www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 23:54:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 453 454 455 456 457 [458] 459 460 461 462 463 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3375114 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4004 Dátum: 2009 Január 21, 12:59:46 »

ez a válto az embernek közel 10000euroba volt ujonnan Shocked
és mégis szétdobda magát  Roll Eyes

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4003 Dátum: 2009 Január 21, 11:39:05 »

kinti árakból kiindulva sszerintem ok. bár tény hogy a berg 5-ös váltó eleve horror..és ha így mindenből kettőt-hármat vett, akkor hihető. mondjuk találtam most hengerfejet majd' 3000 juróért..a világ összes pénzét el lehetne költeni erre:protest:
ez a válto az embernek közel 10000euroba volt ujonnan Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4002 Dátum: 2009 Január 21, 11:28:40 »

motor-válto Huh
ha jo cuccokbol van lehet még kevés is Wink
két jo hengerhely se kevés?!

kinti árakból kiindulva sszerintem ok. bár tény hogy a berg 5-ös váltó eleve horror..és ha így mindenből kettőt-hármat vett, akkor hihető. mondjuk találtam most hengerfejet majd' 3000 juróért..a világ összes pénzét el lehetne költeni erre:protest:

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4001 Dátum: 2009 Január 21, 10:48:02 »

az ausztrál dollár lesz, de úgyis sok! nagyon!
motor-válto Huh
ha jo cuccokbol van lehet még kevés is Wink
két jo hengerhely se kevés?!

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4000 Dátum: 2009 Január 21, 08:46:13 »

  minden tuning mocihoz 2kuplung szerkezet meg 3 vez.tengelykell ? picsába ezér nem lesz nekem soha Wink
azt  néztem én is Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #3999 Dátum: 2009 Január 20, 23:02:45 »

A  Rat, Resto topikban nemrég belinkelt berg 1776 építése, sok sok (sok) képpel, 14 oldalon keresztül.

Itt az első oldal:
http://aussieveedubbers.com/viewtopic.php?tid=38560&page=1

(Állítása szerint a motor és a váltó 10 ezer dollárba van neki úgy, hogy mindent maga csinált.)
  minden tuning mocihoz 2kuplung szerkezet meg 3 vez.tengelykell ? picsába ezér nem lesz nekem soha Wink

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3998 Dátum: 2009 Január 20, 22:59:57 »

Shocked Tízezer dollárból ott kinnt már versenymotorokat lehet kapni.
az ausztrál dollár lesz, de úgyis sok! nagyon!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3997 Dátum: 2009 Január 20, 21:42:57 »

A sárga Koni nem a mc pherson-os? Nékem a torzióshoz kell majd a piros "special".
Jut eszembe a torziós rúgót bonyolult erősebbre állítani? Lehet egyáltalán?

hátulra van a miénkhez is sárga! és sokkal fezsesebb mint a special, az amolyan gyári karakterisztika. előre gyártattam az enyémeket, mivel rövidebb kell az ültetés miatt.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #3996 Dátum: 2009 Január 20, 20:50:17 »


(Állítása szerint a motor és a váltó 10 ezer dollárba van neki úgy, hogy mindent maga csinált.)
Shocked Tízezer dollárból ott kinnt már versenymotorokat lehet kapni.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #3995 Dátum: 2009 Január 20, 20:34:54 »

A  Rat, Resto topikban nemrég belinkelt berg 1776 építése, sok sok (sok) képpel, 14 oldalon keresztül.

Itt az első oldal:
http://aussieveedubbers.com/viewtopic.php?tid=38560&page=1

(Állítása szerint a motor és a váltó 10 ezer dollárba van neki úgy, hogy mindent maga csinált.)

'81 Hecho en México
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #3994 Dátum: 2009 Január 20, 19:21:33 »

Szerintem ez az egyik legjobb megoldás, az olajbetöltőre feltehető.

klassz, köszi nektek. ilyet még nem láttam.
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #3993 Dátum: 2009 Január 20, 18:56:41 »

lengéscsillapítónak akkor már sárga koni-t is rakhatsz, abban tudok majd segíteni ha kell. hajrá, sztem ha magadnak csinálod 400kból megáll egy jó 1776..80-85LE talán
A sárga Koni nem a mc pherson-os? Nékem a torzióshoz kell majd a piros "special".
Jut eszembe a torziós rúgót bonyolult erősebbre állítani? Lehet egyáltalán?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3992 Dátum: 2009 Január 20, 18:36:56 »

ez az, akkor nem keresem tovább

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3991 Dátum: 2009 Január 20, 18:35:53 »

klassz, köszi nektek. ilyet még nem láttam.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #3990 Dátum: 2009 Január 20, 18:28:29 »

nekem működik  Roll Eyes

hát hogy mi a tököm ez pontosan. egy tök sima karterszellőztető doboz csak ilyen új dizájnnal? minek rá a sapka?



nálam is máshová linkel.
talán ez: http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/shop_main.cgi?func=det&wkid=05307462603&rub1=Engine&rub2=Breather+Boxes&artnr=22197a&pn=0
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 20, 18:33:23 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3989 Dátum: 2009 Január 20, 18:21:33 »

olajbetöltő és breath box egyben. typ 1 cucc.
keresek képet.
nekem működik  Roll Eyes

hát hogy mi a tököm ez pontosan. egy tök sima karterszellőztető doboz csak ilyen új dizájnnal? minek rá a sapka?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3988 Dátum: 2009 Január 20, 18:17:01 »

mit nem értesz?
a link meg nem jó.

nekem működik  Roll Eyes

hát hogy mi a tököm ez pontosan. egy tök sima karterszellőztető doboz csak ilyen új dizájnnal? minek rá a sapka?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 20, 18:19:38 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3987 Dátum: 2009 Január 20, 18:09:03 »

mit nem értesz?
a link meg nem jó.
ezt magyarázzátok már el légyszi...elolvastam de nem tiszta.

<beszúrt kép törölve>

itt a link is:
http://www.csp-shop.de/shop2/frame_nachladen.php?func=anzeige&wkid=85233510097&rub1=Engine&rub2=Air+Cleaner,Air+Box+Systems

esetleg valakinek kép ahol használnak ilyet?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3986 Dátum: 2009 Január 20, 17:55:50 »

ezt magyarázzátok már el légyszi...elolvastam de nem tiszta.



itt a link is:
http://www.csp-shop.de/shop2/frame_nachladen.php?func=anzeige&wkid=85233510097&rub1=Engine&rub2=Air+Cleaner,Air+Box+Systems

esetleg valakinek kép ahol használnak ilyet?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3985 Dátum: 2009 Január 20, 11:53:30 »

miért? én nem szólok egy szót sem!  Grin
tényleg, te hogy állsz vele?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #3984 Dátum: 2009 Január 20, 08:56:54 »

huu de mit kapunk majd ezért Grin


miért? én nem szólok egy szót sem!  Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3983 Dátum: 2009 Január 19, 23:42:20 »

ha meguntad a typ1-est akkor jöhet az igazi eröre typ4 Grin
 

huu de mit kapunk majd ezért Grin

a felső ékszíjtárcsádat majd le tudnád mérni plííz, hogy mekkora átmérőjű? gyártatnom kell egyet..nem ártana tudni hozzá a méretet Cool (meg az alsót is és akkor tudom az arányt ha véletlen nem akkora lenne az alsóm) kösz

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3982 Dátum: 2009 Január 19, 23:10:35 »

Akkor komolyra véve a figurát.

na látod egyböl van segitség,ha jo a kérdés Wink
ha meguntad a typ1-est akkor jöhet az igazi eröre typ4 Grin
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 19, 23:16:07 írta vwboxer »

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3981 Dátum: 2009 Január 19, 22:20:23 »


kösz.
Az 1776osmennyire nyomatékos? Kb? A nyers erő jobban bejön. Shocked
Hol tudom megnézni, hogy as 21 v.41 es a blokk? Motorszámból kiderül vagy valahol a blokkon találom? Amint jó idő van kiveszem a motort is, csak múlnának a mínuszok.
Ha a motor 400k körül megáll saját munkával fűszerezve akkor még jónak érzem a dolgot. Arra már rájöttem, hogy ez egy feneketlen kút, node vannak akik falra festik a nevüket a városfalakra.  Cheesy
Az alkatrészárakat honnan tudom esetleg szemezgetni?
A múlt héten nézelődtem a www2.cip1.com -on. Nem rosszak a cuccok, csak borsos a postaköltség. UPSsel vagy Fedexel küldik, de lehet, hogy félreértettem valamit, (ott is Grin). 170-180k egy kb. 30kg-os batyu.
A fékek mindenképpen tárcsák lesznek. Azokhoz az egyik cimbi segít.
Előre ültett csonkok mennek majd. Lengéscsillapító a piros Koni lesz. Itt nem tudom kell-é majd a rugóhoz nyúlni, de majd kiderül.
Úton is kell maradni, ebben igazad van.


ha nyers erő akkor 1776, 1835, 1915 ezek a variációk vannak, a zömére azért illik az ikerkarbi..én is az 1776-ot választanám, talán az a legmegbízhatóbb.

forrásnak ott az ebay (webshopok is), a németeknél a CSP meg ezer másik lelőhely majd túrok linkeket, bár typ1-ben nem vagyok nagyon otthon, de a többiek biztos tudnak majd. a lényeg, hogy mielőtt belekezdesz, az utolsó csavarig találd ki hogy mit akarsz ne legyen felesleges vásárlás..amiben tudod használd ugyanazt a márkát (pl. vez.tengely, szelepemelők stb). elvileg mindent össze lehet tenni mindennel, de ilyen esetben mégis így a tuti. dugókból ott a mahle, vagy a KS, azt fogsz könnyen találni.

lengéscsillapítónak akkor már sárga koni-t is rakhatsz, abban tudok majd segíteni ha kell. hajrá, sztem ha magadnak csinálod 400kból megáll egy jó 1776..80-85LE talán

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3980 Dátum: 2009 Január 19, 21:10:42 »

- 2 hengerfej + azok gépmunkája:  ~ 100k

 
és ez?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=714622
bár a postaköltség biztos nem olcsó Roll Eyes
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #3979 Dátum: 2009 Január 19, 21:00:17 »

70 lóerőhöz naygjából 2 lehetőséged van : egy pörgős, "nagytengelyes"  1584, vagy egy kevésbé pörgős " nyomatékos" 1776, v nagyobb.

első variációhoz mindenképp kell duplakarbi.

a másodikhoz meg ki kell bővíteni a motorblokkot,hoyg beférjenek a hengerek.


kösz.
Az 1776osmennyire nyomatékos? Kb? A nyers erő jobban bejön. Shocked
Hol tudom megnézni, hogy as 21 v.41 es a blokk? Motorszámból kiderül vagy valahol a blokkon találom? Amint jó idő van kiveszem a motort is, csak múlnának a mínuszok.
Ha a motor 400k körül megáll saját munkával fűszerezve akkor még jónak érzem a dolgot. Arra már rájöttem, hogy ez egy feneketlen kút, node vannak akik falra festik a nevüket a városfalakra.  Cheesy
Az alkatrészárakat honnan tudom esetleg szemezgetni?
A múlt héten nézelődtem a www2.cip1.com -on. Nem rosszak a cuccok, csak borsos a postaköltség. UPSsel vagy Fedexel küldik, de lehet, hogy félreértettem valamit, (ott is Grin). 170-180k egy kb. 30kg-os batyu.
A fékek mindenképpen tárcsák lesznek. Azokhoz az egyik cimbi segít.
Előre ültett csonkok mennek majd. Lengéscsillapító a piros Koni lesz. Itt nem tudom kell-é majd a rugóhoz nyúlni, de majd kiderül.
Úton is kell maradni, ebben igazad van.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3978 Dátum: 2009 Január 19, 20:51:15 »

egy adag szakértelem  Wink

meg talán nem is gyári volt a vezérlés , hanem 284 es tengely volt benne ( engle w100 ? ),  majd jön,  megmondja a tutit.
w 100az 277
de szem neki fk tengely 270fok körül

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3977 Dátum: 2009 Január 19, 20:23:23 »

ebben a motorban mi volt még?

egy adag szakértelem  Wink

meg talán nem is gyári volt a vezérlés , hanem 284 es tengely volt benne ( engle w100 ? ),  majd jön,  megmondja a tutit.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 19, 20:26:07 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3976 Dátum: 2009 Január 19, 20:17:43 »

stunt gyári vezérlésű 1,6 osa tudott 72 lóerőt (fékpadon mérve, nem sacc-o-méter:D) 2 darab 40 es weberrel, viszont neki a kompressziója nagyon meg volt emelve, ha jól rémlik 1,8 mm lett kiszedve a hengerfejekből, így lett 9 körüli. ( a gyári 7,5)
 
ebben a motorban mi volt még?
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #3975 Dátum: 2009 Január 19, 19:21:17 »

Akkor komolyra véve a figurát. Szóval az elképzelés.


Az első alkalommal én is megkaptam, hogy "most mit is akarok", és ekkor kaptam egy házifeladatot olvasni:

http://www.vwdepo.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=51

Ajánlom neked is, egy jó kiindulás, hogy tisztába tedd a dolgokat egy kicsit a tuning körül és valamilyen elképzelésed, irányvonalad legyen a jövendőbeli motoroddal kapcsolatban....

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3974 Dátum: 2009 Január 19, 18:53:24 »


- Mekkora hengereket érdemes bevállalni? Mindenképpen szeretném az eredeti forgattyúházat használni.
- Milyen vezérléssel?
- Milyen hengerfejet érdemes használni? Jó lehet-e a széria? Cserélnem kell-e vagy át lehet-e munkálni a szériát?
- Milyen karburátorral?
- Milyen kipufogóval?



70 lóerőhöz naygjából 2 lehetőséged van : egy pörgős, "nagytengelyes"  1584, vagy egy kevésbé pörgős " nyomatékos" 1776, v nagyobb.

első variációhoz mindenképp kell duplakarbi.

a másodikhoz meg ki kell bővíteni a motorblokkot,hoyg beférjenek a hengerek.

mindkét esetben csak as41 vagy as 21 öntvényű blokk jöhet szóba, "nagy olajfuratos".

én 1776 ot választanám.

tegyük fel,hogy jó a blokkod.

- henger+dugó: 220-250 dollár + postaköltség.
- blokk gépmunka: 50k
- vezérműtengely (276 v 284 fokos): 25k
- 2 hengerfej + azok gépmunkája:  ~ 100k
- központi progresszív karbi + szívócső : 60-80k
- rendes kipufogó : 30-40 k
- tömítéskészlet: 15k

+ rengeteg apróság, szóval anyagköltségben sem kerülsz 300k alá.

és akkor még nem is bezséltünk arról,hoyg nem csak menni, megis kéne állni valahogy, fék , futómű elég hurka gyárilag  Cheesy


stunt gyári vezérlésű 1,6 osa tudott 72 lóerőt (fékpadon mérve, nem sacc-o-méter:D) 2 darab 40 es weberrel, viszont neki a kompressziója nagyon meg volt emelve, ha jól rémlik 1,8 mm lett kiszedve a hengerfejekből, így lett 9 körüli. ( a gyári 7,5)
 
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 19, 19:01:23 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #3973 Dátum: 2009 Január 19, 17:39:37 »

ne agodj mi is igy keztük csak tapogatoztunk Grin
ird le mid van
mit szeretné(kb.1.6 ucai,kicsi tuning,stb.)

Akkor komolyra véve a figurát. Szóval az elképzelés.
A jelenlegi autó 1300as típus. Széria minden. Viszonylag megvan rajta minden alkatrész, már ahogy sikerült összehasonlítanom fényképek alapján.
A kaszni egy-két helyen elég gatya, de javítható a lakatos szerint. Festés is lényegtelen, mert színváltás lesz. Ezek már meg vannak beszélve a mesterekkel, így ezekről nem is mondanék többet. A cél egy szép Cal-looker 2010 tavaszára.
A motor az, ami a nagyobb fejfájást okozza, az alkatrészbeszerzés és az összeszerelés (mit-mivel lehet összeszerelni) miatt. Jelenleg ez is széria. Indítás után az első 2-3 percben kiköpi a hengerbe befolyt olajat, utána jól jár. Alapjárat stabil, melegen sincs vele semmi gond. Miután megvettem jártam vele cirka 600km-t, ami alatt 8-9l/100as fogyasztást számoltam. 110-et vitte, de feljebb már nem nagyon mertem tolni.
Az elképzelés egy 70-80LE. De nem tudom milyen összeállításban valósítható ez meg. Értem ez alatt:
- Mekkora hengereket érdemes bevállalni? Mindenképpen szeretném az eredeti forgattyúházat használni.
- Milyen vezérléssel?
- Milyen hengerfejet érdemes használni? Jó lehet-e a széria? Cserélnem kell-e vagy át lehet-e munkálni a szériát?
- Milyen karburátorral?
- Milyen kipufogóval?
Nem szeretnék 2 karbit, mert nem akarok a szinkronizálásukkal vesződni, de ha nem túl bonyolult, miért ne. A fogyasztást nem akarom teljesen figyelmen kívül hagyni, de nem elsődleges. Ami/ aki erős akar lenni, annak enni kell, ez tény.
Nem teljesen mindennapi, de rendszeres használatra kellene.
Nem tudom, még mit kell cserélnem ezeken kívül, de ha kihagytam valamit vagy rosszul gondolom, szóljatok.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3972 Dátum: 2009 Január 19, 12:29:02 »

enyém detto ugyanez, és lehet el kell adnom!! akkor érdekel? levehetős..pár hét mire kiderül, de szerintem nem fog elférni a csőkígyóm rendesen alatta, úgyhogy nekem pont az a dagadós kell majd Undecided
oks
nekem nem sürgős, még 2 hét vizsgaidőszak... majd utána látok neki összerakni mindent.
küldj majd fotókat róla
köszi
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3971 Dátum: 2009 Január 19, 11:52:17 »

áánem kell ez neked, adjad elfelé  Smiley de nekem szólj először  Wink

enyém detto ugyanez, és lehet el kell adnom!! akkor érdekel? levehetős..pár hét mire kiderül, de szerintem nem fog elférni a csőkígyóm rendesen alatta, úgyhogy nekem pont az a dagadós kell majd Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3970 Dátum: 2009 Január 18, 23:19:06 »

csináljak neked is?
priv
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3969 Dátum: 2009 Január 18, 23:17:48 »

áánem kell ez neked, adjad elfelé  Smiley de nekem szólj először  Wink
csináljak neked is?


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3968 Dátum: 2009 Január 18, 23:03:56 »

áánem kell ez neked, adjad elfelé  Smiley de nekem szólj először  Wink
Robpanzer
« Hozzászólás #3967 Dátum: 2009 Január 18, 22:59:45 »

Nem gondoltam hogy önéletrajz kell. Leírtam, hogy nem vagyok jártas a Bogarakkal.
Arra gondoltam, hogy egy pár linket - ahol jobban meg lehet nézni egy-két dolgot, alkatrészt,stb.) - megosztani egy kezdővel nem nehéz.


Szerintem az is egy megoldás, ha egyszerűen felújítattod a motorodat, mondjuk 1.6-ra, szériára, duplaszívós hengerfejekkel. ez mondjuk 150 ezerből megvan, ha nem teljesen szar minden benne. Aztán veszel rá 2 weber idf karburátort, ez mondjuk egy 100-as gyújtással együtt.(az átfúvókázást légszűrőket stb-t beleértve)  36-os idf webert. Alfa Romeo 33-asokon volt ez.   Nekem is ez lesz. A többihez nem fogok nyúlni (vezérműtengely stb stb., )mert akkor már tényleg elég hamar eléri az 500 ezret a szekér, és én inkább csak kihegyezni akarom. A progresszívnél pedig ez jobb.  Szóval attól függ, hogy neked mire kell. A váltóval is lehet játszani.
Weber karbihoz itt van a felújítási anyag:
http://www.carburetorclinic.com/36_idf.htm
érdemes csinálnod valamilyen olajleválasztót is, én is fogok, mert nem akarom a légszűrőbe visszavezetni a retket.
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/


Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3966 Dátum: 2009 Január 18, 22:53:01 »

Nem gondoltam hogy önéletrajz kell. Leírtam, hogy nem vagyok jártas a Bogarakkal.
Arra gondoltam, hogy egy pár linket - ahol jobban meg lehet nézni egy-két dolgot, alkatrészt,stb.) - megosztani egy kezdővel nem nehéz.
ne agodj mi is igy keztük csak tapogatoztunk Grin
ird le mid van
mit szeretné(kb.1.6 ucai,kicsi tuning,stb.)
és itt sokan válaszolnak:
-hol keresd
-és kb.menyi
sok sikert és kitartást

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3965 Dátum: 2009 Január 18, 22:51:03 »


[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 453 454 455 456 457 [458] 459 460 461 462 463 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.