www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 21:40:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 501 502 503 504 505 [506] 507 508 509 510 511 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3355741 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #2084 Dátum: 2008 Szeptember 11, 19:54:31 »

Egyetlen egy előnye van, majdnem dupla térfogatú az úszóház és az úszó alakja miatt nem leng a szint benne annyira. Ha szlalomversenyezel, akkor jobb a dell'orto, vagy hegyi felfutón.

Mindenhol máshol a weber!
Ez állón is előjőn, vagy csak fekvőn ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2083 Dátum: 2008 Szeptember 11, 19:53:04 »

en Dellorto parti vagyok, miota felhomalyositottak az elönyeiröl a Weberekkel szemben.
Van amugy egy nyers 36-os hazam ultraschall tisztitott, 150 -ert Smiley

Lavina ettöl megy  180-at Smiley

Egyetlen egy előnye van, majdnem dupla térfogatú az úszóház és az úszó alakja miatt nem leng a szint benne annyira. Ha szlalomversenyezel, akkor jobb a dell'orto, vagy hegyi felfutón.

Mindenhol máshol a weber!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2082 Dátum: 2008 Szeptember 11, 19:41:36 »

mik azok az előnyök?
nehéz hozzá cuccot találni és nehezebb bent szerelni Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #2081 Dátum: 2008 Szeptember 11, 16:50:54 »

en Dellorto parti vagyok, miota felhomalyositottak az elönyeiröl a Weberekkel szemben.
Van amugy egy nyers 36-os hazam ultraschall tisztitott, 150 -ert Smiley

Lavina ettöl megy  180-at Smiley
mik azok az előnyök?
xoyox
« Hozzászólás #2080 Dátum: 2008 Szeptember 11, 16:40:37 »

Az IDF-hez több cucc van, könnyebb állítani, nagyobb variációk vannak venturikban és keverőcsövekben, nagyobb a tapasztalat velük és olcsóbb a felújítókészlete.
en Dellorto parti vagyok, miota felhomalyositottak az elönyeiröl a Weberekkel szemben.
Van amugy egy nyers 36-os hazam ultraschall tisztitott, 150 -ert Smiley

Lavina ettöl megy  180-at Smiley
xoyox
« Hozzászólás #2079 Dátum: 2008 Szeptember 11, 16:35:33 »

Két tök más, léghűtéses boxerről beszélünk. Más a furat/löket arány ( a 1.6-os porsche 82.5/74-es), más a kompresszióviszony (8.5-9.0 :1, több verzió volt), teljesen más a hengerfej, más szelepszögekkel, más főtengely, más csapágyak, más olajkör, stb...
A Porsche motor alapban forg annyit, mint a typ1 VW motor tuninggal, a motorblokknak jobb az anyaga, de nehezebb.

Hallgassátok meg a hangját a Doxa-énak, az egy teljesen más kávéház. Sajnos.
nemreg adtam el a HIRTH Tügörgö Fötengely-csapagyas 356 motoromat ami blokkja 3 reszböl allt !
egy szep darab volt, de nagy penzt adtak erte Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 11, 16:42:27 írta xoyox »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2078 Dátum: 2008 Szeptember 11, 15:48:32 »

ja csak32es venturim van amit kérdeztél a multkor

Köszi!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2077 Dátum: 2008 Szeptember 11, 15:47:31 »

Nem az számít, hogy a karburátor test 40-es vagy 36-os, hanem, hogy mekkora a venturi mérete. A 30-as venturi, ami a 40-eseknem szokott lenni a széria motorra (kicsit) nagy, oda 28-as kell. A 28-as vagy 26-os meg inkább a 36-osokban szokott lenni.

Jó a 36-os, de én jobban szeretem az IDF-et.
ja csak32es venturim van amit kérdeztél a multkor

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2076 Dátum: 2008 Szeptember 11, 15:46:33 »

Miért?
Állítólag a kettő alig különbözik egymástól, csak a dellortóhoz nehezebb alkatrészt szerezni.
Mondjuk ez már 1 nyomós érv ellene Wink
Az IDF-hez több cucc van, könnyebb állítani, nagyobb variációk vannak venturikban és keverőcsövekben, nagyobb a tapasztalat velük és olcsóbb a felújítókészlete.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2075 Dátum: 2008 Szeptember 11, 15:45:24 »

2db Dellorto DLRA36-osra gondolok. Csak azért kérdem, mert sokan 40-es IDF-eket tesznek fel az 1,6-os motorra is, a 40-es inkább csak a fogyasztáson dobna?

Nem az számít, hogy a karburátor test 40-es vagy 36-os, hanem, hogy mekkora a venturi mérete. A 30-as venturi, ami a 40-eseknem szokott lenni a széria motorra (kicsit) nagy, oda 28-as kell. A 28-as vagy 26-os meg inkább a 36-osokban szokott lenni.

Jó a 36-os, de én jobban szeretem az IDF-et.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #2074 Dátum: 2008 Szeptember 11, 15:42:50 »

én idf párti vagyok!
Miért?
Állítólag a kettő alig különbözik egymástól, csak a dellortóhoz nehezebb alkatrészt szerezni.
Mondjuk ez már 1 nyomós érv ellene Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2073 Dátum: 2008 Szeptember 11, 15:37:02 »

2db Dellorto DLRA36-osra gondolok. Csak azért kérdem, mert sokan 40-es IDF-eket tesznek fel az 1,6-os motorra is, a 40-es inkább csak a fogyasztáson dobna?
én idf párti vagyok!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #2072 Dátum: 2008 Szeptember 11, 15:28:55 »

Viccelsz? A gyári 1.6-os motornak 34-es karbija van, amiben 24-es (?) venturi van.
Ezt kicseréled tulajdonképpen 2 db 36-os karbira (ha központi) aminek van két 26-os (?) venturija. Naná, hogy elég!

2db Dellorto DLRA36-osra gondolok. Csak azért kérdem, mert sokan 40-es IDF-eket tesznek fel az 1,6-os motorra is, a 40-es inkább csak a fogyasztáson dobna?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2071 Dátum: 2008 Szeptember 11, 15:07:36 »

A Kiss Ati szerint elso blikkre nem, de valojaban eg es fold  Grin
(mind anyagra, mind kidolgozasra, mind tervezesre)

Két tök más, léghűtéses boxerről beszélünk. Más a furat/löket arány ( a 1.6-os porsche 82.5/74-es), más a kompresszióviszony (8.5-9.0 :1, több verzió volt), teljesen más a hengerfej, más szelepszögekkel, más főtengely, más csapágyak, más olajkör, stb...
A Porsche motor alapban forg annyit, mint a typ1 VW motor tuninggal, a motorblokknak jobb az anyaga, de nehezebb.

Hallgassátok meg a hangját a Doxa-énak, az egy teljesen más kávéház. Sajnos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2070 Dátum: 2008 Szeptember 11, 14:56:51 »

1,6-os motorhoz elég lehet 36-os duplakarbi? A cél egy 70 ló körüli nyomatékos motor.

Viccelsz? A gyári 1.6-os motornak 34-es karbija van, amiben 24-es (?) venturi van.
Ezt kicseréled tulajdonképpen 2 db 36-os karbira (ha központi) aminek van két 26-os (?) venturija. Naná, hogy elég!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #2069 Dátum: 2008 Szeptember 11, 07:21:59 »

 1,6-os motorhoz elég lehet 36-os duplakarbi? A cél egy 70 ló körüli nyomatékos motor.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2068 Dátum: 2008 Szeptember 11, 00:15:08 »

A Kiss Ati szerint elso blikkre nem, de valojaban eg es fold  Grin
(mind anyagra, mind kidolgozasra, mind tervezesre)
Ez így van. Felépítése és kivitelezése hasonlít. Amúgy tök más. A 912 1.6osából kiindulva, mert ha jól tudom az ugyan az mint a 356-é.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2067 Dátum: 2008 Szeptember 11, 00:13:26 »

érdekes dolog az !mert pl nekem még soha nem gözösödöt be benzinem 4000km alatt nem csepeget be
soha!nem melegedtek karbik sem! motorom tul is van hütve Roll Eyes
A hűtésem nekem is jó, nagyobb hajtás után megmértem a hengerfejet és az olajat is. De nekem begőzösödik a gyorsítónál és ami ott van azt becsöpögteti. (másoknál is van ilyen probléma) Majd ha lesz időm akkor bedobom alá a hőgátakat.


                             GNX-967
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #2066 Dátum: 2008 Szeptember 10, 22:49:29 »

szerintetek sok különbség van a porke 356 és a typ1 blokk között?
A Kiss Ati szerint elso blikkre nem, de valojaban eg es fold  Grin
(mind anyagra, mind kidolgozasra, mind tervezesre)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #2065 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:42:45 »

szerintetek sok különbség van a porke 356 és a typ1 blokk között?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2064 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:34:20 »

ártani nem árt, ha megvan.  Wink
1db om van Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2063 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:28:03 »

Süsünek van sok fúvókája.
Azt mond az embernek, hogy ami a karbi alatt van bakelit, azt is adja oda!
az eggyik karbi zacskóban van darabokban, a másik kettőt mégcsak nem is láttam, azt mondta, hogy ha beássa magát a garázs méllyére már tudja hol lesz
2 lépésnyire lehet bemenni a szétszedett motor-váltó-stb. darabok miatt
örülök ha a karbi meg lesz Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2062 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:26:46 »

ártani nem árt, ha megvan.  Wink
érdekes dolog az !mert pl nekem még soha nem gözösödöt be benzinem 4000km alatt nem csepeget be
soha!nem melegedtek karbik sem! motorom tul is van hütve Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2061 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:24:48 »

Süsünek van sok fúvókája.
Azt mond az embernek, hogy ami a karbi alatt van bakelit, azt is adja oda!
érdekes dolog az !mert pl nekem még soha nem gözösödöt be benzinem 4000km alatt nem csepeget be
soha!nem melegedtek karbik sem! motorom tul is van hütve Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2060 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:22:46 »

Süsünek van sok fúvókája.
Azt mond az embernek, hogy ami a karbi alatt van bakelit, azt is adja oda!
köszi
kapni fogok 3 db állítólag weber 36-os karbit, de lehet hogy nem weber ezért a sok kérdés, ha az lesz jó lenne tudni a fúvóka méreteket, de ha nem lesznek jók lehet, hogy érdekel majdha még meg lesz a tiédköszi

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #2059 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:19:29 »

sincs

Már mindegy megvettem  Roll Eyes 3,5K egy pár csere helyett, mejd megtérül (talán)  Undecided (főleg amnnyit én aztán  használom)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2058 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:19:18 »

solexhez Grin
semmi állitolag folokltabb mint egy gyári de én nem vagyok meggyözödve
köszi
kapni fogok 3 db állítólag weber 36-os karbit, de lehet hogy nem weber ezért a sok kérdés, ha az lesz jó lenne tudni a fúvóka méreteket, de ha nem lesznek jók lehet, hogy érdekel majdha még meg lesz a tiéd
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2057 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:18:03 »

1600-1800
 28
 140
 210
 F11
 55
 nekem
idf 36,28,135,200 f50,50,

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #2056 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:17:20 »

sincs

nincs+semmi érteleme=sincs  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2055 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:16:19 »

Papírfilter helyett mosható szűrő beszerelésének van érteleme  Huh
sincs

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #2054 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:10:49 »

Papírfilter helyett mosható szűrő beszerelésének van érteleme  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2053 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:09:49 »

kiindulásnak jó ez is.

http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/vergaserberechnung.php
solex
a weber 36-os kerülne majdnem gyári 1.6-ra, ehez az összeállításhoz kellene fúvókázni
gondolom ehez vannak "konyhakész"beállítások

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2052 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:08:28 »

solex
a weber 36-os kerülne majdnem gyári 1.6-ra, ehez az összeállításhoz kellene fúvókázni
gondolom ehez vannak "konyhakész"beállítások
hát van.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2051 Dátum: 2008 Szeptember 10, 21:06:50 »

solexhez Grin

semmi állitolag folokltabb mint egy gyári de én nem vagyok meggyözödve
solex
a weber 36-os kerülne majdnem gyári 1.6-ra, ehez az összeállításhoz kellene fúvókázni
gondolom ehez vannak "konyhakész"beállítások

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2050 Dátum: 2008 Szeptember 10, 20:59:28 »

maldnem gyári 1.6-hoz hol lehet adatokat találni a fúvókázásról

wbx vez tengelyről mi a vélemény úgy tudom majdnem megeggyezik a fokolása a w100-as tengelyével
solexhez Grin

semmi állitolag folokltabb mint egy gyári de én nem vagyok meggyözödve

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2049 Dátum: 2008 Szeptember 10, 20:57:16 »

maldnem gyári 1.6-hoz hol lehet adatokat találni a fúvókázásról

wbx vez tengelyről mi a vélemény úgy tudom majdnem megeggyezik a fokolása a w100-as tengelyével

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #2048 Dátum: 2008 Szeptember 10, 20:55:39 »

2,4 typ 4 idf48 msd
az derék, ezek után nincs több kérdésem
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2047 Dátum: 2008 Szeptember 10, 20:55:14 »

miért mindig te mentél elöl?  Grin (kié az a világos metálzöld bogár, aranyszínű (talán bbs) felnivel és abban milyen motor van? mert az is nagyon megy
felvezetö kocsi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2046 Dátum: 2008 Szeptember 10, 20:54:11 »

erre tippeltem Roll Eyes Evil
idf weber 36os amit hirdetsz az milyen álapotú?
jók!venturit cserélni kell mert nagy!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2045 Dátum: 2008 Szeptember 10, 20:53:17 »

miért mindig te mentél elöl?  Grin (kié az a világos metálzöld bogár, aranyszínű (talán bbs) felnivel és abban milyen motor van? mert az is nagyon megy
2,4 typ 4 idf48 msd

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 501 502 503 504 505 [506] 507 508 509 510 511 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.