www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 06:26:01
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
465
466
467
468
469
[
470
]
471
472
473
474
475
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3376273 alkalommal)
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3524 Dátum:
2009 Január 07, 17:33:39 »
A tüte-légszűrő kérdésről mi a véleményetek?
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3523 Dátum:
2009 Január 07, 15:02:04 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 22:51:14
Szerintem maga az a precizitás és hozzáértés amivel ki lettek válogatva az alkatrészek, és össze lett építve a motor, már az mondhatni megfizethetetlen ebben a motorban.
én nem nagyon értek hozzá, de tényleg jó árnak tűnik
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3522 Dátum:
2009 Január 07, 14:56:06 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 07, 12:49:47
számolgass
amúgy meg csodák nincsenek, egy jó motor rengeteg $$$. egyedül a hozzáértéssel lehet spórolni
a jószeműek tudják
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3521 Dátum:
2009 Január 07, 12:49:47 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2009 Január 06, 18:38:53
szabad tudni, hogy a motort mennyiért vetted?
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 18:45:12
nem szoktam híresztelni
400
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 17:08:13
Eddig a motor 530-ba van.
számolgass
amúgy meg csodák nincsenek, egy jó motor rengeteg $$$. egyedül a hozzáértéssel lehet spórolni
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3520 Dátum:
2009 Január 07, 00:08:58 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 07, 00:00:41
Aláférni aláfér, csak nehogy az legyen a baj, hogy kicsi felette a légtér.
Durván 4cm magas tütékben gondolkozok, és ez a légszűrő kb 6-7 cm magas (lehet magasabb, még nem mértem).
Majd az okosok megmondják mit lehet, mit nem, mert az egy dolog, hogy én mit gondolok
jaja, 7 cm.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3519 Dátum:
2009 Január 07, 00:00:41 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2009 Január 06, 23:16:50
Tüték nem alkalmazhatóak ilyen alacsony profilú légszűrőnél?
Aláférni aláfér, csak nehogy az legyen a baj, hogy kicsi felette a légtér.
Durván 4cm magas tütékben gondolkozok, és ez a légszűrő kb 6-7 cm magas (lehet magasabb, még nem mértem).
Majd az okosok megmondják mit lehet, mit nem, mert az egy dolog, hogy én mit gondolok
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3518 Dátum:
2009 Január 06, 23:16:50 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 17:45:45
A pierburg az biztos bírja (cirka 16 e ft) - más megbízható elektromos ac sem olcsóbb.
Karbik Weber 40 IDF szett, a Monyótól, nagyon baba állapotúak, nem kell felújítani, és jó áron
Idővel váltok rajta szűrőt nagyobbra, mert ez alatt nemigen férnek el kényelmesen a tüték.
Tüték nem alkalmazhatóak ilyen alacsony profilú légszűrőnél?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3517 Dátum:
2009 Január 06, 22:57:29 »
Idézetet írta: aptom - 2009 Január 06, 13:00:14
Nagy mágus volt, fülre állított gyújtást, szelephézagot (meleg motornál)...
Pár videó az autóról (-ból)
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbo1.mpg
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbo2.mpg
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbogyors1.mpg
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbogyors2.mpg
Itt egy másik "reklám" videójuk.
Egy light'-os 1.6 tuning.
http://members.upc.hu/putz.tamas/16easytuning.mpeg
to
szelephézagot ?
utolsó videóban elég kemény az a szívócső
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3516 Dátum:
2009 Január 06, 22:56:29 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 06, 16:28:11
ez eléggé hasolnít az enyémhez: (a másik az egy IHI turbo subaruról
)
az IHI-k meg ráadásul golyóscsapágyasak, így kevésbé érzékenyek az olajnoymásra, nem ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3515 Dátum:
2009 Január 06, 22:51:14 »
Szerintem maga az a precizitás és hozzáértés amivel ki lettek válogatva az alkatrészek, és össze lett építve a motor, már az mondhatni megfizethetetlen ebben a motorban.
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3514 Dátum:
2009 Január 06, 20:22:02 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 18:45:12
nem szoktam híresztelni, de jó áron
400
520
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3513 Dátum:
2009 Január 06, 18:45:12 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2009 Január 06, 18:38:53
szabad tudni, hogy a motort mennyiért vetted?
nem szoktam híresztelni, de jó áron
400
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3512 Dátum:
2009 Január 06, 18:43:27 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 06, 18:39:42
mert csö és nem sokszög!és ha parkettázod elfordul...lásd én 2007 tatabánya
ja ott!! oké
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3511 Dátum:
2009 Január 06, 18:39:42 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 18:37:40
???
mert csö és nem sokszög!és ha parkettázod elfordul...lásd én 2007 tatabánya
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3510 Dátum:
2009 Január 06, 18:38:53 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 17:08:13
már nincs sok hátra
kicsit összesűrítettem a vizsgáimat, hogy maradjon a motor befejezésére még 1-2 hetem az új félév előtt.
Ami még hiányzik: 200-as kuplung szett, pierburg elektromos ac, új kadron kipuff, burkolatok, mallory trafó, mallory gyújtáskábelek. (ez még egy százas cirka), de lesz még egyéb járulékos költség, mire 100%-os lesz az rendszer.
Eddig a motor 530-ba van.
szabad tudni, hogy a motort mennyiért vetted?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3509 Dátum:
2009 Január 06, 18:37:40 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 06, 18:29:00
rudazatot heggeszd le ha be van állitva!
???
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3508 Dátum:
2009 Január 06, 18:29:00 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 17:45:45
A pierburg az biztos bírja (cirka 16 e ft) - más megbízható elektromos ac sem olcsóbb.
Karbik Weber 40 IDF szett, a Monyótól, nagyon baba állapotúak, nem kell felújítani, és jó áron
Idővel váltok rajta szűrőt nagyobbra, mert ez alatt nemigen férnek el kényelmesen a tüték.
rudazatot heggeszd le ha be van állitva!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3507 Dátum:
2009 Január 06, 17:45:45 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 06, 17:16:49
pierburghoz miért ragaszkodsz? bármilyen mai autóról való AC elég lenne sztem.. karbid ezek szerint már megvan? honnan, hámáccs?
A pierburg az biztos bírja (cirka 16 e ft) - más megbízható elektromos ac sem olcsóbb.
Karbik Weber 40 IDF szett, a Monyótól, nagyon baba állapotúak, nem kell felújítani, és jó áron
Idővel váltok rajta szűrőt nagyobbra, mert ez alatt nemigen férnek el kényelmesen a tüték.
[a csatolmányt egy admin törölte]
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3506 Dátum:
2009 Január 06, 17:16:49 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 17:08:13
már nincs sok hátra
kicsit összesűrítettem a vizsgáimat, hogy maradjon a motor befejezésére még 1-2 hetem az új félév előtt.
Ami még hiányzik: 200-as kuplung szett, pierburg elektromos ac, új kadron kipuff, burkolatok, mallory trafó, mallory gyújtáskábelek. (ez még egy százas cirka), de lesz még egyéb járulékos költség, mire 100%-os lesz az rendszer.
Eddig a motor 530-ba van.
pierburghoz miért ragaszkodsz? bármilyen mai autóról való AC elég lenne sztem.. karbid ezek szerint már megvan? honnan, hámáccs?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3505 Dátum:
2009 Január 06, 17:08:13 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Január 06, 16:01:41
ha összeáll (nemsokára) az új mocid- szerintem kicsit bővebben fogsz trallalázni-balladázni róla (illetve a megalázott OPC.-k ről
)
már nincs sok hátra
kicsit összesűrítettem a vizsgáimat, hogy maradjon a motor befejezésére még 1-2 hetem az új félév előtt.
Ami még hiányzik: 200-as kuplung szett, pierburg elektromos ac, új kadron kipuff, burkolatok, mallory trafó, mallory gyújtáskábelek. (ez még egy százas cirka), de lesz még egyéb járulékos költség, mire 100%-os lesz az rendszer.
Eddig a motor 530-ba van.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3504 Dátum:
2009 Január 06, 16:28:11 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Január 05, 23:03:09
Én valami ilyesmiben gondolkodom:
ez eléggé hasolnít az enyémhez: (a másik az egy IHI turbo subaruról
)
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3503 Dátum:
2009 Január 06, 16:01:41 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 14:56:56
tomtom
ha összeáll (nemsokára) az új mocid- szerintem kicsit bővebben fogsz trallalázni-balladázni róla (illetve a megalázott OPC.-k ről
)
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3502 Dátum:
2009 Január 06, 15:42:00 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 12:56:43
gumi - gumi
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3501 Dátum:
2009 Január 06, 14:56:56 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Január 06, 13:02:36
a különbség csak annyi a gumi-gumi között, mint a Te régi és új motor-motor od között
tomtom
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3500 Dátum:
2009 Január 06, 13:02:36 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 12:56:43
gumi - gumi
a különbség csak annyi a gumi-gumi között, mint a Te régi és új motor-motor od között
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3499 Dátum:
2009 Január 06, 13:00:14 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Január 05, 17:25:01
hubazmeg, az a ricsi nevű csávó kicsit el volt szállva magától.
volt még egy - két érdekes dolog abban a cikkben, valami olyasmi,hogy 140 nél keresztbeállt az úton a durva kupplungkezelés miatt
:D:D:D
Nagy mágus volt, fülre állított gyújtást, szelephézagot (meleg motornál)...
Pár videó az autóról (-ból)
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbo1.mpg
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbo2.mpg
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbogyors1.mpg
http://members.upc.hu/putz.tamas/Turbogyors2.mpg
Itt egy másik "reklám" videójuk.
Egy light'-os 1.6 tuning.
http://members.upc.hu/putz.tamas/16easytuning.mpeg
to
'81 Hecho en México
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3498 Dátum:
2009 Január 06, 12:56:43 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 06, 09:33:30
az nem épp gumi kék uretános szilikon csö nagy nyomáshoz!
gumi - gumi
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3497 Dátum:
2009 Január 06, 09:33:30 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 06, 00:04:02
Sok esetben gumicső (na azé nem egy hétköznapi) van turbónál a nyomó ágon, és az töltéskor tágul bizony szemmel láthatóan!
az nem épp gumi kék uretános szilikon csö nagy nyomáshoz!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3496 Dátum:
2009 Január 06, 00:04:02 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Január 05, 22:02:16
báz, az tényleg gumi
:D
Sok esetben gumicső (na azé nem egy hétköznapi) van turbónál a nyomó ágon, és az töltéskor tágul bizony szemmel láthatóan!
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3495 Dátum:
2009 Január 05, 23:03:09 »
Én valami ilyesmiben gondolkodom:
[a csatolmányt egy admin törölte]
GNX-967
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3494 Dátum:
2009 Január 05, 22:19:29 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 05, 22:15:22
erre még azt is mondanám hgy szép
<beszúrt kép törölve>
polírozott propellered már van
ezért a narancssárga motortérért woodoo
ha kell
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 22:22:12 írta vwoodoo
»
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3493 Dátum:
2009 Január 05, 22:18:24 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Január 05, 22:14:36
bogara_zo neked fekvő v álló volt??
prototípus képed róla?
álló. ebben a topicban kell legyen kép róla valahol de majd hnap megkeresem és rakok fel ha érdekel vagy elküldöm amilben
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3492 Dátum:
2009 Január 05, 22:15:22 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Január 05, 22:12:29
fekvőben egyszerűbbnek tűnik...
erre még azt is mondanám hgy szép
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3491 Dátum:
2009 Január 05, 22:14:36 »
bogara_zo neked fekvő v álló volt??
prototípus képed róla?
[a csatolmányt egy admin törölte]
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3490 Dátum:
2009 Január 05, 22:13:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Január 05, 20:41:47
Ha mondjuk beverném a fejem, vagy megsütne a nap és turbos bogarat szeretnék építeni, akkor felvenném a kapcsolatot a turboboxer.de-vel, mert azok már bizonyítottak. Majdnem nulláról nekiállni faragni, az nagyon meredek.
Amikor Bitburgból jöttünk haza majdnem egy órát ment előttünk az egyik autójuk folyamatos 160-nal. Sőt, néha többel is és úgy elgyorsult, hogy leesett az állunk.
Biztos nem olcsó...de olcsón nem is lehet megbízhatót építeni, az tuti.
honalpjukon most nézem, 1.8as turbos typ4 (220 PS) 15.800 euro!?
annyiért menjen is jól..
viszont 1.6-os komplett porke motor 90PS 1600 juró az nem vészes
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3489 Dátum:
2009 Január 05, 22:12:29 »
fekvőben egyszerűbbnek tűnik...
[a csatolmányt egy admin törölte]
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3488 Dátum:
2009 Január 05, 22:07:13 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Január 05, 22:01:03
Ez egy házi építésű turbos motor. Talán 1.2 és ráadásul még gázos is.
Amilyen szarul néz ki, olyan szarul is ment.
Amikor gázt adtak neki, akkor a nyomócső felfújódott mint egy lufi, stb.
3 fiatal srác reszelte egész nap, gondolom jól szórakoztak.
<beszúrt kép törölve>
és még a nagymama fürdőkádkapaszkodóját se sajnálták
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3487 Dátum:
2009 Január 05, 22:02:16 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Január 05, 22:01:03
Ez egy házi építésű turbos motor. Talán 1.2 és ráadásul még gázos is.
Amilyen szarul néz ki olyan szarul is ment.
Amikor gázt adtak neki, akkor a nyomócső felfújódott mint egy lufi, stb.
3 fiatal srác reszelte egész nap, gondolom jól szórakoztak.
<beszúrt kép törölve>
báz, az tényleg gumi
:D
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3486 Dátum:
2009 Január 05, 22:01:03 »
Ez egy házi építésű turbos motor. Talán 1.2 és ráadásul még gázos is.
Amilyen szarul néz ki, olyan szarul is ment.
Amikor gázt adtak neki, akkor a nyomócső felfújódott mint egy lufi, stb.
3 fiatal srác reszelte egész nap, gondolom jól szórakoztak.
Idézetet írta: Süsü - 2009 Január 05, 21:26:49
KS dugó talán bírja, turbóm ami van az tökéletes állapotú. A szerelő az én vagyok. Lényegébe a tuning-nak nevezhető tevékenység az mindig is szopásokkal jár. Kijárom a szamárlétrát ha belevágok. Meg annyi hogy én a 2 webert nyomatnám meg a turbóval, nem pedig egy karbit szivatnék vele.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 22:04:29 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #3485 Dátum:
2009 Január 05, 21:56:22 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Január 05, 21:26:49
KS dugó talán bírja, turbóm ami van az tökéletes állapotú. A szerelő az én vagyok. Lényegébe a tuning-nak nevezhető tevékenység az mindig is szopásokkal jár. Kijárom a szamárlétrát ha belevágok. Meg annyi hogy én a 2 webert nyomatnám meg a turbóval, nem pedig egy karbit szivatnék vele.
kettőt ? miért nem csak 1 nagyobbat ? ahhoz át is kell alakítani valamelyest a karbit, nem ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Oldalak:
1
...
465
466
467
468
469
[
470
]
471
472
473
474
475
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...