www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 04:22:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3375900 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4164 Dátum: 2009 Január 24, 09:59:33 »

A váltó tényleg 500-ba jött ki mire befaragtuk... Most itt áll a garázsban és már benne van hátul a gólyalábas futómű meg a térhálós hátsó toronymerevítő is... Sőt felkerültek a nagy féktárcsák rá elől-hátul a nagy Porsche nyereggel  Smiley Brutálisat lehet vele autózni... Ja, és megigazítottuk végre a rendszámát... Grin

Eme jószágban leledzik  Smiley Egy 180 pacis mocival fűszerezve!
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4163 Dátum: 2009 Január 23, 23:15:50 »

láttátok a legújabb VW Speedet? Gyári fehér 1302es kabrió széles gyári lemezfelniken, kis aranyos "dudukocsi".  Motor benne 2.8  Tafel typ4 250ps Smiley jó kis alázógép
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4162 Dátum: 2009 Január 23, 23:09:01 »

Eme jószágban leledzik  Smiley Egy 180 pacis mocival fűszerezve!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4161 Dátum: 2009 Január 23, 23:01:04 »

5 sebesség 500 e ft alatt nem jön össze:
- Berg 5
- Porsche 911, 912
- Porsche 914, fordított difivel.
Mire megveszed hozzá az átalakításhoz szükséges dolgokat, és beépíted, mind fél millánál van.
Callook-ék tavaly építettek 914 váltót 1303-ba!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4160 Dátum: 2009 Január 23, 22:53:38 »

a mostani mindenel rosszabb Lips Sealed
na mivan a 009 beszart? hehe Grin Adjam vissza a gyáridat?  Wink
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4159 Dátum: 2009 Január 23, 22:32:04 »

Ha jól tudom, ezeröcsikben és typ-3-asokban fordult elő. Nézd meg a váciak honlapját. Hála JoPi-nak igen informatív ebben a kérdésben is.

igen már néztem Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4158 Dátum: 2009 Január 23, 22:28:18 »

Ha jól tudom, ezeröcsikben és typ-3-asokban fordult elő. Nézd meg a váciak honlapját. Hála JoPi-nak igen informatív ebben a kérdésben is.

akkor keresek egy félhosszú váltót és.......
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4157 Dátum: 2009 Január 23, 22:23:46 »

Az a hosszú áttétel a difiben van, és minden fokozatot "megnyújt". Még egy opció van, a "félhosszú"-t (ahol csak a 4. áttétele hosszabb kicsit) betenni. A kettő kombinációja a leghosszabb váltó, amit bogár alkatrészekből lehet építeni. Lyuk nem nagyon van a széles nyomaték görbe miatt - és ha nincs nagyon "hegyes" vezérmű tengelyed.

akkor keresek egy félhosszú váltót és.......

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4156 Dátum: 2009 Január 23, 22:09:55 »

Úgy látom, a Mester nem tulajdonít akkora jelentőséget vezérműtengelynek, mint amekkora hűhót mi csapunk körülötte  Roll Eyes
http://www.geneberg.com/cat.php?cPath=25_551
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4155 Dátum: 2009 Január 23, 21:34:53 »

Az a hosszú áttétel a difiben van, és minden fokozatot "megnyújt". Még egy opció van, a "félhosszú"-t (ahol csak a 4. áttétele hosszabb kicsit) betenni. A kettő kombinációja a leghosszabb váltó, amit bogár alkatrészekből lehet építeni. Lyuk nem nagyon van a széles nyomaték görbe miatt - és ha nincs nagyon "hegyes" vezérmű tengelyed.

  ;Darra gondoltam, hogy a rövid váltó nem is lenne olyan rövid ha lenne egy hosszabb még utána
ha a rövid váltóba beszerelem azt a husszú áttételt amit a bugboxbugparts-ban kapni lehet akkor nem lesz egy luk a 3. -4. között?
ha félhosszúba szerelem akkor gondolom nem
de csak rövid váltóm van, vagy egy csokor Grin
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4154 Dátum: 2009 Január 23, 21:33:22 »

Shocked

Írhatnál róla pár sort.
Ahogy nézem elég érdekesen alakulnak az áttételek a 3. 4. fokozatnál.
Meg ez az egyenes fogazás. Behalok mingyárt.
Árat már nem is merek kérdezni.  Wink
sok tapasztalat ninca
a váltás csodálatos igen gyors
iszonyatos rövid volt,most rakok bele egy hosszu végátételt
de a 3.4 igy is rövidnek tünik
talán csináltatok hozzá átéttengely+két kereket
ár talán 500belefér Sad ja ebbe benevan a 40%difi is

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4153 Dátum: 2009 Január 23, 21:21:04 »

ja berg vagy porsche
  Grin
Át lehet alakítani. Állítólag itthon is csinált valaki ilyet. De minek? A sok fokozat nem igen kell egy bogár motorhoz, elég lapos a nyomaték görbéje SZVSZ.

arra gondoltam, hogy a rövid váltó nem is lenne olyan rövid ha lenne egy hosszabb még utána
ha a rövid váltóba beszerelem azt a husszú áttételt amit a bugboxbugparts-ban kapni lehet akkor nem lesz egy luk a 3. -4. között?
ha félhosszúba szerelem akkor gondolom nem
de csak rövid váltóm van, vagy egy csokor Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #4152 Dátum: 2009 Január 23, 21:09:50 »

Át lehet alakítani. Állítólag itthon is csinált valaki ilyet. De minek? A sok fokozat nem igen kell egy bogár motorhoz, elég lapos a nyomaték görbéje SZVSZ.

igen, állítólag kaposváron és pécs közelében vannak akik csinálnak ilyeneket.


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4151 Dátum: 2009 Január 23, 21:08:29 »

Át lehet alakítani. Állítólag itthon is csinált valaki ilyet. De minek? A sok fokozat nem igen kell egy bogár motorhoz, elég lapos a nyomaték görbéje SZVSZ.

Ha már a váltók szóba kerültek........
nemelehetne-e, 5. sebességet kapcsolni a bogár váltóban, létezett-e 5 sebességes váltó, átalakítható stb. ..........??
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4150 Dátum: 2009 Január 23, 21:04:03 »

Ha már a váltók szóba kerültek........
nemelehetne-e, 5. sebességet kapcsolni a bogár váltóban, létezett-e 5 sebességes váltó, átalakítható stb. ..........??
ja berg vagy porsche

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #4149 Dátum: 2009 Január 23, 21:02:06 »

Ha már a váltók szóba kerültek........
nemelehetne-e, 5. sebességet kapcsolni a bogár váltóban, létezett-e 5 sebességes váltó, átalakítható stb. ..........??

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4148 Dátum: 2009 Január 23, 21:01:58 »

Ezek mitől jobbak mint egy gyári?
semmivel elektromos

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #4147 Dátum: 2009 Január 23, 20:55:25 »

wbx...alfa....

Ezek mitől jobbak mint egy gyári?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4146 Dátum: 2009 Január 23, 20:46:35 »

Kérdés, mekkora cumit akarsz  Evil

a mostani mindenel rosszabb Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4145 Dátum: 2009 Január 23, 20:45:56 »

wbx...alfa....
msn

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4144 Dátum: 2009 Január 23, 20:37:49 »

Kérdés, mekkora cumit akarsz  Evil

Ha kicserelnem a bogar gyari gyújtáselosztóját. Milyen johet szóba? valamelyik golfe esetleg?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4143 Dátum: 2009 Január 23, 20:37:02 »

Ha kicserelnem a bogar gyari gyújtáselosztóját. Milyen johet szóba? valamelyik golfe esetleg?
wbx...alfa....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4142 Dátum: 2009 Január 23, 20:35:36 »

Ha kicserelnem a bogar gyari gyújtáselosztóját. Milyen johet szóba? valamelyik golfe esetleg?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #4141 Dátum: 2009 Január 23, 20:21:28 »

a hengerfejböl nem dugoról Grin

így már világos  Wink

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #4140 Dátum: 2009 Január 23, 20:20:36 »

eddigi tapasztalataim alapján az első tuning hengerfejem 1,5mm-rel volt bemarva (ezt asszem 8,2-nek adja a könyv). Ezzel sokat mentem, semmi baja nem volt, váltás miatt eladtam. Aztán a kövi hengerfejemnek 1mm-es bemarása volt, ez máig korrekt. Kb ennyiket érdemes gyári alkatrészek mellett meglépni.

értem. szerintem akkor kopresszió is lesz emelve. ez milyen hatásokkal jár (a sűrítési-, és égési nyomás és teljesítmény növekedésén kívül)? előgyújtással mi a helyzet ilyenkor? meg mivel, hogy nagyobb a hőterhelés így nem kell a szelephézagokat "utánaállítani", pl, hogy az egybenyitás kicsit hosszabb legyen, hogy hobban tudjon hűlni az égéstér? meg mivel nagyobb lesz a sűrítési végnyomás így több üzit tud porlasztani...vagy a 7,2-höz képest elenyésző lenne ez az üzimennyiség?

Ui: Ellnézést a sok kérdésért! Embarrassed

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4139 Dátum: 2009 Január 23, 20:14:51 »

akkor csak a két olajlehúzó van fennt? Shocked
a hengerfejböl nem dugoról Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #4138 Dátum: 2009 Január 23, 20:13:55 »

nekem csak kompresszió gyürü van levéve

akkor csak a két olajlehúzó van fennt? Shocked

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4137 Dátum: 2009 Január 23, 20:08:27 »

nekem csak kompresszió gyürü van levéve

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4136 Dátum: 2009 Január 23, 20:05:56 »

Sziasztok!
Nézegettem, hogy a gyári 1.3-asaknak 7,2 a kompressziójuk. Van értelme növelni? Pl. egy 1.6-osnál. Vagy a megnövekedd hő és mechanikai terhelést nem tudnák elviselni a gyári alkatrészek és megsülnének (hf-ről nem is beszélve)? olvastam a Depóban egyszer, hogy csináltak  4 szelepes hengerfejet ami (asszem) 250 LE-ig bírja a strapát. bár gondolom ez race kategória.

Előre is köszönöm! Wink
eddigi tapasztalataim alapján az első tuning hengerfejem 1,5mm-rel volt bemarva (ezt asszem 8,2-nek adja a könyv). Ezzel sokat mentem, semmi baja nem volt, váltás miatt eladtam. Aztán a kövi hengerfejemnek 1mm-es bemarása volt, ez máig korrekt. Kb ennyiket érdemes gyári alkatrészek mellett meglépni.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4135 Dátum: 2009 Január 23, 20:01:53 »

Kb. 8,0-8,5-ig lehet különösebb problémák nélkül emelni.

Sziasztok!
Nézegettem, hogy a gyári 1.3-asaknak 7,2 a kompressziójuk. Van értelme növelni? Pl. egy 1.6-osnál. Vagy a megnövekedd hő és mechanikai terhelést nem tudnák elviselni a gyári alkatrészek és megsülnének (hf-ről nem is beszélve)? olvastam a Depóban egyszer, hogy csináltak  4 szelepes hengerfejet ami (asszem) 250 LE-ig bírja a strapát. bár gondolom ez race kategória.

Előre is köszönöm! Wink
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #4134 Dátum: 2009 Január 23, 18:29:46 »

Sziasztok!
Nézegettem, hogy a gyári 1.3-asaknak 7,2 a kompressziójuk. Van értelme növelni? Pl. egy 1.6-osnál. Vagy a megnövekedd hő és mechanikai terhelést nem tudnák elviselni a gyári alkatrészek és megsülnének (hf-ről nem is beszélve)? olvastam a Depóban egyszer, hogy csináltak  4 szelepes hengerfejet ami (asszem) 250 LE-ig bírja a strapát. bár gondolom ez race kategória.

Előre is köszönöm! Wink

VW 1300 ('68)
Nem elérhető typ4
Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #4133 Dátum: 2009 Január 23, 17:27:38 »


De a csővet megőriztem emléknek.[/color] Grin

 Evil
[/quote]
Talán ehez hasonló?  Tongue

[a csatolmányt egy admin törölte]

20/9162-117
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4132 Dátum: 2009 Január 23, 14:43:16 »

Az a sok felesleges szirszar:
a karbik, genrátor, turbinaház.
Merugye a blokból kilépő cső ott van.
De a csővet megőriztem emléknek.
Grin

 Evil

ilyen cső kell, 'oszt kész :


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4131 Dátum: 2009 Január 23, 14:37:45 »

Az a sok felesleges szirszar:
a karbik, genrátor, turbinaház.
Merugye a blokból kilépő cső ott van.
De a csővet megőriztem emléknek.
Grin

 Evil

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4130 Dátum: 2009 Január 23, 14:31:49 »

Én is igy gondolom.
De attól függetlenül mindent lekellett bontani hozzá az út szélén.


 Evil


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4129 Dátum: 2009 Január 23, 14:24:32 »

Én is igy gondolom.
De attól függetlenül mindent lekellett bontani hozzá az út szélén.


 Evil

xoyox
« Hozzászólás #4128 Dátum: 2009 Január 23, 13:53:46 »


Bécsben a gürtelen egyszer szétment a 10baros duplafalu erősitett csövem.


 Evil
nehezen elkepzelhetö, ugyanis ha 10 Bar-t ad a ceg a csövek teherbirasara, akkor legalabb 10 %-al tulterhetö lenne.
A Te motorod pedig (bogar) max 4 Bar-t produkal:)
xoyox
« Hozzászólás #4127 Dátum: 2009 Január 23, 13:50:21 »

találd ki, érdekel, beszéljünk róla!
mit talaljak ki?
Itt irtam az elöbb, 150.- ert megkapod az egeszet.
Ha igaz, holnap jön valaki Grazbol, megvenni a motort, ami azt jelenti a jövö heten kiszerelem neki, de azt meg nem tudom viszont,:
 a faszi akarja -e a termosztatot is, mert akkor rajta kell hagyjam neki !
ugyhogy varj
termosztat nelkül 130.-
Szürö+tartok, csavarok, csövek
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4126 Dátum: 2009 Január 23, 10:43:13 »

120 euro volt a hütö, a 10 m spez gummicsö? mar nem tudom, a termosztatot ? is utana kell n eznem , de kb 150.- Juroert az egeszet odaadom.

találd ki, érdekel, beszéljünk róla!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #4125 Dátum: 2009 Január 23, 10:30:16 »

120 euro volt a hütö, a 10 m spez gummicsö? mar nem tudom, a termosztatot ? is utana kell n eznem , de kb 150.- Juroert az egeszet odaadom.


Bécsben a gürtelen egyszer szétment a 10baros duplafalu erősitett csövem.


 Evil

Oldalak: 1 ... 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.