www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 17:33:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 491 492 493 494 495 [496] 497 498 499 500 501 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3361367 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2484 Dátum: 2008 Október 23, 19:22:38 »

A kartergáz csövet (azt a kis u alakút), becsüljétek meg, mert az előző gazdája majdnem 6eFt-ot adott érte.
A luzer.  Evil
1835

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2483 Dátum: 2008 Október 23, 19:04:29 »

Ennek mi a motorkódja, ugye nem "D" ?
1835

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2482 Dátum: 2008 Október 23, 19:04:05 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2481 Dátum: 2008 Október 23, 19:03:39 »

Ennek mi a motorkódja, ugye nem "D" ?
Nem-"Poszter"! Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #2480 Dátum: 2008 Október 23, 19:01:48 »

Funk
<beszúrt kép törölve>
Ennek mi a motorkódja, ugye nem "D" ?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2479 Dátum: 2008 Október 21, 14:34:46 »

Neki tudja valaki az email cimet,elerhetoseget?
<beszúrt kép törölve>

Süni mondta, hogy Bugmaster haverja a tulaj
szerintem kérdezd őt
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2478 Dátum: 2008 Október 21, 10:54:34 »

Neki tudja valaki az email cimet,elerhetoseget?


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #2477 Dátum: 2008 Október 21, 07:41:58 »

Mikor alkalmaznak motorépítők alacsonyabb köpenyű dugókat?
Ennek mik az előnyei és hátrányai?
Egy ilyen dugattyút egy gépműhely is el tud készíteni vagy inkább készem vásárolják?
Szerintem bogárnál akkor alkalmazzák amikor más löketű főtengellyel készül a motor. Hiszen hosszabb lökettel más szöget zár be a hajtókar és nem ér hozzá a hajtókar a dugattyú szoknyájához.
Szerintem...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #2476 Dátum: 2008 Október 20, 22:14:28 »

Akkor ahogy a mondatokból kiveszem a kisebb dugókkal a könnyítés a cél, de a csapszegnek a dugó középpontjában kell lennie...
Az ikrek mixmociában is úgy tudom, hogy ilyen dugók voltak, ezzel még pörgősebbé téve az egységet...

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #2475 Dátum: 2008 Október 20, 21:56:10 »

Mikor alkalmaznak motorépítők alacsonyabb köpenyű dugókat?
Ennek mik az előnyei és hátrányai?
Egy ilyen dugattyút egy gépműhely is el tud készíteni vagy inkább készem vásárolják?
Annak idején Simsont is tuningoltak úgy,hogy lefűrészeltek a dugattyú szoknyáiból.
Bár ott nem csak a könnyítés volt vele a cél.Mivel kétütemű,meg tudták vele variálni a motor vezérlését.A dugó korábban kinyitotta a beömlőt,és később is zárta le.Több benzinnel meg jobban harapott a gép.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2474 Dátum: 2008 Október 20, 08:44:02 »

Mikor alkalmaznak motorépítők alacsonyabb köpenyű dugókat?
Ennek mik az előnyei és hátrányai?
Egy ilyen dugattyút egy gépműhely is el tud készíteni vagy inkább készem vásárolják?
anno mi kiprobáltuk egy 1,7es motorba raktuk egy csövázasba(szakál metál csinálta)
menni ment(nagyon jol) de elég csörgös hangja volt............ aztánén eljöttem motor ottvan nemtom h még megy e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #2473 Dátum: 2008 Október 19, 23:49:21 »

Mikor alkalmaznak motorépítők alacsonyabb köpenyű dugókat?
Ennek mik az előnyei és hátrányai?
Egy ilyen dugattyút egy gépműhely is el tud készíteni vagy inkább készem vásárolják?
súly és ellenállás csökkentés végett pörgősebb motoroknál alkalmazzák. Hátránya: könnyen beremeg a dugattyú- gyűrűtörés stb...
Elkészíteni eltudják (még egy esztergályos is) de nem érdemes kísérletezni mivel a csapszeget is máshova kellene tenni.
Motorkerékpár dugattyúkat szoktak "kölcsönözni". Azaz ha ragaszkodsz hozá szvsz mondjuk csapj fel egy Prox, Wiseco, stb... katalógust és keresgélj.


                             GNX-967
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #2472 Dátum: 2008 Október 19, 21:35:52 »

Mikor alkalmaznak motorépítők alacsonyabb köpenyű dugókat?
Ennek mik az előnyei és hátrányai?
Egy ilyen dugattyút egy gépműhely is el tud készíteni vagy inkább készem vásárolják?

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2471 Dátum: 2008 Október 19, 16:28:18 »

szept 28an Fertoszentmikloson az osztrak karmann 12,06ot ment...Jovore nagyon durva lesz szerintem a gepe..

2008.09.28.    Mexx Friedschröder (Karmann Ghia) A6  //   Auto Special   12.0607 s

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #2470 Dátum: 2008 Október 19, 07:50:30 »

Megy egy balfasz Smiley  Télen 30 lóerővel megcsinálom  Grin

na ez egy cal-looker  Cool
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2469 Dátum: 2008 Október 18, 19:48:09 »

Talán befér ide.
Emberünk azóta sajnos meghalt.


de zsivány a fekete kocsi ezekkel a fukszokkal!

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2468 Dátum: 2008 Október 18, 19:17:12 »

Talán befér ide.
Emberünk azóta sajnos meghalt.


na ez egy cal-looker  Cool

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #2467 Dátum: 2008 Október 18, 19:11:31 »

Talán befér ide.
Emberünk azóta sajnos meghalt.

<a href="http://www.dailymotion.com/swf/xkwiz" target="_blank">http://www.dailymotion.com/swf/xkwiz</a>
Nagyon tetszik! 
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2466 Dátum: 2008 Október 18, 18:59:20 »

Talán befér ide.
Emberünk azóta sajnos meghalt.

<a href="http://www.dailymotion.com/swf/xkwiz" target="_blank">http://www.dailymotion.com/swf/xkwiz</a>

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2465 Dátum: 2008 Október 18, 12:32:29 »

Az egy 4 csatornás digitális szinkronteszter.
Motorkerékpárokon használjuk, de néha kölcsönveszem. nem csak vákumot mér, hanem a vákum időbeni lefutását is, tehát pl. szelephézag, hengerfej ellenőrzésre is jó.
Én meg próbalámpával állítok gyujtást... Kezdem szégyelni magam. Roll Eyes Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #2464 Dátum: 2008 Október 18, 12:08:09 »

2004es porsche carrera 4 váltó eladó!   
 
Adatok :
Eladó egy 2004es porsche carrera váltó hibátlan állapotban. Hátsókerekes drag építésekhez kiváló. % hengeres audi motorokkal összehozható!

200 000 Ft
http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=fcc300ea389986845a4b538a958cf68a&s=14

Ezt a váltót nehéz lenne összehozni egy porsche mocival Evil??? Váltóáttétel miatt gondolom menne/gyorsulna mint az Isten nyila... na meg a motortól is Wink!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2463 Dátum: 2008 Október 18, 08:05:03 »

Vegas tavaly: Evil
http://www.dragracingtv.com/vw/misc/drag-racing-pro-mod-vw-final-vegas-2007.html

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #2462 Dátum: 2008 Október 15, 20:48:59 »

Ez egy hosszú életű motor lesz, de súrlódáscsökkentésre, forgó/alternáló tömeg csökkentésre van optimalizálva. Ennek lesznek hátrányai is, és nem a síró vezértengely hajtásra gondolok.
Engem érdekel, hogy milyen hátrányokra gondolsz, főleg mert nagyon tetszik ez a konstrukció, különösen ami nyomatékot lead a motor 2500-as fordulaton az király.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #2461 Dátum: 2008 Október 15, 20:02:10 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2460 Dátum: 2008 Október 15, 18:32:33 »

a magyar audisok ugylatszik vagjak a temat Shocked
http://www.youtube.com/watch?v=plEHyoIBbfA

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2459 Dátum: 2008 Október 15, 18:29:33 »

ez a schuster gyerek nem semmi:)
1 versenyen mind a 6x 10-es idoket menni Shocked Cool
http://www.youtube.com/watch?v=PDyXPjrI3Iw

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2458 Dátum: 2008 Október 15, 17:07:18 »

vagy gyárilag mint itt

http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1230

vagy utólag, mint itt.

<beszúrt kép törölve>

Ez meg a gyári kinézet.

<beszúrt kép törölve>
szóval a harmadik Huh hengernél szokták megerősíteni + még hol?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2457 Dátum: 2008 Október 15, 15:37:00 »

vagy gyárilag mint itt

http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1230

vagy utólag, mint itt.



Ez meg a gyári kinézet.


hogy szokták megerősíteni a blokkokat?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2456 Dátum: 2008 Október 15, 15:03:27 »

1.6-os, vastag falú, nagy hűtőbordás gyári hengereket használnak 76-os főtengellyel, ez nem lesz egy kihegyezett motor, de tisztességesen fog menni.

Én arra írtam a megrepedést, amikor 94-es henger van belemarva a blokkba és hozzá van egy nagy löketű (82-es) főtengely. Ilyenkor meg kell a blokkot erősíteni.
Ha a 85.5-ös hengerek mennek bele, akkor ez nem érdekes, nem lesz baj.

Minek ebbe a motorba ilyen komoly hajtórúd???
hogy szokták megerősíteni a blokkokat?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2455 Dátum: 2008 Október 15, 14:10:39 »

A CB performance oldalán lévő Project milage cikksorozatban bemutatott hosszú löketű motorról mi a véleményetek.
Stunt írta, hogy amiket ilyen típusú motorokat szétszedett, az mind meg volt repedve a 3-as henger mögött, erről mi a véleményed, lehet ez egy hosszú életű motor, érdemes ilyet építeni?
Maresz és egyéb nagytudásúak véleménye is érdekel.
Ez a link az első cikkhez: http://www.cbperformance.com/Nov2006.asp

Ez egy hosszú életű motor lesz, de súrlódáscsökkentésre, forgó/alternáló tömeg csökkentésre van optimalizálva. Ennek lesznek hátrányai is, és nem a síró vezértengely hajtásra gondolok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2454 Dátum: 2008 Október 15, 14:06:51 »

A CB performance oldalán lévő Project milage cikksorozatban bemutatott hosszú löketű motorról mi a véleményetek.
Stunt írta, hogy amiket ilyen típusú motorokat szétszedett, az mind meg volt repedve a 3-as henger mögött, erről mi a véleményed, lehet ez egy hosszú életű motor, érdemes ilyet építeni?
Maresz és egyéb nagytudásúak véleménye is érdekel.
Ez a link az első cikkhez: http://www.cbperformance.com/Nov2006.asp

1.6-os, vastag falú, nagy hűtőbordás gyári hengereket használnak 76-os főtengellyel, ez nem lesz egy kihegyezett motor, de tisztességesen fog menni.

Én arra írtam a megrepedést, amikor 94-es henger van belemarva a blokkba és hozzá van egy nagy löketű (82-es) főtengely. Ilyenkor meg kell a blokkot erősíteni.
Ha a 85.5-ös hengerek mennek bele, akkor ez nem érdekes, nem lesz baj.

Minek ebbe a motorba ilyen komoly hajtórúd???

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2453 Dátum: 2008 Október 15, 08:38:35 »

A CB performance oldalán lévő Project milage cikksorozatban bemutatott hosszú löketű motorról mi a véleményetek.
Stunt írta, hogy amiket ilyen típusú motorokat szétszedett, az mind meg volt repedve a 3-as henger mögött, erről mi a véleményed, lehet ez egy hosszú életű motor, érdemes ilyet építeni?
Maresz és egyéb nagytudásúak véleménye is érdekel.
Ez a link az első cikkhez: http://www.cbperformance.com/Nov2006.asp
Nincs tapasztalatom de sokat nézelödök a téma után!
az biztos hogy jó fötengely kell venni nem gagyi 100dolcsis,vagy wbx 2,1 fötengely
Blokk  gyenge pont de ha egy jó alapméretes  as 41es blokkot választunk az talán birja de az ördög nem alszik ugyan is nem 120le feltre van tervezve!
de cikkbe is amik ott vannk cuccok nem ép sporolos dolgok ami ott vannk képkebe az simán 4-500e huf

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #2452 Dátum: 2008 Október 14, 22:53:44 »

A CB performance oldalán lévő Project milage cikksorozatban bemutatott hosszú löketű motorról mi a véleményetek.
Stunt írta, hogy amiket ilyen típusú motorokat szétszedett, az mind meg volt repedve a 3-as henger mögött, erről mi a véleményed, lehet ez egy hosszú életű motor, érdemes ilyet építeni?
Maresz és egyéb nagytudásúak véleménye is érdekel.
Ez a link az első cikkhez: http://www.cbperformance.com/Nov2006.asp
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2451 Dátum: 2008 Október 14, 12:29:07 »

ennyit kilehet hozni belőle?

hát nem véletlen 17500 dollár Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2450 Dátum: 2008 Október 14, 07:05:18 »

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=678282

"This engine at one time made 742hp 42lbs " Shocked Grin
ennyit kilehet hozni belőle?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2449 Dátum: 2008 Október 13, 23:15:06 »

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=678282

"This engine at one time made 742hp 42lbs " Shocked Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2448 Dátum: 2008 Október 13, 20:59:50 »

Az egy 4 csatornás digitális szinkronteszter.
Motorkerékpárokon használjuk, de néha kölcsönveszem. nem csak vákumot mér, hanem a vákum időbeni lefutását is, tehát pl. szelephézag, hengerfej ellenőrzésre is jó.
jopofa Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #2447 Dátum: 2008 Október 13, 20:47:29 »

Az egy 4 csatornás digitális szinkronteszter.
Motorkerékpárokon használjuk, de néha kölcsönveszem. nem csak vákumot mér, hanem a vákum időbeni lefutását is, tehát pl. szelephézag, hengerfej ellenőrzésre is jó.
hogy ez nem jutott eszembe....    köszi Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2446 Dátum: 2008 Október 13, 20:43:04 »

bácsi kérem a jobb oldali műszer az micsoda? szabad kérdezni??

Az egy 4 csatornás digitális szinkronteszter.
Motorkerékpárokon használjuk, de néha kölcsönveszem. nem csak vákumot mér, hanem a vákum időbeni lefutását is, tehát pl. szelephézag, hengerfej ellenőrzésre is jó.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 13, 20:44:50 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #2445 Dátum: 2008 Október 13, 20:37:59 »

Csak ez van most.
bácsi kérem a jobb oldali műszer az micsoda? szabad kérdezni??
Oldalak: 1 ... 491 492 493 494 495 [496] 497 498 499 500 501 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.