www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:44:30
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
175
176
177
178
179
[
180
]
181
182
183
184
185
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3375567 alkalommal)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15124 Dátum:
2011 Szeptember 08, 10:07:33 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Szeptember 08, 10:06:41
Valaki tud konkrétumot kisebb fo
ly
tású furulyákról?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15123 Dátum:
2011 Szeptember 08, 10:06:41 »
Valaki tud konkrétumot kisebb fojtású furulyákról? (Pl. melyek ezek, tapasztalat, stb.)
(Hétvégén kilőtte a fasza rozsdamenteset a Hungárián, nem is tudom hol, utána viszont lett lent nyomaték, meg sportmotor hang.
Aztán beraktam a régi, kiégett gyári krómozott vésztartalékokat, és érezhetően nyomatékosabb alul, felül nem változott semmi, ott a HF korlátoz).
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 08, 10:34:31 írta te_o
»
VW Beetle - the original since 1938
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15122 Dátum:
2011 Szeptember 08, 09:00:19 »
Idézetet írta: LovasB - 2011 Szeptember 08, 07:38:10
http://bugnet.de/markt/marktbild.pl?137367
Nekem a varázslóé jobban tetszik
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
LovasB
Hozzászólások: 2177
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15121 Dátum:
2011 Szeptember 08, 07:38:10 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Szeptember 07, 22:34:23
...
http://bugnet.de/markt/marktbild.pl?137367
http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15120 Dátum:
2011 Szeptember 07, 23:21:15 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Szeptember 07, 22:34:23
Aztán ha uncsi lenne ez a stílus...
Szerintem ennyi.
http://hapsi96.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15119 Dátum:
2011 Szeptember 07, 22:34:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 07, 11:56:52
http://belsoseg.blog.hu/2011/09/07/tc_drag_elcsiptem_a_dobogot
Nem gondolkodtál rajta,hogy ha már kasznielemeket cseréltél az autón,fényezőnél járt,hogy krómmentesíted az autót,hogy még közelebb hozd a german stílushoz?
A króm első indexet levenném a sárvédő tetejéről,és fehér színű búrával betenném egy színrefújt első lökősbe.(Nem kéne ezeket a szép lökhárítókat lefújni,el lehetne ezeket tenni,valami szakadtab lökősöket amik már úgysem szépek,azokat az autó színére fényeztetni.De más krómalkatrészekkel is szintén meg lehetne csinálni.Szerintem még itt a fórumon is adnának sokan olyan szépséghibás alkatrészeket,amiket le tudnál fényeztetni.Aztán ha uncsi lenne ez a stílus,pár órás munkával visszahozható lenne az autó,a mostani krómos állapotába.
A gyári narancssárga-piros hátsólámpát is lecserélném valami vagányabra,ahogy Leon is írta.
Nem leszólni akarom,mert így is ritka gyönyörű az autó,de apró dolgok,amik még dögösebbé tennék ezt a vadállatot!
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 07, 23:24:57 írta Narancs
»
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15118 Dátum:
2011 Szeptember 07, 16:27:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 07, 11:56:52
http://belsoseg.blog.hu/2011/09/07/tc_drag_elcsiptem_a_dobogot
gratulálok a gépjárműhöz!!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15117 Dátum:
2011 Szeptember 07, 11:56:52 »
http://belsoseg.blog.hu/2011/09/07/tc_drag_elcsiptem_a_dobogot
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15116 Dátum:
2011 Szeptember 06, 20:58:11 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Szeptember 06, 05:01:53
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15115 Dátum:
2011 Szeptember 06, 20:57:46 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Szeptember 06, 18:46:56
ezek mind megvannak.
A kérdés hogy a nagy olajhűtős turbinaház ugyan olyan méretű-e mint a normál.
ott ahol téged érint ott igen
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15114 Dátum:
2011 Szeptember 06, 18:48:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 06, 14:06:56
-hengerfej miat nem lesz szélesebb
-nem rakható fel minden blokkra
Amiatt nem lesz szélesebb csak más a szívócső csatlakozásánál a lemez.
Honnan lehet tudni hogy melyikre lehet felrakni vagy nem?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15113 Dátum:
2011 Szeptember 06, 18:46:56 »
Idézetet írta: tati - 2011 Szeptember 06, 14:37:40
igen a duplaszívós lemezéből majd vágnikell vagy egy centit ,
a nagyolajhűtőhöz kel másik kutyaház meg turbina is és a lendkeréknél lévő tűzfal lemez is meg a kutyaház hátuljára a terelő lemezek is (szopós szmájli)
ezek mind megvannak.
A kérdés hogy a nagy olajhűtős turbinaház ugyan olyan méretű-e mint a normál.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Istennyila
Hozzászólások: 1162
20-324-86-53
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15112 Dátum:
2011 Szeptember 06, 18:17:28 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Szeptember 06, 11:45:31
Haudek az szervíz.
én nála vettem
Busz tulaj lettem :-)
http://picasaweb.google.hu/kinviktor
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15111 Dátum:
2011 Szeptember 06, 17:09:35 »
ha már VDO a téma, írtam SZMB-be is, de nincs válasz. Bogárhoz milyen tankórát illik venni? Tudja valaki, hogy hány ohmos ellenállás a teli és az üres szint?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15110 Dátum:
2011 Szeptember 06, 17:04:01 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Szeptember 06, 10:59:08
akit emlegetni szoktak Haudek (vagy hogy hívják) ő csak kalibrál, nem árul?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15109 Dátum:
2011 Szeptember 06, 17:03:20 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Szeptember 06, 10:24:30
Urak, normális (VDO) műszert hol érdemes venni? Olajhőmérőt szeretnék, karterleeresztőbe való jeladóval.
Speedy GT KFT, Budaörs. Van sok cuccuk polcon, gyorsak, korrektek, de nem a legolcsóbbak -> még gondolkodom az ebayen (nagyobb a választék is), de ha be tudják szerezni, amire vadászom, akkor egyszerűbb náluk.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 06, 17:10:05 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15108 Dátum:
2011 Szeptember 06, 15:13:16 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Szeptember 06, 13:40:06
Több kérdés felmerült benne az motorom továbbfejlesztésével kapcsoltban.
-Ha jól gondolom és tudom akkor az 1,3-1,6-os motor szélesebb mint az 1,2-es? Tehát ha az 1,2-re duplaszívós hengerfejet teszek akkor a henger takaró lemezekből kell levágnom valamennyit.
-Minden blokkra feltehető a nagy olajhűtő? És akkor adja magát a következő kérdés, hogy az 1,2-es motor turbina háza ugyan olyan széles mint a nagy olajhűtős turbinaház?
Válaszokat előre is köszi.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15107 Dátum:
2011 Szeptember 06, 14:37:40 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Szeptember 06, 13:40:06
Több kérdés felmerült benne az motorom továbbfejlesztésével kapcsoltban.
-Ha jól gondolom és tudom akkor az 1,3-1,6-os motor szélesebb mint az 1,2-es? Tehát ha az 1,2-re duplaszívós hengerfejet teszek akkor a henger takaró lemezekből kell levágnom valamennyit.
-Minden blokkra feltehető a nagy olajhűtő? És akkor adja magát a következő kérdés, hogy az 1,2-es motor turbina háza ugyan olyan széles mint a nagy olajhűtős turbinaház?
Válaszokat előre is köszi.
igen a duplaszívós lemezéből majd vágnikell vagy egy centit ,
a nagyolajhűtőhöz kel másik kutyaház meg turbina is és a lendkeréknél lévő tűzfal lemez is meg a kutyaház hátuljára a terelő lemezek is (szopós szmájli)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15106 Dátum:
2011 Szeptember 06, 14:06:56 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Szeptember 06, 13:40:06
Több kérdés felmerült benne az motorom továbbfejlesztésével kapcsoltban.
-Ha jól gondolom és tudom akkor az 1,3-1,6-os motor szélesebb mint az 1,2-es? Tehát ha az 1,2-re duplaszívós hengerfejet teszek akkor a henger takaró lemezekből kell levágnom valamennyit.
-Minden blokkra feltehető a nagy olajhűtő? És akkor adja magát a következő kérdés, hogy az 1,2-es motor turbina háza ugyan olyan széles mint a nagy olajhűtős turbinaház?
Válaszokat előre is köszi.
-hengerfej miat nem lesz szélesebb
-nem rakható fel minden blokkra
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15105 Dátum:
2011 Szeptember 06, 13:53:47 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Szeptember 06, 12:27:35
ebay. Ha újat szeretnél, CSP jó lehet (ha rendelsz, szólj légyszi, kellene nekem is pár apróság tőlük).
CSP-től én is rendelnék egy tételt.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15104 Dátum:
2011 Szeptember 06, 13:40:06 »
Több kérdés felmerült benne az motorom továbbfejlesztésével kapcsoltban.
-Ha jól gondolom és tudom akkor az 1,3-1,6-os motor szélesebb mint az 1,2-es? Tehát ha az 1,2-re duplaszívós hengerfejet teszek akkor a henger takaró lemezekből kell levágnom valamennyit.
-Minden blokkra feltehető a nagy olajhűtő? És akkor adja magát a következő kérdés, hogy az 1,2-es motor turbina háza ugyan olyan széles mint a nagy olajhűtős turbinaház?
Válaszokat előre is köszi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15103 Dátum:
2011 Szeptember 06, 12:52:04 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Szeptember 06, 12:33:12
jeladót lehet kapni itthon is? nekem van műszerem, csak beépíthető jeladó nincs hozzá
Akár az aranyháromszögben is...
VW Beetle - the original since 1938
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15102 Dátum:
2011 Szeptember 06, 12:49:11 »
Én itthon vettem, már nem emlékszem, honnan. Talán a Sünitől.
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Szeptember 06, 12:33:12
jeladót lehet kapni itthon is? nekem van műszerem, csak beépíthető jeladó nincs hozzá
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15101 Dátum:
2011 Szeptember 06, 12:45:34 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Szeptember 06, 12:33:12
jeladót lehet kapni itthon is? nekem van műszerem, csak beépíthető jeladó nincs hozzá
Hmmm.. nekem is az hiányzik...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15100 Dátum:
2011 Szeptember 06, 12:33:12 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Szeptember 06, 10:24:30
Urak, normális (VDO) műszert hol érdemes venni? Olajhőmérőt szeretnék, karterleeresztőbe való jeladóval.
jeladót lehet kapni itthon is? nekem van műszerem, csak beépíthető jeladó nincs hozzá
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15099 Dátum:
2011 Szeptember 06, 12:29:42 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Szeptember 06, 12:28:46
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15098 Dátum:
2011 Szeptember 06, 12:28:46 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Szeptember 06, 12:27:35
ebay. Ha újat szeretnél, CSP jó lehet (ha rendelsz, szólj légyszi, kellene nekem is pár apróság tőlük).
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15097 Dátum:
2011 Szeptember 06, 12:27:35 »
ebay. Ha újat szeretnél, CSP jó lehet (ha rendelsz, szólj légyszi, kellene nekem is pár apróság tőlük).
Idézetet írta: te_o - 2011 Szeptember 06, 10:24:30
Urak, normális (VDO) műszert hol érdemes venni? Olajhőmérőt szeretnék, karterleeresztőbe való jeladóval.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15096 Dátum:
2011 Szeptember 06, 11:45:31 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Szeptember 06, 10:59:08
akit emlegetni szoktak Haudek (vagy hogy hívják) ő csak kalibrál, nem árul?
Haudek az szervíz.
VW Beetle - the original since 1938
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15095 Dátum:
2011 Szeptember 06, 11:09:21 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Szeptember 06, 10:57:01
Mert?
Őszintén én a CSP -t és a Justkamperst néztem, mindkettő EU, így csak a posta ami plusz.
mert én is szeretnék
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15094 Dátum:
2011 Szeptember 06, 10:59:08 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Szeptember 06, 10:57:01
Mert?
Őszintén én a CSP -t és a Justkamperst néztem, mindkettő EU, így csak a posta ami plusz.
akit emlegetni szoktak Haudek (vagy hogy hívják) ő csak kalibrál, nem árul?
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15093 Dátum:
2011 Szeptember 06, 10:57:47 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Szeptember 06, 10:24:30
Urak, normális (VDO) műszert hol érdemes venni? Olajhőmérőt szeretnék, karterleeresztőbe való jeladóval.
vagy bolhapiacon , vagy nagyobb talalkozokon ( FF) vagy kereskedöknel .
Ott Van Minden mennyisegben !
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15092 Dátum:
2011 Szeptember 06, 10:57:01 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Szeptember 06, 10:33:34
szólj, ha van válasz
Mert?
Őszintén én a CSP -t és a Justkamperst néztem, mindkettő EU, így csak a posta ami plusz.
VW Beetle - the original since 1938
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15091 Dátum:
2011 Szeptember 06, 10:33:34 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Szeptember 06, 10:24:30
Urak, normális (VDO) műszert hol érdemes venni? Olajhőmérőt szeretnék, karterleeresztőbe való jeladóval.
szólj, ha van válasz
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15090 Dátum:
2011 Szeptember 06, 10:24:30 »
Urak, normális (VDO) műszert hol érdemes venni? Olajhőmérőt szeretnék, karterleeresztőbe való jeladóval.
VW Beetle - the original since 1938
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15089 Dátum:
2011 Szeptember 06, 05:01:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 05, 23:33:22
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/09/totalcar-hazi-drag-day.html
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15088 Dátum:
2011 Szeptember 05, 23:33:22 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/09/totalcar-hazi-drag-day.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15087 Dátum:
2011 Szeptember 05, 21:12:21 »
Ez még éppen elmegy a Kárászy-ék szerint. Ez olyan -7 cm kb.?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 05, 21:07:51
Maradt ami volt, még eggyel lejjebb raktam. Tovább már nem lehet...és a gumi éppen hogy elfér a rugó mellett.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15086 Dátum:
2011 Szeptember 05, 21:07:51 »
Idézetet írta: gsattila - 2011 Szeptember 05, 21:06:32
Az első gólyaláb mi lett benne?
Maradt ami volt, még eggyel lejjebb raktam. Tovább már nem lehet...és a gumi éppen hogy elfér a rugó mellett.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15085 Dátum:
2011 Szeptember 05, 21:06:32 »
Az első gólyaláb mi lett benne?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 05, 20:30:39
Nem emelem meg, most szépen fordul és a teljesen betekert konikkal amúgy sem egy túl komfort autó. Sajnos nagyobb komfortra azért sem játszhatok, mert azért ez egy relatíve gyors autó, fordulni és fékezni is kell vele.
Használni fogom családilag is, nem fog leérni, a gumibakok teljes méretűek és még nem ül rajtuk.
Oldalak:
1
...
175
176
177
178
179
[
180
]
181
182
183
184
185
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...