www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 19:04:25
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
504
505
506
507
508
[
509
]
510
511
512
513
514
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3352483 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1964 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:19:34 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 06, 22:18:10
nem hiszem,olyan sok 12 alatti leghuteses europaban azert nincs,mint amennyi ott indul...
Ne vicceljetek, 12 alatt már kétkerekezős kell a rajtnál, az nagyon komoly idő, nem tudja egy (széria) WRX STi-sem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1963 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:18:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 06, 22:15:03
Hát necces, maradjunk annyiban.
Egyébként a gép tényleg meggyőző volt! Nagyon drukkoltam is neki, mert tudom (mesélte) a sok szívást, ha fele igaz, hát kurvára megérdemli, hogy összeálljon és végre tudjon rendesen égetni vele.
Doxa motorjának még mindig szép hangja van.
ez igy van
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1962 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:18:27 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 06, 22:16:08
igy van és atom biztos!!
Egyrészt ugye mégiscsak egy Porsche motorról beszélünk, másrészt pedig tuningmentes.
Egy tuningmentes bogár motor is atombiztos....sőt még 80 lóerő körül is az...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1961 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:18:10 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Szeptember 06, 22:15:12
ddd#6
"# Sedans, running under 12sec. Obligatory"
Ez komolyan gondolták vajon?
nem hiszem,olyan sok 12 alatti leghuteses europaban azert nincs,mint amennyi ott indul...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1960 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:17:32 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Szeptember 06, 22:15:12
ddd#6
"# Sedans, running under 12sec. Obligatory"
Ez komolyan gondolták vajon?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1959 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:16:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 06, 22:15:03
Hát necces, maradjunk annyiban.
Egyébként a gép tényleg meggyőző volt! Nagyon drukkoltam is neki, mert tudom (mesélte) a sok szívást, ha fele igaz, hát kurvára megérdemli, hogy összeálljon és végre tudjon rendesen égetni vele.
Doxa motorjának még mindig szép hangja van.
igy van és atom biztos!!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1958 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:15:12 »
ddd#6
"# Sedans, running under 12sec. Obligatory"
Ez komolyan gondolták vajon?
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 06, 22:06:40
ok
a cel a 15s alatt teljesiteni..sot,ha minden jol megy,a Szeki szappantartojat is visszuk
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1957 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:15:03 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 06, 22:10:17
viszont lehet nem birna meg ennyire sem...
Hát necces, maradjunk annyiban.
Egyébként a gép tényleg meggyőző volt! Nagyon drukkoltam is neki, mert tudom (mesélte) a sok szívást, ha fele igaz, hát kurvára megérdemli, hogy összeálljon és végre tudjon rendesen égetni vele.
Doxa motorjának még mindig szép hangja van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1956 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:12:18 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 Szeptember 06, 22:11:07
Hát mágnest kell utánarakni a lemorzsolódó fémszemcsék összeszedésére!
Juteszembe. Martin hol a kép az aljáról?
Ígérted, énmeg már gyomoridegban halok meg úgy izgulok értük!
lusta voltam aknára állni!ma is volt kip kop itt ott
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1955 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:11:07 »
Idézetet írta: brez - 2008 Szeptember 06, 22:09:06
Méghogy közlekedhető.... átrajzolta a Budapesttérképet a köténymagasság miatt....
Hát mágnest kell utánarakni a lemorzsolódó fémszemcsék összeszedésére!
Juteszembe. Martin hol a kép az aljáról?
Ígérted, énmeg már gyomoridegban halok meg úgy izgulok értük!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1954 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:10:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 06, 22:09:19
Annyi pénzből, mint amit Laci motorja felemészett egy typ1-es a Holdra szállna.
lehet de geci sok pénzt emészt..........
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1953 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:10:17 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 06, 22:09:19
Annyi pénzből, mint amit Laci motorja felemészett egy typ1-es a Holdra szállna.
viszont lehet nem birna meg ennyire sem...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1952 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:09:51 »
Idézetet írta: brez - 2008 Szeptember 06, 22:09:06
Méghogy közlekedhető.... átrajzolta a Budapesttérképet a köténymagasság miatt....
motor igen kocsi nem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1951 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:09:19 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 06, 22:08:08
igen és nem 3X annyi minden
Annyi pénzből, mint amit Laci motorja felemészett egy typ1-es a Holdra szállna.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1950 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:09:06 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 Szeptember 06, 22:06:27
Oszt ozok' mennyi fogyasszanak'?
Mer ahogy Maresz lefesti, az övé közlekedhető is napközben. Nem csak találkozós verda.... Ez szólna tán az 1.6 tuning mellett.
Méghogy közlekedhető.... átrajzolta a Budapesttérképet a köténymagasság miatt....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1949 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:08:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 06, 22:06:06
Oda vannak ezért a typ4-esért, mert eddig még senki nem csinált egy príma 2300-as typ1-est, 84-es lökettel, két 48-as IDF-fel, okos hengerfejekkel, stb. és odab*szna az egész teherautó motoros társulatnak.
igen és nem 3X annyi minden
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1948 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:07:42 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 06, 22:04:53
hat ja
jovo het vasarnap irany Sarmellek,megnezzuk 400m-en hivatalos idomeresnel mit tud...Foprobaja lesz a DasDragDay-nek
Tippelhetek?
15 s körüli idő lesz olyan 155 körüli átlépővel.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1947 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:07:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 06, 22:06:06
mert eddig még senki nem csinált egy príma 2300-as typ1-est, 84-es lökettel, két 48-as IDF-fel, okos hengerfejekkel, stb. és odab*szna az egész teherautó motoros társulatnak.
hajra
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1946 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:06:40 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 Szeptember 06, 22:05:39
majd tedd közzé itt az eredményt
ok
a cel a 15s alatt teljesiteni..sot,ha minden jol megy,a Szeki szappantartojat is visszuk
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1945 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:06:27 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 06, 22:03:36
2056
Oszt ozok' mennyi fogyasszanak'?
Mer ahogy Maresz lefesti, az övé közlekedhető is napközben. Nem csak találkozós verda.... Ez szólna tán az 1.6 tuning mellett.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1944 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:06:06 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 06, 22:02:05
teher autó motoros
Oda vannak ezért a typ4-esért, mert eddig még senki nem csinált egy príma 2300-as typ1-est, 84-es lökettel, két 48-as IDF-fel, okos hengerfejekkel, stb. és odab*szna az egész teherautó motoros társulatnak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1943 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:05:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 06, 22:00:24
Több hátránya van, mint előnye, egyrészt, másrészt meg kell két jó karbi, pontos beállítások, igény szerint tengely vagy nagy henegrek és kész, nem kell "vízbefecskendezés".
Az olcsó dolgok ritkán jók.
Meggyőztél!!
Csak mint lehetőséget gondoltam megemlítem...
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1942 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:05:39 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 06, 22:04:53
hat ja
jovo het vasarnap irany Sarmellek,megnezzuk 400m-en hivatalos idomeresnel mit tud...Foprobaja lesz a DasDragDay-nek
majd tedd közzé itt az eredményt
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1941 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:04:53 »
Idézetet írta: brez - 2008 Szeptember 06, 22:01:08
igazi elmebeteg volt
meglephet pár "mai járgányt" a pályán...
hat ja
jovo het vasarnap irany Sarmellek,megnezzuk 400m-en hivatalos idomeresnel mit tud...Foprobaja lesz a DasDragDay-nek
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1940 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:03:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 06, 22:00:24
Több hátránya van, mint előnye, egyrészt, másrészt meg
kell két jó karbi, pontos beállítások, igény szerint tengely
vagy nagy henegrek és kész, nem kell "vízbefecskendezés".
Az olcsó dolgok ritkán jók.
ámen
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1939 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:03:36 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 Szeptember 06, 22:01:04
Pfff... Én azt hittem 2.3. BogaraZo gépével mivan? Abban milyen moci lesz?
2056
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1938 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:03:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 06, 22:02:18
Nem lehet, biztos!
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1937 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:02:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 06, 20:20:08
1,6 tuningba igen!1:
stabil 1000es alapjárat és most tiportam mge hazafele is kentem neki igy 10-11
amugy 8körül elmegy
Csatlakozom!
Valami kegyetlen gacibuzierős. És nem az hogy ha pörög már nincs erő... Egyszer kell nekem is egy ilyen.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1936 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:02:18 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 Szeptember 06, 22:00:59
lehet, hogy ez egy hülye kérdés
Nem lehet, biztos!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1935 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:02:05 »
Idézetet írta: tazoli - 2008 Szeptember 06, 22:01:04
Pfff... Én azt hittem 2.3. BogaraZo gépével mivan? Abban milyen moci lesz?
teher autó motoros
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1934 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:01:08 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 06, 21:54:49
2.4 typ4,48idf,msd 6al,.......
igazi elmebeteg volt
meglephet pár "mai járgányt" a pályán...
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1933 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:01:04 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 06, 21:54:49
2.4 typ4,48idf,msd 6al,.......
Pfff... Én azt hittem 2.3. BogaraZo gépével mivan? Abban milyen moci lesz?
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1932 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:00:59 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 06, 21:40:58
44idf 300as tengely
lehet, hogy ez egy hülye kérdés
, de mennyiből lehet kihozni egy ilyen motort?
vagyis hasonló teljesítményűt typ1-ben
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 06, 22:02:47 írta DLL-962
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1931 Dátum:
2008 Szeptember 06, 22:00:24 »
Idézetet írta: brez - 2008 Szeptember 06, 21:58:01
Egyébként ilyen vizbefecs rendszerről hallottatok már? Karbi talpánál desztillvizet, vagy alkholos ablakmosó folyadékot juttatnak a keverékhez (ezt szabályozni kell, hogy ne szívja túl magát), "vizlebomlás" után oxigén elősegíti a tökéletesebb égést, csökkenti a fogyasztást és a vizpára a hűtésre is rásegít. Ladások állítólag használják és úgy hallottam bogárra is folyamatban van a fejlesztése....
Több hátránya van, mint előnye, egyrészt, másrészt meg kell két jó karbi, pontos beállítások, igény szerint tengely vagy nagy henegrek és kész, nem kell "vízbefecskendezés".
Az olcsó dolgok ritkán jók.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1930 Dátum:
2008 Szeptember 06, 21:58:44 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 06, 21:54:49
2.4 typ4,48idf,msd 6al,.......
Ezt a bogarat most hallottam először menni, mindig csak tréleren "közlekedik".
Ütős volt ahogy elforgott 6000 köré és nem fogyott el a táv utolsó harmadában sem.
A 8 szelepes GTi-nek kifújta az orrát, nem kicsit, nagyon.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1929 Dátum:
2008 Szeptember 06, 21:58:01 »
Egyébként ilyen vizbefecs rendszerről hallottatok már? Karbi talpánál desztillvizet, vagy alkholos ablakmosó folyadékot juttatnak a keverékhez (ezt szabályozni kell, hogy ne szívja túl magát), "vizlebomlás" után oxigén elősegíti a tökéletesebb égést, csökkenti a fogyasztást és a vizpára a hűtésre is rásegít. Ladások állítólag használják és úgy hallottam bogárra is folyamatban van a fejlesztése....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1928 Dátum:
2008 Szeptember 06, 21:54:49 »
Idézetet írta: brez - 2008 Szeptember 06, 21:43:08
És a világoszőld elite-s bogár? Abba mit szereltek???
2.4 typ4,48idf,msd 6al,.......
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1927 Dátum:
2008 Szeptember 06, 21:53:39 »
Idézetet írta: brez - 2008 Szeptember 06, 21:52:11
a központi idf nállam sem nyerő, múltkor mentem egy bogival ami 15 lityit benyelt (valószínűleg beállítási problémák is voltak)
Akkor egy regiszterkarbival a fogyasztás sem lesz olyan nagy mint egy központi idf-el ??
igen regisztert akár normál városinak is eltudod használi(és van szivatója)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1926 Dátum:
2008 Szeptember 06, 21:52:11 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 06, 21:47:56
idf nekem központiba alapbó l nem teccik!
idf mindig egyszerre 4 torok nyit regiszetrenél 1torok és bizonyos tartomáyn felett a másik tehát 2torok 4hengerre (értehetöen ez fö lényeg) de sajnos regiszter soha nem lesz olyan j ó mint idf párba
a központi idf nállam sem nyerő, múltkor mentem egy bogival ami 15 lityit benyelt (valószínűleg beállítási problémák is voltak)
Akkor egy regiszterkarbival a fogyasztás sem lesz olyan nagy mint egy központi idf-el ??
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1925 Dátum:
2008 Szeptember 06, 21:47:56 »
Idézetet írta: brez - 2008 Szeptember 06, 21:45:27
És ez a regiszterkarbi és egy idf között mi a különbség???
idf nekem központiba alapbó l nem teccik!
idf mindig egyszerre 4 torok nyit regiszetrenél 1torok és bizonyos tartomáyn felett a másik tehát 2torok 4hengerre (értehetöen ez fö lényeg) de sajnos regiszter soha nem lesz olyan j ó mint idf párba
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
504
505
506
507
508
[
509
]
510
511
512
513
514
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...