www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 06:10:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 495 496 497 498 499 [500] 501 502 503 504 505 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3367158 alkalommal)
Nem elérhető Wega
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #2324 Dátum: 2008 Október 01, 21:41:19 »

Akárhogyanis olvasgatok vissza nem találok választ a kérdésemre ami anniy lenne h mit tegyek az 1,3as motorommal hogy egy picit az erő látszatát érezzem rajta, mit lehet tenni amitől egy kicsit összekapja magát hogy városi közlekedésre alkalmas legyen és legalább nyolcvanig gyorsuljon is ha tovább nemis, tudnekem valaki segiteni akár privibenis.Üdvw
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2323 Dátum: 2008 Október 01, 21:35:34 »

tenyleg az volt Shocked
haza is kuldtek utana rogton
<beszúrt kép törölve>


milyen motor van benne?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2322 Dátum: 2008 Október 01, 21:09:47 »


Bitburgban pár rendszámos bogár kifújta volna az orrát a Subarunak... Shocked
A széria Impreza GT (nem sti) nem tud 14 alá menni.

De az STi is "csak" 13 körül megy, ha nincs okosítva.
az m6os bmw 610 lovaval is 12,5 koruli idoket tud,ez a kis sarga rendszamos,ats-es dudu kocsi meg kemenyen elpicsazna azt is 400-on,tartos 11-12 kozti idejevel Cool Evil Cool



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #2321 Dátum: 2008 Október 01, 21:07:36 »


Az Opel Speedster nagyon beszarás volt!! Ilyet még nem láttam élőben. Azt hittem hanyatb*ssza magát, szerintem a sofőr is bekakkantott ilyedtében.
youtube-n van egy klipp amiben egy amcsi iskolabusz nyomat ilyet..... az is hatásos lehet!  Evil

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2320 Dátum: 2008 Október 01, 21:06:52 »


Az Opel Speedster nagyon beszarás volt!! Ilyet még nem láttam élőben. Azt hittem hanyatb*ssza magát, szerintem a sofőr is bekakkantott ilyedtében.

tenyleg az volt Shocked
haza is kuldtek utana rogton



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2319 Dátum: 2008 Október 01, 20:57:16 »

Wink
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>


Az Opel Speedster nagyon beszarás volt!! Ilyet még nem láttam élőben. Azt hittem hanyatb*ssza magát, szerintem a sofőr is bekakkantott ilyedtében.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2318 Dátum: 2008 Október 01, 20:55:51 »

A főnököm Impreza Gt-jének sincs sok ellenfele, pedig az "csak" 2000 turbó.


Bitburgban pár rendszámos bogár kifújta volna az orrát a Subarunak... Shocked
A széria Impreza GT (nem sti) nem tud 14 alá menni.

De az STi is "csak" 13 körül megy, ha nincs okosítva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2317 Dátum: 2008 Október 01, 10:30:52 »

 Wink



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2316 Dátum: 2008 Október 01, 00:01:11 »

A főnököm Impreza Gt-jének sincs sok ellenfele, pedig az "csak" 2000 turbó.


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2315 Dátum: 2008 Szeptember 30, 13:39:20 »

Tehát lehet, hogy egy jól beállított Impreza STI, vagy Lancer Evo, az összkerékhajtásnak, és kisebb tömegének köszönhetően odavágná a germán nehézbombázókat?


Simán.

Ahogy a kis tömegű bogarak is jó időket tudnak menni 150-170 lóerővel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #2314 Dátum: 2008 Szeptember 30, 12:13:47 »

A negyedmérföldes gyorsulás nagyon trükkös dolog. Ugyebár a sebesség idő grafikonnak a grafikon alatti területének (megtett út) kell állandónak, 402 méternek lenni.
Azoknak az autóknak van jó idejük, amelyek gyorsan tudnak megindulni és természetesen azért indulás után is gyorsulnak jól. A megindulás kurvára számít, mert a seb-idő görbe akkor itt nagyon meredek tud lenni, tehát az alatti terület (megtett út) sok. Utána már nehéz behozni a jó startot, ezért néha a kis átlépő sebességű, de jól sprintelő autók odavernek a nagyon gyors, nagy átlépő sebességű, de szarul rajtoló (első 100 méter) autóknak.

Váltó is sokat számít.

Tehát lehet, hogy egy jól beállított Impreza STI, vagy Lancer Evo, az összkerékhajtásnak, és kisebb tömegének köszönhetően odavágná a germán nehézbombázókat?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2313 Dátum: 2008 Szeptember 30, 12:00:47 »

ÁÁÁ, ezek nehéz szarok alig tudják a szűk 11-et, de inkább 11 közepe, 12 alja.

Az RS6-os 11.5 sec

http://www.dragtimes.com/Mercedes-Benz--C63-AMG-Drag-Racing.html

12 felett
A negyedmérföldes gyorsulás nagyon trükkös dolog. Ugyebár a sebesség idő grafikonnak a grafikon alatti területének (megtett út) kell állandónak, 402 méternek lenni.
Azoknak az autóknak van jó idejük, amelyek gyorsan tudnak megindulni és természetesen azért indulás után is gyorsulnak jól. A megindulás kurvára számít, mert a seb-idő görbe akkor itt nagyon meredek tud lenni, tehát az alatti terület (megtett út) sok. Utána már nehéz behozni a jó startot, ezért néha a kis átlépő sebességű, de jól sprintelő autók odavernek a nagyon gyors, nagy átlépő sebességű, de szarul rajtoló (első 100 méter) autóknak.

Váltó is sokat számít.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2312 Dátum: 2008 Szeptember 30, 11:37:40 »

Audi RS6, BMW M5, Mercedes C,E 63 AMG, ezek se tudják a 10-et, 4-5s körüli 0-100-al?

ÁÁÁ, ezek nehéz szarok alig tudják a szűk 11-et, de inkább 11 közepe, 12 alja.

Az RS6-os 11.5 sec

http://www.dragtimes.com/Mercedes-Benz--C63-AMG-Drag-Racing.html

12 felett
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 30, 11:48:55 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #2311 Dátum: 2008 Szeptember 30, 11:28:33 »

10s nem nagyon tud semmilyen széria (sorozatgyártású) autó. Kivétel egy-két egzotikum.

Audi RS6, BMW M5, Mercedes C,E 63 AMG, ezek se tudják a 10-et, 4-5s körüli 0-100-al?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2310 Dátum: 2008 Szeptember 30, 10:50:48 »

Valamelyik felejthető amerikai utcai autóversenyes filmben (Halálos iramban talán) hivatkoztak a Ten Second Club-ra, vagyis azakirály, aki tíz alatt futja. Ahhoz viszont már tényleg kell vas.


10s nem nagyon tud semmilyen széria (sorozatgyártású) autó. Kivétel egy-két egzotikum.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #2309 Dátum: 2008 Szeptember 30, 10:26:12 »

Valamelyik felejthető amerikai utcai autóversenyes filmben (Halálos iramban talán) hivatkoztak a Ten Second Club-ra, vagyis azakirály, aki tíz alatt futja. Ahhoz viszont már tényleg kell vas.

A neten rá tudsz keresni a "quartermile times"-ra.

A 14 s időt általában olyan autók tudják, amik kb. 7s alatt vannak százon.  A 17s időt olyan autók, amik 10 körül vannak százon.
Ez persze nagyon durva közelítés, de kb igaz.

16 körüli időt tud a Golf II GTI 16V


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2308 Dátum: 2008 Szeptember 30, 09:42:05 »

egy ilyen időt milyen autók futnak meg? nem bogárra gondolok, hanem inkább off-ra

A neten rá tudsz keresni a "quartermile times"-ra.

A 14 s időt általában olyan autók tudják, amik kb. 7s alatt vannak százon.  A 17s időt olyan autók, amik 10 körül vannak százon.
Ez persze nagyon durva közelítés, de kb igaz.

16 körüli időt tud a Golf II GTI 16V


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2307 Dátum: 2008 Szeptember 30, 08:17:18 »

honda civic crx 1,4 vtech slickel pont ennyit ment

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #2306 Dátum: 2008 Szeptember 30, 06:45:14 »

Megneztem a legjobb idejet, 15,146 ami nem rossz,jo kis versenytarsa a Lacikanak Shocked
egy ilyen időt milyen autók futnak meg? nem bogárra gondolok, hanem inkább off-ra
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2305 Dátum: 2008 Szeptember 29, 21:32:22 »

most szombaton volt Tokolon is gyorsulas,ahol ez a bogar is ott volt,ahogy lattam a kepeket.
<beszúrt kép törölve>
Megneztem a legjobb idejet, 15,146 ami nem rossz,jo kis versenytarsa a Lacikanak Shocked
Milyen szép lenne nem ezzel a kársztájlingos peres gumival, hanem valami cal-look szerűségként.
A T-bar már legalább megvan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2304 Dátum: 2008 Szeptember 29, 21:23:37 »

ebben is typ4 van?
mekkora?
ebben is typ 4,ez 2,4,ha jol emlekszem

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2303 Dátum: 2008 Szeptember 29, 21:23:06 »

ebben is typ4 van?
mekkora?
2,4  Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #2302 Dátum: 2008 Szeptember 29, 21:22:11 »

most szombaton volt Tokolon is gyorsulas,ahol ez a bogar is ott volt,ahogy lattam a kepeket.
<beszúrt kép törölve>
Megneztem a legjobb idejet, 15,146 ami nem rossz,jo kis versenytarsa a Lacikanak Shocked
ebben is typ4 van?
mekkora?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2301 Dátum: 2008 Szeptember 29, 21:17:19 »

most szombaton volt Tokolon is gyorsulas,ahol ez a bogar is ott volt,ahogy lattam a kepeket.

Megneztem a legjobb idejet, 15,146 ami nem rossz,jo kis versenytarsa a Lacikanak Shocked

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2300 Dátum: 2008 Szeptember 29, 21:13:13 »

Hoppá! Én csak a streetfighterezésből ismerem, nem is tudtam, hogy dragsterekkel is foglalkozik.... Shocked

ennyit megy a dragsterrel 400on Shocked


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #2299 Dátum: 2008 Szeptember 29, 21:11:27 »

Először enduro versenyző volt, (eredményes!), utána streetfighter (gsx-r, majd Buell) aztán gyorsulás. Harley nitroval, turbóval, majd dragster...
Hát tudja szórni a pénzt........ Evil Evil Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2298 Dátum: 2008 Szeptember 29, 21:10:03 »

Hoppá! Én csak a streetfighterezésből ismerem, nem is tudtam, hogy dragsterekkel is foglalkozik.... Shocked

Először enduro versenyző volt, (eredményes!), utána streetfighter (gsx-r, majd Buell) aztán gyorsulás. Harley nitroval, turbóval, majd dragster...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #2297 Dátum: 2008 Szeptember 29, 21:05:22 »

Ez az Erdős busza és dragstere.

Nitro király.  Wink

Hoppá! Én csak a streetfighterezésből ismerem, nem is tudtam, hogy dragsterekkel is foglalkozik.... Shocked

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2296 Dátum: 2008 Szeptember 29, 20:52:28 »

Na én meg szombat reggel ezt a szerelvényt igazitottam utba,hogy odataláljon.
Itt kavart a tököli reptér körül,mindenáron oda akart bemenni!
Mondtam neki,majd jövöre május végén! Grin
<beszúrt kép törölve>
Ez az Erdős busza és dragstere.

Nitro király.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2295 Dátum: 2008 Szeptember 29, 20:39:46 »

szombaton kint voltam Kiskunalchazan, a gyorsulasi versenyen,kepeim:
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50607066#2
<beszúrt kép törölve>

Na én meg szombat reggel ezt a szerelvényt igazitottam utba,hogy odataláljon.
Itt kavart a tököli reptér körül,mindenáron oda akart bemenni!
Mondtam neki,majd jövöre május végén! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2294 Dátum: 2008 Szeptember 29, 17:32:06 »

szombaton kint voltam Kiskunalchazan, a gyorsulasi versenyen,kepeim:
http://kep.tar.hu/elitevwclub/50607066#2


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #2293 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:56:39 »

Köszönöm.Akkor lessz mindenevő Passat. Cheesy Grin

VW 1200.1963.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2292 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:32:21 »

Mesterek!Lehet hogy nem jó helyre írom,de mi a különbség a sima dízelmotor, és a mindenevő dízel között.Pl:T-72 v Leopard.Technikailag hogy van megoldva?


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #2291 Dátum: 2008 Szeptember 28, 18:26:14 »

Mesterek!Lehet hogy nem jó helyre írom,de mi a különbség a sima dízelmotor, és a mindenevő dízel között.Pl:T-72 v Leopard.Technikailag hogy van megoldva?

VW 1200.1963.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2290 Dátum: 2008 Szeptember 28, 12:50:53 »

csak azért, mert cimborám erősködik, hogy legalább a szívó oldalra (ahogy te is említetted), én meg azzal érvelek, hogy nem lesz annyira növelve a kompresszió
Amikor a dugattyú felfele indul, akkor a szelep bezár, innentől kezdve nincs jelentősége a szimmeringnek, akkor van jelentősége, ha motorfékezel (fojtószelep zárva és a dugattyú szív), mert ekkor álló szelepes motornál több olajat be tud szívni, itt legfeljebb keveset és több levegőt.

Nincs igazán kézzelfogható előnye, az új hengerfejeknél (ACD motorkód) gyanítom a katalizátor védelme érdekében szerelték, az olajbeszívás ellen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #2289 Dátum: 2008 Szeptember 28, 11:18:01 »

A szelepek helyzete miatt az olaj nem folyik le, ha pedig nincs nagyon vad tengelyed, akkor a szelepek összenyitása sem olyan, hogy a nyitott szívó szelepnél már vagy még nagy nyomás lenne. A kipufogó meg úgysem annyira érdekes.
Az biztos, hogy sportos tengelynél neccesebb, de véleményem szerint nem érdemes.

Mindazonáltal az új hengerfejek szívóoldalánál van szimmering.

Az amerikai motorépítők sem foglalkoznak vele.
csak azért, mert cimborám erősködik, hogy legalább a szívó oldalra (ahogy te is említetted), én meg azzal érvelek, hogy nem lesz annyira növelve a kompresszió
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2288 Dátum: 2008 Szeptember 27, 21:29:38 »

Annak mennyire van értelme, hogy szelepszár-szimeringet építsünk a növelt kompressziójú motorunkba???

A szelepek helyzete miatt az olaj nem folyik le, ha pedig nincs nagyon vad tengelyed, akkor a szelepek összenyitása sem olyan, hogy a nyitott szívó szelepnél már vagy még nagy nyomás lenne. A kipufogó meg úgysem annyira érdekes.
Az biztos, hogy sportos tengelynél neccesebb, de véleményem szerint nem érdemes.

Mindazonáltal az új hengerfejek szívóoldalánál van szimmering.

Az amerikai motorépítők sem foglalkoznak vele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #2287 Dátum: 2008 Szeptember 27, 18:21:45 »

Annak mennyire van értelme, hogy szelepszár-szimeringet építsünk a növelt kompressziójú motorunkba???
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2286 Dátum: 2008 Szeptember 25, 10:35:51 »

gány motor?
Hát a szamomra etlaon tuning vw-ben is az van,ilyen adatokkal es ez az auto arrol hires,hogy Becsbol idejon gyorsulasi versenyre labon,megy 11-12 koruli idoket es hazamegy Becsbe ugyanugy a sajat kerekein Roll Eyes




Nem úgy értettem, hogy szarul van megcsinálva, hanem egy olyan hibrid, ami az én olvasatomban már nem typ1 és így egy befaragás számomra. Levágni a vízköpenyt, excenterezni a hengerfej csavarokat és izgulni mikor melegszik úgy meg, hogy kihúzza az egyik excentert. Minden nem gyári, kisszériás átalakítás magában hordozza a probléma lehetőségét, a megbízhatatlanságot.
Egy typ1, akár hosszú löketű motor meg már ki van találva, nagyjából tudjuk meddig mehetünk el kompresszióviszonyban, fordulatban stb, nincs zsákbamacska, megbízhatóság van.
Az oxyboxer-t ugyan építeik többen, de ezek száma meg sem közelíti a typ1-et tuningolók számát...így tapasztalatát sem.
Röviden ennyi.

Ami ennek a typ34 speedsternek a megépítését illeti az közel volt a tökéleteshez. Egyforma króm acélcsavarok, jól eldolgozott élek, tökéletes kárpitosmunka, nehéz lenne belekötni.

Az oxyboxer helyett meg akkor már egy corvair motor, egyiknek sincs sok köze a typ1-esehez. Vagy akkor már egy Subaru.

Én a typ4-től is idegenkedem, mert nem belevaló. De ez az én megközelítésem, nem akarok vitatkozni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2285 Dátum: 2008 Szeptember 24, 22:03:45 »

Ez melyik oldalról van.
Kicsit ránéznék.


az osztrak karmannos blogjarol, amit ugyan marciusban frissitett utoljara,de vannak nagyon erdekes infok az epulo csovazas dragsterjerol,ami allitolag azota elkeszult,jovore debutal Shocked Wink
http://mexxspeed.blogspot.com/

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 495 496 497 498 499 [500] 501 502 503 504 505 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.