www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 11:26:12
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
419
420
421
422
423
[
424
]
425
426
427
428
429
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3380638 alkalommal)
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5364 Dátum:
2009 április 29, 20:35:41 »
kicsit bátrabban.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5363 Dátum:
2009 április 29, 18:46:30 »
ilyet is ritkán mondok... de nézzétek el tudatlanságomat...
mi ez a kihézagolás fogalom? valaki értelmes gyerek szintjén eltudná nekem mondani-esetleg egy ábrával vagy képpel szemléltetni...
hozzáteszem lehet hogy mások számára is építő jellegű hsz lenne.
köszönöm!
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5362 Dátum:
2009 április 29, 17:37:31 »
Idézetet írta: Balage - 2009 április 29, 11:42:54
Igaza volt, ezért kell olyannal csináltatni aki már látott ilyent, és pénzel kifizetni, hogy lehesen reklamálni.
Persze ezt is meg lehet csináltatni fröccsért a szomszéddal, csak akkor nem kell csodálkozni ha esetleg mégsem sikerül.
ezt a mondatot a haveromnak is elmondhatnád egyszer, mert ő is mindent okosba csinál, ja meg viszontszívességért, na majd akkor fog becsődölni, mikor az egész napja csak arra megy, hogy az általa kért szivességeket visszaadja és nem keres pénzt
amúgy, hogy ON legyen én úgy tudom, hogy a hosszú váltó (pl. AO) végátételét a typ3-asokba kell berakni, persze a kihézagolás és a többi ide is igaz
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5361 Dátum:
2009 április 29, 11:42:54 »
Igaza volt, ezért kell olyannal csináltatni aki már látott ilyent, és pénzel kifizetni, hogy lehesen reklamálni.
Persze ezt is meg lehet csináltatni fröccsért a szomszéddal, csak akkor nem kell csodálkozni ha esetleg mégsem sikerül.
Idézetet írta: vw1966 - 2009 április 29, 11:29:25
úgy olvasgattam hogy nem egyszerű mutatvány kihézagolni, ha cserél az ember végáttételt....szerelőm szerint könnyű elszúrni és búgni fog...és kis többletért nem éri meg szerintem se
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5360 Dátum:
2009 április 29, 11:29:25 »
Idézetet írta: Balage - 2009 április 29, 11:21:15
Miért lenne az?
Az már más kérdés, hogy érdemes e pénzt és időt áldozni rá.
3500-as fordulatnál 4.-ben gyári gumiméretnél 5Km/h a különbség. (0,89-el 120Km/h, 0,93-al 115Km/h)
Én ennyi különbségért nem állnék neki.
úgy olvasgattam hogy nem egyszerű mutatvány kihézagolni, ha cserél az ember végáttételt....szerelőm szerint könnyű elszúrni és búgni fog...és kis többletért nem éri meg szerintem se
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5359 Dátum:
2009 április 29, 11:21:15 »
Miért lenne az?
Az már más kérdés, hogy érdemes e pénzt és időt áldozni rá.
3500-as fordulatnál 4.-ben gyári gumiméretnél 5Km/h a különbség. (0,89-el 120Km/h, 0,93-al 115Km/h)
Én ennyi különbségért nem állnék neki.
Idézetet írta: vw1966 - 2009 április 29, 10:56:10
a legjobb lenne a pre bogarak 4. fokozata 0,89 és ehhez a 3,875 végáttétel....de elég rizikós összeépítés szerintem
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5358 Dátum:
2009 április 29, 10:56:10 »
Idézetet írta: Balage - 2009 április 29, 10:51:18
A 4.86 az azért elég rövid áttétel.
Ilyen volt pl. az 1.8 buszokban.
A bogár és busz váltó belül tök egyforma.
a legjobb lenne a pre bogarak 4. fokozata 0,89 és ehhez a 3,875 végáttétel....de elég rizikós összeépítés szerintem
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5357 Dátum:
2009 április 29, 10:51:18 »
A 4.86 az azért elég rövid áttétel.
Ilyen volt pl. az 1.8 buszokban.
A bogár és busz váltó belül tök egyforma.
Idézetet írta: gsattila - 2009 április 29, 10:29:08
Bogárba való, van mind a két féle.
Qty Item / Partnumber Price
Ring and Pinion 4.86 with splined pinion
517 141 486 506.00 EUR/set
Ring and Pinion 4.86 with keyed pinion
517 141 486K 506.00 EUR/set
Ring and Pinion 3.88 with keyed pinion
517 141 388K 189.00 EUR/set
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5356 Dátum:
2009 április 29, 10:29:08 »
Bogárba való, van mind a két féle.
Qty Item / Partnumber Price
Ring and Pinion 4.86 with splined pinion
517 141 486 506.00 EUR/set
Ring and Pinion 4.86 with keyed pinion
517 141 486K 506.00 EUR/set
Ring and Pinion 3.88 with keyed pinion
517 141 388K 189.00 EUR/set
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5355 Dátum:
2009 április 29, 10:25:51 »
A magyar hirdetésben volt egy kép amin látszott, hogy a tengely vége nemetes. Ilyen volt a pre bogarakban.
Az after váltókban, már zéger gyűrű van azon a részen.
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 29, 10:22:58
nem értek hozzá
katalógus se mond sokat
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5354 Dátum:
2009 április 29, 10:22:58 »
Idézetet írta: Balage - 2009 április 29, 10:19:02
Amit itthon árultak, az pre váltóba volt.
A 4,86 meg valószínüleg buszhoz való.
nem értek hozzá
katalógus se mond sokat
[a csatolmányt egy admin törölte]
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5353 Dátum:
2009 április 29, 10:19:02 »
Amit itthon árultak, az pre váltóba volt.
A 4,86 meg valószínüleg buszhoz való.
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 29, 10:14:48
Erre gondoltatok?
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=24387685704&rub1=Transmission&rub2=Differential&artnr=17602a&pn=0&sort=0&all=
3,88 az kb a gyári hosszú igaz?
a 4,86 az mekkora különbség lehet? Megérhet ennyit?
<beszúrt kép törölve>
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5352 Dátum:
2009 április 29, 10:14:48 »
Erre gondoltatok?
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=24387685704&rub1=Transmission&rub2=Differential&artnr=17602a&pn=0&sort=0&all=
3,88 az kb a gyári hosszú igaz?
a 4,86 az mekkora különbség lehet? Megérhet ennyit?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5351 Dátum:
2009 április 29, 10:11:28 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 április 29, 07:39:07
ne mondd nekem, hogy pont te nem látsz tovább a gyári dolgoknál...vagy a végén mégis csak Billnek lesz igaza
Régebben a bogárboltosok hirdettek hosszú végáttételt, de én azt hittem, hogy az rövid váltóból csinál egy gyári hosszúnak megfelelőt,
mert valami 3,8... -ra emlékszek végáttételnek. És az AT vége is 3,8valamennyi. nem?
Fejtsétek ki, lehet érdekelne későbbiekben.
Mit mondott mán Bill
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5350 Dátum:
2009 április 29, 09:35:10 »
Van hosszabb végáttétel, elég borsos áron.
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 28, 15:07:41
AT-nál van hosszabb?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5349 Dátum:
2009 április 29, 07:39:07 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 28, 15:07:41
AT-nál van hosszabb?
ne mondd nekem, hogy pont te nem látsz tovább a gyári dolgoknál...vagy a végén mégis csak Billnek lesz igaza
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5348 Dátum:
2009 április 28, 21:20:16 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 április 28, 21:15:18
nem mexikoim marad 1et de átalakul!
brm megy 67esre és motor idö hiányába eladó!
azért én vihetem a ződet, ugye?
mikor is, jövő héten?
1963 VW1200 DeLuxe
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5347 Dátum:
2009 április 28, 21:18:15 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 április 28, 21:15:18
nem mexikoim marad 1et de átalakul!
brm megy 67esre és motor idö hiányába eladó!
Áhhá! Összeállt már a kép!
«
Utoljára szerkesztve: 2009 április 28, 21:20:51 írta tazoli
»
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5346 Dátum:
2009 április 28, 21:15:18 »
nem mexikoim marad 1et de átalakul!
brm megy 67esre és motor idö hiányába eladó!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5345 Dátum:
2009 április 28, 21:13:05 »
Idézetet írta: martonmany - 2009 április 28, 19:59:22
szerintetek az ilyen motorok megvásárlásának van értelme? nagyon gáz rá vámot fizetni?
http://www.strictlyforeign.com/turn_key_vw_engines.htm
van a cb performance oldalán is, de azok drágábbak
http://www.cbperformance.com/turnkeys.asp
3000 dolcsiról indul, ami mai árfolyamon kb 690000 forint. szerintem nem éri meg
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5344 Dátum:
2009 április 28, 21:00:22 »
Idézetet írta: martonmany - 2009 április 28, 19:59:22
szerintetek az ilyen motorok megvásárlásának van értelme? nagyon gáz rá vámot fizetni?
http://www.strictlyforeign.com/turn_key_vw_engines.htm
van a cb performance oldalán is, de azok drágábbak
http://www.cbperformance.com/turnkeys.asp
A postaköltség is sok rá plusz a vám se kevés és hát erre még rájön az ÁFA is.
Ráfizetsz az árra még ugy 20-22%-ot jó esetben
Ez kb én szerintem igy van
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5343 Dátum:
2009 április 28, 19:59:22 »
szerintetek az ilyen motorok megvásárlásának van értelme? nagyon gáz rá vámot fizetni?
http://www.strictlyforeign.com/turn_key_vw_engines.htm
van a cb performance oldalán is, de azok drágábbak
http://www.cbperformance.com/turnkeys.asp
«
Utoljára szerkesztve: 2009 április 28, 20:04:50 írta martonmany
»
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5342 Dátum:
2009 április 28, 18:25:11 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 április 27, 21:02:22
ez példa ezt nem adom el!!!Ez van vaj mexioimba,devan egy szög ilyen motor 67esbe azt adom el ha elviszik!
de ha szerzek 4db vas felnit akkor lehet megyek azért
Kajak nem értem... BRM is eladó? Vagy el van adva? Mi az hogy nincs tojaton' kerék?
Meg ha fut a WBX tengelyes typ1 projekt, attól még a tojatból hova lett az 1.6, mikor a 67-ből eladó??? Vagy abba kerül a tojat' 1.6-a?
«
Utoljára szerkesztve: 2009 április 28, 18:27:10 írta tazoli
»
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5341 Dátum:
2009 április 28, 15:07:41 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 április 28, 12:44:49
egy hosszú negyedik miért nem elég?
AT-nál van hosszabb?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5340 Dátum:
2009 április 28, 13:37:11 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 április 28, 12:44:49
egy hosszú negyedik miért nem elég?
de az nem porsche! érted!?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5339 Dátum:
2009 április 28, 12:44:49 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 27, 14:04:07
"deee szeeeretnéék, deee szereetnéék ... " egy 5-ös porsche váltót...
egy hosszú negyedik miért nem elég?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5338 Dátum:
2009 április 28, 04:56:41 »
Tudtuk, hogy megviselt a vereség, de hogy ennyire... :-))))
Idézetet írta: Maresz - 2009 április 27, 20:29:31
ÉN idén lehet már tökölre sem tudok menni gyorsulni....
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5337 Dátum:
2009 április 27, 21:50:37 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 április 27, 20:40:42
más projekt fut
szabad tudni mi az?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5336 Dátum:
2009 április 27, 21:02:22 »
Idézetet írta: abes - 2009 április 27, 20:44:04
<beszúrt kép törölve>
Szét is esett.
ez példa ezt nem adom el!!!Ez van vaj mexioimba,devan egy szög ilyen motor 67esbe azt adom el ha elviszik!
de ha szerzek 4db vas felnit akkor lehet megyek azért
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5335 Dátum:
2009 április 27, 20:44:04 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 április 27, 20:38:57
Miert, szethajtottad a rajzason? :-/
Szét is esett.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5334 Dátum:
2009 április 27, 20:40:42 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 április 27, 20:38:57
Miert, szethajtottad a rajzason? :-/
más projekt fut ami kispénzt felmeszét meg kocsim alattnem lesz kerék.......
67esmeg áll mert sok meló van...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5333 Dátum:
2009 április 27, 20:38:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 április 27, 20:29:31
ÉN idén lehet már tökölre sem tudok menni gyorsulni....
Miert, szethajtottad a rajzason? :-/
Buzi, aki fékez! :-)))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5332 Dátum:
2009 április 27, 20:29:31 »
ÉN idén lehet már tökölre sem tudok menni gyorsulni....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5331 Dátum:
2009 április 27, 14:17:37 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 27, 14:15:25
az 500-at is megkarcolhatja a költsége
Csak a valtonak?! :-o
Akkor nem kell. Abbol Pityubacsi 20 autot vesz, muszakival! :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5330 Dátum:
2009 április 27, 14:15:25 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 április 27, 14:08:57
Irta a minap vmelyik topicban, hogy 200kHUFer' szivesen megvalik tole ... :-)
tudom jól, mire menetkész az 500-at is megkarcolhatja a költsége az eddigi tapasztalatok alapján
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5329 Dátum:
2009 április 27, 14:08:57 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 27, 14:07:40
na csicseregj csak!?
Irta a minap vmelyik topicban, hogy 200kHUFer' szivesen megvalik tole ... :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5328 Dátum:
2009 április 27, 14:07:40 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 április 27, 14:05:07
en tudok eladot
(bar mar 2 jelentkezo van erte..)
na csicseregj csak!?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5327 Dátum:
2009 április 27, 14:05:07 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 27, 14:04:07
elég valószínűtlen, hogy 4.ben kitudja forogni a 6000-et
még ha 3.ban képes a felé forogni, akkor se... de majd kiderül.
"deee szeeeretnéék, deee szereetnéék ... " egy 5-ös porsche váltót...
en tudok eladot
(bar mar 2 jelentkezo van erte..)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5326 Dátum:
2009 április 27, 14:04:07 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 április 27, 14:00:15
Miert nem?!
elég valószínűtlen, hogy 4.ben kitudja forogni a 6000-et
még ha 3.ban képes a felé forogni, akkor se... de majd kiderül.
"deee szeeeretnéék, deee szereetnéék ... " egy 5-ös porsche váltót...
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5325 Dátum:
2009 április 27, 14:00:15 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 április 27, 13:58:47
áá nem, valószínűleg nem is fog...
Miert nem?!
Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak:
1
...
419
420
421
422
423
[
424
]
425
426
427
428
429
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...