www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 04:43:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 [457] 458 459 460 461 462 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3375978 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4044 Dátum: 2009 Január 21, 19:24:28 »

a piros tuner bakok egy proba rajtot birtak Huh

a poliurethén? bazzeg..

tati, az álló porke hűtéshez viszonyítva kérdeztem hogy mi értelme

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4043 Dátum: 2009 Január 21, 19:23:50 »

Déri Jani volt Smiley
gyujtásak karbival küzdöttek
 én meg aszittem  mesey ferguson Wink

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4042 Dátum: 2009 Január 21, 19:22:59 »

   ez a gumibak se igen fog berepedezni  ha nem ápolod glicerinnel Wink
a piros tuner bakok egy proba rajtot birtak Huh
ja le is van kötve a villákhoz a válto
most azokat kel kitámasztani Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4041 Dátum: 2009 Január 21, 19:20:41 »

  nagyon brutál  az öreg ferguszon főleg a bordás szíjas regulátor rajta  Roll Eyes
Déri Jani volt Smiley
gyujtásak karbival küzdöttek

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4040 Dátum: 2009 Január 21, 19:19:01 »

corvair..usa..rakják bogárba a hűtését meg így az egészet is

bammeg most látom már lelőtted a poént, pedig hogy örültem magamnak  Grin

amúgy most árulnak egy ilen hűtést ebayen, horror lesz biztos már most 300 juró fölött áll.

<beszúrt kép törölve>

de eddig még senki nem tudta megmondani hogy miért van értelme..egyetlen válasz amit kaptam hogy lejjebb van a súlypont de nem hinném hogy ez a pár cm valóban számít..akkor m eg minek kell bonyolítani? Huh
   zapi turbina Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4039 Dátum: 2009 Január 21, 19:18:24 »

a bece neve az,ez egy körmös kapcsolásu
igen lehet ugy is kapcsolni csak nagyon érezni kel mikor váltasz
az elönye a gyors váltás melett,hogy nagy erö átvitelére képes
   ez a gumibak se igen fog berepedezni  ha nem ápolod glicerinnel Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4038 Dátum: 2009 Január 21, 19:17:07 »

nálunk a faluba is van
már volt rám szükségük Wink

  nagyon brutál  az öreg ferguszon főleg a bordás szíjas regulátor rajta  Roll Eyes

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4037 Dátum: 2009 Január 21, 19:10:48 »

sokan rakják oda, de akiket kérdeztem mind azt mondták, hogy kapcsolható ventillátor kell hozzá, mert amúgy nem kap elég levegőt ott, főleg városi araszolásnál
és akkor ez mégsem jó megoldás? nekem sokkal jobbnak tűnik, mint az előre hosszú csövekkel valahová odarakott hűtő, amit nem mindig sikerül szépen elhelyezni
a kérdés hogy hatékony-e és a meleg ki tud-e jönni - nem-e megy rossz helyre a motor szempontjából
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4036 Dátum: 2009 Január 21, 19:06:41 »

és számomra az is érdekes, hogy az olajhűtő is it van felszerelve

sokan rakják oda, de akiket kérdeztem mind azt mondták, hogy kapcsolható ventillátor kell hozzá, mert amúgy nem kap elég levegőt ott, főleg városi araszolásnál

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4035 Dátum: 2009 Január 21, 18:36:34 »

nem mentem, sőt még nem is látam bogárban ezért kérdezem...de ez most egy tolókereseks váltó, tehát nem kell kuplunk, nem?
a bece neve az,ez egy körmös kapcsolásu
igen lehet ugy is kapcsolni csak nagyon érezni kel mikor váltasz
az elönye a gyors váltás melett,hogy nagy erö átvitelére képes

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 21, 18:41:04 írta vwboxer »

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4034 Dátum: 2009 Január 21, 18:32:25 »

tovább kel huzatni,de ezt igy leirni elég nehéz Undecided
aki már ment ilyennel seljti mirol beszélek Wink
nem mentem, sőt még nem is látam bogárban ezért kérdezem...de ez most egy tolókereseks váltó, tehát nem kell kuplunk, nem?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4033 Dátum: 2009 Január 21, 18:30:23 »

egy tolókerekes váltóval hogy lehet "túl gyorsan" váltani? kuplung nélküli váltásnak pont mindegy, nem? vagy ez nem is csattogós váltó Huh
tovább kel huzatni,de ezt igy leirni elég nehéz Undecided
aki már ment ilyennel seljti mirol beszélek Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4032 Dátum: 2009 Január 21, 18:25:23 »

pár versenyt már megélt,de a föbaj én voltam balfasz,tulgyorsan és hahar váltottam fel

egy tolókerekes váltóval hogy lehet "túl gyorsan" váltani? kuplung nélküli váltásnak pont mindegy, nem? vagy ez nem is csattogós váltó Huh

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4031 Dátum: 2009 Január 21, 18:20:24 »

és már tudja 15mp-es szint időt? Grin
erre még nemgondoltam,de jo ötlet Grin Evil
kombányal még senki nem indult gyorsulásin Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4030 Dátum: 2009 Január 21, 18:18:49 »

hehe, nézzétek ezt az ékszíj megoldást  Grin

ki tudja minek a motorja?

corvair..usa..rakják bogárba a hűtését meg így az egészet is

bammeg most látom már lelőtted a poént, pedig hogy örültem magamnak  Grin

amúgy most árulnak egy ilen hűtést ebayen, horror lesz biztos már most 300 juró fölött áll.



de eddig még senki nem tudta megmondani hogy miért van értelme..egyetlen válasz amit kaptam hogy lejjebb van a súlypont de nem hinném hogy ez a pár cm valóban számít..akkor m eg minek kell bonyolítani? Huh
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 21, 18:22:15 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4029 Dátum: 2009 Január 21, 18:15:19 »

ja és azt írták, a bogár ellenfelének szánták, csak nem jött be Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4028 Dátum: 2009 Január 21, 18:13:17 »

és már tudja 15mp-es szint időt? Grin
Grin Grin
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4027 Dátum: 2009 Január 21, 18:12:46 »

nálunk a faluba is van
már volt rám szükségük Wink

és már tudja 15mp-es szint időt? Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4026 Dátum: 2009 Január 21, 18:11:33 »

itt jelezném, hogy volt 1.2-es bogár motorral hajtott "kombány"
itt keszthelyen is, a MGFI tankertészetében
nálunk a faluba is van
már volt rám szükségük Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4025 Dátum: 2009 Január 21, 18:11:04 »

találtam V8ast is. léghűtéses  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4024 Dátum: 2009 Január 21, 18:10:14 »

akkor magyar
ámerikai Smiley

 Chevy Corvair
http://www.uniquecarsandparts.com.au/chevy_corvair_technical_specifications.htm

és gondoltam itt nagyobb érdeklődésre tarthat számot, azért ide tettem
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4023 Dátum: 2009 Január 21, 18:09:41 »

mivel ide irtad Smiley
ez egy tuning kombány motor Shocked
ja és csak 402métert lehet vele aratni egyszere Grin
itt jelezném, hogy volt 1.2-es bogár motorral hajtott "kombány"
itt keszthelyen is, a MGFI tankertészetében

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4022 Dátum: 2009 Január 21, 18:07:25 »

nem japó.
6 hengeres, kb 2.5 liter, 80 ló, 60as évekbeli
akkor magyar

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4021 Dátum: 2009 Január 21, 18:07:04 »

hehe, nézzétek ezt az ékszíj megoldást  Grin

ki tudja minek a motorja?
mivel ide irtad Smiley
ez egy tuning kombány motor Shocked
ja és csak 402métert lehet vele aratni egyszere Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4020 Dátum: 2009 Január 21, 18:06:29 »

japo?
de ők nem csináltak 6 hengerest, ba jól tudom Huh
nem japó.
6 hengeres, kb 2.5 liter, 80 ló, 60as évekbeli
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4019 Dátum: 2009 Január 21, 18:04:43 »

egy magyar oválba is ez a megoldás van, horizontális turbinának hííjják
asszem, metál kék es typ4 van benne, nem mai bogaras de a neve nem ugrik be
depoban is volt, meg orfün láttam asszem
bitó gábor

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4018 Dátum: 2009 Január 21, 18:03:48 »

nem porke Wink
japo?
de ők nem csináltak 6 hengerest, ba jól tudom Huh

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4017 Dátum: 2009 Január 21, 18:01:59 »

ja és szerintem porke?
nem porke Wink
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4016 Dátum: 2009 Január 21, 18:01:34 »

hehe, nézzétek ezt az ékszíj megoldást  Grin

ki tudja minek a motorja?
szerintem porsche
legalább is úgy látom hat hengeres
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4015 Dátum: 2009 Január 21, 18:01:21 »

ja és szerintem porke?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4014 Dátum: 2009 Január 21, 18:00:29 »

hehe, nézzétek ezt az ékszíj megoldást  Grin

ki tudja minek a motorja?
egy magyar oválba is ez a megoldás van, horizontális turbinának hííjják
asszem, metál kék es typ4 van benne, nem mai bogaras de a neve nem ugrik be
depoban is volt, meg orfün láttam asszem

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4013 Dátum: 2009 Január 21, 17:56:42 »

hehe, nézzétek ezt az ékszíj megoldást  Grin

ki tudja minek a motorja?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4012 Dátum: 2009 Január 21, 17:02:19 »

és mégis szétdobda magát  Roll Eyes
semise tart örökké Wink
a ketesfokozat kap a legtöbbet
pár versenyt már megélt,de a föbaj én voltam balfasz,tulgyorsan és hahar váltottam fel
a végére ráéresztem az izére Smiley
kész van már az uj fogaskerék,remélem jolesz

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4011 Dátum: 2009 Január 21, 15:42:05 »

érdekesen van megoldva, ötletes
és számomra az is érdekes, hogy az olajhűtő is it van felszerelve

Nekem is a váltó fölött van az egyik.

 Evil

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4010 Dátum: 2009 Január 21, 14:58:09 »

arra a kuplung izére gondolva vagy az a műlábasoknak van kitalálva Roll Eyes

Gyorsulós (drag) Bogarak-hoz van kitalálva.

'81 Hecho en México
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4009 Dátum: 2009 Január 21, 14:29:44 »

Miért is?

  (mert csak?)
arra a kuplung izére gondolva vagy az a műlábasoknak van kitalálva Roll Eyes

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4008 Dátum: 2009 Január 21, 14:25:39 »

  buziság

Miért is?

  (mert csak?)

'81 Hecho en México
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #4007 Dátum: 2009 Január 21, 14:22:49 »

Az egyik kuplung-szerkezet a használt a másik az új, a tárcsáknál hasonlóan, de még mellérakott egy  német gyári tárcsát is összehasonlításképpen (mindenből berg-et vesz). A vezérmű tengelyekből azért van "sok" mert kit-ben vette a motort és amit a kit-ben adtak hozzá az neki nem felelt meg + eleinte más tervei voltak. Ami aztán később  nem kellett, azt eladta...

Azért a kuplungnál van egy kis érdekesség: "Washington Anti Shocker". Egy kis szerkezet amit felső motortarto csavar helyére rögzitenek. Ezzel lehet csökkenteni az elindulásnál (nagy gáz, kicsapott kuplung) fellépő nyomaték-sokkot, ami károsíthatná a szerkezeteket.

<beszúrt kép törölve>
  buziság

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4006 Dátum: 2009 Január 21, 13:56:10 »

Az egyik kuplung-szerkezet a használt a másik az új, a tárcsáknál hasonlóan, de még mellérakott egy  német gyári tárcsát is összehasonlításképpen (mindenből berg-et vesz). A vezérmű tengelyekből azért van "sok" mert kit-ben vette a motort és amit a kit-ben adtak hozzá az neki nem felelt meg + eleinte más tervei voltak. Ami aztán később  nem kellett, azt eladta...

Azért a kuplungnál van egy kis érdekesség: "Washington Anti Shocker". Egy kis szerkezet amit felső motortarto csavar helyére rögzitenek. Ezzel lehet csökkenteni az elindulásnál (nagy gáz, kicsapott kuplung) fellépő nyomaték-sokkot, ami károsíthatná a szerkezeteket.

<beszúrt kép törölve>
érdekesen van megoldva, ötletes

és számomra az is érdekes, hogy az olajhűtő is it van felszerelve
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4005 Dátum: 2009 Január 21, 13:37:02 »

  minden tuning mocihoz 2kuplung szerkezet meg 3 vez.tengelykell ? picsába ezér nem lesz nekem soha Wink

Az egyik kuplung-szerkezet a használt a másik az új, a tárcsáknál hasonlóan, de még mellérakott egy  német gyári tárcsát is összehasonlításképpen (mindenből berg-et vesz). A vezérmű tengelyekből azért van "sok" mert kit-ben vette a motort és amit a kit-ben adtak hozzá az neki nem felelt meg + eleinte más tervei voltak. Ami aztán később  nem kellett, azt eladta...

Azért a kuplungnál van egy kis érdekesség: "Washington Anti Shocker". Egy kis szerkezet amit felső motortarto csavar helyére rögzitenek. Ezzel lehet csökkenteni az elindulásnál (nagy gáz, kicsapott kuplung) fellépő nyomaték-sokkot, ami károsíthatná a szerkezeteket.


'81 Hecho en México
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 [457] 458 459 460 461 462 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.