www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 04:41:04
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
449
450
451
452
453
[
454
]
455
456
457
458
459
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3375966 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4164 Dátum:
2009 Január 24, 09:59:33 »
A váltó tényleg 500-ba jött ki mire befaragtuk... Most itt áll a garázsban és már benne van hátul a gólyalábas futómű meg a térhálós hátsó toronymerevítő is... Sőt felkerültek a nagy féktárcsák rá elől-hátul a nagy Porsche nyereggel
Brutálisat lehet vele autózni... Ja, és megigazítottuk végre a rendszámát...
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 23, 23:09:01
Eme jószágban leledzik
Egy 180 pacis mocival fűszerezve!
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4163 Dátum:
2009 Január 23, 23:15:50 »
láttátok a legújabb VW Speedet? Gyári fehér 1302es kabrió széles gyári lemezfelniken, kis aranyos "dudukocsi". Motor benne 2.8 Tafel typ4 250ps
jó kis alázógép
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4162 Dátum:
2009 Január 23, 23:09:01 »
Eme jószágban leledzik
Egy 180 pacis mocival fűszerezve!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4161 Dátum:
2009 Január 23, 23:01:04 »
5 sebesség 500 e ft alatt nem jön össze:
- Berg 5
- Porsche 911, 912
- Porsche 914, fordított difivel.
Mire megveszed hozzá az átalakításhoz szükséges dolgokat, és beépíted, mind fél millánál van.
Callook-ék tavaly építettek 914 váltót 1303-ba!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4160 Dátum:
2009 Január 23, 22:53:38 »
Idézetet írta: maxi - 2009 Január 23, 20:46:35
a mostani mindenel rosszabb
na mivan a 009 beszart? hehe
Adjam vissza a gyáridat?
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4159 Dátum:
2009 Január 23, 22:32:04 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Január 23, 22:28:18
Ha jól tudom, ezeröcsikben és typ-3-asokban fordult elő. Nézd meg a váciak honlapját. Hála JoPi-nak igen informatív ebben a kérdésben is.
igen már néztem
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4158 Dátum:
2009 Január 23, 22:28:18 »
Ha jól tudom, ezeröcsikben és typ-3-asokban fordult elő. Nézd meg a váciak honlapját. Hála JoPi-nak igen informatív ebben a kérdésben is.
Idézetet írta: gas - 2009 Január 23, 22:23:46
akkor keresek egy félhosszú váltót és.......
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4157 Dátum:
2009 Január 23, 22:23:46 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Január 23, 21:34:53
Az a hosszú áttétel a difiben van, és minden fokozatot "megnyújt". Még egy opció van, a "félhosszú"-t (ahol csak a 4. áttétele hosszabb kicsit) betenni. A kettő kombinációja a leghosszabb váltó, amit bogár alkatrészekből lehet építeni. Lyuk nem nagyon van a széles nyomaték görbe miatt - és ha nincs nagyon "hegyes" vezérmű tengelyed.
akkor keresek egy félhosszú váltót és.......
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4156 Dátum:
2009 Január 23, 22:09:55 »
Úgy látom, a Mester nem tulajdonít akkora jelentőséget vezérműtengelynek, mint amekkora hűhót mi csapunk körülötte
http://www.geneberg.com/cat.php?cPath=25_551
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4155 Dátum:
2009 Január 23, 21:34:53 »
Az a hosszú áttétel a difiben van, és minden fokozatot "megnyújt". Még egy opció van, a "félhosszú"-t (ahol csak a 4. áttétele hosszabb kicsit) betenni. A kettő kombinációja a leghosszabb váltó, amit bogár alkatrészekből lehet építeni. Lyuk nem nagyon van a széles nyomaték görbe miatt - és ha nincs nagyon "hegyes" vezérmű tengelyed.
Idézetet írta: gas - 2009 Január 23, 21:21:04
;Darra gondoltam, hogy a rövid váltó nem is lenne olyan rövid ha lenne egy hosszabb még utána
ha a rövid váltóba beszerelem azt a husszú áttételt amit a bugboxbugparts-ban kapni lehet akkor nem lesz egy luk a 3. -4. között?
ha félhosszúba szerelem akkor gondolom nem
de csak rövid váltóm van, vagy egy csokor
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4154 Dátum:
2009 Január 23, 21:33:22 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Január 23, 09:29:47
Írhatnál róla pár sort.
Ahogy nézem elég érdekesen alakulnak az áttételek a 3. 4. fokozatnál.
Meg ez az egyenes fogazás. Behalok mingyárt.
Árat már nem is merek kérdezni.
sok tapasztalat ninca
a váltás csodálatos igen gyors
iszonyatos rövid volt,most rakok bele egy hosszu végátételt
de a 3.4 igy is rövidnek tünik
talán csináltatok hozzá átéttengely+két kereket
ár talán 500belefér
ja ebbe benevan a 40%difi is
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4153 Dátum:
2009 Január 23, 21:21:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 23, 21:04:03
ja berg vagy porsche
Idézetet írta: gsattila - 2009 Január 23, 21:08:29
Át lehet alakítani. Állítólag itthon is csinált valaki ilyet. De minek? A sok fokozat nem igen kell egy bogár motorhoz, elég lapos a nyomaték görbéje SZVSZ.
arra gondoltam, hogy a rövid váltó nem is lenne olyan rövid ha lenne egy hosszabb még utána
ha a rövid váltóba beszerelem azt a husszú áttételt amit a bugboxbugparts-ban kapni lehet akkor nem lesz egy luk a 3. -4. között?
ha félhosszúba szerelem akkor gondolom nem
de csak rövid váltóm van, vagy egy csokor
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4152 Dátum:
2009 Január 23, 21:09:50 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Január 23, 21:08:29
Át lehet alakítani. Állítólag itthon is csinált valaki ilyet. De minek? A sok fokozat nem igen kell egy bogár motorhoz, elég lapos a nyomaték görbéje SZVSZ.
igen, állítólag kaposváron és pécs közelében vannak akik csinálnak ilyeneket.
GNX-967
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4151 Dátum:
2009 Január 23, 21:08:29 »
Át lehet alakítani. Állítólag itthon is csinált valaki ilyet. De minek? A sok fokozat nem igen kell egy bogár motorhoz, elég lapos a nyomaték görbéje SZVSZ.
Idézetet írta: gas - 2009 Január 23, 21:02:06
Ha már a váltók szóba kerültek........
nemelehetne-e, 5. sebességet kapcsolni a bogár váltóban, létezett-e 5 sebességes váltó, átalakítható stb. ..........??
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4150 Dátum:
2009 Január 23, 21:04:03 »
Idézetet írta: gas - 2009 Január 23, 21:02:06
Ha már a váltók szóba kerültek........
nemelehetne-e, 5. sebességet kapcsolni a bogár váltóban, létezett-e 5 sebességes váltó, átalakítható stb. ..........??
ja berg vagy porsche
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4149 Dátum:
2009 Január 23, 21:02:06 »
Ha már a váltók szóba kerültek........
nemelehetne-e, 5. sebességet kapcsolni a bogár váltóban, létezett-e 5 sebességes váltó, átalakítható stb. ..........??
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4148 Dátum:
2009 Január 23, 21:01:58 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2009 Január 23, 20:55:25
Ezek mitől jobbak mint egy gyári?
semmivel elektromos
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4147 Dátum:
2009 Január 23, 20:55:25 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 23, 20:37:02
wbx...alfa....
Ezek mitől jobbak mint egy gyári?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4146 Dátum:
2009 Január 23, 20:46:35 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Január 23, 20:37:49
Kérdés, mekkora cumit akarsz
a mostani mindenel rosszabb
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4145 Dátum:
2009 Január 23, 20:45:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 23, 20:37:02
wbx...alfa....
msn
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4144 Dátum:
2009 Január 23, 20:37:49 »
Kérdés, mekkora cumit akarsz
Idézetet írta: maxi - 2009 Január 23, 20:35:36
Ha kicserelnem a bogar gyari gyújtáselosztóját. Milyen johet szóba? valamelyik golfe esetleg?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4143 Dátum:
2009 Január 23, 20:37:02 »
Idézetet írta: maxi - 2009 Január 23, 20:35:36
Ha kicserelnem a bogar gyari gyújtáselosztóját. Milyen johet szóba? valamelyik golfe esetleg?
wbx...alfa....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4142 Dátum:
2009 Január 23, 20:35:36 »
Ha kicserelnem a bogar gyari gyújtáselosztóját. Milyen johet szóba? valamelyik golfe esetleg?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Laci
Hozzászólások: 90
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4141 Dátum:
2009 Január 23, 20:21:28 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 23, 20:14:51
a hengerfejböl nem dugoról
így már világos
VW 1300 ('68)
Laci
Hozzászólások: 90
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4140 Dátum:
2009 Január 23, 20:20:36 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 23, 20:05:56
eddigi tapasztalataim alapján az első tuning hengerfejem 1,5mm-rel volt bemarva (ezt asszem 8,2-nek adja a könyv). Ezzel sokat mentem, semmi baja nem volt, váltás miatt eladtam. Aztán a kövi hengerfejemnek 1mm-es bemarása volt, ez máig korrekt. Kb ennyiket érdemes gyári alkatrészek mellett meglépni.
értem. szerintem akkor kopresszió is lesz emelve. ez milyen hatásokkal jár (a sűrítési-, és égési nyomás és teljesítmény növekedésén kívül)? előgyújtással mi a helyzet ilyenkor? meg mivel, hogy nagyobb a hőterhelés így nem kell a szelephézagokat "utánaállítani", pl, hogy az egybenyitás kicsit hosszabb legyen, hogy hobban tudjon hűlni az égéstér? meg mivel nagyobb lesz a sűrítési végnyomás így több üzit tud porlasztani...vagy a 7,2-höz képest elenyésző lenne ez az üzimennyiség?
Ui: Ellnézést a sok kérdésért!
VW 1300 ('68)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4139 Dátum:
2009 Január 23, 20:14:51 »
Idézetet írta: Laci - 2009 Január 23, 20:13:55
akkor csak a két olajlehúzó van fennt?
a hengerfejböl nem dugoról
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Laci
Hozzászólások: 90
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4138 Dátum:
2009 Január 23, 20:13:55 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 23, 20:08:27
nekem csak kompresszió gyürü van levéve
akkor csak a két olajlehúzó van fennt?
VW 1300 ('68)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4137 Dátum:
2009 Január 23, 20:08:27 »
nekem csak kompresszió gyürü van levéve
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4136 Dátum:
2009 Január 23, 20:05:56 »
Idézetet írta: Laci - 2009 Január 23, 18:29:46
Sziasztok!
Nézegettem, hogy a gyári 1.3-asaknak 7,2 a kompressziójuk. Van értelme növelni? Pl. egy 1.6-osnál. Vagy a megnövekedd hő és mechanikai terhelést nem tudnák elviselni a gyári alkatrészek és megsülnének (hf-ről nem is beszélve)? olvastam a Depóban egyszer, hogy csináltak 4 szelepes hengerfejet ami (asszem) 250 LE-ig bírja a strapát. bár gondolom ez race kategória.
Előre is köszönöm!
eddigi tapasztalataim alapján az első tuning hengerfejem 1,5mm-rel volt bemarva (ezt asszem 8,2-nek adja a könyv). Ezzel sokat mentem, semmi baja nem volt, váltás miatt eladtam. Aztán a kövi hengerfejemnek 1mm-es bemarása volt, ez máig korrekt. Kb ennyiket érdemes gyári alkatrészek mellett meglépni.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4135 Dátum:
2009 Január 23, 20:01:53 »
Kb. 8,0-8,5-ig lehet különösebb problémák nélkül emelni.
Idézetet írta: Laci - 2009 Január 23, 18:29:46
Sziasztok!
Nézegettem, hogy a gyári 1.3-asaknak 7,2 a kompressziójuk. Van értelme növelni? Pl. egy 1.6-osnál. Vagy a megnövekedd hő és mechanikai terhelést nem tudnák elviselni a gyári alkatrészek és megsülnének (hf-ről nem is beszélve)? olvastam a Depóban egyszer, hogy csináltak 4 szelepes hengerfejet ami (asszem) 250 LE-ig bírja a strapát. bár gondolom ez race kategória.
Előre is köszönöm!
Laci
Hozzászólások: 90
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4134 Dátum:
2009 Január 23, 18:29:46 »
Sziasztok!
Nézegettem, hogy a gyári 1.3-asaknak 7,2 a kompressziójuk. Van értelme növelni? Pl. egy 1.6-osnál. Vagy a megnövekedd hő és mechanikai terhelést nem tudnák elviselni a gyári alkatrészek és megsülnének (hf-ről nem is beszélve)? olvastam a Depóban egyszer, hogy csináltak 4 szelepes hengerfejet ami (asszem) 250 LE-ig bírja a strapát. bár gondolom ez race kategória.
Előre is köszönöm!
VW 1300 ('68)
typ4
Hozzászólások: 15
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4133 Dátum:
2009 Január 23, 17:27:38 »
De a csővet megőriztem emléknek.[/color]
[/quote]
Talán ehez hasonló?
[a csatolmányt egy admin törölte]
20/9162-117
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4132 Dátum:
2009 Január 23, 14:43:16 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 Január 23, 14:37:45
Az a sok felesleges szirszar:
a karbik, genrátor, turbinaház.
Merugye a blokból kilépő cső ott van.
De a csővet megőriztem emléknek.
ilyen cső kell, 'oszt kész :
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4131 Dátum:
2009 Január 23, 14:37:45 »
Az a sok felesleges szirszar:
a karbik, genrátor, turbinaház.
Merugye a blokból kilépő cső ott van.
De a csővet megőriztem emléknek.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4130 Dátum:
2009 Január 23, 14:31:49 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 Január 23, 14:24:32
Én is igy gondolom.
De attól függetlenül mindent lekellett bontani hozzá az út szélén.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4129 Dátum:
2009 Január 23, 14:24:32 »
Én is igy gondolom.
De attól függetlenül mindent lekellett bontani hozzá az út szélén.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4128 Dátum:
2009 Január 23, 13:53:46 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 Január 23, 10:30:16
Bécsben a gürtelen egyszer szétment a 10baros duplafalu erősitett csövem.
nehezen elkepzelhetö, ugyanis ha 10 Bar-t ad a ceg a csövek teherbirasara, akkor legalabb 10 %-al tulterhetö lenne.
A Te motorod pedig (bogar) max 4 Bar-t produkal:)
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4127 Dátum:
2009 Január 23, 13:50:21 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 23, 10:43:13
találd ki, érdekel, beszéljünk róla!
mit talaljak ki?
Itt irtam az elöbb, 150.- ert megkapod az egeszet.
Ha igaz, holnap jön valaki Grazbol, megvenni a motort, ami azt jelenti a jövö heten kiszerelem neki, de azt meg nem tudom viszont,:
a faszi akarja -e a termosztatot is, mert akkor rajta kell hagyjam neki !
ugyhogy varj
termosztat nelkül 130.-
Szürö+tartok, csavarok, csövek
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4126 Dátum:
2009 Január 23, 10:43:13 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Január 23, 08:40:09
120 euro volt a hütö, a 10 m spez gummicsö? mar nem tudom, a termosztatot ? is utana kell n eznem , de kb 150.- Juroert az egeszet odaadom.
találd ki, érdekel, beszéljünk róla!
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4125 Dátum:
2009 Január 23, 10:30:16 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Január 23, 08:40:09
120 euro volt a hütö, a 10 m spez gummicsö? mar nem tudom, a termosztatot ? is utana kell n eznem , de kb 150.- Juroert az egeszet odaadom.
Bécsben a gürtelen egyszer szétment a 10baros duplafalu erősitett csövem.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Oldalak:
1
...
449
450
451
452
453
[
454
]
455
456
457
458
459
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...