www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 04:48:43
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
452
453
454
455
456
[
457
]
458
459
460
461
462
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3376005 alkalommal)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4044 Dátum:
2009 Január 21, 19:24:28 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 21, 19:22:59
a piros tuner bakok egy proba rajtot birtak
a poliurethén? bazzeg..
tati, az álló porke hűtéshez viszonyítva kérdeztem hogy mi értelme
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4043 Dátum:
2009 Január 21, 19:23:50 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 21, 19:20:41
Déri Jani volt
gyujtásak karbival küzdöttek
én meg aszittem mesey ferguson
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4042 Dátum:
2009 Január 21, 19:22:59 »
Idézetet írta: tati - 2009 Január 21, 19:18:24
ez a gumibak se igen fog berepedezni ha nem ápolod glicerinnel
a piros tuner bakok egy proba rajtot birtak
ja le is van kötve a villákhoz a válto
most azokat kel kitámasztani
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4041 Dátum:
2009 Január 21, 19:20:41 »
Idézetet írta: tati - 2009 Január 21, 19:17:07
nagyon brutál az öreg ferguszon főleg a bordás szíjas regulátor rajta
Déri Jani volt
gyujtásak karbival küzdöttek
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4040 Dátum:
2009 Január 21, 19:19:01 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 21, 18:18:49
corvair..usa..rakják bogárba a hűtését meg így az egészet is
bammeg most látom már lelőtted a poént, pedig hogy örültem magamnak
amúgy most árulnak egy ilen hűtést ebayen, horror lesz biztos már most 300 juró fölött áll.
<beszúrt kép törölve>
de eddig még senki nem tudta megmondani hogy miért van értelme..egyetlen válasz amit kaptam hogy lejjebb van a súlypont de nem hinném hogy ez a pár cm valóban számít..akkor m eg minek kell bonyolítani?
zapi turbina
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4039 Dátum:
2009 Január 21, 19:18:24 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 21, 18:36:34
a bece neve az,ez egy körmös kapcsolásu
igen lehet ugy is kapcsolni csak nagyon érezni kel mikor váltasz
az elönye a gyors váltás melett,hogy nagy erö átvitelére képes
ez a gumibak se igen fog berepedezni ha nem ápolod glicerinnel
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4038 Dátum:
2009 Január 21, 19:17:07 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 21, 18:11:33
nálunk a faluba is van
már volt rám szükségük
nagyon brutál az öreg ferguszon főleg a bordás szíjas regulátor rajta
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4037 Dátum:
2009 Január 21, 19:10:48 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 21, 19:06:41
sokan rakják oda, de akiket kérdeztem mind azt mondták, hogy kapcsolható ventillátor kell hozzá, mert amúgy nem kap elég levegőt ott, főleg városi araszolásnál
és akkor ez mégsem jó megoldás? nekem sokkal jobbnak tűnik, mint az előre hosszú csövekkel valahová odarakott hűtő, amit nem mindig sikerül szépen elhelyezni
a kérdés hogy hatékony-e és a meleg ki tud-e jönni - nem-e megy rossz helyre a motor szempontjából
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4036 Dátum:
2009 Január 21, 19:06:41 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Január 21, 13:56:10
és számomra az is érdekes, hogy az olajhűtő is it van felszerelve
sokan rakják oda, de akiket kérdeztem mind azt mondták, hogy kapcsolható ventillátor kell hozzá, mert amúgy nem kap elég levegőt ott, főleg városi araszolásnál
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4035 Dátum:
2009 Január 21, 18:36:34 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 21, 18:32:25
nem mentem, sőt még nem is látam bogárban ezért kérdezem...de ez most egy tolókereseks váltó, tehát nem kell kuplunk, nem?
a bece neve az,ez egy körmös kapcsolásu
igen lehet ugy is kapcsolni csak nagyon érezni kel mikor váltasz
az elönye a gyors váltás melett,hogy nagy erö átvitelére képes
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Január 21, 18:41:04 írta vwboxer
»
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4034 Dátum:
2009 Január 21, 18:32:25 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 21, 18:30:23
tovább kel huzatni,de ezt igy leirni elég nehéz
aki már ment ilyennel seljti mirol beszélek
nem mentem, sőt még nem is látam bogárban ezért kérdezem...de ez most egy tolókereseks váltó, tehát nem kell kuplunk, nem?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4033 Dátum:
2009 Január 21, 18:30:23 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 21, 18:25:23
egy tolókerekes váltóval hogy lehet "túl gyorsan" váltani? kuplung nélküli váltásnak pont mindegy, nem? vagy ez nem is csattogós váltó
tovább kel huzatni,de ezt igy leirni elég nehéz
aki már ment ilyennel seljti mirol beszélek
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4032 Dátum:
2009 Január 21, 18:25:23 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 21, 17:02:19
pár versenyt már megélt,de a föbaj én voltam balfasz,tulgyorsan és hahar váltottam fel
egy tolókerekes váltóval hogy lehet "túl gyorsan" váltani? kuplung nélküli váltásnak pont mindegy, nem? vagy ez nem is csattogós váltó
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4031 Dátum:
2009 Január 21, 18:20:24 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 21, 18:12:46
és már tudja 15mp-es szint időt?
erre még nemgondoltam,de jo ötlet
kombányal még senki nem indult gyorsulásin
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4030 Dátum:
2009 Január 21, 18:18:49 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Január 21, 17:56:42
hehe, nézzétek ezt az ékszíj megoldást
ki tudja minek a motorja?
corvair..usa..rakják bogárba a hűtését meg így az egészet is
bammeg most látom már lelőtted a poént, pedig hogy örültem magamnak
amúgy most árulnak egy ilen hűtést ebayen, horror lesz biztos már most 300 juró fölött áll.
de eddig még senki nem tudta megmondani hogy miért van értelme..egyetlen válasz amit kaptam hogy lejjebb van a súlypont de nem hinném hogy ez a pár cm valóban számít..akkor m eg minek kell bonyolítani?
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Január 21, 18:22:15 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4029 Dátum:
2009 Január 21, 18:15:19 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Január 21, 18:10:14
Chevy Corvair
http://www.uniquecarsandparts.com.au/chevy_corvair_technical_specifications.htm
ja és azt írták, a bogár ellenfelének szánták, csak nem jött be
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4028 Dátum:
2009 Január 21, 18:13:17 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 21, 18:12:46
és már tudja 15mp-es szint időt?
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4027 Dátum:
2009 Január 21, 18:12:46 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 21, 18:11:33
nálunk a faluba is van
már volt rám szükségük
és már tudja 15mp-es szint időt?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4026 Dátum:
2009 Január 21, 18:11:33 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 21, 18:09:41
itt jelezném, hogy volt 1.2-es bogár motorral hajtott "kombány"
itt keszthelyen is, a MGFI tankertészetében
nálunk a faluba is van
már volt rám szükségük
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4025 Dátum:
2009 Január 21, 18:11:04 »
találtam V8ast is. léghűtéses
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4024 Dátum:
2009 Január 21, 18:10:14 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 21, 18:07:25
akkor magyar
ámerikai
Chevy Corvair
http://www.uniquecarsandparts.com.au/chevy_corvair_technical_specifications.htm
és gondoltam itt nagyobb érdeklődésre tarthat számot, azért ide tettem
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4023 Dátum:
2009 Január 21, 18:09:41 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 21, 18:07:04
mivel ide irtad
ez egy tuning kombány motor
ja és csak 402métert lehet vele aratni egyszere
itt jelezném, hogy volt 1.2-es bogár motorral hajtott "kombány"
itt keszthelyen is, a MGFI tankertészetében
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4022 Dátum:
2009 Január 21, 18:07:25 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Január 21, 18:06:29
nem japó.
6 hengeres, kb 2.5 liter, 80 ló, 60as évekbeli
akkor magyar
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4021 Dátum:
2009 Január 21, 18:07:04 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Január 21, 17:56:42
hehe, nézzétek ezt az ékszíj megoldást
ki tudja minek a motorja?
mivel ide irtad
ez egy tuning kombány motor
ja és csak 402métert lehet vele aratni egyszere
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4020 Dátum:
2009 Január 21, 18:06:29 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 21, 18:03:48
japo?
de ők nem csináltak 6 hengerest, ba jól tudom
nem japó.
6 hengeres, kb 2.5 liter, 80 ló, 60as évekbeli
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4019 Dátum:
2009 Január 21, 18:04:43 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 21, 18:00:29
egy magyar oválba is ez a megoldás van, horizontális turbinának hííjják
asszem, metál kék es typ4 van benne, nem mai bogaras de a neve nem ugrik be
depoban is volt, meg orfün láttam asszem
bitó gábor
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4018 Dátum:
2009 Január 21, 18:03:48 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Január 21, 18:01:59
nem porke
japo?
de ők nem csináltak 6 hengerest, ba jól tudom
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4017 Dátum:
2009 Január 21, 18:01:59 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 21, 18:01:21
ja és szerintem porke?
nem porke
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4016 Dátum:
2009 Január 21, 18:01:34 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Január 21, 17:56:42
hehe, nézzétek ezt az ékszíj megoldást
ki tudja minek a motorja?
szerintem porsche
legalább is úgy látom hat hengeres
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4015 Dátum:
2009 Január 21, 18:01:21 »
ja és szerintem porke?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4014 Dátum:
2009 Január 21, 18:00:29 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Január 21, 17:56:42
hehe, nézzétek ezt az ékszíj megoldást
ki tudja minek a motorja?
egy magyar oválba is ez a megoldás van, horizontális turbinának hííjják
asszem, metál kék es typ4 van benne, nem mai bogaras de a neve nem ugrik be
depoban is volt, meg orfün láttam asszem
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4013 Dátum:
2009 Január 21, 17:56:42 »
hehe, nézzétek ezt az ékszíj megoldást
ki tudja minek a motorja?
[a csatolmányt egy admin törölte]
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4012 Dátum:
2009 Január 21, 17:02:19 »
Idézetet írta: tati - 2009 Január 21, 12:59:46
és mégis szétdobda magát
semise tart örökké
a ketesfokozat kap a legtöbbet
pár versenyt már megélt,de a föbaj én voltam balfasz,tulgyorsan és hahar váltottam fel
a végére ráéresztem az izére
kész van már az uj fogaskerék,remélem jolesz
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4011 Dátum:
2009 Január 21, 15:42:05 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Január 21, 13:56:10
érdekesen van megoldva, ötletes
és számomra az is érdekes, hogy az olajhűtő is it van felszerelve
Nekem is a váltó fölött van az egyik.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4010 Dátum:
2009 Január 21, 14:58:09 »
Idézetet írta: tati - 2009 Január 21, 14:29:44
arra a kuplung izére gondolva vagy az a műlábasoknak van kitalálva
Gyorsulós (drag) Bogarak-hoz van kitalálva.
'81 Hecho en México
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4009 Dátum:
2009 Január 21, 14:29:44 »
Idézetet írta: aptom - 2009 Január 21, 14:25:39
Miért is?
(mert csak?)
arra a kuplung izére gondolva vagy az a műlábasoknak van kitalálva
www.tatinson.hu
www.kck.hu
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4008 Dátum:
2009 Január 21, 14:25:39 »
Idézetet írta: tati - 2009 Január 21, 14:22:49
buziság
Miért is?
(mert csak?)
'81 Hecho en México
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4007 Dátum:
2009 Január 21, 14:22:49 »
Idézetet írta: aptom - 2009 Január 21, 13:37:02
Az egyik kuplung-szerkezet a használt a másik az új, a tárcsáknál hasonlóan, de még mellérakott egy német gyári tárcsát is összehasonlításképpen (mindenből berg-et vesz). A vezérmű tengelyekből azért van "sok" mert kit-ben vette a motort és amit a kit-ben adtak hozzá az neki nem felelt meg + eleinte más tervei voltak. Ami aztán később nem kellett, azt eladta...
Azért a kuplungnál van egy kis érdekesség: "Washington Anti Shocker". Egy kis szerkezet amit felső motortarto csavar helyére rögzitenek. Ezzel lehet csökkenteni az elindulásnál (nagy gáz, kicsapott kuplung) fellépő nyomaték-sokkot, ami károsíthatná a szerkezeteket.
<beszúrt kép törölve>
buziság
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4006 Dátum:
2009 Január 21, 13:56:10 »
Idézetet írta: aptom - 2009 Január 21, 13:37:02
Az egyik kuplung-szerkezet a használt a másik az új, a tárcsáknál hasonlóan, de még mellérakott egy német gyári tárcsát is összehasonlításképpen (mindenből berg-et vesz). A vezérmű tengelyekből azért van "sok" mert kit-ben vette a motort és amit a kit-ben adtak hozzá az neki nem felelt meg + eleinte más tervei voltak. Ami aztán később nem kellett, azt eladta...
Azért a kuplungnál van egy kis érdekesség: "Washington Anti Shocker". Egy kis szerkezet amit felső motortarto csavar helyére rögzitenek. Ezzel lehet csökkenteni az elindulásnál (nagy gáz, kicsapott kuplung) fellépő nyomaték-sokkot, ami károsíthatná a szerkezeteket.
<beszúrt kép törölve>
érdekesen van megoldva, ötletes
és számomra az is érdekes, hogy az olajhűtő is it van felszerelve
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4005 Dátum:
2009 Január 21, 13:37:02 »
Idézetet írta: tati - 2009 Január 20, 23:02:45
minden tuning mocihoz 2kuplung szerkezet meg 3 vez.tengelykell ? picsába ezér nem lesz nekem soha
Az egyik kuplung-szerkezet a használt a másik az új, a tárcsáknál hasonlóan, de még mellérakott egy német gyári tárcsát is összehasonlításképpen (mindenből berg-et vesz). A vezérmű tengelyekből azért van "sok" mert kit-ben vette a motort és amit a kit-ben adtak hozzá az neki nem felelt meg + eleinte más tervei voltak. Ami aztán később nem kellett, azt eladta...
Azért a kuplungnál van egy kis érdekesség: "Washington Anti Shocker". Egy kis szerkezet amit felső motortarto csavar helyére rögzitenek. Ezzel lehet csökkenteni az elindulásnál (nagy gáz, kicsapott kuplung) fellépő nyomaték-sokkot, ami károsíthatná a szerkezeteket.
'81 Hecho en México
Oldalak:
1
...
452
453
454
455
456
[
457
]
458
459
460
461
462
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...