www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 04:08:09
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
448
449
450
451
452
[
453
]
454
455
456
457
458
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3379618 alkalommal)
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4204 Dátum:
2009 Január 25, 17:29:17 »
Idézetet írta: callook - 2009 Január 25, 17:28:36
Nem tudom. Tulaj nem az a gyorsulós fajta... Neki ez munkába járós autó tavasz elejétől ősz végéig... Még soha, semilyen autójával nem gyorsult...
értem
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4203 Dátum:
2009 Január 25, 17:28:36 »
Nem tudom. Tulaj nem az a gyorsulós fajta... Neki ez munkába járós autó tavasz elejétől ősz végéig... Még soha, semilyen autójával nem gyorsult...
Idézetet írta: DLL-962 - 2009 Január 25, 17:26:43
láthatjuk valamikor gyorsulni a gépezetet?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4202 Dátum:
2009 Január 25, 17:26:43 »
Idézetet írta: callook - 2009 Január 25, 17:24:01
Szelepek majdnem: 44/39
láthatjuk valamikor gyorsulni a gépezetet?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4201 Dátum:
2009 Január 25, 17:24:01 »
Szelepek majdnem: 44/39
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 25, 11:38:56
44-es mert nem nagy szelepes,ha jolemlékszem 43 szivo volt a kipuf aszem rendes 39 es
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4200 Dátum:
2009 Január 25, 17:14:10 »
IDF 48 van rajt. Nem melegszik semmit a motor a Porsche váltóval... 90 fokos az olaj városban, pályán stb... (Meg ez egy 914 váltó, amiben szintén typ4 motor van gyárilag és abban sem sülnek meg)
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Január 25, 15:04:44
NAGY és SZÉÉP
Porsche fajta hűtés nagyon baba...
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Január 25, 17:25:11 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4199 Dátum:
2009 Január 25, 15:04:44 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 25, 11:31:39
mekkora karbi van rajta?
amúgy az 5-ös váltó témához meg azt olvastam hogy a porsche dolgok nem igazán jók mert megsül a motor autópályán, túl hosszú az 5-ik a bogárnak. a berg éppen ezért olyan, hogy az 5öse kb. bogár 4,5-nek felel meg, minden fokozat el van tolva...csak ember legyen aki ki tud fizetni egy ilyet. pedig biztos jó érzés az 5 sebesség, csak horror hogy mit kell szabdalni az alvázon, és eleve csak IRS-es autónál jöhet szóba...van esetleg fotótok a szabászati munkákról?? az érdekelne, mert amiket eddig láttam elég kiábrándító volt
meg bármi tapasztalat, mennyit forog így mondjuk 130nál?
NAGY és SZÉÉP
Porsche fajta hűtés nagyon baba...
[a csatolmányt egy admin törölte]
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4198 Dátum:
2009 Január 25, 14:47:49 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 25, 11:32:02
a berg kuka?
Nem hiszem,5 ora mulva indulunk csak erte..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4197 Dátum:
2009 Január 25, 11:38:56 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Január 25, 11:31:39
mekkora karbi van rajta?
amúgy az 5-ös váltó témához meg azt olvastam hogy a porsche dolgok nem igazán jók mert megsül a motor autópályán, túl hosszú az 5-ik a bogárnak. a berg éppen ezért olyan, hogy az 5öse kb. bogár 4,5-nek felel meg, minden fokozat el van tolva...csak ember legyen aki ki tud fizetni egy ilyet. pedig biztos jó érzés az 5 sebesség, csak horror hogy mit kell szabdalni az alvázon, és eleve csak IRS-es autónál jöhet szóba...van esetleg fotótok a szabászati munkákról?? az érdekelne, mert amiket eddig láttam elég kiábrándító volt
meg bármi tapasztalat, mennyit forog így mondjuk 130nál?
44-es mert nem nagy szelepes,ha jolemlékszem 43 szivo volt a kipuf aszem rendes 39 es
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4196 Dátum:
2009 Január 25, 11:32:02 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Január 24, 14:43:38
Na ha minden jol megy,lehet osszejon ez a motor a Ghiaba...
a berg kuka?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4195 Dátum:
2009 Január 25, 11:31:39 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 23, 23:09:01
Eme jószágban leledzik
Egy 180 pacis mocival fűszerezve!
mekkora karbi van rajta?
amúgy az 5-ös váltó témához meg azt olvastam hogy a porsche dolgok nem igazán jók mert megsül a motor autópályán, túl hosszú az 5-ik a bogárnak. a berg éppen ezért olyan, hogy az 5öse kb. bogár 4,5-nek felel meg, minden fokozat el van tolva...csak ember legyen aki ki tud fizetni egy ilyet. pedig biztos jó érzés az 5 sebesség, csak horror hogy mit kell szabdalni az alvázon, és eleve csak IRS-es autónál jöhet szóba...van esetleg fotótok a szabászati munkákról?? az érdekelne, mert amiket eddig láttam elég kiábrándító volt
meg bármi tapasztalat, mennyit forog így mondjuk 130nál?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4194 Dátum:
2009 Január 25, 11:18:00 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Január 23, 13:50:21
mit talaljak ki?
Itt irtam az elöbb, 150.- ert megkapod az egeszet.
Ha igaz, holnap jön valaki Grazbol, megvenni a motort, ami azt jelenti a jövö heten kiszerelem neki, de azt meg nem tudom viszont,:
a faszi akarja -e a termosztatot is, mert akkor rajta kell hagyjam neki !
ugyhogy varj
termosztat nelkül 130.-
Szürö+tartok, csavarok, csövek
nekem hűtőm van igazából a többi érdekelne. szólj hogy mit hagyott a faszi, csövek termosztát kéne midnenképp ha megmaradt
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4193 Dátum:
2009 Január 25, 11:07:10 »
Idézetet írta: callook - 2009 Január 24, 12:41:51
Ja, és kell egy kis idő, hogy az ember keze ráálljon, hogy a Porsche váltóban hátrafele van az 1, előre a 2 és így tovább
ja kérem akinek még nemvolt jo ki öreg VW LT je
vagy 914 911 ese
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Laci
Hozzászólások: 90
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4192 Dátum:
2009 Január 25, 10:44:23 »
Idézetet írta: Laci - 2009 Január 23, 20:20:36
értem. szerintem akkor kopresszió is lesz emelve. ez milyen hatásokkal jár (a sűrítési-, és égési nyomás és teljesítmény növekedésén kívül)? előgyújtással mi a helyzet ilyenkor? meg mivel, hogy nagyobb a hőterhelés így nem kell a szelephézagokat "utánaállítani", pl, hogy az egybenyitás kicsit hosszabb legyen, hogy hobban tudjon hűlni az égéstér? meg mivel nagyobb lesz a sűrítési végnyomás így több üzit tud porlasztani...vagy a 7,2-höz képest elenyésző lenne ez az üzimennyiség?
Ui: Ellnézést a sok kérdésért!
Sziasztok!
Tud erre vki mondani vmit? Tudom Váci fórum
már megnéztem. Asszem 52 oldal de sajna most sehogy sem fér bele az időmbe.
Amit lesz egy kis szabadidőm "rávetem" magam és "átnyálazom" az összes oldalt.
VW 1300 ('68)
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4191 Dátum:
2009 Január 24, 21:29:46 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Január 24, 21:26:00
egy jó döntés
nomatékos lesz az tuti
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4190 Dátum:
2009 Január 24, 21:26:00 »
Idézetet írta: callook - 2009 Január 24, 20:22:46
296
egy jó döntés
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4189 Dátum:
2009 Január 24, 20:22:46 »
296
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 24, 19:31:29
tengely 300 alatt-fölött?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4188 Dátum:
2009 Január 24, 19:31:29 »
Idézetet írta: callook - 2009 Január 24, 19:26:59
Talán
tengely 300 alatt-fölött?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4187 Dátum:
2009 Január 24, 19:26:59 »
Talán
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 24, 19:23:52
tököl rajtvonal?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4186 Dátum:
2009 Január 24, 19:23:52 »
Idézetet írta: callook - 2009 Január 24, 19:18:39
Bárcsak ott tartanék már...
1969 ccm. Már minden fontos alkatrész itt van nálam. WBX blokk már átalakult typ1-esre. Még egy vonalba fúrás jön, aztán rakom össze
tököl rajtvonal?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4185 Dátum:
2009 Január 24, 19:18:39 »
Bárcsak ott tartanék már...
1969 ccm. Már minden fontos alkatrész itt van nálam. WBX blokk már átalakult typ1-esre. Még egy vonalba fúrás jön, aztán rakom össze
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 24, 18:41:44
A vége 402méter
mekora is lesz?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4184 Dátum:
2009 Január 24, 18:41:44 »
Idézetet írta: callook - 2009 Január 24, 11:44:09
Na, azért te sem vagy lemaradva...
Most jönnek a csinosítgatások, apróságok, de közben kéne nyomni az én motoromat is, végre már látom a végét...
A vége 402méter
mekora is lesz?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4183 Dátum:
2009 Január 24, 15:27:07 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Január 24, 15:16:41
holnap megyunk erte
uuuuu
kept majd
új számom van:20 592 5434
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4182 Dátum:
2009 Január 24, 15:16:41 »
Idézetet írta: drflexes - 2009 Január 24, 14:45:24
auto mar nalad?
holnap megyunk erte
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4181 Dátum:
2009 Január 24, 14:45:24 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Január 24, 14:43:38
Na ha minden jol megy,lehet osszejon ez a motor a Ghaiba...
Mar csak a szallitason alkudozunk...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=729013
auto mar nalad?
új számom van:20 592 5434
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4180 Dátum:
2009 Január 24, 14:43:38 »
Na ha minden jol megy,lehet osszejon ez a motor a Ghiaba...
Mar csak a szallitason alkudozunk...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=729013
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Január 24, 15:17:47 írta Aircult
»
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4179 Dátum:
2009 Január 24, 14:17:56 »
Tulajjal nem beszédes ilyen téren, de megnéztem a Boxer Shop katalógusában. 16ezer Euro...
Idézetet írta: DLL-962 - 2009 Január 24, 14:04:23
mennyi egy ilyen motor a boxershopnál?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4178 Dátum:
2009 Január 24, 14:16:50 »
Ott még nem... De apu épp most ment el egy körre vele. Elvitte Porsche szerelő haverját egy kis örömautókázásra
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 24, 13:21:35
Akkor be van már járatva! Pályán nem néztétek még mit bír?
És nanááá hogy typ1 a cár
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4177 Dátum:
2009 Január 24, 14:04:23 »
Idézetet írta: callook - 2009 Január 24, 12:41:51
Most már kb. 4-5ezer km van a váltóban-motorban és azt lehet mondani, hogy elég jól összeállt. Váltóval voltak kezdeti problémák: 1. A difi átfordításával a......
mennyi egy ilyen motor a boxershopnál?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4176 Dátum:
2009 Január 24, 13:21:35 »
Idézetet írta: callook - 2009 Január 24, 12:41:51
Most már kb. 4-5ezer km van a váltóban-motorban és azt lehet mondani, hogy elég jól összeállt. Váltóval voltak kezdeti problémák: 1. A difi átfordításával a tányérkerék a gyári szellőző alá került és így szépen kinyomta az olajat a váltóból nagy tempónál... Azt át kellett helyezni a váltó másik oldalára. 2. A kulisza annyira pontos, annyira kicsiket kell csak rajt lökni, váltáskor, hogy a bogár gyári váltó-váltórúd kapcsolatánál lévő kis gumis kardánnal nem működik jól, azt ki kell cserélni merevebbre, különben reccsenős lesz. Továbbá a kuliszát nagyon pontosan kell beállítani és akkor élmény az 5-ös váltó. Ja, és kell egy kis idő, hogy az ember keze ráálljon, hogy a Porsche váltóban hátrafele van az 1, előre a 2 és így tovább
Motor is nagyon jó. Azt a Boxer Shop építette németországban, teljesen új. Először kicsit szkeptikusan fogadtam, mert az építője 180 LE-t mondott rá, de kezdem elhinni, hogy valós ez a szám... Mocskosul megy az autó, még annak ellenére is, hogy az 1303 kabrió a legnehezebb bogár és ezt még teli is pakoltuk minden szarral, ugyhogy kb 1 tonnás az autó. A motoron nincsenek csicsás hokuszpokusz komponensek: Gyári VW elektronikus gyújtás, lendkerék nincs könnyítve, stb... De iszonyatosan veszi a tüzet a gép. Eleinte voltak komoly alapjárati problémák, de ez mára megoldódott. Motor egyáltalán nem melegszik. Tulaj tavasztól öszig napi szinten használja.
(És a rohadt életbe,úgy áradozok erről a motorról, pedig én typ1 párti vagyok
)
Akkor be van már járatva! Pályán nem néztétek még mit bír?
És nanááá hogy typ1 a cár
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4175 Dátum:
2009 Január 24, 12:41:51 »
Most már kb. 4-5ezer km van a váltóban-motorban és azt lehet mondani, hogy elég jól összeállt. Váltóval voltak kezdeti problémák: 1. A difi átfordításával a tányérkerék a gyári szellőző alá került és így szépen kinyomta az olajat a váltóból nagy tempónál... Azt át kellett helyezni a váltó másik oldalára. 2. A kulisza annyira pontos, annyira kicsiket kell csak rajt lökni, váltáskor, hogy a bogár gyári váltó-váltórúd kapcsolatánál lévő kis gumis kardánnal nem működik jól, azt ki kell cserélni merevebbre, különben reccsenős lesz. Továbbá a kuliszát nagyon pontosan kell beállítani és akkor élmény az 5-ös váltó. Ja, és kell egy kis idő, hogy az ember keze ráálljon, hogy a Porsche váltóban hátrafele van az 1, előre a 2 és így tovább
Motor is nagyon jó. Azt a Boxer Shop építette németországban, teljesen új. Először kicsit szkeptikusan fogadtam, mert az építője 180 LE-t mondott rá, de kezdem elhinni, hogy valós ez a szám... Mocskosul megy az autó, még annak ellenére is, hogy az 1303 kabrió a legnehezebb bogár és ezt még teli is pakoltuk minden szarral, ugyhogy kb 1 tonnás az autó. A motoron nincsenek csicsás hokuszpokusz komponensek: Gyári VW elektronikus gyújtás, lendkerék nincs könnyítve, stb... De iszonyatosan veszi a tüzet a gép. Eleinte voltak komoly alapjárati problémák, de ez mára megoldódott. Motor egyáltalán nem melegszik. Tulaj tavasztól öszig napi szinten használja.
(És a rohadt életbe,úgy áradozok erről a motorról, pedig én typ1 párti vagyok
)
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 24, 12:10:56
Zoli!
Írhatnál még, hogy mik a tapasztalatok a motorral és a váltóval kapcsolatban! Mennyi km van már benne? Hogy muzsikál?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4174 Dátum:
2009 Január 24, 12:10:56 »
Idézetet írta: callook - 2009 Január 24, 09:59:33
A váltó tényleg 500-ba jött ki mire befaragtuk... Most itt áll a garázsban és már benne van hátul a gólyalábas futómű meg a térhálós hátsó toronymerevítő is... Sőt felkerültek a nagy féktárcsák rá elől-hátul a nagy Porsche nyereggel
Brutálisat lehet vele autózni... Ja, és megigazítottuk végre a rendszámát...
Zoli!
Írhatnál még, hogy mik a tapasztalatok a motorral és a váltóval kapcsolatban! Mennyi km van már benne? Hogy muzsikál?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4173 Dátum:
2009 Január 24, 12:07:37 »
Idézetet írta: callook - 2009 Január 24, 11:40:41
Igen, az a váltó került bele. Azon még át kell fordítani a difit, mert a 914 középmotoros... Le kell cserélni a farok részt, ki kell cserélni a kihajtásokat, A kapcsoló részt át kell alakítani, mert a 914 váltóján oldalt jön ki a rudazat, nem pedig a farok részen! Szellőzését át kell alakítani, mert ha nem akkor kinyomja az olajat stb... És akkor még jönnek a tartók, konzolok + alváz átfaragása, valamint a váltóruddal is kell molyolni, mert a Porsche váltókon vagy 5-10 centivel alacsonyabban jön ki a váltó rúd... Egyébként az 500ezerben benne van egy nagyon komoly verseny kulisza. Na, de az 500ezerben nincs benne a munkadíjunk és azon el lehet gondolkodni, hogy kb 20 alkalommal kellett kivenni a váltót (3szor már úgy, hogy a motor is benn volt...) és 4szer szedtük szét magát a váltót... Mindezt úgy, hogy rendes átépítőszettel csináltuk, nem pedig házi megoldásokkal...
Legalább van már sok tapasztalatotok, és a többi 5-ös beépítés már könnyebben fog menni
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4172 Dátum:
2009 Január 24, 11:44:09 »
Na, azért te sem vagy lemaradva...
Most jönnek a csinosítgatások, apróságok, de közben kéne nyomni az én motoromat is, végre már látom a végét...
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Január 24, 10:25:59
nagyon elöre vagytok
sajna ez nekem mind hátra van
talán jövö hohapba
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4171 Dátum:
2009 Január 24, 11:40:41 »
Igen, az a váltó került bele. Azon még át kell fordítani a difit, mert a 914 középmotoros... Le kell cserélni a farok részt, ki kell cserélni a kihajtásokat, A kapcsoló részt át kell alakítani, mert a 914 váltóján oldalt jön ki a rudazat, nem pedig a farok részen! Szellőzését át kell alakítani, mert ha nem akkor kinyomja az olajat stb... És akkor még jönnek a tartók, konzolok + alváz átfaragása, valamint a váltóruddal is kell molyolni, mert a Porsche váltókon vagy 5-10 centivel alacsonyabban jön ki a váltó rúd... Egyébként az 500ezerben benne van egy nagyon komoly verseny kulisza. Na, de az 500ezerben nincs benne a munkadíjunk és azon el lehet gondolkodni, hogy kb 20 alkalommal kellett kivenni a váltót (3szor már úgy, hogy a motor is benn volt...) és 4szer szedtük szét magát a váltót... Mindezt úgy, hogy rendes átépítőszettel csináltuk, nem pedig házi megoldásokkal...
Idézetet írta: AMZ-970 - 2009 Január 24, 11:16:06
1 vagy 2 éve a szepesen hirdetett valaki egy 914-es 5 sebességes váltót talán 100ezerér.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4170 Dátum:
2009 Január 24, 11:30:34 »
Idézetet írta: AMZ-970 - 2009 Január 24, 11:16:06
1 vagy 2 éve a szepesen hirdetett valaki egy 914-es 5 sebességes váltót talán 100ezerér.
azt még át kell faragni, hogy bemennyen a bogárba
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4169 Dátum:
2009 Január 24, 11:16:06 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 23, 23:01:04
5 sebesség 500 e ft alatt nem jön össze:
1 vagy 2 éve a szepesen hirdetett valaki egy 914-es 5 sebességes váltót talán 100ezerér.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4168 Dátum:
2009 Január 24, 10:35:20 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2009 Január 24, 10:32:55
typ4 van bennt?
igen 2.4 normál
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4167 Dátum:
2009 Január 24, 10:32:55 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 23, 23:09:01
Eme jószágban leledzik
Egy 180 pacis mocival fűszerezve!
<beszúrt kép törölve>
typ4 van bennt?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4166 Dátum:
2009 Január 24, 10:25:59 »
Idézetet írta: callook - 2009 Január 24, 09:59:33
A váltó tényleg 500-ba jött ki mire befaragtuk... Most itt áll a garázsban és már benne van hátul a gólyalábas futómű meg a térhálós hátsó toronymerevítő is... Sőt felkerültek a nagy féktárcsák rá elől-hátul a nagy Porsche nyereggel
Brutálisat lehet vele autózni... Ja, és megigazítottuk végre a rendszámát...
nagyon elöre vagytok
sajna ez nekem mind hátra van
talán jövö hohapba
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #4165 Dátum:
2009 Január 24, 10:09:16 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Január 23, 22:53:38
na mivan a 009 beszart? hehe
Adjam vissza a gyáridat?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak:
1
...
448
449
450
451
452
[
453
]
454
455
456
457
458
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...