www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 04:28:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3362910 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #17924 Dátum: 2013 Március 26, 15:10:49 »

Wink

ET-t is kell módosítani.
Ha nem sikerül vennem hozzá pogácsát, ami egyben osztókör módosító is, akkor kereslek.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17923 Dátum: 2013 Március 26, 15:10:35 »

7,5 zoll mind a négy.
Mexikóira gondoltam föltenni.
Szélesebb sárvédő nélkül nem fogod.Vagy keskenyebb hid.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17922 Dátum: 2013 Március 26, 15:09:37 »

Volksworld 2013

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #17921 Dátum: 2013 Március 26, 15:07:23 »

Flexes tud segiteni osztókörmódositóban.Mire szeretnéd tenni?Milyen széles a kerék?

7,5 zoll mind a négy.
Mexikóira gondoltam föltenni.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17920 Dátum: 2013 Március 26, 14:50:45 »

Úgy néz ki, hogy sikerül vennem egy garnitúra 5x130-as felnit 17 zollosban nagy ET-vel.
Mit javasoltok, hogyan tegyem fel a 4x130-as osztókörű dobokra?
Ki foglalkozik esetleg fáfurással vagy készít valaki itt a fórumon belül hozzá osztókörmódosítót?

Flexes tud segiteni osztókörmódositóban.Mire szeretnéd tenni?Milyen széles a kerék?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Sompi
« Hozzászólás #17919 Dátum: 2013 Március 26, 14:50:03 »

Úgy néz ki, hogy sikerül vennem egy garnitúra 5x130-as felnit 17 zollosban nagy ET-vel.
Mit javasoltok, hogyan tegyem fel a 4x130-as osztókörű dobokra?
Ki foglalkozik esetleg fáfurással vagy készít valaki itt a fórumon belül hozzá osztókörmódosítót?


4x130 és porsche osztókörös dob 2db csapágyakkal betétekkel kompletten használt 10.000-.

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

 Wink
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #17918 Dátum: 2013 Március 26, 14:46:57 »

Sokféle verzió létezik.

-a gyári dobokra ráfúratni a 5x130-as osztókört
-osztókörmódosító pogácsa
-furatlan féktárcsákat és fékdobokat vásárolni és arra ráböketni az 5x130-as osztókört
-vagy már eleve olyan fékdobot és féktárcsát vásárolni amin 5x130-as osztókör van
-vagy az egész bogár féket lecserélni,és Porsche fékcuccokat feltenni helyette.

Úgy néz ki, hogy sikerül vennem egy garnitúra 5x130-as felnit 17 zollosban nagy ET-vel.
Mit javasoltok, hogyan tegyem fel a 4x130-as osztókörű dobokra?
Ki foglalkozik esetleg fáfurással vagy készít valaki itt a fórumon belül hozzá osztókörmódosítót?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17917 Dátum: 2013 Március 25, 16:55:53 »

Ilyen részleteket nem tudok, nekem a Szepes csinálta anno.

én is így raktam be Varázsló AO váltóját a néhai oválomba. de ott a penge-váltó távolságban is volt különbség. oválnál és pre64-nél beljebb van a torziófedél, mint az after64-eseknél -  a pengék távolsága sem ugyanaz, a féltengelyeken is közelebb van a felfogatási pont a váltóhoz.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17916 Dátum: 2013 Március 25, 12:20:32 »

Így van, most nekem is így van az oválban. A régi váltó meg féltengelyestől a padláson Smiley

én is így raktam be Varázsló AO váltóját a néhai oválomba. de ott a penge-váltó távolságban is volt különbség. oválnál és pre64-nél beljebb van a torziófedél, mint az after64-eseknél -  a pengék távolsága sem ugyanaz, a féltengelyeken is közelebb van a felfogatási pont a váltóhoz.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17915 Dátum: 2013 Március 25, 12:13:32 »

Így van, most nekem is így van az oválban. A régi váltó meg féltengelyestől a padláson Smiley

És van olyan megoldás is,hogy ne álljon bután a pre67-esben a fiatalabb autóról származó hátsó futómű,hogy az újabb váltó van benn,de a féltengelyek viszont a régebbi rövidebb változatok.
Ezeket szokták csak úgy variálni.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17914 Dátum: 2013 Március 25, 12:12:37 »

Ahogy Narancs írja, úgy van: A féltengely és a csöve más hosszúságú. A lengőkar rögzítési távolsága a váltótól mérve ugyanott van a féltengely csövén, csak az egyiknek hosszabb az a része ami a „pengétől” a fékalaplapig tart, a másiké meg rövidebb.

erre voltam kíváncsi Smiley köszi!  tehát létezik különböző penge-fékalaplap távolságú féltengely a pre (rövidebb torziós) hátsó futóműhöz. ezt eddig nem tudtam.
amivel nekem volt dolgom, ott a féltengelyen a penge-váltó távolságban volt eltérés (pre64és after közötti különbség), ami miatt át kellett rakni a féltengelyeket.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17913 Dátum: 2013 Március 25, 11:36:52 »

Ahogy Narancs írja, úgy van: A féltengely és a csöve más hosszúságú. A lengőkar rögzítési távolsága a váltótól mérve ugyanott van a féltengely csövén, csak az egyiknek hosszabb az a része ami a „pengétől” a fékalaplapig tart, a másiké meg rövidebb.

de azt írta, hogy széles volt, és keskenyre cserélte ugyanazon az autón. elvileg a torzió hossza adott (rövidebb). én is csináltam féltengely cseréket olajos váltókon, de mindig a torzióhoz egyenes rugólappal illeszkedő féltengellyel szereltem be. ezért vagyok kíváncsi a trükkre Smiley hogy tanuljak

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17912 Dátum: 2013 Március 25, 11:08:39 »

nem lehet hogy maga a torzió rövidebb a régieknél (és így eleve beljebb van a lengőkar)?
de én csak tippelek, nem értek hozzá. csak nem hinném hogy lépcsős lenne
Lehet,hogy nem értem miről van szó,de a pre bogarak (vagy lehet,hogy csak 1966-ig?),még kekenyebb nyomtávúak,az after67-esek meg már a szélesebb hátsó nyomtávosok.Sokszor látható olyan pre bogár,amin váltót cseréltek féltengelyekkel együtt,és a váltó fiatalabb évjátaról származik,és elég furán is néz ki.És van olyan megoldás is,hogy ne álljon bután a pre67-esben a fiatalabb autóról származó hátsó futómű,hogy az újabb váltó van benn,de a féltengelyek viszont a régebbi rövidebb változatok.
Ezeket szokták csak úgy variálni.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17911 Dátum: 2013 Március 25, 10:53:27 »

nem lehet hogy maga a torzió rövidebb a régieknél (és így eleve beljebb van a lengőkar)?
de én csak tippelek, nem értek hozzá. csak nem hinném hogy lépcsős lenne
de azt írta, hogy széles volt, és keskenyre cserélte ugyanazon az autón. elvileg a torzió hossza adott (rövidebb). én is csináltam féltengely cseréket olajos váltókon, de mindig a torzióhoz egyenes rugólappal illeszkedő féltengellyel szereltem be. ezért vagyok kíváncsi a trükkre Smiley hogy tanuljak
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #17910 Dátum: 2013 Március 25, 10:36:17 »

ezt hogyan csináltad? emlékeim szerint az olajosnál hátul a nyomtáv alvázfüggő. létezik a rugólap és a kerék távolságában különböző féltengely? vagy még vmi lépcsőzetes rugólapot tudok elképzelni hozzá...
nem lehet hogy maga a torzió rövidebb a régieknél (és így eleve beljebb van a lengőkar)?
de én csak tippelek, nem értek hozzá. csak nem hinném hogy lépcsős lenne
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17909 Dátum: 2013 Március 25, 10:32:10 »

Hogy normális legyen az autó, hátul kicseréltem a széles féltengelyeket keskenyre, ....
ezt hogyan csináltad? emlékeim szerint az olajosnál hátul a nyomtáv alvázfüggő. létezik a rugólap és a kerék távolságában különböző féltengely? vagy még vmi lépcsőzetes rugólapot tudok elképzelni hozzá...
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17908 Dátum: 2013 Március 24, 22:32:49 »

Az a gond, hogy rengeteg apró buktatója van a dolognak. Így volt az oxyboxer is, amiből van pár külföldön, az elmélet is adott volt, de az kevés. Mindent ki kellett találni és a várható végeredmény kétes volt: Vajon a hengertalp-központosítóknál nem fog folyni az olaj? Az excenteres tőcsavar perselyek nem mozdulnak ki? A hengerek amikről 20-30mm hosszan leesztergáltuk a hűtőbordákat tudnak elég hőt leadni? Stb. És akkor ott voltak az oxyboxer jelleéből adódó problémák mellett szimplán a tuning veszélyei: Ez nem egy 1,6 tuning motor volt amit rutinból össze lehetett rakni, hanem hosszú löket, rengeteg CroMo alkatrész, dupla rugók, stb.
De magamnak építettem, ha bármi rosszul sült volna el (annak ellenére, hogy mindent a legjobb tudásom szerint csináltam), akkor maximum megvontam volna a vállamat, szétszedtem volna a motort, kijavítottam volna a hibát és ismét összeraktam volna. Ha beállt volna a motor Olaszországban, akkor kényelmesen eltöltöttem volna a szabadságom hátralévő részét, haza vonatoztam/stoppoltam volna, aztán valamikor elmentem volna az autómért. De ez sokkal kellemetlenebb így, hogy nem a saját motoromról van szó.  Undecided


Kívánok hozzá sok sikert és remélem nem lesz vele komolyabb gond.  Wink Érthető, hogy rizikós egy ilyen meló, de jó, hogy vannak ilyen tökös gyerekek, akik bele mernek vágni egy ilyen projektbe.  Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17907 Dátum: 2013 Március 24, 20:28:25 »

Konkrétan nem Renault-ról van, de kis turbo. Németek 1,2 typ1 turbósításhoz rakták össze.

Erre gondoltam.Akkora turbo is lesz rajta?

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17906 Dátum: 2013 Március 24, 20:14:34 »

Solex 32 DIS (Renault 5 GT turbo karbija)

Erre gondoltam.Akkora turbo is lesz rajta?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17905 Dátum: 2013 Március 24, 20:13:27 »

Solex 32 DIS (Renault 5 GT turbo karbija)

Milyen karbival lesz megoldva?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17904 Dátum: 2013 Március 24, 20:11:29 »

Az a gond, hogy rengeteg apró buktatója van a dolognak. Így volt az oxyboxer is, amiből van pár külföldön, az elmélet is adott volt, de az kevés. Mindent ki kellett találni és a várható végeredmény kétes volt: Vajon a hengertalp-központosítóknál nem fog folyni az olaj? Az excenteres tőcsavar perselyek nem mozdulnak ki? A hengerek amikről 20-30mm hosszan leesztergáltuk a hűtőbordákat tudnak elég hőt leadni? Stb. És akkor ott voltak az oxyboxer jelleéből adódó problémák mellett szimplán a tuning veszélyei: Ez nem egy 1,6 tuning motor volt amit rutinból össze lehetett rakni, hanem hosszú löket, rengeteg CroMo alkatrész, dupla rugók, stb.
De magamnak építettem, ha bármi rosszul sült volna el (annak ellenére, hogy mindent a legjobb tudásom szerint csináltam), akkor maximum megvontam volna a vállamat, szétszedtem volna a motort, kijavítottam volna a hibát és ismét összeraktam volna. Ha beállt volna a motor Olaszországban, akkor kényelmesen eltöltöttem volna a szabadságom hátralévő részét, haza vonatoztam/stoppoltam volna, aztán valamikor elmentem volna az autómért. De ez sokkal kellemetlenebb így, hogy nem a saját motoromról van szó.  Undecided

Én viszont várom nagyon, mert ha jól sül el, akkor példát vennék eme nemes kezdeményezésedről.  Grin

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17903 Dátum: 2013 Március 24, 20:08:49 »

Gépmunka kész, ha kifutnak a folyamatban lévő munkák, akkor fűzöm össze. Félek tőle mint a tűztől.  Undecided

Milyen karbival lesz megoldva?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17902 Dátum: 2013 Március 24, 19:51:08 »

Gépmunka kész, ha kifutnak a folyamatban lévő munkák, akkor fűzöm össze. Félek tőle mint a tűztől.  Undecided


Én viszont várom nagyon, mert ha jól sül el, akkor példát vennék eme nemes kezdeményezésedről.  Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17901 Dátum: 2013 Március 24, 19:40:30 »

Gépmunka kész, ha kifutnak a folyamatban lévő munkák, akkor fűzöm össze. Félek tőle mint a tűztől.  Undecided


Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17900 Dátum: 2013 Március 24, 19:18:13 »


Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17899 Dátum: 2013 Március 24, 19:05:03 »

Mikor semmi sem elég:

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17898 Dátum: 2013 Március 24, 15:18:30 »

Így van, és azért azt tegyük hozzá, hogy a guminyomáson is sok múlik.

Meg azt is, hogy gyartotol fuggoen adott felnin azonos meretu gumi is teljesen mashogy all!

Most ezzel szivok eppen..vasarlas elott direkt felprobaltam egy gatya allapotu pirellit a meret kedveert (205/45x16), egyertelmuen keskeny volt. Ezen felbuzdulva vettem zsir uj continentalt (215/45x16, pirellibol nem gyartott meret!?), ami bo ket merettel tunik szelesebbnek..nem tetszik. fokozza az oromom, hogy az elso felnik 1 collal keskenyebbek, ezeken viszont tokeletesen allnak a (szinten gatya) 195/45 pirellik. Mivel 4 egyforma gumit szeretnek, ide is conti kene, de felo hogy az sem fog mar tetszeni, mert buflakabb lesz Undecided

Kollegam ugyanigy jart, vett ket uj klebert elore, szemmel lathatoan nagyobb, mint a gyari continentalok..
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 24, 15:21:35 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #17897 Dátum: 2013 Március 24, 14:48:25 »

Igazad van egy szarrá öregedett 185-ös van olyan jó'mint egy jó állapotú 165-ös.
Szerintem meg első körben a gumi mintázata sokkal fontosabb, mert vizes útra más mintázat az optimális, így az aquaplaning később tud kialakulni.
Szélesebb gumi hamarabb felúszik a vizen ugyanazzal a mintával, mint a keskenyebb, hiszen nagyobb a felülete. Ellenben száraz úton a nagyobb felület előnyt jelent.
Ezután valóban számít a gumi életkora is, de ott inkább a 10 év feletti kor lehet kritikus.

Napjainkra a gumi egy annyira bonyolult és összetett szerkezetté vált, hogy a 10-15 éves beidegződéseket simán el lehet felejteni, és érdemes utánaolvasni az aktuális állapotnak.
Ugyanaz a gumimárka ugyanazon mintája eltérő eredményeket produkál más méretkategóriákban. Az összetétel módosításával, nagyon komoly változásokat tudnak elérni a gyártók és még lehetne tovább bonyolítania dolgokat a kopással kapcsolatban, kanyarsebességgel, vonóerővel....

Érdekességképpen ajánlom mindenkinek a totalcar-on ma megjelent ADAC gumitesztet. Rengeteg érdekes és tanulságos dolgot írnak benne.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 24, 14:50:05 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17896 Dátum: 2013 Március 24, 14:37:17 »

Igazad van egy szarrá öregedett 185-ös van olyan jó'mint egy jó állapotú 165-ös.
ha mind a négy keréken ugyanolyan kopott vagy ugyanolyan frankó gumik vannak, akkor tök mindegy.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17895 Dátum: 2013 Március 24, 14:21:58 »

Így van, és azért azt tegyük hozzá, hogy a guminyomáson is sok múlik.
Meg a gumi korán, gyártmányán...
Nekem semmi bajom nem volt a gyári méretű Firestone gumikkal, de lehet, hogy a sógor nem csak azért kanyarodott jobban, mert buflák, hanem  számított a 185 mellett a Michelin is. Azóta megtanultam használni a Smart méretet is, de el kell ismerni, nem az igazi -kivéve, ha tele a tank... Grin

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #17894 Dátum: 2013 Március 24, 14:18:57 »

száraz úton már nem biztos, hogy ez a legjobb, mert rohadtul tologatja az orrát.
Igazad van egy szarrá öregedett 185-ös van olyan jó'mint egy jó állapotú 165-ös.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17893 Dátum: 2013 Március 24, 14:16:22 »

száraz úton már nem biztos, hogy ez a legjobb, mert rohadtul tologatja az orrát.

Így van, és azért azt tegyük hozzá, hogy a guminyomáson is sok múlik.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17892 Dátum: 2013 Március 24, 13:12:56 »

Számomra annyi a konklúzió, hogy előre a legjobb a 4,5" felni 155 R15-ös gumi kombináció, mert a bogár orra túl könnyű.
száraz úton már nem biztos, hogy ez a legjobb, mert rohadtul tologatja az orrát.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #17891 Dátum: 2013 Március 24, 11:52:13 »

Gumi, szélesített felni témához.

Felkerültek az autóra (teljesen gyári a futóműve) 5.5" szélesített felnik 185/65 R15 téli gumikkal. A gumik nem öregek 7 mm mély a mintázatuk.
Használtam az autót télen is. Hóban nagyon jól viselkedett akár a 15 centis széttaposott, de hókotrót nem látott hóban is.
Szakadó esőben az Árpád Híd külső sávjában 70-es tempóval nem túl mély pocsojára ráfutva. Az eleje felúszott és csak utas voltam néhány másodpercig az autóban. Öreg 155-ös barum gumikkal ilyet nem tapasztaltam.

Számomra annyi a konklúzió, hogy előre a legjobb a 4,5" felni 155 R15-ös gumi kombináció, mert a bogár orra túl könnyű.
nálam a nyári riviera alufelnik ha jól emlékszem 5.5" szélesek. az R15 165-ös szerintem jól áll rajta,  nem kell rá 185 széles feltétlenül
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17890 Dátum: 2013 Március 24, 11:45:20 »

Gumi, szélesített felni témához.

Felkerültek az autóra (teljesen gyári a futóműve) 5.5" szélesített felnik 185/65 R15 téli gumikkal. A gumik nem öregek 7 mm mély a mintázatuk.
Használtam az autót télen is. Hóban nagyon jól viselkedett akár a 15 centis széttaposott, de hókotrót nem látott hóban is.
Szakadó esőben az Árpád Híd külső sávjában 70-es tempóval nem túl mély pocsojára ráfutva. Az eleje felúszott és csak utas voltam néhány másodpercig az autóban. Öreg 155-ös barum gumikkal ilyet nem tapasztaltam.

Számomra annyi a konklúzió, hogy előre a legjobb a 4,5" felni 155 R15-ös gumi kombináció, mert a bogár orra túl könnyű.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17889 Dátum: 2013 Március 24, 11:25:36 »

Egy jó autó ára benne van a futóműben.
Ezek a narancssárga kabrió fék és futómű paraméterei.

Szélesítették a hátsó sárvédőt,de hátul 944-es Porsche fékek,és 9-es felnik vannak rajta.

Suspension & & Brakes & Wheels
Front – Avo Height and Damper adjustable sport coilovers & Strut brace
Rear – LA Performance Uniball set up with AVO Height and damper adjustable sports coilovers
Porsche Cup 2 17” Wheels – Front 17x7 (New 195/40/17) / Rear 17x9 (225/45/17)
4 wheel laser Aligned New Brake pipes throughout
BF Goodrich braided flexi hoses
Porsche 944 Master cylinder
Porsche 944 New Discs (front and Rear)
Refurbished Porsche 944 front and rear brake callipers (New seals)
New Porsche 944 parking brake Shoes (LA Performance brake cables)
New Pads (front and rear)


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17888 Dátum: 2013 Március 24, 11:22:31 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17887 Dátum: 2013 Március 24, 11:07:30 »

Ezek a narancssárga kabrió fék és futómű paraméterei.

Szélesítették a hátsó sárvédőt,de hátul 944-es Porsche fékek,és 9-es felnik vannak rajta.

Suspension & & Brakes & Wheels
Front – Avo Height and Damper adjustable sport coilovers & Strut brace
Rear – LA Performance Uniball set up with AVO Height and damper adjustable sports coilovers
Porsche Cup 2 17” Wheels – Front 17x7 (New 195/40/17) / Rear 17x9 (225/45/17)
4 wheel laser Aligned New Brake pipes throughout
BF Goodrich braided flexi hoses
Porsche 944 Master cylinder
Porsche 944 New Discs (front and Rear)
Refurbished Porsche 944 front and rear brake callipers (New seals)
New Porsche 944 parking brake Shoes (LA Performance brake cables)
New Pads (front and rear)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17886 Dátum: 2013 Március 24, 10:42:59 »

Szerintem nem is kell lejjebb tenni, így pont jó. (De lehet, hogy a gewinde nélkül már nem ez lenne a véleményem)  Wink

Nincs köszörülve .Elől egy 1303hoz való Sachs gewinde van gyári tárcsa,pogi nélkül.Hátul Koni rot ,2,5 centis pogi.Körben 7collal.Mindenhol mehetne jócskán le de szarok az utak.Igy élhető.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17885 Dátum: 2013 Március 24, 10:38:08 »

Szép.

És félreértés ne essen, nem azt akartam mondani a korábbi hozzászólásokkal, hogy mindent át kell faragni, csak azt, hogy azért egy 17-es Porsche felnivel a jó kiállás eléréséhez nem elég a 4 felnit szimplán felcsavarozni. Ahhoz hogy ez így néz ki, gondolom ültettétek az autót, gondolom tettetek pogácsát, gondolom agyaltatok a gumiméreten. (Talán még a hátsó gumibak alvázhoz tartozó öntvény ütközőjéből is köszörültetek picit, de ez nem biztos)

Nincs köszörülve .Elől egy 1303hoz való Sachs gewinde van gyári tárcsa,pogi nélkül.Hátul Koni rot ,2,5 centis pogi.Körben 7collal.Mindenhol mehetne jócskán le de szarok az utak.Igy élhető.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.