www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 17:48:26
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
477
478
479
480
481
[
482
]
483
484
485
486
487
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3369754 alkalommal)
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3044 Dátum:
2008 December 03, 21:11:58 »
Idézetet írta: Balage - 2008 December 03, 20:18:12
Hát ja, én sem szívesen vágnék bele egy ilyen nagy lukat.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Nem is kell!
Nemrég volt alkalmunk kipróbálni Funk bogiját!Néztem a motorjánál ezeket a csavarállító lehetőségeket, de azok kicsi lyukak voltak csak.Nem ilyen nagyok.
http://sparkafer.blogspot.hu/
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3043 Dátum:
2008 December 03, 20:59:17 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 03, 20:50:02
Laci!
Beszéltem egy céggel, aki usa-ból hoz be ebay-en vásárolt cuccokat.
Ha 5kg a pakk, akkor 23 e ft-ot kérnek a szállításért, biztosítással. Plusz a mostani árfolyamon a szett szállítással 140 be jönne ki.........
Erősen gondolkozok...
jolhangzik én bevállalnám
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3042 Dátum:
2008 December 03, 20:50:02 »
Laci!
Beszéltem egy céggel, aki usa-ból hoz be ebay-en vásárolt cuccokat.
Ha 5kg a pakk, akkor 23 e ft-ot kérnek a szállításért, biztosítással. Plusz a mostani árfolyamon a szett szállítással 140 be jönne ki.........
Erősen gondolkozok...
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3041 Dátum:
2008 December 03, 20:45:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 03, 16:22:50
Az IDF-eknek külső felén vannak az állító csavarok, amihez nem lehet hozzáférni a motortér külső falától, ide szoktak vágni egy szerelőnyílást és akkor a sárvédő alól lehet CO-t állítani.
Kapíse?
Ablak nélkül nem is lehet? Vágni kell nekem is?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3040 Dátum:
2008 December 03, 20:30:06 »
Idézetet írta: Balage - 2008 December 03, 20:18:12
Hát ja, én sem szívesen vágnék bele egy ilyen nagy lukat.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
valami tuti kis fedél is van pedig
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3039 Dátum:
2008 December 03, 20:27:36 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 December 03, 20:14:23
nekem egy kisebb köbcentis nem kihegyezett egyszerű stroker motor jönne be...
nagy köbcenti =nagynomaték=hosszabb életartam
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3038 Dátum:
2008 December 03, 20:18:36 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 03, 20:17:06
megint rövid löketö ????
Nemtudom, igazából jó lenne látni/kipróbálni egy-két konfigurációt, hogy mit-hogyanm mert tavasztól már lé is lesz rá, és gondolkodok a dolgon.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3037 Dátum:
2008 December 03, 20:18:12 »
Hát ja, én sem szívesen vágnék bele egy ilyen nagy lukat.
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 03, 20:10:50
legjobb
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3036 Dátum:
2008 December 03, 20:17:06 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 December 03, 20:14:23
nekem egy kisebb köbcentis nem kihegyezett egyszerű stroker motor jönne be...
megint rövid löketö ????
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3035 Dátum:
2008 December 03, 20:14:23 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 December 03, 20:06:51
tedfére agyárit tartaléknak azmár bizonyitott
és csinálj egy másikak olyant amire ugyérzed jo
nekem egy kisebb köbcentis nem kihegyezett egyszerű stroker motor jönne be...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3034 Dátum:
2008 December 03, 20:10:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 03, 15:24:13
Ez engem is érdekelne.
Azt hiszem berakom a motort, csak a csupasz blokkot, rárakom a karbikat a szívócsővel és akkor bejelölöm.
legjobb
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3033 Dátum:
2008 December 03, 20:06:51 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 December 03, 19:42:45
Csak az a baj, hogy F1-es mocim van...
MItévő legyek? Tavasztól szolíd tuningban gondolkodhatnék akár...
tedfére agyárit tartaléknak azmár bizonyitott
és csinálj egy másikak olyant amire ugyérzed jo
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3032 Dátum:
2008 December 03, 19:42:45 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 December 03, 19:41:05
amirol irtam talán10-20%
de embere válogatja
pl.nagyobb nyomatékü motort nemkell kinozni az akár többet is kibirhat,ez a klaszikus 1.3 1.6ra épités esete,a bogár tuning elsölépcsöfoka
Csak az a baj, hogy F1-es mocim van...
MItévő legyek? Tavasztól szolíd tuningban gondolkodhatnék akár...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3031 Dátum:
2008 December 03, 19:41:05 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 December 03, 19:34:32
És a motor élettartama mennyit csökken? Az enyémben mikor megvettem ki tudja mennyi volt, azóta beletettem 140e-t és azóta sem volt kiszedve egyszer sem...
amirol irtam talán10-20%
de embere válogatja
pl.nagyobb nyomatékü motort nemkell kinozni az akár többet is kibirhat,ez a klaszikus 1.3 1.6ra épités esete,a bogár tuning elsölépcsöfoka
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3030 Dátum:
2008 December 03, 19:34:32 »
És a motor élettartama mennyit csökken? Az enyémben mikor megvettem ki tudja mennyi volt, azóta beletettem 140e-t és azóta sem volt kiszedve egyszer sem...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3029 Dátum:
2008 December 03, 19:28:22 »
Idézetet írta: Funk - 2008 December 03, 19:17:35
Ha nem degenerált tengely van benne,akkor teljesen jó mindennapi használatra.Normálisan használva 1-2 literrel eszik többet,mintha taposod az egyhármat.Ész nélkül akár bőven 20 felett városban.De ebben benne van ha kocsikat szopatsz.De ennyit megér az off sofőr dülledt szeme.
324 1200alapjárat
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3028 Dátum:
2008 December 03, 19:17:35 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 December 03, 18:49:57
Kérdés: az ilyen tuning mocik mennyivel esznek többet a széria 1.3-nál itteve alkalmasak-e mindennapi használtara, mivel én évi 25-30e km-t megyek a bogárral...
Ha nem degenerált tengely van benne,akkor teljesen jó mindennapi használatra.Normálisan használva 1-2 literrel eszik többet,mintha taposod az egyhármat.Ész nélkül akár bőven 20 felett városban.De ebben benne van ha kocsikat szopatsz.De ennyit megér az off sofőr dülledt szeme.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3027 Dátum:
2008 December 03, 18:57:20 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 December 03, 18:49:57
Kérdés: az ilyen tuning mocik mennyivel esznek többet a széria 1.3-nál itteve alkalmasak-e mindennapi használtara, mivel én évi 25-30e km-t megyek a bogárral...
Ez egy öszetett kérdés
va olyan ami jol fogyast használhato megbizhato,de nem kiemelkedöen pörgös és erös kb.60-80LE
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3026 Dátum:
2008 December 03, 18:53:23 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 December 03, 18:31:21
Aaaaaaaaaaaaa!
Mikor lesz nekem ilyen mocim???
én is ilyenre vágyok
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3025 Dátum:
2008 December 03, 18:49:57 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 December 03, 18:40:41
kitartás ha nagyonakarsz valamit eléred
sok idö munka és kudarc volt mire ide jutottam
ö volt az elözö
Kérdés: az ilyen tuning mocik mennyivel esznek többet a széria 1.3-nál itteve alkalmasak-e mindennapi használtara, mivel én évi 25-30e km-t megyek a bogárral...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3024 Dátum:
2008 December 03, 18:40:41 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 December 03, 18:31:21
Aaaaaaaaaaaaa!
Mikor lesz nekem ilyen mocim???
kitartás ha nagyonakarsz valamit eléred
sok idö munka és kudarc volt mire ide jutottam
ö volt az elözö
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3023 Dátum:
2008 December 03, 18:38:16 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 December 03, 18:31:21
Aaaaaaaaaaaaa!
Mikor lesz nekem ilyen mocim???
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3022 Dátum:
2008 December 03, 18:31:21 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 December 03, 18:25:49
Enyémen IDF van Szekié a IDA
Aaaaaaaaaaaaa!
Mikor lesz nekem ilyen mocim???
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3021 Dátum:
2008 December 03, 18:25:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 03, 18:16:29
A 48-as az IDA, nem IDF
Enyémen IDF van Szekié a IDA
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3020 Dátum:
2008 December 03, 18:16:29 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 December 03, 18:14:04
A 48-as befele van
mi is már furni akartunk,de nemkellet
A 48-as az IDA, nem IDF
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3019 Dátum:
2008 December 03, 18:14:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 03, 16:22:50
Az IDF-eknek külső felén vannak az állító csavarok, amihez nem lehet hozzáférni a motortér külső falától, ide szoktak vágni egy szerelőnyílást és akkor a sárvédő alól lehet CO-t állítani.
Kapíse?
A 48-as befele van
mi is már furni akartunk,de nemkellet
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3018 Dátum:
2008 December 03, 16:49:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 03, 16:22:50
Az IDF-eknek külső felén vannak az állító csavarok, amihez nem lehet hozzáférni a motortér külső falától, ide szoktak vágni egy szerelőnyílást és akkor a sárvédő alól lehet CO-t állítani.
Kapíse?
Szíszinyor!
«
Utoljára szerkesztve: 2008 December 03, 16:51:33 írta Bill
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3017 Dátum:
2008 December 03, 16:22:50 »
Idézetet írta: Bill - 2008 December 03, 16:05:58
mi ez? nem értem, amiről beszéltek
Az IDF-eknek külső felén vannak az állító csavarok, amihez nem lehet hozzáférni a motortér külső falától, ide szoktak vágni egy szerelőnyílást és akkor a sárvédő alól lehet CO-t állítani.
Kapíse?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3016 Dátum:
2008 December 03, 16:05:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 03, 15:24:13
Ez engem is érdekelne.
Azt hiszem berakom a motort, csak a csupasz blokkot, rárakom a karbikat a szívócsővel és akkor bejelölöm.
Vagy sacc/kb. kivágok egy kicsit nagyobb ablakot valami okos kis ajtócsvával, gumi szélű, tömített, lemez zárófedéllel.
Vagy használom a KTM célszerszámát, amit CRF karbikhot adnak, egy lap, rajta egy egy cm-es forgatható "csavarhúzó". Próbálok képet lőni.
mi ez? nem értem, amiről beszéltek
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3015 Dátum:
2008 December 03, 15:26:02 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 02, 18:32:49
köszi
ez az?
itt nem írja
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=616
Ez az:
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=615
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3014 Dátum:
2008 December 03, 15:24:13 »
Idézetet írta: Balage - 2008 December 03, 10:32:22
Weber "ablak" kivágásához létezik valamilyen sablon, vagy sac/kb. módon szokták kivágni?
Ez engem is érdekelne.
Azt hiszem berakom a motort, csak a csupasz blokkot, rárakom a karbikat a szívócsővel és akkor bejelölöm.
Vagy sacc/kb. kivágok egy kicsit nagyobb ablakot valami okos kis ajtócsvával, gumi szélű, tömített, lemez zárófedéllel.
Vagy használom a KTM célszerszámát, amit CRF karbikhot adnak, egy lap, rajta egy egy cm-es forgatható "csavarhúzó". Próbálok képet lőni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3013 Dátum:
2008 December 03, 13:20:45 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 December 02, 20:17:39
Muszáj neki.
arra gondolok mikor az első két kerék
IS
a földön van
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3012 Dátum:
2008 December 03, 10:49:58 »
Idézetet írta: Balage - 2008 December 03, 10:32:22
Weber "ablak" kivágásához létezik valamilyen sablon, vagy sac/kb. módon szokták kivágni?
Idézet
Mégegyrer itt nyilványossan is megköszönöm ezt a kis filmecskét
http://www.youtube.com/watch?v=30_ppSoMDKc
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3011 Dátum:
2008 December 03, 10:32:22 »
Weber "ablak" kivágásához létezik valamilyen sablon, vagy sac/kb. módon szokták kivágni?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3010 Dátum:
2008 December 02, 20:17:39 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 November 30, 15:45:54
én is ezen gondolkoztam. kap elég levegőt?
Muszáj neki.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3009 Dátum:
2008 December 02, 18:32:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 December 02, 11:08:29
Azt hiszem 7 kg összesen, a gyári 200-as lendkerék 10.5 kg.
De már nem emlékszem, talán a CB honlapon írják.
köszi
ez az?
itt nem írja
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=616
«
Utoljára szerkesztve: 2008 December 02, 18:45:43 írta Leon1303
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3008 Dátum:
2008 December 02, 11:08:29 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 02, 10:55:43
Stunt!
Az én CB Performance lendkerekem mennyivel könnyebb?
Azt hiszem 7 kg összesen, a gyári 200-as lendkerék 10.5 kg.
De már nem emlékszem, talán a CB honlapon írják.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3007 Dátum:
2008 December 02, 10:55:43 »
Stunt!
Az én CB Performance lendkerekem mennyivel könnyebb?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3006 Dátum:
2008 December 01, 22:08:45 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 December 01, 22:06:29
a szekinek az ékszijtárcsát csinálták nehezebre odaviték át a sulyt a jobb kiegyensulyozás miatt
szoval nem a könnyitésen van a hagsuly?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3005 Dátum:
2008 December 01, 22:06:29 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 01, 21:56:55
szoktak de nem hinném az nagyon sok
a szekinek az ékszijtárcsát csinálták nehezebre odaviték át a sulyt a jobb kiegyensulyozás miatt
szoval nem a könnyitésen van a hagsuly?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Oldalak:
1
...
477
478
479
480
481
[
482
]
483
484
485
486
487
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...