www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 23:36:44
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
501
502
503
504
505
[
506
]
507
508
509
510
511
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3355946 alkalommal)
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2084 Dátum:
2008 Szeptember 11, 19:54:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 11, 19:53:04
Egyetlen egy előnye van, majdnem dupla térfogatú az úszóház és az úszó alakja miatt nem leng a szint benne annyira. Ha szlalomversenyezel, akkor jobb a dell'orto, vagy hegyi felfutón.
Mindenhol máshol a weber!
Ez állón is előjőn, vagy csak fekvőn ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2083 Dátum:
2008 Szeptember 11, 19:53:04 »
Idézetet írta: xoyox - 2008 Szeptember 11, 16:40:37
en Dellorto parti vagyok, miota felhomalyositottak az elönyeiröl a Weberekkel szemben.
Van amugy egy nyers 36-os hazam ultraschall tisztitott, 150 -ert
Lavina ettöl megy 180-at
Egyetlen egy előnye van, majdnem dupla térfogatú az úszóház és az úszó alakja miatt nem leng a szint benne annyira. Ha szlalomversenyezel, akkor jobb a dell'orto, vagy hegyi felfutón.
Mindenhol máshol a weber!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2082 Dátum:
2008 Szeptember 11, 19:41:36 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 Szeptember 11, 16:50:54
mik azok az előnyök?
nehéz hozzá cuccot találni és nehezebb bent szerelni
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2081 Dátum:
2008 Szeptember 11, 16:50:54 »
Idézetet írta: xoyox - 2008 Szeptember 11, 16:40:37
en Dellorto parti vagyok, miota felhomalyositottak az elönyeiröl a Weberekkel szemben.
Van amugy egy nyers 36-os hazam ultraschall tisztitott, 150 -ert
Lavina ettöl megy 180-at
mik azok az előnyök?
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2080 Dátum:
2008 Szeptember 11, 16:40:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 11, 15:46:33
Az IDF-hez több cucc van, könnyebb állítani, nagyobb variációk vannak venturikban és keverőcsövekben, nagyobb a tapasztalat velük és olcsóbb a felújítókészlete.
en Dellorto parti vagyok, miota felhomalyositottak az elönyeiröl a Weberekkel szemben.
Van amugy egy nyers 36-os hazam ultraschall tisztitott, 150 -ert
Lavina ettöl megy 180-at
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2079 Dátum:
2008 Szeptember 11, 16:35:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 11, 15:07:36
Két tök más, léghűtéses boxerről beszélünk. Más a furat/löket arány ( a 1.6-os porsche 82.5/74-es), más a kompresszióviszony (8.5-9.0 :1, több verzió volt), teljesen más a hengerfej, más szelepszögekkel, más főtengely, más csapágyak, más olajkör, stb...
A Porsche motor alapban forg annyit, mint a typ1 VW motor tuninggal, a motorblokknak jobb az anyaga, de nehezebb.
Hallgassátok meg a hangját a Doxa-énak, az egy teljesen más kávéház. Sajnos.
nemreg adtam el a HIRTH Tügörgö Fötengely-csapagyas 356 motoromat ami blokkja 3 reszböl allt !
egy szep darab volt, de nagy penzt adtak erte
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 11, 16:42:27 írta xoyox
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2078 Dátum:
2008 Szeptember 11, 15:48:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 11, 15:47:31
ja csak32es venturim van amit kérdeztél a multkor
Köszi!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2077 Dátum:
2008 Szeptember 11, 15:47:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 11, 15:45:24
Nem az számít, hogy a karburátor test 40-es vagy 36-os, hanem, hogy mekkora a venturi mérete. A 30-as venturi, ami a 40-eseknem szokott lenni a széria motorra (kicsit) nagy, oda 28-as kell. A 28-as vagy 26-os meg inkább a 36-osokban szokott lenni.
Jó a 36-os, de én jobban szeretem az IDF-et.
ja csak32es venturim van amit kérdeztél a multkor
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2076 Dátum:
2008 Szeptember 11, 15:46:33 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 Szeptember 11, 15:42:50
Miért?
Állítólag a kettő alig különbözik egymástól, csak a dellortóhoz nehezebb alkatrészt szerezni.
Mondjuk ez már 1 nyomós érv ellene
Az IDF-hez több cucc van, könnyebb állítani, nagyobb variációk vannak venturikban és keverőcsövekben, nagyobb a tapasztalat velük és olcsóbb a felújítókészlete.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2075 Dátum:
2008 Szeptember 11, 15:45:24 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 Szeptember 11, 15:28:55
2db Dellorto DLRA36-osra gondolok. Csak azért kérdem, mert sokan 40-es IDF-eket tesznek fel az 1,6-os motorra is, a 40-es inkább csak a fogyasztáson dobna?
Nem az számít, hogy a karburátor test 40-es vagy 36-os, hanem, hogy mekkora a venturi mérete. A 30-as venturi, ami a 40-eseknem szokott lenni a széria motorra (kicsit) nagy, oda 28-as kell. A 28-as vagy 26-os meg inkább a 36-osokban szokott lenni.
Jó a 36-os, de én jobban szeretem az IDF-et.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2074 Dátum:
2008 Szeptember 11, 15:42:50 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 11, 15:37:02
én idf párti vagyok!
Miért?
Állítólag a kettő alig különbözik egymástól, csak a dellortóhoz nehezebb alkatrészt szerezni.
Mondjuk ez már 1 nyomós érv ellene
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2073 Dátum:
2008 Szeptember 11, 15:37:02 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 Szeptember 11, 15:28:55
2db Dellorto DLRA36-osra gondolok. Csak azért kérdem, mert sokan 40-es IDF-eket tesznek fel az 1,6-os motorra is, a 40-es inkább csak a fogyasztáson dobna?
én idf párti vagyok!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2072 Dátum:
2008 Szeptember 11, 15:28:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 11, 14:56:51
Viccelsz? A gyári 1.6-os motornak 34-es karbija van, amiben 24-es (?) venturi van.
Ezt kicseréled tulajdonképpen 2 db 36-os karbira (ha központi) aminek van két 26-os (?) venturija. Naná, hogy elég!
2db Dellorto DLRA36-osra gondolok. Csak azért kérdem, mert sokan 40-es IDF-eket tesznek fel az 1,6-os motorra is, a 40-es inkább csak a fogyasztáson dobna?
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2071 Dátum:
2008 Szeptember 11, 15:07:36 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2008 Szeptember 10, 22:49:29
A Kiss Ati szerint elso blikkre nem, de valojaban eg es fold
(mind anyagra, mind kidolgozasra, mind tervezesre)
Két tök más, léghűtéses boxerről beszélünk. Más a furat/löket arány ( a 1.6-os porsche 82.5/74-es), más a kompresszióviszony (8.5-9.0 :1, több verzió volt), teljesen más a hengerfej, más szelepszögekkel, más főtengely, más csapágyak, más olajkör, stb...
A Porsche motor alapban forg annyit, mint a typ1 VW motor tuninggal, a motorblokknak jobb az anyaga, de nehezebb.
Hallgassátok meg a hangját a Doxa-énak, az egy teljesen más kávéház. Sajnos.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2070 Dátum:
2008 Szeptember 11, 14:56:51 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 Szeptember 11, 07:21:59
1,6-os motorhoz elég lehet 36-os duplakarbi? A cél egy 70 ló körüli nyomatékos motor.
Viccelsz? A gyári 1.6-os motornak 34-es karbija van, amiben 24-es (?) venturi van.
Ezt kicseréled tulajdonképpen 2 db 36-os karbira (ha központi) aminek van két 26-os (?) venturija. Naná, hogy elég!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2069 Dátum:
2008 Szeptember 11, 07:21:59 »
1,6-os motorhoz elég lehet 36-os duplakarbi? A cél egy 70 ló körüli nyomatékos motor.
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2068 Dátum:
2008 Szeptember 11, 00:15:08 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2008 Szeptember 10, 22:49:29
A Kiss Ati szerint elso blikkre nem, de valojaban eg es fold
(mind anyagra, mind kidolgozasra, mind tervezesre)
Ez így van. Felépítése és kivitelezése hasonlít. Amúgy tök más. A 912 1.6osából kiindulva, mert ha jól tudom az ugyan az mint a 356-é.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2067 Dátum:
2008 Szeptember 11, 00:13:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 10, 21:24:48
érdekes dolog az !mert pl nekem még soha nem gözösödöt be benzinem 4000km alatt nem csepeget be
soha!nem melegedtek karbik sem! motorom tul is van hütve
A hűtésem nekem is jó, nagyobb hajtás után megmértem a hengerfejet és az olajat is. De nekem begőzösödik a gyorsítónál és ami ott van azt becsöpögteti. (másoknál is van ilyen probléma) Majd ha lesz időm akkor bedobom alá a hőgátakat.
GNX-967
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2066 Dátum:
2008 Szeptember 10, 22:49:29 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Szeptember 10, 21:42:45
szerintetek sok különbség van a porke 356 és a typ1 blokk között?
A Kiss Ati szerint elso blikkre nem, de valojaban eg es fold
(mind anyagra, mind kidolgozasra, mind tervezesre)
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2065 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:42:45 »
szerintetek sok különbség van a porke 356 és a typ1 blokk között?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2064 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:34:20 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Szeptember 10, 21:26:46
ártani nem árt, ha megvan.
1db om van
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2063 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:28:03 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Szeptember 10, 21:22:46
Süsünek van sok fúvókája.
Azt mond az embernek, hogy ami a karbi alatt van bakelit, azt is adja oda!
az eggyik karbi zacskóban van darabokban, a másik kettőt mégcsak nem is láttam, azt mondta, hogy ha beássa magát a garázs méllyére már tudja hol lesz
2 lépésnyire lehet bemenni a szétszedett motor-váltó-stb. darabok miatt
örülök ha a karbi meg lesz
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2062 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:26:46 »
ártani nem árt, ha megvan.
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 10, 21:24:48
érdekes dolog az !mert pl nekem még soha nem gözösödöt be benzinem 4000km alatt nem csepeget be
soha!nem melegedtek karbik sem! motorom tul is van hütve
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2061 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:24:48 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Szeptember 10, 21:22:46
Süsünek van sok fúvókája.
Azt mond az embernek, hogy ami a karbi alatt van bakelit, azt is adja oda!
érdekes dolog az !mert pl nekem még soha nem gözösödöt be benzinem 4000km alatt nem csepeget be
soha!nem melegedtek karbik sem! motorom tul is van hütve
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2060 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:22:46 »
Süsünek van sok fúvókája.
Azt mond az embernek, hogy ami a karbi alatt van bakelit, azt is adja oda!
Idézetet írta: gas - 2008 Szeptember 10, 21:19:18
köszi
kapni fogok 3 db állítólag weber 36-os karbit, de lehet hogy nem weber ezért a sok kérdés, ha az lesz jó lenne tudni a fúvóka méreteket, de ha nem lesznek jók lehet, hogy érdekel majd
ha még meg lesz
a tiédköszi
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2059 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:19:29 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 10, 21:16:19
sincs
Már mindegy megvettem
3,5K egy pár csere helyett, mejd megtérül (talán)
(főleg amnnyit én aztán használom)
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2058 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:19:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 10, 20:59:28
solexhez
semmi állitolag folokltabb mint egy gyári de én nem vagyok meggyözödve
köszi
kapni fogok 3 db állítólag weber 36-os karbit, de lehet hogy nem weber ezért a sok kérdés, ha az lesz jó lenne tudni a fúvóka méreteket, de ha nem lesznek jók lehet, hogy érdekel majd
ha még meg lesz
a tiéd
Idézetet írta: Balage - 2008 Szeptember 10, 21:09:49
kiindulásnak jó ez is.
http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/vergaserberechnung.php
köszi
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2057 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:18:03 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Szeptember 10, 21:09:49
kiindulásnak jó ez is.
http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/vergaserberechnung.php
1600-1800
28
140
210
F11
55
nekem
idf 36,28,135,200 f50,50,
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2056 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:17:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 10, 21:16:19
sincs
nincs+semmi érteleme=sincs
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2055 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:16:19 »
Idézetet írta: imrüs - 2008 Szeptember 10, 21:10:49
Papírfilter helyett mosható szűrő beszerelésének van érteleme
sincs
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2054 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:10:49 »
Papírfilter helyett mosható szűrő beszerelésének van érteleme
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2053 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:09:49 »
kiindulásnak jó ez is.
http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/vergaserberechnung.php
Idézetet írta: gas - 2008 Szeptember 10, 21:06:50
solex
a weber 36-os kerülne majdnem gyári 1.6-ra, ehez az összeállításhoz kellene fúvókázni
gondolom ehez vannak "konyhakész"beállítások
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2052 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:08:28 »
Idézetet írta: gas - 2008 Szeptember 10, 21:06:50
solex
a weber 36-os kerülne majdnem gyári 1.6-ra, ehez az összeállításhoz kellene fúvókázni
gondolom ehez vannak "konyhakész"beállítások
hát van.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2051 Dátum:
2008 Szeptember 10, 21:06:50 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 10, 20:59:28
solexhez
semmi állitolag folokltabb mint egy gyári de én nem vagyok meggyözödve
solex
a weber 36-os kerülne majdnem gyári 1.6-ra, ehez az összeállításhoz kellene fúvókázni
gondolom ehez vannak "konyhakész"beállítások
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2050 Dátum:
2008 Szeptember 10, 20:59:28 »
Idézetet írta: gas - 2008 Szeptember 10, 20:57:16
maldnem gyári 1.6-hoz hol lehet adatokat találni a fúvókázásról
wbx vez tengelyről mi a vélemény úgy tudom majdnem megeggyezik a fokolása a w100-as tengelyével
solexhez
semmi állitolag folokltabb mint egy gyári de én nem vagyok meggyözödve
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2049 Dátum:
2008 Szeptember 10, 20:57:16 »
maldnem gyári 1.6-hoz hol lehet adatokat találni a fúvókázásról
wbx vez tengelyről mi a vélemény úgy tudom majdnem megeggyezik a fokolása a w100-as tengelyével
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2048 Dátum:
2008 Szeptember 10, 20:55:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 10, 20:53:17
2,4 typ 4 idf48 msd
az derék, ezek után nincs több kérdésem
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2047 Dátum:
2008 Szeptember 10, 20:55:14 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Szeptember 10, 20:50:35
miért mind
i
g te mentél elöl?
(kié az a világos metálzöld bogár, aranyszínű (talán bbs) felnivel és abban milyen motor van? mert az is nagyon megy
felvezetö kocsi
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2046 Dátum:
2008 Szeptember 10, 20:54:11 »
Idézetet írta: gas - 2008 Szeptember 10, 20:42:39
erre tippeltem
idf weber 36os amit hirdetsz az milyen álapotú?
jók!venturit cserélni kell mert nagy!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2045 Dátum:
2008 Szeptember 10, 20:53:17 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Szeptember 10, 20:50:35
miért mind
i
g te mentél elöl?
(kié az a világos metálzöld bogár, aranyszínű (talán bbs) felnivel és abban milyen motor van? mert az is nagyon megy
2,4 typ 4 idf48 msd
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
501
502
503
504
505
[
506
]
507
508
509
510
511
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...