www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 18:33:20
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
491
492
493
494
495
[
496
]
497
498
499
500
501
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3361502 alkalommal)
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2484 Dátum:
2008 Október 23, 19:22:38 »
A kartergáz csövet (azt a kis u alakút), becsüljétek meg, mert az előző gazdája majdnem 6eFt-ot adott érte.
A luzer.
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 23, 19:04:29
1835
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2483 Dátum:
2008 Október 23, 19:04:29 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Október 23, 19:01:48
Ennek mi a motorkódja, ugye nem "D" ?
1835
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2482 Dátum:
2008 Október 23, 19:04:05 »
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2481 Dátum:
2008 Október 23, 19:03:39 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 Október 23, 19:01:48
Ennek mi a motorkódja, ugye nem "D" ?
Nem-"Poszter"!
Tóth Zoltán
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2480 Dátum:
2008 Október 23, 19:01:48 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Október 23, 18:59:33
Funk
<beszúrt kép törölve>
Ennek mi a motorkódja, ugye nem "D" ?
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2479 Dátum:
2008 Október 21, 14:34:46 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Október 21, 10:54:34
Neki tudja valaki az email cimet,elerhetoseget?
<beszúrt kép törölve>
Süni mondta, hogy Bugmaster haverja a tulaj
szerintem kérdezd őt
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2478 Dátum:
2008 Október 21, 10:54:34 »
Neki tudja valaki az email cimet,elerhetoseget?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2477 Dátum:
2008 Október 21, 07:41:58 »
Idézetet írta: brez - 2008 Október 19, 21:35:52
Mikor alkalmaznak motorépítők alacsonyabb köpenyű dugókat?
Ennek mik az előnyei és hátrányai?
Egy ilyen dugattyút egy gépműhely is el tud készíteni vagy inkább készem vásárolják?
Szerintem bogárnál akkor alkalmazzák amikor más löketű főtengellyel készül a motor. Hiszen hosszabb lökettel más szöget zár be a hajtókar és nem ér hozzá a hajtókar a dugattyú szoknyájához.
Szerintem...
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2476 Dátum:
2008 Október 20, 22:14:28 »
Akkor ahogy a mondatokból kiveszem a kisebb dugókkal a könnyítés a cél, de a csapszegnek a dugó középpontjában kell lennie...
Az ikrek mixmociában is úgy tudom, hogy ilyen dugók voltak, ezzel még pörgősebbé téve az egységet...
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2475 Dátum:
2008 Október 20, 21:56:10 »
Idézetet írta: brez - 2008 Október 19, 21:35:52
Mikor alkalmaznak motorépítők alacsonyabb köpenyű dugókat?
Ennek mik az előnyei és hátrányai?
Egy ilyen dugattyút egy gépműhely is el tud készíteni vagy inkább készem vásárolják?
Annak idején Simsont is tuningoltak úgy,hogy lefűrészeltek a dugattyú szoknyáiból.
Bár ott nem csak a könnyítés volt vele a cél.Mivel kétütemű,meg tudták vele variálni a motor vezérlését.A dugó korábban kinyitotta a beömlőt,és később is zárta le.Több benzinnel meg jobban harapott a gép.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2474 Dátum:
2008 Október 20, 08:44:02 »
Idézetet írta: brez - 2008 Október 19, 21:35:52
Mikor alkalmaznak motorépítők alacsonyabb köpenyű dugókat?
Ennek mik az előnyei és hátrányai?
Egy ilyen dugattyút egy gépműhely is el tud készíteni vagy inkább készem vásárolják?
anno mi kiprobáltuk egy 1,7es motorba raktuk egy csövázasba(szakál metál csinálta)
menni ment(nagyon jol) de elég csörgös hangja volt............ aztánén eljöttem motor ottvan nemtom h még megy e
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2473 Dátum:
2008 Október 19, 23:49:21 »
Idézetet írta: brez - 2008 Október 19, 21:35:52
Mikor alkalmaznak motorépítők alacsonyabb köpenyű dugókat?
Ennek mik az előnyei és hátrányai?
Egy ilyen dugattyút egy gépműhely is el tud készíteni vagy inkább készem vásárolják?
súly és ellenállás csökkentés végett pörgősebb motoroknál alkalmazzák. Hátránya: könnyen beremeg a dugattyú- gyűrűtörés stb...
Elkészíteni eltudják (még egy esztergályos is) de nem érdemes kísérletezni mivel a csapszeget is máshova kellene tenni.
Motorkerékpár dugattyúkat szoktak "kölcsönözni". Azaz ha ragaszkodsz hozá szvsz mondjuk csapj fel egy Prox, Wiseco, stb... katalógust és keresgélj.
GNX-967
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2472 Dátum:
2008 Október 19, 21:35:52 »
Mikor alkalmaznak motorépítők alacsonyabb köpenyű dugókat?
Ennek mik az előnyei és hátrányai?
Egy ilyen dugattyút egy gépműhely is el tud készíteni vagy inkább készem vásárolják?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2471 Dátum:
2008 Október 19, 16:28:18 »
szept 28an Fertoszentmikloson az osztrak karmann 12,06ot ment...Jovore nagyon durva lesz szerintem a gepe..
2008.09.28. Mexx Friedschröder (Karmann Ghia) A6 // Auto Special
12.0607 s
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2470 Dátum:
2008 Október 19, 07:50:30 »
Megy egy balfasz
Télen 30 lóerővel megcsinálom
Idézetet írta: SiD - 2008 Október 18, 19:17:12
na ez egy cal-looker
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2469 Dátum:
2008 Október 18, 19:48:09 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Október 18, 18:59:20
Talán befér ide.
Emberünk azóta sajnos meghalt.
de zsivány a fekete kocsi ezekkel a fukszokkal!
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2468 Dátum:
2008 Október 18, 19:17:12 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Október 18, 18:59:20
Talán befér ide.
Emberünk azóta sajnos meghalt.
na ez egy cal-looker
1963 VW1200 DeLuxe
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2467 Dátum:
2008 Október 18, 19:11:31 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Október 18, 18:59:20
Talán befér ide.
Emberünk azóta sajnos meghalt.
http://www.dailymotion.com/swf/xkwiz
Nagyon tetszik!
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2466 Dátum:
2008 Október 18, 18:59:20 »
Talán befér ide.
Emberünk azóta sajnos meghalt.
http://www.dailymotion.com/swf/xkwiz
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2465 Dátum:
2008 Október 18, 12:32:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 13, 20:43:04
Az egy 4 csatornás digitális szinkronteszter.
Motorkerékpárokon használjuk, de néha kölcsönveszem. nem csak vákumot mér, hanem a vákum időbeni lefutását is, tehát pl. szelephézag, hengerfej ellenőrzésre is jó.
Én meg próbalámpával állítok gyujtást... Kezdem szégyelni magam.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2464 Dátum:
2008 Október 18, 12:08:09 »
2004es porsche carrera 4 váltó eladó!
Adatok :
Eladó egy 2004es porsche carrera váltó hibátlan állapotban. Hátsókerekes drag építésekhez kiváló. % hengeres audi motorokkal összehozható!
200 000 Ft
http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=fcc300ea389986845a4b538a958cf68a&s=14
Ezt a váltót nehéz lenne összehozni egy porsche mocival
???
Váltóáttétel miatt
gondolom menne/gyorsulna mint az Isten nyila... na meg a motortól is
!
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2463 Dátum:
2008 Október 18, 08:05:03 »
Vegas tavaly:
http://www.dragracingtv.com/vw/misc/drag-racing-pro-mod-vw-final-vegas-2007.html
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2462 Dátum:
2008 Október 15, 20:48:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 15, 14:10:39
Ez egy hosszú életű motor lesz, de súrlódáscsökkentésre, forgó/alternáló tömeg csökkentésre van optimalizálva. Ennek lesznek hátrányai is, és nem a síró vezértengely hajtásra gondolok.
Engem érdekel, hogy milyen hátrányokra gondolsz, főleg mert nagyon tetszik ez a konstrukció, különösen ami nyomatékot lead a motor 2500-as fordulaton az király.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2461 Dátum:
2008 Október 15, 20:02:10 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2460 Dátum:
2008 Október 15, 18:32:33 »
a magyar audisok ugylatszik vagjak a temat
http://www.youtube.com/watch?v=plEHyoIBbfA
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2459 Dátum:
2008 Október 15, 18:29:33 »
ez a schuster gyerek nem semmi:)
1 versenyen mind a 6x 10-es idoket menni
http://www.youtube.com/watch?v=PDyXPjrI3Iw
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2458 Dátum:
2008 Október 15, 17:07:18 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Október 15, 15:37:00
vagy gyárilag mint itt
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1230
vagy utólag, mint itt.
<beszúrt kép törölve>
Ez meg a gyári kinézet.
<beszúrt kép törölve>
szóval a harmadik
hengernél szokták megerősíteni + még hol?
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2457 Dátum:
2008 Október 15, 15:37:00 »
vagy gyárilag mint itt
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1230
vagy utólag, mint itt.
Ez meg a gyári kinézet.
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 Október 15, 15:03:27
hogy szokták megerősíteni a blokkokat?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2456 Dátum:
2008 Október 15, 15:03:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 15, 14:06:51
1.6-os, vastag falú, nagy hűtőbordás gyári hengereket használnak 76-os főtengellyel, ez nem lesz egy kihegyezett motor, de tisztességesen fog menni.
Én arra írtam a megrepedést, amikor 94-es henger van belemarva a blokkba és hozzá van egy nagy löketű (82-es) főtengely. Ilyenkor meg kell a blokkot erősíteni.
Ha a 85.5-ös hengerek mennek bele, akkor ez nem érdekes, nem lesz baj.
Minek ebbe a motorba ilyen komoly hajtórúd???
hogy szokták megerősíteni a blokkokat?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2455 Dátum:
2008 Október 15, 14:10:39 »
Idézetet írta: Patrone - 2008 Október 14, 22:53:44
A CB performance oldalán lévő Project milage cikksorozatban bemutatott hosszú löketű motorról mi a véleményetek.
Stunt írta, hogy amiket ilyen típusú motorokat szétszedett, az mind meg volt repedve a 3-as henger mögött, erről mi a véleményed, lehet ez egy hosszú életű motor, érdemes ilyet építeni?
Maresz és egyéb nagytudásúak véleménye is érdekel.
Ez a link az első cikkhez:
http://www.cbperformance.com/Nov2006.asp
Ez egy hosszú életű motor lesz, de súrlódáscsökkentésre, forgó/alternáló tömeg csökkentésre van optimalizálva. Ennek lesznek hátrányai is, és nem a síró vezértengely hajtásra gondolok.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2454 Dátum:
2008 Október 15, 14:06:51 »
Idézetet írta: Patrone - 2008 Október 14, 22:53:44
A CB performance oldalán lévő Project milage cikksorozatban bemutatott hosszú löketű motorról mi a véleményetek.
Stunt írta, hogy amiket ilyen típusú motorokat szétszedett, az mind meg volt repedve a 3-as henger mögött, erről mi a véleményed, lehet ez egy hosszú életű motor, érdemes ilyet építeni?
Maresz és egyéb nagytudásúak véleménye is érdekel.
Ez a link az első cikkhez:
http://www.cbperformance.com/Nov2006.asp
1.6-os, vastag falú, nagy hűtőbordás gyári hengereket használnak 76-os főtengellyel, ez nem lesz egy kihegyezett motor, de tisztességesen fog menni.
Én arra írtam a megrepedést, amikor 94-es henger van belemarva a blokkba és hozzá van egy nagy löketű (82-es) főtengely. Ilyenkor meg kell a blokkot erősíteni.
Ha a 85.5-ös hengerek mennek bele, akkor ez nem érdekes, nem lesz baj.
Minek ebbe a motorba ilyen komoly hajtórúd???
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2453 Dátum:
2008 Október 15, 08:38:35 »
Idézetet írta: Patrone - 2008 Október 14, 22:53:44
A CB performance oldalán lévő Project milage cikksorozatban bemutatott hosszú löketű motorról mi a véleményetek.
Stunt írta, hogy amiket ilyen típusú motorokat szétszedett, az mind meg volt repedve a 3-as henger mögött, erről mi a véleményed, lehet ez egy hosszú életű motor, érdemes ilyet építeni?
Maresz és egyéb nagytudásúak véleménye is érdekel.
Ez a link az első cikkhez:
http://www.cbperformance.com/Nov2006.asp
Nincs tapasztalatom de sokat nézelödök a téma után!
az biztos hogy jó fötengely kell venni nem gagyi 100dolcsis,vagy wbx 2,1 fötengely
Blokk gyenge pont de ha egy jó alapméretes as 41es blokkot választunk az talán birja de az ördög nem alszik ugyan is nem 120le feltre van tervezve!
de cikkbe is amik ott vannk cuccok nem ép sporolos dolgok ami ott vannk képkebe az simán 4-500e huf
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2452 Dátum:
2008 Október 14, 22:53:44 »
A CB performance oldalán lévő Project milage cikksorozatban bemutatott hosszú löketű motorról mi a véleményetek.
Stunt írta, hogy amiket ilyen típusú motorokat szétszedett, az mind meg volt repedve a 3-as henger mögött, erről mi a véleményed, lehet ez egy hosszú életű motor, érdemes ilyet építeni?
Maresz és egyéb nagytudásúak véleménye is érdekel.
Ez a link az első cikkhez:
http://www.cbperformance.com/Nov2006.asp
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2451 Dátum:
2008 Október 14, 12:29:07 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2008 Október 14, 07:05:18
ennyit kilehet hozni belőle?
hát nem véletlen 17500 dollár
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2450 Dátum:
2008 Október 14, 07:05:18 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 Október 13, 23:15:06
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=678282
"This engine at one time made 742hp
42lbs "
ennyit kilehet hozni belőle?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2449 Dátum:
2008 Október 13, 23:15:06 »
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=678282
"This engine at one time made 742hp
42lbs "
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2448 Dátum:
2008 Október 13, 20:59:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 13, 20:43:04
Az egy 4 csatornás digitális szinkronteszter.
Motorkerékpárokon használjuk, de néha kölcsönveszem. nem csak vákumot mér, hanem a vákum időbeni lefutását is, tehát pl. szelephézag, hengerfej ellenőrzésre is jó.
jopofa
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2447 Dátum:
2008 Október 13, 20:47:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 13, 20:43:04
Az egy 4 csatornás digitális szinkronteszter.
Motorkerékpárokon használjuk, de néha kölcsönveszem. nem csak vákumot mér, hanem a vákum időbeni lefutását is, tehát pl. szelephézag, hengerfej ellenőrzésre is jó.
hogy ez nem jutott eszembe....
köszi
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2446 Dátum:
2008 Október 13, 20:43:04 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 Október 13, 20:37:59
bácsi kérem a jobb oldali műszer az micsoda? szabad kérdezni??
Az egy 4 csatornás digitális szinkronteszter.
Motorkerékpárokon használjuk, de néha kölcsönveszem. nem csak vákumot mér, hanem a vákum időbeni lefutását is, tehát pl. szelephézag, hengerfej ellenőrzésre is jó.
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Október 13, 20:44:50 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2445 Dátum:
2008 Október 13, 20:37:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Október 13, 20:30:29
Csak ez van most.
bácsi kérem a jobb oldali műszer az micsoda? szabad kérdezni??
Oldalak:
1
...
491
492
493
494
495
[
496
]
497
498
499
500
501
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...