 1-1 nyílással több van, viszont a kabriónál a középsőkön is ugyanannyi nyílás van mint a szélsőkön.
Egyébként az én autómnál is hosszútávon, nyáron az 1,6 motornál kb. 20 fok különbség volt az olajhőfokban a zárt, illetve a kibillentett fedeles változatnál.

A lehúzott tető az olajhőfokkal,hogyan függ össze?
Nagyobb légellenállás?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17715 Dátum: 2013 Február 12, 08:28:09 »

Neki amúgy megvannak a saját sablonjai,
és azok honnan vannak  Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17714 Dátum: 2013 Február 12, 08:26:59 »

És mi kerül rajta ilyen sokba,az anyag vagy a te munkadíjad?
999ft/óra munkadíjat számoltam Undecided

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17713 Dátum: 2013 Február 11, 23:53:13 »

A Kaimann Formel Vau után,most egy Super Vau van épülőben nála,typ4 motor,ATS felnik...nagyon nagy precízséggel csinálja,csak lestem.
Neki amúgy megvannak a saját sablonjai,úgy hogy ha törné vagy sérülne az autó,ő tudja bármikor pótolni az elemeket.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17712 Dátum: 2013 Február 11, 23:50:33 »

A Kaimann Formel Vau után,most egy Super Vau van épülőben nála,typ4 motor,ATS felnik...nagyon nagy precízséggel csinálja,csak lestem.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17711 Dátum: 2013 Február 11, 23:45:57 »

Van egy osztrák haverom,mindig mérges ha jön,hogy csak hitegetem,de sosem megyek meglátogatni.

Na nekik soktízmillió Forint nagyságrendű gépparkjuk van,a fiával együtt aki meg vízhűtéses Volkswagen tuner,ilyen sokszázlóerős VR6,G60,GTI csodái vannak,amik a Wörther See talikon láthatóak.

A faszi először épített egy Kaimann Formel V-t.Majd ennek a Kaimannak épített sajátkezűleg egy külön utánfutót,ezen is tárolja,meg ezen is hordja versenyekre,mert a faszi versenyzik is vele.Félti mint az állat,tele van risztóval az épület stb.
Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 11, 23:55:35 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17710 Dátum: 2013 Február 11, 23:44:40 »

de lehet ,a vázra fel kéne tenni az elemeket  rákenni 60-100kg gitetet és szépen begyalulni forma fésűvel átmásolni a túloldalát venni róla vékony sablont majd legyártani egy garnitúra ruhát azon elkészíteni a falcokat kimerevítgetni újból felszerelni újból kigittelni és arról venni egy szétszerelhető  sablongyantás térhálós tekeredés mentes gyártó sablont szerintem ketten a cimborámmal 3hónap alatt 1,2-1,5M forintból megtudnánk csinálni tökéletesre amit aztán 2hét múlva Callook szanaszét vágna mert 2centivel arrébb rakná a lengéscsillapítót és 5centivel a duplakarbit majd a sufniban rádőlne egy bogár központi gerenda mikor Zolika keresi az ellőtt zégergyűrűt  Jezusom ... ma is gyalultam 4órát  Undecided
Van egy osztrák haverom,mindig mérges ha jön,hogy csak hitegetem,de sosem megyek meglátogatni.

Na nekik soktízmillió Forint nagyságrendű gépparkjuk van,a fiával együtt aki meg vízhűtéses Volkswagen tuner,ilyen sokszázlóerős VR6,G60,GTI csodái vannak,amik a Wörther See talikon láthatóak.

A faszi először épített egy Kaimann Formel V-t.Majd ennek a Kaimannak épített sajátkezűleg egy külön utánfutót,ezen is tárolja,meg ezen is hordja versenyekre,mert a faszi versenyzik is vele.Félti mint az állat,tele van risztóval az épület stb.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 11, 23:54:54 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17709 Dátum: 2013 Február 11, 23:35:39 »

1,2-1,5M forintból megtudnánk csinálni tökéletesre
És mi kerül rajta ilyen sokba,az anyag vagy a te munkadíjad?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17708 Dátum: 2013 Február 11, 22:57:48 »

Az is beleszamithat, meg nyilvan az is, hogy a motor mashogy (kevesbe) sziv a motorhaztetonel a racsokon levegot, tobbet kap alulrol a meleg reszrol. Szerintem.
És a kabriókon csak a gépháztetőn vannak rácsok,a ponyva miatt,azok a függőleges rácsok (oválnál organsípoknak hívják) sincsenek.Már ezzel is kevesebb hűtőlevegőhöz jut a motor.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17707 Dátum: 2013 Február 11, 22:25:47 »

A lehúzott tető az olajhőfokkal,hogyan függ össze?
Nagyobb légellenállás?
Az is beleszamithat, meg nyilvan az is, hogy a motor mashogy (kevesbe) sziv a motorhaztetonel a racsokon levegot, tobbet kap alulrol a meleg reszrol. Szerintem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #17706 Dátum: 2013 Február 11, 22:24:08 »

A lehúzott tető az olajhőfokkal,hogyan függ össze?
Nagyobb légellenállás?
megváltozott áramláskép?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17705 Dátum: 2013 Február 11, 22:15:26 »


Egyébként a Monyó mondta még amikor az 1,8 motor volt a kabriójában, hogy azt vette észre, hogy az autójának meleg nyári napon hol 90 fok, hol 110 fok az olaja. Aztán rájött, hogy akkor melegszik fel 110 fokra, ha leereszti a tetőt... Lehet, hogy a tiednél is emiatt került rá olajhűtő pluszba.

A lehúzott tető az olajhőfokkal,hogyan függ össze?
Nagyobb légellenállás?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17704 Dátum: 2013 Február 11, 21:58:18 »

Azt nem lehet csinálni,hogy a már meglévő kasznielemek alapján,és ugye maga a váz is adott,hogy gyártasz,készítesz,egy szép,passzentos és méretpontos új ruhát?
de lehet ,a vázra fel kéne tenni az elemeket  rákenni 60-100kg gitetet és szépen begyalulni forma fésűvel átmásolni a túloldalát venni róla vékony sablont majd legyártani egy garnitúra ruhát azon elkészíteni a falcokat kimerevítgetni újból felszerelni újból kigittelni és arról venni egy szétszerelhető  sablongyantás térhálós tekeredés mentes gyártó sablont szerintem ketten a cimborámmal 3hónap alatt 1,2-1,5M forintból megtudnánk csinálni tökéletesre amit aztán 2hét múlva Callook szanaszét vágna mert 2centivel arrébb rakná a lengéscsillapítót és 5centivel a duplakarbit majd a sufniban rádőlne egy bogár központi gerenda mikor Zolika keresi az ellőtt zégergyűrűt  Jezusom ... ma is gyalultam 4órát  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 11, 22:01:20 írta tati »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17703 Dátum: 2013 Február 11, 21:20:22 »

A gyári olajhűtőt bent hagyták és pluszban van ez felszerelve, vagy csak ez a külső van rajta? Termosztátot raktak be? ezek fontos dolgok, egy külső olajhűtő tud káros is lenni.  Undecided
Egyébként a Monyó mondta még amikor az 1,8 motor volt a kabriójában, hogy azt vette észre, hogy az autójának meleg nyári napon hol 90 fok, hol 110 fok az olaja. Aztán rájött, hogy akkor melegszik fel 110 fokra, ha leereszti a tetőt... Lehet, hogy a tiednél is emiatt került rá olajhűtő pluszba.

Na kimentem a garázsba,aláfeküdtem és végigkövettem.Az olajhűtés van kivezetve.

Előlről a vezető oldalán vezetik végig,a kabrió küszöbmerevítő tövébe betéve.A küszöb végén felviszik a hátsó kerákjárat mögött,és utána látszódik,hogy hátul a kutyaháznál egy adapterre rámegy a két cső.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17702 Dátum: 2013 Február 11, 21:03:42 »

Ma is dolgoztam rajta. Laza 12 órát  Roll Eyes

vááááá, kínzás!!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17701 Dátum: 2013 Február 11, 20:01:49 »

Forumos motor készül:

http://callook.freeblog.hu/
vááááá, kínzás!!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17700 Dátum: 2013 Február 11, 18:45:39 »

Kiderült mi az a hütő?
Na kimentem a garázsba,aláfeküdtem és végigkövettem.Az olajhűtés van kivezetve.

Előlről a vezető oldalán vezetik végig,a kabrió küszöbmerevítő tövébe betéve.A küszöb végén felviszik a hátsó kerákjárat mögött,és utána látszódik,hogy hátul a kutyaháznál egy adapterre rámegy a két cső.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17699 Dátum: 2013 Február 11, 17:58:06 »

Még nem,nem volt időm vele foglalkozni.
Majd holnap csinálok képeket.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17698 Dátum: 2013 Február 11, 17:56:19 »

Kiderült mi az a hütő?
Még nem,nem volt időm vele foglalkozni.
Majd holnap csinálok képeket.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17697 Dátum: 2013 Február 11, 17:55:34 »

Azt nem lehet csinálni,hogy a már meglévő kasznielemek alapján,és ugye maga a váz is adott,hogy gyártasz,készítesz,egy szép,passzentos és mértepontos új ruhát?
Kiderült mi az a hütő?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17696 Dátum: 2013 Február 11, 17:54:21 »

ami azt illeti általában addig/annyira csiszolok vagy csinálok valamit amennyire tőlem telik és akkor legalább az én lelkiismeretem nyugodt mert én már nem tehetek többet az ügyért .
Ha már itt tartunk így is lesz bőven szopni valótok vele mert biztos nem egy autóról valók az elemek  sajnos nem követik egymást az alkatrész végek/szélek  de szerintem elég erősek és rugalmasak lesznek ahhoz hogy egymás mellé erőltessétek ,másrészt valószínűleg ezek a verseny autók direkt nem olyan pontossággal készültek mint a mostani forma 1-es csodák amiknek nagyon fontos hogy tökéletes legyen a kinézetük. Esetleg aki látott már közvetlen közelről nem forma1-es versenyautót mondjuk túrakocsi tGT1-2  vagy24órás lömani prototipus versenykocsit na ott is centis rések 2-3centis fúg eltérések popszegecselések powertape-s megoldások vannak 30-40milliós kocsikon pózolni kevlár grafit szárnyakkal szoktak versenyen meg szaros üvegszálas orr és spoiler van rajtuk amiből egy versenyen 3mat összetörnek ... na kicsit eltértem a témától....
Azt nem lehet csinálni,hogy a már meglévő kasznielemek alapján,és ugye maga a váz is adott,hogy gyártasz,készítesz,egy szép,passzentos és méretpontos új ruhát?
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17695 Dátum: 2013 Február 10, 23:19:31 »

kell ha rozsdás ,de ezeken az öntvény dolgokon az a vékony felületi barnaság az olyan mint a pixalámin vagy a kamamber sajton a nemespenész természetes velejáró normális ember nem szedi le csak az aberráltabbak mint én  Roll Eyes
Nem. Sőt, igazándiból nem is rozsdás, csak az intenzív mosás (zsírtalanítás miatt), így nagyon szárazon tűnik annak. Míg nem mosod el és rajta van a leheletnyi olajréteg, addig nem is barnás a színe.
Értem. Köszönöm.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17694 Dátum: 2013 Február 10, 22:59:42 »


ami azt illeti általában addig/annyira csiszolok vagy csinálok valamit amennyire tőlem telik és akkor legalább az én lelkiismeretem nyugodt mert én már nem tehetek többet az ügyért .
Ha már itt tartunk így is lesz bőven szopni valótok vele mert biztos nem egy autóról valók az elemek  sajnos nem követik egymást az alkatrész végek/szélek  de szerintem elég erősek és rugalmasak lesznek ahhoz hogy egymás mellé erőltessétek ,másrészt valószínűleg ezek a verseny autók direkt nem olyan pontossággal készültek mint a mostani forma 1-es csodák amiknek nagyon fontos hogy tökéletes legyen a kinézetük. Esetleg aki látott már közvetlen közelről nem forma1-es versenyautót mondjuk túrakocsi tGT1-2  vagy24órás lömani prototipus versenykocsit na ott is centis rések 2-3centis fúg eltérések popszegecselések powertape-s megoldások vannak 30-40milliós kocsikon pózolni kevlár grafit szárnyakkal szoktak versenyen meg szaros üvegszálas orr és spoiler van rajtuk amiből egy versenyen 3mat összetörnek ... na kicsit eltértem a témától....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17693 Dátum: 2013 Február 10, 22:37:53 »


ami azt illeti általában addig/annyira csiszolok vagy csinálok valamit amennyire tőlem telik és akkor legalább az én lelkiismeretem nyugodt mert én már nem tehetek többet az ügyért .
Ha már itt tartunk így is lesz bőven szopni valótok vele mert biztos nem egy autóról valók az elemek  sajnos nem követik egymást az alkatrész végek/szélek  de szerintem elég erősek és rugalmasak lesznek ahhoz hogy egymás mellé erőltessétek ,másrészt valószínűleg ezek a verseny autók direkt nem olyan pontossággal készültek mint a mostani forma 1-es csodák amiknek nagyon fontos hogy tökéletes legyen a kinézetük. Esetleg aki látott már közvetlen közelről nem forma1-es versenyautót mondjuk túrakocsi tGT1-2  vagy24órás lömani prototipus versenykocsit na ott is centis rések 2-3centis fúg eltérések popszegecselések powertape-s megoldások vannak 30-40milliós kocsikon pózolni kevlár grafit szárnyakkal szoktak versenyen meg szaros üvegszálas orr és spoiler van rajtuk amiből egy versenyen 3mat összetörnek ... na kicsit eltértem a témától....

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17692 Dátum: 2013 Február 10, 22:22:30 »


normális ember nem szedi le csak az aberráltabbak mint én  Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17691 Dátum: 2013 Február 10, 22:18:12 »

Nem. Sőt, igazándiból nem is rozsdás, csak az intenzív mosás (zsírtalanítás miatt), így nagyon szárazon tűnik annak. Míg nem mosod el és rajta van a leheletnyi olajréteg, addig nem is barnás a színe.

Teljesen hozzá nem értőként kérdezem. Főtengelyt rozsdátlanítani nem kell?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17690 Dátum: 2013 Február 10, 22:16:16 »

Teljesen hozzá nem értőként kérdezem. Főtengelyt rozsdátlanítani nem kell?
kell ha rozsdás ,de ezeken az öntvény dolgokon az a vékony felületi barnaság az olyan mint a pixalámin vagy a kamamber sajton a nemespenész természetes velejáró normális ember nem szedi le csak az aberráltabbak mint én  Roll Eyes

Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17689 Dátum: 2013 Február 10, 22:08:06 »

Forumos motor készül:

http://callook.freeblog.hu/
Teljesen hozzá nem értőként kérdezem. Főtengelyt rozsdátlanítani nem kell?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17688 Dátum: 2013 Február 10, 22:00:41 »

Vezérműtengelykeréknél szeretem ezt a tengely-agy rögzítőjét a Loctide-nak. 120 fokra melegítve "oldódik", elég meggyőzően rögzít, ha oldani akarom, akkor koncentráltan rámelegítek. (Ilyen helyeken kicsit paranoiás vagyok, máshol használom a sima menetrögzítőt)

Jó motor lesz. Csavarrögzítő helyett csapágyragasztót használsz?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17687 Dátum: 2013 Február 10, 21:48:55 »

Forumos motor készül:

http://callook.freeblog.hu/

Jó motor lesz. Csavarrögzítő helyett csapágyragasztót használsz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #17686 Dátum: 2013 Február 10, 21:46:57 »

Forumos motor készül:

http://callook.freeblog.hu/
Küldtem privátot! Közben Stuntot is kérdeztem erről-arról.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17685 Dátum: 2013 Február 10, 21:45:09 »

Forumos motor készül:

http://callook.freeblog.hu/

Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.