www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 11:58:02
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
114
115
116
117
118
[
119
]
120
121
122
123
124
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3360634 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17564 Dátum:
2013 Január 06, 12:01:49 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Január 05, 22:11:43
Általában. De pl. az 56-os oválban hosszú volt, de sajnos csak az egyik oldalon
Ha valakinek van ilyesmi esetleg vevő lennék rá.
Ja, én a Bogarakat csak 1966-tól figyelem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17563 Dátum:
2013 Január 06, 11:45:07 »
Hát bizony, beolvasztva már nem az igazi
Idézetet írta: callook - 2013 Január 06, 09:50:19
Uhh. Nemrég dobtunk ki egy 59-es alvázat amiben benne volt az 1 pár hosszú rugó fedéllel-karral. Ezek szerint az jó lett volna neked
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17562 Dátum:
2013 Január 06, 09:50:19 »
Pontosan. Azt hiszem 59-ig vagy 60-ig hosszú volt, 61-ben már biztos, hogy a legrövidebb, aztán a száraz féltengelyesnél ismét jött a hosszú, de annak a hossza nem egyezik a 60 előtti hosszal. Valamikor régen, a perecek idejében meg úgy rémlik, hogy szintén rövid volt, de olyan erős, hogy nem kellett előfeszítést adni a rugóknak. Amikor a 48-as bogarat újítottuk fel, akkor a szokásos előfeszítést akartuk adni a rugónak, de nem bírtunk vele. Aztán a gyári javításiban megtaláltuk, hogy nem kell előfeszítés.
Idézetet írta: gsattila - 2013 Január 05, 22:11:43
Általában. De pl. az 56-os oválban hosszú volt, de sajnos csak az egyik oldalon
Ha valakinek van ilyesmi esetleg vevő lennék rá.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17561 Dátum:
2013 Január 05, 22:11:43 »
Általában. De pl. az 56-os oválban hosszú volt, de sajnos csak az egyik oldalon
Ha valakinek van ilyesmi esetleg vevő lennék rá.
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Január 05, 22:06:58
Ez elég egyszerű, olajosban a legrövidebb van.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17560 Dátum:
2013 Január 05, 22:06:58 »
Idézetet írta: Bill - 2013 Január 05, 19:37:10
Már én is nézegettem, és csak a torziók hosszát kellene tudni (milyen hosszú az olajosban), akkor a válasz is meglenne.
Ez elég egyszerű, olajosban a legrövidebb van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17559 Dátum:
2013 Január 05, 22:04:25 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Január 05, 22:03:17
Ezek pillanatképek, a puha rugók átterhelődnek és van ilyen pályahasználat közben is. Egyik sem egy pályára épített autó.
csak hogy én is értsem.
ezek a képek egy jobb-bal váltásból származnak? (vagy bal-jobb, de a lényeg ugyanaz)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17558 Dátum:
2013 Január 05, 22:03:17 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 Január 05, 21:51:50
<beszúrt kép törölve>
ennek mitől áll ilyen rettenetes negatívban a kereke?
az avataromban is valami ilyesmi pozíció van, de nem dől be ennyire.
Ezek pillanatképek, a puha rugók átterhelődnek és van ilyen pályahasználat közben is. Egyik sem egy pályára épített autó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17557 Dátum:
2013 Január 05, 21:51:50 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Január 05, 19:52:13
ha van rugótányér, akkor van torzió is. Sztem az övében benthagyták a gyárit
ennek mitől áll ilyen rettenetes negatívban a kereke?
az avataromban is valami ilyesmi pozíció van, de nem dől be ennyire.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17556 Dátum:
2013 Január 05, 20:38:24 »
Persze, ennek a rugóerősítés témához nincs köze.
Idézetet írta: Bill - 2013 Január 05, 20:23:12
Én is így gondoltam, de nekem ez inkább stabilizátornak tűnik, mint rugónak.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17555 Dátum:
2013 Január 05, 20:23:12 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Január 05, 20:21:12
Biztosan el tudnak csúszni, mert nem hinném, hogy stabilra lefogná a féltengelyeket, ha csak nem vasúti laprugóból készül...
Én is így gondoltam, de nekem ez inkább stabilizátornak tűnik, mint rugónak.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17554 Dátum:
2013 Január 05, 20:21:38 »
Idézetet írta: Bill - 2013 Január 05, 20:16:55
Ennek a végei el tudnak csúszni a féltengely csövén vagy fixen vannak felfogatva?
ez csak alulról támasztja nincs összefogatva csak az ú-alakú gumi nyomja (nekem ez hókusz pókusznak tűnik ha, ez fasza lenne akkor középen leszakadna a felfogatás
) én nem gecizek illetve igen mert gyártok olajos lengőkart a porsche rugóhoz
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17553 Dátum:
2013 Január 05, 20:21:12 »
Idézetet írta: Bill - 2013 Január 05, 20:16:55
Ennek a végei el tudnak csúszni a féltengely csövén vagy fixen vannak felfogatva?
Biztosan el tudnak csúszni, mert nem hinném, hogy stabilra lefogná a féltengelyeket, ha csak nem vasúti laprugóból készül...
Bácsi Győző
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17552 Dátum:
2013 Január 05, 20:16:55 »
Idézetet írta: callook - 2013 Január 05, 20:07:47
Vagy Németeknél, Ausztriában kb 40ezer. Pont 2 hét múlva megyek hozzájuk motyóér:
http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/hinterachse/stabi-anbauteile/5710/ausgleichsfeder-pendelachse?c=110557
Ennek a végei el tudnak csúszni a féltengely csövén vagy fixen vannak felfogatva?
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17551 Dátum:
2013 Január 05, 20:13:11 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Január 05, 20:08:31
ezt az osszeget honann vetted?
bugparts...
Bácsi Győző
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17550 Dátum:
2013 Január 05, 20:11:00 »
Idézetet írta: tati - 2013 Január 05, 20:10:17
pont ennek a felén szeretnék kemény rugót váltó kitámasztást ,uretán betétet és váltóbakot valamint torqe bart és a felének a felét merem majd anyának bevallani
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17549 Dátum:
2013 Január 05, 20:10:17 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Január 05, 20:01:05
92e HUF
pont ennek a felén szeretnék kemény rugót váltó kitámasztást ,uretán betétet és váltóbakot valamint torqe bart és a felének a felét merem majd anyának bevallani
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17548 Dátum:
2013 Január 05, 20:08:49 »
Callook ezt akarta beszúrni.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17547 Dátum:
2013 Január 05, 20:08:31 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Január 05, 20:01:05
92e HUF
ezt az osszeget honann vetted?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17546 Dátum:
2013 Január 05, 20:07:47 »
Vagy Németeknél, Ausztriában kb 40ezer. Pont 2 hét múlva megyek hozzájuk motyóér:
http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/hinterachse/stabi-anbauteile/5710/ausgleichsfeder-pendelachse?c=110557
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Január 05, 20:01:05
92e HUF
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17545 Dátum:
2013 Január 05, 20:05:00 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Január 05, 20:01:05
92e HUF
USA-ban 60-80 USD!! az EMPI mostani minőségét nem ismerem, pl. a CB Performance is gyárt ilyet erősebb kivitelben
http://www.cbperformance.com/ProductDetails.asp?ProductCode=2819
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17544 Dátum:
2013 Január 05, 20:01:05 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Január 05, 19:59:19
egy ilyet mennyiert vesztegetnek?
92e HUF
Bácsi Győző
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17543 Dátum:
2013 Január 05, 19:59:19 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Január 05, 19:52:13
ha van rugótányér, akkor van torzió is. Sztem az övében benthagyták a gyárit
olajoshoz még ezt szeretik használni, camber compensator néven fut.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
egy ilyet mennyiert vesztegetnek?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17542 Dátum:
2013 Január 05, 19:58:14 »
És anno ez az EMPI első termékei között volt. Amikor még jó minőségű cuccokat gyártott.
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Január 05, 19:52:13
olajoshoz még ezt szeretik használni, camber compensator néven fut.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17541 Dátum:
2013 Január 05, 19:56:07 »
Idézetet írta: Bill - 2013 Január 05, 19:37:10
Már én is nézegettem, és csak a torziók hosszát kellene tudni (milyen hosszú az olajosban), akkor a válasz is meglenne.
55 cm
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17540 Dátum:
2013 Január 05, 19:52:13 »
Idézetet írta: callook - 2013 Január 05, 17:52:52
Azt nem tudom, hogy ezt a hátsó rugóstagot egy gyári torzióval párosították-e, illetve ha igen, akkor az előfeszítésen mennyit változtattak?! Vagy esetleg ki is szedték a torziót?!
ha van rugótányér, akkor van torzió is. Sztem az övében benthagyták a gyárit
olajoshoz még ezt szeretik használni, camber compensator néven fut.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Január 05, 20:00:58 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17539 Dátum:
2013 Január 05, 19:37:10 »
Idézetet írta: gas - 2013 Január 05, 19:18:33
Ezek a motyok jók olajos féltengelyeshez is vagy csak a szárazakhoz?
Már én is nézegettem, és csak a torziók hosszát kellene tudni (milyen hosszú az olajosban), akkor a válasz is meglenne.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17538 Dátum:
2013 Január 05, 19:20:54 »
Szerintem létezik olajoshoz is, bár az is lehet, hogy annál neccesen fér el, talán alakítgatni is kell. Monyó autója konkrétan Porsche alu lengőkaros.
Idézetet írta: gas - 2013 Január 05, 19:18:33
Ezek a motyok jók olajos féltengelyeshez is vagy csak a szárazakhoz?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17537 Dátum:
2013 Január 05, 19:18:33 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Január 04, 21:24:19
Az okosok szerint ...........
Idézetet írta: callook - 2013 Január 05, 17:52:52
Monyónak azt tett be a boxer shop. Kétféle rugó van rajta.......
Ezek a motyok jók olajos féltengelyeshez is vagy csak a szárazakhoz?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17536 Dátum:
2013 Január 05, 17:52:52 »
Monyónak azt tett be a boxer shop. Kétféle rugó van rajta egymás felett, a rugókon Bilstein felirat. Minden elfér szépen, az egész cucc állítható és mocskos jó vele az autó. Az az érdekes, hogy ha állsz az autó mellett és megnyomkodod a sárvédőt, akkor mintha meg se moccanna. Kőkemény. Viszont ha elmész vele egy körre, akkor rohadt jó. Nem pattog, nem csúszkál, nem tűnik indokolatlanul keménynek. Köze nincs egy ültetőmagos, lejjebb tett torziós bogárhoz.
Azt nem tudom, hogy ezt a hátsó rugóstagot egy gyári torzióval párosították-e, illetve ha igen, akkor az előfeszítésen mennyit változtattak?! Vagy esetleg ki is szedték a torziót?!
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Január 04, 21:12:59
Coilover.
Abból nem nagyon van profi cucc, vagy ha van akkor heroin árban. Meg egyéb, karakterisztika gondjai is vannak.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17535 Dátum:
2013 Január 05, 17:43:52 »
Lényeg, hogy a csp-shop.de oldalon, ha a katalógusban megkeresed a Sway-A-way rudakat, a nyelvet pedig átállítod angolról németre, akkor a termék képe mellett kihoz egy techtipp ikont, amire rákattintva van egy összehasonlító táblázat a gyári és a Sway-A-way rudakra vonatkozóan.
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Január 04, 17:09:59
semmit hoz be
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17534 Dátum:
2013 Január 04, 23:26:51 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Január 04, 23:11:28
Értem én! A két kilóra gondoltam...
Ez az autó biztosan tud 140-150 lóerő között (kicsit azt remélem még többet is), az azért elég sok egy Bogárnak, passzol a váltó is hozzá, a légellenállása sem túl nagy, a többi már fizika...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17533 Dátum:
2013 Január 04, 23:11:28 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Január 04, 23:01:22
Úgy értem, hogy nem az a bajom, hogy keveset fogyaszt és olcsó vele közlekedni és nem tudom hová tegyem a sok pénzemet, hanem egy 2110-es motor, 298-as tengellyel, dupla karbikkal, az ne fogyasszon 90 km/h-nál 7.8 litert, mert akkor tuti szegényre van karburálva és akkor nem adja azt, amit tudna, illetve tud. Ez az autó ritkán megy, ha megy akkor meg menjen.
Az AFR műszer is ezt mutatta, úgyhogy kell a nagyobb fúvóka.
Értem én! A két kilóra gondoltam...
Bácsi Győző
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17532 Dátum:
2013 Január 04, 23:01:22 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Január 04, 21:44:48
Ó, vazze...
Úgy értem, hogy nem az a bajom, hogy keveset fogyaszt és olcsó vele közlekedni és nem tudom hová tegyem a sok pénzemet, hanem egy 2110-es motor, 298-as tengellyel, dupla karbikkal, az ne fogyasszon 90 km/h-nál 7.8 litert, mert akkor tuti szegényre van karburálva és akkor nem adja azt, amit tudna, illetve tud. Ez az autó ritkán megy, ha megy akkor meg menjen.
Az AFR műszer is ezt mutatta, úgyhogy kell a nagyobb fúvóka.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17531 Dátum:
2013 Január 04, 21:44:48 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Január 04, 20:31:12
Egyelőre most majd beleteszek nagyobb főfúvókát, mert nagyon keveset fogyaszt...
De biztos, hogy lesz nagyobb karbi, már látom. Ezzel a 36-os venturival azért nagyon jól megy ám, megy két kilót és nem kell sokat várni rá...
Ó, vazze...
Bácsi Győző
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17530 Dátum:
2013 Január 04, 21:31:52 »
Idézetet írta: tati - 2013 Január 04, 21:28:42
szárazféltengelyes van neki
Bill, félreértés van, azt hittem konkrétan a porschéra kérdezed, az Neked hosszú.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17529 Dátum:
2013 Január 04, 21:28:42 »
Idézetet írta: Bill - 2013 Január 04, 21:22:01
SleepAIR-nek nem akarom elhinni, hogy szekérfutóműveshez (olajos féltengelyűhöz) nem lehet ilyen venni? (Sway-a-way torziót)
Vagy valamit félreértettem?
szárazféltengelyes van neki
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17528 Dátum:
2013 Január 04, 21:24:19 »
Idézetet írta: gas - 2013 Január 04, 21:09:44
Hogy ne, csak off legyen....
Régebben láttam olyan lengéscsillapítót amin kívül rugó is volt, ez is segíthet a hátsó futómű tulajdonságain, vagy nem jó megoldás?
Az okosok szerint az a tuti, ha beraksz egy közepes torziót és hozzá segédrugóként ezeket. Ámerikában a QA1-et szeretik (
http://www.qa1.net/
), de elég szűkösen férnek el, a féltengely gumiknál lehet vele matek.
Európában a nevesebb tunerek pl. a Remmele árul ilyet, de sztem Kárászy legyártja a feléből.
Betegebbek száműzik a torziót (uniball vagy kutyacsont)
, de mocskos kemény és zajos lesz tőle az autó (utcára nem okos), és szertnek eltörni még trapéz merevítéssel is.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Január 04, 21:29:50 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17527 Dátum:
2013 Január 04, 21:22:01 »
SleepAIR-nek nem akarom elhinni, hogy szekérfutóműveshez (olajos féltengelyűhöz) nem lehet ilyen venni? (Sway-a-way torziót)
Vagy valamit félreértettem?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17526 Dátum:
2013 Január 04, 21:12:59 »
Idézetet írta: gas - 2013 Január 04, 21:09:44
Hogy ne, csak off legyen....
Régebben láttam olyan lengéscsillapítót amin kívül rugó is volt, ez is segíthet a hátsó futómű tulajdonságain, vagy nem jó megoldás?
Coilover.
Abból nem nagyon van profi cucc, vagy ha van akkor heroin árban. Meg egyéb, karakterisztika gondjai is vannak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17525 Dátum:
2013 Január 04, 21:09:44 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Január 04, 21:00:01
Hogy ne, csak off legyen....
Régebben láttam olyan lengéscsillapítót amin kívül rugó is volt, ez is segíthet a hátsó futómű tulajdonságain, vagy nem jó megoldás?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak:
1
...
114
115
116
117
118
[
119
]
120
121
122
123
124
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...