www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 16:12:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 420 421 422 423 424 [425] 426 427 428 429 430 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3381130 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5324 Dátum: 2009 április 27, 13:59:20 »

hoppá
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5323 Dátum: 2009 április 27, 13:58:47 »

És megy már 200-al?
áá nem, valószínűleg nem is fog... karbik csöppet sincsennek még beállítva amúgy se.
így pályán a gps-el mértünk 160-at
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5322 Dátum: 2009 április 27, 13:56:12 »

A hétvégén csináltam egy Debrecen - Pest - Törökbálint - Debrecen túrát a bogival.
95-100-as utazótempóval, előzgetve végig, elég sok városban keringéssel a fogyasztás 7,5 liter/100km-re jött ki  Grin
1915 ccm, dupla weber 40 IDF, eléggé alul fúvókázva  Roll Eyes

tuti eltankoltam magam másodjára (pedig a pisztoly visszaütött kétszer is, de rohantam), mert ez mocsok kevés...
És megy már 200-al?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5321 Dátum: 2009 április 27, 13:55:27 »

DEPO Drag Day a Hungaroringen!!
2009. augusztus 20
http://www.vwdepo.hu/index.php?option=com_extcalendar&Itemid=75&extmode=view&extid=171

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #5320 Dátum: 2009 április 27, 13:54:41 »

mert ez mocsok kevés...
Majd legkozelebb ne fejben szamold ki, akkor kijon a valos adat ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5319 Dátum: 2009 április 27, 13:52:42 »

A hétvégén csináltam egy Debrecen - Pest - Törökbálint - Debrecen túrát a bogival.
95-100-as utazótempóval, előzgetve végig, elég sok városban keringéssel a fogyasztás 7,5 liter/100km-re jött ki  Grin
1915 ccm, dupla weber 40 IDF, eléggé alul fúvókázva  Roll Eyes

tuti eltankoltam magam másodjára (pedig a pisztoly visszaütött kétszer is, de rohantam), mert ez mocsok kevés...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5318 Dátum: 2009 április 27, 09:58:36 »

Itt tartunk most! 250km mentem elég meggyőző, de további finomítgatásokat igényel!

Hát igen, nagyon nehéz eljutni oda, hogy egy dupla weberes motorra azt lehessen mondani, hogy tökéletes.

Amúgy nagyon jól néz ki, ennek mennie is kell, kíváncsi vagyok rá...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5317 Dátum: 2009 április 26, 21:32:50 »

Itt tartunk most! 250km mentem elég meggyőző, de további finomítgatásokat igényel!
mi ez a szar ?  Evil
egyébként is használt  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #5316 Dátum: 2009 április 26, 21:32:16 »

Nem rossz!

Itt tartunk most! 250km mentem elég meggyőző, de további finomítgatásokat igényel!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5315 Dátum: 2009 április 26, 21:32:12 »

Itt tartunk most! 250km mentem elég meggyőző, de további finomítgatásokat igényel!
na izléses lett gratula! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5314 Dátum: 2009 április 26, 21:20:33 »

Itt tartunk most! 250km mentem elég meggyőző, de további finomítgatásokat igényel!

[a csatolmányt egy admin törölte]
xoyox
« Hozzászólás #5313 Dátum: 2009 április 23, 12:22:41 »

???
valaki engedje mar ki a gyereket a hütöpultbol !
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #5312 Dátum: 2009 április 20, 09:50:25 »

Lassan lépegetek a cél felé:

http://callook.freeblog.hu/
van itt egy szar F-es blokkom átviszemaszomszédba berakom a fagyis hűtőpultba és leképelem és akkor én is mondhatom hogy űberkomolytunigmotort építek  Tongue (irigyszmájli)

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #5311 Dátum: 2009 április 19, 16:56:35 »

Elado 1pár 44-es Weber karburátor Typ4 szivocsonkkal légszürövel 200000Ft

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5310 Dátum: 2009 április 19, 16:02:41 »

gyanús
miért?? Tafel Tuning hasonló 2100as Typ1 ből 326' -al 125kw / 170 PS bei 6200 / min az oldalt ismered  Wink
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5309 Dátum: 2009 április 19, 15:51:41 »

Ha már szóba került...
             Webcam 86B/Magnum straight cuts

             300' as tengely lehet?
http://www.alamomotorsports.com/webcam/vw.html
http://www.webcamshafts.com/pdf/2005-catalog.pdf
mi a különbség??
DURATION             300'
IN DEGREES
   

DURATION             260'
.050 DEGREES
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 19, 15:54:12 írta VWooDoO »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5308 Dátum: 2009 április 19, 15:30:25 »


milyen összetételű oldatban mostátok?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #5307 Dátum: 2009 április 19, 13:18:53 »


Leistung 136Kw/185 PS bei 6900/min

gyanús

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5306 Dátum: 2009 április 19, 13:06:34 »

Nem tudom mennyibe kerül pontosan, de ez az ipari kivitel ekkora méretben többszázezer forint. Mielőtt azt hinnétek, hogy ilyen vastag vagyok, az unokatestvérem forgalmazza ezeket, és felhozott nekem egyet a hétvégére egy jó adag vegyszerrel...

http://www.sch-metall.hu/tisztitoberendezesek/cegunkrol.htm

milyen összetételű oldatban mostátok?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #5305 Dátum: 2009 április 18, 10:56:23 »

Csak úgy beteszem ide ezt a motor combot.
Mit gondoltok, milyen szám van a kérdőlyel helyén? (helyes választ holnap közlöm)

CC and HP     2276 82 x 94, Dyno'd (on a chassis dyno) at ? bhp at the wheels.
Crank            CB 82mm forged VW journal, 8 doweled   
Rods             CB 5.6" H beams
P/B               Mahle 94 "B"  Teflon buttons     
Cam              Webcam 86B/Magnum straight cuts
Rockers         CB 1.4:1,
Heads           CB 044s round ports, 42 x 37.5, stainless valves
C/R              9.5:1
Ignition         Treuhaft/Mallory 010 w/Pertronix, Mallory VI AL box,
Carbs           45 dells, unkown setup
Exhaust        Speedshop 3/4" exhaust w/ Speedshop polished stainless turbo muffler     

Ha előbbi 136Hp, akkor ez a másik 2,1 es combo  Evil  megveri..

2110ccm

Block              Typ1, AS
Kurbelwelle      82mm, Scat
Kolben            90,5 Mahle
Verdichtung     10,5:1
Ventile            42/37 mm
Kipphebel         1:1,4
Nockenwelle      Pauter 324'
Vergaser          Weber 48 IDA
Zündanlage      Bosch-transistor
Getriebe          AB, kurz

Leistung 136Kw/185 PS bei 6900/min
0-100 km/h 5,44s
0-160 km/h 14,05s

építő: Udo Becker -Stepkowski Motors
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5304 Dátum: 2009 április 17, 22:16:31 »

Nem tudom mennyibe kerül pontosan, de ez az ipari kivitel ekkora méretben többszázezer forint. Mielőtt azt hinnétek, hogy ilyen vastag vagyok, az unokatestvérem forgalmazza ezeket, és felhozott nekem egyet a hétvégére egy jó adag vegyszerrel...

http://www.sch-metall.hu/tisztitoberendezesek/cegunkrol.htm

Ilyen tisztítót nehéz/drága szerezni ?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5303 Dátum: 2009 április 17, 22:07:39 »

egy ekkora mosó kb 500k. nem olcsó mulatság.

egyébként meg ?=136Hp

Ilyen tisztítót nehéz/drága szerezni ?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Süni
« Hozzászólás #5302 Dátum: 2009 április 17, 22:04:35 »

Lassan lépegetek a cél felé:

http://callook.freeblog.hu/
Ilyen tisztítót nehéz/drága szerezni ?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5301 Dátum: 2009 április 17, 21:58:06 »

Lassan lépegetek a cél felé:

http://callook.freeblog.hu/
rájöttem ! te nem perverz vagy az biztos !
azt a szót én egyszerű ember nem is merem  Grin Grin Grin
ami biztos , beteg  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5300 Dátum: 2009 április 17, 21:54:43 »

Lassan lépegetek a cél felé:

http://callook.freeblog.hu/

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #5299 Dátum: 2009 április 17, 21:28:18 »

165

keréken sztem is max 170

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #5298 Dátum: 2009 április 17, 21:27:28 »

kb be volt állítva de még egyenetlenül jár

lehet a 308 fokos tengely az oka, nem?? Grin
amúgy gratula, irigyellek a járó motorodért Wink meg azért a bátorságodért is az osztrák próbaúttal..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5297 Dátum: 2009 április 16, 14:15:54 »

a karburátor(okat) meg  a gyújtást járó motoron szokták beállítani általában  Wink
 

kb be volt állítva de még egyenetlenül jár, ja és még nem ment úton a kocsi csak műhelyben járt a motor...szóval próbautak, karbi szinkron még hátra van
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5296 Dátum: 2009 április 16, 14:08:20 »

a karburátor(okat) meg  a gyújtást járó motoron szokták beállítani általában  Wink
 
hogy indult el, ha meg be sincs allitva ??
 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
xoyox
« Hozzászólás #5295 Dátum: 2009 április 16, 14:05:28 »

beindult a motorom már csak be kell állítani..
hogy indult el, ha meg be sincs allitva ??
 
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5294 Dátum: 2009 április 16, 13:25:56 »

beindult a motorom már csak be kell állítani...ami meglesz a napokban remélem Smiley ...jövő hétvégére ki is néztem egy osztrák talit próbaútnak Smiley
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5293 Dátum: 2009 április 16, 13:24:41 »

Csak úgy beteszem ide ezt a motor combot.
Mit gondoltok, milyen szám van a kérdőlyel helyén? (helyes választ holnap közlöm)

CC and HP     2276 82 x 94, Dyno'd (on a chassis dyno) at ? bhp at the wheels.
Crank            CB 82mm forged VW journal, 8 doweled   
Rods             CB 5.6" H beams
P/B               Mahle 94 "B"  Teflon buttons     
Cam              Webcam 86B/Magnum straight cuts
Rockers         CB 1.4:1,
Heads           CB 044s round ports, 42 x 37.5, stainless valves
C/R              9.5:1
Ignition         Treuhaft/Mallory 010 w/Pertronix, Mallory VI AL box,
Carbs           45 dells, unkown setup
Exhaust        Speedshop 3/4" exhaust w/ Speedshop polished stainless turbo muffler     


165
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5292 Dátum: 2009 április 16, 12:55:53 »

Csak úgy beteszem ide ezt a motor combot.
Mit gondoltok, milyen szám van a kérdőlyel helyén? (helyes választ holnap közlöm)

CC and HP     2276 82 x 94, Dyno'd (on a chassis dyno) at ? bhp at the wheels.
Crank            CB 82mm forged VW journal, 8 doweled   
Rods             CB 5.6" H beams
P/B               Mahle 94 "B"  Teflon buttons     
Cam              Webcam 86B/Magnum straight cuts
Rockers         CB 1.4:1,
Heads           CB 044s round ports, 42 x 37.5, stainless valves
C/R              9.5:1
Ignition         Treuhaft/Mallory 010 w/Pertronix, Mallory VI AL box,
Carbs           45 dells, unkown setup
Exhaust        Speedshop 3/4" exhaust w/ Speedshop polished stainless turbo muffler     

180?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5291 Dátum: 2009 április 16, 12:19:14 »

Csak úgy beteszem ide ezt a motor combot.
Mit gondoltok, milyen szám van a kérdőlyel helyén? (helyes választ holnap közlöm)

CC and HP     2276 82 x 94, Dyno'd (on a chassis dyno) at ? bhp at the wheels.
Crank            CB 82mm forged VW journal, 8 doweled   
Rods             CB 5.6" H beams
P/B               Mahle 94 "B"  Teflon buttons     
Cam              Webcam 86B/Magnum straight cuts
Rockers         CB 1.4:1,
Heads           CB 044s round ports, 42 x 37.5, stainless valves
C/R              9.5:1
Ignition         Treuhaft/Mallory 010 w/Pertronix, Mallory VI AL box,
Carbs           45 dells, unkown setup
Exhaust        Speedshop 3/4" exhaust w/ Speedshop polished stainless turbo muffler     

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5290 Dátum: 2009 április 13, 18:56:39 »

Várjuk ki a végét... Ki tudja mi sül ki abból, ha egy villamosmérnök tunig motort épít?!  Smiley

le a kalappal előtted haver  Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #5289 Dátum: 2009 április 13, 16:42:07 »

Lassan készülget a motorom:

http://callook.freeblog.hu/
le a kalappal előtted haver  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5288 Dátum: 2009 április 13, 16:22:21 »

Lassan készülget a motorom:

http://callook.freeblog.hu/

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #5287 Dátum: 2009 április 08, 10:37:15 »

A Maresz úgy érti, hogy ebben nincs benn a reakcióidő... (Én is csak egyet futottam  Wink )

Tényleg? Akkor így már más.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5286 Dátum: 2009 április 08, 08:24:31 »

Egyébként gratula mindkettőtöknek! (Maresz, Leon)
Az 1.6 nagyon jó időt ment, és nem csak hengerűrtartalmához képest...
Az 1.9 is nagyon jó időt futott, még akkor is, ha nem vesszük figyelembe a nem 100%-os beállításokkal.

köszi köszi!Irtam pár napja privit! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5285 Dátum: 2009 április 08, 06:48:17 »

Egyébként gratula mindkettőtöknek! (Maresz, Leon)
Az 1.6 nagyon jó időt ment, és nem csak hengerűrtartalmához képest...
Az 1.9 is nagyon jó időt futott, még akkor is, ha nem vesszük figyelembe a nem 100%-os beállításokkal.

Óhhh jeeeeeeee  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Mi lett volna ha nem ragadok be a rajtnál wáááá
És még csak ezután állítjuk be a karbikat!!
Ááááááááááááááá mocsok boldog vagyok

Oldalak: 1 ... 420 421 422 423 424 [425] 426 427 428 429 430 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.