www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 16:16:12
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
420
421
422
423
424
[
425
]
426
427
428
429
430
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3381141 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5324 Dátum:
2009 április 27, 13:59:20 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 április 27, 13:55:27
DEPO Drag Day a Hungaroringen!!
2009. augusztus 20
http://www.vwdepo.hu/index.php?option=com_extcalendar&Itemid=75&extmode=view&extid=171
hoppá
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5323 Dátum:
2009 április 27, 13:58:47 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 április 27, 13:56:12
És megy már 200-al?
áá nem, valószínűleg nem is fog... karbik csöppet sincsennek még beállítva amúgy se.
így pályán a gps-el mértünk 160-at
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5322 Dátum:
2009 április 27, 13:56:12 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 27, 13:52:42
A hétvégén csináltam egy Debrecen - Pest - Törökbálint - Debrecen túrát a bogival.
95-100-as utazótempóval, előzgetve végig, elég sok városban keringéssel a fogyasztás
7,5
liter/100km-re jött ki
1915 ccm, dupla weber 40 IDF, eléggé alul fúvókázva
tuti eltankoltam magam másodjára (pedig a pisztoly visszaütött kétszer is, de rohantam), mert ez mocsok kevés...
És megy már 200-al?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5321 Dátum:
2009 április 27, 13:55:27 »
DEPO Drag Day a Hungaroringen!!
2009. augusztus 20
http://www.vwdepo.hu/index.php?option=com_extcalendar&Itemid=75&extmode=view&extid=171
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5320 Dátum:
2009 április 27, 13:54:41 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 27, 13:52:42
mert ez mocsok kevés...
Majd legkozelebb ne fejben szamold ki, akkor kijon a valos adat ... ;-)
Buzi, aki fékez! :-)))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5319 Dátum:
2009 április 27, 13:52:42 »
A hétvégén csináltam egy Debrecen - Pest - Törökbálint - Debrecen túrát a bogival.
95-100-as utazótempóval, előzgetve végig, elég sok városban keringéssel a fogyasztás
7,5
liter/100km-re jött ki
1915 ccm, dupla weber 40 IDF, eléggé alul fúvókázva
tuti eltankoltam magam másodjára (pedig a pisztoly visszaütött kétszer is, de rohantam), mert ez mocsok kevés...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5318 Dátum:
2009 április 27, 09:58:36 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 április 26, 21:20:33
Itt tartunk most! 250km mentem elég meggyőző, de további finomítgatásokat igényel!
Hát igen, nagyon nehéz eljutni oda, hogy egy dupla weberes motorra azt lehessen mondani, hogy tökéletes.
Amúgy nagyon jól néz ki, ennek mennie is kell, kíváncsi vagyok rá...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5317 Dátum:
2009 április 26, 21:32:50 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 április 26, 21:20:33
Itt tartunk most! 250km mentem elég meggyőző, de további finomítgatásokat igényel!
mi ez a szar ?
egyébként is használt
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5316 Dátum:
2009 április 26, 21:32:16 »
Nem rossz!
Idézetet írta: vw1966 - 2009 április 26, 21:20:33
Itt tartunk most! 250km mentem elég meggyőző, de további finomítgatásokat igényel!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5315 Dátum:
2009 április 26, 21:32:12 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 április 26, 21:20:33
Itt tartunk most! 250km mentem elég meggyőző, de további finomítgatásokat igényel!
na izléses lett gratula!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5314 Dátum:
2009 április 26, 21:20:33 »
Itt tartunk most! 250km mentem elég meggyőző, de további finomítgatásokat igényel!
[a csatolmányt egy admin törölte]
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5313 Dátum:
2009 április 23, 12:22:41 »
???
valaki engedje mar ki a gyereket a hütöpultbol !
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5312 Dátum:
2009 április 20, 09:50:25 »
Idézetet írta: callook - 2009 április 17, 21:54:43
Lassan lépegetek a cél felé:
http://callook.freeblog.hu/
van itt egy szar F-es blokkom átviszemaszomszédba berakom a fagyis hűtőpultba és leképelem és akkor én is mondhatom hogy űberkomolytunigmotort építek
(irigyszmájli)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5311 Dátum:
2009 április 19, 16:56:35 »
Elado 1pár 44-es Weber karburátor Typ4 szivocsonkkal légszürövel 200000Ft
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5310 Dátum:
2009 április 19, 16:02:41 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 április 19, 13:18:53
gyanús
miért??
Tafel Tuning hasonló 2100as Typ1 ből 326' -al 125kw / 170 PS bei 6200 / min
az oldalt ismered
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5309 Dátum:
2009 április 19, 15:51:41 »
Ha már szóba került...
Webcam 86B/Magnum straight cuts
300' as tengely lehet?
http://www.alamomotorsports.com/webcam/vw.html
http://www.webcamshafts.com/pdf/2005-catalog.pdf
mi a különbség??
DURATION
300'
IN DEGREES
DURATION
260'
.050 DEGREES
«
Utoljára szerkesztve: 2009 április 19, 15:54:12 írta VWooDoO
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5308 Dátum:
2009 április 19, 15:30:25 »
Idézetet írta: SiD - 2009 április 19, 13:06:34
milyen összetételű oldatban mostátok?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5307 Dátum:
2009 április 19, 13:18:53 »
Idézetet írta: VWooDoO - 2009 április 18, 10:56:23
Leistung 136Kw/185 PS bei 6900/min
gyanús
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5306 Dátum:
2009 április 19, 13:06:34 »
Idézetet írta: callook - 2009 április 17, 22:16:31
Nem tudom mennyibe kerül pontosan, de ez az ipari kivitel ekkora méretben többszázezer forint. Mielőtt azt hinnétek, hogy ilyen vastag vagyok, az unokatestvérem forgalmazza ezeket, és felhozott nekem egyet a hétvégére egy jó adag vegyszerrel...
http://www.sch-metall.hu/tisztitoberendezesek/cegunkrol.htm
milyen összetételű oldatban mostátok?
1963 VW1200 DeLuxe
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5305 Dátum:
2009 április 18, 10:56:23 »
Idézetet írta: Balage - 2009 április 16, 12:19:14
Csak úgy beteszem ide ezt a motor combot.
Mit gondoltok, milyen szám van a kérdőlyel helyén? (helyes választ holnap közlöm)
CC and HP 2276 82 x 94, Dyno'd (on a chassis dyno) at
?
bhp at the wheels.
Crank CB 82mm forged VW journal, 8 doweled
Rods CB 5.6" H beams
P/B Mahle 94 "B" Teflon buttons
Cam Webcam 86B/Magnum straight cuts
Rockers CB 1.4:1,
Heads CB 044s round ports, 42 x 37.5, stainless valves
C/R 9.5:1
Ignition Treuhaft/Mallory 010 w/Pertronix, Mallory VI AL box,
Carbs 45 dells, unkown setup
Exhaust Speedshop 3/4" exhaust w/ Speedshop polished stainless turbo muffler
Ha előbbi 136Hp, akkor ez a másik 2,1 es combo
megveri..
2110ccm
Block Typ1, AS
Kurbelwelle 82mm, Scat
Kolben 90,5 Mahle
Verdichtung 10,5:1
Ventile 42/37 mm
Kipphebel 1:1,4
Nockenwelle Pauter 324'
Vergaser Weber 48 IDA
Zündanlage Bosch-transistor
Getriebe AB, kurz
Leistung 136Kw/185 PS bei 6900/min
0-100 km/h 5,44s
0-160 km/h 14,05s
építő: Udo Becker -Stepkowski Motors
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5304 Dátum:
2009 április 17, 22:16:31 »
Nem tudom mennyibe kerül pontosan, de ez az ipari kivitel ekkora méretben többszázezer forint. Mielőtt azt hinnétek, hogy ilyen vastag vagyok, az unokatestvérem forgalmazza ezeket, és felhozott nekem egyet a hétvégére egy jó adag vegyszerrel...
http://www.sch-metall.hu/tisztitoberendezesek/cegunkrol.htm
Idézetet írta: Süni - 2009 április 17, 22:04:35
Ilyen tisztítót nehéz/drága szerezni ?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5303 Dátum:
2009 április 17, 22:07:39 »
egy ekkora mosó kb 500k. nem olcsó mulatság.
egyébként meg ?=136Hp
Idézetet írta: Süni - 2009 április 17, 22:04:35
Ilyen tisztítót nehéz/drága szerezni ?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5302 Dátum:
2009 április 17, 22:04:35 »
Idézetet írta: callook - 2009 április 17, 21:54:43
Lassan lépegetek a cél felé:
http://callook.freeblog.hu/
Ilyen tisztítót nehéz/drága szerezni ?
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5301 Dátum:
2009 április 17, 21:58:06 »
Idézetet írta: callook - 2009 április 17, 21:54:43
Lassan lépegetek a cél felé:
http://callook.freeblog.hu/
rájöttem ! te nem perverz vagy az biztos !
azt a szót én egyszerű ember nem is merem
ami biztos , beteg
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5300 Dátum:
2009 április 17, 21:54:43 »
Lassan lépegetek a cél felé:
http://callook.freeblog.hu/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5299 Dátum:
2009 április 17, 21:28:18 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 április 16, 13:24:41
165
keréken sztem is max 170
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5298 Dátum:
2009 április 17, 21:27:28 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 április 16, 14:15:54
kb be volt állítva de még egyenetlenül jár
lehet a 308 fokos tengely az oka, nem??
amúgy gratula, irigyellek a járó motorodért
meg azért a bátorságodért is az osztrák próbaúttal..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5297 Dátum:
2009 április 16, 14:15:54 »
Idézetet írta: Balage - 2009 április 16, 14:08:20
a karburátor(okat) meg a gyújtást járó motoron szokták beállítani általában
kb be volt állítva de még egyenetlenül jár, ja és még nem ment úton a kocsi csak műhelyben járt a motor...szóval próbautak, karbi szinkron még hátra van
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5296 Dátum:
2009 április 16, 14:08:20 »
a karburátor(okat) meg a gyújtást járó motoron szokták beállítani általában
Idézetet írta: xoyox - 2009 április 16, 14:05:28
hogy indult el, ha meg be sincs allitva ??
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5295 Dátum:
2009 április 16, 14:05:28 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 április 16, 13:25:56
beindult a motorom már csak be kell állítani..
hogy indult el, ha meg be sincs allitva ??
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5294 Dátum:
2009 április 16, 13:25:56 »
beindult a motorom már csak be kell állítani...ami meglesz a napokban remélem
...jövő hétvégére ki is néztem egy osztrák talit próbaútnak
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5293 Dátum:
2009 április 16, 13:24:41 »
Idézetet írta: Balage - 2009 április 16, 12:19:14
Csak úgy beteszem ide ezt a motor combot.
Mit gondoltok, milyen szám van a kérdőlyel helyén? (helyes választ holnap közlöm)
CC and HP 2276 82 x 94, Dyno'd (on a chassis dyno) at
?
bhp at the wheels.
Crank CB 82mm forged VW journal, 8 doweled
Rods CB 5.6" H beams
P/B Mahle 94 "B" Teflon buttons
Cam Webcam 86B/Magnum straight cuts
Rockers CB 1.4:1,
Heads CB 044s round ports, 42 x 37.5, stainless valves
C/R 9.5:1
Ignition Treuhaft/Mallory 010 w/Pertronix, Mallory VI AL box,
Carbs 45 dells, unkown setup
Exhaust Speedshop 3/4" exhaust w/ Speedshop polished stainless turbo muffler
165
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5292 Dátum:
2009 április 16, 12:55:53 »
Idézetet írta: Balage - 2009 április 16, 12:19:14
Csak úgy beteszem ide ezt a motor combot.
Mit gondoltok, milyen szám van a kérdőlyel helyén? (helyes választ holnap közlöm)
CC and HP 2276 82 x 94, Dyno'd (on a chassis dyno) at
?
bhp at the wheels.
Crank CB 82mm forged VW journal, 8 doweled
Rods CB 5.6" H beams
P/B Mahle 94 "B" Teflon buttons
Cam Webcam 86B/Magnum straight cuts
Rockers CB 1.4:1,
Heads CB 044s round ports, 42 x 37.5, stainless valves
C/R 9.5:1
Ignition Treuhaft/Mallory 010 w/Pertronix, Mallory VI AL box,
Carbs 45 dells, unkown setup
Exhaust Speedshop 3/4" exhaust w/ Speedshop polished stainless turbo muffler
180?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5291 Dátum:
2009 április 16, 12:19:14 »
Csak úgy beteszem ide ezt a motor combot.
Mit gondoltok, milyen szám van a kérdőlyel helyén? (helyes választ holnap közlöm)
CC and HP 2276 82 x 94, Dyno'd (on a chassis dyno) at
?
bhp at the wheels.
Crank CB 82mm forged VW journal, 8 doweled
Rods CB 5.6" H beams
P/B Mahle 94 "B" Teflon buttons
Cam Webcam 86B/Magnum straight cuts
Rockers CB 1.4:1,
Heads CB 044s round ports, 42 x 37.5, stainless valves
C/R 9.5:1
Ignition Treuhaft/Mallory 010 w/Pertronix, Mallory VI AL box,
Carbs 45 dells, unkown setup
Exhaust Speedshop 3/4" exhaust w/ Speedshop polished stainless turbo muffler
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5290 Dátum:
2009 április 13, 18:56:39 »
Várjuk ki a végét... Ki tudja mi sül ki abból, ha egy villamosmérnök tunig motort épít?!
Idézetet írta: BigBug - 2009 április 13, 16:42:07
le a kalappal előtted haver
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5289 Dátum:
2009 április 13, 16:42:07 »
Idézetet írta: callook - 2009 április 13, 16:22:21
Lassan készülget a motorom:
http://callook.freeblog.hu/
le a kalappal előtted haver
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5288 Dátum:
2009 április 13, 16:22:21 »
Lassan készülget a motorom:
http://callook.freeblog.hu/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5287 Dátum:
2009 április 08, 10:37:15 »
Idézetet írta: callook - 2009 április 08, 06:41:40
A Maresz úgy érti, hogy ebben nincs benn a reakcióidő... (Én is csak egyet futottam
)
Tényleg? Akkor így már más.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5286 Dátum:
2009 április 08, 08:24:31 »
Idézetet írta: callook - 2009 április 08, 06:48:17
Egyébként gratula mindkettőtöknek! (Maresz, Leon)
Az 1.6 nagyon jó időt ment, és nem csak hengerűrtartalmához képest...
Az 1.9 is nagyon jó időt futott, még akkor is, ha nem vesszük figyelembe a nem 100%-os beállításokkal.
köszi köszi!Irtam pár napja privit!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5285 Dátum:
2009 április 08, 06:48:17 »
Egyébként gratula mindkettőtöknek! (Maresz, Leon)
Az 1.6 nagyon jó időt ment, és nem csak hengerűrtartalmához képest...
Az 1.9 is nagyon jó időt futott, még akkor is, ha nem vesszük figyelembe a nem 100%-os beállításokkal.
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 07, 22:19:56
Óhhh jeeeeeeee
Mi lett volna ha nem ragadok be a rajtnál wáááá
És még csak ezután állítjuk be a karbikat!!
Ááááááááááááááá mocsok boldog vagyok
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
420
421
422
423
424
[
425
]
426
427
428
429
430
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...