www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 10:31:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 506 507 508 509 510 [511] 512 513 514 515 516 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3351073 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1884 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:42:08 »

amugy ez egy igen komoly kipuff  nem csak dobb nézd meg nem bmx kormányos csökigyó alá van! Grin
de ez a vastagabb csokigyo nem szeria hengerfelyre jo nem?
azon valahogy nem ferne el Tongue

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1883 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:41:04 »

minek 1,2esre?
1,2 Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1882 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:37:37 »

minek 1,2esre?
amugy ez egy igen komoly kipuff  nem csak dobb nézd meg nem bmx kormányos csökigyó alá van! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #1881 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:36:52 »

minek 1,2esre?

 Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1880 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:36:01 »

minek 1,2esre?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1879 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:31:49 »

megvan az uj terv.
http://img258.imageshack.us/img258/6766/340143kn6.jpg
egy ilyen kipufott csinaltatok rozsdamentesbol Grin
a heten faragunk Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Robpanzer
« Hozzászólás #1878 Dátum: 2008 Szeptember 03, 21:16:39 »

Ma feltettem egy gyári papírszűrős légszűrőt a bogira (széria 1.6 duplaszívós solex 34 pict 3)  És jobban ment vele, mint az általam kreált direktszűrővel Grin  Úgyhogy maradok ennél a gyári felállásnál Smiley  Amúgy az a kis cső miért van a solex 34-es karbin amit le kell dugózni, ha direktet teszek fel?  a karbi hátulján van, és a légszűrőbe megy.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1877 Dátum: 2008 Szeptember 03, 18:51:14 »

van amikor az a jó de ez nem az a topik Cool
de akkor a hengerfejekben is helyet kell csinálni
igaz-e
igy van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #1876 Dátum: 2008 Szeptember 03, 18:38:19 »

az nincs lik kicsi csak Grin
van amikor az a jó de ez nem az a topik Cool
de akkor a hengerfejekben is helyet kell csinálni
igaz-e

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1875 Dátum: 2008 Szeptember 03, 18:31:36 »

bővíteni?
a tőcsavarok is útban vannak?(AR)
az nincs lik kicsi csak Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #1874 Dátum: 2008 Szeptember 03, 18:25:57 »

fel kell
bővíteni?
a tőcsavarok is útban vannak?(AR)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1873 Dátum: 2008 Szeptember 03, 18:23:13 »

az 1776 ccm hengereihez már a blokkot is kel alakítani bővíteni, vagy felszerelhetőek úgy mint az 1.6-os henger-dugó garn.?
fel kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #1872 Dátum: 2008 Szeptember 03, 18:14:20 »

Meg a furat-löket arány is egészségesebb, a hajtórúd-hossz miatt a nyomaték-karakterisztikája is jobb a motornak.

A túl nagy furat és csak 69-es löket miatt van az a furcsa dolog is, hogy egy 1776-osból szinte ugyanaz az erő jön ki, ha a megépítés szintje hasonló (tehát a hengerfej nincs extra bővítve, nincsenek könnyített alkatrészek, stb.), mint egy 1915-ösből. Nem igazán lehet kihasználni a nagy furatot ilyen kis löketnél, nem hoz annyit, mint gondolnánk.

Pl. a hosszabb löketű 2007-es ( 90.5 furat 78-as löket) motor SOKKAL erősebb, mint egy 1915-ös 94/69-es
az 1776 ccm hengereihez már a blokkot is kel alakítani bővíteni, vagy felszerelhetőek úgy mint az 1.6-os henger-dugó garn.?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1871 Dátum: 2008 Szeptember 03, 17:02:33 »

Ezt én nem tudom elhinni. Egy karburátoros, léghűtéses 2,2 -es motorból 190LE? Tartósra?

Ha nem használod ki tartós is lehet...ha nyomod neki akkor megpusztul, az 100%.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #1870 Dátum: 2008 Szeptember 03, 16:34:15 »


Ezt én nem tudom elhinni. Egy karburátoros, léghűtéses 2,2 -es motorból 190LE? Tartósra?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #1869 Dátum: 2008 Szeptember 02, 21:04:34 »

mire nem jó a typ 1
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=348928
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1868 Dátum: 2008 Szeptember 02, 17:39:43 »

A 2.0-ás piros trabi, króm lámpakerettel? Az 1.4-es meg nem egy alfaezüst, vagy egy gyöngyház metál kék trabi volt?
kopott vol t a 1,4 fehér!piros volt másik
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 02, 21:14:41 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #1867 Dátum: 2008 Szeptember 02, 11:10:37 »

és kpm be botlasz gyári motornál nem tudjék h 2,1 vagy 1,2es!
de pl vizsgázttam elég mokás kocsikat
wartburg 1,1   vw  2,0 16V vel
trabi 1,1    2,0   8v
 trabi  1,1   1,4 16v


ezekröl nem hiszi el senki hogy oda való!

A 2.0-ás piros trabi, króm lámpakerettel? Az 1.4-es meg nem egy alfaezüst, vagy egy gyöngyház metál kék trabi volt?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1866 Dátum: 2008 Augusztus 29, 23:35:43 »

köszi
ez régen volt  Grin ilyenkor még nem is voltam tag  Grin
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1865 Dátum: 2008 Augusztus 29, 23:03:47 »

még egy kérdés: mint mondtad lentebb, hogy az AS41-es blokkok erősebbek, ezt hol lehet megnézni a motorn, hogy AS-es?


A szelepnyomó rudak csövei alatt, oldalt van a blokk cikkszáma és öntvény tipusa.
Van képen róla, de ebbe a mocsadék fórumba többet nem teszek képet.

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg98021#msg98021
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 29, 23:07:26 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1864 Dátum: 2008 Augusztus 29, 10:02:13 »

Tegnap felkerült a typ3-as kipufogójára a gyári kivezetőcső, illetve nem is a gyári, hanem a vékonyabb, 1.5-ös motoré.

Sokkal halkabb lett, és ami még érdekesebb: nyomatékosabb! A végsebességet nem tudtam kipróbálni, talán holnap Kapsovárra menet, de alulról határozottan jobban húz.
Csak halkan jegyzem meg, hogy nekem 32/35-ös hengerfejem, van, talán pont ezért lett az új 1.6-os hengerfej 30/32-es...hogy a nagyobb kipufogóoldali fojtás miatt a szelepösszenyitásnál ne illanjon el annyi elégetlen keverék...illetve nekem C25-ös, 276 fokos scat tengelyem van, lehet, hogy az összenyitás miatt kell neki egy kis kipufogó oldali fojtás.

És nagyon tetszik, hogy az utastér is sokkal csendesebb! Utálom a hangos kipufogót, azt szeretem, amikor a motornak van hangja, nem a kipufogónak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1863 Dátum: 2008 Augusztus 29, 08:42:09 »

Ahogy láttam pdsit karbiból is van több féle.  A type 4-es motorokon lévők miben külöböznek? Fúvókázás?

Nem csak az, hanem venturi mérete, légszűrő rögzítési pontja, gázkar helyzete és kialakítása, alapjárati rendszer, stb. Sok kis eltérés.  A typ3-asra nem könnyen tehető fel a busz PDSIT-je.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #1862 Dátum: 2008 Augusztus 28, 22:16:27 »

Ahogy láttam pdsit karbiból is van több féle.  A type 4-es motorokon lévők miben külöböznek? Fúvókázás?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1861 Dátum: 2008 Augusztus 28, 21:46:23 »


A szelepnyomó rudak csövei alatt, oldalt van a blokk cikkszáma és öntvény tipusa.
Van képen róla, de ebbe a mocsadék fórumba többet nem teszek képet.
köszönöm  Kezfogas
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1860 Dátum: 2008 Augusztus 28, 21:41:21 »

még egy kérdés: mint mondtad lentebb, hogy az AS41-es blokkok erősebbek, ezt hol lehet megnézni a motorn, hogy AS-es?


A szelepnyomó rudak csövei alatt, oldalt van a blokk cikkszáma és öntvény tipusa.
Van képen róla, de ebbe a mocsadék fórumba többet nem teszek képet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1859 Dátum: 2008 Augusztus 28, 21:37:49 »

Ha mind a kettő jó állapotú, akkor be kell tenni a typ4-et így ahogy van. Ha erősebbet akarsz, akkor pedig az 1.6-ost kell faragni, mert olcsó(bb) és minden ki van találva.

Ha fel kell újítani, akkor is az 1.6-os olcsóbb.

Meg egyáltalán mit jelent a tuningmotor? 70 lóerő vagy 180?
még egy kérdés: mint mondtad lentebb, hogy az AS41-es blokkok erősebbek, ezt hol lehet megnézni a motorn, hogy AS-es?
Robpanzer
« Hozzászólás #1858 Dátum: 2008 Augusztus 28, 21:07:02 »

Nem lesz egyszerű a bogármotorra tenni a PDSIT-t, mert ahhoz alacsony szívócső van (typ3) és az nem jó bogárra. És a rudazat is egy kérdés. Semmi nem jó a typ3-ról a bogárra, sem szívótalp, sem rudazat, sem levegőszűrő.

Úgy tudom, hogy a a type3-as szívócsöve jó a bogárra. Mintha 1303Ls is azzal csinálta volna, ha jól emlékszem. A rudazat valóban kérdéses. Azt nem tudod,hogy van olyan weboldal, ahol esetleg olyan bogár van,amin ez van? És esetleg rajzokat közölnek a rudazatról? Mert az alapján talán le lehetne gyártatni. Mit gondolsz?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1857 Dátum: 2008 Augusztus 28, 21:06:55 »

Ha mind a kettő jó állapotú, akkor be kell tenni a typ4-et így ahogy van. Ha erősebbet akarsz, akkor pedig az 1.6-ost kell faragni, mert olcsó(bb) és minden ki van találva.

Ha fel kell újítani, akkor is az 1.6-os olcsóbb.

Meg egyáltalán mit jelent a tuningmotor? 70 lóerő vagy 180?
mind kettőre rá férne egy felújitás
a 180 jobban hangzik  Grin
csak ugye nem mindegy, hogy egy typ4-et csinálunk meg vagyonokért, vagy egy ugyanolyan erős typ1-et olcsóért
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #1856 Dátum: 2008 Augusztus 28, 21:06:25 »

buszba kéne
én a 2.0 typ4 motort választanám

ismerősömnek ilyen 2.0 typ4 volt betéve és jól ment
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1855 Dátum: 2008 Augusztus 28, 21:00:42 »

újra: szóval, ha hever egy 2.0-es typ4 és egy 1.6-os typ1 buszmotor a garázsban, és tuningmotort szeretnénk, akkor érdemesseb az 1.6-nak nekiálni?
2.0-t csinálni belőle?

Ha mind a kettő jó állapotú, akkor be kell tenni a typ4-et így ahogy van. Ha erősebbet akarsz, akkor pedig az 1.6-ost kell faragni, mert olcsó(bb) és minden ki van találva.

Ha fel kell újítani, akkor is az 1.6-os olcsóbb.

Meg egyáltalán mit jelent a tuningmotor? 70 lóerő vagy 180?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1854 Dátum: 2008 Augusztus 28, 20:58:04 »

Asszem akkor az lesz legegészségesebb, ha nem akarok 5-10 +lónál többet, ha pdsit karburátorokat teszek fel majd a jövőben, a fogyasztás sem lesz lényegesen több, van rajta szivató, a beállításhoz meg asszem elviszem majd vmi karburátoroshoz. A tárcsafék felszerelése után akkor ez fog következni, jövőre.Smiley
Nem lesz egyszerű a bogármotorra tenni a PDSIT-t, mert ahhoz alacsony szívócső van (typ3) és az nem jó bogárra. És a rudazat is egy kérdés. Semmi nem jó a typ3-ról a bogárra, sem szívótalp, sem rudazat, sem levegőszűrő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1853 Dátum: 2008 Augusztus 28, 20:57:03 »

az én véleményem szerint ez attól is függ, hogy mibe akarod rakni és mennyi pénzed van rá!
buszba kéne
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1852 Dátum: 2008 Augusztus 28, 20:55:55 »

kiváncsi leszek, télen hogy fog nekem elindulni -10-be. Undecided
Lehet hogy fogok én még turbinaházat alakítgatni, hogy felférjenek a szivatók.
Pumpálod majd a gázpedált, mint Rhoda Scott és beindul.
Nekem is beindult -5 fokban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #1851 Dátum: 2008 Augusztus 28, 20:54:56 »

újra: szóval, ha hever egy 2.0-es typ4 és egy 1.6-os typ1 buszmotor a garázsban, és tuningmotort szeretnénk, akkor érdemesseb az 1.6-nak nekiálni?
2.0-t csinálni belőle?
az én véleményem szerint ez attól is függ, hogy mibe akarod rakni és mennyi pénzed van rá!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1850 Dátum: 2008 Augusztus 28, 20:32:14 »

typ4 = fos
typ1 = király    Evil

A typ4-et nehezebb szerelni, drágább, kevesebb a tuningalkatrész hozzá, kevesebb a tapasztalat vele, faragni kell a bogárba, nehéz....szóval minden tekintetben rosszabb. Az egyetlen előnye, hogy maga a motortömb erős, mert nagy terhelésekre készítették (alapvetően buszmotor), de pl. a hengerfej nem fordulatszám barát.
Egy 1.7-es szériamotor, pláne egy GB kódú 914-es motor árából építek egy dupla annyi lóerős typ1-et.

Csak nézz meg egy henger/dugó készlet árát! vagy egy normális kipufogóét! vagy egy jó tömítéskészletét!


újra: szóval, ha hever egy 2.0-es typ4 és egy 1.6-os typ1 buszmotor a garázsban, és tuningmotort szeretnénk, akkor érdemesseb az 1.6-nak nekiálni?
2.0-t csinálni belőle?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1849 Dátum: 2008 Augusztus 28, 20:26:22 »

ötletnek nem rosz! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1848 Dátum: 2008 Augusztus 28, 20:23:33 »

télen is beindul tök jól!
és hogy oldod meg egyiket huzod másikat tolod?
Egy hosszú bowdennel meg lehet oldani haveromnak is úgy van, leírni bonyolult, de pofon egyszerű. Megpróbálom, talán érthető: Egyik oldalon bemegy aztán a bowden külső a helyére, belső a karba, kell egy tartót csinálni ami rögzít még egy bowden külsőt az pedig megy át a másik karbi tartójába a belső pedig a karba. A két karbi közötti bowden meg hogy ne ugráljon meg ki is nézzen valahogy le kell fogatni a szíjtárcsa elötti burkolat középső csavarjánál.


Valahogy így:

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1847 Dátum: 2008 Augusztus 28, 19:45:20 »

kiváncsi leszek, télen hogy fog nekem elindulni -10-be. Undecided
Lehet hogy fogok én még turbinaházat alakítgatni, hogy felférjenek a szivatók.
télen is beindul tök jól!
és hogy oldod meg egyiket huzod másikat tolod?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #1846 Dátum: 2008 Augusztus 28, 15:19:58 »

kiváncsi leszek, télen hogy fog nekem elindulni -10-be. Undecided
Lehet hogy fogok én még turbinaházat alakítgatni, hogy felférjenek a szivatók.

Asszem akkor az lesz legegészségesebb, ha nem akarok 5-10 +lónál többet, ha pdsit karburátorokat teszek fel majd a jövőben, a fogyasztás sem lesz lényegesen több, van rajta szivató, a beállításhoz meg asszem elviszem majd vmi karburátoroshoz. A tárcsafék felszerelése után akkor ez fog következni, jövőre.Smiley
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1845 Dátum: 2008 Augusztus 28, 14:09:33 »

sehogy, eljárkálnak vele szivató nélkül.
Az idf karbikon nincs szivató, illetve gyárilag van de nem használják.
 
kiváncsi leszek, télen hogy fog nekem elindulni -10-be. Undecided
Lehet hogy fogok én még turbinaházat alakítgatni, hogy felférjenek a szivatók.


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 506 507 508 509 510 [511] 512 513 514 515 516 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.