www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:39:07
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
472
473
474
475
476
[
477
]
478
479
480
481
482
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3370699 alkalommal)
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3244 Dátum:
2008 December 15, 11:18:41 »
Idézetet írta: Bill - 2008 December 15, 11:13:57
inkább kínai az a japán, nem? (szvsz)
Mexikói vagy brazil már nincs?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3243 Dátum:
2008 December 15, 11:17:41 »
Idézetet írta: Bill - 2008 December 15, 11:13:57
inkább kínai az a japán, nem? (szvsz)
jah az meglehet
sárga-sárga
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3242 Dátum:
2008 December 15, 11:13:57 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 15, 11:07:59
Az eredeti Német Bosch 009-es gyújtás 50 e ft-ba kerül
A Japán 009 koppintás meg 15 e ft-ba kerül...
(a Hoffmann speedster oldalán)
Szerinted?...
inkább kínai az a japán, nem? (szvsz)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3241 Dátum:
2008 December 15, 11:07:59 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 December 15, 10:54:26
ja a japán cuccok biztosan szarok
Az eredeti Német Bosch 009-es gyújtás 50 e ft-ba kerül
A Japán 009 koppintás meg 15 e ft-ba kerül...
(a Hoffmann speedster oldalán)
Szerinted?...
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3240 Dátum:
2008 December 15, 10:54:26 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 14, 22:22:52
naná hogy más
az egyik Made in Germany a másik meg Japan.
ja a japán cuccok biztosan szarok
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3239 Dátum:
2008 December 14, 22:22:52 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 14, 22:17:41
De minőségben is más, vagy csak a felirat?
naná hogy más
az egyik Made in Germany a másik meg Japan.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3238 Dátum:
2008 December 14, 22:17:41 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 14, 22:13:41
mert nem Bosch, csak koppintott
az eredeti itt több mint 3X annyiba kerül, mint a másolat
De minőségben is más, vagy csak a felirat?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3237 Dátum:
2008 December 14, 22:13:41 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 14, 21:29:24
Miért nem?
mert nem Bosch, csak koppintott
az eredeti itt több mint 3X annyiba kerül, mint a másolat
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3236 Dátum:
2008 December 14, 21:29:24 »
Idézetet írta: aptom - 2008 December 14, 21:13:03
pl.
http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/ELEKTRIK.asp
Ez az:
DISTRIBUTOR "BOSCH-REPRODUCTION TYPE 009"
de szerintem ezt nem szabad megvenni...
Miért nem?
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3235 Dátum:
2008 December 14, 21:13:03 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 14, 20:49:46
Hol kerül 18-ba?
pl.
http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/ELEKTRIK.asp
Ez az:
DISTRIBUTOR "BOSCH-REPRODUCTION TYPE 009"
de szerintem ezt nem szabad megvenni...
'81 Hecho en México
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3234 Dátum:
2008 December 14, 20:49:46 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2008 December 14, 16:56:08
18. - 35.e
Hol kerül 18-ba?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3233 Dátum:
2008 December 14, 20:11:36 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 14, 13:09:39
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
miaza nejlonszatyor tuning ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3232 Dátum:
2008 December 14, 16:56:08 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 14, 16:44:32
Mi pénzbe fáj egy ilyen?
18. - 35.e
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3231 Dátum:
2008 December 14, 16:44:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 14, 16:39:47
009 megszakitó
Mi pénzbe fáj egy ilyen?
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3230 Dátum:
2008 December 14, 16:41:01 »
Beetle 1975-1979 * 1600 FI Manual Trans
Advance/Retard Range: Vacuum: 5-8deg Adv, 11-13deg Ret; Centrifugal: 6-12deg
1500rpm, 20-23deg
3500rpm
009:
Timing Set At:: Most applications - 5 to 7.5deg BTDC Static. Full advance should not exceed 32 degrees at 3000rpm with stroboscopic timing light.
Ezekből jól látszik hogy pl a vakuumos/röpsulyos elosztó max 20-23 fokot tud szabályozni a fordulatszám függvényébén addig a 009 25-öt. Úgy is szokták beállítani (én is igy állítottam a sajátomat) hogy 3000 rpm és felette 30-31 fok legyen az előgyújtás (itt már teljes, maximális a szabályzás) az alapelőgyújtás meg attól függ milyen elosztót fogtunk ki...(5-10 fok között lesz valahol)
Visszatérve a gyári elosztó vaakumos részéhez, jó lenne tisztán látni, hogy akkor hogyan is működik. Nem akarom elhinni, hogy csak 2 szélsőérték van,és egyszer hozzáad (itt pl 5-8 fok) vagy éppen levon (11-13 fok) az előgyújtásból.
'81 Hecho en México
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3229 Dátum:
2008 December 14, 16:39:47 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 14, 16:38:18
Neked milyen gyújtásod van Maresz?
009 megszakitó
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3228 Dátum:
2008 December 14, 16:38:18 »
Neked milyen gyújtásod van Maresz?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3227 Dátum:
2008 December 14, 16:19:40 »
Idézetet írta: imrüs - 2008 December 14, 16:17:19
OK! (tehát ez akkor inkább fordulatra hangolt motor esetében jó)
olyasmi
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3226 Dátum:
2008 December 14, 16:17:19 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 14, 16:13:47
igen
Van egy vákumdob ami ha vákumot kap akkor elmegy az egyik végállásba,ha meg nem ,akkor a másik végállásba.
Ha lehúzom a vákumcsövet akkor nem kap vákumot./egyik végállás/
Ha jár a motor, akkor kap vákumot./másik végállás/
OK! (tehát ez akkor inkább fordulatra hangolt motor esetében jó)
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3225 Dátum:
2008 December 14, 16:13:47 »
Idézetet írta: imrüs - 2008 December 14, 16:12:39
ez igaz
Ja, röpsúly van benne, azt hittem az sincs. akkor ok, így már elfogadom
(bár, ha egy normál elosztóról lehúzom (és befogom) a vákuumcsövet, akkor kis fordulaton sokkal rosszabbúl veszi a gázt nem?)
igen
Van egy vákumdob ami ha vákumot kap akkor elmegy az egyik végállásba,ha meg nem ,akkor a másik végállásba.
Ha lehúzom a vákumcsövet akkor nem kap vákumot./egyik végállás/
Ha jár a motor, akkor kap vákumot./másik végállás/
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3224 Dátum:
2008 December 14, 16:12:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 14, 16:07:17
gyári 29-32(ha nagyon jo minden)
ez igaz
Ja, röpsúly van benne, azt hittem az sincs. akkor ok, így már elfogadom
(bár, ha egy normál elosztóról lehúzom (és befogom) a vákuumcsövet, akkor kis fordulaton sokkal rosszabbúl veszi a gázt nem?)
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3223 Dátum:
2008 December 14, 16:07:17 »
Idézetet írta: imrüs - 2008 December 14, 16:04:18
és ez miért jó
A fordulatszám növekedésével az égés ideje nem változik, tehát egyre hamarabb kellene gyújtani ahoz, hogy ugyanabban a szöbgen történjen a hengerben az égés. Ha ezt nem követem, akkor tulképpen egyre nagyobb "utó"gyújtást alakítok ki.
nem igzán!nagyobb fordulaton több üzemanyaghoz már kell nagyob szikra és más idö!mint ha alpjáraton pötyögnél!
müszerszerint 009es 35-37fok körül fogy el!mig gyári 29-32(ha nagyon jo minden)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3222 Dátum:
2008 December 14, 16:04:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 14, 16:00:56
nem fogja furdulaton gyujtás ráhuzni!
és ez miért jó
A fordulatszám növekedésével az égés ideje nem változik, tehát egyre hamarabb kellene gyújtani ahoz, hogy ugyanabban a szöbgen történjen a hengerben az égés. Ha ezt nem követem, akkor tulképpen egyre nagyobb "utó"gyújtást alakítok ki.
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3221 Dátum:
2008 December 14, 16:02:01 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 December 14, 15:56:46
a vákuumcsövet fölösleges ledugóznod. ha nincs hová bekötni (ami vákuumot hozna létre) egyszerűen le kell venni a csövet is, de minek ledugózni?
viszont akkor nem fog az alaplap elfordulni, és a fordulat (?) függvényében adni kesebb vagy nagyobb előgyújtást (bevallom nem tudom pontosan melyiket csinálja, de azt igen, hogy szükség van rá
)
amin nincs vákuudob az máshogy oldja meg ezt a szabályzást
a lehúzott vákuumcsőre gondoltam
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3220 Dátum:
2008 December 14, 16:00:56 »
Idézetet írta: imrüs - 2008 December 14, 15:49:16
Mi a különbség a 009, és egy ledugózott vákuumcsövű, rögzített röpsúlyú normál elosztó között (az árán kívül)?
Komolyan kérdezem.
nem fogja furdulaton gyujtás ráhuzni!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3219 Dátum:
2008 December 14, 15:56:46 »
Idézetet írta: imrüs - 2008 December 14, 15:49:16
Mi a különbség a 009, és egy ledugózott vákuumcsövű, rögzített röpsúlyú normál elosztó között (az árán kívül)?
Komolyan kérdezem.
a vákuumcsövet fölösleges ledugóznod. ha nincs hová bekötni (ami vákuumot hozna létre) egyszerűen le kell venni a csövet is, de minek ledugózni?
viszont akkor nem fog az alaplap elfordulni, és a fordulat (?) függvényében adni kesebb vagy nagyobb előgyújtást (bevallom nem tudom pontosan melyiket csinálja, de azt igen, hogy szükség van rá
)
amin nincs vákuudob az máshogy oldja meg ezt a szabályzást
Imrüs
Hozzászólások: 2988
www.matraveteran.uw.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3218 Dátum:
2008 December 14, 15:49:16 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 14, 15:37:24
Légszűrő, és gyújtás tekintetében mit ajánlasz? Gyújtásnál én egy 009-en gondolkodom. (vákumos, ha jól tudom nem jó)
Mi a különbség a 009, és egy ledugózott vákuumcsövű, rögzített röpsúlyú normál elosztó között (az árán kívül)?
Komolyan kérdezem.
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3217 Dátum:
2008 December 14, 15:37:24 »
Idézetet írta: Funk - 2008 December 14, 15:22:34
A 20-22 az igazán hozzáértők szerint is jó ár egy precíz új darabért.Láttam már fost használtan 30-ért.Erre mondták a légpuskások,hogy veszel egy mercit,kerékre meg sajnálod a pénzt(32 rongyért a távcső tartó)?
Légszűrő, és gyújtás tekintetében mit ajánlasz? Gyújtásnál én egy 009-en gondolkodom. (vákumos, ha jól tudom nem jó)
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3216 Dátum:
2008 December 14, 15:22:34 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 December 14, 15:12:10
Nekem is ugyan ilyen rudazatom van, én csináltam házilag és tökéletesen működik szikronteszter szerint is. A rajzokat beszkennelem és felteszem, mert már nagyon sokan kérték. Elkészítést nem nagyon vállalom, mert nagyon aprólékos, precíz munka kell mindent teljesen egyformára kireszelni, hegeszteni stb... Én az enyémhez ingyen kaptam az alapanyagot (kivéve a faudikat és a csapágyakat), de ha az anyagot meg kellett volna venni meg a munkát kifizetni akkor inkább 20ért megvettem volna készen.
A 20-22 az igazán hozzáértők szerint is jó ár egy precíz új darabért.Láttam már fost használtan 30-ért.Erre mondták a légpuskások,hogy veszel egy mercit,kerékre meg sajnálod a pénzt(32 rongyért a távcső tartó)?
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3215 Dátum:
2008 December 14, 15:12:10 »
Nekem is ugyan ilyen rudazatom van, én csináltam házilag és tökéletesen működik szikronteszter szerint is. A rajzokat beszkennelem és felteszem, mert már nagyon sokan kérték. Elkészítést nem nagyon vállalom, mert nagyon aprólékos, precíz munka kell mindent teljesen egyformára kireszelni, hegeszteni stb... Én az enyémhez ingyen kaptam az alapanyagot (kivéve a faudikat és a csapágyakat), de ha az anyagot meg kellett volna venni meg a munkát kifizetni akkor inkább 20ért megvettem volna készen.
GNX-967
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3214 Dátum:
2008 December 14, 15:03:41 »
Idézetet írta: Funk - 2008 December 14, 13:12:14
Megelőztelek!
Köszi a képeket. Valamilyen rajzot tudnátok mutatni, hogy pontosan, hogy jön össze a rendszer?
Köszi.
Még egy kérdésem lenne. Ezeknél az idf karbiknál a toroknyitás úgy működik mint egy regiszterkarbinál, hogy elösszőr az 1. torok nyit, aztán a 2.? És mi szabályozza a 2. torok nyitását? Vagy itt egyszerre nyitnak?
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3213 Dátum:
2008 December 14, 13:12:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 December 14, 13:09:39
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Megelőztelek!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3212 Dátum:
2008 December 14, 13:09:39 »
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3211 Dátum:
2008 December 14, 13:08:23 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 14, 11:24:07
Ha szépen megkérlek felteszel egy képet a motorodról, hogy hogyan is néz ki élőben? Légyszi.
http://www.buggarage.hu/ver2/images/nalam_jartak/P1010718.JPG
[/img]
http://www.buggarage.hu/ver2/images/nalam_jartak/P1010719.JPG
[/img]
Maresz oldalán van pár kép.Kimentem hogy csináljak,de szarul sikerültek.Üdv.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 December 14, 13:11:34 írta Funk
»
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3210 Dátum:
2008 December 14, 11:24:07 »
Idézetet írta: Funk - 2008 December 14, 08:43:53
Ilyen van neked is fennt?
Igen.Ha kell,megadom a faszi számát,vatera költség nélkül tán 20-ért odaadja.
Ha szépen megkérlek felteszel egy képet a motorodról, hogy hogyan is néz ki élőben? Légyszi.
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3209 Dátum:
2008 December 14, 08:43:53 »
Ilyen van neked is fennt?
Igen.Ha kell,megadom a faszi számát,vatera költség nélkül tán 20-ért odaadja.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3208 Dátum:
2008 December 14, 00:17:36 »
Idézetet írta: Funk - 2008 December 13, 19:35:57
http://www.vatera.hu/vw_bogar_rudazat_weber_duplakarbihoz_108118852.html
[/qu
Ilyen van neked is fennt?
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3207 Dátum:
2008 December 14, 00:13:15 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 December 14, 00:03:21
vicces az ára...
Miért?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3206 Dátum:
2008 December 14, 00:03:21 »
Idézetet írta: Funk - 2008 December 13, 19:35:57
http://www.vatera.hu/vw_bogar_rudazat_weber_duplakarbihoz_108118852.html
vicces az ára...
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3205 Dátum:
2008 December 13, 19:35:57 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 December 13, 19:01:57
Rudazatot te készítesz is? Nekem majd szükségem lenne a dupla weberekhez. Vagy valami tipp, hogy hol lehet ilyet készítttetni?
Ami jó is.
Köszi.
http://www.vatera.hu/vw_bogar_rudazat_weber_duplakarbihoz_108118852.html
Oldalak:
1
...
472
473
474
475
476
[
477
]
478
479
480
481
482
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...