www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 19:36:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 492 493 494 495 496 [497] 498 499 500 501 502 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3364938 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2444 Dátum: 2008 Október 13, 20:34:48 »

zsir!szét szopat szegény typ 3 ..... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2443 Dátum: 2008 Október 13, 20:30:29 »

Csak ez van most.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2442 Dátum: 2008 Október 13, 20:27:46 »


127-es főfúvóka kell bele (1971), és 130-as levegő, képet próbálok keresni a motortérről...
(Az enyémben 130-as főfúvóka van)
danke mert valaki akinek nem kellet volna hozzányult a jó typ 3 karbikhoZ

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2441 Dátum: 2008 Október 13, 20:26:04 »

kiszerelve

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2440 Dátum: 2008 Október 13, 20:21:30 »

föleg stunt!! Grin
typ 3karbi fuvoka táblázat kéne
illetve egy kép egy kulturált gyári karbis(mint tied motorrtérröl)danke


127-es főfúvóka kell bele (1971), és 130-as levegő, képet próbálok keresni a motortérről...
(Az enyémben 130-as főfúvóka van)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2439 Dátum: 2008 Október 13, 19:24:27 »

föleg stunt!! Grin
typ 3karbi fuvoka táblázat kéne
illetve egy kép egy kulturált gyári karbis(mint tied motorrtérröl)danke

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2438 Dátum: 2008 Október 12, 09:41:55 »

Mondjuk ahhoz, hogy egy idegen napkerékkel ne búgjon a kúpkerék/napkerék hajtás kell egy jóadag szerencse.

És ha nem búg, még akkor is lehet, hogy a fogak hegyen kapcsolódik, akkor pedig a kopás nagyobb lesz.

A difi építésnél legnagyobb probléma a kúpkerék, tányérkerék kihézagolása, fogfestéssel, indikátor papírral...és aztán a kúpkerékhez (alá) rakott hézagolók berakása pontos méretben.

Vagy én túljátszom?  Wink
igen! Grin
ha mégnézell egy régi váltot! szinte minden csatlakozás ami kerék kerékkel csatlakozik oylan szinte kopt hogy iszonyatos foghézag van szinte minden hol a difi résznél!
bugás nem is inkább ettöl ered ha nem difinél lévö(nagy csapágy hall be)vagy tul szükre sikeról a difihézagolás!
már kurtam el szoros volt és bugot!

 

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2437 Dátum: 2008 Október 12, 09:33:48 »

ha  bolygómühöz paszolló napkereket rakod akkor igen,simán Grin

Mondjuk ahhoz, hogy egy idegen napkerékkel ne búgjon a kúpkerék/napkerék hajtás kell egy jóadag szerencse.

És ha nem búg, még akkor is lehet, hogy a fogak hegyen kapcsolódik, akkor pedig a kopás nagyobb lesz.

A difi építésnél legnagyobb probléma a kúpkerék, tányérkerék kihézagolása, fogfestéssel, indikátor papírral...és aztán a kúpkerékhez (alá) rakott hézagolók berakása pontos méretben.

Vagy én túljátszom?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2436 Dátum: 2008 Október 11, 22:45:07 »

tehát ha megfelelő a nap kerék ekkor "simán" átépíthető?
ha  bolygómühöz paszolló napkereket rakod akkor igen,simán Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2435 Dátum: 2008 Október 11, 22:42:43 »

ja és amit tanulság
komplett a difi egységet amire ráraktam szárazz tányérkereket nem tudtam milyen váltobol volt
ha tudtam volna hogy egy ujbol akkor ahhoz való napkereket rakom és nem szopok!
tehát ha megfelelő a nap kerék ekkor "simán" átépíthető?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2434 Dátum: 2008 Október 11, 21:53:50 »

na száraz váltó épités szopásai:


eddig már 2x csináltam és nem volt meglepi
mázlis cuccot fogtam meg de most utána is néztem van egy kis különbség mikor mit raktak a tetü váltóba
  ah váltó szét difi fedél le,difi ki,tányérkerék átrak sima difire, semmi extra száraz cucc eldob
látod 2 bolygó kereket fogakat leszámolod megvan  na itt kezdödik cumi!!
-67es váltom féltengely csövek le. féltengely ki,
napkerék ki be száraz váltóba majd alátét majd zéger menne de igen ám napkerék széles vagy 4-5mm el
-másik váltó kivesz ez sima nem vezett váltó 69 körüli kocsi féltengely csö le,féltengyel ki,napkerék ki
ujhelyre be!ez kb 2-3mm el nagyobb zéger nem megy be!fassza!!
-van egy "uj" vezett kinyomos ab váltó szokásos müveletek megtörténtek más IGEN napkerék jó!


aztán vissza gondoltam hogy eddig mindig vezetös váltót használtam fel szárazz épitésnél!!


aztán féltengely csövet és difirészt is ceréltem egy ab -s bölhátagolam eddig kész vagyok

tanulság
-sima régi váltkod(itt betüt értem) nélküli váltó napkereke nem jó más méret
-sima nem vezett váltó kodos napkerék megintcsak nem jó más méret
-vezett váltó  megint más méret


majdmegmértem 3 vastagságú napkerék van!
lehet kicsit héberül mondom:D
ja és amit tanulság
komplett a difi egységet amire ráraktam szárazz tányérkereket nem tudtam milyen váltobol volt
ha tudtam volna hogy egy ujbol akkor ahhoz való napkereket rakom és nem szopok!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2433 Dátum: 2008 Október 11, 21:49:57 »

na száraz váltó épités szopásai:


eddig már 2x csináltam és nem volt meglepi
mázlis cuccot fogtam meg de most utána is néztem van egy kis különbség mikor mit raktak a tetü váltóba
  ah váltó szét difi fedél le,difi ki,tányérkerék átrak sima difire, semmi extra száraz cucc eldob
látod 2 bolygó kereket fogakat leszámolod megvan  na itt kezdödik cumi!!
-67es váltom féltengely csövek le. féltengely ki,
napkerék ki be száraz váltóba majd alátét majd zéger menne de igen ám napkerék széles vagy 4-5mm el
-másik váltó kivesz ez sima nem vezett váltó 69 körüli kocsi féltengely csö le,féltengyel ki,napkerék ki
ujhelyre be!ez kb 2-3mm el nagyobb zéger nem megy be!fassza!!
-van egy "uj" vezett kinyomos ab váltó szokásos müveletek megtörténtek más IGEN napkerék jó!


aztán vissza gondoltam hogy eddig mindig vezetös váltót használtam fel szárazz épitésnél!!


aztán féltengely csövet és difirészt is ceréltem egy ab -s bölhátagolam eddig kész vagyok

tanulság
-sima régi váltkod(itt betüt értem) nélküli váltó napkereke nem jó más méret
-sima nem vezett váltó kodos napkerék megintcsak nem jó más méret
-vezett váltó  megint más méret


majdmegmértem 3 vastagságú napkerék van!
lehet kicsit héberül mondom:D

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #2432 Dátum: 2008 Október 09, 10:56:55 »

Az elég húzós!
Amúgy a szivató hiánya nem gond a duplakarbisoknál? Hidegen könnyen lefulladnak?
Inkább azt mondanám h vannak előnyei  Wink , indítás előtt 2szer ráhúzod szivatót és második kulcsfordításra elindul... rajtahagyod még kb.10 ig és van rendes alapjárat (aztán persze visszaveszed h ne pörögjön..) !
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2431 Dátum: 2008 Október 08, 21:07:36 »

Az elég húzós!
Amúgy a szivató hiánya nem gond a duplakarbisoknál? Hidegen könnyen lefulladnak?
apa kezdödik! Grin
nem nem érzem hiányát! elsö 2perc nincs alpjárat aztán szép van... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #2430 Dátum: 2008 Október 08, 20:56:49 »

készen 25-30e

Az elég húzós!
Amúgy a szivató hiánya nem gond a duplakarbisoknál? Hidegen könnyen lefulladnak?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2429 Dátum: 2008 Október 08, 20:53:59 »

Akarnék rá dupla 36-os karbit,de most úgy fest minden lóvé építkezésre megy majd, a napokban derül ki, hogy belefér -e a karbi is. Tényleg rudazatot mennyiért, hol lehet csináltatni?
készen 25-30e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #2428 Dátum: 2008 Október 08, 20:50:46 »

294es tengely,2db mexikoi uj hfej,hosszúváltó
Akarnék rá dupla 36-os karbit,de most úgy fest minden lóvé építkezésre megy majd, a napokban derül ki, hogy belefér -e a karbi is. Tényleg rudazatot mennyiért, hol lehet csináltatni?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2427 Dátum: 2008 Október 08, 20:39:13 »

1641ccm, progresszív karbi, és a tengely se gyári, állítólag 296 fok-os, de az már nagyon durva lenne, úgyhogy ebben nem vagyok biztos. Wink
Miért, te mit tudsz róla?
294es tengely,2db mexikoi uj hfej,hosszúváltó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2426 Dátum: 2008 Október 08, 20:36:52 »

miért akar mindenki webert mindenáron...?
mert jó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #2425 Dátum: 2008 Október 08, 20:35:54 »

amugy te mociba tudod mik vannak? Smiley én tudom csak azért
1641ccm, progresszív karbi, és a tengely se gyári, állítólag 296 fok-os, de az már nagyon durva lenne, úgyhogy ebben nem vagyok biztos. Wink
Miért, te mit tudsz róla?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #2424 Dátum: 2008 Október 08, 20:35:01 »

miért akar mindenki webert mindenáron...?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2423 Dátum: 2008 Október 08, 20:24:00 »

az tuti én gyári karbot felejteném!
ha nem csinálsz semmit csak sima 1,6 2weber  többet ér mint tengely 34es karbival.....én kiprobáltam!
294es gyárival és mokás volt.....
a krbi valószínüleg csak időleges megoldás, amíg nem sikerül két jó webert szereznem

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2422 Dátum: 2008 Október 08, 20:08:17 »

Igen, 1.6-é már 200-as.
amugy te mociba tudod mik vannak? Smiley én tudom csak azért

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #2421 Dátum: 2008 Október 08, 20:05:08 »

És a gyári 1.6-osoknál 200-as volt?
Igen, 1.6-é már 200-as.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2420 Dátum: 2008 Október 08, 16:57:26 »

én ki akarom cserélni a f.tengely csapágyakat és ez a nagy dilemma, hogy legyen tengely vagy ne
eddig ami van
gyári nagyszelepes hengerfej új kipuff. csavarok, szelepek becsiszolva
1641-es hd
ar-esmocira
egyenlőre 34-pict 3, de....
a lendkerék könnyítésen is gondolkodom
azt hol lehet könnyíteni, és mennyit érdemes levenni belőle?
az tuti én gyári karbot felejteném!
ha nem csinálsz semmit csak sima 1,6 2weber  többet ér mint tengely 34es karbival.....én kiprobáltam!
294es gyárival és mokás volt.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2419 Dátum: 2008 Október 08, 15:55:04 »

busz motoron volt
És a gyári 1.6-osoknál 200-as volt?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Robpanzer
« Hozzászólás #2418 Dátum: 2008 Október 08, 14:27:09 »

Azt hiszem 180-as.

És a gyári 1.6-osoknál 200-as volt?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #2417 Dátum: 2008 Október 08, 14:24:04 »

Üdv!
Az 1303-asoknál az 1.3-as AB kódú mocihoz milyen kuplung vót? 180-as, vagy 200-as?

erre van egy szaktopic
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2416 Dátum: 2008 Október 08, 14:23:15 »

Üdv!
Az 1303-asoknál az 1.3-as AB kódú mocihoz milyen kuplung vót? 180-as, vagy 200-as?


Azt hiszem 180-as.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #2415 Dátum: 2008 Október 08, 14:22:42 »

Üdv!
Az 1303-asoknál az 1.3-as AB kódú mocihoz milyen kuplung vót? 180-as, vagy 200-as?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #2414 Dátum: 2008 Október 08, 11:13:11 »

1

A bogár félautomatikus váltója üzemszerűen csúsztatja a kuplungot, ráadásul nem is túl erős a kuplungja. Ha ezt tetézed egy 1915-ös motorral, akkor tutira veszem, hogy hamar valami meg fog kotlani.

Nincs ötletem hogy csinálnám, de vagy sehogy (esetleg egy karbiszett) vagy komolyabb átalakítás a kuplung körül. Persze ez 1000 kérdést felvet, amit nem tudok megválaszolni, pl. ahogy a kiemelő szerkezet bírja-e a nagyobb kuplungot.
Akkor inkabb sehogy ezt a megkotlas dolgot kerulnem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2413 Dátum: 2008 Október 08, 11:08:42 »

Te hogy csinlnd?

A bogár félautomatikus váltója üzemszerűen csúsztatja a kuplungot, ráadásul nem is túl erős a kuplungja. Ha ezt tetézed egy 1915-ös motorral, akkor tutira veszem, hogy hamar valami meg fog kotlani.

Nincs ötletem hogy csinálnám, de vagy sehogy (esetleg egy karbiszett) vagy komolyabb átalakítás a kuplung körül. Persze ez 1000 kérdést felvet, amit nem tudok megválaszolni, pl. ahogy a kiemelő szerkezet bírja-e a nagyobb kuplungot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #2412 Dátum: 2008 Október 08, 11:04:09 »

 Grin
Akkor ezentul igy. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #2411 Dátum: 2008 Október 08, 10:59:02 »

Te hogy csinlnd?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #2410 Dátum: 2008 Október 08, 10:56:46 »

Lehet, de a kuplung gyenge pont lesz, nem fogja bírni.
Te hogy csinlnd?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2409 Dátum: 2008 Október 08, 10:52:18 »

Amire én gondoltam:köbcenti növelés 1914re gyári vezérléssel esetleg központi karbi. Lehet ez megolds?

Lehet, de a kuplung gyenge pont lesz, nem fogja bírni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #2408 Dátum: 2008 Október 08, 10:37:54 »

Amire én gondoltam:köbcenti növelés 1914re gyári vezérléssel esetleg központi karbi. Lehet ez megolds?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #2407 Dátum: 2008 Október 08, 10:07:23 »

kezd a váltó cserével  Grin
elképesztő különbség lesz már attól is.
Mondom a vlto marad. Nem a szttaposs a cél,hanem egy rugalmasabb autozhatobb megolds.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2406 Dátum: 2008 Október 08, 10:03:51 »

kezd a váltó cserével  Grin
elképesztő különbség lesz már attól is.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2405 Dátum: 2008 Október 08, 10:02:17 »

;DVan egy hycomat 1303am szeretném sportosabb mozgásra birni. A vltt nem cserélem ki! Ötleteket vrnék.

94-es hengerdugó szett, weber 40 IDF  - > utána pedig a szétütött váltó, kuplung javítása.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 492 493 494 495 496 [497] 498 499 500 501 502 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.