www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 00:28:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3362284 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #17604 Dátum: 2013 Január 22, 12:49:12 »

A Formel Vausok meg még rafkósabbak voltak mert nem volt sok játékterük, amikor leírtak olyanokat a szabályzatba, hogy: max. milyen hosszú lehet a külső olajhűtő csöve, vagy nem használhatsz alu szelepfedelet, vagy nem használhatsz kiegészítő olajteknőt, stb. Én se b@szakodnék a szimplaszívós fejjel a bogaramban, de ez picit más  Undecided
Az alu szelepfedél miért lenne jó?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17603 Dátum: 2013 Január 22, 08:03:35 »

Ha nincs benn a harmonikacső és benézel a blokk furataiba amikben a tőkék futnak,

így már tiszta, köszi



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17602 Dátum: 2013 Január 22, 00:03:48 »



A Formel Vausok meg még rafkósabbak voltak mert nem volt sok játékterük,
igen erre gondoltam nagyjából én is

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17601 Dátum: 2013 Január 21, 23:38:17 »


kész a hajtókarok

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17600 Dátum: 2013 Január 21, 23:31:31 »

1. A WBX blokk b@szott nagy olajteknőjével nincs ilyen gond
2. A keskenyített virsligumis, szekérfutóműves fossal esélyem sincs olyan kanyart venni, ahol ilyen történne  Tongue
3. Nyilván versenyautókra találták ki, amik mindig nyélgázon mennek és közben kanyarodnak, nem utcai bogarakra

Egyébként rohadt sok ilyen apró módosítást csinálnak bogár tunerek, amiket lehet a gyárban is megléptek volna, ha nem népautónak készültek volna ezek a vasak. Pl. bizonyos évjárattól a 356 motorokban is így alakították ki a harmonikacső blokk felőli részét.

A Formel Vausok meg még rafkósabbak voltak mert nem volt sok játékterük, amikor leírtak olyanokat a szabályzatba, hogy: max. milyen hosszú lehet a külső olajhűtő csöve, vagy nem használhatsz alu szelepfedelet, vagy nem használhatsz kiegészítő olajteknőt, stb. Én se b@szakodnék a szimplaszívós fejjel a bogaramban, de ez picit más  Undecided

kész a hajtókarok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17599 Dátum: 2013 Január 21, 23:25:05 »

1. A WBX blokk b@szott nagy olajteknőjével nincs ilyen gond
2. A keskenyített virsligumis, szekérfutóműves fossal esélyem sincs olyan kanyart venni, ahol ilyen történne  Tongue
3. Nyilván versenyautókra találták ki, amik mindig nyélgázon mennek és közben kanyarodnak, nem utcai bogarakra

Egyébként rohadt sok ilyen apró módosítást csinálnak bogár tunerek, amiket lehet a gyárban is megléptek volna, ha nem népautónak készültek volna ezek a vasak. Pl. bizonyos évjárattól a 356 motorokban is így alakították ki a harmonikacső blokk felőli részét.

A Formel Vausok meg még rafkósabbak voltak mert nem volt sok játékterük, amikor leírtak olyanokat a szabályzatba, hogy: max. milyen hosszú lehet a külső olajhűtő csöve, vagy nem használhatsz alu szelepfedelet, vagy nem használhatsz kiegészítő olajteknőt, stb. Én se b@szakodnék a szimplaszívós fejjel a bogaramban, de ez picit más  Undecided

azt tudom mondani mint a bácsika mikor amsztrong leszált a holdra  "nah emmán hülyeség" Roll Eyes
nyilván a formula vee-re nem lehet  de nekem az ilyen irányú porblémáimat megoldotta a gene berg bácsi egy hotpen sütő behelyezésével a blokk alá . azt tudom hogyha tempósan felmentem a centerpláza második emeleti parkolójába akkor 10másodpercig világított az olajnyomás lámpa  na ez már megszűnt .... a wbx blokkal meg gondolom eleve nincs ilyen baj ...
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 21, 23:26:50 írta callook »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17598 Dátum: 2013 Január 21, 23:15:41 »

Ha nincs benn a harmonikacső és benézel a blokk furataiba amikben a tőkék futnak, akkor a furat palástjának alján ablakokat látsz. Ha csinálsz egy izmos kanyart, az olaj az olajteknőben oldalra torlódik és fel tud jutni ezeken az ablakokon. (Alapból ezeken az ablakokon nem jut fel olaj, csak visszaszivárog). Ha feljutott és még kanyarban vagyunk, akkor már csak azt a kb 1mm-es peremet kell átlépnie ami abból adódik, hogy a harmonikacső átmérője picit kisebb a blokkban kialakított furatnál és már folyik is az olaj a szelepfedél fele. De ha a harmonikacső végét nem közvetlenül az ablak mellé rakjuk, hanem a csövet túltoljuk rajta, akkor picit nehezebb feljutnia. Talán mire kikerülné az olaj a bedugott csövet (Tehát mire annyi olaj kerülne fel az ablakon, hogy az kitöltse a blokkban kialakított furat és a cső által határolt teret) addigra kiérsz a kanyarból.

De ennek nyilván versenypályán volt jelentősége, amikor még nem szárazkarteres olajzással nyomultak. És amolyan sok kicsi sokra megy alapon építették be Amerikában az összes Formula Vee-be.

őőőőő, ezt kurvára nem értem.
szerintem az olaj így is boldogan kifolyik a szelepfedél felé, aztán csinálj, amit akarsz.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17597 Dátum: 2013 Január 21, 23:13:03 »

Egy kis harmonikacső tuning:

http://callook.freeblog.hu/

 Undecided
azt tudom mondani mint a bácsika mikor amsztrong leszált a holdra  "nah emmán hülyeség" Roll Eyes
nyilván a formula vee-re nem lehet  de nekem az ilyen irányú porblémáimat megoldotta a gene berg bácsi egy hotpen sütő behelyezésével a blokk alá . azt tudom hogyha tempósan felmentem a centerpláza második emeleti parkolójába akkor 10másodpercig világított az olajnyomás lámpa  na ez már megszűnt .... a wbx blokkal meg gondolom eleve nincs ilyen baj ...

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17596 Dátum: 2013 Január 21, 22:53:30 »

Egy kis harmonikacső tuning:

http://callook.freeblog.hu/

 Undecided

őőőőő, ezt kurvára nem értem.
szerintem az olaj így is boldogan kifolyik a szelepfedél felé, aztán csinálj, amit akarsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17595 Dátum: 2013 Január 21, 22:41:12 »

De. A bogár gyári tengelye pont jó lesz turbóhoz. Szelepek újak lesznek, de méret marad, mert turbónál pont nem akkora gond a szűk keresztmetszet mint egy szívó motornál.
Egy 80LE körüli 1,6 turbós motorhoz nem kellenek extra cuccok, nem drag gép lesz.

Egyébként van egy osztrák srác, aki vett egy lepukkant bogarat, amiben egy használt, kétes előéletű széria 1,6 motor volt. Elment a bontóba és vett egy karbit + turbót Renault 5 GT turbóról, amit rászórt a motorra. Az egész 700Euroba került neki. Ezzel jár gyorsulási versenyekre már vagy 5 éve. Annyi futamot megy amennyit csak tud. Még nem sikerült szétrugnia. És ami a lényeg: sima utcai lom gumikkal 14valamennyit megy 1/4 mérföldön az autó. Az én autómnak 15,8 volt az ideje amikor 105 LE volt padon mérve és max 6200-at forgott. Azután bejárattam, átdolgoztam, átfúvókáztam a karbit és így mentem egy mért időt, ami 15,0 volt és 7500-nál váltottam. Ehhez az időhöz bogárban kell 120 LE. Szóval az az összekukázott 1,6 turbo csupa széria cuccal tud 130LE fölött. Ha mi egy tartós 80LE körüli motort akarunk, akkor elég a turbó. Ha raknánk bele jó tengelyt, extra hengerfejet, akkor nem kéne a tartós 1,6 mocihoz turbó, hanem elég lenne két Weber.

Ez jól hangzik, kíváncsi vagyok rá nagyon. Mit jelent a "komolyabban nem módosított" motor? Szelepek? Vez.tengely? Ezek gondolom nem a gyári motorból maradnak...

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17594 Dátum: 2013 Január 21, 22:20:50 »

Igen, több okból pihent a dolog.
Igazándiból semmi extra nem lesz. Egy sima felújított szimplaszívós 1,6 motor lesz, egy Renault 5 GT turbo karbival a gyári szívócsövön, mindez megnyomatva a turbóval, de csak annyira, hogy elbírja a komolyabban nem módosított bogár motor. Szóval nem 100+ lóerőket akarunk, sem CroMo hajtórudakat, sem dugattyúhűtést, stb.
Igazándiból részletesebb koncepció nincs, majd alakul.


Ez jól hangzik, kíváncsi vagyok rá nagyon. Mit jelent a "komolyabban nem módosított" motor? Szelepek? Vez.tengely? Ezek gondolom nem a gyári motorból maradnak...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17593 Dátum: 2013 Január 21, 21:51:31 »

Egy kis harmonikacső tuning:

http://callook.freeblog.hu/

 Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17592 Dátum: 2013 Január 21, 09:47:50 »

A DDD-n néztük, hogy utcai motoros bogárnál 8.200-ra volt állítva a leszabályzás!!


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #17591 Dátum: 2013 Január 21, 09:28:16 »


áhá. most kicsit jobban értem. kössz Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17590 Dátum: 2013 Január 21, 09:24:31 »

Mindenhol laza illesztés van: A főtengely csapoknál, a hajtórúd csapszegeknél. Ehhez még jöhet némi kopás a csapoknál és csapágyaknál, korom lerakódás a dugattyú tetején és a hengerfejben, hőtágulás, akár még nyúlást/deformálódást is el tudok képzelni. Ezeknél a versenymotoroknál meg a dugattyúkiállást is nagyon kicsire veszik, hogy a jó tulajdonságokkal rendelkező öblös égéstér ellenére is legyen megfelelő sűrítési viszony. El lehet képzelni, hogy mit kapnak a dugattyúk és a hajtórudak amikor 8-9ezres fordulatnál irányt kell váltaniuk. Ráadásul ez egy 82mm löketű motor, tehát ugyanakkora fordulathoz még nagyobb dugattyú sebességre van szükség, mint egy sima 69-es löketű motornak. A DDD-n néztük, hogy utcai motoros bogárnál 8.200-ra volt állítva a leszabályzás!!

néztem a melegitésnél videot fixen 8000 ált a forimérő.....
Versenyen 6000 alá nem esett....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17589 Dátum: 2013 Január 21, 09:20:08 »

Mindenhol laza illesztés van: A főtengely csapoknál, a hajtórúd csapszegeknél. Ehhez még jöhet némi kopás a csapoknál és csapágyaknál, korom lerakódás a dugattyú tetején és a hengerfejben, hőtágulás, akár még nyúlást/deformálódást is el tudok képzelni. Ezeknél a versenymotoroknál meg a dugattyúkiállást is nagyon kicsire veszik, hogy a jó tulajdonságokkal rendelkező öblös égéstér ellenére is legyen megfelelő sűrítési viszony. El lehet képzelni, hogy mit kapnak a dugattyúk és a hajtórudak amikor 8-9ezres fordulatnál irányt kell váltaniuk. Ráadásul ez egy 82mm löketű motor, tehát ugyanakkora fordulathoz még nagyobb dugattyú sebességre van szükség, mint egy sima 69-es löketű motornak. A DDD-n néztük, hogy utcai motoros bogárnál 8.200-ra volt állítva a leszabályzás!!

ez hogy függhet a fordulatszámtól?
hisz itt minden pontosan illesztett mechanikus kapcsolattal viszonyul egymáshoz, nem?
vagy 7-8000 (vagy magasabb?) fordulatnál már dinamikusan deformálódnak kicsit az alkatrészek? mondjuk nyúlik a hajtórúd? Roll Eyes

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #17588 Dátum: 2013 Január 21, 08:45:06 »

és a levételt követően vették észre, hogy a túl kicsi dugattyúkiállás miatt a dugattyú beleütött a fejbe. (gondolom amikor f@szig forgatták:)
ez hogy függhet a fordulatszámtól?
hisz itt minden pontosan illesztett mechanikus kapcsolattal viszonyul egymáshoz, nem?
vagy 7-8000 (vagy magasabb?) fordulatnál már dinamikusan deformálódnak kicsit az alkatrészek? mondjuk nyúlik a hajtórúd? Roll Eyes
Nem elérhető Tha
Hozzászólások: 188


« Hozzászólás #17587 Dátum: 2013 Január 21, 00:15:10 »

http://www.youtube.com/watch?v=Gh3KZsPpJGA&feature=player_embedded
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17586 Dátum: 2013 Január 21, 00:14:09 »

Igen, több okból pihent a dolog.
Igazándiból semmi extra nem lesz. Egy sima felújított szimplaszívós 1,6 motor lesz, egy Renault 5 GT turbo karbival a gyári szívócsövön, mindez megnyomatva a turbóval, de csak annyira, hogy elbírja a komolyabban nem módosított bogár motor. Szóval nem 100+ lóerőket akarunk, sem CroMo hajtórudakat, sem dugattyúhűtést, stb.
Igazándiból részletesebb koncepció nincs, majd alakul.

Olvastam a blogodat mostanában, és írtad, lassan nekiálltok a turbós motornak is.  Mi a koncepció ?

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17585 Dátum: 2013 Január 20, 23:53:11 »

Ja, igen. Nagyon szép az égéstér színe.


Olvastam a blogodat mostanában, és írtad, lassan nekiálltok a turbós motornak is.  Mi a koncepció ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17584 Dátum: 2013 Január 20, 20:31:31 »

Ja, igen. Nagyon szép az égéstér színe.

Tökéletesen működő motornak tűnik nekem, laikusnak.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17583 Dátum: 2013 Január 20, 20:30:41 »

Tatival csak azt néztük, hogy tulajdonképpen 2 viszonylag alap hengerfejből készítették ezt a brutál fejet úgy, hogy jól felhegesztették, majd megmunkálták.

Egyébként annyit írnak, hogy lehúzták a hengerfejeket, mert az egyik hengernél alacsonyabb kompressziót mértek, és a levételt követően vették észre, hogy a túl kicsi dugattyúkiállás miatt a dugattyú beleütött a fejbe. (gondolom amikor f@szig forgatták:)


Tökéletesen működő motornak tűnik nekem, laikusnak.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17582 Dátum: 2013 Január 20, 20:12:25 »

Tökéletesen működő motornak tűnik nekem, laikusnak.

Igen, én is pont ezt néztem.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17581 Dátum: 2013 Január 20, 20:11:34 »

Igen, én is pont ezt néztem.

ez egy agyonra hegesztett 041 fej? Huh

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17580 Dátum: 2013 Január 20, 20:00:29 »

Az osztrákok szétszedték a Shaun-féle motort. Nem néznek ki szarul a hengerfejek  Shocked Shocked

http://fredy-k.blogspot.hu/2013/01/2332cc-motor.html
ez egy agyonra hegesztett 041 fej? Huh

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17579 Dátum: 2013 Január 20, 19:47:39 »

Az osztrákok szétszedték a Shaun-féle motort. Nem néznek ki szarul a hengerfejek  Shocked Shocked

http://fredy-k.blogspot.hu/2013/01/2332cc-motor.html

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #17578 Dátum: 2013 Január 15, 20:41:29 »

álltalában igen, csak nem éri meg ugyan is kurva nagy meló meg fell kell áldozni hozzá egy szárazféltengelyes váltót amiből megkapja a kihajtást meg a váltó oldalborítást vagy vennikell erősítettet szóval semmi értelme .... Undecided
van egy hibás száraz amit egy jó olajossal így javítanánk meg
el van repedve a váltó ház és hangos a kicsike, az olajosba át építődne a kihajtás és a száraz váltó farokrésze
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 15, 20:43:23 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17577 Dátum: 2013 Január 15, 20:39:23 »

Üdv!
Az olajos féltengelyes váltót át lehet építeni száraz féltengelyesre?
álltalában igen, csak nem éri meg ugyan is kurva nagy meló meg fell kell áldozni hozzá egy szárazféltengelyes váltót amiből megkapja a kihajtást meg a váltó oldalborítást vagy vennikell erősítettet szóval semmi értelme .... Undecided

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #17576 Dátum: 2013 Január 15, 20:34:49 »

Üdv!
Az olajos féltengelyes váltót át lehet építeni száraz féltengelyesre?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17575 Dátum: 2013 Január 13, 15:05:25 »

Wink

Jézus anyám. Kérem a galéria linkjét  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17574 Dátum: 2013 Január 12, 14:07:32 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #17573 Dátum: 2013 Január 11, 20:23:02 »

ez egy mekkora egy fos ez Jezusom ...
szerintem gecijó:D mármár lassan madmax1, az a hátsó gumi/felni kombó is franya. Mondjuk a kisablakos kaszni+after ajtó kombó érdekes:D

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17572 Dátum: 2013 Január 11, 20:21:34 »

azóta elolvastam, m2es. elsőre csak azt láttam hogy csillag, és van propelleres kép is.

Eredetileg repgép motor volt, aztán építették csak harckocsiba.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17571 Dátum: 2013 Január 11, 20:19:23 »

tuningoltok össze vissza ,repülőgép csillag motort a bogárba azt csókolom:)
http://www.autoblog.com/2013/01/10/prop-driven-vw-beetle-hopes-to-land-in-bonneville-w-video/
ez egy mekkora egy fos ez Jezusom ...

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #17570 Dátum: 2013 Január 11, 19:22:20 »

tank motor
azóta elolvastam, m2es. elsőre csak azt láttam hogy csillag, és van propelleres kép is.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17569 Dátum: 2013 Január 11, 19:06:35 »

tuningoltok össze vissza ,repülőgép csillag motort a bogárba azt csókolom:)
http://www.autoblog.com/2013/01/10/prop-driven-vw-beetle-hopes-to-land-in-bonneville-w-video/
tank motor

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #17568 Dátum: 2013 Január 11, 18:07:17 »

tuningoltok össze vissza ,repülőgép csillag motort a bogárba azt csókolom:)
http://www.autoblog.com/2013/01/10/prop-driven-vw-beetle-hopes-to-land-in-bonneville-w-video/

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17567 Dátum: 2013 Január 06, 16:04:36 »



Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17566 Dátum: 2013 Január 06, 15:08:56 »


olajoshoz még ezt szeretik használni, camber compensator néven fut.


És lehet valamit tudni arról, hogy a gyakorlatban mekkora jelentősége van egy ilyen stabilizátornak?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17565 Dátum: 2013 Január 06, 13:10:54 »




Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.