www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 29, 08:28:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 551 552 553 554 555 [556] 557 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 2679811 alkalommal)
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #84 Dátum: 2008 Február 01, 00:07:50 »

hát az túlzás nézd meg a hátulját el van nyújtva minden
ezszámomra az elviselhető kategóriát jelenti. egy laikusnak meg minden bogár 1forma.a motorhoz meg azért nemnyúlnék mert az ugyan teljesen gyári de a hoffer feriannakidején  nagyon összerakta és a buszomban már bizonyított csak letörtem róla a kasznit. Cry

06208005898
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #83 Dátum: 2008 Február 01, 00:03:55 »

mégiscsak befér!! Cheesy erről még beszélgetünk személyesen.

hát az túlzás nézd meg a hátulját el van nyújtva minden

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #82 Dátum: 2008 Február 01, 00:03:33 »



szörnyű sztem is...mondjuk a hűtést meg lehet oldani typ1 stílus vagy a jól bevált zapi egész emberi áron elérhető

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #81 Dátum: 2008 Február 01, 00:03:10 »

ebben lakott
mégiscsak befér!! Cheesy erről még beszélgetünk személyesen.

06208005898
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #80 Dátum: 2008 Február 01, 00:02:54 »

mi a baj a gyári typ4el? mi az hogy igavonó?

nagyon nem vette a lapot 3500ig forog jóérzéssel..mondjuk tegyük hozzá hogy giganagyonratyiszar karburátorok voltak rajta és a gyújtás se volt atoppon, szóval ilyne értelemben nem objektív az értékelés, de én nagyon nagyot csalódtam benne. bár modnjuk az ex-keleger kocsiban (tudjátok fekete-sárga szétflexelt) ő szerette nagyon és úgy tudom az is gyári volt..úh lehet csak az enyém volt iylen göthös

sőt pl. dühösnyúlnak is egész jól muzsikál a buszban
« Utoljára szerkesztve: 2008 Február 01, 00:04:46 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #79 Dátum: 2008 Február 01, 00:00:33 »

ismered a typ4 gyári hűtését? motor végén végén van, szerintem semmi képpen nem fér be átalakítás nélkül
sejtettem... akkor marad a f@szkompenzáló teljesenátalakított kaszni amivel lehethogy nem szívesenautózgatnék a városban heti1x sem. első lépésben összerakom az alvázat a mocival és a váltóval  és utánna rálegózom a számomra legelviselhetőbb kasznit.aztán lehet majd fikázni a kinézetét  Grin

06208005898
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8591


« Hozzászólás #78 Dátum: 2008 Január 31, 23:59:01 »


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #77 Dátum: 2008 Január 31, 23:58:40 »


mi a baj a gyári typ4el? mi az hogy igavonó?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #76 Dátum: 2008 Január 31, 23:56:54 »

én olyangépet szeretnék építeni amivel max 1x autóznék hetente városban bp nemnagyon különbözik kinézetre egy átlag bogártól (a baja emelés  miatt szerintem ezt buktam)de ha 1tahó szívesen elémvágna vagypirosnál  gyorsulásra adná afejét elkenem aszáját szóval fogyasztás nem cél inkább gyorsulás és biztonság!

egy piszkált 1.6 rendes karbival és kész vagy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #75 Dátum: 2008 Január 31, 23:56:07 »

ebben lakott

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74 Dátum: 2008 Január 31, 23:54:21 »

ismered a typ4 gyári hűtését? motor végén végén van, szerintem semmi képpen nem fér be átalakítás nélkül

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8591


« Hozzászólás #73 Dátum: 2008 Január 31, 23:51:03 »

Cry csak a motorhoz nem akartam nyúlni... ha a 6cm-es baja emelést választom akkor sem fér be a motorháztető alá?
ismered a typ4 gyári hűtését? motor végén végén van, szerintem semmi képpen nem fér be átalakítás nélkül
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #72 Dátum: 2008 Január 31, 23:50:28 »

OFF -nem azért nem voltam még gyomán...Te!

ja nehogy megsértődj nem neked címeztem, csak hirtelen gyoma jutott ezsembe mint példa

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #71 Dátum: 2008 Január 31, 23:49:26 »

mi volt?

nagyon kevés ismerettel (szakmai és emberi, mármint baogarat szerelő emberi) de annál több lelkesedéssel, meg a végére nem elhanyagolható mennyiségű pénzzel beleszaladtam ebbe-abba..és elindult a "ha már ennyi ráment akkor ez még belefér, hogy végre jó legyen..." lavina + meg voltam őrülve a turboért (ez a mai napig így van de egyéni probléma), úh mint nagy bukó ott volt a turbos motor..kész katasztrófa, meg vhol a typ4-el is ezt játzsottam...az is tavaly teljesen fel lett újítva, de gyárin..ami szintén nagy hiba volt, mivel tavaszra tényleg 1 csavarja sem marad gyári, szal kellett volna egy lepukkant blokk, összeszedni mindent hozzá és egyszer össze- és berakni../mondjuk ez annyiban védhető hogy nem volt motor a kocsimban szóval s.o.s. helyzet volt & azt hittem elég lesz az a gyári 70LE..csak itt jön ki h alapból ez igavonó motor..mindegy remélem ki tudom árulni a belét/

typ4 amúgy is nehéz ügy itthon, fingunk sincs róla. ugyan most már van pár ember akivel lehet róla beszélni,de nagyon kevesen járnak ilyennel, pl. sokat segített volna ha ki tudok próbálni egyet anno, hogy miylen gyárin..na akkor biztos nem rakom be, mármint gyárin.

csak azért írtam le, hogy más ne járjon így, mert még mindig sok a kókler az országban akik hitegetni viszont nagyon tudják az embert, főleg a lelkesebbeket.. és aki rákattan h erősebb motort akar, az úgyis nagyon hamar belelkesedik Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
RNIE
« Hozzászólás #70 Dátum: 2008 Január 31, 23:48:49 »

Cry csak a motorhoz nem akartam nyúlni... ha a 6cm-es baja emelést választom akkor sem fér be a motorháztető alá?
a typ4 nem
volt régebben a fórumon egy
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #69 Dátum: 2008 Január 31, 23:44:42 »

akkor felejtsd el a typ4 gyári hűtését, az nagyon csúnya, és sokat kell faragni (és szerintem csúnya is lenne)
Cry csak a motorhoz nem akartam nyúlni... ha a 6cm-es baja emelést választom akkor sem fér be a motorháztető alá?

06208005898
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8591


« Hozzászólás #68 Dátum: 2008 Január 31, 23:41:55 »

én olyangépet szeretnék építeni amivel max 1x autóznék hetente városban bp nemnagyon különbözik kinézetre egy átlag bogártól (a baja emelés  miatt szerintem ezt buktam)de ha 1tahó szívesen elémvágna vagypirosnál  gyorsulásra adná afejét elkenem aszáját szóval fogyasztás nem cél inkább gyorsulás és biztonság!
akkor felejtsd el a typ4 gyári hűtését, az nagyon csúnya, és sokat kell faragni (és szerintem csúnya is lenne)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #67 Dátum: 2008 Január 31, 23:41:48 »

és inkább építesz kétszer féligsokból szart amivel gyomára se mersz elindulni?? annak van értelme?
OFF -nem azért nem voltam még gyomán...Te!

még tart az off: szomszédom(aki festette autómat) nyáron vitt egy kört járgányával... Skoda 110R... ott akkor-aznap,bevallom hősiesen fogtam a kapaszkodót Evil egy ilyen pörgös motor kellene nekem is... ja és mellesleg eladó.. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1436661&command=ugras&screenwidth=1280
szép leírás van a mociról...

ON
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 31, 23:44:03 írta vwoodoo »
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #66 Dátum: 2008 Január 31, 23:39:31 »

igen,erre gondoltam én is
én olyangépet szeretnék építeni amivel max 1x autóznék hetente városban bp nemnagyon különbözik kinézetre egy átlag bogártól (a baja emelés  miatt szerintem ezt buktam)de ha 1tahó szívesen elémvágna vagypirosnál  gyorsulásra adná afejét elkenem aszáját szóval fogyasztás nem cél inkább gyorsulás és biztonság!

06208005898
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8591


« Hozzászólás #65 Dátum: 2008 Január 31, 23:33:34 »

typ1 typ4 megint tök más, mondom sztem a typ4 zokog a tengelyért...

én is beszívtam és máig fáj 


mi volt?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #64 Dátum: 2008 Január 31, 23:33:12 »

modosítanám hozzászólásomat... egy tunig motor is lehet kiegyensúlyozott és megbízható-tartós hosszútávon, de az már nagyonsokpénz kategória!

és inkább építesz kétszer féligsokból szart amivel gyomára se mersz elindulni?? annak van értelme?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
RNIE
« Hozzászólás #63 Dátum: 2008 Január 31, 23:29:30 »


 jó karbi(k), szelíd tengely, esetleg egy kis mókolás a hengerfejen és ennyi.

igen,erre gondoltam én is
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #62 Dátum: 2008 Január 31, 23:27:48 »

gyorsulós autóm van és 17-et eszik,úgyhogy ez a része nem érdekel
úgy akarom "tuningoltatni" a dokát hogy egy 100-ass tempót lehessen vele tartani folyamatosan anélkül hogy megdöglene

typ1 typ4 megint tök más, mondom sztem a typ4 zokog a tengelyért...

meg másik dolog: csak úgy érdemes belefogni a tyuningba, hogy legyen az utolsó csavarig átgondolva az egész koncepció, és legyen meg a rászánt pénz! egyszerre nagy kiadás, de ha darabokban teszik össze, egyrészt sosem lesz 100-as a rendszer, másrészt utólag biztos jóval több időbe, agysejtbe, szívrhamba, idegeskedésbe és pénzbe kerül a story....én is beszívtam és máig fáj 

amúgy sztem egy iylen maresz-melák-kategóriájú motornak van értelme, 100%-os állapotú alap, jó karbi(k), szelíd tengely, esetleg egy kis mókolás a hengerfejen és ennyi.

meg ugye ha van motor, akkor kell fék + futómű, erősebb daraboknál váltó (legalább erősítés) ami kész lavina...és anyagi csőd. Nevetségesen drága a bogár tuning mai autók tuningolásához képest 
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 31, 23:31:12 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
RNIE
« Hozzászólás #61 Dátum: 2008 Január 31, 23:20:00 »

na ja, ez ALAP gondolom mindenkinél, csak ezután jön, hogy azért jó lenne ha jól menne (meg itt is: gyorsuljon vagy az utazója legyen jó), de legyen természetesen tartós, és hát ne fogyasszon ám sokat.... Roll Eyes
na nem mintha én nem ezen szenvednék éppen  Grin
gyorsulós autóm van és 17-et eszik,úgyhogy ez a része nem érdekel
úgy akarom "tuningoltatni" a dokát hogy egy 100-ass tempót lehessen vele tartani folyamatosan anélkül hogy megdöglene
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #60 Dátum: 2008 Január 31, 23:18:23 »

akkor ahhoz jó a gyári teljesítmény is,már bocs..
ez a topic meg tuningról akar szólni...

Igaza van bogara_zo nak, tuningban is van light/soft/hard és van Bugmaster meg Stunt Grin Wink
modosítanám hozzászólásomat... egy tunig motor is lehet kiegyensúlyozott és megbízható-tartós hosszútávon, de az már nagyonsokpénz kategória!
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #59 Dátum: 2008 Január 31, 23:13:06 »

simán megbízható autókázásra
akkor ahhoz jó a gyári teljesítmény is,már bocs..
ez a topic meg tuningról akar szólni...

Igaza van bogara_zo nak, tuningban is van light/soft/hard és van Bugmaster meg Stunt Grin Wink
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #58 Dátum: 2008 Január 31, 23:10:49 »

simán megbízható autókázásra

na ja, ez ALAP gondolom mindenkinél, csak ezután jön, hogy azért jó lenne ha jól menne (meg itt is: gyorsuljon vagy az utazója legyen jó), de legyen természetesen tartós, és hát ne fogyasszon ám sokat.... Roll Eyes
na nem mintha én nem ezen szenvednék éppen  Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
RNIE
« Hozzászólás #57 Dátum: 2008 Január 31, 23:08:40 »


másik: mieltt itt bedobáljuk az ötleteket, tapasztalatokat, a tuning ott kezdődjön minenkinél, hogy MIRE akarja a motrot/kocsit..lendkerék könnyítése, és
simán megbízható autókázásra
RNIE
« Hozzászólás #56 Dátum: 2008 Január 31, 23:07:53 »

és porke 5-ös váltóval?van egy a látóteremben csak piszok drága ésnem középenvan a kihajtás
csak automata
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #55 Dátum: 2008 Január 31, 23:06:38 »

nekem a buszomban typ4 volt (van)elektromossal  a sima1.6 ugyanezzel a gyujtással jobban húzott benne mint mosta 2000 hosszúváltó maradt mindkét esetben ezértnem tudom mi a legjobb kombináció bogárban

typ4-be tengely kell különben olyan mint egy rossz szívódiesel

másik: mieltt itt bedobáljuk az ötleteket, tapasztalatokat, sztem érdmees előre leszögezni vmit: hogy ki MIRE akarja a motort/kocsit használni...minden motorhoz ennek fényében kell, érdemes hozzányúlni. ezzel sok vita megelőzhető..pl. lehet hasznos a lendkerék könnyítése, és van aki esküszik rá, van aki utálja....az egyik rajtolgatni akar a másik 4-ben autózni....vagy volt szó vhol az ikerek rövid löketű motorjáról. az is lehet jó is meg rossz is. aki olyat akar, annak vélhetően tetszene, aki hülyét kap a forgatástól az utálná de nagyon...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 31, 23:09:38 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #54 Dátum: 2008 Január 31, 23:04:40 »

buszba megy és automatával
és porke 5-ös váltóval?van egy a látóteremben csak piszok drága ésnem középenvan a kihajtás

06208005898
RNIE
« Hozzászólás #53 Dátum: 2008 Január 31, 22:58:36 »

nekem a buszomban typ4 volt (van)elektromossal  a sima1.6 ugyanezzel a gyujtással jobban húzott benne mint mosta 2000 hosszúváltó maradt mindkét esetben ezértnem tudom mi a legjobb kombináció bogárban
buszba megy és automatával
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #52 Dátum: 2008 Január 31, 22:56:17 »

van a typ4 motorom ami gyári,de a sima 1.6-os melett döntöttem elektromos gyújtással,36weberrel,más vezérműtengellyel meg ilyen apróságok.fogja azt produkálni mint a typ!,vagy esélytelen?
nekem a buszomban typ4 volt (van)elektromossal  a sima1.6 ugyanezzel a gyujtással jobban húzott benne mint mosta 2000 hosszúváltó maradt mindkét esetben ezértnem tudom mi a legjobb kombináció bogárban

06208005898
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #51 Dátum: 2008 Január 31, 22:50:11 »

te akkor egy baja-t akarsz!

itt árultak ilyet egy pár hónappal korábban
olyasmit de építeni !nem venni.bár a használtautónisvolt nemrég 1 átépített műanyagos 1.3-as azónmég gondolkodom a papírjaimiatt.

06208005898
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8591


« Hozzászólás #50 Dátum: 2008 Január 31, 22:45:33 »

asszem  rajtahagynám a gyári hűtést  inkábba kasznin farigcsálnék pl ha megemelném mint a bamakós bogit akkor elfér?
te akkor egy baja-t akarsz!

itt árultak ilyet egy pár hónappal korábban
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #49 Dátum: 2008 Január 31, 22:36:39 »

A váltón nem (illetve ha kopott a váltó akkor az erősebb motor szét fogja nyomni).
A kasztnin sem kell túlzottan idomítani. A typ4 motor ugyan picit szélesebb, de ha nem a gyári hűtést hagyod rajta akkor különösebb átalakítást nem igényel a dolog.
asszem  rajtahagynám a gyári hűtést  inkábba kasznin farigcsálnék pl ha megemelném mint a bamakós bogit akkor elfér?

06208005898
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #48 Dátum: 2008 Január 31, 22:33:26 »

Szerinted hányan csinálták már meg ?  Cool (bogara-zo pl.... Bugmaster meg most építi...)
én még nem tartok ott moci kaszni alváz van váltó milyen legyen?buszé avagy bogáré?autót már legóztam szét és össze de tipusokat még nem kevergettem tánácsokat szeretnék a legjobb legkiforrotabb megoldásra köszi (a t4 tükröt nem feledtem el csak még van előtte pár csekkem)

06208005898
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #47 Dátum: 2008 Január 31, 22:28:25 »

ahoz mit szóltok ha 2000-es busz mocit erőszakolnék be bogár kaszniba?motorhoz nem nyúlnék de váltón és kasznin gondolom jelentős módostásokat kéne elkövetnem .erre tippek?

A váltón nem (illetve ha kopott a váltó akkor az erősebb motor szét fogja nyomni).
A kasztnin sem kell túlzottan idomítani. A typ4 motor ugyan picit szélesebb, de ha nem a gyári hűtést hagyod rajta akkor különösebb átalakítást nem igényel a dolog.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Süni
« Hozzászólás #46 Dátum: 2008 Január 31, 22:26:48 »

ahoz mit szóltok ha 2000-es busz mocit erőszakolnék be bogár kaszniba?motorhoz nem nyúlnék de váltón és kasznin gondolom jelentős módostásokat kéne elkövetnem .erre tippek?

Szerinted hányan csinálták már meg ?  Cool (bogara-zo pl.... Bugmaster meg most építi...)
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #45 Dátum: 2008 Január 31, 22:25:36 »

ahoz mit szóltok ha 2000-es busz mocit erőszakolnék be bogár kaszniba?motorhoz nem nyúlnék de váltón és kasznin gondolom jelentős módostásokat kéne elkövetnem .erre tippek?

06208005898
Oldalak: 1 ... 551 552 553 554 555 [556] 557 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.