www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 00:22:44
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
493
494
495
496
497
[
498
]
499
500
501
502
503
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3365678 alkalommal)
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2404 Dátum:
2008 Október 08, 10:00:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 08, 09:51:37
Ha rám hallgatsz hagyod a gyári tengelyt és a lendkeréket is gyári állapotban, ellenben a 34 PICT-t kikukázod és szerzel valami normális karburátort, legalább egy központi regisztert, de leginkább két karbit, akár weber 40 ICT, akár 36 IDF vagy 40 IDF. Hidd el, hogy ez az ami számít, a többi maszatolás, kevés előny, számos hátrány.
A hengerfejet meg kicsit megokosítod, kompressziót növelsz.
Ilyen lesz az én motorom is (IDF 40-essel) és lesz 65-70 lóerő,
takarékosan és alul is használhatóan.
Ha tengelyt teszel bele (akár csak egy kicsit W100 vagy Scat C20), akkor a gyári 34-es karbi szinte teljességgel alkalmatlan.
nekem is ez a lényeg, imádom a nagját amikor lentről gyorsítok
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2403 Dátum:
2008 Október 08, 09:59:52 »
kezd a váltó cserével
elképesztő különbség lesz már attól is.
Idézetet írta: Woodoo - 2008 Október 08, 09:58:26
;DVan egy hycomat 1303am szeretném sportosabb mozgásra birni. A vltt nem cserélem ki! Ötleteket vrnék.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2402 Dátum:
2008 Október 08, 09:58:26 »
;DVan egy hycomat 1303am szeretném sportosabb mozgásra birni. A vltt nem cserélem ki! Ötleteket vrnék.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2401 Dátum:
2008 Október 08, 09:51:37 »
Idézetet írta: gas - 2008 Október 08, 09:42:20
én ki akarom cserélni a f.tengely csapágyakat és ez a nagy dilemma, hogy legyen tengely vagy ne
eddig ami van
gyári nagyszelepes hengerfej új kipuff. csavarok, szelepek becsiszolva
1641-es hd
ar-esmocira
egyenlőre 34-pict 3, de....
a lendkerék könnyítésen is gondolkodom
azt hol lehet könnyíteni, és mennyit érdemes levenni belőle?
Ha rám hallgatsz hagyod a gyári tengelyt és a lendkeréket is gyári állapotban, ellenben a 34 PICT-t kikukázod és szerzel valami normális karburátort, legalább egy központi regisztert, de leginkább két karbit, akár weber 40 ICT, akár 36 IDF vagy 40 IDF. Hidd el, hogy ez az ami számít, a többi maszatolás, kevés előny, számos hátrány.
A hengerfejet meg kicsit megokosítod, kompressziót növelsz.
Ilyen lesz az én motorom is (IDF 40-essel) és lesz 65-70 lóerő, takarékosan és alul is használhatóan.
Ha tengelyt teszel bele (akár csak egy kicsit W100 vagy Scat C20), akkor a gyári 34-es karbi szinte teljességgel alkalmatlan.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2400 Dátum:
2008 Október 08, 09:42:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 08, 09:21:05
igen mert a blokkot nem bontom!
ha megáll mert szétrugom!
akkor megbontom de akkor kap
-90,5hd
-talán nem 69es fötengely ( ez pénz kérdése)
-w120 294 tengely
-44es hfej
én ki akarom cserélni a f.tengely csapágyakat és ez a nagy dilemma, hogy legyen tengely vagy ne
eddig ami van
gyári nagyszelepes hengerfej új kipuff. csavarok, szelepek becsiszolva
1641-es hd
ar-esmocira
egyenlőre 34-pict 3, de....
a lendkerék könnyítésen is gondolkodom
azt hol lehet könnyíteni, és mennyit érdemes levenni belőle?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2399 Dátum:
2008 Október 08, 09:23:57 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Október 07, 22:12:10
én is előre várom a napot, mikor egy marék fúvókával fogok baszakodni reggeltől estig
Én már átéltem, de volt vagy 4 nap.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2398 Dátum:
2008 Október 08, 09:21:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 07, 19:54:29
Kicsit kevés, mert nekem a typ3-ra 92 lóerő jön ki, pedig az 107 volt. Szerintem a Lacié is több, mint 130...
Nekem 37,36-ot ír az f-es mocimra.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2397 Dátum:
2008 Október 08, 09:21:05 »
Idézetet írta: gas - 2008 Október 08, 09:16:29
vez.tengely marad széria?
igen mert a blokkot nem bontom!
ha megáll mert szétrugom!
akkor megbontom de akkor kap
-90,5hd
-talán nem 69es fötengely ( ez pénz kérdése)
-w120 294 tengely
-44es hfej
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2396 Dátum:
2008 Október 08, 09:16:29 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 07, 20:27:26
2tervem van ami bejön
nem uj motor
van egy jó blokkom
-1600 gyári +kap egy uj gyürüt
-hajtókar csapágyat
-1,25 himba(talán)
-typ 4hütö
-uj regiszetr karbi
-009
-2db gyári hfje(kicsit alakitva itt ott)+szivócsö hozzá
-lendkerék picit könyebbre
-empi kipuff
másik még titok!
vez.tengely marad széria?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2395 Dátum:
2008 Október 07, 23:18:36 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 07, 23:09:31
egyzser összeszedem!és leirom szerintem hétvége
GNX-967
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2394 Dátum:
2008 Október 07, 23:09:31 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 07, 19:36:43
nem vészes
egyzser összeszedem!és leirom szerintem hétvége
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2393 Dátum:
2008 Október 07, 22:53:06 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Október 07, 21:22:03
Kellene a nagyobb váltó.
Hasonló cipőbe járunk.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2392 Dátum:
2008 Október 07, 22:52:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 07, 19:36:43
nem vészes
részletekről szabad tudni valamit?
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2391 Dátum:
2008 Október 07, 22:51:29 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Október 07, 22:12:10
én is előre várom a napot, mikor egy marék fúvókával fogok baszakodni reggeltől estig
Napokon vagy heteken át.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2390 Dátum:
2008 Október 07, 22:49:59 »
Co-s beállítás nem mindig működik. És csak akkor tuti ha hosszú flexis szonda van ill. csőkígyó (hengerenkénti mérésre).
Én is játszottam heteken át, elvileg 3,5ös co-val optimális és jó. Na most igaz a végdobon mérve nekem 7,5 és így megy jól ill a gyertyáim tökéletesen ki vannak égve őzbarnára. Ennyit az elméletről... Én a gyakorlatban hiszek. Ha alább mennék a fúvókákkal akkor a co javul, de a teljesítmény szar ill. kigyorsításkor lyukas.
GNX-967
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2389 Dátum:
2008 Október 07, 22:14:33 »
Aha, meg próbapad a motornak, teljesítmény, CO, stb. méréssel.
Idézetet írta: Mákos - 2008 Október 07, 22:12:10
én is előre várom a napot, mikor egy marék fúvókával fogok baszakodni reggeltől estig
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2388 Dátum:
2008 Október 07, 22:12:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 07, 22:05:45
mer olcson vettem!
a lényeg az a hengerfejen lesz(bent)
meg igyekszem pontosan összerakni......
és jol beállitani!
az baj hogy egy sima karbival is ellehet 1napot baszakodni simán..... ugy hogy elég jol menjen!
én is előre várom a napot, mikor egy marék fúvókával fogok baszakodni reggeltől estig
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2387 Dátum:
2008 Október 07, 22:05:45 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Október 07, 21:55:10
jetényleg , lendkerekem könnyítve van nekem is.
009 miért ? mert a vákuumos csak a gyári karbival frankó ?
mer olcson vettem!
a lényeg az a hengerfejen lesz(bent)
meg igyekszem pontosan összerakni......
és jol beállitani!
az baj hogy egy sima karbival is ellehet 1napot baszakodni simán..... ugy hogy elég jol menjen!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2386 Dátum:
2008 Október 07, 21:55:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 07, 20:27:26
2tervem van ami bejön
nem uj motor
van egy jó blokkom
-1600 gyári +kap egy uj gyürüt
-hajtókar csapágyat
-1,25 himba(talán)
-typ 4hütö
-uj regiszetr karbi
-009
-2db gyári hfje(kicsit alakitva itt ott)+szivócsö hozzá
-lendkerék picit könyebbre
-empi kipuff
másik még titok!
jetényleg , lendkerekem könnyítve van nekem is.
009 miért ? mert a vákuumos csak a gyári karbival frankó ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2385 Dátum:
2008 Október 07, 21:22:03 »
Ma az öreggel mentem Szonokra.Kicsit megzögettem.Indeksz visszajelzőig ,de nem volt vége.Kellene a nagyobb váltó.
VW 1200.1963.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2384 Dátum:
2008 Október 07, 21:09:28 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Október 07, 21:03:51
1.6-nál szükséges a nagyobb hűtő?
Csak ha rúgod.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2383 Dátum:
2008 Október 07, 21:06:23 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Október 07, 21:03:51
1.6-nál szükséges a nagyobb hűtő?
elvileg nem4söt nekem tul van hütve!de ha lud legyen kövér......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2382 Dátum:
2008 Október 07, 21:03:51 »
1.6-nál szükséges a nagyobb hűtő?
VW 1200.1963.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2381 Dátum:
2008 Október 07, 20:58:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 07, 20:40:35
Ólba és kb. 2 cm-rel.
Jól beszélek, Maresz?
igy van!
2sorral szélesebb mint a sima....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2380 Dátum:
2008 Október 07, 20:40:35 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Október 07, 20:39:48
A typ 4 hűtő mennyivel nagyobb minta typ1? Hova rakod?Ólba vagy fontra.
Ólba és kb. 2 cm-rel.
Jól beszélek, Maresz?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2379 Dátum:
2008 Október 07, 20:39:48 »
A typ 4 hűtő mennyivel nagyobb minta typ1? Hova rakod?Ólba vagy fontra.
VW 1200.1963.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2378 Dátum:
2008 Október 07, 20:27:26 »
2tervem van ami bejön
nem uj motor
van egy jó blokkom
-1600 gyári +kap egy uj gyürüt
-hajtókar csapágyat
-1,25 himba(talán)
-typ 4hütö
-uj regiszetr karbi
-009
-2db gyári hfje(kicsit alakitva itt ott)+szivócsö hozzá
-lendkerék picit könyebbre
-empi kipuff
másik még titok!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2377 Dátum:
2008 Október 07, 20:11:35 »
Idézetet írta: brez - 2008 Október 07, 20:06:54
a mért idődben a reakcióidő is benne van, ezzel meg gondolom a program nem számol. ezért lehet kevesebb...?!
A tömeg is érdekes lehet, én amikor mentem a typ3-assal benn volt minden, biztos több, mint 960 + 95 kg.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2376 Dátum:
2008 Október 07, 20:06:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 07, 19:54:29
Kicsit kevés, mert nekem a typ3-ra 92 lóerő jön ki, pedig az 107 volt. Szerintem a Lacié is több, mint 130...
a mért idődben a reakcióidő is benne van, ezzel meg gondolom a program nem számol. ezért lehet kevesebb...?!
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2375 Dátum:
2008 Október 07, 19:54:29 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 07, 19:29:20
talaltam egy ilyen kalkulatort,ez alapjan a Lacika bogara jelen allas szerint 136 loero korul van...
http://www.dragtimes.com/horsepower-et-trap-speed-calculator.php?et=14.5&trap=94&weight=2094&submitButtonName=Calculate+Horsepower+Estimate
Kicsit kevés, mert nekem a typ3-ra 92 lóerő jön ki, pedig az 107 volt. Szerintem a Lacié is több, mint 130...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2374 Dátum:
2008 Október 07, 19:37:53 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Október 06, 22:36:04
kis kompresszió növelt, gyári 1,6 ot, hiumbasorral, sportkipuffal, hogy ne én próbáljam ki először
nem egészen.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2373 Dátum:
2008 Október 07, 19:36:43 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Október 06, 22:44:52
A száraz váltót nagy cucc átalakítani olajosra? Nagyon kellene valami hosszú váltó.
nem vészes
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2372 Dátum:
2008 Október 07, 19:29:20 »
talaltam egy ilyen kalkulatort,ez alapjan a Lacika bogara jelen allas szerint 136 loero korul van...
http://www.dragtimes.com/horsepower-et-trap-speed-calculator.php?et=14.5&trap=94&weight=2094&submitButtonName=Calculate+Horsepower+Estimate
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2371 Dátum:
2008 Október 06, 22:44:52 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 06, 19:49:56
na hogy ne üljönk le hétvégén szedem ki motort 67esröl
sajnos még 1300as megy vissza
de berakok egy Ah száraz váltót!(persze átlakitom olajosra)
hogy mehesen be majd végre normális erösebb forrás amin még agyalok hogy mi legyen sok varriácio van minden pénz függö!
A száraz váltót nagy cucc átalakítani olajosra? Nagyon kellene valami hosszú váltó.
GNX-967
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2370 Dátum:
2008 Október 06, 22:36:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 06, 19:49:56
na hogy ne üljönk le hétvégén szedem ki motort 67esröl
sajnos még 1300as megy vissza
de berakok egy Ah száraz váltót!(persze átlakitom olajosra)
hogy mehesen be majd végre normális erösebb forrás amin még agyalok hogy mi legyen sok varriácio van minden pénz függö!
kis kompresszió növelt, gyári 1,6 ot, hiumbasorral, sportkipuffal, hogy ne én próbáljam ki először
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2369 Dátum:
2008 Október 06, 19:49:56 »
na hogy ne üljönk le hétvégén szedem ki motort 67esröl
sajnos még 1300as megy vissza
de berakok egy Ah száraz váltót!(persze átlakitom olajosra)
hogy mehesen be majd végre normális erösebb forrás amin még agyalok hogy mi legyen sok varriácio van minden pénz függö!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2368 Dátum:
2008 Október 06, 08:18:13 »
ez biztos fájt.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2367 Dátum:
2008 Október 05, 18:51:22 »
http://www.lnengineering.com/type1.html
Nickies™ Cylinders
$2049
muha.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2366 Dátum:
2008 Október 05, 18:49:24 »
bogárgondok csőstül-ből a trekker
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=672907
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2365 Dátum:
2008 Október 05, 13:25:43 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 05, 11:14:29
nem de szivócsö a lényeg
pedig az zsiványul nézne ki.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Oldalak:
1
...
493
494
495
496
497
[
498
]
499
500
501
502
503
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...