www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:09:57
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
492
493
494
495
496
[
497
]
498
499
500
501
502
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3365774 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2444 Dátum:
2008 Október 13, 20:34:48 »
zsir!szét szopat szegény typ 3 .....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2443 Dátum:
2008 Október 13, 20:30:29 »
Csak ez van most.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2442 Dátum:
2008 Október 13, 20:27:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 13, 20:21:30
127-es főfúvóka kell bele (1971), és 130-as levegő, képet próbálok keresni a motortérről...
(Az enyémben 130-as főfúvóka van)
danke mert valaki akinek nem kellet volna hozzányult a jó typ 3 karbikhoZ
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2441 Dátum:
2008 Október 13, 20:26:04 »
kiszerelve
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2440 Dátum:
2008 Október 13, 20:21:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 13, 19:24:27
föleg stunt!!
typ 3karbi fuvoka táblázat kéne
illetve egy kép egy kulturált gyári karbis(mint tied motorrtérröl)danke
127-es főfúvóka kell bele (1971), és 130-as levegő, képet próbálok keresni a motortérről...
(Az enyémben 130-as főfúvóka van)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2439 Dátum:
2008 Október 13, 19:24:27 »
föleg stunt!!
typ 3karbi fuvoka táblázat kéne
illetve egy kép egy kulturált gyári karbis(mint tied motorrtérröl)danke
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2438 Dátum:
2008 Október 12, 09:41:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 12, 09:33:48
Mondjuk ahhoz, hogy egy idegen napkerékkel ne búgjon a kúpkerék/napkerék hajtás kell egy jóadag szerencse.
És ha nem búg, még akkor is lehet, hogy a fogak hegyen kapcsolódik, akkor pedig a kopás nagyobb lesz.
A difi építésnél legnagyobb probléma a kúpkerék, tányérkerék kihézagolása, fogfestéssel, indikátor papírral...és aztán a kúpkerékhez (alá) rakott hézagolók berakása pontos méretben.
Vagy én túljátszom?
igen!
ha mégnézell egy régi váltot! szinte minden csatlakozás ami kerék kerékkel csatlakozik oylan szinte kopt hogy iszonyatos foghézag van szinte minden hol a difi résznél!
bugás nem is inkább ettöl ered ha nem difinél lévö(nagy csapágy hall be)vagy tul szükre sikeról a difihézagolás!
már kurtam el szoros volt és bugot!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2437 Dátum:
2008 Október 12, 09:33:48 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 11, 22:45:07
ha bolygómühöz paszolló napkereket rakod akkor igen,simán
Mondjuk ahhoz, hogy egy idegen napkerékkel ne búgjon a kúpkerék/napkerék hajtás kell egy jóadag szerencse.
És ha nem búg, még akkor is lehet, hogy a fogak hegyen kapcsolódik, akkor pedig a kopás nagyobb lesz.
A difi építésnél legnagyobb probléma a kúpkerék, tányérkerék kihézagolása, fogfestéssel, indikátor papírral...és aztán a kúpkerékhez (alá) rakott hézagolók berakása pontos méretben.
Vagy én túljátszom?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2436 Dátum:
2008 Október 11, 22:45:07 »
Idézetet írta: gas - 2008 Október 11, 22:42:43
tehát ha megfelelő a nap kerék ekkor "simán" átépíthető?
ha bolygómühöz paszolló napkereket rakod akkor igen,simán
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2435 Dátum:
2008 Október 11, 22:42:43 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 11, 21:53:50
ja és amit tanulság
komplett a difi egységet amire ráraktam szárazz tányérkereket nem tudtam milyen váltobol volt
ha tudtam volna hogy egy ujbol akkor ahhoz való napkereket rakom és nem szopok!
tehát ha megfelelő a nap kerék ekkor "simán" átépíthető?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2434 Dátum:
2008 Október 11, 21:53:50 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 11, 21:49:57
na száraz váltó épités szopásai:
eddig már 2x csináltam és nem volt meglepi
mázlis cuccot fogtam meg de most utána is néztem van egy kis különbség mikor mit raktak a tetü váltóba
ah váltó szét difi fedél le,difi ki,tányérkerék átrak sima difire, semmi extra száraz cucc eldob
látod 2 bolygó kereket fogakat leszámolod megvan na itt kezdödik cumi!!
-67es váltom féltengely csövek le. féltengely ki,
napkerék ki be száraz váltóba majd alátét majd zéger menne de igen ám napkerék széles vagy 4-5mm el
-másik váltó kivesz ez sima nem vezett váltó 69 körüli kocsi féltengely csö le,féltengyel ki,napkerék ki
ujhelyre be!ez kb 2-3mm el nagyobb zéger nem megy be!fassza!!
-van egy "uj" vezett kinyomos ab váltó szokásos müveletek megtörténtek más IGEN napkerék jó!
aztán vissza gondoltam hogy eddig mindig vezetös váltót használtam fel szárazz épitésnél!!
aztán féltengely csövet és difirészt is ceréltem egy ab -s bölhátagolam eddig kész vagyok
tanulság
-sima régi váltkod(itt betüt értem) nélküli váltó napkereke nem jó más méret
-sima nem vezett váltó kodos napkerék megintcsak nem jó más méret
-vezett váltó megint más méret
majdmegmértem 3 vastagságú napkerék van!
lehet kicsit héberül mondom:D
ja és amit tanulság
komplett a difi egységet amire ráraktam szárazz tányérkereket nem tudtam milyen váltobol volt
ha tudtam volna hogy egy ujbol akkor ahhoz való napkereket rakom és nem szopok!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2433 Dátum:
2008 Október 11, 21:49:57 »
na száraz váltó épités szopásai:
eddig már 2x csináltam és nem volt meglepi
mázlis cuccot fogtam meg de most utána is néztem van egy kis különbség mikor mit raktak a tetü váltóba
ah váltó szét difi fedél le,difi ki,tányérkerék átrak sima difire, semmi extra száraz cucc eldob
látod 2 bolygó kereket fogakat leszámolod megvan na itt kezdödik cumi!!
-67es váltom féltengely csövek le. féltengely ki,
napkerék ki be száraz váltóba majd alátét majd zéger menne de igen ám napkerék széles vagy 4-5mm el
-másik váltó kivesz ez sima nem vezett váltó 69 körüli kocsi féltengely csö le,féltengyel ki,napkerék ki
ujhelyre be!ez kb 2-3mm el nagyobb zéger nem megy be!fassza!!
-van egy "uj" vezett kinyomos ab váltó szokásos müveletek megtörténtek más IGEN napkerék jó!
aztán vissza gondoltam hogy eddig mindig vezetös váltót használtam fel szárazz épitésnél!!
aztán féltengely csövet és difirészt is ceréltem egy ab -s bölhátagolam eddig kész vagyok
tanulság
-sima régi váltkod(itt betüt értem) nélküli váltó napkereke nem jó más méret
-sima nem vezett váltó kodos napkerék megintcsak nem jó más méret
-vezett váltó megint más méret
majdmegmértem 3 vastagságú napkerék van!
lehet kicsit héberül mondom:D
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2432 Dátum:
2008 Október 09, 10:56:55 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 Október 08, 20:56:49
Az elég húzós!
Amúgy a szivató hiánya nem gond a duplakarbisoknál? Hidegen könnyen lefulladnak?
Inkább azt mondanám h vannak előnyei
, indítás előtt 2szer ráhúzod szivatót és második kulcsfordításra elindul... rajtahagyod még kb.10 ig és van rendes alapjárat (aztán persze visszaveszed h ne pörögjön..) !
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2431 Dátum:
2008 Október 08, 21:07:36 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 Október 08, 20:56:49
Az elég húzós!
Amúgy a szivató hiánya nem gond a duplakarbisoknál? Hidegen könnyen lefulladnak?
apa kezdödik!
nem nem érzem hiányát! elsö 2perc nincs alpjárat aztán szép van...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2430 Dátum:
2008 Október 08, 20:56:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 08, 20:53:59
készen 25-30e
Az elég húzós!
Amúgy a szivató hiánya nem gond a duplakarbisoknál? Hidegen könnyen lefulladnak?
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2429 Dátum:
2008 Október 08, 20:53:59 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 Október 08, 20:50:46
Akarnék rá dupla 36-os karbit,de most úgy fest minden lóvé építkezésre megy majd, a napokban derül ki, hogy belefér -e a karbi is. Tényleg rudazatot mennyiért, hol lehet csináltatni?
készen 25-30e
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2428 Dátum:
2008 Október 08, 20:50:46 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 08, 20:39:13
294es tengely,2db mexikoi uj hfej,hosszúváltó
Akarnék rá dupla 36-os karbit,de most úgy fest minden lóvé építkezésre megy majd, a napokban derül ki, hogy belefér -e a karbi is. Tényleg rudazatot mennyiért, hol lehet csináltatni?
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2427 Dátum:
2008 Október 08, 20:39:13 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 Október 08, 20:35:54
1641ccm, progresszív karbi, és a tengely se gyári, állítólag 296 fok-os, de az már nagyon durva lenne, úgyhogy ebben nem vagyok biztos.
Miért, te mit tudsz róla?
294es tengely,2db mexikoi uj hfej,hosszúváltó
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2426 Dátum:
2008 Október 08, 20:36:52 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 Október 08, 20:35:01
miért akar mindenki webert mindenáron...?
mert jó
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2425 Dátum:
2008 Október 08, 20:35:54 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 08, 20:08:17
amugy te mociba tudod mik vannak?
én tudom csak azért
1641ccm, progresszív karbi, és a tengely se gyári, állítólag 296 fok-os, de az már nagyon durva lenne, úgyhogy ebben nem vagyok biztos.
Miért, te mit tudsz róla?
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2424 Dátum:
2008 Október 08, 20:35:01 »
miért akar mindenki webert mindenáron...?
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2423 Dátum:
2008 Október 08, 20:24:00 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 08, 16:57:26
az tuti én gyári karbot felejteném!
ha nem csinálsz semmit csak sima 1,6 2weber többet ér mint tengely 34es karbival.....én kiprobáltam!
294es gyárival és mokás volt.....
a krbi valószínüleg csak időleges megoldás, amíg nem sikerül két jó webert szereznem
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2422 Dátum:
2008 Október 08, 20:08:17 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 Október 08, 20:05:08
Igen, 1.6-é már 200-as.
amugy te mociba tudod mik vannak?
én tudom csak azért
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2421 Dátum:
2008 Október 08, 20:05:08 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Október 08, 14:27:09
És a gyári 1.6-osoknál 200-as volt?
Igen, 1.6-é már 200-as.
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2420 Dátum:
2008 Október 08, 16:57:26 »
Idézetet írta: gas - 2008 Október 08, 09:42:20
én ki akarom cserélni a f.tengely csapágyakat és ez a nagy dilemma, hogy legyen tengely vagy ne
eddig ami van
gyári nagyszelepes hengerfej új kipuff. csavarok, szelepek becsiszolva
1641-es hd
ar-esmocira
egyenlőre 34-pict 3, de....
a lendkerék könnyítésen is gondolkodom
azt hol lehet könnyíteni, és mennyit érdemes levenni belőle?
az tuti én gyári karbot felejteném!
ha nem csinálsz semmit csak sima 1,6 2weber többet ér mint tengely 34es karbival.....én kiprobáltam!
294es gyárival és mokás volt.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2419 Dátum:
2008 Október 08, 15:55:04 »
busz motoron volt
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Október 08, 14:27:09
És a gyári 1.6-osoknál 200-as volt?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2418 Dátum:
2008 Október 08, 14:27:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 08, 14:23:15
Azt hiszem 180-as.
És a gyári 1.6-osoknál 200-as volt?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2417 Dátum:
2008 Október 08, 14:24:04 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Október 08, 14:22:42
Üdv!
Az 1303-asoknál az 1.3-as AB kódú mocihoz milyen kuplung vót? 180-as, vagy 200-as?
erre van egy szaktopic
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2416 Dátum:
2008 Október 08, 14:23:15 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Október 08, 14:22:42
Üdv!
Az 1303-asoknál az 1.3-as AB kódú mocihoz milyen kuplung vót? 180-as, vagy 200-as?
Azt hiszem 180-as.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2415 Dátum:
2008 Október 08, 14:22:42 »
Üdv!
Az 1303-asoknál az 1.3-as AB kódú mocihoz milyen kuplung vót? 180-as, vagy 200-as?
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2414 Dátum:
2008 Október 08, 11:13:11 »
1
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 08, 11:08:42
A bogár félautomatikus váltója üzemszerűen csúsztatja a kuplungot, ráadásul nem is túl erős a kuplungja. Ha ezt tetézed egy 1915-ös motorral, akkor tutira veszem, hogy hamar valami meg fog kotlani.
Nincs ötletem hogy csinálnám, de vagy sehogy (esetleg egy karbiszett) vagy komolyabb átalakítás a kuplung körül. Persze ez 1000 kérdést felvet, amit nem tudok megválaszolni, pl. ahogy a kiemelő szerkezet bírja-e a nagyobb kuplungot.
Akkor inkabb sehogy ezt a megkotlas dolgot kerulnem.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2413 Dátum:
2008 Október 08, 11:08:42 »
Idézetet írta: Woodoo - 2008 Október 08, 10:56:46
Te hogy csinlnd?
A bogár félautomatikus váltója üzemszerűen csúsztatja a kuplungot, ráadásul nem is túl erős a kuplungja. Ha ezt tetézed egy 1915-ös motorral, akkor tutira veszem, hogy hamar valami meg fog kotlani.
Nincs ötletem hogy csinálnám, de vagy sehogy (esetleg egy karbiszett) vagy komolyabb átalakítás a kuplung körül. Persze ez 1000 kérdést felvet, amit nem tudok megválaszolni, pl. ahogy a kiemelő szerkezet bírja-e a nagyobb kuplungot.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2412 Dátum:
2008 Október 08, 11:04:09 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 Október 08, 10:59:02
Akkor ezentul igy.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2411 Dátum:
2008 Október 08, 10:59:02 »
Idézetet írta: Woodoo - 2008 Október 08, 10:56:46
Te hogy csinlnd?
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2410 Dátum:
2008 Október 08, 10:56:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 08, 10:52:18
Lehet, de a kuplung gyenge pont lesz, nem fogja bírni.
Te hogy csinlnd?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2409 Dátum:
2008 Október 08, 10:52:18 »
Idézetet írta: Woodoo - 2008 Október 08, 10:37:54
Amire én gondoltam:köbcenti növelés 1914re gyári vezérléssel esetleg központi karbi. Lehet ez megolds?
Lehet, de a kuplung gyenge pont lesz, nem fogja bírni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2408 Dátum:
2008 Október 08, 10:37:54 »
Amire én gondoltam:köbcenti növelés 1914re gyári vezérléssel esetleg központi karbi. Lehet ez megolds?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2407 Dátum:
2008 Október 08, 10:07:23 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Október 08, 09:59:52
kezd a váltó cserével
elképesztő különbség lesz már attól is.
Mondom a vlto marad. Nem a szttaposs a cél,hanem egy rugalmasabb autozhatobb megolds.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2406 Dátum:
2008 Október 08, 10:03:51 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Október 08, 09:59:52
kezd a váltó cserével
elképesztő különbség lesz már attól is.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2405 Dátum:
2008 Október 08, 10:02:17 »
Idézetet írta: Woodoo - 2008 Október 08, 09:58:26
;DVan egy hycomat 1303am szeretném sportosabb mozgásra birni. A vltt nem cserélem ki! Ötleteket vrnék.
94-es hengerdugó szett, weber 40 IDF - > utána pedig a szétütött váltó, kuplung javítása.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
492
493
494
495
496
[
497
]
498
499
500
501
502
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...