www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:39:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 472 473 474 475 476 [477] 478 479 480 481 482 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3370699 alkalommal)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #3244 Dátum: 2008 December 15, 11:18:41 »

inkább kínai az a japán, nem? (szvsz)
Mexikói vagy brazil már nincs?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3243 Dátum: 2008 December 15, 11:17:41 »

inkább kínai az a japán, nem? (szvsz)
jah az meglehet  Smiley sárga-sárga
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #3242 Dátum: 2008 December 15, 11:13:57 »

Az eredeti Német Bosch 009-es gyújtás 50 e ft-ba kerül
A Japán 009 koppintás meg 15 e ft-ba kerül...
(a Hoffmann speedster oldalán)
Szerinted?...
inkább kínai az a japán, nem? (szvsz)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3241 Dátum: 2008 December 15, 11:07:59 »

ja a japán cuccok biztosan szarok Cheesy
Az eredeti Német Bosch 009-es gyújtás 50 e ft-ba kerül
A Japán 009 koppintás meg 15 e ft-ba kerül...
(a Hoffmann speedster oldalán)
Szerinted?...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3240 Dátum: 2008 December 15, 10:54:26 »

naná hogy más
az egyik Made in Germany a másik meg Japan.

ja a japán cuccok biztosan szarok Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3239 Dátum: 2008 December 14, 22:22:52 »

De minőségben is más, vagy csak a felirat?
naná hogy más
az egyik Made in Germany a másik meg Japan.
Robpanzer
« Hozzászólás #3238 Dátum: 2008 December 14, 22:17:41 »

mert nem Bosch, csak koppintott
az eredeti itt több mint 3X annyiba kerül, mint a másolat

De minőségben is más, vagy csak a felirat?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3237 Dátum: 2008 December 14, 22:13:41 »

Miért nem?
mert nem Bosch, csak koppintott
az eredeti itt több mint 3X annyiba kerül, mint a másolat
Robpanzer
« Hozzászólás #3236 Dátum: 2008 December 14, 21:29:24 »

pl.

http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/ELEKTRIK.asp

Ez az:
DISTRIBUTOR "BOSCH-REPRODUCTION TYPE  009"
de szerintem ezt nem szabad megvenni...

Miért nem?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #3235 Dátum: 2008 December 14, 21:13:03 »

Hol kerül 18-ba?

pl.

http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/ELEKTRIK.asp

Ez az:
DISTRIBUTOR "BOSCH-REPRODUCTION TYPE  009"
de szerintem ezt nem szabad megvenni...

'81 Hecho en México
Robpanzer
« Hozzászólás #3234 Dátum: 2008 December 14, 20:49:46 »

18. - 35.e

Hol kerül 18-ba?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3233 Dátum: 2008 December 14, 20:11:36 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
 Grin

miaza  nejlonszatyor tuning ?  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3232 Dátum: 2008 December 14, 16:56:08 »

Mi pénzbe fáj egy ilyen?
18. - 35.e
Robpanzer
« Hozzászólás #3231 Dátum: 2008 December 14, 16:44:32 »

009 megszakitó

Mi pénzbe fáj egy ilyen?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #3230 Dátum: 2008 December 14, 16:41:01 »

Beetle 1975-1979 * 1600 FI Manual Trans
Advance/Retard Range: Vacuum: 5-8deg Adv, 11-13deg Ret; Centrifugal: 6-12deg 1500rpm, 20-23deg 3500rpm

009:
Timing Set At:: Most applications - 5 to 7.5deg BTDC Static. Full advance should not exceed 32 degrees at 3000rpm with stroboscopic timing light.

Ezekből jól látszik hogy pl a vakuumos/röpsulyos elosztó max 20-23 fokot tud szabályozni a fordulatszám függvényébén addig a 009 25-öt. Úgy is szokták beállítani (én is igy állítottam a sajátomat) hogy 3000 rpm és felette 30-31 fok legyen az előgyújtás (itt már teljes, maximális a szabályzás) az alapelőgyújtás meg attól függ milyen elosztót fogtunk ki...(5-10 fok között lesz valahol)
Visszatérve a gyári elosztó vaakumos részéhez, jó lenne tisztán látni, hogy akkor hogyan is működik. Nem akarom elhinni, hogy csak 2 szélsőérték van,és egyszer hozzáad (itt pl 5-8 fok) vagy éppen levon (11-13 fok) az előgyújtásból.


'81 Hecho en México
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3229 Dátum: 2008 December 14, 16:39:47 »

Neked milyen gyújtásod van Maresz?
009 megszakitó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #3228 Dátum: 2008 December 14, 16:38:18 »

Neked milyen gyújtásod van Maresz?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3227 Dátum: 2008 December 14, 16:19:40 »

OK! (tehát ez akkor inkább fordulatra hangolt motor esetében jó)
olyasmi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #3226 Dátum: 2008 December 14, 16:17:19 »

igen
Van egy vákumdob ami ha vákumot kap akkor elmegy az egyik végállásba,ha meg nem ,akkor a másik végállásba.

Ha lehúzom a vákumcsövet akkor nem kap vákumot./egyik végállás/
Ha jár a motor, akkor kap vákumot./másik végállás/


OK! (tehát ez akkor inkább fordulatra hangolt motor esetében jó)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3225 Dátum: 2008 December 14, 16:13:47 »

ez igaz
Ja, röpsúly van benne, azt hittem az sincs. akkor ok, így már elfogadom  Grin
(bár, ha egy normál elosztóról lehúzom (és befogom) a vákuumcsövet, akkor kis fordulaton sokkal rosszabbúl veszi a gázt nem?)
igen
Van egy vákumdob ami ha vákumot kap akkor elmegy az egyik végállásba,ha meg nem ,akkor a másik végállásba.

Ha lehúzom a vákumcsövet akkor nem kap vákumot./egyik végállás/
Ha jár a motor, akkor kap vákumot./másik végállás/

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #3224 Dátum: 2008 December 14, 16:12:39 »

gyári 29-32(ha nagyon jo minden)

ez igaz
Ja, röpsúly van benne, azt hittem az sincs. akkor ok, így már elfogadom  Grin
(bár, ha egy normál elosztóról lehúzom (és befogom) a vákuumcsövet, akkor kis fordulaton sokkal rosszabbúl veszi a gázt nem?)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3223 Dátum: 2008 December 14, 16:07:17 »

és ez miért jó
A fordulatszám növekedésével az égés ideje nem változik, tehát egyre hamarabb kellene gyújtani ahoz, hogy ugyanabban a szöbgen történjen a hengerben az égés. Ha ezt nem követem, akkor tulképpen egyre nagyobb "utó"gyújtást alakítok ki.  Huh
nem igzán!nagyobb fordulaton több üzemanyaghoz már kell nagyob szikra és más idö!mint ha alpjáraton pötyögnél!
müszerszerint 009es 35-37fok körül fogy el!mig gyári 29-32(ha nagyon jo minden)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #3222 Dátum: 2008 December 14, 16:04:18 »

nem fogja furdulaton gyujtás ráhuzni!

és ez miért jó
A fordulatszám növekedésével az égés ideje nem változik, tehát egyre hamarabb kellene gyújtani ahoz, hogy ugyanabban a szöbgen történjen a hengerben az égés. Ha ezt nem követem, akkor tulképpen egyre nagyobb "utó"gyújtást alakítok ki.  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #3221 Dátum: 2008 December 14, 16:02:01 »

a vákuumcsövet fölösleges ledugóznod. ha nincs hová bekötni (ami vákuumot hozna létre) egyszerűen le kell venni a csövet is, de minek ledugózni?
viszont akkor nem fog az alaplap elfordulni, és a fordulat (?) függvényében adni kesebb vagy nagyobb előgyújtást (bevallom nem tudom pontosan melyiket csinálja, de azt igen, hogy szükség van rá Grin)

amin nincs vákuudob az máshogy oldja meg ezt a szabályzást

a lehúzott vákuumcsőre gondoltam  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3220 Dátum: 2008 December 14, 16:00:56 »

Mi a különbség a 009, és egy ledugózott vákuumcsövű, rögzített röpsúlyú normál elosztó között (az árán kívül)?  Huh
Komolyan kérdezem.
nem fogja furdulaton gyujtás ráhuzni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #3219 Dátum: 2008 December 14, 15:56:46 »

Mi a különbség a 009, és egy ledugózott vákuumcsövű, rögzített röpsúlyú normál elosztó között (az árán kívül)?  Huh
Komolyan kérdezem.
a vákuumcsövet fölösleges ledugóznod. ha nincs hová bekötni (ami vákuumot hozna létre) egyszerűen le kell venni a csövet is, de minek ledugózni?
viszont akkor nem fog az alaplap elfordulni, és a fordulat (?) függvényében adni kesebb vagy nagyobb előgyújtást (bevallom nem tudom pontosan melyiket csinálja, de azt igen, hogy szükség van rá Grin)

amin nincs vákuudob az máshogy oldja meg ezt a szabályzást
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #3218 Dátum: 2008 December 14, 15:49:16 »

Légszűrő, és gyújtás tekintetében mit ajánlasz? Gyújtásnál én egy 009-en gondolkodom. (vákumos, ha jól tudom nem jó)

Mi a különbség a 009, és egy ledugózott vákuumcsövű, rögzített röpsúlyú normál elosztó között (az árán kívül)?  Huh
Komolyan kérdezem.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Robpanzer
« Hozzászólás #3217 Dátum: 2008 December 14, 15:37:24 »

A 20-22 az igazán hozzáértők szerint is jó ár egy precíz új darabért.Láttam már fost használtan 30-ért.Erre mondták a légpuskások,hogy veszel egy mercit,kerékre meg sajnálod a pénzt(32 rongyért a távcső tartó)?

Légszűrő, és gyújtás tekintetében mit ajánlasz? Gyújtásnál én egy 009-en gondolkodom. (vákumos, ha jól tudom nem jó)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #3216 Dátum: 2008 December 14, 15:22:34 »

Nekem is ugyan ilyen rudazatom van, én csináltam házilag és tökéletesen működik szikronteszter szerint is. A rajzokat beszkennelem és felteszem, mert már nagyon sokan kérték. Elkészítést nem nagyon vállalom, mert nagyon aprólékos, precíz munka kell mindent teljesen egyformára kireszelni, hegeszteni stb... Én az enyémhez ingyen kaptam az alapanyagot (kivéve a faudikat és a csapágyakat), de ha az anyagot meg kellett volna venni meg a munkát kifizetni akkor inkább 20ért megvettem volna készen.
A 20-22 az igazán hozzáértők szerint is jó ár egy precíz új darabért.Láttam már fost használtan 30-ért.Erre mondták a légpuskások,hogy veszel egy mercit,kerékre meg sajnálod a pénzt(32 rongyért a távcső tartó)?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3215 Dátum: 2008 December 14, 15:12:10 »

Nekem is ugyan ilyen rudazatom van, én csináltam házilag és tökéletesen működik szikronteszter szerint is. A rajzokat beszkennelem és felteszem, mert már nagyon sokan kérték. Elkészítést nem nagyon vállalom, mert nagyon aprólékos, precíz munka kell mindent teljesen egyformára kireszelni, hegeszteni stb... Én az enyémhez ingyen kaptam az alapanyagot (kivéve a faudikat és a csapágyakat), de ha az anyagot meg kellett volna venni meg a munkát kifizetni akkor inkább 20ért megvettem volna készen.


                             GNX-967
Robpanzer
« Hozzászólás #3214 Dátum: 2008 December 14, 15:03:41 »

Megelőztelek! Grin

Köszi a képeket. Valamilyen rajzot tudnátok mutatni, hogy pontosan, hogy jön össze a rendszer? Grin Köszi.
Még egy kérdésem lenne. Ezeknél az idf karbiknál a toroknyitás úgy működik mint egy regiszterkarbinál, hogy elösszőr az 1. torok nyit, aztán a 2.? És mi szabályozza a 2. torok nyitását? Vagy itt egyszerre nyitnak?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #3213 Dátum: 2008 December 14, 13:12:14 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
 Grin
Megelőztelek! Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3212 Dátum: 2008 December 14, 13:09:39 »



 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #3211 Dátum: 2008 December 14, 13:08:23 »


Ha szépen megkérlek felteszel egy képet a motorodról, hogy hogyan is néz ki élőben? Légyszi.Smiley
http://www.buggarage.hu/ver2/images/nalam_jartak/P1010718.JPG[/img]
http://www.buggarage.hu/ver2/images/nalam_jartak/P1010719.JPG[/img]

   Maresz oldalán van pár kép.Kimentem hogy csináljak,de szarul sikerültek.Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 14, 13:11:34 írta Funk »
Robpanzer
« Hozzászólás #3210 Dátum: 2008 December 14, 11:24:07 »

Ilyen van neked is fennt?


  Igen.Ha kell,megadom a faszi számát,vatera költség nélkül tán 20-ért odaadja.


Ha szépen megkérlek felteszel egy képet a motorodról, hogy hogyan is néz ki élőben? Légyszi.Smiley
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #3209 Dátum: 2008 December 14, 08:43:53 »

Ilyen van neked is fennt?


  Igen.Ha kell,megadom a faszi számát,vatera költség nélkül tán 20-ért odaadja.
Robpanzer
« Hozzászólás #3208 Dátum: 2008 December 14, 00:17:36 »

Robpanzer
« Hozzászólás #3207 Dátum: 2008 December 14, 00:13:15 »

vicces az ára...
Miért?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3206 Dátum: 2008 December 14, 00:03:21 »

vicces az ára...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #3205 Dátum: 2008 December 13, 19:35:57 »

Rudazatot te készítesz is? Nekem majd szükségem lenne a dupla weberekhez. Vagy valami tipp, hogy hol lehet ilyet készítttetni?Smiley Ami jó is.Smiley Köszi.
http://www.vatera.hu/vw_bogar_rudazat_weber_duplakarbihoz_108118852.html
Oldalak: 1 ... 472 473 474 475 476 [477] 478 479 480 481 482 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.