www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:31:59
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
473
474
475
476
477
[
478
]
479
480
481
482
483
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3369932 alkalommal)
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3204 Dátum:
2008 December 13, 19:01:57 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 December 12, 23:30:40
én használtam a szólót is ha emlékszel rá, szerintem ha a rudazatot meg tudod oldani, akkor költség nem számottevő a központi és kétoldali között.
A duplával jobban megy és a fogyasztása kevesebb.
SZVSZ csak duplába gondolkodj. (rudazathoz meg vannak a rajzok)
Rudazatot te készítesz is? Nekem majd szükségem lenne a dupla weberekhez. Vagy valami tipp, hogy hol lehet ilyet készítttetni?
Ami jó is.
Köszi.
MobyDick
Hozzászólások: 430
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3203 Dátum:
2008 December 13, 14:13:00 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 December 12, 23:40:21
Nekem is ilyenem van, T3ból. De még gondolkodom rajt hogy berakjam-e. 20000 km alatt cseréltem egy megszakítót meg ennyiszer állítottam utána.
Nem volt semmi gyújtás gondom.
és a tavalyi rajzásról haza felé az mi volt?
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3202 Dátum:
2008 December 13, 12:33:56 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 December 12, 23:40:21
Nekem is ilyenem van, T3ból. De még gondolkodom rajt hogy berakjam-e. 20000 km alatt cseréltem egy megszakítót meg ennyiszer állítottam utána.
Nem volt semmi gyújtás gondom.
én 10e-enként szoktam ránézni a mexakítóra meg a gyujtásra, de olyan 30e km óta nem is kellett még utánaállítanom se... Bár az enyém nem tunying.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3201 Dátum:
2008 December 13, 11:27:04 »
Idézetet írta: imrüs - 2008 December 12, 23:33:45
A zárásszögszabályzás, az imulzusfigyeléssel tehermentesített trf, az 1mm-es szikraközzel pöccre induló, és hidegen is stabil alapjáraton járó motor (~6,5l átlagfogyasztás mellett) azért ...
Lehet ez nem a tuning, de ...
Az üzembiztosságtalaság, antielektronika, dobjukkiaszámítógépet és a mobilt is mert a mexa...
...
szubjektív
Na ez a dolog érdekel.... mit is kell még tudni róla? Miből és hogyan?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3200 Dátum:
2008 December 12, 23:40:21 »
Idézetet írta: imrüs - 2008 December 12, 23:33:45
A zárásszögszabályzás, az imulzusfigyeléssel tehermentesített trf, az 1mm-es szikraközzel pöccre induló, és hidegen is stabil alapjáraton járó motor (~6,5l átlagfogyasztás mellett) azért ...
Lehet ez nem a tuning, de ...
Az üzembiztosságtalaság, antielektronika, dobjukkiaszámítógépet és a mobilt is mert a mexa...
...
szubjektív
Nekem is ilyenem van, T3ból. De még gondolkodom rajt hogy berakjam-e. 20000 km alatt cseréltem egy megszakítót meg ennyiszer állítottam utána.
Nem volt semmi gyújtás gondom.
GNX-967
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3199 Dátum:
2008 December 12, 23:33:45 »
A zárásszögszabályzás, az imulzusfigyeléssel tehermentesített trf, az 1mm-es szikraközzel pöccre induló, és hidegen is stabil alapjáraton járó motor (~6,5l átlagfogyasztás mellett) azért ...
Lehet ez nem a tuning, de ...
Az üzembiztosságtalaság, antielektronika, dobjukkiaszámítógépet és a mobilt is mert a mexa...
...
szubjektív
[a csatolmányt egy admin törölte]
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3198 Dátum:
2008 December 12, 23:30:40 »
Idézetet írta: gas - 2008 December 12, 21:05:09
Üdvw mindenkinek!
most már a dupla karbikról sok szó esett, de mi a helyzet a központi karbikkal?
az ikerkerbikat lehet szólóban központiként használni
mit érdemes fel szerelni, mit lehet tőle várni teljesítményben, használhatóságban, fogyasztásban...
?
én használtam a szólót is ha emlékszel rá, szerintem ha a rudazatot meg tudod oldani, akkor költség nem számottevő a központi és kétoldali között.
A duplával jobban megy és a fogyasztása kevesebb.
SZVSZ csak duplába gondolkodj. (rudazathoz meg vannak a rajzok)
GNX-967
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3197 Dátum:
2008 December 12, 22:43:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 12, 22:29:41
nem körözgetés volt izgi izgi ültem benne
és még nem volt tenegyl bent
hát igen 402méter csak kivülröl rövid
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3196 Dátum:
2008 December 12, 22:36:45 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 12, 22:29:08
de amugy nagy tiszetelem hogy te beraktad és müködik....jol is!
Járt utat járatlanért! Köszi! De nem volt teljesen tökéletes!Most a teljesen elektromos injector a soros!
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3195 Dátum:
2008 December 12, 22:29:41 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 12, 22:28:37
Kezdünk szélsőségek felé menni! Fogadjunk ez is 400-en volt!
nem körözgetés volt izgi izgi ültem benne
és még nem volt tenegyl bent
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3194 Dátum:
2008 December 12, 22:29:08 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 12, 22:26:32
Majd meglátjuk!....Remélem!
de amugy nagy tiszetelem hogy te beraktad és müködik....jol is!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3193 Dátum:
2008 December 12, 22:28:37 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 12, 22:25:50
és sokkal szebb motortér és hang.....
<beszúrt kép törölve>
seát leon cuprákat csunyán alázta euringen............
Kezdünk szélsőségek felé menni! Fogadjunk ez is 400-en volt!Vagy a cuprás nem tudott vezetni!
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3192 Dátum:
2008 December 12, 22:26:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 12, 22:21:44
de maradjuknk helyben csak ,ki mennyit szopot de injektorral vagy bárki karbival és melyik hogy megy?
Majd meglátjuk!....Remélem!
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3191 Dátum:
2008 December 12, 22:25:50 »
és sokkal szebb motortér és hang.....
seát leon cuprákat csunyán alázta euringen............
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3190 Dátum:
2008 December 12, 22:21:44 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 12, 22:17:26
Én nem szoktam részegen patakban vezetni...még nem próbáltam.
Aki meg leveszi az injectort az 1.8 16v és 2,0 16v mociról az tudod mit! Használjon megszakítót! Megérdemli! Konkrétan szarrápicsáztunk egy 2l 16v karbis scirocco-t egy 2l AAA kódú GT2-es scirocco-val! És ha jól emlékszem mi hárman (ugye Süni) ültünk az autóban és a csóka meg egyedül! Igaz utána vett egy 1.8T mocit Mert egy kicsit berágott!
De az sem megszakítós ha jól tudom!
de maradjuknk helyben csak ,ki mennyit szopot de injektorral vagy bárki karbival és melyik hogy megy?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3189 Dátum:
2008 December 12, 22:17:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 12, 22:05:17
amióta összeraktam motorom cirka5000km sem megszakitó hézagot sem gyujást nem állitótam soha!pedig nem kiméltem!
még amikor indiánál erdöbe csövázzuassal álatkodtunk és elment hézag mert totál részegen behajtotam patakba akkor is sluszkulcsak matatam és ment is!elektromost feldughatom
!
amugy néz csak meg egy 1,8 16v vagy 2,0 16 v morort majdnem mind aki webert rak rá megszakitót hadja bent!
Én nem szoktam részegen patakban vezetni...még nem próbáltam.
Aki meg leveszi az injectort az 1.8 16v és 2,0 16v mociról az tudod mit! Használjon megszakítót! Megérdemli! Konkrétan szarrápicsáztunk egy 2l 16v karbis scirocco-t egy 2l AAA kódú GT2-es scirocco-val! És ha jól emlékszem mi hárman (ugye Süni) ültünk az autóban és a csóka meg egyedül! Igaz utána vett egy 1.8T mocit Mert egy kicsit berágott!
De az sem megszakítós ha jól tudom!
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3188 Dátum:
2008 December 12, 22:05:17 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 12, 22:00:04
400m a táv nálad!
Az elektromos gyújtásnál nincs kopó alkatrész(hall jeladó) és nagyobb biztosabb szikrát ad le magas fordulaton mint egy megszakítós!
A mai autók miért nem megszakítós gyújtásosak?
amióta összeraktam motorom cirka5000km sem megszakitó hézagot sem gyujást nem állitótam soha!pedig nem kiméltem!
még amikor indiánál erdöbe csövázzuassal álatkodtunk és elment hézag mert totál részegen behajtotam patakba akkor is sluszkulcsak matatam és ment is!elektromost feldughatom
!
amugy néz csak meg egy 1,8 16v vagy 2,0 16 v morort majdnem mind aki webert rak rá megszakitót hadja bent!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3187 Dátum:
2008 December 12, 22:04:57 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 12, 22:00:04
400m a táv nálad!
Az elektromos gyújtásnál nincs kopó alkatrész(hall jeladó) és nagyobb biztosabb szikrát ad le magas fordulaton mint egy megszakítós!
A mai autók miért nem megszakítós gyújtásosak?
gondozásmentes
de 5000fordulatik szinte egyformák
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3186 Dátum:
2008 December 12, 22:00:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 12, 21:57:25
van kivétel de igazi amcsi dragok is megszakitoznak...
Én is eljártam évekig megszakitossal semi gondom nem volt vele
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3185 Dátum:
2008 December 12, 22:00:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 12, 21:51:03
engem nem gyözzz meg elektropmos gyuszi(melori meg msd is megszakitos)
400m a táv nálad!
Az elektromos gyújtásnál nincs kopó alkatrész(hall jeladó) és nagyobb biztosabb szikrát ad le magas fordulaton mint egy megszakítós!
A mai autók miért nem megszakítós gyújtásosak?
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3184 Dátum:
2008 December 12, 21:57:25 »
Idézetet írta: vwboxer - 2008 December 12, 21:56:16
az enyém nem
van kivétel de igazi amcsi dragok is megszakitoznak...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3183 Dátum:
2008 December 12, 21:56:16 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 12, 21:51:03
engem nem gyözzz meg elektropmos gyuszi(melori meg msd is megszakitos)
az enyém nem
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3182 Dátum:
2008 December 12, 21:53:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 12, 21:51:03
engem nem gyözzz meg elektropmos gyuszi(melori meg msd is megszakitos)
valami szar megszakítót tudtam venni valószinüleg mert belőttem a gyújtásomat és kb 2 hét mulva elfogyott a hézag kezdhettem előlről a játékot... ezt untam meg és inkább nagyobb szikra stabilan mint hol van hol nincs hol beég hol nem hol elkopik hol nem...
Aztán lehet visszateszem egyszercsak a kalapácsost.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3181 Dátum:
2008 December 12, 21:51:03 »
engem nem gyözzz meg elektropmos gyuszi(melori meg msd is megszakitos)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3180 Dátum:
2008 December 12, 21:47:06 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2008 December 12, 21:42:16
Kitartásban nálam nincs hiány ha 3 hónap alatt készül el akkor 3 hónap ha 2 hét alatt akkor 2 hét nemprobléma...
Mivel én csinálom így minimálisra csökken a költségem.
De majd kialakul...
Az elektromos gyújtásom is egy kis esztergálás, marás dörzsárazás egy kis átalakítás és már készen is volt
És nem vettem meg tizen-huszon akármennyiért azt amit csak beleteszek és jólvan... megcsináltam és jóval olcsóbban kijöttem...
mindössze a 4T Walter bontott cuccaiért adtam ki x Ft-ot...
Én sem vettem drágán a gyújtást de nekem nem kellett dörzsárazni!Csak kettőből csináltam egyet.
Azért kitartást!Lehet hogy jó lesz!
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3179 Dátum:
2008 December 12, 21:42:16 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 12, 21:33:01
Sajnos igaza van Maresznak! Vagy annyi szopás,hogy a végén veszed meg a készet.
Kitartásban nálam nincs hiány ha 3 hónap alatt készül el akkor 3 hónap ha 2 hét alatt akkor 2 hét nemprobléma...
Mivel én csinálom így minimálisra csökken a költségem.
De majd kialakul...
Az elektromos gyújtásom is egy kis esztergálás, marás dörzsárazás egy kis átalakítás és már készen is volt
És nem vettem meg tizen-huszon akármennyiért azt amit csak beleteszek és jólvan... megcsináltam és jóval olcsóbban kijöttem...
mindössze a 4T Walter bontott cuccaiért adtam ki x Ft-ot...
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3178 Dátum:
2008 December 12, 21:38:35 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 December 12, 21:35:56
Örülök mesterem hogy megint hallom azt a nem túl hetero hangodat.
Nem katonáéknál szoktak együtt fürödni?
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3177 Dátum:
2008 December 12, 21:35:56 »
Örülök mesterem hogy megint hallom azt a nem túl hetero hangodat.
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 12, 21:33:01
Sajnos igaza van Maresznak! Vagy annyi szopás,hogy a végén veszed meg a készet.
VW 1200.1963.
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3176 Dátum:
2008 December 12, 21:33:01 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 12, 21:30:49
végösszeg aannyi lesz mintha vennél 1 normélis szetett!de kiváncsi vagyok.....
Sajnos igaza van Maresznak! Vagy annyi szopás,hogy a végén veszed meg a készet.
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3175 Dátum:
2008 December 12, 21:30:49 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2008 December 12, 21:28:53
elektromosról holnap csinálok képet a szívóról egyenlőre nincs kép.. ki van vágva plazmával 6-os anyagból a karbi és szintén 6-os anyagból a hengerfejhez a talprészek, a csövet kell finomítani.. 1.es lemezből csinálok csövet végigvarrom egybe, hogy teljesen folyamatos legyen a varrat és ne csak szemre hanem nyomáspróbálva is. szögeket kell még kitalálnom mert el van tolva a két karbi egymástól, hogy egyforma szinten legyenek csak ezzel egyenlőre gondban vagyok mert nincs mintám/sablonom semmim...
végösszeg aannyi lesz mintha vennél 1 normélis szetett!de kiváncsi vagyok.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3174 Dátum:
2008 December 12, 21:28:53 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 12, 21:20:20
maj dképet kérünk róla
elektromosról holnap csinálok képet a szívóról egyenlőre nincs kép.. ki van vágva plazmával 6-os anyagból a karbi és szintén 6-os anyagból a hengerfejhez a talprészek, a csövet kell finomítani.. 1.es lemezből csinálok csövet végigvarrom egybe, hogy teljesen folyamatos legyen a varrat és ne csak szemre hanem nyomáspróbálva is. szögeket kell még kitalálnom mert el van tolva a két karbi egymástól, hogy egyforma szinten legyenek csak ezzel egyenlőre gondban vagyok mert nincs mintám/sablonom semmim...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3173 Dátum:
2008 December 12, 21:20:20 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2008 December 12, 21:17:32
az a gondom, hogy egyenlőre egy 1.7-es motor lenne adott... lehet mégiscsak szétfaragom a blokkom és teszek bele WBX főtengelyt... hmm.. privi..
egyébként azóta elkészült ez elektromos gyújtásom most szívócsövet gyártok a dupla karbikhoz..
maj dképet kérünk róla
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3172 Dátum:
2008 December 12, 21:19:22 »
Idézetet írta: gas - 2008 December 12, 21:13:44
a kis tengely az mekkora
és mit jelent a jó szívócső
callok írta az alkatrészek között hogy van wbx tengelye az 10 fokkal tovább tartja nyitva a szívó szelepet, érdemes wbx tengellyel foglalkozni?
olcsóbb lenne mint egy új tyuning tengely
érdemes azt mondom max 280fokig jo lehet központi vagy gyári tengely 1,25 himba
regiszeter akrbit favorizálom késöbb nyilo 2. torok véget mert talán gazadságosab...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3171 Dátum:
2008 December 12, 21:17:32 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 12, 21:11:25
Na jó,hogy ne repkedjenek az off-ok!
Szerintem azt a melót és természetesen temérdek pénzt amit a hűtésre,kuplung átalakítására,a kipufogó megvételére fordítanál nem érné meg annyira,mint amikor beültem az almazöld 2.5-ösbe és lefostam a rüsztömet! Ültem már durva és brutális autóba,de ugyanilyen jellemzőkkel bíró bogárba még nem!(Köszi Laci!) Azt hiszem 75-90LE között mozog az 1.7-es. Ha már typ4 akkor minimum 2l...vagy nagyobb.Talán masszívabb a blokk,mint egy typ1.Igazából el kell döntened mit akarsz.Bár ahogy a múltkor tiportad a bogarad szerintem inkább 2l-est választanék alapul.Nyomatékosabb a hosszabb löket miatt és több is van belőle itthon.
az a gondom, hogy egyenlőre egy 1.7-es motor lenne adott... lehet mégiscsak szétfaragom a blokkom és teszek bele WBX főtengelyt... hmm.. privi..
egyébként azóta elkészült ez elektromos gyújtásom most szívócsövet gyártok a dupla karbikhoz..
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3170 Dátum:
2008 December 12, 21:13:44 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 12, 21:09:09
érdemes lehet egy jó szivócsövel ksi tengellyel
a kis tengely az mekkora
és mit jelent a jó szívócső
callok írta az alkatrészek között hogy van wbx tengelye az 10 fokkal tovább tartja nyitva a szívó szelepet, érdemes wbx tengellyel foglalkozni?
olcsóbb lenne mint egy új tyuning tengely
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3169 Dátum:
2008 December 12, 21:11:25 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2008 December 08, 17:31:39
Gyári type-4 1.7 hogy muzsikál bogárba érdemes foglalkozni vele?
Na jó,hogy ne repkedjenek az off-ok!
Szerintem azt a melót és természetesen temérdek pénzt amit a hűtésre,kuplung átalakítására,a kipufogó megvételére fordítanál nem érné meg annyira,mint amikor beültem az almazöld 2.5-ösbe és lefostam a rüsztömet! Ültem már durva és brutális autóba,de ugyanilyen jellemzőkkel bíró bogárba még nem!(Köszi Laci!) Azt hiszem 75-90LE között mozog az 1.7-es. Ha már typ4 akkor minimum 2l...vagy nagyobb.Talán masszívabb a blokk,mint egy typ1.Igazából el kell döntened mit akarsz.Bár ahogy a múltkor tiportad a bogarad szerintem inkább 2l-est választanék alapul.Nyomatékosabb a hosszabb löket miatt és több is van belőle itthon.
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3168 Dátum:
2008 December 12, 21:09:09 »
Idézetet írta: gas - 2008 December 12, 21:05:09
Üdvw mindenkinek!
most már a dupla karbikról sok szó esett, de mi a helyzet a központi karbikkal?
az ikerkerbikat lehet szólóban központiként használni
mit érdemes fel szerelni, mit lehet tőle várni teljesítményben, használhatóságban, fogyasztásban...
?
érdemes lehet egy jó szivócsövel ksi tengellyel
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3167 Dátum:
2008 December 12, 21:05:09 »
Üdvw mindenkinek!
most már a dupla karbikról sok szó esett, de mi a helyzet a központi karbikkal?
az ikerkerbikat lehet szólóban központiként használni
mit érdemes fel szerelni, mit lehet tőle várni teljesítményben, használhatóságban, fogyasztásban...
?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3166 Dátum:
2008 December 11, 21:27:27 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 December 11, 21:18:02
Hát ez az információ megnyugtatott "és úgy megmozdult bennem valami...amikor Cingár szaxizik..."
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3165 Dátum:
2008 December 11, 21:18:02 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 11, 21:16:02
eladtam 1-2 hete
Hát ez az információ megnyugtatott "és úgy megmozdult bennem valami...amikor Cingár szaxizik..."
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Oldalak:
1
...
473
474
475
476
477
[
478
]
479
480
481
482
483
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...