www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:12:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 493 494 495 496 497 [498] 499 500 501 502 503 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3365790 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2404 Dátum: 2008 Október 08, 10:00:43 »

Ha rám hallgatsz hagyod a gyári tengelyt és a lendkeréket is gyári állapotban, ellenben a 34 PICT-t kikukázod és szerzel valami normális karburátort, legalább egy központi regisztert, de leginkább két karbit, akár weber 40 ICT, akár 36 IDF vagy 40 IDF. Hidd el, hogy ez az ami számít, a többi maszatolás, kevés előny, számos hátrány.
A hengerfejet meg kicsit megokosítod, kompressziót növelsz.

Ilyen lesz az én motorom is (IDF 40-essel) és lesz 65-70 lóerő, takarékosan és alul is használhatóan.
Ha tengelyt teszel bele (akár csak egy kicsit W100 vagy Scat C20), akkor a gyári 34-es karbi szinte teljességgel alkalmatlan.
nekem is ez a lényeg, imádom a nagját amikor lentről gyorsítok

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2403 Dátum: 2008 Október 08, 09:59:52 »

kezd a váltó cserével  Grin
elképesztő különbség lesz már attól is.
;DVan egy hycomat 1303am szeretném sportosabb mozgásra birni. A vltt nem cserélem ki! Ötleteket vrnék.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #2402 Dátum: 2008 Október 08, 09:58:26 »

 ;DVan egy hycomat 1303am szeretném sportosabb mozgásra birni. A vltt nem cserélem ki! Ötleteket vrnék.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2401 Dátum: 2008 Október 08, 09:51:37 »

én ki akarom cserélni a f.tengely csapágyakat és ez a nagy dilemma, hogy legyen tengely vagy ne
eddig ami van
gyári nagyszelepes hengerfej új kipuff. csavarok, szelepek becsiszolva
1641-es hd
ar-esmocira
egyenlőre 34-pict 3, de....
a lendkerék könnyítésen is gondolkodom
azt hol lehet könnyíteni, és mennyit érdemes levenni belőle?

Ha rám hallgatsz hagyod a gyári tengelyt és a lendkeréket is gyári állapotban, ellenben a 34 PICT-t kikukázod és szerzel valami normális karburátort, legalább egy központi regisztert, de leginkább két karbit, akár weber 40 ICT, akár 36 IDF vagy 40 IDF. Hidd el, hogy ez az ami számít, a többi maszatolás, kevés előny, számos hátrány.
A hengerfejet meg kicsit megokosítod, kompressziót növelsz.

Ilyen lesz az én motorom is (IDF 40-essel) és lesz 65-70 lóerő, takarékosan és alul is használhatóan.

Ha tengelyt teszel bele (akár csak egy kicsit W100 vagy Scat C20), akkor a gyári 34-es karbi szinte teljességgel alkalmatlan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2400 Dátum: 2008 Október 08, 09:42:20 »

igen mert a blokkot nem bontom!
ha megáll mert szétrugom!
akkor megbontom de akkor kap
-90,5hd
-talán nem 69es fötengely ( ez pénz kérdése)
-w120  294 tengely
-44es hfej
én ki akarom cserélni a f.tengely csapágyakat és ez a nagy dilemma, hogy legyen tengely vagy ne
eddig ami van
gyári nagyszelepes hengerfej új kipuff. csavarok, szelepek becsiszolva
1641-es hd
ar-esmocira
egyenlőre 34-pict 3, de....
a lendkerék könnyítésen is gondolkodom
azt hol lehet könnyíteni, és mennyit érdemes levenni belőle?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2399 Dátum: 2008 Október 08, 09:23:57 »

én is előre várom a napot, mikor egy marék fúvókával fogok baszakodni reggeltől estig Cheesy
Én már átéltem, de volt vagy 4 nap.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2398 Dátum: 2008 Október 08, 09:21:42 »

Kicsit kevés, mert nekem a typ3-ra 92 lóerő jön ki, pedig az 107 volt. Szerintem a Lacié is több, mint 130...
Nekem 37,36-ot ír az f-es mocimra.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2397 Dátum: 2008 Október 08, 09:21:05 »

vez.tengely marad széria?
igen mert a blokkot nem bontom!
ha megáll mert szétrugom!
akkor megbontom de akkor kap
-90,5hd
-talán nem 69es fötengely ( ez pénz kérdése)
-w120  294 tengely
-44es hfej

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2396 Dátum: 2008 Október 08, 09:16:29 »

2tervem van ami bejön
nem uj motor
van egy jó blokkom

-1600 gyári +kap egy uj gyürüt
-hajtókar csapágyat
-1,25 himba(talán)
-typ 4hütö
-uj regiszetr karbi
-009
-2db gyári hfje(kicsit alakitva itt ott)+szivócsö hozzá
-lendkerék picit könyebbre
-empi kipuff


másik még titok!

vez.tengely marad széria?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2395 Dátum: 2008 Október 07, 23:18:36 »

egyzser összeszedem!és leirom szerintem hétvége


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2394 Dátum: 2008 Október 07, 23:09:31 »

nem vészes
egyzser összeszedem!és leirom szerintem hétvége

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2393 Dátum: 2008 Október 07, 22:53:06 »

Kellene a nagyobb váltó.
Hasonló cipőbe járunk.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2392 Dátum: 2008 Október 07, 22:52:26 »

nem vészes
részletekről szabad tudni valamit?


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2391 Dátum: 2008 Október 07, 22:51:29 »

én is előre várom a napot, mikor egy marék fúvókával fogok baszakodni reggeltől estig Cheesy
Napokon vagy heteken át. Tongue


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2390 Dátum: 2008 Október 07, 22:49:59 »

Co-s beállítás nem mindig működik. És csak akkor tuti ha hosszú flexis szonda van ill. csőkígyó (hengerenkénti mérésre).
Én is játszottam heteken át, elvileg 3,5ös co-val optimális és jó. Na most igaz a végdobon mérve nekem 7,5 és így megy jól ill a gyertyáim tökéletesen ki vannak égve őzbarnára. Ennyit az elméletről... Én a gyakorlatban hiszek. Ha alább mennék a fúvókákkal akkor a co javul, de a teljesítmény szar ill. kigyorsításkor lyukas.


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #2389 Dátum: 2008 Október 07, 22:14:33 »

Aha, meg próbapad a motornak, teljesítmény, CO, stb. méréssel.  Evil

én is előre várom a napot, mikor egy marék fúvókával fogok baszakodni reggeltől estig Cheesy
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2388 Dátum: 2008 Október 07, 22:12:10 »

mer olcson vettem!


a lényeg az a hengerfejen lesz(bent)
meg igyekszem pontosan összerakni......
és jol beállitani!


az baj hogy egy sima karbival is ellehet 1napot baszakodni simán..... ugy hogy elég jol menjen!

én is előre várom a napot, mikor egy marék fúvókával fogok baszakodni reggeltől estig Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2387 Dátum: 2008 Október 07, 22:05:45 »

jetényleg , lendkerekem könnyítve van nekem is.

009 miért ? mert a vákuumos csak a gyári karbival frankó ? 
mer olcson vettem!


a lényeg az a hengerfejen lesz(bent)
meg igyekszem pontosan összerakni......
és jol beállitani!


az baj hogy egy sima karbival is ellehet 1napot baszakodni simán..... ugy hogy elég jol menjen!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2386 Dátum: 2008 Október 07, 21:55:10 »

2tervem van ami bejön
nem uj motor
van egy jó blokkom

-1600 gyári +kap egy uj gyürüt
-hajtókar csapágyat
-1,25 himba(talán)
-typ 4hütö
-uj regiszetr karbi
-009
-2db gyári hfje(kicsit alakitva itt ott)+szivócsö hozzá
-lendkerék picit könyebbre
-empi kipuff


másik még titok!


jetényleg , lendkerekem könnyítve van nekem is.

009 miért ? mert a vákuumos csak a gyári karbival frankó ? 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #2385 Dátum: 2008 Október 07, 21:22:03 »

Ma az öreggel mentem Szonokra.Kicsit megzögettem.Indeksz visszajelzőig ,de nem volt vége.Kellene a nagyobb váltó.

VW 1200.1963.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2384 Dátum: 2008 Október 07, 21:09:28 »

1.6-nál szükséges a nagyobb hűtő?

Csak ha rúgod.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2383 Dátum: 2008 Október 07, 21:06:23 »

1.6-nál szükséges a nagyobb hűtő?
elvileg nem4söt nekem tul van hütve!de ha lud legyen kövér......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #2382 Dátum: 2008 Október 07, 21:03:51 »

1.6-nál szükséges a nagyobb hűtő?

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2381 Dátum: 2008 Október 07, 20:58:50 »

Ólba és kb. 2 cm-rel.
Jól beszélek, Maresz?
igy van!
2sorral szélesebb mint a sima....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2380 Dátum: 2008 Október 07, 20:40:35 »

A typ 4 hűtő mennyivel nagyobb minta typ1? Hova rakod?Ólba vagy fontra.
Ólba és kb. 2 cm-rel.
Jól beszélek, Maresz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #2379 Dátum: 2008 Október 07, 20:39:48 »

A typ 4 hűtő mennyivel nagyobb minta typ1? Hova rakod?Ólba vagy fontra.

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2378 Dátum: 2008 Október 07, 20:27:26 »

2tervem van ami bejön
nem uj motor
van egy jó blokkom

-1600 gyári +kap egy uj gyürüt
-hajtókar csapágyat
-1,25 himba(talán)
-typ 4hütö
-uj regiszetr karbi
-009
-2db gyári hfje(kicsit alakitva itt ott)+szivócsö hozzá
-lendkerék picit könyebbre
-empi kipuff


másik még titok!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2377 Dátum: 2008 Október 07, 20:11:35 »

a mért idődben a reakcióidő is benne van, ezzel meg gondolom a program nem számol. ezért lehet kevesebb...?!

A tömeg is érdekes lehet, én amikor mentem a typ3-assal benn volt minden, biztos több, mint 960 + 95 kg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #2376 Dátum: 2008 Október 07, 20:06:54 »

Kicsit kevés, mert nekem a typ3-ra 92 lóerő jön ki, pedig az 107 volt. Szerintem a Lacié is több, mint 130...
a mért idődben a reakcióidő is benne van, ezzel meg gondolom a program nem számol. ezért lehet kevesebb...?!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2375 Dátum: 2008 Október 07, 19:54:29 »

talaltam egy ilyen kalkulatort,ez alapjan a Lacika bogara jelen allas szerint 136 loero korul van...

http://www.dragtimes.com/horsepower-et-trap-speed-calculator.php?et=14.5&trap=94&weight=2094&submitButtonName=Calculate+Horsepower+Estimate


Kicsit kevés, mert nekem a typ3-ra 92 lóerő jön ki, pedig az 107 volt. Szerintem a Lacié is több, mint 130...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2374 Dátum: 2008 Október 07, 19:37:53 »

kis kompresszió növelt, gyári 1,6 ot, hiumbasorral, sportkipuffal, hogy ne én próbáljam ki először Cheesy
nem egészen.....
 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2373 Dátum: 2008 Október 07, 19:36:43 »

A száraz váltót nagy cucc átalakítani olajosra? Nagyon kellene valami hosszú váltó.
nem vészes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2372 Dátum: 2008 Október 07, 19:29:20 »

talaltam egy ilyen kalkulatort,ez alapjan a Lacika bogara jelen allas szerint 136 loero korul van...

http://www.dragtimes.com/horsepower-et-trap-speed-calculator.php?et=14.5&trap=94&weight=2094&submitButtonName=Calculate+Horsepower+Estimate

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2371 Dátum: 2008 Október 06, 22:44:52 »

na hogy ne üljönk le hétvégén szedem ki motort 67esröl
sajnos még 1300as megy vissza
de berakok  egy Ah száraz váltót!(persze átlakitom olajosra)
hogy mehesen be majd végre normális erösebb forrás amin még agyalok hogy mi legyen sok varriácio van minden pénz függö!
A száraz váltót nagy cucc átalakítani olajosra? Nagyon kellene valami hosszú váltó.


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2370 Dátum: 2008 Október 06, 22:36:04 »

na hogy ne üljönk le hétvégén szedem ki motort 67esröl
sajnos még 1300as megy vissza
de berakok  egy Ah száraz váltót!(persze átlakitom olajosra)
hogy mehesen be majd végre normális erösebb forrás amin még agyalok hogy mi legyen sok varriácio van minden pénz függö!

kis kompresszió növelt, gyári 1,6 ot, hiumbasorral, sportkipuffal, hogy ne én próbáljam ki először Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2369 Dátum: 2008 Október 06, 19:49:56 »

na hogy ne üljönk le hétvégén szedem ki motort 67esröl
sajnos még 1300as megy vissza
de berakok  egy Ah száraz váltót!(persze átlakitom olajosra)
hogy mehesen be majd végre normális erösebb forrás amin még agyalok hogy mi legyen sok varriácio van minden pénz függö!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2368 Dátum: 2008 Október 06, 08:18:13 »

ez biztos fájt.   Cool


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2367 Dátum: 2008 Október 05, 18:51:22 »

http://www.lnengineering.com/type1.html



Nickies™ Cylinders     

$2049

muha.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2366 Dátum: 2008 Október 05, 18:49:24 »

bogárgondok csőstül-ből a trekker
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=672907
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2365 Dátum: 2008 Október 05, 13:25:43 »

nem de szivócsö a lényeg Grin

pedig az zsiványul nézne ki.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 493 494 495 496 497 [498] 499 500 501 502 503 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.