www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 01:38:32
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
496
497
498
499
500
[
501
]
502
503
504
505
506
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3356159 alkalommal)
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2284 Dátum:
2008 Szeptember 24, 22:00:25 »
Ez melyik oldalról van.
Kicsit ránéznék.
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 24, 21:32:44
gány motor?
Hát a szamomra etlaon tuning vw-ben is az van,ilyen adatokkal es ez az auto arol hires,hogy Becsbol idejon gyorsulasi versenyre labon,megy 11-12 koruli idoket es hazamegy Becsbe ugyanugy a sajat kerekein
<beszúrt kép törölve>
waterboxer case
100 barrels nikasil from Porsche 993 GT3
100 Mahle pistons from Porsche 993 GT2 Biturbo
custom Pauter roller cam
home built Competition Eliminator 51,5x41
kennedy clutch stage1 (228mm) Quatermaster disc
lightened 914 flywheel
52mm throttlebody EFI
MSD dizzy+MSD Digital6+Blaster HVC II
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2283 Dátum:
2008 Szeptember 24, 21:39:14 »
nemtom szerintem van rácio oxiboxerbe!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2282 Dátum:
2008 Szeptember 24, 21:37:52 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 Szeptember 24, 21:28:30
köszi
a Szeki kádjában nem az van?
de
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2281 Dátum:
2008 Szeptember 24, 21:33:19 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 Szeptember 24, 21:28:30
köszi
a Szeki kádjában nem az van?
de az is oxy
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2280 Dátum:
2008 Szeptember 24, 21:32:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 24, 19:41:47
oxyboxer = gánymotor
A nap végére be is fosott nekik.
gány motor?
Hát a szamomra etlaon tuning vw-ben is az van,ilyen adatokkal es ez az auto arrol hires,hogy Becsbol idejon gyorsulasi versenyre labon,megy 11-12 koruli idoket es hazamegy Becsbe ugyanugy a sajat kerekein
waterboxer case
100 barrels nikasil from Porsche 993 GT3
100 Mahle pistons from Porsche 993 GT2 Biturbo
custom Pauter roller cam
home built Competition Eliminator 51,5x41
kennedy clutch stage1 (228mm) Quatermaster disc
lightened 914 flywheel
52mm throttlebody EFI
MSD dizzy+MSD Digital6+Blaster HVC II
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 24, 21:41:18 írta Aircult
»
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2279 Dátum:
2008 Szeptember 24, 21:28:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 24, 21:27:15
vizesboxeerböl levegös
köszi
a Szeki kádjában nem az van?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2278 Dátum:
2008 Szeptember 24, 21:27:15 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 Szeptember 24, 21:21:26
milyen az az oxyboxer?(azon kívül, hogy gánymotor)
vizesboxeerböl levegös
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2277 Dátum:
2008 Szeptember 24, 21:21:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 24, 19:41:47
oxyboxer = gánymotor
A nap végére be is fosott nekik.
milyen az az oxyboxer?(azon kívül, hogy gánymotor)
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2276 Dátum:
2008 Szeptember 24, 19:49:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 24, 19:41:47
oxyboxer = gánymotor
A nap végére be is fosott nekik.
mi lett vele?
www.talizmansport.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2275 Dátum:
2008 Szeptember 24, 19:41:47 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Szeptember 24, 19:31:41
nem kell bekarizni , jobban megfigyelve észrevettem
és azt is hogy ez egy oxyboxer
oxyboxer = gánymotor
A nap végére be is fosott nekik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2274 Dátum:
2008 Szeptember 24, 19:31:41 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Szeptember 24, 11:48:23
az aautó hátuja felé,nem a kép perspektívákjából messzebb lévő nagy csőre gondoltam. fekete, hűtőbordás cucc. de ha gondolod, bekarikázom neked a képen
nem kell bekarizni , jobban megfigyelve észrevettem
és azt is hogy ez egy oxyboxer
www.talizmansport.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2273 Dátum:
2008 Szeptember 24, 11:48:23 »
Idézetet írta: ESZ - 2008 Szeptember 24, 08:13:56
ugye most viccelsz?
az egy kartergázszellőztető
az aautó hátuja felé,nem a kép perspektívákjából messzebb lévő nagy csőre gondoltam. fekete, hűtőbordás cucc. de ha gondolod, bekarikázom neked a képen
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2272 Dátum:
2008 Szeptember 24, 10:48:06 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2008 Szeptember 24, 08:20:01
Gondolom, gyorsulós gép, a többi időt tréleren tölti. A gyorsulós gépekről a hűtést is leszedik, arra a negyedmérföldre tök felesleges. Lehet, hogy egy kis krúzolás még bele kell férjen a találkozókon, és ezért hagyta fent a kutyaházat, meg a dinamót (viszont ezzel az áttétellel könnyebben hajtja a motor a dinamó+ventillátor kombót, ami nyilván kevesebb veszteséget okoz a teljesítményben)
Egy bizonyos fordulat felett már nem nő, sőt romlik a turbina hatásfoka. Viszont lehet, hogy alacsonyabb fordulaton éppen elég valami plusz hűtővel így is az áttétel.
VW Beetle - the original since 1938
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2271 Dátum:
2008 Szeptember 24, 08:20:01 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Szeptember 23, 21:16:56
<beszúrt kép törölve>
a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa átmérője kisebb mint a dinamón lévőé, ez megéri? nem melegszik túl? vajon hogyan????
Gondolom, gyorsulós gép, a többi időt tréleren tölti. A gyorsulós gépekről a hűtést is leszedik, arra a negyedmérföldre tök felesleges. Lehet, hogy egy kis krúzolás még bele kell férjen a találkozókon, és ezért hagyta fent a kutyaházat, meg a dinamót (viszont ezzel az áttétellel könnyebben hajtja a motor a dinamó+ventillátor kombót, ami nyilván kevesebb veszteséget okoz a teljesítményben)
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2270 Dátum:
2008 Szeptember 24, 08:13:56 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Szeptember 23, 22:42:21
ott egy bazi hűtő a hátsó falnál, mamibe az olajcsövek futnak.
ugye most viccelsz?
az egy kartergázszellőztető
www.talizmansport.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2269 Dátum:
2008 Szeptember 23, 22:42:21 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Szeptember 23, 21:16:56
<beszúrt kép törölve>
a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa átmérője kisebb mint a dinamón lévőé, ez megéri? nem melegszik túl? vajon hogyan????
ott egy bazi hűtő a hátsó falnál, mamibe az olajcsövek futnak.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
szódásbácsi
Hozzászólások: 1284
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2268 Dátum:
2008 Szeptember 23, 22:09:30 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Szeptember 23, 21:16:56
<beszúrt kép törölve>
a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa átmérője kisebb mint a dinamón lévőé, ez megéri? nem melegszik túl? vajon hogyan????
Inkább induljunk ki abból, hogy a Bosch pl. a 180 W-os dinamónál a maximális megengedhető fordulatszámot 6000 /perc -körül határozza meg.
Ez a motor pedig első ránézésre nem az a tipikus 3500-ig forgatható erőforrás.
A hűtés pedig (gondolom) javítható valami nagy olajhűtővel, meg esetleg valami módosított karakterisztikájú ventillátorlapáttal (ha van ilyen).
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2267 Dátum:
2008 Szeptember 23, 21:55:34 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 Szeptember 21, 16:57:50
Szerintem nehéz lesz eladni.
Mivel a te "izlésed" szerint van.
Ennyi pénzért meg lehet valamiböl valamit csinálni a saját izlése szerint.
ez igy van,de ha valakinek hasonlo az izlese,akkor megeri,mert tenyleg nem hozza ki ennyibol,ha pont ilyet akar..
de nehez,az teny
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2266 Dátum:
2008 Szeptember 23, 21:45:27 »
ugyebár a hazai pálya előnyei...
http://www.youtube.com/watch?v=YlqaUtQommI&feature=related
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2265 Dátum:
2008 Szeptember 23, 21:16:56 »
a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa átmérője kisebb mint a dinamón lévőé, ez megéri? nem melegszik túl? vajon hogyan????
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2264 Dátum:
2008 Szeptember 22, 09:40:21 »
Idézetet írta: Wega - 2008 Szeptember 21, 19:58:39
Mit tudok tenni a motorommal hogy egy picit legalább erősebb legyen, mondjuk vmiolyan változtatás amitőlmégnem fog 25litert enni tudtok segíteni, nem izomauto kéne csak h menjen,
fel kell újítani, pontosan és szépen esetleg egy kis kompresszió növelés, lendkerék tömegének csökkentése, jó karbi (szerintem nem kell weber vagy dellorto) és egy jó kipuff ha csak a szériában gondolkodsz (akkor ez az SZMB-be való)
ha nem akkor olvass vissza
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 22, 09:42:16 írta Bill
»
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2263 Dátum:
2008 Szeptember 22, 08:51:38 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 Szeptember 21, 21:55:32
A kérdés túl általános volt, az izmosításról meg olvass vissza egy kicsit. Azt sem írtad milyen motorról van szó.
vissza kéneolvasni,igen.
ráadásul félig OFF votl akérdés, a második fel az szmb -be való.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2262 Dátum:
2008 Szeptember 21, 22:22:55 »
Idézetet írta: Wega - 2008 Szeptember 21, 19:58:39
Mit tudok tenni a motorommal hogy egy picit legalább erősebb legyen, mondjuk vmiolyan változtatás amitőlmégnem fog 25litert enni tudtok segíteni, nem izomauto kéne csak h menjen,másikkérdésh mitől puffog a motorom?köszönet
egy központi progresszív weber? létezik szett karbi+szívócső. Igaz, hogy csak 1.6-os duplaszívósnál van értelme sztem.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2261 Dátum:
2008 Szeptember 21, 21:55:32 »
A kérdés túl általános volt, az izmosításról meg olvass vissza egy kicsit. Azt sem írtad milyen motorról van szó.
Idézetet írta: Wega - 2008 Szeptember 21, 21:37:18
Értékelem a humorotok télleg,kösz
Wega
Hozzászólások: 110
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2260 Dátum:
2008 Szeptember 21, 21:37:18 »
Értékelem a humorotok télleg,kösz
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2259 Dátum:
2008 Szeptember 21, 20:56:24 »
a héten elkezdem csinálni 67es bogaram hengerfejét majd rakok be képet hogy néz ki!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
szódásbácsi
Hozzászólások: 1284
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2258 Dátum:
2008 Szeptember 21, 20:49:15 »
Idézetet írta: KIZS - 2008 Szeptember 21, 20:46:30
ha puffog akkor jár, ha nem puffog akkor nem jár
(és az élet más nagy igazságait is megoszthatom veled, ha szeretnéd)
Mééég!
Lécciii!
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2257 Dátum:
2008 Szeptember 21, 20:46:30 »
Idézetet írta: Wega - 2008 Szeptember 21, 19:58:39
Mit tudok tenni a motorommal hogy egy picit legalább erősebb legyen, mondjuk vmiolyan változtatás amitőlmégnem fog 25litert enni tudtok segíteni, nem izomauto kéne csak h menjen,másikkérdésh mitől puffog a motorom?köszönet
ha puffog akkor jár, ha nem puffog akkor nem jár
(és az élet más nagy igazságait is megoszthatom veled, ha szeretnéd)
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2256 Dátum:
2008 Szeptember 21, 20:40:27 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 Szeptember 21, 20:04:30
ennyi infó alapján: a gyújtás nincs jól beállítva
vagy 3henger ami lehet szar gyeryta,szelep házag,megszakitó hézag,vagy fent akadó szivató
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2255 Dátum:
2008 Szeptember 21, 20:39:16 »
Mert gondolom, van rajta kipufogó
Idézetet írta: Wega - 2008 Szeptember 21, 19:58:39
mitől puffog a motorom?köszönet
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2254 Dátum:
2008 Szeptember 21, 20:31:58 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 Szeptember 21, 20:26:22
ez meg szerintem karbibeállítási probléma, de nem tudom megmondani hogy túl sokat kap, vagy túl keveset, vagy valamelyik fúvóka túl kicsi vagy túl nagy-e
Vagy kockás a benzin!
Tóth Zoltán
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2253 Dátum:
2008 Szeptember 21, 20:26:22 »
Idézetet írta: MobyDick - 2008 Szeptember 21, 20:09:50
és mitől van hogy oda lépsz majd egy darabig akadozik majd hirtelen elindul
ez meg szerintem karbibeállítási probléma, de nem tudom megmondani hogy túl sokat kap, vagy túl keveset, vagy valamelyik fúvóka túl kicsi vagy túl nagy-e
MobyDick
Hozzászólások: 430
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2252 Dátum:
2008 Szeptember 21, 20:09:50 »
és mitől van hogy oda lépsz majd egy darabig akadozik majd hirtelen elindul
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2251 Dátum:
2008 Szeptember 21, 20:04:30 »
Idézetet írta: Wega - 2008 Szeptember 21, 19:58:39
másikkérdésh mitől puffog a motorom?köszönet
ennyi infó alapján: a gyújtás nincs jól beállítva
Wega
Hozzászólások: 110
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2250 Dátum:
2008 Szeptember 21, 19:58:39 »
Mit tudok tenni a motorommal hogy egy picit legalább erősebb legyen, mondjuk vmiolyan változtatás amitőlmégnem fog 25litert enni tudtok segíteni, nem izomauto kéne csak h menjen,másikkérdésh mitől puffog a motorom?köszönet
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2249 Dátum:
2008 Szeptember 21, 16:57:50 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 17, 12:52:32
meg hat szept 29ig lett volna (lenne) jo eladni,mert addig vagyok itthon...utana max majd decemberben,de akkor kotve hiszem,hogy akar barki is bogarat venni
Szerintem nehéz lesz eladni.
Mivel a te "izlésed" szerint van.
Ennyi pénzért meg lehet valamiböl valamit csinálni a saját izlése szerint.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2248 Dátum:
2008 Szeptember 19, 16:25:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 17, 13:38:04
de van olyan is, ahol typ1-es motornak kell lenni, stb.
tényleg? pl?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2247 Dátum:
2008 Szeptember 17, 13:38:04 »
Idézetet írta: RNIE - 2008 Szeptember 17, 13:07:25
Az ilyen gyorsulásikon mindenképp "saját" motorral kell indulni?Nem lehet pl bedobni egy 911-ét?
Ez az alap versenykiírástól függ. Vannak bizonyos kategóriák, ahol bármivel mehetsz, de van olyan is, ahol typ1-es motornak kell lenni, stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2246 Dátum:
2008 Szeptember 17, 13:10:36 »
Azzal indulsz amivel akarsz.
Idézetet írta: RNIE - 2008 Szeptember 17, 13:07:25
Az ilyen gyorsulásikon mindenképp "saját" motorral kell indulni?Nem lehet pl bedobni egy 911-ét?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
RNIE
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2245 Dátum:
2008 Szeptember 17, 13:07:25 »
Az ilyen gyorsulásikon mindenképp "saját" motorral kell indulni?Nem lehet pl bedobni egy 911-ét?
Oldalak:
1
...
496
497
498
499
500
[
501
]
502
503
504
505
506
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...