www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 04:19:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 448 449 450 451 452 [453] 454 455 456 457 458 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3379651 alkalommal)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4204 Dátum: 2009 Január 25, 17:29:17 »

Nem tudom. Tulaj nem az a gyorsulós fajta... Neki ez munkába járós autó tavasz elejétől ősz végéig... Még soha, semilyen autójával nem gyorsult...

értem Smiley
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4203 Dátum: 2009 Január 25, 17:28:36 »

Nem tudom. Tulaj nem az a gyorsulós fajta... Neki ez munkába járós autó tavasz elejétől ősz végéig... Még soha, semilyen autójával nem gyorsult...

láthatjuk valamikor gyorsulni a gépezetet? Smiley

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4202 Dátum: 2009 Január 25, 17:26:43 »

Szelepek majdnem: 44/39  Wink

láthatjuk valamikor gyorsulni a gépezetet? Smiley
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4201 Dátum: 2009 Január 25, 17:24:01 »

Szelepek majdnem: 44/39  Wink

44-es mert nem nagy szelepes,ha jolemlékszem 43 szivo volt a kipuf aszem rendes 39 es

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4200 Dátum: 2009 Január 25, 17:14:10 »

IDF 48 van rajt. Nem melegszik semmit a motor a Porsche váltóval... 90 fokos az olaj városban, pályán stb... (Meg ez egy 914 váltó, amiben szintén typ4 motor van gyárilag és abban sem sülnek meg)

NAGY és SZÉÉP   Cheesy
Porsche fajta hűtés nagyon baba...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 25, 17:25:11 írta callook »

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #4199 Dátum: 2009 Január 25, 15:04:44 »

mekkora karbi van rajta?

amúgy az 5-ös váltó témához meg azt olvastam hogy a porsche dolgok nem igazán jók mert megsül a motor autópályán, túl hosszú az 5-ik a bogárnak. a berg éppen ezért olyan, hogy az 5öse kb. bogár 4,5-nek felel meg, minden fokozat el van tolva...csak ember legyen aki ki tud fizetni egy ilyet. pedig biztos jó érzés az 5 sebesség, csak horror hogy mit kell szabdalni az alvázon, és eleve csak IRS-es autónál jöhet szóba...van esetleg fotótok a szabászati munkákról?? az érdekelne, mert amiket eddig láttam elég kiábrándító volt  Undecided meg bármi tapasztalat, mennyit forog így mondjuk 130nál?
NAGY és SZÉÉP   Cheesy
Porsche fajta hűtés nagyon baba...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4198 Dátum: 2009 Január 25, 14:47:49 »

a berg kuka?

Nem hiszem,5 ora mulva indulunk csak erte..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4197 Dátum: 2009 Január 25, 11:38:56 »

mekkora karbi van rajta?

amúgy az 5-ös váltó témához meg azt olvastam hogy a porsche dolgok nem igazán jók mert megsül a motor autópályán, túl hosszú az 5-ik a bogárnak. a berg éppen ezért olyan, hogy az 5öse kb. bogár 4,5-nek felel meg, minden fokozat el van tolva...csak ember legyen aki ki tud fizetni egy ilyet. pedig biztos jó érzés az 5 sebesség, csak horror hogy mit kell szabdalni az alvázon, és eleve csak IRS-es autónál jöhet szóba...van esetleg fotótok a szabászati munkákról?? az érdekelne, mert amiket eddig láttam elég kiábrándító volt  Undecided meg bármi tapasztalat, mennyit forog így mondjuk 130nál?
44-es mert nem nagy szelepes,ha jolemlékszem 43 szivo volt a kipuf aszem rendes 39 es

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4196 Dátum: 2009 Január 25, 11:32:02 »

Na ha minden jol megy,lehet osszejon ez a motor a Ghiaba...

a berg kuka?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4195 Dátum: 2009 Január 25, 11:31:39 »

Eme jószágban leledzik  Smiley Egy 180 pacis mocival fűszerezve!

mekkora karbi van rajta?

amúgy az 5-ös váltó témához meg azt olvastam hogy a porsche dolgok nem igazán jók mert megsül a motor autópályán, túl hosszú az 5-ik a bogárnak. a berg éppen ezért olyan, hogy az 5öse kb. bogár 4,5-nek felel meg, minden fokozat el van tolva...csak ember legyen aki ki tud fizetni egy ilyet. pedig biztos jó érzés az 5 sebesség, csak horror hogy mit kell szabdalni az alvázon, és eleve csak IRS-es autónál jöhet szóba...van esetleg fotótok a szabászati munkákról?? az érdekelne, mert amiket eddig láttam elég kiábrándító volt  Undecided meg bármi tapasztalat, mennyit forog így mondjuk 130nál?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #4194 Dátum: 2009 Január 25, 11:18:00 »

mit talaljak ki?
Itt irtam az elöbb, 150.- ert megkapod az egeszet.
Ha igaz, holnap jön valaki Grazbol, megvenni a motort, ami azt jelenti a jövö heten kiszerelem neki, de azt meg nem tudom viszont,:
 a faszi akarja -e a termosztatot is, mert akkor rajta kell hagyjam neki !
ugyhogy varj
termosztat nelkül 130.-
Szürö+tartok, csavarok, csövek

nekem hűtőm van igazából a többi érdekelne. szólj hogy mit hagyott a faszi, csövek termosztát kéne midnenképp ha megmaradt

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4193 Dátum: 2009 Január 25, 11:07:10 »

Ja, és kell egy kis idő, hogy az ember keze ráálljon, hogy a Porsche váltóban hátrafele van az 1, előre a 2 és így tovább  Smiley

ja kérem akinek még nemvolt jo ki öreg VW LT je Grin
vagy 914 911 ese Grin Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #4192 Dátum: 2009 Január 25, 10:44:23 »

értem. szerintem akkor kopresszió is lesz emelve. ez milyen hatásokkal jár (a sűrítési-, és égési nyomás és teljesítmény növekedésén kívül)? előgyújtással mi a helyzet ilyenkor? meg mivel, hogy nagyobb a hőterhelés így nem kell a szelephézagokat "utánaállítani", pl, hogy az egybenyitás kicsit hosszabb legyen, hogy hobban tudjon hűlni az égéstér? meg mivel nagyobb lesz a sűrítési végnyomás így több üzit tud porlasztani...vagy a 7,2-höz képest elenyésző lenne ez az üzimennyiség?

Ui: Ellnézést a sok kérdésért! Embarrassed

Sziasztok!
Tud erre vki mondani vmit? Tudom Váci fórum Wink már megnéztem. Asszem 52 oldal de sajna most sehogy sem fér bele az időmbe. Sad Amit lesz egy kis szabadidőm "rávetem" magam és "átnyálazom" az összes oldalt. Wink

VW 1300 ('68)
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4191 Dátum: 2009 Január 24, 21:29:46 »

egy jó döntés Grin
nomatékos lesz az tuti Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4190 Dátum: 2009 Január 24, 21:26:00 »

296

egy jó döntés Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4189 Dátum: 2009 Január 24, 20:22:46 »

296

tengely 300 alatt-fölött?

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4188 Dátum: 2009 Január 24, 19:31:29 »

Talán  Smiley

tengely 300 alatt-fölött?

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4187 Dátum: 2009 Január 24, 19:26:59 »

Talán  Smiley

tököl rajtvonal? Wink

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4186 Dátum: 2009 Január 24, 19:23:52 »

Bárcsak ott tartanék már...
1969 ccm. Már minden fontos alkatrész itt van nálam. WBX blokk már átalakult typ1-esre. Még egy vonalba fúrás jön, aztán rakom össze  Smiley

tököl rajtvonal? Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4185 Dátum: 2009 Január 24, 19:18:39 »

Bárcsak ott tartanék már...
1969 ccm. Már minden fontos alkatrész itt van nálam. WBX blokk már átalakult typ1-esre. Még egy vonalba fúrás jön, aztán rakom össze  Smiley

A vége 402méter Grin
mekora is lesz?

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4184 Dátum: 2009 Január 24, 18:41:44 »

Na, azért te sem vagy lemaradva...  Wink Most jönnek a csinosítgatások, apróságok, de közben kéne nyomni az én motoromat is, végre már látom a végét...  Grin

A vége 402méter Grin
mekora is lesz?

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #4183 Dátum: 2009 Január 24, 15:27:07 »

holnap megyunk erte Smiley
uuuuu  Smiley  kept majd  Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4182 Dátum: 2009 Január 24, 15:16:41 »

auto mar nalad?
holnap megyunk erte Smiley

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #4181 Dátum: 2009 Január 24, 14:45:24 »

Na ha minden jol megy,lehet osszejon ez a motor a Ghaiba...
Mar csak a szallitason alkudozunk... Wink
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=729013
auto mar nalad?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4180 Dátum: 2009 Január 24, 14:43:38 »

Na ha minden jol megy,lehet osszejon ez a motor a Ghiaba...
Mar csak a szallitason alkudozunk... Wink
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=729013
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 24, 15:17:47 írta Aircult »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4179 Dátum: 2009 Január 24, 14:17:56 »

Tulajjal nem beszédes ilyen téren, de megnéztem a Boxer Shop katalógusában. 16ezer Euro...

mennyi egy ilyen motor a boxershopnál?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4178 Dátum: 2009 Január 24, 14:16:50 »

Ott még nem... De apu épp most ment el egy körre vele. Elvitte Porsche szerelő haverját egy kis örömautókázásra  Grin

Akkor be van már járatva! Pályán nem néztétek még mit bír?  Grin
És nanááá hogy typ1 a cár Cool

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4177 Dátum: 2009 Január 24, 14:04:23 »

Most már kb. 4-5ezer km van a váltóban-motorban és azt lehet mondani, hogy elég jól összeállt. Váltóval voltak kezdeti problémák: 1. A difi átfordításával a......
mennyi egy ilyen motor a boxershopnál?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4176 Dátum: 2009 Január 24, 13:21:35 »

Most már kb. 4-5ezer km van a váltóban-motorban és azt lehet mondani, hogy elég jól összeállt. Váltóval voltak kezdeti problémák: 1. A difi átfordításával a tányérkerék a gyári szellőző alá került és így szépen kinyomta az olajat a váltóból nagy tempónál... Azt át kellett helyezni a váltó másik oldalára. 2. A kulisza annyira pontos, annyira kicsiket kell csak rajt lökni, váltáskor, hogy a bogár gyári váltó-váltórúd kapcsolatánál lévő kis gumis kardánnal nem működik jól, azt ki kell cserélni merevebbre, különben reccsenős lesz. Továbbá a kuliszát nagyon pontosan kell beállítani és akkor élmény az 5-ös váltó. Ja, és kell egy kis idő, hogy az ember keze ráálljon, hogy a Porsche váltóban hátrafele van az 1, előre a 2 és így tovább  Smiley
Motor is nagyon jó. Azt a Boxer Shop építette németországban, teljesen új. Először kicsit szkeptikusan fogadtam, mert az építője 180 LE-t mondott rá, de kezdem elhinni, hogy valós ez a szám... Mocskosul megy az autó, még annak ellenére is, hogy az 1303 kabrió a legnehezebb bogár és ezt még teli is pakoltuk minden szarral, ugyhogy kb 1 tonnás az autó. A motoron nincsenek csicsás hokuszpokusz komponensek: Gyári VW elektronikus gyújtás, lendkerék nincs  könnyítve, stb... De iszonyatosan veszi a tüzet a gép. Eleinte voltak komoly alapjárati problémák, de ez mára megoldódott. Motor egyáltalán nem melegszik. Tulaj tavasztól öszig napi szinten használja.
(És a rohadt életbe,úgy áradozok erről a motorról, pedig én typ1 párti vagyok  Roll Eyes )
Akkor be van már járatva! Pályán nem néztétek még mit bír?  Grin
És nanááá hogy typ1 a cár Cool
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4175 Dátum: 2009 Január 24, 12:41:51 »

Most már kb. 4-5ezer km van a váltóban-motorban és azt lehet mondani, hogy elég jól összeállt. Váltóval voltak kezdeti problémák: 1. A difi átfordításával a tányérkerék a gyári szellőző alá került és így szépen kinyomta az olajat a váltóból nagy tempónál... Azt át kellett helyezni a váltó másik oldalára. 2. A kulisza annyira pontos, annyira kicsiket kell csak rajt lökni, váltáskor, hogy a bogár gyári váltó-váltórúd kapcsolatánál lévő kis gumis kardánnal nem működik jól, azt ki kell cserélni merevebbre, különben reccsenős lesz. Továbbá a kuliszát nagyon pontosan kell beállítani és akkor élmény az 5-ös váltó. Ja, és kell egy kis idő, hogy az ember keze ráálljon, hogy a Porsche váltóban hátrafele van az 1, előre a 2 és így tovább  Smiley
Motor is nagyon jó. Azt a Boxer Shop építette németországban, teljesen új. Először kicsit szkeptikusan fogadtam, mert az építője 180 LE-t mondott rá, de kezdem elhinni, hogy valós ez a szám... Mocskosul megy az autó, még annak ellenére is, hogy az 1303 kabrió a legnehezebb bogár és ezt még teli is pakoltuk minden szarral, ugyhogy kb 1 tonnás az autó. A motoron nincsenek csicsás hokuszpokusz komponensek: Gyári VW elektronikus gyújtás, lendkerék nincs  könnyítve, stb... De iszonyatosan veszi a tüzet a gép. Eleinte voltak komoly alapjárati problémák, de ez mára megoldódott. Motor egyáltalán nem melegszik. Tulaj tavasztól öszig napi szinten használja.
(És a rohadt életbe,úgy áradozok erről a motorról, pedig én typ1 párti vagyok  Roll Eyes )
Zoli!
Írhatnál még, hogy mik a tapasztalatok a motorral és a váltóval kapcsolatban! Mennyi km van már benne? Hogy muzsikál?

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4174 Dátum: 2009 Január 24, 12:10:56 »

A váltó tényleg 500-ba jött ki mire befaragtuk... Most itt áll a garázsban és már benne van hátul a gólyalábas futómű meg a térhálós hátsó toronymerevítő is... Sőt felkerültek a nagy féktárcsák rá elől-hátul a nagy Porsche nyereggel  Smiley Brutálisat lehet vele autózni... Ja, és megigazítottuk végre a rendszámát... Grin

Zoli!
Írhatnál még, hogy mik a tapasztalatok a motorral és a váltóval kapcsolatban! Mennyi km van már benne? Hogy muzsikál?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #4173 Dátum: 2009 Január 24, 12:07:37 »

Igen, az a váltó került bele. Azon még át kell fordítani a difit, mert a 914 középmotoros... Le kell cserélni a farok részt, ki kell cserélni a kihajtásokat, A kapcsoló részt át kell alakítani, mert a 914 váltóján oldalt jön ki a rudazat, nem pedig a farok részen! Szellőzését át kell alakítani, mert ha nem akkor kinyomja az olajat stb... És akkor még jönnek a tartók, konzolok + alváz átfaragása, valamint a váltóruddal is kell molyolni, mert a Porsche váltókon vagy 5-10 centivel alacsonyabban jön ki a váltó rúd... Egyébként az 500ezerben benne van egy nagyon komoly verseny kulisza. Na, de az 500ezerben nincs benne a munkadíjunk és azon el lehet gondolkodni, hogy kb 20 alkalommal kellett kivenni a váltót (3szor már úgy, hogy a motor is benn volt...) és 4szer szedtük szét magát a váltót... Mindezt úgy, hogy rendes átépítőszettel csináltuk, nem pedig házi megoldásokkal...

Legalább van már sok tapasztalatotok, és a többi 5-ös beépítés már könnyebben fog menni  Wink  Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4172 Dátum: 2009 Január 24, 11:44:09 »

Na, azért te sem vagy lemaradva...  Wink Most jönnek a csinosítgatások, apróságok, de közben kéne nyomni az én motoromat is, végre már látom a végét...  Grin

nagyon elöre vagytok Wink
sajna ez nekem mind hátra van Sad
talán jövö hohapba Huh

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4171 Dátum: 2009 Január 24, 11:40:41 »

Igen, az a váltó került bele. Azon még át kell fordítani a difit, mert a 914 középmotoros... Le kell cserélni a farok részt, ki kell cserélni a kihajtásokat, A kapcsoló részt át kell alakítani, mert a 914 váltóján oldalt jön ki a rudazat, nem pedig a farok részen! Szellőzését át kell alakítani, mert ha nem akkor kinyomja az olajat stb... És akkor még jönnek a tartók, konzolok + alváz átfaragása, valamint a váltóruddal is kell molyolni, mert a Porsche váltókon vagy 5-10 centivel alacsonyabban jön ki a váltó rúd... Egyébként az 500ezerben benne van egy nagyon komoly verseny kulisza. Na, de az 500ezerben nincs benne a munkadíjunk és azon el lehet gondolkodni, hogy kb 20 alkalommal kellett kivenni a váltót (3szor már úgy, hogy a motor is benn volt...) és 4szer szedtük szét magát a váltót... Mindezt úgy, hogy rendes átépítőszettel csináltuk, nem pedig házi megoldásokkal...

1 vagy 2 éve a szepesen hirdetett valaki egy 914-es 5 sebességes váltót talán 100ezerér.

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4170 Dátum: 2009 Január 24, 11:30:34 »

1 vagy 2 éve a szepesen hirdetett valaki egy 914-es 5 sebességes váltót talán 100ezerér.
azt még át kell faragni, hogy bemennyen a bogárba
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #4169 Dátum: 2009 Január 24, 11:16:06 »

5 sebesség 500 e ft alatt nem jön össze:

1 vagy 2 éve a szepesen hirdetett valaki egy 914-es 5 sebességes váltót talán 100ezerér.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4168 Dátum: 2009 Január 24, 10:35:20 »

typ4 van bennt?
igen 2.4 normál Smiley

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4167 Dátum: 2009 Január 24, 10:32:55 »

Eme jószágban leledzik  Smiley Egy 180 pacis mocival fűszerezve!
<beszúrt kép törölve>
typ4 van bennt?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #4166 Dátum: 2009 Január 24, 10:25:59 »

A váltó tényleg 500-ba jött ki mire befaragtuk... Most itt áll a garázsban és már benne van hátul a gólyalábas futómű meg a térhálós hátsó toronymerevítő is... Sőt felkerültek a nagy féktárcsák rá elől-hátul a nagy Porsche nyereggel  Smiley Brutálisat lehet vele autózni... Ja, és megigazítottuk végre a rendszámát... Grin

nagyon elöre vagytok Wink
sajna ez nekem mind hátra van Sad
talán jövö hohapba Huh

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4165 Dátum: 2009 Január 24, 10:09:16 »

na mivan a 009 beszart? hehe Grin Adjam vissza a gyáridat?  Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 448 449 450 451 452 [453] 454 455 456 457 458 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.